Net zoals in de jaren '30 van de vorige eeuw slechts weinig Europeanen de retoriek van Adolf Hitler serieus namen -met de bekende gruwelijke gevolgen- zijn er ook nu nauwelijks Westerlingen die geloven dat Ahmadinejad, Ayatollah Khamenei en al die andere hoge politieke, religieuze en militaire officials die wekelijks dreigen met een apocalyptische oorlog tegen Israël echt menen wat ze zeggen.
Sorteer op:
-
Zie ook
'Israël van de aardbodem elimineren'
In deze islamitische eindtijdtheologie, die vol overtuiging wordt gevolgd door het complete politieke en religieuze establishment in Iran, zal de Mahdi vervolgens het Westen op de knieën dwingen, waarna er een islamitisch wereldrijk kan worden opgericht. Iedereen zal dan worden gedwongen zich te bekeren tot de islam of worden vermoord. Voor Joden en Christenen zal in dit Kalifaat geen enkele ruimte meer zijn.
http://xandernieuws.punt.nl/?id=664339&r=1&a … -
Zie ook de waarschuwing uit 1942 en hoe verrassend actueel hij is over onze kopstukken.( fragment uit de film the great Dictator Charly Chaplin) fantastich voorzienend. helaas luisterde niemand.
http://www.youtube.com/watch?v=310C8qQ3WUk -
Dit is heel normaal want israel beweerd ook al jaren om iran aan te vallen maja helaas zonder resultaat...dus iran doet nu ook hetzelfde het blijft alleen bij woorden...leuk is dit allemaal he....en wij maar ons zorgen maken voor een nieuwe oorlog
-
Ik neem Ahmadinejad uitermate serieus! Als het aan hem ligt dat zal hij Hitler doen verbleken. Hij heeft echter niet van doen met weerloze burgers zoals in de jaren 30-40, maar met een staat die op zn hoede is.
-
Lijkt mij gewoon een ordinair dreigement voor een derde wereld oorlog, wel in de naam van de twaalfde profeet Mahdi, onvoorstelbaar dat die VN sukkels daar in New York dit allemaal pikken van die idioot! Die 'mooie' Arabische lente gaat nog een hoop ellende veroorzaken! Wanneer gaat iemand die man vergelijken met A,H,?
-
@3
Naar mijn mening zit er nog wel een verschil in of je nucleaire installaties aanvalt (met een speciaal doel) of gewoon lukraak steden met als doel de vernietiging van een staat. -
Ik hoop dat israel en de v.s er snel aan beginnen om die gek het zwijgen op te leggen hopelijk met weinig burgerslachtoffers maar als het niet anders kan dan moet het maar.
-
Ik snap echt niet dat de VN niet collectief opstapt als iemand zulke taal uitkraamt. Stelletje lafbekken. Die man is gek en daarmee een gevaar voor de wereld.
-
"Ahmadinejad said his arrival on earth “will mark a new beginning, a rebirth and a resurrection. It will be the beginning of peace, lasting security and genuine life.”
En volgens Ahmadinejad zal er geen oorlog zijn voor de komst van de Mahdi.
Ik neem zowel Netanyahu als Ahmadinejad niet serieus. Maar Ahmadinejad klinkt hier vredelievender. -
De Islam. Instrument van de anti-christ ?
-
@9
Het klinkt misschien vredelievend maar als je in hun eindtijdtheologie verdiept, wordt het andere koek.
Zij geloven dat de mahdi komt DOOR alle chaos. De mahdi veroorzaakt die chaos niet. 1x raden wie daar voor moet zorgen? -
@9 Vredelievender? Moet je wel in een islamitisch koninkrijk willen wonen.
Oh ja, en als je niet wil, dan toch.
Die man is gek. -
@11 Gokje. Iran met een atoombom?
-
@11
Ik ga af op wat Ahmadinejad gezegd heeft.
Wat jij zegt is speculatie, en een aanname dat Ahmadinejad daar achter staat. -
@10
Het is wel frappant (of juist niet) om te zien dat zij geloven in een terugkomst van de mahdi en 'jezus christus' als zijn hulpje, terwijl er al eeuwen daarvoor is geschreven dat in de eindtijd de anti-christ + valse profeet op het wereldtoneel zal verschijnen.
-Hoe de mahdi staat beschreven binnen de islam, zo staat de anti-christ beschreven in de Bijbel.- -
Daarom zeg ik ook : Ahmadinejad = Hitler version 2.
