De UFO-enthousiastelingen beroepen zich op één van de duizenden 'X-files' van de FBI die onlangs werden vrijgegeven. Daaruit zou blijken dat samenzweringstheorieën over een UFO-landing bij Roswell in New Mexico in 1947, best wel eens waar zouden kunnen zijn
Sorteer op:
-
@194,
De beste plek om de waarheid te verbergen is in plain site, recht onder onze snuffert?
Hoe beter en korter de communicatielijnen tussen de mensen wereldwijd, hoe beter dit geheim gehouden dient te worden?
Zoals ik al zei, alles is mogelijk, wat weten wij nou eigenlijk precies, wij weten nog geeneens welke dieren er allemaal in onze zeeen leven, wij kennen nog niet eens al onze insecten, wij vinden van tijd tot tijd nog stammen die nog noit andere mensen gezien hebben. Wij weten nog maar zo weinig.
Ik wens jullie een prettige nachtrust toe en bedank mij bij iedereen voor de leuke en leerzame discussie! Top dat dit hier toch kan!
Reacties op mijn laatste reactie zie ik later of morgen wel.
Live long and prosper..... ( hahhahha ). -
@201 Welterusten.
-
#200
"Ze zoeken intelligent leven en zijn allergisch voor tunnelvisie."
Aha vandaar dat jij ze nog niet gezien hebt. -
#203
Totaal geen voorspelbare Krek reactie. Originaliteit spat er vanaf. -
Pfff drukke tijden voor Krek, nou gooien de reguliere media (kranten) ook al alien berichten op de voorpagina. Hou vol Krek, alle mensen die het wel serieus nemen zijn allemaal aluhoedjes... maar dan ook allemaal!
Ik beloof je dat je hele drukke tijden tegemoet gaat, krek. Je hobby, ufo en alien berichten afzeiken, het persoonlijk maken, dezelfde commentaren geven als altijd, niboeroepoep, nu niet, onzin, gefrustreerd lachen (mwahhahaha en proest), mensen pakken op spelfouten, enz enz. Echt druk ga je het krijgen. Pfff, blij dat ik niet in jouw schoenen sta. -
It's life, Jim, but not as we know it.
http://www.youtube.com/watch?v=FCARADb9asE
O, what a bunch of lobotomized morons! Beam me up, Scottie! -
Wat doet die krek toch altijd, en waarom mag ik hem ondanks alles?
Ik snap het echt niet ....
Ik ga voor @201 ...
Live long and prosper -
Die lui zijn gek
-
@205
Ik kan ook niet wachten, kom maar op met die UFO gekkies!
't Pils staat koud, tv is toch geen reet aan tegenwoordig -
@200
Krek heeft technisch gezien gewoon gelijk.
We hebben maar EEN referentiekader, en dat is onszelf.
Dat mag jij niet mee willen tellen in de discussie, maar de rest is gewoon fantasie.
Ik veroorloof me ook een enigszins optimistische kijk op de waarschijnlijkheid van leven elders in het heelal.
En dan baseer ik me op een kansberekening die zegt; dat er miljarden planeten als de onze zijn, alleen al in ons melkwegstelsel.
Als daar 1 % leven op is ontstaan, en daarvan 1% intelligent leven, en daarvan 1% leven wat in staat is om zich goed te organiseren, dan zitten we nog met een miljoen planeten die aardachtige zijn, met communicatief leven.
Maar dat wil niet zeggen dat mijn wiskundige fantasie waarheid hoeft te zijn.
Ik geloof het wel, maar dat is echt geen waarheid.
We weten het simpel weg niet.
Omdat te beweren dat het wel eens zo zou KUNNEN zijn is geen argument.
Al die bullschit over aliens die sneller reizen omdat ze 2000 jaar ouder zijn.
Over 2000 jaar zijn alle wetten in het waarneembare heelal, nog steeds het zelfde.
En sneller dat het licht kan niet, ook een alien niet.
En precies daarom komen we er nooit achter.
