Een 15-jarige jongen is dinsdag in Den Haag meerdere keren met een stanleymes in zijn gezicht gestoken.
Sorteer op:
-
@TO en hoe wil Wilders het straattuig dat spoorloos is aanpakken? Gewoon iedereen met een noord Afrikaans uiterlijk aanpakken vanuit het diee dat de dader er ook wel tussen zal zitten?
En zou Wilders volgens jou ook zou gelijk hebben als een autochtoon iemand met een stanleymes zou bewerken?
Wilders kan hier niets meer aan doen dan nu al gebeurt. Echt niet. -
@1 diee = idee
-
@TS
En wat gaat Wilders er aan doen? Helemaal niets. Stel je verder niet zo aan met je stemoproep, dat regel ik zelf wel waar ik op stem. En dat is niet op Wilders. -
Juist een reden om geen PVV te gaan stemmen. De PVV heeft het alleen maar over straffen, maar over preventief te werk gaan kan ik geen enkel beleid bij de PVV vinden. Ik noem dat dwijlen met de kraan open. Ik stem SP omdat die wel een preventief beleid tegenover het repressief beleid heeft staan!
-
Stem SP! de enige partij met structurele oplossingen ipv incidentele.
-
Dit bericht is een zwaar generaliserend bericht!
Nee ik stem ook geen Geert,Geert gaat het probleem alleen maar groter maken -
volgens mij is er niemand in nederland die dit soort lager-dan-een-hondenmens niet keihard wil aanpakken. Wat voor een kleur of afkomst dit varken heeft maakt mij verder niet uit.
-
Wilders zorgt er alleen maar voor dat dit soort zaken gaat escaleren. Agressie beantwoorden met grotere agressie zoals de PVV wil, zorgt alleen maar voor een neerwaartse agressiespiraal. En dat moet je niet willen.
Dan liever de-escalerend optreden zoals Cohen dat doet. Daadkracht zit niet in wat je roept, maar in wat de resultaten zijn. -
Ja linkse jongelui. Gewoon die kop in het zand blijven steken!
Dit heeft niets met Wilders te maken maar puur en alleen met de agressie van
Een hoop escalaties en agressie van bepaalde culturen naar de Nederlanders toe.
En jullie doen het nog steeds af als incidenten.
Waarom is het continue "een persoon met een Noord Afrikaans uiterlijk?"
Waarom nooit een persoon met een eskimo uiterlijk of een Chinees uiterlijk? -
Vreselijk voor die jongen! Ik hoop dan ook dat die dader snel opgeborgen zit.
ff denken.... een allochtone Geert die tegen allochtonen is, haat haat maar het zelf ook zaait, daarnaast wilt hij de hulp van die pedofielenkerk....... Nou nee, toch maar niet! -
@9
er zijn vaak genoeg incidenten met andere bevolkingsgroepen en snap me niet verkeerd
dit is verschrikkelijk wat deze jongen een ander heeft toegedaan ,maar daar kan niet de hele noord afrikaanse bevolking de schuld van krijgen.
en iemand in zijn fgezicht steken komt niet uit de koran
het is gewoon een ziek persoon die dit met een ander doet -
Ipv te minnen vertel me gewoon even waarom het nooit Chineese jongeren zijn?
Die dus zo vaak in het nieuws komen als het om geweld gaat.
Tja dat wordt moeilijk he. -
@9 ik doe het niet af als incidenten. Ik zeg alleen dat Wilders de mond vol hefet van hard optreden, maar dat je daarmee de situatie alleen maar uit de hand laat lopen.
Als je het op wil lossen, doe het dan constructief en niet éénzijdig.
En ook Chinezen maken zich schuldig aan misdaad. Je zult alleen nooit in de krant zien staan 'de dader had een licht getinte huid en spleetogen' (geldt zowel voor eskimo's als chinezen). Ik ben tegen het benoemen van huidskleur of afkomst. Bovenstaande laat exact zien hoe ongenuanceerd er dan weer op gereageerd wordt. -
@4
"maar over preventief te werk gaan kan ik geen enkel beleid bij de PVV vinden."
O jij zit nog in de zachte aanpak. In het knuffel tijdperk toen softies als Cohen nog dachten dat een kopje thee drinken met dat gespuis, zou gaan helpen!
Jij ziet geen preventieve maatregelen in de aanpak van de PVV?
Ik zal je op je wenken bedienen. Hier heb je er één!
Ontneem van criminele hufters met een dubbel paspoort het Nederlandse paspoort en wijs ze uit naar hun vaderland.
Zal jij eens zien wat een preventieve werking daar van uit gaat! -
Je zult maar een gewone Nederlandse Nederlander zijn met een zuid-Europees/noord-Afrikaanse tintje op je lijf.
tja...
Het onderscheidend vermogen van de gemiddelde Wilders aanhanger kan gewoon niet al te hoog zijn... -
@12 dat komt mede door de pers. Als het marokanen zijn dan springt de pers en breed op. Als het een nederlander, chinees of wie anders ook is eindigt het als een klein berichtje op pagina 8.
-
@14 hun vaderland? je bedoelt Nederland? Want daar zijn ze immers geboren.
Kopje thee werkt prima, de criminaliteit in Amsterdam is nou niet bepaald de pan uit gerezen de afgelopen jaren. -
@15 ach, de PVV-stadscommando's houden gewoon de uitspraakt van Nikolaj Jezjov in gedachten: liever tien onschuldigen omgebracht, dan één schuldige laten lopen...
-
@17,
Was al niet meer nodig, die criminaliteit was al tot ongekende hoogte gestegen, Job heeft het alleen niet beter gemaakt, dat was wel zijn belofte.Thee drinken werkt niet en heeft ook nooit gewerkt. -
@13
"Ik ben tegen het benoemen van huidskleur of afkomst."
Niet mee eens. Wij mogen allemaal weten welke betrekkelijk kleine groep in Nederland verantwoordelijk is voor zoveel misdaden en onveiligheid op straat of in het openbaar vervoer.
Allemaal.
En als het niet specifiek wordt vermeld dan denken de mensen onmiddellijk, "het zal wel weer een Marokkaan wezen". Nu weten ze dat het zo is, of niet.
Ook kunnen we politici als een Cohen, dwingen dat hij de problemen die hoog zitten bij de gewone man, eindelijk eens serieus gaat nemen.
Dat hoeven we Wilders al lang niet meer te vertellen. Die weet al jaren hoe laat het is. -
Wel raar dat even losse pols 10 procent van de Nederlandse bevolking allochtoon en. Maar kijk je naar de herkomst van gevangenen, dit getal ineens heel anders ligt???
Wat is het 70% of zo???
Ik denk dus wel dat er een probleem ligt in de cultuurverschillen, alleen nu de vraag hoe we dit gaan aanpakken. -
Jaja jongens wacht maar tot je op een dag ook slachtoffer word van zinloos geweld, dan piep je wel anders.
NU even naar het slachtoffer, elk slachtoffer van geweld, inbraak, beroving, etc. houd zijn leven lang een bepaalde angst vast.
Zijn leven is niet meer hetzelfde.
Dat alles is aan die dader te danken, die gaat gewoon door met zijn leven en staat er niet of wel bij stil wat hij eigenlijk aangericht heeft.
Stel je nu eens voor dat jij op straat loopt en je word opeens aangevallen, gestoken, geslaan, geschopt, en dan bedenk eens wat dat met je gaat doen.
Dus wat er met de dader gebeurd maakt me om eerlijk te zijn geen flikker uit, mijn part zetten ze hem op een onbewoond eiland, dat het nu een Marokkaan is een Chinees of een blanke.