-
is lachen over de Mahdi ook blasfemie? Of is dat wel OK
-
@12
Ik zou voor geen goud in een islamitisch koninkrijk willen wonen. Maar hij zegt dat er geen oorlog nodig is voor de Mahdi, en dat is dus vredelievender dan wat Israel wil.
Verder ben ik geen Mahdi specialist, ik ga alleen af op wat hij hier gezegd heeft. -
Gek of niet, ik vind dit nog altijd hoopvoller klinken dan wat onze westerse leiders uitkramen.
"It will be the beginning of peace, lasting security and genuine life." -
Zijn dit nu de mannen van Nederland die het van pure angst in hun broek doen?
Heeft er hier iemand in de gaten wat Ahmadinejad met deze toespraak bedoeld?
In de Koran wordt de komst van de Mahdi aangekondigd en denk er hier iemand dat dit in de vorm is van deze Ahamdinejad?
Wat ontzettend lachwekkend de reacties van een aantal hier, weten echt niet waar het over gaat dus.
@5
Niet te geloven, denk je dat de twaalfde imam op afspraak bij je langs komt of zo?
@8 Hoezo is deze man een gevaar? Zijn er al eerder wereldoorlogen met moslims aan het roer geweest? -
@13
Kan maar hoeft nog niet eens met een atoombom.
De moslimbroederschap is nu ook al bezig met Jordanië (daar gaat het straks ook loos). Stel dat dat allemaal extreme landen worden die bereid zijn om Israël aan te vallen. Tel daar alle jihadistische organisatie, die Iran steunt, bij op en je hebt niet eens een A-bom nodig. 100.000den raketten staan al gericht op Israël. Maar Israël zal reageren en daar op zullen weer andere landen reageren. Kortom; chaos/WOIII -
Iran zal vernietigd worden. Niet door een atoombom van Israel, maar door een gigantische aardbeving.
-
Madhi is een broer van ... Rothchild?
:D -
@23 Wie is Roth child ?
-
Nu weet ik het zeker,onze witte poes is rijp voor opname,liefst gesloten afdeling.
-
@25
Flame -
Amerika zit vol met evangelisten die ieder moment Armageddon verwachten en hopen op de terugkomst van Jezus zodat er eindelijk een volmaakte nieuwe tijd aanbreekt. Reagan dacht dat hij het tijdens zijn leven zou meemaken en dat Armageddon een nucleaire oorlog zou worden. Blijkbaar wonen er ook in Iran van dergelijke dwazen.
-
@20 En wie gelooft er nu in de onzin van een Anti Christ of een Madhi.
Die bestaan alleen in een verzonnen verhaaltje, een sprookje.
En natuurlijk verzin je in dat sprookje ook zoiets als een Anti...
Dom gezwets van een relinicht. -
@26 Lange tenen...
-
En waarom moet Israel Iran aanvallen. De Zionistiche bankiers hebben een oorlog nodig om verschillende redenen.
1. De petro dollar is in gevaar.
Op het moment dat Irak en Libie besloten om hun olie in goud of andere valuta te laten betalen kwam het vrij winkelen van de Zionistische banken en de Amerikanen in gevaar omdat hun petrodollar daardoor waardeloos zou worden.
Nu is Iran aan de beurt. Iran verkoopt zijn olie intussen voor Goud en Chinese Yuan. De Amerikanen en de Zionistische bankiers kunnen zich stomweg niet veroorloven om geen oorlog tegen Iran te beginnen, dat zou het begin van het einde van de petro dollar en de private Zionistiche FED betekenen.
2. Oorlog is de meest lucratieve manier van geld verdienen voor de bankiers, na speculeren met voedsel.
Hier heb je het. Het hele nucleare verhaal van Iran is een drogreden. Temeer omdat volgens de Islamitische religie nucleare wapens verboden.
En waarom gaat de EU hier in mee?
De dollar wordt gecreeerd uit lucht door de private Zionistische FED. De eigenaars van de FED zijn de Zionistische Europese Rothchilds (oprichters van de staat Israel) i.s.m. 6 andere Zionistische grootbanken. De euro wordt ook gecreeerd door de FED en is eigenlijk een eurodollar. (Dit is mogelijk geworden omdat bijna al het goud van de westerse landen bij de FED ligt)
Er worden op dit moment wel pogingen ondernomen dat het ECB zijn eigen euro's kan creeeren. Daarom is dat ESM ook zo belangrijk. Als de dollar eventueel omvalt dan moeten de Zionistisch bankiers toch hun illegale geld creatie kunnen voortzetten.
Op dit moment is de FED weer begonnen met een QE3. Er wordt 50 miljard dollar per maand aan de banken gegeven waardoor al ons geld steeds minder waard gaat worden.
