En hoe staat het nu met dit geval?
- Vaccinaties en Dystonia zijn nooit eerder gelinked.
- De patient was al verteld dat het geen Dystonia was, door haar doktoren.
- De patient heeft vermoedelijk nooit Dystonia gehad.
- De patient binnen twee weken bijna volledig hersteld is.
- De aandoening psychosomatisch was, zoals haar doktoren al hadden aangegeven.
- De anti-vaccinatie lobby denkt haar te hebben 'gered' met therapie om haar lichaam te 'zuiveren' van zware metalen.
- Deze therapie zou binnen een kwartier zijn aangeslagen.
- Zo'n snel herstel bewijst juist dat het geen geval van metaal vergiftiging KAN zijn.
- Er geen enkele link is tussen haar vaccinatie en de ontwikkeling van haar tijdelijke aandoening.
Engelstalige blogposts van een neuroloog over de kwestie:
http://www.theness.com/neurologicablog/?p=1152
http://www.theness.com/neurologicablog/?p=1163
http://www.theness.com/neurologicablog/?p=1195
Uw opdracht is nu om aan te geven hoeveel nieuwsmedia überhaupt op dit
geval zijn teruggekomen, en in hoeverre ze het voor elkaar kregen om de
lezer (al was het achteraf) alsnog juist te informeren.
Sorteer op:
-
Ze is de boel aan het faken
-
Arresteer haar
-
Wat mij zo opvalt is dat tout antivaccinkliek dit draadje links laat liggen. Toch jammer, dat ze kennelijk nu niet met de billen bloot durven.
-
@3 , ook jammer dat pro-vaccinatie kliek dit draadje links laat liggen:
http://www.nujij.nl/duits-medisch-vakblad-publi...
Zo zie je maar weer. Het cheerleader verhaal heb ik persoonlijk altijd erg hyperig gevonden.
Wat ik wel weten is waar Oppertovenaar alle info vandaan heeft gehaald. -
@zx1
Ja en wat moeten wij dan zeggen over een paar standaard contracten, zo zie je ze vaker. Ook buiten de pharmacie. -
Nou de griep is in Chile inmiddels al uitgewoed.
De winter is daar voorbij.
1 op de 100.00 doden, dat is voor Chile met 16 miljoen mensen zo'n 160 gevallen.
Voor Nederland is dat dus ongeveer evenzoveel.
Beneden gemiddeld dus, niks aan de hand.
De kans op Guillaume Barre wordt geschat op 1 op 10.000
Daar heb je de autistjes en andere kwalen nog niet bijgerekend.
Als je de hele gezonde bevolking van Nederland gaat inenten kan je dus zelf wel uitrekenen,
hoeveel Silversurfer extra gaat verdienen.
Oh ja, officieel zijn er natuurlijk geen bijwerkingen.
Al plof je 2 seconden na een prik dood voor Silversurfer z'n snufferd,
dan nog is er geen enkel bewijs dat dat door de prik komt.
Het had immers zonder prik ook op dat moment kunnen gebeuren.
Net zoals het RIVM redeneert dus.
Die zijn ook ziende expres blind.
Dus als je de gehele bevolking gaat inenten tegen een simpel griepje -
Nou weet ik als geen ander, hoe het is om dergelijke spasmes te hebben door een neurologische oorzaak.
En ik heb het filmpje van deze mevrouw de cheerleader,dan ook bekeken en toen ik haar zag stuntelen, dacht ik meteen bij mijzelf, waarom gebruikt ze geen rollator of krukken.
Om van voren af aan de neurologische aangetaste neuronen weer opnieuw te laten wennen aan de normale bewegingen.
Zoals normaal de trap op en af kunnen en weer normaal lopen zonder te hoeven rennen.Want dat kan iemand met dystonia namelijk echt niet.Tenminste mij lukt dat niet.
Want zo werkt helaas wel bij dergelijke heftige spier spasmes, en neurologische aandoeningen doorgaans.En ik heb er zelf ook nogal wat spastische spier ervaring mee gehad.
En ik denk dus net zoals die engelse blog neurloog, dat deze mevrouw helaas een psychogene aandoening heeft opgelopen.Maar niet door het griep vaccin.Daarvoor zal zij andere maatregelen moeten treffen dmv een paar goede gesprekken met een deskundige.
De oorzaak van haar psychische griepprik spasmes is namelijk mijns inziens ook echt niet neurologisch te verklaren als echte dystonia.En ik ben geen arts, maar zelf helaas een patiente.
De aandoening komt zowel bij mannen als bij vrouwen voor en in alle leeftijdsklassen, maar vaker bij ouderen. Dystonie kan het gevolg zijn van erfelijk aanleg, maar ook spontaan ontstaan zonder aanwijsbare oorzaak.
Wat betreft de mate aan invaliditeit is er een relatie te leggen met de leeftijd waarop de kwaal zich voor het eerst manifesteert.
Hoe eerder zij optreedt, hoe groter de kans dat meerdere spiergroepen zullen worden aangetast, vooral bij kinderen (gegeneraliseerde dystonie).
De ziekte kan dan leiden tot volledige invaliditeit, maar is op zich niet lethaal. Ook het intellectuele vermogen blijft onaangetast.Vandaar dat ik nog zo bij de griepprik tijd ben gebleven,uitsluitend voor mijzelf. -
-
@alegria
GBS heeft een incidentie van 1:1.000.000 na vaccinatie en niet 1:10.000 En weet je wat de incidentie is zonder vaccinatie? 1:1.000.000
"Als je de hele gezonde bevolking van Nederland gaat inenten kan je dus zelf wel uitrekenen, hoeveel Silversurfer extra gaat verdienen."
Nou dat kan ik je gelijk al zeggen: €0,0 En nou oprotten met die smergie verdachtmekingen van je, zielig ventje.
"Al plof je 2 seconden na een prik dood voor Silversurfer z'n snufferd,
dan nog is er geen enkel bewijs dat dat door de prik komt. "
Precies, maar dat begrijp jij toch niet! -
-
@alegria
"Daar heb je de autistjes en andere kwalen nog niet bijgerekend."
Als ontzettend serieuze gesprekspartner kan jij natuurlijk wel even het risico op autisme kwantificeren en het mechanisme uitleggen toch?
Waarom zou de oorzaak bij de prik liggen omdat iemand na een prik ziek wordt? Begrijp je wel iets van statistieken en grote getallen of lijk je alleen maar zo naief?
ca. 31 mensen per dag overlijden aan een hart infarct in dit land, na een inentingsprogramma zouden we volgens jou dus 31 hartinfarcten moeten toeschrijven aan vaccins.... Leer eens rationeel denken zou ik zeggen. -
Smerige verdachtmakingen?
De hele bevolking de stuipen op het lijf jagen dat er een pandemie aankomt,
die er niet aankomt.
De pandemie zelfs officieel verklaren, terwijl er geen pandemie is.
Mensen op de mouw spelden dat er geen enkel onderzoek is die autisme aan thiomersal linkt, terwijl er zijn er tientallen.
Mensen op de mouw spelden dat er geen onderzoek is die de schadelijkheid van geinjecteerd squaleen aantoont.
Mensen op de mouw spelden dat er geen onderzoek is die een verband van Guillaume bare aan vaccinaties linkt.
Slachtoffers van vaccinaties structureel in de kou laten staan en beschuldigen als fantasten ( www.meerwetenoverfreek.nl )
Geen woord over hoe gezond sinasappelen zijn tegen de griep.