Ipv je in de dader te verdiepen, kan je je beter eens verdiepen in het slachtoffer. -
TS gebruikt m.i. ook een foto van een moordslachtoffer die juist door een NEDERLANDER om het leven is gebracht.
Kan je nagaan hoe gek dit soort draadjes kunnen lopen. En inderdaad mijn stemadvies niet op die peroxidekoning. Deze rascist hebben we nu juist niet nodig.
En wat harder aanpakken??
Met 40 bewakers om zich heen een grote bek op zetten. Wat een held.
Stem niet op Wilders mensen, deze man is gevaarlijker dan u denkt. -
@15
“Je zult maar een gewone Nederlandse Nederlander zijn met een zuid-Europees/noord-Afrikaanse tintje op je lijf.”
Wat is nou je punt?
Denk je dat iemand met een Noord Afrikaans uiterlijk, die geen straathufter is, die gewoon werkt of naar school gaat, kortom een jongen die zijn best doet om zijn plekje in onze samenleving te veroveren, dat hij door welke Nederlander dan ook wordt aangekeken op zijn bruine tint op zijn lijf?
Ik dacht het niet! Ik weet wel zeker van niet!!!!!!! -
@23
En wat vind je nu eigenlijk van de dader die de jongen in zijn gezicht gestoken hebt? en van het slachtoffer.
Ja idd raar hoe deze draadjes kunnen lopen, raar dat toch nog zoveel mensen meer met de dader van doen hebben dan met het slachtoffer.
Of toch ff hun gal over Wilders spugen niet stilstaand bij het feit waar het slachtoffer door heen gaat.
Wel weet je een oordeel te vormen over de NEDERLANDSE dader, daar druk je TS even op de feiten.
Voor het onderwerp zelf ben je al ziende blind en al horende doof. -
@24
En ik weet ook wel zeker van niet. -
@25
Hebt is geeft. -
Heeft, jeetje mijn dag niet vandaag.
-
gewoonikke
Het feit dat Wilders bewaakt wordt heeft te maken met het feit dat er mensen zijn die het niet kunnen hebben dat er ook mensen zijn die anders over een bepaalde zaak denken.
Helaas valt het me wel op dat vaak mensen die iets zeggen over de Islam of iets wat daar mee te maken heeft, de pineut zijn??? -
Wat heeft de politiek met dit incident te maken?
Maakt niet uit wie, wat waar, wanneer, waarmee, waarom, hoe...
Ik meen dat er ergere dingen in de wereld zijn dan zinloze discussies over de politiek.
Feit blijft dat dit schaamteloos en laf gedrag is wat gestraft moet worden. -
@!7
Of ze hier ook geboren zijn doet er niet toe. Zelf beschouwen ze zich niet als Nederlanders maar als Marokkanen die woonachtig zijn in Nederland.
Als ze zich een Nederlander voelen, hebben ze dat tweede paspoort ook niet nodig, nietwaar?
Ik kan ook op vakantie naar Marokko met mijn Nederlandse paspoort.
En wat die criminaliteit betreft onder Cohen zijn burgemeesterschap? Die is toegenomen in bijna alle facetten. -
3226 maart 2010 13:24 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Gewoon hard aanpakken dat soort jongeren met name het ( het kleine deel van de marokkaanse jongeren ) die gewoon schijt hebben aan de samenleving
-
@TS waarom een afbeelding met een doodskist??
-
"met een Noord-Afrikaans uiterlijk"...
Er wordt een hoop gegild over, tegen en voor Wilders..
Maakt verder allemaal niet uit. Maakt me ook niet uit wie het doet, maar: Laat iemand ALSJEBLIEFT dat tuig eens een keer AANPAKKEN! -
3626 maart 2010 13:33 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@31 okay, als die criminaliteit onder Cohen zo is toegenomen, dan kun je dat vast wel staven met cijfers. Kom maar op, ik daag je uit!
En voor mij is een Nederlander iemand ie hier geboren en getogen is, hoeveel paspoorten zo iemand van huis uit ook mee krijgt. Een paspoort zegt namelijk helemaal niks over wat voor iemand je bent. -
Ik zou graag op iemand willen kunnen stemmen die eens iets doet aan die klote bontkraag dragende jeugd, die je elke dag op de een of andere mannier weer lastig valt. Ook zou ik graag op iemand willen kunnen stemmen die die stomme hippies die de hele dag alleen maar jointjes rokend op de bank hangen en lekker een uitkering trekken van de staat, die betaald word door mensen die elke dag hard hun best doen om de centjes op een eerlijke mannier te verdienen, een lekker een schop onder de kont geeft.
Dat is iemand waar ik op zou willen stemmen. -
3926 maart 2010 13:41 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@38 ik heb ook een bontkraag =D
-
Ik vindt het een (licht) tintje overdreven om bij zo'n dergelijk bericht, meteen een oproep te plaatsen om op 9 juni PVV te gaan stemmen. PVV's blonde deugniet is al vaak genoeg in het nieuws lijkt mij ;-)
-
Wat is het toch fijn om in de openbare ruimte te zijn!
-
zzc
Dan hoop ik maar voor je dat je niet ook nog klote bent en dat je mensen lastig valt. Want dan val je precies onder de noemer)OPGERUIMT STAAT NETJES! haha -
@43 toevallig ben ik wel een 17 jarige marokkaan met bontkraag en scooter,, komt het horror-scenario al te boven ? LOL.. overigens val ik mensen niet lastig hoor ;-)
-
Waarom moeten dit soort afschuwelijke gebeurtenissen altijd meteen voor politiek gewin gebruikt worden?
-
@34 . Dat ligt aan de plaatjes, waaruit ik kon kiezen. Dat tuig is toch een nagel aan de Nederlandse doodskist? Dus het leek me er wel enigszins bij passen.
-
Zodra Geert zich net zo in gaat spannen als de daders blank zijn dan heeft hij enig recht van spreken. Maar als het om een groep blanke nederlanders gaat zie of hoor je hem niet maar owee als er een marokkaan bij betrokken is dan staat Geert vooraan om zijn ergenis te uiten.
Zijn aanhang is al net zo selectief. Bij het draadje over Milly Boelen wordt de naam Wilders geen een keer genoemd. Hoe anders zou dat zijn geweest als de dader een marokkaan was geweest? -
Tja, als je 2x door een bouvier bent gebeten krijg je vanzlf een afkeer van bouviers. Heeft niets met discriminatie te maken maar met negatieve ervaringen. Als mens wordt je geacht iets met negatieve ervaringen te doen, er van te leren zodat het je niet weer overkomt
-
@14 En @20
Ik mis behoorlijk veel info in dit berichtje, hierdoor kun je ook verkeerde conclusies trekken.
Stel dat het slachtoffer een Marokkaanse straatterrorist is die even daarvoor een Nederlandse vrouw voor hoer had uitgemaakt. En stel nou dat de dader dit hoorde en het helemaal zat was omdat 'iedereen' ook hem ervoor aankeken. Dan heeft hij precies gehandeld in de lijn van de PVV door KEIHARD op te treden tegen zoveel crimineel en ongepast gedrag door de straatvervuilers waar Wilders het over heeft. Dán is deze dader geen hufter meer maar juist een held, TOCH???
(stemmingmakerij heet dit....) -
What the hell heeft dit nieuws eigenlijk met Wilders te doen.
Het zijn niet alleen buitenlanders die slechte dingen doen.
Voorbeelden genoeg.
@31 Ga jij maar lekker op vakantie lang en ver weg.