Misschien is het inzicht wat verbeterd, maar nog steeds overal hetzelfde. -
@209 Zolang ze hier niet op een uitkering gaan teren zijn ze wat mij betreft welkom.
-
@210
Plus ons hele bekende universum komt uit een en dezelfde oerknal, overal binnen het ons bekende universum gelden dezelfde natuurwetten.
Als er dus al alientjes zouden bestaan die naar aarde op en neer pendelen, zou dat betekenen dat ze (volgens de UFO complotter) wel uit een ander universum komen, dat nog nooit waargenomen is. -
Daarnaast lopen er miljoenenprojecten, zoals SETI, met echt slimme wetenschappers.
En zij zouden compleet wat voorbij vliegende UFO's niet opmerken, terwijl Henk op youtube wel ineens "de waarheid" denkt te vinden -
@198 Van Nexus, dit zegt eigenlijk alles al;
"Ik zei dat ook, je kunt mij vanalles wijsmaken"
En dan daarna het verhaaltje als waarheid verkopen.......:-s
Wel lachen dit.. -
@198:
"Het kan natuurlijk ook zo zijn dat deze planeet door meerdere beschavingen bezocht is en meerder beschavingen zichzelf kloonden."
meerdere beschavingen, of verschillende typen aliens?
Als je genetisch naar de mens kijkt, dan komen we allemaal uit dezelfde familie. Dat strookt niet met je idee dat de verschillende menselijke rassen afkomstig zijn van verschillende soorten buitenaardse wezens. -
Wat voor taal zullen ze spreken, ik zou er wel eens een willen zien, maar tot heden toe is er nog geen een op de koffie geweest, ik geloof er niet zo in, soms zien mensen engelen, of ze horen ze zingen, ik ken alleen maar voor het zingen de kerk uit:-)
-
#205
"het persoonlijk maken"
Wat doe jij eigenlijk met je reactie. De enige reden waarom jij en dat andere pubertje yahoe hier op dit topic binnen vallen is vanwege persoonlijke redenen. Verder heb ik jou en dat andere figuur namelijk niet inhoudelijk zien reageren.
Maar goed hier jullie kans. Al een alien ontmoet dat je zo zeker van je zaak bent dat buitenaards leven bestaat? -
@205 Dat klinkt héél bekend.
-
Is het ook nog een mogelijkheid dat de fbi spreekt over ufo's terwijl dit eigenlijk geheime militaire vliegtuigjes zijn?
-
"best wel eens waar zouden kunnen zijn"
Dat is in mijn ogen geen bevestiging dat ze er écht zijn. -
Mensen die in buitenaards leven geloven zijn feitelijk exact hetzelfde als christenen, joden, moslims. Die geloven ook allemaal in iets waarvan het bestaan nog nooit is aangetoond. Maar ja met die boodschap trap je op kleine teentjes van figuren die zich hilarisch genoeg "truthman" noemen
-
@190 ik begrijp wat je bedoeld maar je zou ook kunnen denken ,gezien de toenemende algemenisering van ''something out there'',dat het dapper is om te zoeken wat de oorspronkelijke stuwing achter de behoefte tot ''out there'' denken eigenlijk is ,dus je hoeft niet direct krek aan tafel uit te nodigen ,maar je kunt bv ook denken dat géén leven in het universum (aliens enz.)het wél leven op aarde wel heeeeel vreemd maakt ,zoiets als de mens die tussen de dieren een vreemde eend in de bijt is,het zet dan bijna het concept van ''normaliteit'' op z'n kop.
onbekend is onbemind ,soms heeft de mens er zelfs het creeren van ''out there'' voor nodig om te vluchten in een gepermitteerd ''onbekend''. -
Natuurlijk bestaan aliens kijk maar hoe zij op mijn fotos te zien zijn bij het ontbijt
http://passagenproject.com/blog/2011/03/12/the-... -
Het BARST van het (intilligent) leven in dit universum, zonder twijfels. Tuurlijk, lach maar, dat is gezond. De media en overheid wil het om 1 of andere reden verbergen tot nog toe, maar ik denk langzaam maar zeker dat we er steeds meer over te weten gaan komen, hopelijk steeds dichterbij die ene grote dag, we moeten er open voor gaan staan, word bewust, geef en neem liefde.