Mensen niet vertellen dat het huidige vaccin in feite wordt gekweekt op kankercellen, ipv in eieren, terwijl onze huidige wetenschap na 100 jaar kankeronderzoek eigenlijk nog steeds geen idee heeft over wat kanker nou precies is.
Ga zo maar door.
Er zijn honderden onderzoeken.
De WHO met in haar kielzorg tal van andere criminele gezondheidsorganisaties kijken echter alleen naar diegene die hun goed uitkomen, dwz. centjes voor de industrie verdienen.
Een voorbeeld
Mensen die eerst het gewone griepvaccin hebben gehad, hebben 2 maal zoveel kans op de mexicaanse griep, onderzoek onder 13 miljoen mensen en oudere mensen hebben zowiezo al geen baat bij de griepprik.
http://www.nvkp.nl/actueel/actueel-item/?tx_ttn...
en een ander vrerselijk voorbeeld
Een van de 3 onlangs overleden babytjes stierf binnen korte tijd na vaccinatie.
Uiteraard had dat niets met het vaccin te maken, volgens de fabrikant, en dus ook niet volgens het RIVM, zoals daar de gewoonte is.
http://www.nvkp.nl/actueel/actueel-item/?tx_ttn...
Te ziek voor woorden.
De mensen worden bang gemaakt, in de hoop dat ze zich laten prikken.
Niet omdat de criminelen zich zuke zorgen maken om onze gezondheid, dat is duidelijk, maar om de poen.
En als dat al zo is met de griepprik,
hoe zit het dan met al die andere medicijnen en therapieen?
Op het moment dat de commercie onze gezondheidszorg gaat dicteren, zoals nu, hebben we een groot probleem.
Dan moeten we opeens zelf nadenken, omdat de officiele informatie onbetrouwbaar wordt.
Alleen dat is niet gemakkelijk in een wereld vol desinformatie.
En mensen zoals jij silversurfer,
zijn bewust bezig met desinformatie te verspreiden.
Jij bent allang door de mand gevallen. -
@alegria
Zo zo, de onzin zit vrij diep bij jouw zo te zien.
"De hele bevolking de stuipen op het lijf jagen dat er een pandemie aankomt,
die er niet aankomt."
Leer wat een pandemie is, en realiseer je dat de waarschuwing terecht was.
"De pandemie zelfs officieel verklaren, terwijl er geen pandemie is. "
Wederom, leer wat een pandemie betekent.
"Mensen op de mouw spelden dat er geen enkel onderzoek is die autisme aan thiomersal linkt, terwijl er zijn er tientallen."
Noem er 1. Er is geen effect van thiomersal, en dat heeft de oplichter en zelfverrijker die het gerucht begonnen is ook allang ingezien, hij voorspelde zelf immers dat het aantal autisme gevallen drastisch zou moeten dalen sinds 2000 (het moment waarop thiomersal grotendeels uit vaccins is gehaald), dat is niet gebeurd, om de simpele reden dat er geen link is tussen thiomersal en autisme.
"Mensen op de mouw spelden dat er geen onderzoek is die de schadelijkheid van geinjecteerd squaleen aantoont."
Jij hebt dit natuurlijk weer wel?
"Mensen op de mouw spelden dat er geen onderzoek is die een verband van Guillaume bare aan vaccinaties linkt. "
Er zou een link kunnen zijn, maar deze is vooralsnog niet aangetoond.
"Slachtoffers van vaccinaties structureel in de kou laten staan en beschuldigen als fantasten ( www.meerwetenoverfreek.nl ) "
Lol, gezondheids gevolgen n.a.v. van vaccinaties worden nauwkeurig bijgehouden, neurologen krijgen nu zelfs out of the blue de vraag of ze nog GB gevallen in de praktijk hebben gekregen de laatste tijd.
"Mensen die eerst het gewone griepvaccin hebben gehad, hebben 2 maal zoveel kans op de mexicaanse griep, onderzoek onder 13 miljoen mensen en oudere mensen hebben zowiezo al geen baat bij de griepprik."
Bwahahahaha. Waarom zou het gewone griepvaccin moeten helpen tegen mexicaanse griep?!!?! Waarom maak je zulke rare vergelijkingen?
"Een van de 3 onlangs overleden babytjes stierf binnen korte tijd na vaccinatie."
En in jouw hoofd komt dat natuurlijk ook meteen door de vaccinatie, dat weten we nu wel.
"De mensen worden bang gemaakt, in de hoop dat ze zich laten prikken.
Niet omdat de criminelen zich zuke zorgen maken om onze gezondheid, dat is duidelijk, maar om de poen. "
Gaap. De enigen die mensen bang maken zijn de aluhoedjes met hun onzin over zilver of vitamine c wondermiddeltjes. Alsof daar niet wagonladingen euro's aan verdiend worden, en dat nog zonder enige bewijslast dat het zou helpen ook. Je gaat een argument over integriteit en betrouwbaarheid echt niet winnen hoor.
"Alleen dat is niet gemakkelijk in een wereld vol desinformatie."
Dat moet jij zeggen, jij probeert nog steeds vol te houden dat de kwik autisme veroorzaakt, over desinformatie gesproken. Zodra je je iets meer bekommert om de realiteit en de gezondheid van mensen moet je nog maar eens proberen iets zinnigs over vaccins te zeggen. -
Zo Oppertovenaar,
Ik had een heel verhaal geschreven, maar toen klapte mn firefox eruit, jammer, t was best veel werk.
En nu is er nog steeds wat fout, ik kan nauwelijks de nujij pagina lezen, alles staat op een andere plek, een nieuwe poging volgt zo, eerst even wat met de instellingen knutselen. -
Kort en bondig is praktischer... die lappen tekst leiden nooit ergens toe.
-
@alegria #12
"En mensen zoals jij silversurfer,
zijn bewust bezig met desinformatie te verspreiden. "
Kom maar op, laat maar zien waar ik desinformatie heb verspreid! -
@ Oppertovenaar
-De onzin zit niet alleen bij mij vrij diep, een docu over "the hidden truth" uit 1998 al, 11 jaar geleden.
De bezwaren omtrent de rotzooi in vaccins komt dus niet opeens uit de lucht vallen. 5 medici werkten eraan mee.
http://video.google.com/videoplay?docid=-669666...
verder:
-Er is geen pandemie, de mensen vallen niet bij bosjes neer,
Op het zuidelijk halfrond is de griep uitgewoed,
met een beneden gemiddeld dodental
-Elke griep kan mogelijk een pandemie worden,
dus dan kan je elk jaar wel alvast voor een pandemie waarschuwen.
De waarschuwing was dus onterecht.
-1 onderzoek noemen, die thiomersal aan autisme linkt?
http://zaplog.nl/zaplog/article/griepliegen_als...
Een hele rits dus.
Het hoeft niet dat je het er mee eens bent,
het gaat erom dat die onderzoeken er dus wel zijn.
-Squaleen:
http://www.whale.to/v/squalene.html
Ook een heel rijtje dus.
-Guillain-barre
http://www.telegraph.co.uk/health/swine-flu/603...
http://whale.to/vaccines/gbs.htm
http://socioecohistory.wordpress.com/2009/11/16...
-De ouders van freek staan in de kou.
-De ouders van die drie babietjes staan in de kou.
-De franse dame staat in de kou.
Als iemand dood neervalt direct na injectering van een vaccin wordt er nog gezegd dat niet aantoonbaar is dat het van het vaccin komt, immers het had anders ook kunnen gebeuren.
