De vier PVV'ers in het Europees Parlement hadden zich nog zo voorgenomen om de kat uit de boom te kijken op hun eerste dag in functie, maar plotseling moest Barry Madlener toch aan de bak in Straatsburg.
Sorteer op:
-
Dat wordt WERKEN jongen.......
Ik spel het: W-E-R-K-E-N
Nee ik heb er nu vertrouwen in maar hopelijk blijken het geen prutsers zoals ten tijde van de LPF. -
Wow..en dat voor die schamele € 17,000 ex onkosten die hij per maand krijgt.
-
Sukkels stemmen niet eens mee. Ze zitten er voor spek en bonen.
-
x 4 @2 & @3.
-
'Overigens onthielden de PVV'er zelf zich van stemming. 'Geen van beide kandidaten heeft beloofd om het parlement minder belangrijk te maken of Nederland geld terug te geven,' zei Madlener.'
LOL..... en zulke uitvreters daar is op gestemd. -
En dat lopen zed te zeiken op die andere Nederlandse EU-uitvreters die al jaren Brussel en Straatsburg onveilig maken. Lekker consequent sukkels.....
-
#4
Zulke argumenten ben ik niet tegen opgewassen. Ik geef mij over -
@5
Ik snap niet dat hij die populistische leugen volhoudt. Nederland verdient alleen maar aan de EU.
Nouja, hij kan ook moeilijk anders denk ik. Zou een hoop gezichtsverlies betekenen, en dan zit hij daar ook een beetje voor lul. -
Stel je voor dat Albayrak of de kersverse burgemeester van Rotterdam in Brujssel zat en voor deze opvreterij hun handjes rijk vulden.....
Olala...... -
Ach de pvv-ers komen kijken en druipen al minnend met de staart tussen de benen af..pathetisch.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tot groot verdriet van de Europarlementariërs is de salariëring onlangs teruggeschroefd tot het salaris van een Kamerlid in eigen land. Nederlandse Europarlementariërs moeten het dus doen met 92.899,87 euro op jaarbasis, exclusief eindejaarsuitkering. Inderdaad, een fooi. Maar gelukkig hebben de Europarlementariërs nog een aantal andere fiscale voordeeltjes. Taal- en computercursussen worden door u bekostigd. En natuurlijk betalen we ook hun reis en verblijfskosten.
Alles graties
Verder genieten Europarlementariërs een gratis (nou ja, door u betaalt) ongevallenverzekering, alsmede een gratis reisverzekering en levensverzekering. Ziektekosten? Gratis, voor zowel Europarlementariër zelf als zijn of haar familieleden. En dan niet zo’n lullig basispakketje. Neen, alles wordt vergoed: brillen, contactlenzen, tandartskosten, hydrotherapie, modderbaden, aerosoltherapie en accupunctuur.
Zelfs wanneer Europarlementariërs het veld moeten ruimen, behouden zij tot maximaal twee jaar bovengenoemde voordeeltjes. Inclusief de geneugten als EU-kortingen in restaurants, cafés, bibliotheken en telefoonkosten.
Pensioen? Natuurlijk, maar dan wel tegen een speciaal gereduceerd EU-belastingtarief (13 tot 17 procent afhankelijk van familieomstandigheden). Want alleen idioten dragen 52 procent belasting af aan schatkistbewaarder Wouter Bos.
Inflatiecorrectie van 34 procent
En dan is daar natuurlijk altijd nog de mogelijkheid een familielid in te huren als assistent. Kun je gewoon declareren en tot 2014 mag je je partner in ieder geval op de loonlijst laten staan. Extra inkomsten door deze truc speciaal? Zo’n 60.000 euro op jaarbasis. Daarnaast mag je nog gewoon een secretaresse inhuren en een paar onderzoekers. Misschien iets voor de kiddo’s, wanneer deze geen zin hebben in een krantenwijk. Je hebt immers 190.000 euro op jaarbasis te verdelen voor zijn hofhouding. Was overigens iets lager, maar de EU heeft in vijf jaar tijd een inflatiecorrectie van 34 procent! toegepast.
Reiskosten? Declareren die handel. Dealtje sluiten met lokaal reisbureau en wekelijks een duur ticket declareren terwijl je in werkelijkheid gebruik maakt van low cost airlines als Easy Jet en Ryan Air. Doet iedereen, dus waarom ook niet? Daarnaast mag jaarlijks 3750 euro worden gedeclareerd voor reisjes wereldwijd, wanneer je maar kunt aantonen dat het iets te maken heeft met het Europees parlement. Je declaraties invullen op een subtropisch eiland is werk, dus legitiem.
Bezemkast als kantoor +45.000 euri
Daarnaast heeft iedere Europarlementariër recht op twee volledig gemeubileerde kantoren op uw kosten en een kantoor in het land van herkomst. Dat mag gewoon de bezemkast thuis zijn, waarvoor je vervolgens wel even 45.000 euro declareert. Gratis wonen dus, betaalt door u.
Europarlementariërs krijgen voorts 267 euro per dag als onkostenvergoeding. Bonnetjes hoeven niet te worden overlegd. Dus wekelijks even afstempelen in het Euro parlement en declareren. Uitgaande van de 40 weken per jaar dat er wordt vergaderd levert dit toch weer mooi 75.000 euro op.
Bij elkaar opgeteld ontvangt een gemiddelde Europarlementariër jaarlijks 416.000 euro aan salaris, onkostenvergoedingen en pensioen. Een termijn, van vijf jaar, levert dus dik twee miljoen euro op. Of zoals de Times schrijft: met een beetje goeie financiële adviseur hou je jaarlijks dik 200.000 euro op, wat neerkomt op een miljoen per ambtstermijn. Zonder rente.