Het grote probleem is dat er een derivaten gat bij de zombie casino banken is ontstaan van 4 x de jaarlijkse wereld produktie. Als dat gat gevuld is met bijgedrukte dollars en eurodollars dan is ons geld niet meer waard dan WC papier.
Om al deze redenen is het van ultiem belang dat de burger de geldcreatie weer in eigen hand krijgt. Een munt gedekt door goud, zilver, platinum, koper of desnoods bananen zolang die munt over 100 jaar maar net zoveel waard is als vandaag.
De Spanjaarden begrijpen dit intussen en willen hun grondwet herschrijven. Dit belangrijke nieuws wordt aktief uit de media gehouden. Ook uit de Nujij media
http://herstelderepubliek.wordpress.com/2012/09/ …
-
@20
Wie zegt er hier dat die Mahmoud de mahdi is dan?
WO met moslims aan het roer? Nee. Maar wat te denken van wereldrijken (Meden en Perzen)? En daar heeft hij het hier over; Een nieuwe wereldorder onder leiding van de mahdi. Het wereldkalifaat waar zij naar verlangen. -
Als ze eerst eens leren leven naar de Koran en niet hun eigen wetjes, uitleg maken.
Niet om dat ik het zeg maar zij zelf hebben de Koran zo hoog in het zadel? -
@30 +++++
-
@30 pfffff, nog zo 1 met Roth Child....het is Rothschild.
Als je dat niet eens weet en kan schrijven hoe geloofwaardig ben je dan nog ? -
FGM, niet om hatelijk te willen zijn tegen u, maar mensen die zo in het leven staan , zo naief en slecht geinformeerd, verdienen wellicht een ahmadinejat.
lees wat over iran, de islam en het soort leven dat de mensen daar leiden! -
@27
En weer zie ik een verschil.
Je kunt er naar verlangen en afwachten totdat het komt. Of je kunt er naar verlangen en zorgen dat het komt. -
Als ik de kop zie van die vent word ik al misselijk hij zal zijn straf niet ontlopen .
-
Piet Hazegras weet wel erg precies hoe je Rothschild moet schrijven. Wellicht omdat hij ook door Rothschild betaald wordt?
-
@31
Het artikel bevat slechts fragmenten van de uitlatingen die hij heeft gedaan. En deze man heeft het bij het verkeerde eind. De Ishna Ashari heeft een heel andere kijk op de komst van de Mahdi dan de moslims die de Koran en Sunnah wel in zijn oorspronkelijke vorm aanhangen. Hij zit er sowieos al naast. Ze hebben hem zelfs al een naam voor hem nl. Muhammed ibn el Hassan Il Askari wat slechts een illusie en mythe is. -
Omdat Den Haag dit niet door heeft wordt er enorm bezuinigd op landmacht, luchtmacht en de zeemacht. Daen Haag denkt wederom met een 1 schot geweer de vijand te kunnen stoppen.
Dat heb als Den Haag met de neus in de wind loopt en het hoofd in de wolken. -
@38 Worden we allemaal...wakeee wakeeee !
En dat heet gewoon basis kennis en anders Google je er op.
Komt zo dom over om een zogenaamde serieuze reactie te plaatsen en dan een naam compleet verkeerd te schrijven.
Gelijk het effect van je serieuze reactie weg.... -
@30
"Hier heb je het. Het hele nucleare verhaal van Iran is een drogreden. Temeer omdat volgens de Islamitische religie nucleare wapens verboden."
Waar kunnen wij die info lezen? Gaat het ook over chemische wapens? Of over gewone raketten die een heel flatgebouw naar beneden kunnen halen?
-Ooit eens gehoord van 'al taqiyya'? Liegen en bedriegen voor de goede zaak/allah?- -
@25 De gesloten afdeling is zelf al gekozen...bordje "Godsdienstwaanzin".
-
@20 Ja, ja ik weet nu wel dat volgens jou de islam aanhangers de meest vriendelijke mensen ter wereld zijn. In jouw beleving dan.
Waar lees je overigens dat de Nederlandse mannen het van angst in hun broek doen. Dat zou je misschien graag willen, maar ik heb toch en ander beeld van ze :-) Ik vind deze man een gevaar zoals ik elke gek een gevaar vindt.
-
@39
Maar dat maakt toch allemaal niks uit. Het gaat erom dat zij (de politieke en geestelijke leiders) er in geloven (en hopelijk daar niet naar gaan handelen).
Het is misschien een kromme vergelijking.