Naar de maan of zo -
@49 je begint al fout met 'Stel' , is het zelfde als 'er was eens', sprookjes geloven we niet
-
@51 Maar wel in Wilders..........Goh, terwijl juist die man heel veel weg heeft van Grimm
-
Mmm, waarom staat er een foto van de begrafenis van Millie Boelen bij dit artikel? Om aan te tonen dat ook autochtonen zich schuldig maken een zinloos en ridicuul geweld?
Dikke kans dat dit een psychiatrisch patient geweest is. Een slimmer persoon had namelijk geen stanley mes gebruikt, dat steekt zo lastig. -
@9, omdat het een standaard antwoord is geworden. Als het een tintje heeft dan is het Noord-Afrikaans. Spanjaarden, Grieken, Italianen, Tunesiers, Turken, Oesbeken, Roma's, etc. Allemaal 'donkerder' mensen, maar in de beschrijving zal iedereen roepen Marokaan!. Het had ook een christelijke Iranier kunnen zijn of een Joodse Libanees.
Wat ik mis bij Wilders is preventie. Hard straffen is leuk, maar te laat. Dan is zo'n gozer al in zijn gezicht gestoken. En dan wel graag binnen de grondwet of haalbare wijzigingen daarvan. Voorlopig ontbreekt de 2/3 meerderheid zéér ruim om het ooit door de 1ste kamer te krijgen (als we uberhaupt Europa, mensenrechtenorganisaties, etc maar negeren), daar zit namelijk al geen PVV in. -
@38, o dus de bierdrinkende pvv-stemmer die een uitkering heeft moeten we maar niet aanpakken? Selectief en bevooroordeeld. Van alle politieke partijen blijk de PVV aanhanger het meest te blowen. En ja, ze zijn nog stom genoeg ook om tegen zichzelf te stemmen (netals de meeste aso's).
-
@55
Eerst zeg je dat Joehoi selectief en bevooroordeeld is en vervolgens doe je het zelf door te stellen: ''ze zijn nog stom genoeg ook tegen zichzelf te stemmen (netals de meeste aso's). ''
Typisch en veelzeggend! -
Een antwoord voor jezelf? C H ASO E K
-
@chasoek
Een bericht voor jou van Geertje z> ---------
>
> Speech Geert Wilders, House of Lords, Londen, vrijdag 5 maart 2010
>
> Dank u wel. Het is geweldig om terug te zijn in Londen. En het is geweldig
> dat ik deze keer meer heb kunnen zien van deze prachtige stad dan alleen het
> detentiecentrum op Heathrow Airport.
>
> Vandaag sta ik voor u in deze bijzondere plek. Dit is inderdaad een
> bijzondere plaats. Dit is, zoals Malcolm altijd zei, de moeder van alle
> parlementen, en ik voel mij diep vereerd dat ik de gelegenheid om te spreken
> heb gekregen. Dank u Lord Pearson en Lady Cox voor uw uitnodiging tot het
> vertonen van mijn film 'Fitna'. Bedankt voor de uitnodiging, vrienden.
>
> Voor het eerst heb ik groot nieuws te melden. Afgelopen woensdag zijn er
> gemeenteraad verkiezingen gehouden in Nederland. En voor de eerste keer nam
> mijn partij, de Partij voor de Vrijheid, deel aan deze lokale verkiezingen.
> Wij hebben deelgenomen in twee steden. In Almere, een van de grootste
> Nederlandse steden. En in Den Haag, de derde grootste stad, zetel van de
> regering, het parlement en de koningin. En, het was geweldig! In een klap
> werd mijn partij de grootste partij in Almere en de tweede grootste partij
> in Den Haag. Groot nieuws voor de Partij van de Vrijheid en nog beter nieuws
> voor de mensen van deze twee prachtige steden.
>
> En ik heb nog meer goed nieuws. Twee weken geleden is het Nederlandse
> kabinet gevallen. In juni hebben we parlementsverkiezingen. En de toekomst
> voor de Partij van de Vrijheid ziet er geweldig uit. Volgens sommige
> peilingen worden wij de grootste partij in Nederland. Ik wil bescheiden
> blijven, maar wie weet, zou ik zelfs minister-president kunnen zijn in een
> paar maanden tijd!
>
> Dames en heren, niet ver van hier staat een standbeeld van de grootste
> premier welke uw land ooit heeft gehad. En ik wil hem hier en vandaag
> citeren: "islam is een militante en agressief geloof. Geen sterkere
> neerwaartse kracht bestaat er in de wereld. Het heeft zich al verspreid over
> Centraal-Afrika, en het heeft onverschrokken strijders bij elke stap
> gerecruteerd (...) de beschaving van het moderne Europa zou kunnen vallen,
> zoals de beschaving van het oude Rome viel. ". Deze woorden zijn van niemand
> minder dan Winston Churchill, en hij schreef dit in zijn boek "The River
> War" uit 1899.
>
> Churchill had gelijk.
>
> Dames en heren, noch ik noch mijn partij hebben een probleem met moslims als
> zodanig. Er zijn veel gematigde moslims. De meerderheid van de moslims zijn
> gezagsgetrouwe burgers en willen een vreedzaam leven zoals u en ik. Ik
> realiseer mij dat. Dat is de reden waarom ik altijd een duidelijk
> onderscheid maken tussen de mensen, de moslims, en de ideologie - tussen de
> islam en moslims. Er zijn veel gematigde moslims, maar er is niet zoiets als
> een gematigde islam.
>
> Islam streeft naar wereldheerschappij. De Koran draagt moslims op jihad te
> beoefenen. De Koran draagt moslims op de Sharia wetten in te voeren. De
> Koran draagt moslims op de islam op te leggen aan de hele wereld.
>
> Zoals de voormalige Turkse premier Erbakan zei: "Heel Europa zal islamitisch
> worden. Wij zullen Rome veroveren". Einde citaat. De Libische dictator
> Gaddafi zei: "Er zijn tientallen miljoenen moslims in het Europese continent
> vandaag en hun aantal neemt steeds toe. Dit is bewijs dat het Europese
> continent zal worden bekeerd naar de islam. Europa zal op een dag,
> binnenkort, een moslim continent zijn". Einde citaat. Inderdaad, voor eens
> in zijn leven vertelde Gaddafi de waarheid. Want vergeet niet:
> massa-immigratie en de bijbehorende demografie is een bestemming!
>
> De islam is niet louter een godsdienst, is het vooral een totalitaire
> ideologie. Islam wil alle aspecten van het leven, van de wieg tot het graf
> domineren. Sharia wet is een wet die elk detail van het leven in een
> islamitische samenleving controleert. Van civiel- en familierecht tot en met
> het strafrecht. Het bepaalt hoe men moet eten, hoe men zich moet kleden, en
> zelfs hoe men gebruik dient te maken van het toilet. Onderdrukking van
> vrouwen is goed, het drinken van alcohol is slecht.
>
> Ik denk dat de islam niet verenigbaar is met onze westerse manier van leven.
> De islam is een bedreiging voor de westerse waarden. De gelijkheid van
> mannen en vrouwen, de gelijkheid van homoseksuelen en heteroseksuelen, de
> scheiding van kerk en staat, vrijheid van meningsuiting, ze staan allemaal
> onder druk, dankzij de islamisering. Dames en heren: de islam en vrijheid,
> de islam en democratie zijn niet compatibel. Het zijn tegengestelde waarden.