Ja, opeens weet je het, je wordt Europarlementariër! Of zoals David Craig van The Times stelt: “I soon realised that the EU project and the institutions have been hijacked by an arrogant, self-serving and undemocratic elite, which has become increasingly isolated from and disdainful of the people who pay their considerable salaries, expenses and pensions – us.” Geef die man een prijs ofzo... -
Nu vier zetels, over een tijdje is Wilders president van de EU!
-
#11 Ik dacht dat hij de EU wilde afschaffen? President van een luchtkasteel zal je bedoelen.
-
@11
heb je even een schone onderbroek, heb in de broek zitten pissen van het lachen. -
#11 Hahaha grappenmaker
-
Zo grappig is dat niet, want kijk maar naar hoe radicaal de politiek is veranderd de afgelopen jaren.
-
Als ik die reacties hierboven zo lees kan ik maar tot 1 conclusie komen: Madlener is een GRAAIER!
-
@16 wel knap dat jij dat nu al kan zeggen, heb jij een glazen bol?
-
ik mis hier een aantal posters?
-
16
parlament heeft in zijn geheel NIETS te zeggen, minsters buitenlandse zaken doen dat onderling, en van elk departement, en zeggen dan; sorry! is een wet uit brussel, en klaaaar, wel? verder kijken dan de krant he -
de ministers komen bij elkaar, en spreken samen de wetten voor de aankomende maanden door, parlament EU komt daar niet aan te pas, maar ze vinden het niet goed dat dat algemeen bekent is
http://www.hiermaghetwel.nl/nl/nieuws/003002-20...
hier heb je een voorbeeld -
Pas als het verdrag van Lissabon wordt ingevoerd krijgt het EU parlement echt wat te vertellen. Tot die tijd maken ministers van de EU landen de dienst uit en kan elk EU land alles traineren door een veto uit te spreken.
Dus ja de PVV zit er voor spek en bonen bij en ja ze willen geen verdrag van Lissabon ze willen niet dat u wat te vertellen krijgt en zien liever dat ministers in gesloten kamers beslissen wat goed voor u is.
Voor democratie zit je bij de PVV niet echt goed dus. -
CITAAT "De vier PVV'ers in het Europees Parlement hadden zich nog zo voorgenomen om de kat uit de boom te kijken op hun eerste dag in functie, maar plotseling moest Barry Madlener toch aan de bak in Straatsburg".
"aan de bak in Straatburg" Jemig, voor dat geld "er op toezien"
Dat is een best betaald baantje voor onze PVV -er.
Betalen wij mensen om de"kat uit de boom te kijken"
Waar kan ik mijn factuur indienen? -
@21 het ligt helemaal open. De kans is groot dat nieuwe ideologie van de pvv een groot succes wordt binnen de eu en dat meerdere partijen zich gaan aansluiten bij de pvv.
-
Het is toch eigenlijk wat dat Elsevier hier een artikel over schrijft. Als dat alles is wat onze vertegenwoordiging doet.
Doe mij ook maar een reisje naar Brussel! -
@23
hebben de vrijmetselaars geheime kennis die hun daarbij gaat helpen? :-) -
@24 je moet een beetje bij de les blijven, een van de redenen dat de kiezer helemaal niks in europa ziet is omdat die politici niks anders doen dan zakkenvullen, laatst was er nog een reportage over op televisie over hoe die politici wel betaald kregen, maar er niet voor werkten, het enige dat ze deden was in - en uitklokken.
-
Weer een graaier en uitvreter erbij. :-((
-
@26 Maar daar gaat dat artikel niet over. Anders kan je bij elk nieuws bericht verwijzingen maken naar van alles en nog wat.
Maar goed, t ís triest zat deze gekke onzin. -
matlener
zit daar ook alleen om te,,blokken,, zodat een ander NIET met de EU koers mee gaat, dat weten jullie toch? daar is hij voor gekozen? tjee, jullie zien het negatiefer dan nodig is -
de wetten? die maken de ministers onderling hoor, dat is bekent, echter, ze willen het liever niet in de kranten
http://www.hiermaghetwel.nl/nl/nieuws/003002-20...
en zo? doen zij dat -
Over dit soort dingen hoort het EU parlement te beslissen en geen ministers.
Dus wat mij betreft mag dat verdrag van Lissabon zo vlug mogelijk ingevoerd worden. -
david9
dat verandert weinig aan de rol van de minsters, zij? houden het eind oordeel, rest is ,,adviserent, zeg maar2/3 de minsters, en 1/3 parlament dan -
david9
wie heeft ooit een steming gezien? of over gehoort? meestal weten we van zo'n wet net voor hij werd ingevoert, vind het raar. -
@31 Wat bedoel je nu eigenlijk met "en geen minsiters" ? Wie neemt er besluiten volgens jou binnen de EU?
-
@bsd #11 "Nu vier zetels, over een tijdje is Wilders president van de EU!"
Niet ondenkbaar, maar het zal een EU zijn die niets meer representeert en betekent omdat de representerende partijpolitiek en haar supranationale instanties en instituten geruisloos stuklopen op de inerte, in de huiselijke privésfeer teruggetrokken bevolkingen die het europese project moedwillig en subtiel afwijzen en schaak zetten en het spektakel van de ondergang van de EU op hun plasmaschermen willen meemaken.