-
Mijn persoonlijke mening is, als je ze wilt zien, dan zie je ze ook, hetzelfde als mensen diee geesten zien, of overleden mensen, ik zou het zo graag willen, dat er nu eens iemand van mijn familie op mijn bed kwam zitten, en zei.. hoi, nog steeds op Nu Jij, dan kon ik antwoorden, ja, fantastisch, nooit geen onhebbelijke reacties, nooit geen ruzie, goei reclame toch, ook voor de aliens, als die konden spreken:-)
-
Met exuses, die.
-
#225
geesten, spoken, tweede levens, leven na de dood etc etc allemaal lariekoek -
@216
Waarom het geloof er nu weer bij halen ? ;-)))) -
Ik vind de mensheid wel steeds vreemder worden ;-)) Aliens ?
-
@215
Waarom zou dat niet kunnen wanneer de mens steeds 1 van de twee ingredienten geweest is? -
COOL dat er nu zoveel nieuws over ufo's vrijkomt!!
En dat bij de reguliere kranten en nieuwssites!
Nog even en buitenaards is normaal!
EINDELIJK -
Achjoh, ik geloof ook niet in geesten en al die dingen.. Maar buitenaardsen bestaan, waarom niet?
-
@126: Waarom denk je te weten wat bedoeld wordt op oude schilderijen, inscripties enzovoorts wanneer het met ons huidige referentiekader praktisch onmogelijk is goed in te schatten of er een echt realistisch object of entiteit bedoeld is geweest, of gewoon pure fantasie.
@193: Een nogal slechte aanname. Dat in ons geval leven onstaan is, maakt het nog geen wetmatigheid waarbij je mag aannemen dat het elders in het universum dús wel vol zal zitten met leven. Dat is zelfs een vrij achterlijk uitgangspunt gezien wat er voor nodig is om leven te 'creëren'. -
#232
Waarom zouden ze wel bestaan? -
@232: Je houd niet van appels en peren, maar een perzik lust je wel? Het is allemaal fruit hoor!
-
Ik zit vaak naar de lucht te staren, het enige wat ik ziet zijn knipperende vliegtuig lampjes, maar die zeggen niets, en dan hoop ik maar dat ze in de lucht blijven.
-
@235 Omdat het universum ongelofelijk groot is, omdat er verschillende harde bewijzen zijn dat ze de aarde hebben bezocht, als je goed nadenkt besef je wel dat het onmogelijk is dat wij de enigste intilligente soort zijn. Zo raar is het niet hoor, tis doodnormaal dat het barst van het leven in dit oneindige alles.
-
@222
het zou bv zomaar kunnen zijn dat iets als een honingbij info kan verstrekken die indien men zich los weet te maken van door cultuur opgebouwd ikje,een praktijk kennis geeft waarmee zaken bewerkstelligt kunnen worden die alle dromen overtreffen en een lichamelijke impact hebben waarbij iedere alienbeam cq first contact tot vliegenpoepje wordt gereduceerd.
Het alleen maar aandacht aan zo'n honingbij geven als ie door ''illuminatie bedreigd wordt'' ,zegt meer over de behoefte van de kijker dan de aanwezigheid van die ''duistere macht'' zelf ,het moge duidelijk zijn dat die bij dus een hermetisch systeem heeft om die kennis die ''alles veranderd'' en dus een zekere redding inhoudt te beschermen tegen dit boze oog,dus krijg je verdwijnbij zodat het ''extern kwaad behoeftige oog'' de overgebleven ruimte kan ''benutten'' :-)
als je eigenlijk heel diep over alles nadenkt zijn heel veel dingen niet zo ''vanzelfsprekend'',er is verantwoordelijkheid nodig om geheimen te kennen ,je kunt als het ware de inhoud van de graal niet vertroebelen met je behoefte aan extern kwaad om zo de ''waarheid'' drinkbaarder te maken.
hermetisch.
echt waar.