>
>
> Geen wonder, dus, dat Winston Churchill zelf Adolf Hitler's "Mein Kampf'" de
> nieuwe Koran van geloof en oorlog noemde: "Gezwollen, breedsprakig,
> vormeloos en zwanger van haar boodschap." Zoals u weet maakte Churchill deze
> vergelijking tussen de Koran en Mein Kampf in zijn boek "De Tweede
> Wereldoorlog", een meesterwerk waarvoor hij de Nobelprijs voor de Literatuur
> ontving. Churchill's vergelijking van de Koran met "Mein Kampf" is absoluut
> de spijker op zijn kop. De basis van de Koran is de oproep tot Jihad. Jihad
> betekent veel dingen en is een Arabisch woord voor de strijd. Kampf is Duits
> voor de strijd. Jihad en Kampf betekenen precies hetzelfde.
>
> Islam betekent onderwerping, en er kan er geen enkel misverstand bestaan
> over haar doel. Dat is een gegeven. De vraag is of wij in Europa en u in
> Groot-Brittannië, met uw roemrijke verleden, zal staan voor uw erfgoed of
> zich zal onderwerpen.
>
> We zien de islam in het Westen op een ongelooflijk tempo tot grote hoogten
> stijgen. Europa is zeer snel aan het islamiseren. Veel Europese steden
> hebben enorme Islamitische concentraties. Parijs, Amsterdam, Brussel en
> Berlijn zijn slechts een paar voorbeelden. In sommige delen van deze steden
> zijn al Islamitische voorschriften geïmplementeerd. De rechten van vrouwen
> worden geschonden. Burqa's, hoofddoeken, polygamie, genitale verminking,
> eer-moorden. Vrouwen moten gaan zwemmen in gescheiden klassen, en krijgen of
> geven geen handdruk. In veel Europese steden is er al apartheid. Joden zijn
> in toenemende aantallen Europa aan het verlaten.
>
> Zoals u ongetwijfeld weet, en beter dan ik, heeft ook in uw land de
> massa-immigratie en islamisering een grote vlucht genomen. Dat geeft een
> enorme druk op de Britse samenleving. Kijk wat er gebeurt in bijvoorbeeld
> Birmingham, Leeds, Bradford en hier in Londen. Britse politici die Winston
> Churchill vergeten zijn nemen nu de weg van de minste weerstand. Zij hebben
> opgegeven. Ze hebben gecapituleerd.
>
> Vorig jaar heeft mijn partij de Nederlandse regering verzocht om een
> kosten-batenanalyse van de massa-immigratie te maken. Maar de regering
> weigerde om ons een antwoord. Waarom? Men is bang voor de waarheid. De
> voortekenen zijn niet goed. Een Nederlands weekblad - Elsevier - berekende
> de kosten op meer dan 200 miljard euro. Voor vorig jaar alleen al berekende
> men een bedrag van 13 miljard euro. Meer berekeningen zijn gemaakt in
> Europa: Volgens de Deense nationale bank, kost elke Deense immigrant uit een
> islamitisch land de Deense staat meer dan driehonderdduizend euro. Je ziet
> hetzelfde in Noorwegen en Frankrijk. De conclusie die kan worden getrokken:
> Europa wordt met de dag armer. Meer verarming dankzij de massale immigratie.
> Meer verarming dankzij de demografie. En links is wildenthousiast.
>
> Ik weet niet of het waar is, maar in verschillende Britse kranten lees ik
> dat Labour de deur geopend heeft voor massa-immigratie in een bewust beleid
> om de sociale structuren van het Verenigd Koninkrijk te wijzigen. Andrew
> Neather, een voormalig adviseur van de regering en tekstschrijver voor Tony
> Blair en Jack Straw, zei dat de doelstelling van de immigratie Labour's
> strategie was, en, ik citeer, "om rechts de neus in de diversiteit te
> wrijven en hun argumenten verouderd te maken". Als dit waar is, dan is dit
> symptomatisch is voor links.
>
> Dames en heren, vergis u niet: Ter linkerzijde vergemakkelijkt men de
> islamisering. Linksen, liberalen, zij juichen voor elke nieuwe Sharia bank
> welke gecreëerd wordt, voor elke nieuwe Sharia hypotheek, voor elke nieuwe
> islamitische school, voor elke nieuwe Sharia rechtbank. Linksen beschouwen
> de islam als zijnde gelijk aan onze eigen cultuur. Sharia wet of democratie?
> Islam of vrijheid? Het is niet echt belangrijk voor hen. Maar het is wel
> degelijk belangrijk voor ons. De hele linkse elite maakt zich schuldig aan
> het beoefenen van het cultureel relativisme. Universiteiten, kerken,
> vakbonden, de media, politici. Ze zijn allemaal verraders van onze
> zwaarbevochten vrijheden.
>
> Ik vraag mij af: waarom hebben de linksen en liberalen gestopt om te vechten
> voor deze vrijheden? Vroeger stond links op de barricaden voor de rechten
> van vrouwen. Maar waar zijn ze vandaag? Waar zijn ze in 2010? Ze kijken de
> andere kant op. Omdat ze zijn verslaafd zijn aan het cultureel relativisme
> en afhankelijk van de moslim kiezers. Ze zijn afhankelijk van de
> massa-immigratie.
>
> Hemel zij dank is Jacqui Smith is niet meer in functie. Het was een
> overwinning voor de vrije meningsuiting dat een Britse rechter haar besluit
> om mij toegang tot uw land te weigeren vorig jaar van tafel geveegd heeft.
> Ik hoop dat de rechters in mijn eigen land minstens zo verstandig zullen
> zijn en mij zullen vrijspreken van al het ten laste gelegde, later dit jaar
> in Nederland. Helaas, tot zover hebben ze het niet zo goed gedaan. Want ze
> willen niet de waarheid horen over de islam, noch zijn zij benieuwd naar de
> mening van top juridische deskundigen op het gebied van vrijheid van
> meningsuiting. Vorige maand heeft men in een voorlopige zitting van het Hof
> geweigerd vijftien van de achttien expert-getuigen die ik had gevraagd
> toegelaten te worden, afgewezen. Slechts drie getuige-deskundigen mogen
> worden gehoord. Gelukkig, mijn lieve vriend en heldhaftige Amerikaanse
> psychiater Dr. Wafa Sultan is één van hen. Maar hun getuigenis zal worden
> gehoord achter gesloten deuren. Blijkbaar is de waarheid over de islam eng,
> mag niet worden verteld in het openbaar, en moet de waarheid over de islam
> geheim blijven.
>
> Dames en heren, ik wordt vervolgd voor mijn politieke overtuiging. We weten
> dat politieke vervolging bestaat in landen in het Midden-Oosten, zoals Iran
> en Saoedi-Arabië, maar nooit in Europa, nooit in Nederland. Ik word vervolgd
> voor het vergelijken van de Koran met "Mein Kampf". Belachelijk. Ik vraag me
> af of Groot-Brittannië ooit de overtuigingen van Winston Churchill zal
> berechten ... Dames en heren, het politieke proces dat wordt gehouden tegen
> mij moet stoppen.
>
> Maar het gaat niet allemaal over mij, niet over Geert Wilders. De vrije
> meningsuiting ligt onder vuur. Laat me u een paar andere voorbeelden geven.
> Zoals u wellicht weet, is een van mijn helden, de Italiaanse auteur Oriana
> Fallaci gdwongen te leven in angst voor uitlevering naar Zwitserland omwille
> van haar anti-islam boek "De Woede en de Trots". De Nederlandse cartoonist
> Nekschot werd gearresteerd in zijn huis in Amsterdam door 10 politiemannen
> vanwege zijn anti-islam tekeningen. Hier in Groot-Brittannië is de
> Amerikaanse schrijver Rachel Ehrenfeld aangeklaagd door een Saoedische
> zakenman wegens laster. In Nederland Ayaan Hirsi Ali, en in Australië worden
> twee christelijke predikanten opgeroepen te verschijnen voor de rechtbank.