Wellicht zal het met de EU net zo gaan als met de economie; de economische theorie van de behoefte, de betekenis, de reëele productie, de zinvolle consumptie, de gebruikswaarde is allang opgelost maar de economie gaat gewoon door! -
40% stemde met de EU verkiezingen maar, ze zeggen er echter NIET bij, dat, belgie, luxemburg, en griekenland soieso, een stem PLICHT kennen, en ik dacht nog een land, dussss, animo is laag, net als italie en nog een paar landen een gecombineerde stemming hadden, veel wisten niet eens van de EU steming af, nou, gaat dus lekker
-
Direkt IN de bak in Brussel zou beter zijn!
-
het is inderdaad wel zo, als de EU één zou worden, ik er geen noodzaak meer in zie om ooit nog te stemmen
-
landelijke referenda zijn na verdrag lisabon ook al verboden, dus is het over, na oktober
-
-
@38 Scheelt weer om, om de 4 jaar in de rij te staan;-)
-
41
inderdaad, ze kunnen het misschien maar beter in een telefooncel houden dan zo'n EU verkiezing haha -
@23
Dat lijkt mij sterk, anders hadden partijen zich al eerder aangesloten bij Front National en het Vlaams Blok.
Wat Wilders brengt ligt in hun lijnen. -
dirk 7 de nar van nujij.nl
-
43
klopt, ze willen zich nergens bij aan sluiten, hoeft ook niet, ze zitten er enkel als blok, tegen andere nederlandse partijen, DAAR, zijn ze voor gekozen door de PVV stemmers -
Wat een vieze zakkenvullers en graaiers zijn het toch bij de PVV, maar ja wat verwacht je anders van fascisten die zijn daar altijd goed in geweest.
-
@10
Wat een geweldig bericht van jou. Dikke plussen, dank voor de informatie.
Maar wel uitermate schokkend. Ik wist wel dat het erg was, maar dit slaat helemaal nergens meer op. Als de PVV echt principieel was hadden ze geweigerd om hier aan deel te nemen, Zogenaamd zo tegen Europa, maar zich intussen wel dik laten betalen. Waardeloos. Maar dit geldt natuurlijk ook voor alle andere partijen die zitting hebben in het Europees parlement en die zich alle riante bonussen laten welgevallen. -
PVV-ers in de EU? Whahahahahahahaha..!!!!
-
En nu dus maar wachten tot Madlener de EU (zoals Wilders destijds orakelde) van "binnenuit" gaat afbreken..Whahahahahahaha!!!!
-
@43,
Het grappigge is dat Wilders zich niet mag aansluiten bij dat soort partijen omdat ze hem te extreem vinden. De italiaanse neo-fascisten vinden dat ook en daarbij vinden ze het een nadeel dat Wilders een one-issue beweging is. Dus we kunnen wel trots zijn op Nederland, wij hebben de meest extremistische politicus van Europa die zelfs door neo-fascisten (en dat is niet mijn maar hun eigen woordkeuze) te extreem en te dom bevonden wordt. Ik zou zeggen, PVV volk, ga zo door en Nederland is definitief het lachertje van Europa. Of als ze het blonde gat serieus nemen, dan staat ons een boycot te wachten. -
Aan de bak? Bedoelen ze niet in de bak?
-
Kijk eens aan, de man die Europa van binnen uit zou uithollen!!!
Gelijk braaf meestappen in de tredmolen.
Tot zover de karaktervastheid van de PVV. -
@3 juist maar wel cashen!
Lekker werken is dat....Geen reet doen omdat je 'tegen' bent maar wel die dikke loon ontvangen....
En dan zeiken ze over allochtonen, die zich meestal keihard uit de naad werken....walgelijke lui.... -
@11 :
De realiteit is echter :
Van de 732 overige leden van het EU parlement wil er niemand met de PVV samenwerken laten diverse vertegenwoordigers weten.
>>> Dat is discriminatie !!!!!!!!! Een Cordon Sanitaire !!!! <<<
Ja, dat klopt, Wilders heeft goed voorwerk geleverd met z'n buitenlandreisjes.
>>> Terwijl " we " nog niets hebben gedaan !!!!!! <<<
Ja, dat klopt, dus als de wiedeweerga aan het werk om een programma en een beleid op te stellen en niet alleen de inkomsten -- zie #10 -- binnenhalen......
>>> Ja maar, het pluche zit zo lekker <<<
http://www.seatsandsofas.nl/index_.php -
#15 :
Ben je nu echt zo dom of doe je alleen maar alsof ? -
#17 :
Nee, maar wel een TV ...... -
#23 :
Interview op het journaal gemist gisterenavond ?
Waarbij Madlener direct al zeer scherpzinnig opmerkte :
" andere leden willen niet met ons samenwerken door journalisten zoals U "
Dat die " andere leden " dit vlak daarvoor zelf uitgesproken hadden, legde hij achteloos terzijde....
een oude spreuk : Don't shoot the pianoplayer ......
maar ga in discussie met " die andere leden " ......
Oei oei, moet ie toch nog " aan het werk " ....
" ze " hadden eenstemmig besloten om niet te klappen :
Uiteraard niet, daar wordt niet extra voor betaald. -
#26 :
En daarom heeft de PVV gedacht :
Waarom zouden wij daar ook geen graantje van meepikken ? -
#35 :
9 zetels van de 150 in de Tweede Kamer en de adepten roepen al dat Wilders " President " wordt
4 zetels van de 736 in het Europees Parlement en de Wilders adepten roepen al dat Wilders " President " wordt
Hebben jullie moeite met rekenen ? -
Iedere keer weer misselijkmakend om te lezen hoe bevooroordeeld PVV haters zijn tegen nieuwelingen en alleen autochtonen. Tegen kind soldaten en ander gespuis die in thuis land verkracht en gemoord hebben en hier asiel gekregen hebben hoor je ze niet over. Wel hebben ze de kracht om eigen soort helemaal af te maken. Ik heb niets tegen kritische mensen maar wel iets tegen smerige mensen, die menen beter te zijn dan de rest en het liefst eigen volk afmaken.
