De 26-jarige man die zondag is gearresteerd in de zaak van het vermoorde 10-jarige meisje Jennefer, wordt woensdag voorgeleid.
Sorteer op:
-
veel sterkte voor de ouders
-
Zo verschrikkelijk triest dit.
Sterkte voor de nabestaanden. -
Het lijkt wel of er steeds meer gekken komen ,vreselijk!!!
-
411 oktober 2011 11:27 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Verwijderd door redactie
-
En terwijl ik het bericht lees verschijnt er een reclame van Ziggo door het bericht. Hierin een man met hockeymasker en bebloed mes te zien. Het bericht is al treurig genoeg.
-
Maar er zal wel weer een kudde Links sociaal maatschappelijk werkers voor hem klaar staan die hem ontoerekeningsvatbaar laten verklaren omdat hij een moeilijke jeugd gehad heeft..
Nederlands rechtssysteem zal hem wel veroordelen tot een jaartje of 6 en wegens goed gedrag loopt deze idioot over een jaar of 4 weer vrij rond en iedereen is het alweer vergeten.. -
@7 Als u niets zinnigs te zeggen heeft kunt u beter helemaal niets zeggen.
-
@6 Misschien hem eerst even laten veroordelen? Hoe waarschijnlijk het ook is dat hij het gedaan heeft, hij blijft onschuldig zolang hij nog niet veroordeeld is.
-
Verwijderd door redactie
-
@9 Was bedoeld voor #5
-
@4 Wat bedoel je eigenlijk?
Zoals je het hier zegt impliceer je eigenlijk dat er minder gekken vast zouden moeten zitten. -
Ik denk dat die zijn lesje wel krijgt van zijn medegevangenen
-
@10 Afgezien van domme opmerkingen ook nog een vorm van dreigen? Raak ik niet echt van onder de indruk,.
-
@10 Beetje agressief? Meneer accepteerd geen andere meningen?
Wellicht kreeg u uw minnetjes vanwege de rechts populistische taal van "afschieten".
Maak je niet zo druk om een getalletje achter je reactie... -
ik begrijp toch iets niet. Het meisje had volgens haar ouders het verstandelijke vermogen van een kind van vier. Neem aan dat ze dat ook bij haar vermissing hebben gemeld aan de politie. Redelijk belangrijke informatie..
Dan zegt die "oom" dat ze was boos omdat ze niet naar de bioscoop mocht en toen alleen naar haar vader is vertrokken. Een kind met verstandelijk vermogen van vier jaar, laat je zo maar weggaan? Dat verhaal moet toch direct vraagtekens hebben oproepen. -
@10 Ik onder andere.... gezellig... waar gaan we elkaar zien?
Ik zie allemaal reacties van mensen die er kennelijk bij zijn geweest. Ga uw verhaal vertellen aan de politie. Ze zullen er vreselijk mee geholpen zijn....
Het is vreselijk dat het kind is overleden. Het ergste wat je kan overkomen als ouder. -
" het vermoorde meisje"..... volgens mij is dat nog helemaal niet officieel bevestigd. De politie doet geen mededelingen over doodsoorzaak, en de man wordt verdacht van onttrekking aan bevoegd gezag.
-
Verwijderd door redactie
-
Ohhhhhhh...gaat weer een gezellig draadje worden, pak de koffie er ff bij :)
-
Wat een hoop bullshit wordt er over deze zaak geplaatst zeg! Mensen die precies weten wat er is gebeurd, alsof ze er bij waren.
-
het is triest allemaal
heel veel sterkte voor de nabestaanden en kracht om dit verlies te verwerken -
@19 Grandpa VN ziet tenminste het belang van eerlijke rechtspraak in, in plaats van een soort eigenrichting/sharia waar jij blijkbaar voor bent.
-
#6 helemaal met je eens, vaak zit je een triest bericht te lezen krijg je informatie over b.v. een begrafenisverzekering.
Moet ook eens over nagedacht worden om bij zulke berichten die reclame er doorheen te laten lopen te stoppen! -
@7 U is, vermoed ik, een stuurman aan wal.........
-
Respect.
-
@19 Je lijkt mij een zwart/wit denker. Tussen de dader willen afschieten en je in de dader kunnen verplaatsen zit een heel groot grijs gebied. Ik verwacht dat Grandpa VN ergens in dat grijze gebied valt te plaatsen.