Zo kan ik de officiele cijfers ook wel naar beneden krijgen.
De gezondheidsgevolgen worden dus helemaal niet nauwkeurig bijgehouden.
Dat schade het gevolg is van een vaccin, is nou eenmaal nooit direct aan te tonen, zeker niet voor een individueel slachtoffer.
-Mensen die eerst het gewone griepvaccin hebben gehad, hebben 2 maal zoveel kans op de mexicaanse griep
lezen is ook een vak.
http://www.nvkp.nl/actueel/actueel-item/?tx_ttn...
http://www.theglobeandmail.com/news/technology/...
-Bwahahahaha. Waarom zou het gewone griepvaccin moeten helpen tegen mexicaanse griep?!!?! Waarom maak je zulke rare vergelijkingen?
Ik maak die vergelijking niet, die studie doet dat,
en zo gek is die vergelijking overigens niet.
Door het inspuiten van allerlei rotzooi, krijgt je immuunsysteem een dauw.
Een ander virus heeft dan meer kansen.
-Een van de 3 onlangs overleden babytjes stierf binnen korte tijd na vaccinatie.En in jouw hoofd komt dat natuurlijk ook meteen door de vaccinatie, dat weten we nu wel.
Die babietjes zijn bij lange na niet de enige, waar vanuit overheidswege gezegd wordt dat er geen enkel verband is.
www.meerwetenoverfreek.nl
Dit is wel waar ik me het meeste kwaad over maak.
Het zal je kind maar wezen.
Het zal je overheid maar wezen.
-Sinaasappelen zijn goed tegen de griep, dat weet iedereen.
Aan sinaasappelen wordt inderdaad ook veel geld verdiend,
maar de mensen die daar geld aan verdienen, werken er hard voor en zijn meestal eerlijke mensen.
Echter als je een sinaasappel aanprijst als goed tegen de griep, ben je tegenwoordig in overtreding.
Je mag een product niet aanprijzen als medicijn, tenzij je een miljoenenverslindend onderzoek hebt gedaan, dat dat aantoont.
Geen groenteboer kan dat betalen.
Toch zijn sinaasappelen goed tegen de griep. -
En Silversurfer.
Jij weet dondersgoed wat ik bedoel,
als ik het heb over mensen die dood neervallen, na een injectie, en dat daarna de ingehuurde "wetenschappers" verklaren dat er geen enkele connectie is.
Ik geloof dat dat zo'n beetje je werk is. -
Sinasappelen zijn goed tegen de griep.
-
@alegria
"Jij weet dondersgoed wat ik bedoel, "
Aha, je kan dus geen voorbeelden vinden, dank voor deze bevestiging.
"Ik geloof dat dat zo'n beetje je werk is. "
Je kan ook gewoon vragen wat voor werk ik doe, geef ik gewoon eerlijk antwoord op hoor. Hoef je niet te gaan fantaseren over wat ik doe.
Oh ja nog even dit: wil je nu godverdomme kappen met die haatzaaierij tegen mij!!! -
Niet vloeken Silversurfer, dat is niet netjes.
Zolang jij vierkant achter overheidscijfers staat, die overduidelijk zijn vertekend, o.a. door slachtoffers niet als slachtoffer te erkennen, zelfs al ligt het er duimendik bovenop, vind ik je een schande voor de menselijkheid.
Arme Freek, arme babietjes, en de duizenden andere die ziek zijn gewoeden door vaccins.
Het eerse filmpje in het stukje voor oppertovenaar #17
"the hidden truth" maakt dat behoorlijk duidelijk.
Dit zijn artsen, met bezwaren van al een flink tijdje geleden.
Ze zeggen dat vaccines babies vermoorden, en dat vaccines eerder averechts werken, en hebben daar hun redenen voor.
Scarlet fever bijvoorbeeld daar is nooit een vaccin tegen geweest, en toch is de ziekte net zo snel verdwenen als de mazelen.
Gevaccineerden worden net zo snel, zo niet sneller ziek dan niet gevaccineerden.
etc.
In Japan mogen kinderen niet meer gevaccineerd worden onder de leeftijd van 2 jaar, en wat denk je?
Wiegedood is met meer dan de helft gedaald.
Het erge is dat Klink en andere leugenaars gortdroog durven stellen dat er geen enkele aanwijzing is voor eventuele schade door vaccins, om vervolgens juist dat als redenatie aan te voeren dat dus Freek en anderen niet door het vaccin vermoord kunnen zijn.
Een wetenschappelijke circelredenering van criminelen.
Leugenaars. -
@21 alegria
Geen haatzaaien, krijg je ook geen vloeken over je heen. -
Ai si, macmorc.
Maar het is dan ook wel heel erg.
Er wordt in feite al decennia lang tegen de vaccins gestreden,
op goede gronden, ook door artsen.
En dan staan ze gewoon gortdroog te liegen dat er helemaal geen onderzoeken zijn,
en als ze er niet onderuitkomen pakken ze een detail, en kraken dat af,
of ze nemen een persoon of een onderzoek, kraken een detail af, en schuiven alles vervolgens op de grote hoop.
Hops alles gedebunkt.
En vervolgens liegen ze gortdroog weer verder, dat hun geen enkel onderzoek bekend is. (denk aan Klink, Silversurfer, en Oppertovenaar)
De doden die vallen kunnen, volgens hun, dus niet door het vaccin komen, want hun is daarover geen enkel onderzoek bekent, waardoor ze erg rooskleurige cijfers voor zichzelf kunnen creeeren.
Ondertussen staat elke dode natuurlijk voor ik weet niet hoeveel zieken.
Sommige met slechts zulke vage klachten, dat het bij niemand opkomt dat het door een vaccin zou kunnen zijn, ook al omdat het zoveel later is.
Al die cijfers worden niet meegeteld.
Ondertussen bewijst Japan :
Vaccins vermoorden baby's.
Overigens, voor al diegene die zich hebben laten inenten tegen de mexicaanse griep.
Iets wat ze je er niet zo graag bij vertellen.
Griep heeft de nare eigenschap te muteren.
Volgend jaar mag je dus een nieuwe prik kopen.
Laat je niet voorliegen, dat ie gratis is.
Ook ik betaal voor jouw gifprik.
We betalen er allemaal aan mee. -
Goed Alegria, ik hoop dat als jij ooit kinderen krijgt ze wel laat inenten.
Zij verdienen het niet om die verschrikkelijke ziekten als polio, rode hond, difterie, kinkhoest etc te krijgen door jouw waanbeelden.
Dat jij te triest voor woorden bent is daar aan toe, je bent volwassen je zoekt het maar uit. -
@Freeze
Kijk dat filmpje eens.
De meeste ziekten waartegen wordt ingeent waren al op hun retour.
Scarlet Fever is niet tegen ingeent, en net zo snel verdwenen als mazelen.
De Amish hadden vanaf 1970 geen mazelen meer.
als je de minimumleeftijd van inenten verhoogt naar 2 jaar, halveert het aantal wiegendoden.
etc. etc.
Dit alles bekent, ruim 10 jaar geleden.
Ik hoop dat jou kinderen geen Guillan-barre, of Autisme krijgen.
http://video.google.com/videoplay?docid=-669666... -
@alegria
"Niet vloeken Silversurfer, dat is niet netjes. ""
Ik vloek zolang jij een lastercampagne tegen bij blijft voeren. -
Of wiegedood gaan.