(ps geloof heeft dus met geboren kennis versus gedistribueerde kennis te maken,en de gevolgen voor cultuur mbt overgang ,naks aliens ,da's te makkelijk.) -
@227
toen mijn zus stervende was zei ze, meissie ik kom je opzoeken, terwijl ze helemaal niet gelovig was, ik had mijn beste maatje verloren, en ik geloof helemaal niet in die dingen, ik ging me er toch een beetje voor open stellen, ik denk ook doordat ik troost wou zoeken op een of andere manier, nooit heb ik ze meer gezien hoor, maar ik vind spiritisme ook eng met al die geesten, dus sta je er ook niet voor open.
Een buurman van een overleden vrouw hier in de flat kwam op de koffie, vrij nuchtere man, en die zei.. elke avond zit m,n vrouw op m,n bed, ik ben maar niet in discussie gegaan.. -
#238
"Omdat het universum ongelovelijk groot is"
Dat is geen bewijs voor het bestaan van buitenaards leven.
"omdat er verschillende harde bewijzen zijn dat ze de aarde hebben bezocht"
Nu wordt het interessant! Vertel! -
@238
In discussie gaan met krek.... zoo 2010 -
#240
Oh dat heb ik ook met mijn stiefmoeder. Die zegt ook dat mijn vader in huis aanwezig is en dat hoor ik dan maar aan. Ze weet dat ik het bull shit vind. Dood is dood. -
@227
nou ja lariekoek,alles is info.
het is wel jammer dat het vaak een behoefte is die het ''gewone leven'' moet uppimpen,als soort elektroshocks op dood lichaam om zaak weer op gang te krijgen.
Net alsof er een soort eigenaardige vreemde blindheid heerst ,als een bedwelming zou je bijna denken ,een betovering ,ja dat bedoelik,als betoverd ,under a spell.
:) -
#242
Dat scheelt weer. Met jou in discussie gaan is altijd al zinloos geweest -
@231: Je legt wel erg snel de link tussen ufo en buitenaards.
ufo is een unidentified flying object.
niets minder, maar ook niet meer dan dat.
dus ook al komen er duizenden documenten over ufo's vrij, dat wil niet zeggen dat het over buitenaards tuig gaat. -
@243
Dat gevoel hebben veel mensen heel sterk, vaak dat ze de overledene niet los kunnen laten. -
@240
Ik denk dat het ook zinloos is om in discussie te gaan, misschien zijn manier om de dood van zijn vrouw te verwerken. -
@210 "Als daar 1 % leven op is ontstaan, en daarvan 1% intelligent leven, en daarvan 1% leven wat in staat is om zich goed te organiseren, dan zitten we nog met een miljoen planeten die aardachtige zijn, met communicatief leven."
Wie zegt dat een planeet aardachtig moet zijn om leven voort te brengen? Er is ook leven aan de rand van een vulkaan met (voor ons) extreem hoge temperaturen. Wat "bewijst" eigenlijk het niet bestaan van buitenaards leven en leven onder onze aardkorst? Dat de geleerden het niet kunnen zien? Kijken ze wel goed dan of hebben ze zich beperkt door aannames waaraan buitenaards leven zou moeten voldoen? -
Het gaat om morfogenetische velden. Het antwoord op alle vragen.
Informeer jezelf daarover. -
@221
Geloven is een ding, maar je acht de kans dat er elders wat leeft toch wel aannemelijk?
Dan heb ik het niet over 'intelligent' leven dat een beetje rondscheurt door de ruimte, t gewoon -
Kut, te vroeg...
(....) maar gewoon leven zoals hier in de prehistorie. -
@250:
noem eens een specifieke vraag uit deze discussie die beantwoord kan worden met morfogenetische velden. -
25412 april 2011 00:53 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@254
De meeste mensen zijn gekwetst ,als met een gebroken hart,dan móet gratis de hoogste prijs hebben,en móet er wel illuminati cq ''het snode'' de weg tot utopia versperren,anders is utopia onherkenbaar en te confronterend.