> Ik kan eindeloos doorgaan. Dames en heren, alle vrijheidslievende mensen in
> het Westen worden geconfronteerd met deze lopende "juridische jihad" Dit is
> juridische islamitische oorlogsvoering. En, dames en heren, niet zo lang
> geleden is de Deense cartoonist Westergaard bijna vermoord voor zijn
> cartoons.
>
> Dames en heren, wij verdedigen het recht op vrijheid van meningsuiting. Met
> al onze kracht. Met al onze macht. Vrije meningsuiting is het
> allerbelangrijkste van onze vele vrijheden. Vrije meningsuiting is de
> hoeksteen van onze moderne samenleving. Vrijheid van meningsuiting is de
> adem van onze democratie, zonder vrijheid van meningsuiting zal onze manier
> van leven en onze vrijheid ten onder gaan.
>
> Ik denk dat het onze plicht is om de erfenis van de dappere jonge soldaten
> die de stranden van Normandië bestormden te behouden. Die Europa bevrijd
> hebben van de tirannie. Deze helden kunnen niet voor niets gestorven zijn.
> Het is onze plicht om de vrijheid van meningsuiting te verdedigen. Zoals
> George Orwell zei: "Als vrijheid überhaupt iets betekent, betekent dit ook
> het recht om mensen te vertellen wat ze niet willen horen".
>
> Dames en heren, ik geloof in een ander beleid, het is tijd voor verandering.
> We moeten haast maken. We kunnen niet langer wachten. Time is running out.
> Ik zou graag een van mijn favoriete Amerikaanse presidenten willen citeren:
> Ronald Reagan. Hij zei eens: "We moeten nu handelen, het behoud van morgen
> staat op het spel". Daarom stel ik de volgende maatregelen voor, om onze
> vrijheid te behouden:
> Eerst zullen de vrijheid van meningsuiting moeten verdedigen. Het is de
> belangrijkste van onze vrijheden. In Europa en zeker in Nederland, moeten we
> iets als het Amerikaanse First Amendment hebben, dat deze vrijheid
> garandeert.
>
> Ten tweede zullen we een einde maken aan en ons ontdoen van het cultureel
> relativisme. Tegen de culturele relativisten, de Sharia socialisten, zeg ik
> met trots: "Onze westerse cultuur is veruit superieur aan de islamitische
> cultuur". Wees niet bang om dat te zeggen. U bent geen racist als je zegt
> dat onze eigen cultuur beter is.
>
> Ten derde, zullen we moeten stoppen met massa-immigratie uit islamitische
> landen. Omdat meer Islam minder vrijheid betekent.
>
> Ten vierde, zullen we criminele immigranten moeten uitzetten. Criminelen met
> een dubbele nationaliteit moeten worden uitgezet. En er zijn velen van hen
> in mijn land.
>
> Ten vijfde moeten we de bouw van nieuwe moskeeën verbieden. Er is genoeg
> islam in Europa. Vooral omdat christenen in Turkije, Egypte, Irak, Iran,
> Pakistan en Indonesië worden mishandeld, moet er een bouwstop op moskeeën
> komen in het Westen.
>
> En, als laatste maar niet als minste, zullen we ons moeten ontdoen van al
> die zogenaamde leiders. Ik zei het al eerder: Minder Chamberlains en meer
> Churchills. Laten we echte leiders kiezen.
>
> Dames en heren. Voor de vorige generatie, die van mijn ouders, was het woord
> "Londen" synoniem met hoop en vrijheid. Toen mijn land werd bezet door de
> nationaal-socialisten bood de BBC dagelijks een glimp van hoop in mijn land,
> in de duisternis van de nazi-tirannie. Miljoenen van mijn landgenoten hebben
> er naar geluisterd, ondergronds. De woorden "Dit is Londen" werden een
> symbool voor een aanstaande betere wereld.
>
> Wat zal veertig jaar vanaf heden worden uitgezonden? Zal het nog steeds:
> "Dit is Londen" zijn? Of zal het "Dit is Londonistan" zijn? Zal het ons hoop
> brengen? Of zal het de waarden van Mekka en Medina uitdragen? Zal
> Groot-Brittannië verzet bieden en doorzettingsvermogen? Vrijheid of
> slavernij? De keuze is aan jullie. En in Nederland is de keuze aan ons.
>
> Dames en heren, wij zullen nooit excuses aanbieden voor onze vrijheden. We
> zullen nooit toegeven. En inderdaad, zoals als een van uw voormalige leiders
> stelde: "Wij zullen ons nooit overgeven".
>
> Vrijheid zal heersen, en de vrijheid zal zegevieren.
>
> Hartelijk dank. -
Verwijderd door redactie
-
Verwijderd door redactie
-
wat een wreedheid door die noord afrikaan(beest), dit soort laffe daden staan niet in een nederlands woordenboek, aanhouden eh hem de stanleymessen laten doorslikken.
-
@14 storm
"Kopje thee werkt prima, de criminaliteit in Amsterdam is nou niet bepaald de pan uit gerezen de afgelopen jaren."
Vertel dat maar aan al de slachtoffers van de afgelopen jaren , doe er maar luchtig over......totdat je eigen moeder neergestoken wordt voor een tientje.
De gewelddadige overvallen op straat zijn in aantal en gewelddadigheid toegenomen in Amsterdam de laatste tijd , de overvallen op winkels zijn gedaald.
De jongens waar Cohen zo leuk thee mee drinkt zijn volgens onderzoeken 22 x vaker gewelddadig veelpleger dan autochtonen jongeren , en dan hebben we het over steken , mishandelen en dat soort ongein.
Die Marokkaantjes zijn verantwoordelijk voor een kwart van alle veelplegers , terwijl er 38 x minder marokkanen dan nederlanders zijn hier.....
Genoeg is genoeg. -
@61 met jou vergelijking beest beledig je de dieren.
Maar idd verschrikelijk wat deze jongen is overkomen.
Hij is voor het leven getekend, ieder keer als hij in de spiegel kijkt zal hij aan dit incident herhindert worden......
Heel veel sterkte.
Noordafrikaan of wat dan ook de dader verdient een passende straf! -
@4 operator4
"De PVV heeft het alleen maar over straffen, maar over preventief te werk gaan kan ik geen enkel beleid bij de PVV vinden."
Een immigratiestop , en uitzetten van criminelen vind jij geen preventief beleid ?
We hebben het hier over "veelplegers" , als je ze uitzet kunnen ze dat "veel" hier niet meer plegen.
Wat is jouw oplossing dan tegen dit probleem ?
Alles van de afgelopen 15 jaar heeft niet gewerkt , de gevallen en gewelddadigheid is alleen maar toegenomen. -
Spartacus gekeken misschien ?
Daar snijden ze hele gezichten weg... -
Verwijderd door redactie
-
@60 . Het staat mij toch nog wel vrij om een stemadvies te geven, wanneer mij zulks goeddunkt, denk ik. Niemand zegt dat u dit zou moeten opvolgen.