-
@19 een oud spreekwoord luidt "wat je zegt, dat ben je zelf"....
Ik kan me ook voorstellen dat men boos wordt bij dergelijke berichtgeving, maar veel mensen trekken conclusies op berichtgeving die op zijn minst geen duidelijkheid verschaft over de doodsoorzaak.
Vooralsnog onnodige opwinding en agressie die nergens toe leidt, behalve een hartkwaal....
Het is gewoon intriest om je kind te verliezen. Wat moet je er meer over zeggen dan sterkte voor de nabestaanden. Hun leven zal nooit meer hetzelfde zijn. -
Het Amber-alert heeft blijkbaar een niet zo prettig maar toch zeer gewenste bijwerking. Kindermoordenaars worden nu snel gepakt.
(gezien eerdere alerts in de pers)
Het is wel een schrale troost voor de ouders dat de moordenaar bijna op heterdaad is betrapt. Ze hebben alles goed gedaan en toch is je kind dood.
Veel sterkte voor ouders en vrienden van Jennefer -
Tsjonge, wat zitten hier veel rechters zeg :-)
Die man heeft natuurlijk niets gedaan, dat kind is dood bij hem thuis neergelegd en hij weet beslist niet hoe. En als dan toch blijkt dat hij het gedaan heeft, verzinnen jullie toch wel weer iets om hem na paar jaar vrij te hebben?!
@7 Helemaal met je stelling eens. In Nederland lopen steeds meer gekken rond, aangemoedigd door onze softie rechters die ze toch steeds met onnozel strafje weer naar huis sturen. -
@3 Het zijn de gekken die het nieuws halen. Brave huisvaders die zijn niet interessant.
( Wat zegt dat over de maatschappij.?? vraag ik u ) -
Ik wens de ouders, maar vooral ook zus Sandra veel sterkte toe!
-
weet iemand nog een GOED mens?
-
Weet iemand nog een GOED mens?
-
@28 "Ik kan me ook voorstellen dat men boos wordt bij dergelijke berichtgeving"
Zelfs daar heb ik al moeite mee, eerlijk gezegd. Misschien omdat ik niet zo heel veel van negatieve emoties hou. Maar als mensen zich zo laten leiden door berichtgeving dat ze bereid zijn mensen af te (laten) maken, hebben ze zelf dan ook niet heel veel hulp nodig? -
@6
Het kan nog erger... Nu is er een uitvaart verzekering sjonge sjonge nu.nl. Ga je die schamen en andere reaktie's maar verwijderen kijk eerst naar je zelf onbeschoft bedrijf.
Maar nu even ontopic
Veel sterkte voor de ouders en andere nabestaanden -
Heel veel sterkte voor de nabestaanden van Jennefer,ze hebben nog een lange weg te gaan,zoiets vergeet je je hele leven niet meer.
Vreselijk...om zo een kind te verliezen. -
@36 Die is diep sorry is iPad
En ik zie nu dat er al eerder over die reklame geschreven was.
Sorry mensen niet teveel min geven -
als hij wat te maken heeft met de dood van haar, levenslang opsluiten de engerd! Zo niet dan moet hij echt vrijgelaten worden. Laat het onderzoek maar alles uitwijzen en zijn verklaringen naar buiten komen.
zolang er niks bekend is vingertje niet naar een ander wijzen. -
Nederland moet wakker worden , die klote drugs en dergelijke het hele land uit .
Komt vaak van die dingen uit voort. Helaas voor de onschuldige kids. -
@40 Drugs? Ik heb de berichtgeving niet goed gevolgd maar volgens mij was de beste man niet onder invloed van drugs. Verbied dan alcohol onder dezelfde motivatie. Alle kinderen die daarbij zijn doodgereden of mishandeld worden komen vele malen meer voor dan bij wiet, waar volwassen mensen stoned op een stoel zitten te grijnzen naar Bert en Ernie.
-
redactie: Kan aub die advertentie van Ziggo in het artikel verwijderd worden? Zo'n vent met een bebloed mes in het midden in dit artikel vind ik respectloos
-
Het uiterlijk van de mogelijke dader zegt alles.
Keihard optreden. Zal wel weer zoals nr 7 zegt afgehandeld worden. -
.
-
@43
"Het uiterlijk van de mogelijke dader zegt alles."