Silversurfer, Oppertovenaar en Klink zullen je dan in het gezicht uitlachen, als je dan denkt dat het door het vaccin komt,
zelfs als je babie al na anderhalve dag na vaccinatie sterft, op zn rug lag, geen kinderdagverblijf bezoekt, goed verzord werd etc.
Daar sta je dan met een dood babietje, en van die lachende zieke mensen om je heen. -
Roodvonk (Scarlet fever) is bacterieel... lekker vergelijken.
Amish: gesloten gemeenschap met geen tot weinig contact met de buitenwereld, opnieuw als dat je vergelijk is...
De link autisme - vaccinatie is bewezen nonsens.
De link wiegedood - vaccinatie is ook uit de lucht gegrepen.
Triest dat je het nodig vindt om zoveel nonsens te verspreiden. -
@alegria
Die connectie wiegedood en vaccinaties is echt totale kul, die de wereld in is geholpen door een micro-paleontologe die denkt dat ze verstand van mijn vakgebied heeft. Dat heeft ze niet omdat ze niet in staat is grafieken en cijfers te interpreteren. -
@alegria
Er is een heel duidelijke verklaring waarom gedacht wordt dat het aantal wiegendoden is gedaald nadat de vaccinatieleeftijd is omhooggeschroefd (gedacht, want het is niet waar).
Er is in Japan een Vaccine Injury Compensation System, waar ouders van kinderen met wiegendood een aangifte kunnen doen wanneer er mogelijk een verband is met het vaccin. Toen de leeftijd werd verhoogd naar 2 jaar, is er dus nooit een geval van wiegendood geweest die mogelijk gelinkt is met een vaccinatie, want wiegendood treedt bij 2-jarigen niet op, en aangezien er op jongere leeftijd niet gevaccineerd is, kan er ook geen wiegendood optreden na een vaccin.
Dit betekent echter niet dat er helemaal geen wiegendood meer was!!! Het feit dat jij dit telkens niet erkent betekent dat jij degene bent die de feiten niet onder ogen wil zien. Zolang jij Japan als argument blijft gebruiken, ondermijn je je hele standpunt.
Wist je trouwens dat in 1989 de leeftijd weer is teruggezet naar 3 maanden?
http://idsc.nih.go.jp/vaccine/dschedule/ImmEN-0... -
Roodvonk is net zo snel verdwenen als de mazelen, of het bacterieel is maakt niet uit, iets verdwijnt niet zomaar zonder oorzaak.
Zou het kunnen zijn dat we opeens waterleiding en wc hebben?
Dan geld dat ook voor de mazelen.
En andere ouderwetse ziektes.
Hallo Puzzel let je wel op?
Hebben we er weer een hoor,
quote
De link autisme - vaccinatie is bewezen nonsens.
De link wiegedood - vaccinatie is ook uit de lucht gegrepen.
Kunnen we weer overnieuw beginnen.
Er zijn ARTSEN, die al decennia het tegendeel beweren.
Er zijn onderzoeken ZAT, die het tegendeel beweren.
Of je het er mee eens ben is wat anders, niet zeggen dat het UIT DE LUCHT gegrepen is.
http://video.google.com/videoplay?docid=-669666...
http://zaplog.nl/zaplog/article/griepliegen_als...
http://www.whale.to/v/squalene.html
http://www.whale.to/v/squalene.html
http://whale.to/vaccines/gbs.htm
http://www.meerwetenoverfreek.nl/
Wiegendood is in Japan gedaald na verhoging van de minimumleeftijd naar 2 jaar voor vaccinatie, volgens Johannes Koetsier. -
Silversurfer,
Er droppen drie babietjes dood na vaccinatie,
en jij begint een grafiek te bekijken,
en zegt vervolgens dat de drie babietjes DUS niet aan de vaccinatie kunnen zijn overleden.
Freek ook niet, franse dame ook niet, alle andere ook miet.
Iedereen die alleen "maar" ziek wordt, ook miet.
Vervolgens verwerk je de "nieuwe" cijfers in je grafiek, en zegt,
zie je wel, ik heb gelijk. -
@alegria #31
Ik heb het hier al vaker geschreven, maar doe het graag nog een keer.
In 1998 was de vaccinatiegraad voor BMR in het VK >95%, in datzelfde jaar zei een "expert" het bewijs gevonden te hebben dat BMR autisme veroorzaakt. Het gevolg was dat de vaccinatiegraad daalde in tout VK, in sommige gebieden zelfs tot onder de 60%. Het enige resultaat wat geboekt werd was dat mazelen, bof en rode hond weer epidemisch werden nadat ze voor 1998 dat niet meer waren. Het aantal autisten bleef helaas onveranderd stijgen. Het kan natuurlijk komen dat ze in het VK gelijk met het dalen van de vaccinatiegraad weer terugkerde naar de huiselijke hygiëne van de 18e eeuw, maar erg waarschijnlijk vind ik dat niet.
#32
Begrijpend lezen is weer moeilijk op deze zondag zie ik. Verder ga ik op deze onzin niet in. -
Je meent het,
ik kan het niet controleren.
Het lijkt mij echter stug dat de Britten zoveel van de Nederlanders zouden verschillen.
Je kan roepetoeteren wat je wilt, maar het 'gezag" zij het dominee, burgermeester of dokter, wordt altijd gevolgd.
Als je er maar een officieel sausje overheen strooit, zoals het RIVM, die zichzelf controleert.
Mensen gaan niet zomaar van 95 naar 65 procent.
Ze kijken naar het RIVM, die zichzelf controleerd, en scxhijt heeft aan dood neerdroppende vaccinatieslachtoffers, en die niet in hun cijfers opneemt, en zeggen:
*****
(durf ik niet op te schrijven, ben bang voor een ban) -
@alegria
Je baseert je paranoia op een oude docu, nou nou, da's wel heel erg betrouwbaar allemaal dan. Ik neem je meteen serieus als iemand die weet waar 'ie over praat nu, echt waar.
Ik heb wel eens eerder gehoord van de aluhoedje tactiek om maar gewoon met hagel te schieten in de hoop dat er iets klopt van wat ze zeggen, maar jij slaat alles. Ik heb tegen beter weten in een paar willekeurige onderzoeken bekeken van je zapruder link, en geen van de 10 die ik opende ging het over je kwik. Het zijn niet eens onderzoeken waaruit per definitie iets slechts blijkt, dit lijstje zie ik dus maar als een zwaktebod, je hebt duidelijk geen zin om je uitspraken wetenschappelijke te ijken.
Wijs ajb een onderzoek aan die je claims over kwik bevestigen, 1 is genoeg, geen lijstjes, geen onzin, gewoon 1 onderzoek. Laatste kans.
"De waarschuwing was dus onterecht."
Je hebt nog steeds niet opgezocht wat een pandemie is blijkbaar. Vind je het zelf niet wat vergezocht om mensen bang te maken met woorden die jij noch je publiek schijnen te begrijpen?
"Ik maak die vergelijking niet, die studie doet dat"
Jij herhaalt 'm toch met de intentie dat het belangrijk is of ben ik nu gek? Er is geen claim dat het gewone griep vaccin zou werken tegen de mexicaanse griep, die verwachting is er ook niet, het zijn twee verschillende virussen.
"Door het inspuiten van allerlei rotzooi, krijgt je immuunsysteem een dauw.
Een ander virus heeft dan meer kansen. "
Die "allerlei rotzooi" is een doodgewoon vaccin. Je immuunsysteem krijgt geen 'douw' (is dat een medische definitie?), het doet gewoon precies wat het hoort te doen. Dat een ander virus dan meer kansen zou krijgen is ongeveer gelijk aan het stellen dat je rechts niets ziet wanneer je naar links kijkt, misschien dat jij het diep vind klinken, maar niemand is onder de indruk, een gezond immuunsysteem vecht bijna continu tegen allerlei verschillende virussen.