De schoonheid van de wereld zoals ie is en door kinderen die nog kind zijn zo wordt Waargenomen zal het gebroken hart direct met het verhaal van zichzelf confronteren en dus tot een plek maken die ie liever gaat mijden.
Dan wordt het tijd om ''kerken'' te bouwen ,met bijbehorende snodaards en de hele cultivatie van extern energieverlies,het verzamelen van andere gehandicapten is van groot belang om de realiteit der gestrande zielen echter te doen lijken,vandaar dat deze ''gestranden'' vaak andere gewonde harten /dode ogen trachten te bereiken en ze de reden van gevoel van onvrede proberen te wijzen ipv direct de pijn weg te nemen door op de bron in zelf te wijzen,ze lullen veel over utopia maar kunnen er nog geen zandkorrel van tonen.
De grootste heibel die ik op sites als niburu en argusoog meemaakte was als ik dat ''snode'' weg haalde ,dan werden ze als razende junkies waar je doop van afneemt,je moet een complotter nooit! zijn reden tot plaatsen van externe snodaards ontnemen , z'n gehele bekende werkelijkheid hangt er mee samen ,de werkelijkheid van een gebroken hart en een oog dat niet best ziet.
trusten.
(geeft niet als m'n texten onbegrijpelijk zijn ,dat begrijp ik :) -
Ja, aliens bestaan. Vraag is, in welke vorm bestaan ze en zijn ze slim genoeg om planeet aarde te vermijden met die miljoenen randdebielen erop ?
-
(deze moet ik nog doen en dan mag ik weg.)
Veel mensen hebben juist problemen door het vastzitten aan motivatie tot actie die wordt ontleent aan angst om lichamelijk/materieel verlies (angst),terwijl ze geboren zijn met kennis en bron van inspiratie om in leven te bewegen zonder die negatieve signalen ter motivatie.(vandaar soms ongelukkig gevoel nav asynchrone verloop)
Vandaar dat iedere ''Wakker Maker '' die zo'n persoon wijst op een externe reden van onvrede ,eigenlijk niets anders is dan een Zombiemaker ,die juist het oorspronkelijke probleem alleen maar vergroot van zo'n naief (maar potentieel getalenteerd) persoon,door de afhankelijkheid van dualiteit middels aanreiken ''onvrede-oorzaken'' te versterken (en daarmee ook de behoefte aan de dikwijls tevens aangeboden spirituele reliefs/euforieen) om zo de ongelukkige recruut te ketenen waarna ''de sleutel getoond kan worden'' :)
Eigenlijk teren ''Wakker Makers'' op de energie van die ''gewonde harten'' door ze dieper in onvermogen ontoegangkelijkheid bron te drukken dmv ''foutieve /misplaatste fixatie'' ze als een tijger maken die muizenprobleem moet geloven.
Zo hoopt een muis een tijger te worden.
gewoon naar de wizz gaan die geeft je een moedig hart ,maakt van muis tyger etc.
''worden wij wakker ?'' :)) -
Beetje raar... we weten dus precies waarom die vliegende schotels zijn neergestort (en snappen dus de techniek tot in details) maar we kunnen zelf nog niet eens voorbij de maan reizen???
Mijn hypothese (mocht dit verhaal 100% waar zin): testvluchten met apen! Dat zijn mensachtigen met een hoogte van 1 meter en ze hebben van die ruimtevaarpakjes aan.
Overigens: als je vliegende schotel al neerstort bij een klein EM veldje, dan ben je het ook niet waard om de aarde te koloniseren :-) -
#251
Het zou kunnen. Ik hou me daar niet mee bezig. En tot op heden is er geen enkel bewijs geleverd van buitenaards leven. En het idee dat we alleen zijn spreekt me gewoon erg aan. Dan zijn we echt bijzonder. Het leven an sich is bijzonder. Moet je voor je zelf maar eens nagaan aan welke voorwaarden er voldaan moet worden voordat er leven ontstaat. Begin eens bij jezelf. Hoe uniek zit een menselijk lichaam in elkaar. Alles is precies perfect op elkaar afgestemd -
@258 kunnen we wel maar mogen we niet.