Je snapt dat dat een racistische opmerking is? Wat een oppervlakkig wereldbeeld heb jij. Zei je dit soort dingen ook over Karst T? Volkert van der G? Sander V? Willem H? Zei hun uiterlijk ook genoeg? -
De foto van de man op de site van de Telegraaf wekt sterk de indruk van een cultuurverrijker zoals Gerd Leers die voor ogen schijnt te hebben.
-
@16 wie zegt dat dat verhaal klopt dat beweert die zwager van haar dat ze zelf is weggelopen, waarschijnlijk was ze toen al dood en probeerde hij tijd te rekken om het lichaam te laten verdwijnen. en de verdenking niet op hem te laten zijn.
-
45; dit heeft niets met mijn wereldbeeld te maken. Dit is het beeld wat ik van
Nederland heb.
En wat die andere namen betreft Volkert van der G komt binnenkort vrij weetje wel. Robert M. krijgt een vergoeding omdat het licht in z'n cel is aangebleven.
Dus laten we het niet over oppervlakkig hebben. Leest de krant maar goed dan weet je wat er speelt. -
@7 Je stelling klopt niet helemaal. Gisteren was er op Radio1 een programma waaruit bleek dat kindermoordenaars, die in de laatste jaren veroordeeld zijn, allemaal een minimale straf van 10 jaar hebben gekregen. Er is (op een uitzondering na, die levenslang kreeg) veroordeeld tussen grofweg 10 en 20 jaar. Probleem is wel dat na 2/3 van de straf men alweer vrijgelaten wordt, terwijl de ouders (en andere nabestaanden) levenslang hebben.
Zie ook eventueel de website van de vereniging van een vermoord kind: http://www.vovk.nl . -
@48
Krant spreekt ook niet altijd de waarheid. -
@40 Ik snap je onbegrip.
Ben bang dat de oorzaak van de ellende veel algemener ligt.
Mensen zijn gewoon niet gemaakt om in gestapelde betonnen doosjes te wonen, om elke dag in een blikken doosje in de file zich te gaan frustreren, zodat ze de hele dag naar een schermpje kunnen kijken.
Het is gemakkelijk te vergeten dat we als diersoort pas enkele duizenden geleden "uit de bomen" zijn geklommen. Een fractie van een seconde op de evolutionaire tijdsschaal.
Net zoals de apen op de overvolle rots van de dierentuin slaan de, eerst zo sociale dieren, elkaar de hersens in.
Eigenlijk moge het een wonder heten dat de meesten van ons toch nog manieren weten te vinden om de stress, die de moderne (laat staan jachtige) levenswijze opwekt, op gezonde wijze te ventileren. Laat staan dat we toch nog manieren weten te vinden om elkaar voldoende ruimte te gunnen... -
ik ben geen rechter, ik wacht het onderzoek en rechtspraak af
-
Iedereen heeft hier zijn mening klaar. Het is maar goed dat veel mensen niet bij justitie werken aangezien deze beste man al veroordeeld is.
Feit: Meisje is in zijn huis gevonden
Feit: Man is ex-vriend van zus
Feit: Meisje is verdwenen na RUZIE in haar eigen huis
Wie leidt hier nu daadwerkelijk af dat het meisje in zijn huis gedood is?! Kan er iets anders zijn gebeurd en heeft de beste man geholpen bij het verdoezelen van een ander misdrijf? Je weet het niet....
Wacht eerst eens het onderzoek af. Dit soort dingen kunnen vaak heel anders uitpakken dan je zou verwachten. -
@51
het is idd een wonder dat de meeste mensen toch een manier weten te vinden om te leven onder de omstandigheden die jij beschrijft.
daarom zijn vele ook lopende tijd bommen en gebeuren er steeds meer erge dingen in de wereld... helaas... -
@53 dream on Baby
-
@53 helemaal mee eens ++++++++++++++++++++
deze case lekker overlaten aan de mensen die daar voor zijn. -
Feit is dat het kindje op gruwelijke wijze (neem ik aan) om het leven is gekomen, eigenlijk wil ik nog niet eens weten hoe, één ding is zeker, moord is altijd verschrikkelijk, maar waarom een klein meisje van 10 jaar pakken, die kunt zich totaal niet kunt verweren ,hopelijk krijgt hij een goede passende straf, deze mensen zijn levensgevaarlijk voor de maatschappij.