Post #25 is trouwens niet van mijn hand, dus u lult er maar op los. Als IK een stemadvies geef, is dat bedoeld voor mensen met enige intelligentie. Die is bij u beslist niet aanwezig. -
wat een boeiende motivatie van boterberg, feitelijk waarheden zoals die beschreven staan. helemaal mee eens dus, en ja wat een divers commentaar op dit artikel met politiek al uitgangspunt. wat ik veel terug lees is het woord preventie..... hoe wil je dit in de praktijk gaan brengen. ik,zelf werkzaam met wat gezegd wordt,"beesten" weet als een ander dat preventief werken vaak geen zin meer heeft, dit had 40 jaar geleden al gemoeten. dan was je nu op een punt geweest dat dit soort incidenten niet meer (zo vaak) voorkomen. keihard ingrijpen en bestraffen,en ja...gaat het om mensen met een dubbel paspoort(!) deze terug sturen naar land van herkomst, en volle nederlanders proberen weg te stoppen,en het niet terug kunnen sturen compenseren met nog langere en zwaardere straffen. de slachtoffers blijven altijd de gebeten hond,hoe dan ook. om terug te komen op het politieke tintje in deze reacties; je kunt je afvragen waarom de pvv zoveel stemmen krijgt,dit zijn niet alleen maar bierdrinken werkloze holle vaten zoals eerder beschreven,maar mensen die vinden dat het een keer over moet zijn met al dit geouwehoer in dit land. en terecht dat ze bewaking krijgen,want zoals al gezegd zijn ze ook vaak de pineut. zoals ik wel eens in andere reacties schrijf; ik verplaats mij vaak in een omgekeerde wereld. stel nu eens dat ik de werkwijze van bijv een wilders zou uitvoeren in bijv Marokko, hoe zouden de mensen daar reageren op mij? de voorbeelden zien we helaas te vaak...vorige week nog een gezin die uit marokko wwerd gezet omdat zij een weeshuis runden met daarin 100 kinderen... alleen werd daar niet de islam gepromoot...erg jammer...dus het land uit..... wat een daadkracht!!! draai de rollen hier eens om? de hele wereld valt over ons heen en zien ons vervolgens als onmenselijk en discriminerend.....zucht...wat wordt je er wel eens moe van. ik stem uiteindelijk pvv...ben heel erg benieuwd wat dit gaat doen in dit verdraaide land met alle "met elkaar rekening houdende mensen"
blijf reageren mensen! ook die met een bontkraag en scooter haha -
Tsonge, het druipt hier van de PVV aanhangers.
-
ja he! maar lees eerst eens goed voordat je net als al die andere groenlinks stemmers je gal gaat spuwen.... staat t je niet aan dan ga toch donald duckje lezen ofzo?
-
O wat een afschuwelijke gebeurtenis. Steken in het gezicht laten vaak van die lelijke littekens na, hopelijk komt het goed met het slachtoffer. En voor de dader....ZWARE STRAF SVP.
-
Om even heel simpel de vraag te beantwoorden: "waarom is het continue iemand met een noord-afrikaans uiterlijk?"
Feit: als Marokkaan heb je met een identiek misdrijf/overtreding zeven tot acht maal zoveel kans om ergens mee in het nieuws te komen.
Daarom dus.
Bah, al dat kuddevolk wat ook echt gelooft dat de media een realistische afspiegeling van de maatschappij is... -
Hoop dat de lafaard wordt opgepakt.
En ja, zwaar straffen aub. -
Ik denk trouwens dat de dader een gestoorde gek is, maar zeker weten doe je dat niet.....
-
#72 mijn zin is nogal krom, wat ik bedoel te zeggen is:
Als een Nederlander en een Marokkaan een identiek misdrijf plegen, heeft de Marokkaan zeven tot acht maal meer kans om er mee in het nieuws te raken. -
@68
" ben heel erg benieuwd wat dit gaat doen in dit verdraaide land met alle "met elkaar rekening houdende mensen"...
dat kun je dus al zien...
ik denk trouwens dat de mensen hier over het algemeen geen rekening met elkaar houden (SIRE noemde het "onbewust asociaal", zeg maar asociaal dus),
maar ik begrijp wat je bedoelt. -
En wat Wilders doet - de link met de Islam leggen - is ook compleet ononderbouwd. Dit heeft te maken met integratie, sociaal-demografische problemen en een kloof tussen twee culturen. En inderdaad de scheve beeldvorming van de media. Want precies hetzelfde zag je jaren terug met de Antillianen. En daarvoor weer de Molukkers. Die zijn toch volgens mij echt niet islamitisch. Correct me if i'm wrong.
-
Is er al iets bekend over de afkomst van het slachtoffer?
-
@77
volgens mij gaat het bericht niet over Wilders, maar over een jongen die in zijn gezicht is gestoken. Het bericht meldt wel iets over een signalement. -
@64, oke, nu graag preventieve maatregelen die haalbaar zijn. Een migratiestop werkt trouwens niet voor alle mensen die hier al zijn. Allochtonen het land uit zetten helpt niet tegen autochtonen (Sander V? Hoek van Holland?).
Beetje matigjes dus. Bovendien een migratiestop is tot daar aan toe, maar mensen het land uit zetten is grondwettelijk onmogelijk (vooralsnog). Om nog maar te zwijgen van Europa, de VN, etc. Denk je dat ze Nederland geen sancties opleggen net zoals destijds Oostenrijk (Haider)?
Bovendien, hoe naief is het om mensen het land uit te zetten? Willen we dan dat de dader daar vrij rond loopt? Denk je dat de Marokkaanse overheid op hem gaat letten? Denk je dat het onmogelijk is om gewoon, illegaal, weer Nederland in te komen. Die gestoorde gek die die islamitische kleuterjuf vermoord had, was ook al een keer uitgezet, maar gewoon weer terug. Er is een hoop grens te bewaken mocht dat je stupide antwoord zijn.
Kortom symboolpolitiek, vrijwel onuitvoerbaar, duur in de uitvoering, politiek onhaalbaar én eigenlijk minder straffend (of je moet vrij rond lopen in Marokko erger vinden dan tussen vier muren in Nederland zitten).
Tenslotte, laatst werd er een criminele illegaal het land uitgeknikkerd. Die ging telefonisch zijn slachtoffers bedreigen. Wilders sprak er schande van. Dat die man 'zomaar was uitgezet'.
Het zijn klootzakken, maar het zijn wel ónze klootzakken (Pim Fortuin) -
Misschien moet je de hele discussie hier even volgen. En de trefwoorden van het artikel.
-
@79 was dat
-
@76
Zou kunnen, maar dan wordt het een beetje een kip-ei verhaal: feit blijft dat mannetjes van Marokkaanse afkomst oververtegenwoordigd zijn bij dit soort laffe mishandelingen.
Door dat feit, is het, als het weer eens gebeurt, eerder nieuws dan als het geen deel is van een geconstateerde trend. -
@83 was bedoeld voor @72
Pardon. -
@80 chaosek
"Een migratiestop werkt trouwens niet voor alle mensen die hier al zijn. Allochtonen het land uit zetten helpt niet tegen autochtonen (Sander V? Hoek van Holland?)."
Ieder slachtoffer is er een te veel.
En ....ik wil niet eens weten hoeveel slachtoffers we de afgelopen jaren er EXTRA bij hebben door de massa immigratie.
Aangezien vooral niet-westerse allochtonen vele malen vaker veelpleger zijn dan autochtonen , zal dit niet weinig zijn.....
(Marokkanen omgerekend 22 x meer) -
Wat vreselijk voor dit slachtoffer .....