-
Ja...en Alf zit hier bij mij op de bank...ssst niet door vertellen...
Ik moet trouwens zo lachen om enkele reacties bij het telegraaf bericht, er zijn gewoon echt veel mensen die in gekke dingen geloven...op grond van wat dan eigelijk? magoed
wat mij betreft....onzin...zou best kunnen dat er ergens anders in space wel leven zou kunnen zijn, maar aliens en vliegende schotels? ja misschien midden in een psychose of een really bad trip of zo?? -
Harvard Professor John E. Mack
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Edward_Mack -
"In physics, as in much of all science, there are no permanent truths; there is a set of approximations, getting closer and closer, and people must always be ready to revise what has been in the past thought to be the absolute gospel truth."
- Carl Sagan - -
#261
Op grond van geloof. En schrijf dat maar niet want sommige kinders trap je daarom op hun kleine teentjes -
@krek
Niet geloven in Ufo's ( of wat dan ook ) is ook een geloof.
Een een of andere ratio op realiteit zetten is geloof, zelfs objectieve wetenschap is niet zo objectief als we dachten. -
#265
Klopt. net als niet geloven in een god ook een geloof is.
Maar zo als ik al schreef tot op heden is er geen enkel bewijs voor het bestaan van alien vessels en buitenaards leven. Dat heb ik dan weer voor. En ik vermoed dat het nooit gaat worden aangetoond. En wat niet aangetoond is, bestaat gewoon niet. -
@ 264... het ligt er natuurlijk aan wat je je wijs maakt he ;)
En kind kan je vrijwel in alles laten geloven...voor psychisch zwakker persoon geldt hetzelfde + dat ze zichzelf van alles doen geloven( en daarom ook moeilijker kan worden behandeld naarmate de persoon ouder wordt)
Kinderen zou je sowieso niet op moeten schepen met dit soort vage vraagstukken.
Trouwens geen wrakstukken bij de landing in Roswell?? -
Tja...Het zou ook een vervalsing kunnen zijn. Die humor kan ik wel vatten, en redenen genoeg om de mensheid op dit moment op een dwaalspoor te zetten :P
Het wordt wat anders als we een paar van die vliegmachines kunnen zien.
Trouwens: 3 schotels die tegelijkertijd neerstorten? Oops-momentje tijdens een luchtshow? :P -
Oude geschriften,kleitabletten,abductions,sightings,mensen die in regressie(therapie)rapporteren over buitenaardsen etc.Er zijn wellicht miljoenen aanwijzingen die in de richting wijzen van buitenaardsen/ufo's.Dat er veel zal berusten op fantasie/verbeelding etc valt niet te ontkennen,maar dat er veel is wat wel naar iets concreets verwijst is ook duidelijk.Al met al is er wel een basis om te geloven in dit alles.
-
@krek "En wat niet aangetoond is, bestaat gewoon niet" : dat wordt een krek-klassieker!
-
Er zijn mensen die beweren ufo's gezien te hebben, wie ben ik dan om te zeggen dat ze geen ufo's gezien hebben?
-
The real Roswell crashed-saucer coverup. Philip J. Klass, 1997 New York. Roswell zag wel wat in UFO toerisme.
-
Toch - is - het - zo ...
-
@269 "Al met al is er wel een basis om te geloven in dit alles"
Even een vraag.. Is het de bedoeling dat ik dat nu ook ga inzien? -
@271
Daar heb je gelijk in, ik heb ook wel eens met aandacht naar deze mensen geluisterd, en dan zijn het gewone mensen, die heel geloofwaardig over komen, een piloot of zo.