-
Een Zwak begaafd meisje van 10 alleen naar huis laten lopen... ? Toen ze d'r mobieltje niet opnam schrok haar vader....
Een kind van 10 hoort niet alleen naar huis te lopen, en heeft geen mobiel !
Verschrikkelijk dit! -
Met exuses voor de tikfout op @57.
-
@55
Nee, dat is nou net het punt. Jij bent vooringenomen. Hierdoor bekijk je zaken niet objectief maar verzin je (dromen!!!) wat er gebeurd moet zijn. Ikzelf constateer feiten en verbindt nog geen conclusie. Pas als je alle feiten kent kun je een analyse maken en als je de analyse hebt gedaan kun je conclusies trekken. Dat is wetenschappelijk onderzoek, wat jullie doen is empirisch onderzoek en achteraf kijken of je gelijk hebt.... -
De redactie is naar mijn mening altijd erg op haar hoede als 't gaat om uit het hart gegrepen reacties, de indruk dat kleur er erg toe doet; bedoeld door mij in dit geval politieke kleur.Gevallen als dit zijn drama's, zlefs de ouders zullen zichzelf allerlei vragen stellen. Het is erg dat -vermoedelijke- (erg oppassen wat we zeggen) het soms al vooraf niet sporende gedrag van daders in de anonimiteit van zo'n stad zo lang verborgen kan blijven. Sterkte aan nabestaanden, klasgenoten, vriendjes en vriendinnetjes..die kunnen dit bijna niet bevatten
-
6211 oktober 2011 12:50 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@85
Waarom mag een kind van 10 geen mobiel ? -
@53 Wat denk je nou zelf??? het ligt er wel heel dik boven op dat hij de dader is, en ja ik ga ook op het uiterlijk af wat een rotkop heeft die engerd zeg
-
@57 Het gruwelijke is dat juist de weerlozen het meest te vrezen hebben.
Juist een meisje van 10 jaar of baby's tot 2 jaar (Robert M.) is een gemakkelijk doelwit. Als de dader moedig genoeg was om iemand van zijn eigen 'grootte' aan te pakken. Zou hij waarschijnlijk nooit tot de daad zijn gekomen.
Kortom: Laffe onderkruipers dus. Die zich even machtig willen voelen (Bah!). -
@85
Daar wilde ik ook net op reageren, tegenwoordig is dat gewoon, en normaal is het ook voor de ouders makkelijk dat je je kind kunt bereiken,en wederzijds. -
@66 Kunde gij in de toekomst kijken zekers? (Nr85)
-
Volkomen eens, kinderen en dieren zijn kwetsbaar, en zien de boze wereld nog niet,juist daarom zijn er zoveel de dupe van zulk soort mensen.
@62Vannelle.
Waarom scheer je alle Politiemensen over een kam,als er een rotte appel tussen zit kun je dat heel het korps toch niet aanrekenen. -
@43 Ik snap niet dat jij in jouw (voor)oordeel nog een slag om de arm houdt (''mogelijke'')..........
-
Ik bedoel @58, sorry voor mijn typefout.
-
@85 heeft gelijk ;-)
Ik haal mijn dochter van 11 op en breng haar weg en weet waar ze is. Dus ik hoef haar niet te bereiken. Als ze van de Lagere school af is dan krijgt ze een Mobiel. -
7211 oktober 2011 13:08 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
7311 oktober 2011 13:16 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@72
Bij zulk soort zaken krijgt de politie vaak de schuld, en die schuld ligt bij de dader, en als je klachten hebt over de Politie dan moet je bij Opstelten zijn,maar er zijn ook mensen die wel veel goede ervaringen met de Politie hebben, de zaak van Milly heeft hier totaal niets mee te maken, dat verhaal kennen we, en voor de rest weet ik niet wat er voorafgaand bij dit meisje gebeurde, sta ook eens even stil bij de agenten die dit meisje gevonden hebben,die zullen het ook niet gemakkelijk hebben gehad, je zal dit bericht maar aan de ouders door moeten geven. -
@73
Ik ga een stukje met je mee, vroeger is niet meer, tegenwoordig kunt de politie zien waar je zich bevind als je GSM aanstaat, dus dat zou een pluspunt kunnen zijn, toch is het wel gemakkelijk dat je normaal gesproken even je kind kunt bereiken, ze spelen ook wel eens buiten, of zijn bij een vriendinnetje, ik noem het maar een beetje sociale controle.