Waar Breivik in geloofde kun je ook zeggen dat dat niet klopte. Maar daar hebben de slachtoffers niks aan. -
De ware doorgedraaide gekken zijn diegenen die het eerst met oorlogshandelingen beginnen.
-
4827 september 2012 20:07 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@47 Definieer "oorlogshandeling" ?
-
@49
Voor degnen die doen of ze niet snappen wat ik bedoel met oorlogshandelingen hier de uitleg:
Een ander land aanvallen. -
@46
Dat klopt maar ik geloof toch niet dat ze daar hun politieke handelingen op kunnen gaan baseren. Iran heeft al heel lang geen ander land aangevallen en zou niet weten waarom ze dit nu opeens wel zouden gaan doen.
De komst van de Mahdi is niet bekend volgens de Islam. -
Is altijd leuk als de islam clown weer een optreden heeft ;-)
-
@50 Aha...hoe ? Een filmpje is ook een oorlogshandeling ? Of de reactie op het filmpje ?
-
@53
Israel zal je binnenkort wel tonen wat oorlogshandelingen zijn. -
Zolang er nog water is in het meer van tiberias en de dadelpalmen van israel nog hun vrucht afwerpen en de rivieren eufraat en tigris hun goud niet ophoesten, zal het einde der tijden niet naderen.
-
@54 Geef gewoon antwoord zonder te ontwijken en met Israel aan te komen kakken.
Definieer wat een "oorlogshandeling" is in jouw ogen ?
Is een flimpje dat ?
Of wellicht de reacties daarop ? (vermoorden mensen en ambassades belagen).
-
het water begint al te verminderen in israel:
http://www.washingtontimes.com/news/2008/nov/12/ … -
@50 :)
-
@50 :)
-
6027 september 2012 20:20 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@51
Ik weet niet waar ze het dan wel op baseren maar ze hebben het er wel (verdacht) vaak over. -
@54 Kom op Kadewi, definieer "oorlogshandeling" nu eens helder voor ons ?
Of wordt dat soms verdomd lastig nu je er over na moet denken ? -
6327 september 2012 20:24 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
De Islam zit er volledig naast. Als er één terug gaat komen op de aarde is het Jezus.
De mahdi wordt wel vergeleken met de messias uit het jodendom en christendom, maar is dat niet.
Hoewel Isa (Jezus) in de Koran de titel van messias krijgt, is er ook sprake van een terugkeer van Isa als de mahdi.
-
@56
Indien u wenst dat ik het nader expliceer, zult u zich echt wat vriendelijker moeten opstellen. -
@63 Geldt exact zo voor de moslims...
-
@65 Ik ben nergens onvriendelijk, geef gewoon antwoord op een vraag.
Definieer "oorlogshandeling" en "aanvallen". -
300 Spartanen waren genoeg om de Perzen (huidige Itan) tegen te houden.
Iran stookt de Sj-eten op om tegen hun Soenitische dicks en feodalen in opstand te komen.(Bahrein, Saoedi-Arabi" en nog meer landen.)
Zelfs Erdogan riep Iran tot de orde hierover!
Iran stookt, steund, leverd wapens aan Hamas en Hizbollah om Israel(de burgers) aan te vallen
Ooooh wat zijn ze vredelievend? -
@64 Islam zit ernaast zeg je? En jij als nietige mens zou het wel even beter weten? Zelfs beter dan iemand die moslim is? Dacht het niet. Jezus is voor ons moslims ook een Profeet en hij komt weer terug op aarde. Dus ik weet niet waar jij hebt gelezen dat volgens moslims Jezus niet terug komt? Ga anders eerst even arabisch leren en dan de Koran lezen, dan doe je misschien niet van zulke leugenachtige uitpspraken, ok?
-
@65
Moet je straks het woordje expliceren weer uitleggen.. -
@63 Onzin, Joden mogen net als moslims NIET liegen voor eigen belang of eigen gewin. Nog zo'n onzinnige uitspraak van iemand die het niet snapt. Lees even de Torah dan voordat je donald duck uitspraken doet ok?
-
@63
Dat is niet de Joodse Bijbel waar jij dat uithaal, je geeft de bron erbij! -
@67
Lees #50 of begrijpt u elementaire begrippen niet? -
Zo te zien aan de reacties hier hebben de `Zionistische banksters het weer goed voor elkaar. Moslims en Christenen tegen elkaar opzetten. Wat de christenen helaas nog niet begrijpen dat als het moslim probleem is opgelost en de dollar creatie is veilig gesteld dat dan de Christenen aan de beurt zijn en dan de Hindoes.