-
#36 :
In tegenstelling tot veel mensen lees ik ( en velen met mij ) een krant en kijken we wel eens TV.
>>> veel wisten niet eens van de EU steming af, nou, <<< ha ha ha......
Is je toetsenbord overigens stuk of typ je die woorden zo ?
Is gewoon een oprechte vraag hoor. -
#45 :
Dus als ik die uitspraak goed begrijp dan zit de PVV daar gewoon de centen te potverteren die de burger opbrengt ? -
#60 :
Zit je niet op het verkeerde draadje ? -
Hahaha, denk dat ie om de 2 minuten naar Geert belt met de vraag: En wat moet in nu zeggen? En wat nu? En wat nu? En wat nu? Kan me niet voorstellen dat deze glibberige keffer een eigen mening heeft.
-
@64 Jack Kerouac
Hahaha, denk dat ie om de 2 minuten naar Geert belt met de vraag: En wat moet in nu zeggen? En wat nu? En wat nu? En wat nu? Kan me niet voorstellen dat deze glibberige keffer een eigen mening heeft.
=========
Weer zo'n muts die veroordeeld terwijl Madlener nog niets te verwijten valt.
Was je maar zo kritisch tegen het gespuis dat er al jarenlang zit en zijn zakken vult. Ik vind het mooi als mensen kritisch naar alles kijken maar zoals jij dat doet en veroordeeld word ik ziek van. Hoe ver kan een mens zakken. bah bah
. -
@65 En jij oordeelt over mij terwijl je me niet kent dus, niets menselijks is ons vreemd. Maar ik heb Madlenertje een beetje gevolgd de laatste maanden en heb de keuze voor de woorden glibberig keffertje dan ook zorgvuldig gekozen. Jij noemt alles buiten de PVV gespuis en dat mag dan wel? Kom op zeg, niet van die lange tenen. De PVV heeft beledigen in de politiek uitgevonden maar gaan lopen janken als ze zelf aangepakt worden. Wees een vent!!
If you can't stand the heat, get out of the kitchen. -
@65
Hoe voelt het nu om veroordeeld te worden terwijl er (nog) niets te verwijten valt?
Hier is onze blondine ook erg goed in, sterker hier is hij constant mee bezig.
Feit is dat er hier heel veel reacties worden gegeven waar niets tegen in te brengen is, de PVV wordt gepakt op hun eigen woorden en standpunten, heerlijk!!! -
#65 :
Hij zit er nu, wordt vorselijk betaald -- samen met nog 3 anderen -- en er valt hem niets te verwijten ?
Mijn eerste verwijt is dat deze 4 geen voorwerk hebben gedaan, normaliter bereidt men zich voor op een nieuwe baan.
De eerste magische woorden zijn al gesproken, " journalisten zoals jij "
kruip maar meteen weer in de slachtofferrol, zoals men in NL ook maar al te graag doet.
DOE er wat aan, dan verdien je tenminste nog enig respect
de stadsomroeper is reeds lang geleden afgeschaft. -
vorselijk = vorstelijk
-
#1 Bijna!
D - E - L - E - G - E - R - E - N
Als je een hoge functie hebt ga je toch zeker niet zelf werken wat is dat nu weer voor een onzin. -
Madlener geeft de media de schuld. De kneus...
Wat een partij zeg. Geen ruggengraat en al helemaal geen oplossingen.
Een gesjeesde vastgoed zwendelaar in het parlement... -
#71 :
Enige gelijkenis met de LPF kun je hen toch niet ontzeggen.....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Harry_Mens -
@72 ben er alleen bang voor dat er bij de LPF meer competentie zat dan nu bij de PVV. Die Madlener is toch een zichzelf overschreeuwend, over het paard getilt balletje! Hoop dat hun kantoren in de kelder zijn zodat ze aan de basis de europese unie kunnen ontwrichten!! Hahaha!
-
#73 :
Hij -- Madlener -- is ook nog aan het oefenen.
Wordt opgeleid door Wilders in z'n klasje , waarschijnlijk in de vorm van de
" brainwash-series "
Mensen als Harry Mens zijn voor Wilders niet haalbaar, die hebben alreeds een eigen mening en zijn niet goed meer aan te sturen.
Sommige werkgevers hebben ook die neiging, schoolverlaters zijn goedkoop en kneedbaar...... -
@10 lekker kortzichtig ben jij zeg,...
Wanneer iemand een zak aardappelen weggeeft in een supermarkt, dan betaalt u dat (wanneer u in desbetreffende supermarkt boodschappen doet).
Wanneer iemand gebruik maakt van een internetabonnement met het eerste halfjaar voor de helft van de prijs: dan betaalt u dat (wanneer u dezelfde provider hebt en de volle mep betaald).
Wanneer ik naar het buitenland moet voor mijn werk, dan krijg ik ook de reisverzekering, verblijf, reis, eten enz. van mijn baas. Dat betalen mijn klanten.
Wanneer een Europarlementariër naar het buitenland moet, dan betaald de overheid dit helemaal, en wij betalen de overheid.
Of je het er nu mee eens bent of niet; zo zit de hele wereld in elkaar. -
PVV zit daar enkel TEGEN de EU, dus, ze hoefen niks te doen, hun stemmers willen enkel pro nederlanders van de EU uit het parlament houden
-
Wat een VOLSTREKT niets zeggend bericht. Maar je hoeft maar PVV te roepen en de aandacht is er!