"Dit is wel waar ik me het meeste kwaad over maak"
Dit is een beetje je hele probleem, je probeert hier een emotionele discussie van te maken, en dat met een hele waslijst aan leugens ook. En dan vind je het gek dat je niet erg serieus genomen wordt?
"-Sinaasappelen zijn goed tegen de griep, dat weet iedereen.
...
Toch zijn sinaasappelen goed tegen de griep. "
Duidelijk, sinaasappelen zijn goed tegen griep, omdat jij het zegt, en omdat je willekeurige mensen van de straat kan trekken die het met je eens zijn. Ben blij dat we niet meer in de middeleeuwen leven, maar blijkbaar zie jij die tijd als het summum van medische kunde.
En verderop:
"Iets wat ze je er niet zo graag bij vertellen.
Griep heeft de nare eigenschap te muteren."
De gezondheid van mensen interesseert je overduidelijk geen fluit. Dat er elk jaar een nieuw vaccin tegen de seizoensgriep gemaakt wordt die gericht is op de griep stammen die men verwacht tegen te komen in het volgende griepseizoen is gewoon algemene kennis.
En jij komt hier doen alsof het geheimzinnig is dat een virus muteert!?!?! Zoek een hobby waarbij je niet het risico loopt dom medisch advies uit te delen ajb, er vallen al genoeg doden door charlatans zonder jouw hulp. -
Hallo, de docu van een tijdje geleden haalde ik expres aan omdat ie van een tijdje geleden is.
De bezwaren tegen vaccineren komen dus niet uit de lucht vallen.
Ze zijn niet van vandaag, gisteren of eergisteren.
Ondanks dat durfde minister Klink, het RIVM etc te zeggen dat hun geen onderzoeken bekent zijn.
Voor wetenschappelijke onderbouwing kan je inderdaad maar beter bij het RIVM zijn.
De fabrikant zegt dat het niet door het vaccin kan komen, dus komt het niet van het vaccin.
Gaave wetenschap is dat, als er net een paar babietjes doodgedropt zijn.
Ons is geen onderzoek bekent, dat ons niet door de fabrikant wordt aangeleverd, ook zo'n superwetenschappelijke onderbouwing van het RIVM
thiomersal onderzoek door de FDA themself.
http://zaplog.nl/zaplog/article/de_simpsonwood_...
De gezondheid van mensen interessert mij wel degelijk.
Griep muteert, en ze maken een vaccin tegen wat ze verwachten.
Hoe vaak hebben ze al niet het verkeerde vaccin gemaakt?
En?
Werden er veel meer mensen ziek?
Die studie onder 13 miljoen canadezen wijst uit dat als je je inent tegen de gewone griep, je de mex griep makkelijker kan krijgen,
ik kan het ook niet helpen, de studie wijst dat uit.
Punt.
Enzovoor.
En Sinaasappels zijn goed tegen griep, dat weet dus echt iedereen, behalve Oppertovernaar. -
http://en.wikipedia.org/wiki/2000_Simpsonwood_C...
En waarom moet het zo nodig confidential?
Is er wat te verbergen dan?
http://www.safeminds.org/government-affairs/foi... -
"Hallo, de docu van een tijdje geleden haalde ik expres aan omdat ie van een tijdje geleden is. "
-Het enige wat je er mee aantoont is dat anti vaxers hun hoofd zo diep in hun achterste hebben dat ze zelfs in X jaar tijd niets bijgeleerd hebben.
@37
Wauw... hoe stupide kun je zijn.
Steek je hoofd weer in je reet, geheim onderzoek heeft aangetoond dat je dan niets hoeft te snappen van de wereld om je heen... -
@alegria
Kennelijk weet je zelf ook dat er geen onderzoeken zijn die een link leggen tussen autisme en kwik, je hebt immers weer verzaakt om een rapport aan te wijzen dat dit aantoont. Raar dat je dat maar blijft roepen.
"De bezwaren tegen vaccineren komen dus niet uit de lucht vallen.
Ze zijn niet van vandaag, gisteren of eergisteren. "
Sommige boeren wezen ook op verlaagde melkproductie van hun koeien voordat er uberhaupt een stoomtrein gereden had. Wat is je punt?
"Ons is geen onderzoek bekent, dat ons niet door de fabrikant wordt aangeleverd, ook zo'n superwetenschappelijke onderbouwing van het RIVM "
Er zijn miljoenen belastinggeld gestopt in onderzoeken naar kwik in vaccins vanwege de paniekerij onder anti vaccinatie clubjes. Je maakt jezelf slechts belachelijk met je vage aantijgingen van fraude bij iedereen die het niet met je eens is.
"Griep muteert, en ze maken een vaccin tegen wat ze verwachten.
Hoe vaak hebben ze al niet het verkeerde vaccin gemaakt? "
Nooit. Jammer dat je zo weinig begrijpt over vaccins. Soms mist het vaccin een stam meer of minder dat onverwachts meer voorkomt, dat telt op tot een paar procent meer of minder effectief elke jaargang. Het vaccin voor deze jaargang is wat dat betreft vrij goed uitgekomen.
"Die studie onder 13 miljoen canadezen wijst uit dat als je je inent tegen de gewone griep, je de mex griep makkelijker kan krijgen"
Gratis tip; iets minder goedgelovig zijn wanneer mensen een wetenschappelijk onderzoek proberen te interpreteren zonder kennis van zaken.
"ik kan het ook niet helpen, de studie wijst dat uit.
Punt. "
Lol, alsof studies opeens doorslaggevend zijn voor jou, je negeert ze wanneer ze niet aantonen wat je wil, en als ze wel goed uitkomen is het opeens niet meer ter discussie te stellen. Je begrijpt dat dergelijke blinde hypocrisie nogal op m'n lachspieren werkt hoop ik. -
Arme Freek.
-
Die stichting van Freek is ook al verziekt btw, gezien het feit dat ze Kirby als lectuur refereren.
Jammer voor Freek dat 'ie zulke ouders heeft. -
@alegria #34
"Mensen gaan niet zomaar van 95 naar 65 procent."
Nee, ze gingen naar 65% omdat er in een Brits onderzoek een conclusie was getrokken die aan de hand van de gegevens en de onderzoeksopzet helemaal niet getrokken kan worden, dat er mogelijk misschien wel een link zou zijn tussen BMR en autisme. Het meerendeel van de auteurs hebben zich ook teruggetrokken van die conclusie, omdat die aan de hand van het onderzoek inderdaad niet gemaakt kon worden.
Maar de media ging er vervolgens mee aan de haal, wat in het onderzoek nog een MOGELIJK verband was, werd in de media 'MMR causes autism', en het kwaad was geschied. Het volk werd voorgeschoteld dat de BMR schadelijk was, en de vaccinatiegraad daalde. Ook herhaaldelijke mededelingen dat dat onderzoek niet deugde, dat die conclusie onjuist is, en de resultaten van vele onderzoeken daarvoor en daarna dat de BMR geen relatie heeft met autisme, konden niks doen aan de massapaniek.