Wat er nu gebeurt is had met en zonder telefoon kunnen gebeuren, het is jammer dat hij uitstond, anders had de Politie waarschijnlijk gelijk de lokatie waar het meisje zich bevond uit kunnen peilen. -
@48 Misschien een keer opzoeken wat wereldbeeld betekent? Hoe jij tegen Nederland aankijkt is dus precies een deel van wat we jouw wereldbeeld noemen.
Verder ontwijk je de vraag. Inderdaad, Van der G komt binnenkort vrij en dat vind ik vreselijk. Dat was niet het issue wat ik bij je opmerking aankaartte.. Maar zeg je bij hem en die andere voorbeelden ook dat het uiterlijk alles zegt? -
@73
Het nut kan in dit geval zijn: zij naam haar foon niet op, Vader werd toen ongerust, had zij geen mobiel had moeder kunnen denken dat zij bij Vader was, en Vader kunnen denken dat zij bij Moeder was.Maar wat maakt het eigelijk nog allemaal uit,ouders krijgen hun kind nooit meer terug. -
@53
Je schrijft: "Feit: Meisje is verdwenen na RUZIE in haar eigen huis"
Dat is niet juist. Het meisje was in het huis van de verdachte, en had telefonisch ruzie met haar moeder.
Je hebt in principe gelijk hoor, de verdachte is verdachte en het onderzoek zal helpen meer zekerheid te krijgen. Maar laten we ook niet al te naief zijn. De kans dat hij geen schuld heeft is nihiel. We mogen best discusieren binnen die hypothese dat hij daadwerkelijk een dader is. -
@72 Pilletje vergeten vanmorgen?
-
@75 Niet 110% zeker, maar volgens mij is het tegenwoordig mogelijk om je ook te tracen zonder je mobiel aan te zetten.
volgens kan AIVD zelfs smsjes versturen vanaf een telefoon en -nummer dat uit staat. -
Sterkte aan de nabestaanden. Verschrikkelijk wat er gebeurd is. :(
En over de dader, zal ik kunnen zeggen : Verwijderd door redactie. -
@80 Een Blackberry heeft zowel GPS al LBS (Location-Based Services) en kan worden getraceerd ook als ie uitstaat.
-
@53 De familie en vrienden hebben op hun social media behoorlijk wat informatie gegeven. Zo schreef haar zus op Facebook dat Anthonie het gedaan had en dat haar kinderen alles hebben zien gebeuren.
-
8411 oktober 2011 14:15 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
8511 oktober 2011 14:18 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@85
Vind dat idd ook heel raar hoor. -
@84 die waren waarschijnlijk geirriteerd dat zij niet die reactie geplaatst hadden :)
-
@85 Eerlijk gezegd denk ik dat in belang van een goed onderzoek het ook niet echt slim is.
-
@84 Volgens mij wilde ze gewoon plussen en klikte ze mis?? :)
Neh soms komt het wel eens voor dat je pittige discussies hebt op draadje 1 , maar dat je op draadje 13 daar nog op afgerekend wordt (ongeacht inhoud uiteraard).
@85 Ik denk dat er wel een kans zit dat een rechter dit in de strafmaat gaat meenemen. Ik vind het in ieder geval van de pot gerukt dat die familie dit zomaar online plempt.
Leuk, al die online toegang en social media, maar met rechten komen ook plichten en verantwoordelijkheden, en dat vergeten mensen nog wel eens. -
@80 en 82.
Dat wist ik niet, dat is toch weer een veilig gevoel, alleen begrijp ik niet dat de politie daar dan geen gebruik van heeft gemaakt. -
@84: Dat je een tijdbom ben is uit je reacties op te maken; zelden zoveel frustratie gezien. Weet echter dat wanneer je ontplof, de politie direct haar taken correct uitvoert en je naar de gepaste locatie transferreert. Kan je gelijk zelf zien hoe goed ze hun werk doorgaans doen...
-
#90
Dat mag maar niet allemaal zo. Daar zijn strikte wetten voor. -
9311 oktober 2011 14:50 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@90 Denkt u nu echt dat de politie hier niet naar gekeken heeft? Trouwens een Blackberry is mogelijk te traceren als die uitstaat, dat weet ik niet die kennis ontbreekt mij.
Echter een normale GSM die uit staat is niet te traceren.