-
@45
Gisteren, BNR, een kort verslagje van de werkzaamheden van Madlener die ontzettend gedemoniseerd wordt:
"Ah, Herr Madlener.
Sie sind auch bereit?
Wunderbar!"
Ik heb de auto langs de kant van de weg moeten zetten vanwege de tranen in mijn ogen van het lachen.
@71 & @72:
Iemand die respect wil moet zorgen dat hij dat krijgt. Dat kan bijvoorbeeld door te profileren en zo duidelijk te maken waar je voor staat. Zie het maar als verkoop: als je je concurrent de grond in boort dan levert dat een stuk minder op dan als je je eigen product/dienst goed omschrijft.
De PVV komt echter alleen maar met negatieve zaken. Alles is slecht en tegen hen gericht. Niemand leest de site waaruit zou blijken dat het helemaal geen racisten zijn, de journalisten zijn tegen, de media zijn allemaal extreem links en de collegae in de kamer zijn knettergek of anderszins.
Nooit komt men met een positief voorstel.
En nu gaat men Europa uithollen. Madlener zal geselecteerd zijn door Grote G. vanwege zijn Rotterdams accent, voor vertalers maakt dat niet uit.
Wunderbar! -
Wacht maar tot er een 'Israel-topic' ter sprake komt in de EU, scheurt ie zijn mond wel open.
-
Wat effectief dat Euro parlement. Stemmen met briefjes .
hahahahahahaha. Wat een gedrocht waar bureaucratie hoogtij viert -
Heeft de PVV nou eigenlijk de bommen al geplaatst waarmee ze het parlement van binnenuit gingen opblazen? Hebben ze de boel al vertraagd en gefrustreerd?? Of was het toch vooral verkiezingsretoriek allemaal.........??
-
#78
Als je slechts respect kan verdienen door je collega de grond in te boren is je gedachtegang behoorlijk ziek.
Respect zou moeten voortkomen uit je handelen. -
#76 :
Een zeer duur nietsdoen.........
Met een totaal van 736 parlementsleden zal dat wel aardig wat uithalen met 4 man........
Komt op mij eerder over als het zakkenvullen waar men anderen van beticht.
Als je een statement wilt maken, dan stort je dat geld demonstratief terug in de kas en maakt daar een waar media spektakel van.
Dat laatste is hun wel toevertrouwd, het eerste : Weinig kans...........
Dan ben je tenminste consequent bezig....... -
@82 ik zou zeggen: 'geneesheer genees uzelve' oftewel highrider, neem je eigen woorden ter harte!
-
#2
De vergoeding voor Madlener is kennelijk niet in de haak. Echter is dat soort vergoeingen al jaren gebruikelijk in de politieke slangenkuil.
Nu je veroordeling nog jegens de andere partijen -
#84
Tja is voor mij heel wat makkelijker dan voor jou kennelijk
Je bijdrage #81 is nou geen respectvolle bijdrage. Verbeter de wereld begin bij jezlef -
@85 als hij echt zo principieel was zou hij die vergoeding toch weigeren zeker?? Of geldt dat alleen voor een ander?
-
@10
Kortom is een ton per jaar vangen, zonder ook maar andere kosten te hebben. Pfff als dat ook eens bij zo was, schandalig.
Zoals verwacht zit de PVV er voor zichzelf en zoals verwacht rent iedereen er weer achteraan. Als ze zo zeker van hun gelijk zijn waarom gaan ze de discussie dan niet aan. Het zijn net een stel kleuters die eigenwijs in de hoek zitten met de vingers in hun oren. Vroeg of laat lopen ze vanzelf tegen de muur. Helaas is er geen fatsoenlijk alternatief voor deze partij, anders was er daarop gestemd. :| -
#82 :
Wederom : Leren lezen joh......... dat is precies wat hij zegt....... -
#83
Moet je even rustig afwachten. Misschien komt je wens wel uit.
Overigens blijft het een bureaucratisch gedrocht die EU onzin vind je niet ? -
#89
Verder lezen dan de eerste zin is kennelijk teveel inspanning voor je -
@91 ach highrider, ik vermoed dat er in elke samenleving mensen moeten zijn zoals jij. Alleen terug kunnen meppen op details en niet in staat de werkelijke inhoud te begrijpen. Bij alles als antwoord geven 'ja maar jij' ............zzzzzzoooooooooooooooooooooo volwassen ook.
-
#87
Jouw principe is geheel duidelijk. zie #81. Overigens blijven de vergoedingen verwerpelijk. Hoe is het toch mogelijk dat de onzin pas nu boven komt ? Goed werk dus van Madlener , zijn eerste wapenfeit -
#92
De werkelijke inhoud is mij totaal duidelijk. Krankzinnige vergoedingen in een bureaucratisch stukje parlement waar het computertijdperk nog moet binnen treden. Dat is de werkelijke inhoud.
Dasdus geen ja maar. Jij komt met de jamaar in #87 in plaats van een veroordeling op de inhoud van het systeem. kennelijk is de openbaring van hoe groot het EU debacle is nu al niet te verwerken voor je -
#75
Je conclusie is te helder hahahahaha Kijk maar naar de minnen.
Hypocrieten willen namelijk niet erkennen dat de burger deze onzin betaald. Het is zo makkelijk maar voor sommige zo moeilijk -
@93 @94 dit is mijn laatste reactie op jouw uitingen............ik word al misselijk als ik het allemaal lees. De negativiteit druipt er gewoon af en behalve ziekelijke adoratie voor de PVV heb je eigenlijk bijzonder weinig te melden....