Datzelfde zie je nu: massapaniek, op basis van onjuiste gegevens, en daar is met geen enkel redelijk woord verandering in te brengen. -
@40
Je bent nu wel heel zielig als je telkens maar 'arme Freek' 'zielige Freek' etc gaat roepen, om zo je argumenten kracht te geven. Wij vinden het ook zielig voor Freek dat 'ie is overleden, maar er is nou eenmaal geen enkele aanwijzing dat hij is overleden door het vaccin. -
@43 uiltje
Je weet dat het een illusie is dat je dit soort wanen kan aanpakken met het geven van wetenschappelijk bewijs? -
Zijn jullie hier ziek ofzo?
www.meerwetenoverfreek
Freek is zogenaamd overleden door een griepje, 3 dagen na vaccinatie.
Deugdelijk onderzoek was niet nodig, immers,
Omdat zowel het RIVM als de RIVM-klankbordgroep zich steeds beroept op literatuur waarin wordt gesteld dat een dergelijk verloop niet het gevolg kan zijn van vaccinatie, concludeert deze “onafhankelijke” klankbordgroep dat dit dus bij Freek zeer waarschijnlijk ook niet het geval was
Dat is dus een criminele "wetenschappelijke" cirkel-redenatie, door een "onafhankelijke" club, zonder onafhankelijk controlemechanisme.
Ze controleren zichzelf.
Hoe Freek dan wel in zo'n korte tijd kan overlijden weten de superwetenschappers niet. Willen ze ook niet weten. Is niet onderzocht.
Er is helemaal niks onderzocht.
Zij hebben literatuur waarin staat dat Freek niet overleden kan zijn aan de vaccinatie, dus is Freek niet overleden aan de vaccinatie.
"Wetenschap 2009"
Er is eerlijk gezegd geen enkele aanwijzing dat ie NIET aan het vaccin is overleden.
En wat massapaniek betreft.
In Chile was het aantal griepdoden dit jaar 1 op 100.000. Extreem weinig.
Dan kunnen we voor Nederland dus zo'n 160 doden verwachten.
(Mensen die zowiezo binnenkort de pijp uitgaan door hun zwak gestel).
Als we dan aan iedereen gratis vaccin gaan uitdelen, op onze kosten, zal je nog niet iedereen van die 160 gevallen kunnen redden.
Er zijn een paar miljoen eurootjes geinvesteerd in dat vaccin.
Wat kost dat, per gered griepgeval?
Plus je hebt dan, volgens Silversurver 1op de 100.000 is 160 Guillain-barrees erbij.
(ikzelf had andere cijfers, maar kan ze niet meer vinden) -
Oh sorrie,
Silversurfer heeft het over een incidentie van 1 op 1.000.000 voor GBS
Is nog altijd 16 jonge mensen kreupel.
Het RIVM gaat dan natuurlijk zeggen, dat dat niet van het vaccin komt.
Dat ligt zo nou eenmaal in de ingesleten traditie. -
@alegria
Ik zie nu dat ik in #9 een foutje heb gemaakt. De incidentie zonder vaccinatie is 1 tot 2:100.000.
http://www.mayoclinic.com/health/guillain-barre... -
"Silversurfer heeft het over een incidentie van 1 op 1.000.000 voor GBS
Is nog altijd 16 jonge mensen kreupel."
GBS is vaak goed te behandelen en mensen kunnen in een paar maanden herstellen. Ook bestaat NL niet uit 16 miljoen jonge mensen. -
@46
De incidentie van GBS na een gewone griepprik is gelijk aan de incidentie onder de bevolking. Dus is er geen verhoogd risico op GBS als je de griepprik neemt. Sterker nog, er lijkt enige bescherming te zijn (want het relatieve risico is zelfs niet 1, maar 0,76). Dus als je geen GBS wilt, ben je beter af om de griepprik wel te nemen dan om 'm niet te nemen (al is 'het niet willen krijgen van GBS' natuurlijk geen indicatie voor de griepprik).
Wat Freek betreft, als het klopt dat hij is overleden aan de griep met als complicatie een bacteriele infectie, dan heeft dat niks te maken met het vaccin. Elk kind kan de griep krijgen, en IEDEREEN, jong of oud, ziek of gezond, kan daar bovenop als complicatie een bacteriele infectie krijgen. -
Sure,
Alleen Freek had binnen een halve dag zo'n beetje overal allerlei bacteriele infecties, plotseling uit de lucht vallen.
Dat is geen griepje.
Dat is alleen een griepje in de ogen van het RIVM.
En niet onderzoeken natuurlijk.
Dan zijn ze er vanaf.
En Freek is niet de enige.
Denk maar aan de 3 babietjes, die in 1 week sterven.
Allemaal gevaccineerd uit 1, hoe heet dat, doos.
Heeft niks met het vaccin te maken, zegt de fabrikant.
Heeft niks met het vaccin te maken, zegt het RIVM.
En dan krijg je dus hele mooie cijfers.
Het zijn dit soort mensen die ook met die mooie cijfers komen over GBS of Autisme.
Gek he, dat ik dan toch dokters zoals Johannes Koetsier of dr. Moolenburgh seriuzer neem.
Iets zegt me, dat ik die criminelen niet kan vertrouwen. -
@alegria
"Iets zegt me, dat ik die criminelen niet kan vertrouwen. "
Beschuldiging op beschuldiging, maar bewijzen leveren, ho maar. Je moet goed zo doorgaan, echt waar. -
Ja dat zegt het RIVM ook.
Bewijs maar dat 1 van die babies is overleden aan het vaccin.
De kans dat een babie overleidt is niet zo groot.
De kans dat dit gebeurt na een vaccin is al kleiner.
De kans dat er 3 overleiden in dezelfde week, na een vaccin uit dezelfde fles, is al uiters onwaarscheinlijk.
Als je vervolgens naar de reactie van het RIVM kijkt, zakt je broek af.
De fabrikant zegt dat het niet kan, dus kan het niet. Discussie gesloten.
Voor Freek geldt iets dergelijks,
In een halve dag is het jongetje bekant opgevreten door allerlei VERSCHILLENDE infecties.
Griep, zegt het RIVM.
Een dergelijk verloop kan niet het gevolg zijn van vaccinatie, zegt het RIVM.
En dan vraag je aan mij een wetenschappelijk onderbouwd bewijs??
Vraag dat liever aan het RIVM. -
@alegria
Je doet het weer, je komt weer niet met bewijzen. Hij die claimt komt met bewijzen, niet andersom!!! -
@53 Dat is een makkelijke stelling. Iedereen claimt iets in deze. Rivm ook.
-
@zx1
De eerste claim was dat Freek door het BMR vaccin is overleden, nou zoek dat dan eerst maar eens uit. Verder dan vermoedens getransformeerd tot "bewijs" kwamen ze niet. -
Joh, wordt is ff wakker Silver.
Het RIVM claimt griep voor Freekje.
Het is geen griep, griep ziet er zo niet uit.
Het RIVM claimt, dat de 3 babietjes toevallig zijn gestorven.
De kans daarop is echter uiterst klein.
In dat geval hoeven niet de ouders hun gelijk te bewijzen, maar het RIVM.
Uiteindelijk hoort de patient centraal te staan en NIET de fabrikant.
Bovendien hoort een instelling als het RIVM een onafhankelijk controlemechanisme te hebben, wat het niet heeft.
Een goed voorbeeld van hoe dit soort instellingen omgaan met wetenschappelijke informatie:
Stevia, een superzoet plantje uit het Amazonebos, is al duizenden jaren in gebruik als zoetstof door de locale bevolking..
Het bevat geen suikers, geen koolhydraten.