Maar waarom zien wij er dan nooit een, ik zou het geloof ik niet durven zeggen, want dan wordt je voor gek verklaart, dat is het nu juist, eerst zien, dan geloven. -
@275
Ik weet niet of ufo's daadwerkelijk bestaan, maar het zou natuurlijk vreemd zijn om heel stellig te verkondigen dat ze niet bestaan omdat ik er nog nooit een gezien heb. Althans zo zie ik het.
En het is idd zo dat wanneer ik er wel een gezien zou hebben, en het hier zou verkondigen, dan word je voor gek verklaard, zelfs als je het gefilmd zou hebben, dan zal er gezegd worden dat het trukage is. En dat betekent dat er mensen zijn die per se niet willen dat ze (eventueel) zouden bestaan. En waarom dat is, ik heb geen flauw idee. -
Twijfel er niet aan dat ze bestaan. Maar dit soort zaken gaan ons ver boven de pet uit reizen. Wij komen net kijken. Gooien met de term dat wanneer iets niet bewezen is, het dan ook niet bestaat is een herkenning voor jezelf dat je bang bent voor het onbekende imo.
Dat ze hier zijn twijfel ik wel aan, dat ze bestaan, daar twijfel ik niet aan. Zeggen dat ze onder de identieke omstandigheden moeten bestaan is pure waanzin, leven is en blijft complex en kan zich op vele manieren manifesteren.
(typfouten onder voorbehoud, tis nog vroeg en heb nog geen koffie gehad lol) -
Wat leuk dat mensen nu hun eerste kinderstapjes gaan zetten in acceptatie van buitenaards leven dat onze planeet heeft bereikt. Van hieruit wordt het alsmaar makkelijker, ga je vanzelf alle verbindingen leggen, en kom je achter nog veel meer interessants.
Dat we ze bijvoorbeeld niet of nauwelijks zien is als ik het goed begrepen heb omdat we nog niet klaar zijn voor direct contact, vanwege ons puberaal gedrag als mens waardoor contact niet is toegestaan, behalve met die enkeling die er gereed voor is. Het is niet voor niets dat UFO Disclosure gaande is, binnenkort wordt dit contactverbod opgeheven.
Mocht je een UFO zien, en iedereen om je heen ziet het ook, vraag je dan eerst af of je niet met een holografische projectie te maken hebt zoals de Phoenix Lights, of je een door de mens gere-engineerd buitenaards object ziet (zoals 95% van de UFO waarnemingen die niet aan natuureffecten zijn toe te schrijven) of dat je daadwerkelijk met aliens te maken hebt :)
hoe dan ook, amusement verzekerd de komende jaren :P -
@276 Er zijn veel spionage satelieten in de lucht, en onbemande vliegtuigen, wie weet wat er allemaal nog rond zweeft, misschien wel dingen die wij niet mogen weten, het zou ook nog mogelijk zijn dat mensen bij toeval zoiets zien, een paar weken geleden zag ik ook iets vreemds in de lucht, ik zit erg hoog, dus kijkt vaak de lucht in, mijn man zei.. dat is een sateliet, je kunt ook zien dat hij zich na een aantal uren verplaatst, ik weet het niet, dus ik ga ook niet met zekerheid zeggen dat er helemaal niets bestaat, maar als je zelf nooit iets ziet, blijf je je tweifels houden.
-
Als er nou vijandige aliens komen, die alleen de herrieschoppers hier op deze aardkloot van kant zappen, knapt de wereld er een stuk van op!
Ow, en beam dan die fukushima's ook even de ruimte in... -
@280 jij hebt zeker alle Hollywoodfilms gezien de afgelopen 20 jaar waar de alien de bad guy is... talk about being programmed and conditioned, you are REALLY gonna enjoy the upcoming show xD
-
@281 Als ik als buitenaardse hier zou komen, zou ik me ook vijandig opstellen, als je ziet hoe het er hier tegenwoordig aan toe gaat ;)
Maar als je denkt dat ze vijandig zijn, kan het altijd meevallen toch? Anyway, ik hoop ooit nog wel een keer mee te maken, en te weten dat we niet alleen zijn. Brute ervaring i guess -
@279
Als je iets ziet wat je niet kan identificeren dan heb je dus met een ufo te maken ;-)
Verder heb ik ook mijn twijfels maar ik ben niet alwetend, dus.... ik sta er wel voor open, waarom niet? -
@276: het gros van de ufo-opnames bleek nep te zijn, dus het is niet echt vreemd dat mensen je met enige scepsis benaderen als je met beeldmateriaal komt waarop een buitenaards toestel te zien zou zijn.