Ik zou je toch eens adviseren de film 'the wave' te kijken, je herkent vast een hoop............. -
#72
Zullen we weer even kijken of we de gelijkenis kunnen vinden ? -
#96
Uiteraard wordt je misslijk. Het wordt inzichtelijk wat het EU gedrocht al sinds jaar en dag voor idiote vergoedingen geeft .
Goed werk van Madlener. Direct door naar de volgende geld verspillende idioterie van het bureaucratische achterlijke cultuurtje -
#93 :
Als dat " wapenfeiten " moeten voorstellen, dan kom ik inderdaad maar weer eens tot de conclusie :
En kinderhand is gauw gevuld................
#95
Gaat om de hoogte van de vergoedingen.
Maar dat zijn natuurlijk details, tevens is het verkapte kritiek op de PVV en dat kan toch zeker niet ?
#97 :
Laat maar joh, leuk geprobeerd.
Gisteren al een " discussie " met je gehad over het aantal kamerzetels bij de kabinetten met VVD deelname.
Toen de feiten onweerlegbaar onder je neus werden gelegd, was je -- zoals gewoonlijk -- weer spoorloos......
Je lijkt Wilders wel....... -
#98 :
>>> Goed werk van Madlener. Direct door naar de volgende geld verspillende idioterie van het bureaucratische achterlijke cultuurtje <<<
Ondertussen lekker zijn zakken vullend ......
Zie #83 -
@82:
Precies.
En dat handelen / profileren is nu precies wat ik bij de PVV mis.
Het is een 'tegenpartij': 'de rest is heel erg slecht dus stem maar op ons'.
Al zou de rest zo slecht zijn, het is geen reden om op contraproductieve partijen te stemmen. -
#98
Die vergoedingen zijn inderdaad al sinds jaar en dag overal inzichtelijk. Het eerste wapenfeit van Madlener, als hij ballen zou hebben, zou geweest zijn, de puisant riante vergoedingen in het europarlement aanhangig maken en zorgen dat daar paal en perk aan wordt gesteld. Ook had hij en public zelf hierover moeten beginnen en er als ze toch zo principieel zijn bij de pvv, misschien wel afstand moeten nemen van die vergoeding en het voor noppes moeten doen. Uiteindelijk heeft de pvv niets op met de EU. Maar gelijk de andere zakkenvullers, zit hij nu in een positie dat hij ook tot de politieke elite behoort die de pvv zo abjecteerd.
En verder ben je natuurlijk een blinde ...... -
#99
Je zou blij moete wezen dat dit al zo snel boven komt. Hoeveel tellingen zijn er paar jaar. Gaat dus om erg veel geld. Of ben je teleurgesteld dat het EU gedrocht nog veel slechter in elkaar steekt dan je ooit had durven dromen. Het effectief werken van het EU parlement wat je altijd gepromoot hebt moet je nu al inslikken.
Overigens die 17K die madlener nu vangt is toch een berekening die voorkomt uit de standaard structuur ? Waarom Madlener dan aanvallen als die het wel wereldkundig maakt. Vind je dat nou niet uitermate hypocriet ? Je veroordeeld de klokkenluider.
Ik zou even terugbladeren naar gisteren als ik jouw was. Al je vragen zijn beantwoord. Je hebt zelf onomstotelijk aangetoond dat de VVD een minderheidje was in de coalitie toen Joopje zijn besluiten voor gezinshereniging erdoor drukte en toen Wimpje alles geslooopt heeft wat ie als vakbondsman ooit voor stond. Ik vond het erg prettig dat je de jaartallen zo inzichtelijk hebt weergegeven. Dat compliment gaf ik je gisteren ook al ! Is je korte termijn geheugen zo slecht ? -
#102
Tja je wensen kan Madlener uiteraard vervullen met 4 zetels ! hahahaha
Overigens bijft deze klokken actie erg leuk. Doet kennelijk erg veel pijn. Stemmen met het handje en 17 K vergoedingen voor 1 stemming. Hoeveel stemmingen zijn er in 1 jaar Bosui ? Moet dus wel om honderden miljoenen draaien deze onzin -
#101
De tegenpartij is de SP
Geen gezeik iedereen rijk. Alleen hoe dat weten ze nog even niet. -
Nou laterz weer he vriendjes en dinnetjes.
Wat een heerlijke dag -
#104
Je wilt het gewoon niet toegeven dat de pvv wat dat betreft net zo hypocriet is als een bosui.
Balk, splinter, oog..suck6 er mee. -
@105
Je bewijst met @105 wat ik stel.
de PVV boodschap is: de rest is nog slechter dan wij dus stem op ons. -
@108 de meeste PVVers maken daarvan 'de rest is nog slechter als ons........hahahaha'
-
#103 :
Kennelijk hebben meer mensen die posts gelezen .......... -
#103 :
>>> Je veroordeeld de klokkenluider. <<<
Iemand die signaleert dat deze zaken niet kloppen is niets nieuws.
Ooit van Paul van Buitenen gehoord ?
Iemand die vrolijk hetzelfde toucheert en vervolgens roept dat het een schande is, ja, dat is een gigantische hypocriet en NOOIT een klokkenluider.... -
#104 :
>>> Stemmen met het handje en 17 K vergoedingen voor 1 stemming.
Hoeveel stemmingen zijn er in 1 jaar Bosui ?