Het is in o.a. NL verboden voor consumptie, omdat het WHO niet over informatie beschikt dat het GEEN schade kan toebrengen.
Aspartaam, een chemisch zoetmiddel, dat al jaren in de top-tien staat van additieven, met de meeste klachten, is echter wel toegestaan, omdat de WHO niet over informatie zegt te beschikken, dat het WEL schade kan berokkenen.
Japan heeft al die informatie blijkbaar wel, want daar is Aspartaam verboden en Stevia toegestaan.
Zo zie je maar, hoe de criminelen zich om het even kunnen draaien om de uitkomst zodanig te krijgen, dat het hun uitkomt.
En dat noemen ze wetenschap.
Als je ziet welke bedragen er in de industrie omgaan, en welke belangen erbij gemoeid zijn. is het eigenlijk ook wel logies, dat instellingen zoalss het RIVM en de WHO tot op het bot geinfuiltreerd met lobbyisten uit de industrie.
wat dacht je dan?
In zo'n situatie zijn het niet de "wetenschappelijke" gegevens, aangedragen door "gefinancierde" experts, waar je op af moet gaan, maar eerder het gezond verstand.
En het gezond verstand zegt:
Freekje, en de 3 babies, zijn gestorven door een vaccin.
. -
@alegria
"Het RIVM claimt griep voor Freekje. "
Claimt het RIVM dat? Ik dacht het niet, lijkt mij ook stug.
"En het gezond verstand zegt:
Freekje, en de 3 babies, zijn gestorven door een vaccin. "
Gelukkig draait het in de wetenschap niet alleenom gezond verstand want dat hapert nogal eens, zeker ten gevolge van emotionele invloeden...
"Zo zie je maar, hoe de criminelen zich om het even kunnen draaien om de uitkomst zodanig te krijgen, dat het hun uitkomt. "
Doe dit nu niet, je maakt het jezelf straks heel erg lastig. -
Nou ja zeg.
Als je iets meer doorklikt op de website www.meerwetenoverfreek.nl zal je zien dat alle officiielen de voorgekookte conclusie klakkeloos overnemen, en deugdelijk onderzoek domweg achterwege laten.
Een griepje is de officiele doodsoorzaak.
Daar wat van zeggen is emotioneel?
Whatever, wetenschap is het zowiezo niet.
En wat die 3 babies betreft, is een heel weinig gezond verstand ruim voldoende om tot andere conclusies te komen dan de "wetenschappelijke" conclusies van het RIVM.
De kans is gewoon statisties zo klein, dat je je daar niet zomaar vanaf kan maken door op de informatie van de fabrikant af te gaan.
Dat is geen wetenschap.
Dat is fraude.
Begrijp me goed,
ik heb niets tegen wetenschap,
maar wetenschap wordt tegenwoordig nogal misbruikt.
Door alle kanten overigens,
maar aantoonbaar door het RIVM en de WHO. -
@alegria
Dat is wat men beweert ja, maar ik kan dat verder niet controleren.
"Daar wat van zeggen is emotioneel? "
Jezus man, leer eens lezen, dat staat er niet! -
Goh, dat is een leuk linkje
http://www.rivm.nl/rvp/bijwerkingen/
weet je hoe lang het heeft geduurt, voordat het RIVM zoiets over de lippen durft te krijgen.
Maar, eerlijk is eerlijk,
er worden grote stapen vooruit gezet.
Hulde.
Volgende linkje is ook leuk.
http://www.rivm.nl/rvp/bijwerkingen/registratie...
Het is alleen de vraag hoe waar deze cijfers zijn.
Vele mensen, inclusief doctoren hadden anno 2007 nog geen idee,
ondanks dat de informatie ook toen al, reeds lange tijd, ruimschoots voor handen was,
en hebben vaccinatieschade dus niet als zodanig gemeld.
Voor dit jaar hebben we zowiezo al 4 doden, die het RIVM onder de tabel onwaarscheinlijk zet, en die dat naar mijn mening, zeer waarscheinlijk wel zijn.
De wereld is nu wel veranderd gelukkig.
Er is dank zij jullie griep-hetze geen dokter meer die niet van vaccinatieschade gehoord heeft.
Is die hetze toch nog ergens goed voor.
Een quote:
Ook is het goed te beseffen dat de bijwerkingen in geen verhouding staan tot de ernst van de ziekte waartegen wordt ingeënt.
Een griepje, die zich al bewezen heeft als extreem mild, daar praten we over
Er is wel sprake van een ander griepje in de Oekraine,
maar dat is een gemuteerde variant,
dus daar heb je als gevaccineerde niets aan.
Sterker nog,
volgens dat Canadese onderzoek hebben de gevaccineerden het meeste te vrezen.
http://www.theglobeandmail.com/news/technology/...
Grappig he, Sinasappels helpen tegen alle griep. -
Overigens "vergeet" het RIVM erbij te vermelden dat een vaccin maar voor 75 tot 95% bescherming biedt.
-
Een quote van de website
http://www.cease-autism-amsterdam.nl
-
Ook ik heb in mijn praktijk herhaaldelijk meegemaakt dat ouders mij ongerust belden omdat hun kind na het vaccineren ineens ander gedrag ging vertonen zoals apathie, hyperactiviteit, stuipen, epilepsie, slaapproblemen en overmatig huilen.
-
Zo zeldzaam is vaccinatieschade dus niet.
Gelukkig zijn er mensen die al jaren ervaring hebben met het behandelen van deze slachtoffers.
Grappig is het om te lezen dat vrijwel alle gevallen van Autisme positief reageren tot zelfs volledig genezen op het ontstoren van vaccinaties.
Iets wat volgens het RIVM niet zou moeten kunnen gebeuren.
Ook de mythe van de erfelijkheid wordt doorgeprikt.
Zelfs wetenschappers geloven in de baarlijke erfelijkheidsnonsens,
ondanks dat logies nadenken, onmiddelijk tot de conclusie moet leiden, dat erfelijke aandoeningen, geen epedemie kunnen worden. -
Als we nou eens een dubbel blind onderzoek gaan doen op de vaccinatieslachtoffertjes die er de komende weken zullen opduiken. met die vaccinatie-ontstoringstechniek van
http://www.cease-autism-amsterdam.nl/
Dan hebben we iets, dat voor de gewone vaccins nog nooit gebeurd is, gek genoeg.
Dubbel Blind Onderzoek is nodig, want we moeten weten hoe we die schade moeten genezen.
Dat doen we niet door die schade te ontkennen.
Waarom is dat eigenlijk nog nooit gebeurd voor vaccins?
Waarom moet het wel voor al die andere medicijnen en voedingsmiddelen, zoals Sinasappels en Stevia? -
Nee dit keer is het geen monoloogje Krek.
Ik krijg steeds een minnetje, dus dan lul ik maar door. -
Het RIVM had ook gewoon sorrie kunnen zeggen, tegen de ouders van Freekje en die van de 3 babiies, enzovoorts.
Maar hoe zeg je sorrie, als je nog een griep-pandemietje te verkopen hebt? -
Zelfs op #65 een minnetje.
Dit ben jij toch niet, Krek? -
Tjongejongejonge.
Er is iemand z'n tong verloren, en kan alleen nog maar minnen.
Noui ja, dan houden we er maar mee op.
Er is een kerncentrale ontploft in Nederland,
althans bijna, een poosje geleden.
Toen was er ook niets aan de hand, volgens de overheid.\
http://www.nujij.nl/nederland-aan-grote-ramp-on... -
arme freek
-
Aahaha, dat is Silversurfer natuurlijk
Onze wetenschapper. -
@alegria
Die op 65 is niet van mij.