Ga maar eens hoe Zionisten op Christenen reageren. -
@73 Ik wel, alleen jij en leeuwtje niet. Je gedraai is leuk en laat zien dat je het zelf ook niet kan. Want wat voor de 1 als een oorlogshandeling wordt gezien wordt door de ander als iets anders gezien.
Nog een voorbeeld, de raid op Entebbe, was dat een oorlogshandeling of niet ? -
@57
gezegend zijn de lage landen aan de zee...zoek het maar op
Probleem opgelost, Btw, Israel wil 2 zeewater-ontziltings fabrieken bouwen in Gaza om te helpen aan drinkwater, Hamas houdt het tegen!............... -
@35
Beste sofi. u bent zelf slecht geinformeerd en dient over Iran en de islam te lezen.
Zo, nu u mij toch ongefundeerd beschuldigt doe ik dat dan ook maar terug. -
@63
Het ging hierover niet wie allemaal hezelfde doet. Het ging over het liegen en bedriegen bij de moslims. Je weet wel; In het Engels, voor de internationale camera's, iets anders zeggen dan in het arabisch voor het eigen volk of een gedeelte daarvan. -
@70 @73. Kom op Leeuw en Kadewi. Definieer voor ons nu eens duidelijk wat "oorlogshandeling" en "aanvallen" is ?
Jullie schermen er zo graag mee maar een behoorlijke definitie kan je er niet aan geven. -
@64 de mehdi is een veldheer van de moslims die hen gaat voorbereiden op de komst van de zoon van maria. De mehdi is geen profeet noch verlosser. Dat belofte werd ook in de koran weer herbevestigd te zijn gegeven aan de zoon van maria
-
@79 Ik ben weg, duidelijk weer dat deze losers er niets van kunnen bakken !
Succes met het nadenken erover en de volgende keer nadenken voor je weer iets roeptoetert. -
@79 Mag ik hier ook op antwoorden als fatsoenlijk moslimburger? Een oorlogshandeling is een daad waarvan bij voorbaat is geaccepteerd dat dit op oorlog uit kan of zal lopen. Aanvallen is precies wat ik al jaren doe: met kennis. De wereld doet alsof men kennis heeft dat Islam haatzaaiend is en geweld nastreeft. Ik strijd tegen de onderdrukkers met dezelfde kennis (Licht), maar stop wanneer zij stoppen. Keer op keer een spotprent en dan weer een filmpje, getuigt niet van naastenliefde noch respect. Net zo lang "jennen" tot men over de schreef gaat en dan zeggen: ja zie je wel! Een beoogde reactie uitlokken (=provoceren) zonder enig positief doel op het oogt, in mijn optiek volstrekt zinloos.
-
@79 Het is niet aan mij om jouw gemis aan kennis op te lossen.
-
Er wordt veel moeite gedaan om de woorden van Ahmadinedjad gewelddadig uit te leggen.
De echte rotzakken zijn degenen die het eerst de wapens laten spreken -
@83 hahahahahaha, blijf maar lekker draaien hoor. Je bent gigantisch door de mand gevallen nu !
-
@84...Mooi, dat waren dus de moslims in hun reactie op het filmpje. Ik dank u.
-
Syrië dreigde jaren geleden al dat ze de Jordaan om wilden leggen zodat Israel geen zoet water meer kreeg.
"Desalniettemin is de Jordaan verwoest door overexploitatie, vervuiling en gebrek aan regionaal beheer. Israël, Jordanië en Syrië hebben 98 % van de zoetwatervoorraden omgelegd waardoor er 50 % minder biodiversiteit is.
Hetgeen momenteel nog stroomt in de benedenloop van de Jordaan is afstroming uit landbouwgebieden, overgeheveld zoutwater en ongezuiverd afvalwater. Ook al is de bouw van nieuwe zuiveringsstations voor afvalwater die ernstige milieuverontreinigende stoffen verwijderen een belangrijke stap voorwaarts, toch zal de situatie nog meer verslechteren als deze vooruitgang niet gekoppeld wordt aan de toewijzing van zoetwatervoorraden. Lange stroken van de lage delen van de Jordaan zullen daarom tegen het einde van 2011 droog komen te staan als er geen concrete stappen worden ondernomen.
" -
@86 En in het geval van Entebbe waren het dus de terroristen en was de actie van Israel volledig legitiem.
-
Niet te vergeten 1948 waarbij de reactie van Israel dus ook legitiem was volgens deze definitie. Het waren immers de Arabieren die gerichte aanvallen deden (lees wapens lieten spreken).