Hoelang gaan we nog met het juk van de terreur door? Of wordt de "war on terror" alleen maar in het buitenland gevoerd? -
Verwijderd door redactie
-
@21
Dat komt nier door de cultuur, maar door de kansen die mensen krijgen. Het feit dat de overgrote meerderheid in de gevangenis gekleurd is, is dus geen ras- of cultureeel probleem, maar heeft een sociale oorzaak. -
gewoon gedragen anders oprotten!
duidelijk toch
PVV you co girl -
kom er maar in Geert!
-
denk dat ik toch maar vast wat pistolen aanschaf.
eens komt er een dag en dan reken je gewoon af,
met dat vies vuil marokaans tuig
denk dat ik een mooie plaatsje ga krijgen bij petrus.
en een ding staat vast dat ik daar niet cohen, of femke, of j.p,
tegenkom. -
kut m....
-
Waarom staan "Geert Wilders" en "PVV" als trefwoorden bij dit bericht?
Waarom wordt vrijwel ieder bericht over geweld misbruikt voor PVV propaganda en de verheerlijking van Geert Wilders?
#91 Je klinkt als een zelfmoordterrorist. -
@93 Omdat Geert Wilders de verlossers is het heilige orakel met een knip in zijn vinger gaat hij alle problemen oplossen vanuit het buitenland waar hij resideert om zijn film te promoten ...
-
Volgens mij steunt redactie het stemadvies.
Ik zou anders niet weten wat er mis is met mijn reactie 60.
Ik ben er tegen dat vreselijke gebeurtenissen opgehangen worden bij een persoon die er waarschijnlijk nog een grotere bende van gaat maken.
Dus ik stem GEEN PVV. -
@Wltr.
Dat is de kracht van de PVV.
Zelfs op ongelukken wordt tegenwoordig zo gereageert.Schrijf gereaGEERT juist zo omdat Geert helemaal niks regeert.
Zie Almere, zie Den Haag.
Fritsma gladkoppie, van Roon.
We zullen ze politiek kapot maken riepen ze na de uitslagen.
En de fans hebben niet in de smiezen dat Nederland kapot gemaakt wordt door deze lui. Presenteren en consessies doen is daar vreemd.
Laat ze maar. -
En @67 ik geef de plaatser van @25 antwoord op wat zei vroeg en/ of stelde.
U mag hoog van de toren blazen als TS. Zou het maar doen. -
@88
"@21
Dat komt nier door de cultuur, maar door de kansen die mensen krijgen."
Linkse borrelpraat ;-)
Krijgt een Somalische vluchteling meer kansen dan een marokkaan ?
Worden alle kansarmen gewelddadig ? Echt niet.
Kijk hier eens:
http://www.nujij.nl/wilders-snapt-criminele-mar... -
Groter deel Marokkanen psychisch gestoord + inteelt oorzaak?
http://nl.youtube.com/watch?v=ohvAndtcXiw&featu...
Het is een feit dat moslims genetische armoede hebben. Dit uit zich in een gemiddeld lage intelligentie, veel zwakzinnige kinderen en een hoog aandeel psychisch gestoorden. Preventief? steriliseren als je het mij vraagt! -
@93 Nog even, en hij dicht zichzelf nog 20 dames van plezier toe! ;-))
Het oude kopje thee cliché kwam ook weer eens langs. Allemaal een grote bek, maar niemand durft wat. ;-)
Als het mijn zoon was overkomen; er zijn altijd getuigen, zeker in mijn stad op die plek, die willen praten voor geld. -
@80 Weet jij dat iedere immigrant die hier binnen huppelt,
de staat 300.000 euro kost.
Dat is voor mij 300.000 te veel,daar moet de belastingbetaler weer voor op draaien. -
Wat is er toch aan de hand met die jongeren met een Noord Afrikaans uiterlijk?
Volledig de weg kwijt? Compleet van God los? Vol met haat en frustratie tegenover alles en iedereen die Hollands is?
Sommigen van hen lijken wel lopende tijdbommen. -
Als ik dit allemaal zo lees ben ik zooooooooo blij dat ik zelfs niet in deze nieuwe sekte geloof.
Alsof ik Hitler op de hoek zie, knipogend naar de paus, samen kijken zij een verwilderd Wildertje aan en zeggen:
ach jongen, had je het zoooo moeilijk in je jeugd? En ze noemden jou negertje??? Wat deed je met je haartjes, verstoppen dat je ook geen echte kaaskop bent??
Neem maar lekker wraak op je jeugd, laat al die treiterkopjes uit je jeugd maar zien wat een stoere knul je bent geworden.
Zo, kom maar op met die minnetjes, have fun -
Waar moet het heen met de huidige maatschappij...
-
Dat vraag ik me ook af.
In plaats van te knokken voor je eigen toekomst alleen maar wijzen naar anderen.
En daar los je het niet mee op.
De jaloezie naar anderen toe. De hebberigheid. Het weigeren te geloven dat 1 euro ook maar echt 1 euro is.
Ja ik heb makkelijk lullen vanachter mijn pc. Het enige respect wat ik heb is dat er nog mensen zijn die zich druk maken om Nederland. Dat ik de plicht heb daar in een stem te kunnen geven. Verdachten van dit soort misdrijven minstens 4 weken voorarrest en bij gebleken schuld een jaartje of 20. -
Als het aan Wilders ligt worden misdaden straks alleen nog gepleegd door blanke autochtonen. Dat is natuurlijk een hele verbetering want een misdaad gepleegd door een allochtoon met een Noord Afrikaans uiterlijk is natuurlijk vele malen erger.
-
@93 wltr
Omdat dit de enigste partij is die er wat aan gaat doen.
@100 macmorc
En omdat jij altijd de grootste bek hebt, en nergens een antwoord op weet.
P.S. twee Ret-ers In Rotterdam door Marokkanen in elkaar geslagen, zwaar gewond,(vandaag ook gebeurd) . Vast weer zo.n incidentje. -
Wat heeft Wilders hiermee te maken? Wilders of geen Wilders, dit soort incidenten zullen met of zonder Wilders "gewoon"doorgaan.
-
@106
Nou nog even een linkje naar een verhaal over een autochtoon die een willekeurige vijftienjarige met een stanleymes in zijn gezicht steekt en je hebt helemáál een sterk punt. -
Die vijftienjarige jongen is zeer waarschijnlijk -letterlijk- voor het leven getekend.
Van mij mag de dader het leed van het slachtoffer ook zelf voelen. En nog een beetje erbij om het af te leren. -
Wie zegt nou eigenlijk dat Wilders haat zaait. De linkse landveraaiers die door middel van dit rookgordijn proberen te verhullen dat ze verantwoordelijk zijn voor het misdadig slechte beleid wat geresulteert heeft in deze problemen en met de criminele losgeslagen allochtonen. IN DE LINKSE KERK ZIT DE ECHTE POPULISTISCHE STEMMENKOPERS, die haat zaaien tegen de mensen die de linkse misdaden tegen de samenleving proberen te openbaren.
-
@13
Constructief ???? hij is leuk, als het niet zo zielig zou zijn.
Wat we in dit landje tot nog toe hebben aan constructieve oplossingen is er
eerst 1 uit de , nog niet zo, oude doos, tw, hard boeeeeeeeeeee roepen,
de tweede is van ons aankomende knuffelopperhoofd, die de dader, als hij ooit gepakt gaat worden, ter plekke zijn gympen afpakt, wat je noemt bijzonder
constructief, begrijp ook niet waarom dit soort incidentjes met deze keiharde maatregelen nog voorkomen. -
Heeft dat tuig geen pistool op zak, dan lopen ze wel met allerlei soorten messen rond.
Dagelijks staat het hier in de media vol met misdaden die "ze", onze getinte medelanders plegen.