"Als we nou eens een dubbel blind onderzoek gaan doen op de vaccinatieslachtoffertjes die er de komende weken zullen opduiken."
Wat wil je dan gaan testen? -
Of die alternatieve terapie werkt,
Zouden ze voor vaccins ook moeten doen.
Ik begrijp inmiddels dat Canada de vaccinatie heeft stopgezet, maar dat er morgen nog gewoon doorgevacineerd wordt in de RAI. -
@alegria
Vaccins worden dubbelblind getest en in Canada is één lot# opzij gezet, het vaccineren gaat daar ook gewoon door.
Maar goed, als de maker van die alternatieve therapie een dubbelblinde test wil laten uitvoeren is dat toe te juichen. De meeste van die alternatieve boeren durven dat namelijk niet. -
Ja, ik geloof het wel.
Ik had een foldertje zien liggen. -
@alegria
Wat geloof je wel? In ieder geval niet wat ik hier neerplemp, zoveel is mij wel duidelijk. -
http://www.cease-autism-amsterdam.nl/
Deze mensen dus, die hebben foldertjes die beter zijn dan hun website.
Ik denk niet dat ze kunnen toveren, maar ze hebben wel al heel erg lang ervaring met post vaccinatie syndromen, die niet bestaan, volgens het RIVM. -
@alegria
Aaahhh, jij gelooft het, oh maar dan moet het waar zijn natuurlijk, als de grote Alegria het glooft dan kunnen we er niet meer omheen natuurlijk.
Laat die gasten uit Mokum nu eerst maar eens met bewijs komen van hen zogenaamde "post vaccinatie syndromen" en hun therapieën vervolgens testen volgens de gangbare methodes, spreken we dan wel weer verder... -
Maar waarom hoeft dat voor die vaxxins niet?
-
@alegria
oh ja, had ik je geloof ik al eens gevraagd maar hoe zat dat nu ook alweer met het Verenigd Koninkrijk, de BMR vaccinatie en de incidentie van autisme? -
Nou ja zeg Silver,
-
@alegria
Wat hoeft niet voor vaccins? Kun je misschien iets duidelijker zijn met je vragen? -
@alegria #80
Ja, wat? -
Dubbel blind hoeft niet voor vaccins.
-
dat wordt onethies gevonden.
-
Verwijderd door redactie
-
tjongejongejonge
bus-wagons.
mag je niet zeggen -
Oh nee sorrie,
ander draadje.
Wat heb ik verkeerd gezegd op #85 -
@alegria
Vaccins niet dubbelblind getest, hoe kom je daar nu weer bij? Natuurlijk worden vaccins dubbelblind getest, zonder krijg je überhaupt geen goedkeuring. -
Nee, er worden geen namaakvaccins in mensen gespoten, om te kijken of het als placebo ook werkt.
-
@alegria
Ben je nu opzettelijk eigenwijs of heeft die ouwe binnenbandschuit van je een negatieve invloed op je hersencapaciteit? -
Het huidige griepvaccin wordt nu getest op ons,
maar nog steeds niet dubbelblind.
Dan moet er ook een groep zijn die denkt dat ie gevaccineerd wordt, maar die een placebo krijgt.
Wat is er met jouw hersens aan de hand.
Vaccins hoeven niet te voldoen aan eiisen die voor andere medicamenten wel gelden, en die men zelfs op kruiden en voedsel wil gaan toepassen, of toepast.
Denk aan Stevia en homeopathie, enz. -
@alegria
Ja, je bent dus opzettelijk eigenwijs en dat maakt je tot een troll. -
Wow, ik heb praktisch niets gemist in de tussentijd. Denk je dat het herhalen van verdachtmakingen een betere onderbouwing maakt voor je stellingen alegria?
Je verwijzing naar CEASE maakt het er niet beter op, al helemaal niet sinds je over ethiek dacht te kunnen beginnen en daarmee weg te komen.
"Complete Elimination of Autistic Spectrum Expression
[volledige verwijdering van stoornissen in het autistisch spectrum]
Een zeer effectieve methode om autisme spectrum stoornissen te behandelen! "
Uhuh... Kwakzalverij, dat is ethisch zeg.
"De therapie is gebaseerd op het gebruik van isopathische-, orthomoleculaire- en klassiek homeopathische geneesmiddelen."
"Geneesmiddelen" die slechts uitblinken in het feit dat ze nooit beter dan placebo's presteren. En dan richt dat figuur zich nog op weerloze kinderen ook, ordinaire oplichterij en kindermishandeling in plaats van behandeling dus.
Trouwens, die dwaze homeopaten denken dat ze vaccins kunnen "ontstoren", dat is interessant nieuws lijkt me. Persoonlijk ben ik benieuwd of vaccinatie aluhoedjes dan wel een "ontstoord" vaccin met thiomersal zouden nemen. -
Ow, en +1 voor SilverSurfer. Zoveel geduld zie je weinig :)
-
Het is te gek voor woorden dat figuren als Tinus Smits gewoon vrij mogen rondlopen in dit land:
"Dat is mijn conclusie na meer dan 300 autistische kinderen te hebben behandeld, van welke ernst dan ook. In de praktijk bleek autisme een stapeling van verschillende oorzaken te zijn, waarvan bij zo'n 70-80% van de kinderen vaccinaties mede verantwoordelijk zijn, bij 80-90% van deze kinderen zijn ook toxische medicijnen en andere stoffen betrokken en bij ongeveer 5% zijn ook doorgemaakte ziektes van de ouders of het kind zelf betrokken."
70%-80% van de autisme gevallen die hij heeft gehad zijn autistisch door vaccinaties!?
Waarom publiceert die man niet dan? Of is het misschien zo dat 'ie deze uitspraken helemaal niet kan verantwoorden? Wil hij soms niet dat andere mensen op zijn kennis kunnen bouwen? Denkt 'ie dat 'ie het allemaal wel even alleen gaat uitzoeken? En al die mensen met autisme moeten maar even wachten in de tussentijd zeker?
Je had beter niet over ethiek kunnen beginnen, het blijkt dat jij en je helden er bijzonder weinig verstand van hebben.
Arme Freek.
Stijgers in Wetenschap
Wij zorgen voor de stijging van CO2 in de...
How to talk to an ostrich: "IT'S US" -...
22 uur 8 minuten geleden door shangori
De Machine, de Geest, en de Grenzen van...
"I think it's fair to conclude that the...
1 dag 11 uur geleden door vanderbilt87
Jonge fuutjes geboren in Coevorden
Mooie foto dat wel maar het zijn meerkoeten...
1 dag 23 uur geleden door Andre.S
Spectaculaire tombe ontdekt in Peru
Een team van archeologen hebben een...
2 dagen geleden door shakey
Best gewaardeerd
Mensheid’ grootste tekortkoming: onbegrip...
Een zeer belangrijke video met een college...
4 dagen geleden door OomT
'Autisme in toekomst te behandelen'
Autisme is in de toekomst te behandelen....
3 dagen geleden door radian77
Wetenschap is géén geloof!
Hoe leg je aan mensen uit wat wetenschap...
4 dagen geleden door baboonen
Help, het gaat niet goed met de bijen
Van de zomer tot de herfst vliegen de bijen...
3 dagen geleden door vindje
Homo-pinguïns adopteren ei
Twee mannen pinguïns broeden aangenomen ei uit
1 dag 16 uur geleden door mvdmeulen