-
Ha ha. Net of Jezus zich zou onderwerpen aan de Islam. Er is niemand die boven Hem staat.
-
Over chemische en nucleaire wapens voor Irael gesproken. Weten jullie nog dat er een vliegtuig in de Bijlmermeer is neergestort?
Dat was een El Al vliegtuig boordevol met onderdelen voor chemische, biologische en nucleare wapens. De hele lading kwam van Amerikaanse militaire depots.
Heel veel bewoners en hulpverleners zijn voor de rest van hun leven ziek geworden en velen intussen al overleden door de gevolgen van al deze chemicalien.
De mannen in witte pakken door velen gezien zullen natuurlijk ten alle tijden ontkend blijven worden want daardoor wordt toch wel heel pijnlijk duidelijk hoe gevaarlijk de vracht van dat vliegtuig was.
Dit verhaal is intussen allang vergeten, maar er ziijn jarenlang steeds meer bewijzen boven tafel gekomen. Zoek maar naar de websites. -
En ik zie dat de oorlog tussen alle godsdienst waanzinnigen hier al lekker woedt. De Zionisten lachen zich rot, ze hoeven niets te doen. Lees eens de intrigrant van Asterix en Obelix.
-
@91
Precies.
Enne, zou het voor niets zijn dat het IAEA nooit in Israel heeft mogen kijken?
Ze doen daar in Israel dingen die het daglicht niet kunnen verdragen.
En dan roepen ze dat Iran zich vooral keurig aan de regels moet houden. Nou daar heeft het IAEA vaak zat WEL mogen kijken, in Israel nog nooit. -
@57
Vriend Ahmadinejad, beschuldigde een paar weken geleden dat het westen en Israel de regenwolken naar Iran tegen zouden houden?
ik zou bijna willen zeggen als Allah hen zo goed gezind is waarom wordt de regen dan tegen gehouden?
zoek het maar op hier op nu.jij -
@93 Geef eens antwoord Kadewi, het valt zo op dat je het ontloopt...
-
@90 Kromme suggestie van jou. Jezus IS Islam. Oh en JA er staat wel degelijk iemand boven hem, God!! Lijkt me nogal logisch! Of aanbid je liever Jezus dan God?
@82 Minnen is makkelijk he? Maar iedereen houdt zijn mond over mijn reactie. Wat een lachertje whahaha. Tis alweer duidelijk hoor mensen! :D -
@91 je liegt in deze, dat is bewezen dat het niet zo is.
-
@57
Gezegend zijn de lage landen aan de zee...zoek het maar op
Probleem opgelost,
Btw, Israel wil 2 zeewater-ontziltings fabrieken bouwen in Gaza om te helpen aan drinkwater, Hamas houdt het tegen!...............
-
@96 Heb je niet gemind en dank voor je reactie.
Ik wil erbij opmerken dat het "jennen" en "uitlokken" net zo vaag blijft.
Ik vind bijvoorbeeld dat de moslims elke dag de wereld, het westen, de niet of anders gelovigen lopen te jennen en uitlokken. Dat zou dus een reden voor oorlog zijn ? -
@96
Blijkbaar heb je weinig kaas gegeten van christelijke religie. Jezus, God en de Heilige geest vormen een symbiose - zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. De drie Eenheid. -
@100 Je ware christelijke voorouders zijn als ketters verbrand door het concillie van nicea
-
Hij niet alleen hij is voor de NWO, hier een stukje uit http://www.franklinterhorst.nl/Dossier%20Henry%2 …
Op 13 januari 2009 publiceerde Henry Kissinger een opiniestuk getiteld ‘De kans voor een Nieuwe Wereld Orde’, waarin hij schreef dat er na een tijd van chaos, een periode van orde zal aanbreken.Een duidelijke referentie naar de Vrijmetselaarsdoctrine ‘Orde an Chao’(Orde uit Chaos). Al tijdens de Bilderberg bijeenkomst in 1991 (in Frankrijk) beschreef hij hoe de wereld gemanipuleerd zou worden om uiteindelijk gewillig een wereldregering te accepteren: “Er komt een moment dat alle mensen in de wereld hun regeringen zullen smeken om hen uit de chaos te verlossen. Als het zover is, zullen ze hun individuele rechten vrijwillig opgeven, in ruil voor de garantie van hun welzijn, die verstrekt wordt door hun wereldregering.” Bron: Defender Publishing.
De huidige wereldcrisis is volgens hem een uitstekende mogelijkheid om te komen tot een wereld zonder grenzen, waarin nationale belangen ondergeschikt worden gemaakt aan die van de hele wereld.