Ik heb nergens gelezen dat ze een Blackberry had. -
@92 Klopt, maar als er gronden zijn om een machtiging te verlenen voor een tap, en dat is in dit gevald gebeurd, zijn er zeker genoeg gronden om dit middel in te zetten.
-
#95
Dat klopt, de telefoon van verdachte werd afgeluisterd, daar was vast een goede reden voor. -
@94 In een van de eerste berichten van de vermissing is dat vermeld. Een Blackberry en sommige smartphones zijn inderdaad te traceren als ze uit staan. Overigens zal dat natuurlijk niet op de milimeter nauwkeurig zijn.
We weten overigens niet dat dat niet gebeurd is, ik kan mij voorstellen dat in het kader van een onderzoek de recherche de media niet gaan inlichten dat ze een telefoon gaan traceren. -
@95
Een kind van 10 heeft meestal een simpel mobieltje, geen Blackberry denk ik. -
9911 oktober 2011 15:03 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@94
Ik weet ook niet welke telefoon te traceren is, maar ik hoorde ook dat het met een Blackberry wel mogelijk is, wel heel makkelijk als er bv een bejaarde die de weg kwijt is op te sporen, en mensen die in een bos gevallen zijn, de techniek staat voor niets tegenwoordig, wel jammer dat je je niet schuil kunt houden:-) -
@97 Helemaal met u eens. Op zich al onbegrijpelijk dat de politie naar buiten heeft gebracht dat in deze zaak getapt is.
-
@99 Ik heb u per ongeluk een + gegeven. Sorry dat was echt niet de bedoeling.
-
10311 oktober 2011 15:12 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@99: Life is a bitch en ik weet dat ze mij ook geen rozentuin beloofd hebben en het leven of de mensen om je heen kunnen uiterst frustrerend zijn, tot zo ver ga ik met je mee. Maar je tirade tegen het politieapparaat gaat me toch ff te ver; je doet net of de politie enkel negatieve dingen doet, terwijl er toch ook meer dan geregeld berichten zijn waarin de politie haar werk wèl goed doet. Nee, ik werk niet bij of voor de politie, maar vind dat er best wel enig respect voor die mensen mag uitgaan omdat ze moeilijk werk hebben voor een matig loon. Ook al ben ik zelf ook niet altijd even blij met hun optreden; de politie blijft gewoon nodig en gelukkig zijn er nog genoeg agenten die hun werk naar behoren proberen te doen. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
-
@ 104: Helemaal mee eens wat je over de politie zei.Die mensen doen inderdaad ook hun werk tegen een matig loon en het is echt niet leuk om 'n dood kindje te vinden.Reken maar dat het een behoorlijke impact op het onderzoeksteam heeft.
-
Ophangen aan de hoogste boom die er te vinden is in Nederland...als hij inderdaad de dader is!
-
Redactie, de inleiding van het artikel is misleidend, hoe kun je stellen dat ze vermoord is als de toedracht nog onduidelijk is?
-
@107
Je hoeft niet echt over een groot verstandelijk vermogen te beschikken om, gezien het feit dat ze in het huis was verborgen, te kunnen concluderen dat er sprake is van een misdrijf.
Als er al sprake zou zijn van een natuurlijke dood, dan had die "goede" man toch gewoon 112 kunnen bellen.
Toedracht kan ook slaan op: hoe en waarom.
Een beetje muggenziften bij dit onderwerp: Not Done. -
Alsof op voorhand veroordelen van een verdachte 'well done' is.
-
@109
Waar veroordeel ik de verdachte dan al op voorhand?
Ik refereer aan de omstandigheden waardoor hij als verdachte in beeld is gekomen.
Je afvragen of een inleiding van het artikel misleidend is, is muggenziften.
Zeker in deze zaak. -
Ik lees net in de krant dat de vermeende dader ÀK een doetje was en goed was voor zijn kinderen,wel dronk hij stevig en blowde.
Maar ook was het doetje in staat om een weerloos meisje te knevelen en haar te schoppen en te verkrachten met een mondje die afgeplakt was met tape,ongelofelijk en ook heeft hij zijn kinderen duidelijk gemaakt dat zij hun mond moesten holden over hetgeen zij gezien hadden.
Dus houd maar op over het feit dat er nog niets valt te bewijzen,alles wijst zijn kant op en ik haat die viezerik om wat hij die kleine heeft aangedaan,de angst de pijn en de manier hoe zij haar laatste uren is in gegaan doen je walgen en huilen tegelijk.