Zap op de TV naar programma's zoals bijv. "Opsporing verzocht", "Vermist" en het woord "getint" valt of "Noord Afrikaans uiterlijk".
Of er is wel weer een kind door de vader ontvoerd naar het e.o.a. moslimland, waarbij de moeder het nakijken heeft.
Zelfs in TV programma's over het verkeer zoals "Op de bon" & "Wegmisbruikers" vallen de heren op door hun agressief gedrag en vaak "onbeschofte & intimiderende" uitlatingen.
Het is ongelofelijk en van de zotte dat een etnische minderheid nota bene met roots in een ander werelddeel bijna in alle EU landen zoveel ellende teweeg brengen.
Nog krankzinniger is het dat de overheid er maar geen controle op kan krijgen en de politieke partijen al jaren over elkaar heen rollen betreft de aanpak.
Waarbij de uitdrukking van "kopje thee met elkaar drinken" is uitgegroeid tot de absolutie nummer 1 in Nederland betreft de meest gebruikte sarcastische opmerking hoe het met de "softe" aanpak is gesteld.
Van het eeuwenoude gezegde "Zachte heelmeesters maken stinkende wonden" heeft men, lees de overheid, totaal niets geleerd. -
Een jongen met een Noord-Afrikaans uiterlijk ........ da's zwaar klote .... in welke bevolkings groep moet je daar nou weer gaan zoeken ....... !!
-
Goedemorgen zeg... Aangesproken, kopstoot, meerdere messteken in het gezicht.... Afgevoerd naar het ziekenhuis.
Oh my fucking God.
En, dan hebben we het over Wilders.
Lekker belangrijk.
Deze malloot moet worden opgespoord en worden vast genageld. -
Van dit soort berichten zakt mijn broek af, en het niveau dat OVERAL W. bij moet halen alsof hij God zelf is.. nog meer.
(zie nou eens wat die man kan/doet, hij kan niet meeregeren in Den Haag en Almere, omdat ze te DOM ZIJN, om zich op te hangen aan 'n hoofddoek, hoe slim ben je dan geblondeerd kuiken? En dan de rest van W's domme acties, wanneer worden jullie wakker HALLO?????)
welk 'n triest niveau. -
@116 ladylove
Wilders is in ieder geval degene die dit al jaren benoemd, en hij heeft wat dat Marokkaanse straat tuig (meer dan) gelijk gekregen .DAT is dus te triest voor woorden. Waar anderen het probleem niet durfden benoemen, heeft Wilders het op de kaart gezet . Nu schreeuwen de andere partijen ook moord en brand, omdat het ze nu electoraal even goed uitkomt.Laat Wilders het alsjeblieft blijven benoemen, zodat ze goed wakker blijven in Den Haag. Aboutaleb schreeuwt (Van onze RET- medewerkers blijven ze met hun poten af).Hetzelfde schreeuwde Cohen lang geleden over de mishandeling van ambulance personeel.
Er is helemaal NIETS veranderd.Vandaar graag het geluid van Wilders, Nederland kan nog steeds NIET zonder
WAKKER worden HALLO????? -
@69 Blablah
OH, Ik ruik ook veel linkse aanhang( ruikt niet lekker)
Maar genoeg geblablaht . Al dat geblablah slaat toch NERGENS op. -
@107
'
Omdat dit de enigste partij is die er wat aan gaat doen. '
oh ja joh?
ze hebben twee keer de kans gehad om dat te gaan bewijzen in almere en in denhaag en bij beide kozen ze voor de oppositie..eigen keuze en niet in de hoek gedrukt..ze gaan dus helemaal niks doen .
het enige wat ze doen is roepen dat het vooral marokanen zijn en dat weten we nu wel,nog meer rapporten over hoeveel en waar en waarom levert niks op behalve dat je een groep tegen een ander opzet..stop gewoon met roepen dat het marokanen zijn,maar laat het gewoon bij criminelen en pak DAT aan..scheelt een hoop gezeik. -
@117
nee jan jij moet wakker worden.. jarenlang roepen,heel fijn maar nu men de kans zou hebben laat men hem lopen..daar heb je dus geen reet aan.. -
Verwijderd door redactie
-
@119 Trommelrobbie
Volgens mij heb ik niets verkeerd gezegd,nog maar eens proberen.
Het zijn toch ook steeds weer Marokkanen, niet dan????
Daar kunnen we toch eerlijk over zijn. -
iemand met glas of een mes in het gezicht bewerken is in het wereldje waar men niet terugdeinst van lichamelijk geweld, een mishandeling van de laagste soort
-
@122
ja jan prima,maar wat nu dan?
wat lost het op als je dat de hele tijd roept,maar vervolgens niet in coalities gaat zitten? -
Si vis pacem, para bellum.
-
wapens moeten verboden worden !
-
@117 ja Jan, benoemen, signaleren kan IEDEREEN. Het zijn niet alleen Marokkanen die ellende veroorzaken, er zijn er meer die 'n goede baan hebben, en die te lijden hebben onder dat gestigmatiseer Jan. Heeft W. voor 1 probleem dat hij signaleert 'n oplossing??? NEE, met hoofdletters, dus wat maakt hem zo goed?
Waarom moet er bij ieder ONDERWERP W. worden aangehaald.
Dit gaat over 'n 15 jarige jongen die in het gezicht is gestoken, voor NIETS, als of er OOIT 'n reden zou zijn om WEL in je gezicht te worden gestoken. Daar moet iets aan gebeuren, aan de mentaliteit die sommige MENSEN eropna houden. En dat is niet te vangen in een soort/ras mensen, dat zijn mensen, van vlees en bloed, Jan. En daar moet men iets aan doen. Aan mensen die ontsporen. -
@ 126 ff voor de duidelijkheid....deze zijn al veboden,denk al zo'n jaar of 50?
dus dat heeft geen zin.... uiteindelijk komt het erop neer dat het in en in triest is voor deze jongen en ongeacht wie de dader is,ze moeten m opknopen...oja dat doen ze ook al jaren niet meer....
Stijgers in Algemeen
Eurocrisis loopt op de klippen van de...
Kort en bondig waar de onvrede van veel...
31 minuten geleden door Rode October
Meer Corruptie Nederlandse Bedrijven Door...
Corruptie bij nederlandse bedrijven was al...
1 uur 19 minuten geleden door das leben der anderen
Kannibaal zag buspassagier aan voor alien
De Chinese man die vier jaar geleden een...
4 uur 51 minuten geleden door Sjakie Jambek
Milieudienst dreigt met stilleggen Odfjell
De activiteiten bij het tank- en...
12 uur 38 minuten geleden door breezertje
Vergassen Schipholganzen volgende week van...
Op vijftien plekken rond de luchthaven...
12 uur 59 minuten geleden door news lezer
Best gewaardeerd
Roemer: ´Kunduzakkoord funest voor mens en...
Bruine kabinet brengt ons terug in 1940
5 dagen geleden door degenaaideburger
Nederlanders sceptisch over wietpas
De onlangs in de zuidelijke provincies...
7 dagen geleden door Darkwing Duck
Duizenden bij Occupy Frankfurt
Zo'n tienduizend mensen zijn zaterdag in...
3 dagen geleden door Antonov FL
Israël - Kolonisten schieten op...
Uit het beeldmateriaal kun je opmaken dat...
2 dagen geleden door Meirav Fonkelsteen
Orthodoxe christenen zijn intolerant
Veel orthodoxe christenen zijn intolerant....
2 dagen geleden door geertvoordewind