De huidige wereldcrisis past precies in het straatje wat de NWO-ers voor ogen hebben gehad. “Ik denk dat als de nieuwe Amerikaanse regering haar eigen toestand goed inschat, ze tot de conclusie komt dat er een enorme crisis is en er vreselijke problemen zijn. Maar ook dat er een sprankje hoop is dat uit deze crisis een nieuw internationaal systeem kan voortkomen,” aldus Kissinger. Hij vergelijkt het huidige wereldklimaat met de periode pal na de Tweede Wereldoorlog, toen belangrijke samenwerkingsorganisaties zoals de Verenigde Naties en de NAVO werden opgericht. “Veel mensen vinden dat de periode tussen 1945 en 1950 de meeste creatieve periode ten aanzien van buitenlandse politiek was. Deze periode begon echter met chaos en de angst van toen zwakke regeringen voor een Russische invasie van Europa.”
-
@96 en all, hierbij heel duidelijk hoe Kadewi en Witte Leeuwin door de mand gevallen zijn.
Wel roeptoeteren over "aanval" en "oorlogshandeling" maar vervolgens geen duidelijke definitie aan het begrip kunnen geven.
Ik hoop dat iedereen die deze draadjes leest nu duidelijk voor ogen heeft wat Kadewi en Witte Leeuw waard zijn in discussie...niets....helemaal niets.
Waarvan akte, next ! -
Op het moment dat Ahmadinejad deze religieuze onzin naar voren bracht, had de voorzitter hem het zwijgen op moeten leggen. Immers, het is beledigend voor mensen die in iets anders geloven dan islam? Onvoorstelbaar dat in de Veiligheidsraad ruimte wordt gegeven aan deze idioterie. Ik verwacht dat onze regering hier fel tegen zal ageren.
-
Als jij eeuwig naast de profeet kan zitten zul jij alles doen om dat te bewerkstelligen.
Vandaar is het een logica dat er ooit een gemene Islamiet op de rode knop zal drukken om zijn eigen eeuwigheid veilig te stellen.
Nostradamus voorspelde trouwens al dat WW3 zal beginnen met een Islamitische atoomaanval vanuit Perzie. Niet dat je daar geloof aan moet hechten, maar het is wel grappig dat deze ontwikkeling zich inderdaad voordoet. Farnkrijk zal in slaap gewiegd zijn door de Islam en zal vlak voordat dit gebeurt zich met de Islamitische zaak bemoeien. Erg grappig, omdat heel Europa in slaap gewiegd is door de decadentie van welvaart en verzorgingstaat en niet meer in staat was zijn eigen authenticiteit te beschermen. -
Mocht het ervan komen zal ik vechten tot mijn einde, dit om mijn gezin de kans te geven zonder enige vorm van religie (sprookjjes) op te groeien.
-
@80
de mehdi is een veldheer van de moslims die hen gaat voorbereiden op de komst van de zoon van maria. De mehdi is geen profeet noch verlosser.
Meer een verloskundige dus eigenlijk? -
@64 @69
Er komt helemaal niemand terug! -
@82
Je hebt helemaal gelijk , met respect begint het ! -
@110 Respect? Van wie dan wel?
O je bedoelt van "ons" richting de moslims?
Hahahaha laat me AUB niet lachen.
Ik ken meerdere (nederlandse) mensen die of Turks of het Arabiers machtig zijn.....
Het is meer dan schandalig wat deze mensen achter onze rug om over ons zeggen.
Zelfs mijn 8jarige dochter werd voor hoer en viezerik uitgemaakt bij het dragen van een rokje.
Wat ik al vele vele jaren zeg: Een hek eromheen en binnen zeer korte tijd maken ze elkaar wel af!
Respect man!!!!! -
Hij zegt, dat de Mahdi zal komen "in het gezelschap van Jezus". Nope. De Mahdi zal, volgens de voorspellingen, voorafgaan aan de terugkeer van Jezus, wanneer die op de ... moskee over alle mensen ter wereld recht zal spreken, aan het eind van de wereld dus.
De tekst zelf is niet te zien of te horen, dus kloppen deze geciteerde stukjes? -
@112 - geloven ze nou nog steeds dat de aarde plat is dan en iedereen eraf zal vallen?
-
@113: ja
-
@99 Bedankt voor je reactie. De moslims jennen? Hiermee generaliseer je alle moslims. Wij hoeven ons als trotse Nederlanders NIETS op te laten leggen hoor. Als dat wel gebeurd, moeten we de hoge heren in Den Haag een draai om hun oren geven.