Er zijn ook twee kindjes die hun levenlang gebukt gaan onder het feit dat hun vader een verkrachter en moordenaar is van dit sramien komen zij nooit meer af plus dat zij dingen hebben gezien die je nooit wilt dat een kind dit ziet en al helemaal niet van je eigen vader.
Het is een aangrijpende moord en wat er in die idioot zijn kop is gevaren moet noch uitgezocht worden.
Maar waarom dit jonge kind die notabene een nichtje was van zijn kinderen is een groot vraagteken.
Die kleijne meid is zinloos gestorven dat maakt niemand meer goed,rust zacht vrouwtje ........ -
Lees net bij iemand hier een artikel in weer een andere krant dat die kleine zich boven moest uitkleden en mee naar de kelder moest,men À heeft zijn kinderen opdeling bank gezet met een bak shops en is vervolgens naar de kelder gegaan waar hij het kleintje ,ach ik schrijf het niet op ook.
Zij is in ieder geval nooit meer boven gekomen,dit alles vertelt de Fam. Zelf in de krant,dus een feit is dat die kleine heel erg heeft geleden en als er nu nog mensen zijn die willen wachten op een rechter zijn vonnis wens ik sterkte met hun kromme gedachtengang.
Ik zeg dat die vieze sadist schuldig is aan de dood van een klein weerloos mensje .
En ik geloof niet in voodoo maar als ik het wel zou doen wist ik het wel,duizend naalden zou genoeg zijn.......
En mensen die mij veroordelen omdat ik nogal heftig tekeer ga wil ik mee geven dat wij helaas niet allemaal dezelfde emotie hanteren en dat er mensen bij zijn die nu eenmaal uit boosheid wel een onfatsoenlijk kunnen worden,maar ik denk dat ik na alle berichten van de afgelopen dagen echt niet de enige ben. -
@ 111. Ik ben het volledig met je eens..het is niet te bevatten.
zo erg... -
@ 111. Ik ben het volledig met je eens..het is niet te bevatten.
zo erg... -
@ 111. Ik ben het volledig met je eens..het is niet te bevatten.
zo erg... -
Ik denk dat er iets goed mis gegaan is met mijn bericht,het staat er nu 3x!
-
@110 Ik doel meer op de veroordelingen van menig andere reaguurder.
Bepaalde mensen zien de verdachte liever vandaag dan morgen onder de guillotine liggen. Je mag me een muggenzifter noemen, maar een verdachte is nog geen dader, hoe de situatie ook lijkt.
Ondertussen is het naar buiten gebracht dat het meisje met geweld om het leven is gebracht, en hoe waarschijnlijk het ook lijkt dat de verdachte het op zijn geweten heeft, weten wij niet veel meer dan dat ze met geweld is gedood. -
@117
Ze is door geweld om het leven gebracht.
Dan weten we toch genoeg!
Stijgers in Algemeen
Ook GGD Zuid-Holland Zuid heeft tekort
Net als de GGD Zuid-Holland West heeft de...
2 uur 44 minuten geleden door Rudolf-Almere
Centrum Rotterdam zonder stroom
Het centrum van Rotterdam zit donderdag...
3 uur 46 minuten geleden door madeagle1
Open gedichtje aan Jan Kees de Jager
De bodemloze putfobie van Jan Kees de...
6 uur 59 minuten geleden door Ton Broekhuisen
Spectaculaire video van tanker crash
Zet je schrap voor impact!
8 uur 4 minuten geleden door cargawar
Best gewaardeerd
Roemer: ´Kunduzakkoord funest voor mens en...
Bruine kabinet brengt ons terug in 1940
6 dagen geleden door degenaaideburger
Nederland blijft koploper afluisteren...
In Nederland worden elk jaar ruim 22...
1 dag 11 uur geleden door Pugovka
16-jarige mishandeld door groep
De groep jongens met een mediterraans...
4 dagen geleden door smeerworst
Het ESM levensgevaarlijk, blijf rustig...
De titel zegt het al, de Nederlanders...
7 dagen geleden door tineke1
Hoe democratisch is D66 eigenlijk nog?
‘Hij heeft een stemming gekregen, daar moet...
1 dag 20 uur geleden door Moskowfiets