Moet dus wel om honderden miljoenen draaien deze onzin <<<
Ooooh, laat ik nu gedacht hebben dat het om een principe ging......... -
Dat was even schrikken. Ik las de kop boven het bericht als "PVV'er Madlener moet direct de bak in in Brussel". Stel je voor! Ik moet er niet aan denken.
-
@113
Europa zou naar de knoppen gaan! -
Dat is dan voor het eerst dat een Nederlander in het EP wat doet..
-
#112
het principe de burger betaald. Goed gegokt dus. -
#116 :
Klopt, waarbij je op kunt merken dat de PVV zich voor geen centimeter onderscheidt van de overige partijen / deelnemers.
Hoewel men daar wel een grote mond over op zet.
En dat is dus onterecht. -
#103 : Highrider
Nou vooruit, nog een keer dan .....
Jouw vraag :
#815
>>> hahahahahahahah de kleinste partijen zijn verantwoordelijk voor het coalitiebeleid in jouw optiek. Hoe vaak scoorde de VVD > 25 zetels ?
Nou brandt maar los. <<<
mijn antwoord :
#818 :
1959-1963: 19 zetels
1963-1967: 16 zetels
1967-1971: 17 zetels
1971-1972: 16 zetels
1972-1977: 22 zetels
1977-1981: 28 zetels
1981-1982: 26 zetels
1982-1986: 36 zetels
1986-1989: 27 zetels
1989-1994: 22 zetels
1994-1998: 31 zetels
1998-2002: 38 zetels
2002-2003: 24 zetels
2003-2006: 28 zetels
2006-heden: 22 zetels
Jouw reactie :
#833
In de perioden dat de PVDA aan het roer stond zoals je laat zien in 1966 en 1977 was de VVD dus een partij van geen betekenis. Het idiote beleid van onze Joop met zijn gezinshereniging kan je dus niet de VVD noch de LPF noch de PVV verwijten.
Mij reactie daarop :
#836 :
Je vroeg om het aantal keren dat de VVD met 25 of meer zetels aanwezig was.
Van de 12 keer was dat 8 x .................
Vervolgens hoor ik niets meer daarover, zoals je voordien ook dat deel onder het tapijt wenste te vegen.
------------------------------------------------------------
#103 :
>>> Ik zou even terugbladeren naar gisteren als ik jouw was. Al je vragen zijn beantwoord.
Je hebt zelf onomstotelijk aangetoond dat de VVD een minderheidje was in de coalitie toen Joopje zijn besluiten voor gezinshereniging erdoor drukte en toen Wimpje alles geslooopt heeft wat ie als vakbondsman ooit voor stond.
Ik vond het erg prettig dat je de jaartallen zo inzichtelijk hebt weergegeven.
Dat compliment gaf ik je gisteren ook al ! Is je korte termijn geheugen zo slecht ? <<<
Wiew heeft er nu een slecht kortetermijngeheugen, jij of ik ?
Ik heb aangetoond dat jouwstelling nergens op sloeg, compleet met cijfers.
Waarna jouw gebruikelijke manouvre -- het fameuze rookgordijn -- opgetrokken wordt.
Waar ik echter niet op in ga.
Ik heb aangetoond dat je volkomen fout zat, wat je weer probeert te bagatelliseren.
Tja, als je daar lekker van slapen kunt................. -
#118
Mijn menig blijft toch hetzelfde als gisteren. Antwoord heb je wel degelijk geahd dus.
-----------------------------------------------------------------------------------
836 21 uur 50 minuten geleden door highrider
#833
In de perioden dat de PVDA aan het roer stond zoals je laat zien in 1966 en 1977 was de VVD dus een partij van geen betekenis. Het idiote beleid van onze Joop met zijn gezinshereniging kan je dus niet de VVD noch de LPF noch de PVV verwijten.
Overigens vind ik het erg kinderachtig dat je de schuld legt bij een minister als de ambtenarrenclub willens en wetens de minister verkeerd inlicht. Je weet de gevolgen toch ook nog wel ? Twee topambtenarren mochten vertrekken maar zijn intern alweer opgenomen. Zo kom je nooit van de rotte appels af. De ene hand wast de andere hand in stinkend Den Haag. Nieuwe bezems vegen schoon en hopelijk heel snel .
Dan nog even paars 1 en 2. Die 8 jaar waren toch te treurig voor woorden ? Wederom PVDA jaren -
Overigens wie was nu ECHT op de hoogte van de belachelijke constructie dat een EURO parlementslid extra betaald werd om stemgedrag te controleren ?
Wie o wie , Ook van Buitenen heeft het er nog nooit over gehad in mijn beleving.
Maar goed het blijft een vreemde , kostbare en ongewenste regeling. Goed van Madlener dat ie het naar Buitenen brengt. -
#108
Als de boodschap van de anderen nog slechter is als die van de PVV rest je slechts 1 mogelijkheid als je MOET kiezen tussen diverse kwaden.
Stem PVV want die boodschap is het minst slecht. Goede analyse van je -
#118
Overigens is je rekenwerk weer erg slecht. Je laat 15 coalities - stemmingen zien. Daarvan had de VVD in 7 gevallen meer dan 25 zetels waarvan 4 keer net aaan. Totaal dus 12
Hoe je er dus bijkomt dat de VVD in 8 gevallen meer dan 25 zetels had is mij een raadsel. :):):) -
Ach gottie. Dus de PVV-er durfde niet te weigeren?
Wat een onzin die vier kuikennekjes gaan het EU parlement van binnen afbreken volgens Wilders! En direct stemmetjes tellen is de eerste actie.