Ik denk dat ik wel snap wat jij bedoelt met "jennen" maar dat is in de verste verte niet te vergelijken met wat er nu doelbewust gebeurd. Ik ben zelf moslim maar sta ver boven alle beledigingen. Wil niet zeggen dat ik het niet als belediging zie, want dat vind ik wel zo. Echter is het "razen als een malle" al helemáál geen oplossing. Aan de andere kant blijft dat "jennen" gewoon doorgaan, getuige de anti-islam film, spotprenten etc.
Ik als geboren en getogen Nederlander, kan me de woede van veel moslims goed indenken, maar NIET de haat en het geweld. Ik vind het jammer dat veel niet-moslims dat niet kunnen/doen. Islam staat niet voor geweld en ik ervaar het totaal anders.
Oh makker, ik heb de Bijbel in 3 talen gelezen. Je hoeft mij niet te vertellen hoe dat in elkaar steekt. Ik stel enkel dat de Kerk LIEGT over wat Jezus voor boodschap bracht. Ga JIJ anders eerst even de Bijbel lezen. Jezus, God en de Heilige Geest heeft NIETS met het Christendom te maken, dat is wat de Kerk iedereen doet geloven. Je hoeft me niet af te branden hoor, lees het zelf maar!!!
Dat vind ik zo kortzichtig, iedereen doet alsof men Islam en Christendom zo goed kent, terwijl niemand leest. Hoe durf je dan een bewering te doen? Beetje onlogisch als je het mij vraagt. -
@114 Nee
-
@100 Oh makker, ik heb de Bijbel in 3 talen gelezen. Je hoeft mij niet te vertellen hoe dat in elkaar steekt. Ik stel enkel dat de Kerk LIEGT over wat Jezus voor boodschap bracht. Ga JIJ anders eerst even de Bijbel lezen. Jezus, God en de Heilige Geest heeft NIETS met het Christendom te maken, dat is wat de Kerk iedereen doet geloven. Je hoeft me niet af te branden hoor, lees het zelf maar!!!
Dat vind ik zo kortzichtig, iedereen doet alsof men Islam en Christendom zo goed kent, terwijl niemand leest. Hoe durf je dan een bewering te doen? Beetje onlogisch als je het mij vraagt.
-
@99 Bovendien "terugjennen" als reactie op de sociale en maatschappelijke onvrede, draagt in mijn optiek zoiezo niets bij. Net als dat belachelijke razen als een malle. Islam kan en mag niet opgelegd worden. Als iemand denkt dat dat anders is, dan (met alle respect) ken je de religie echt niet goed. Want wat weten mensen werkelijk van een religie (welke dan ook) buiten wat men ziet in het nieuws, hoort op straat, lees in kranten, op school, je buurman? Vrij weinig helaas.
Als ik Islam als bevrijdend ervaar en het me in elk opzicht een beter mens maakt, dan vind ik het nogal gek als iemand die géén moslim is, mij verteld dat mijn religie haat zaait en geweld nastreeft. Dan denk ik: HUH?? Ik ben toch moslim? Niet jij? -
Ik ben geen christen en ook geen moslim. Maar heb wel met beide religies kennisgemaakt. Voldoende om te weten dat er van de Islam meerdere versies worden verspreid en dat er onenigheid is over de opvolging, waardoor er een splitsing is ontstaan, waarvan de ene tak fanatieker en fundamentalistischer is dan de andere. De derde tak, eigenlijk, zijn de meer gematigde moslims, waarvan je er veel in westerse landen vindt. Maar niet alleen daar.
De bijbel is, volgens overtuigende berichten, gewijzigd ongeveer 600 na Christus onder leiding van een paus en een deel van de kardinaals, die de tegenstribbelende kardinaals eruit gooiden. Voor die tijd waren priesters gewoon getrouwd. Zelfs de paus. Petrus was immers ook getrouwd, de eerste paus.
De bijbel is indertijd aangepast i.v.m. macht voor de paus, en rijkdom voor de kerkelijke organisatie, en lekker veel frustratie bij de priesters. Zij moesten zichzelf sex ontzeggen, en daarom waren zij meer geneigd de mensen van alles te ontzeggen, stel ik mij voor. En tegelijkertijd sex taboe te maken en de natuurlijke gang van zaken, zodoende het huwelijk te installeren en vrouwen tot bezit van en ondergeschikt aan mannen. Voor het christendom was er in Europa een naturalistisch geloof met meerdere goden en godinnen, waarvan de maangodin en de godin van de natuur en haar echtgenoot de voornaamste waren.