Ach ja een partij van losers wordt geplaatst op karweitjes voor losers. -
#123
Tja gelukkig is de waarde die jij toekent aan stemmen tellen niet het algemene beeld. -
Binnen de PVV worden op een *niet-transparante manier* geestverwanten (lees: vriendjes) aangewezen (lees: baantjes gegeven) door de Wilders. Over selectie en benoeming wordt *geen verantwoording* afgelegd.
Een beweging is het die geleid wordt door mensen die wel als Haagse parlementariers *uit de algemene middelen een goed salaris* ontvangen, maar verder *niet of nauwelijk politiek-bestuurlijke ervaring hebben* (niet verwonderlijk, want zo gaat dat wel vaker bij vriendjes politiek) en aan wier competentie ernstig getwijfeld kan worden.
De lijsttreker bij de Europese verkiezingen, Madlener, bijvoorbeeld, blonk niet alleen uit door een *volslagen gebrek aan visie* op Europa maar leek *evenmin gehinderd door enige kennis* over de verbanden tussen Nederland en de Europese Unie.
Hebben we het nog steeds niet door???
Met zo’n basis kun je niets anders totstand brengen dan de ongeregeldheden die we al eerder bij de LPF hebben gezien *en gevoeld in onze portemonnaie *. Het parlement *is geen stage plek*!! Je zit er niet om *ervaring op te doen * maar om al die jaren *werkervaring toe te passen* voor de maatschappij. Prutsen doe je maar lekker in je eigen tijd en van je eigen geld en met je eigen leven!!!
Zijn de wantoestanden bij de LPF zo ver weggezakt soms? En wat is er over van TON Verdonk? Ik bedoel maar..
Ik meen het: Prutsen doe je maar lekker in je eigen tijd en van je eigen geld en met je eigen leven!!! -
@124
Nee klopt voor de PVV-ers is het een heldendaad -
#122 :
Ach, die ene van 24 zetels tel ik er ook maar bij.
Lijkt me toch een stevig blok in de coalitie.
De PvdA wordt op alle fronten afgezeikt omdat ze als " minderheid " meeregeert en overal verantwoordelijk voor gehouden.
Lees de draadjes en de reacties er maar op na, ze zijn talloos.....
Trek je zo'n verhaal door naar de VVD, dan is het plotseling : " een partij van geen betekenis " of een partij die " nergens verantwoordelijk voor kan worden gehouden " .
Niet dat een van beide partijen ook maar iets zeggen, maar als je wilt meten, doe het dan met dezelfde maatlat.
Maar dat komt niet zo goed uit, schat ik zo ...........
Eenzelfde verhaal hoor je nu van de PVV, ze kunnen nergens voor verantwoordelijk voor gehouden omdat ze niet meeregeren.
Klopt, maar laten ze eens fatsoenlijk oppositie voeren, dat lijkt er evenwel ook voor geen meter op.
Zelfde shitverhaal als in het EU parlement......
Wilders voor President !!!!!!!!!!!
Jazeker, van Zuid Loemoe Loemoe ........................... -
@127
de pvda wordt afgezeikt omdat ze (als minderheid?) in deze regering hun verkizingsbeloftes en idealen verkwanselen. om te kunnen regeren.
wat dat betreft hebben de europvv'rs het een stuk makkelijker. bek houden. want we zijn tegen. -
Ach, ik denk dat de PvdA probeert een aantal puntjes binnen te halen.
Dat is het maximaal haalbare als je met het CDA regeert, dat heeft de geschiedenis te uit en te na uitgewezen.
Binnen alle coalities.
>>> wat dat betreft hebben de europvv'rs het een stuk makkelijker. bek houden. want we zijn tegen. <<<
Ach, de maximale publiciteit zal eruit gehaald worden.
De woorden van Madlener gisterenavond waren ronduit belachelijk.
Maar wordt gepresenteerd als : Goed werk van Madlener.
....................................... -
IN de bak, dat moeten ze. Allemaal, elke PVV-er.
Advertorials
Minister Rosenthal beantwoordt vragen van NUjij over de Arabische Lente
www.nu.nl'Wanneer de Libische overgangsregering een plek wil heroveren binnen de internationale gemeenschap dan hoort daarbij dat het land investeert in...
5 dagen geleden
door NUjij/MV
Stijgers in Algemeen
'Syrisch leger wint'
De gewapende strijd in Syrië lijkt te...
6 uur 12 minuten geleden door Moskowfiets
105 jaar- nooit klagen en nog werken.
Wat een fantastisch voorbeeld voor...
7 uur 17 minuten geleden door Mrs. Einstein
In Nederland worden we uitgemolken!
Dat men nu “ garant” gaat staan voor...
7 uur 44 minuten geleden door PowerBooster
Winnende cabaretier kocht zijn grappen
Omar Ahaddaf heeft heel wat uit te leggen....
9 uur 15 minuten geleden door smeerworst
Gladheid A9 en A22 leidt tot ongevallen
De veiligheidsregio Kennemerland waarschuwt...
9 uur 34 minuten geleden door hamblkm
Best gewaardeerd
Minister Rosenthal beantwoordt vragen van...
'Wanneer de Libische overgangsregering...
5 dagen geleden door NUjij/MV
Scootmobieler mishandeld door mannen met...
Twee jonge mannen hebben in Eindhoven een...
18 uur 16 minuten geleden door Nimweegs jungske
President Guatemala wil drugs legaliseren...
De president van Guatemala, Otto Perez...
1 dag 7 uur geleden door Moskowfiets
Politie gebruikt spyware om computers...
Het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD)...
5 dagen geleden door Matthijs85
'Nederlandse snelheidsboete het hoogst'
In Nederland zijn de boetes voor...
1 dag 9 uur geleden door piet52