-
Hier een ander document over deze affaire:
http://www.hpdetijd.nl/images/2011-04/schermafb...
daaruit blijkt dat het achthoekige schotels waren die bevestigd waren aan een ballon.. -
Ik las laatst ook een stukje in de Volkskrant (papieren editie, niet online) over de Britse ufo onderzoeken. De reden waarom ze ze toen zolang in de doofpot hadden gestopt, was omdat ze uit schaamte niet durfden te vertellen dat ze zoveel manuur hadden verneukt aan een of andere grap van een paar studenten.
-
En al iemand een hard bewijs van het bestaan van aliens (vooral gericht aan de complottertjes die er niet tegen kunnen als ze worden tegen gesproken in hun geloof)/ Of blijft het bij joetroep, artikeltjes en de hele works (de alom standaard riedel zoals bv bij gemtreels wordt gebruikt)?
-
#277
"Gooien met de term dat wanneer iets niet bewezen is, het dan ook niet bestaat is een herkenning voor jezelf dat je bang bent voor het onbekende imo."
Goh, een mislukte loi-cursus psychologie gevolgd? -
Ik ken ze onder een andere naam: Politici.
-
Waar rook is, is vuur. In Roswell (1947!!) was de tijd nog helemaal niet naar om het over vliegende schotels te hebben. En vooral niet op het Amerikaanse platteland!! Er is echt iets gebeurd daar. Mensen zijn gebeld dat zij hun mond moesten houden en anders zou hun leven of dat van hun gezin gevaar lopen. Een getuige moest van het leger zijn verklaring intrekken en met restanten van een weerballon poseren voor een foto in de krant. Dit terwijl die aluminium weerballon geenszins leek op materialen die hij eerder aantrof bij de crash site. De getuige beschreef geheugenmetaal, iets dat pas decennia later werd uitgevonden. Nogmaals waar rook is, is vuur. Wat er gebeurde is nog steeds niet duidelijk maar dat het iets anders was dan een weerballon is echt wel duidelijk gebleken.
-
Amerikanen... pfff... werkelijkheid en fictie lopen daar door elkaar. Wie weet zijn er ergens wel ook bacteriën. Maar startrek in vliegende schotels. Dream on.
-
En wat doen ze met dat intelligente leven als ze het gevonden hebben?? Jaloers worden??
-
@290 eeh ja, volgens mij heeft de NSA enkele jaren geleden al bevestigd dat zaken rond Roswell een mislukte testvlucht was van een toendertijd super geheim spionage vliegtuig, de Lockheed A-12, een voorloper van de jaren later uitgebrachte Lockheed SR-71 Blackbird.
-
oeverloze discussies op nujij.nl; daar geloof ik in
-
@241,
neen, dat krek ze nog nooit gezien heeft, dat is bewijs dat ze niet bestaan?
Je weet precies wat er bedoeld wordt. het universum is onmetelijk groot, er is geen wetenschapper te vinden die durft te beweren dat wij alleen zijn in die onmetelijkheid. -
@Nexus #295: Helemaal mee eens! Alleen is het feit dat 'aliens' waarschijnlijk (!) bestaan geen argument voor het feit dat bovenstaande bericht ook maar een grond van waarheid zou bevatten.
Als NASA bakken met geld krijgt van de Amerikaanse overheid om onderzoek te doen naar buitenaards leven (en om die resultaten openbaar te maken!), waarom zou diezelfde overheid dan bewijs van buitenaards leven achterhouden? Beetje onlogisch, niet? -
29713 april 2011 21:43 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Als ik een alien was en ik kon een beetje vliegen en zo, dan zou ik deze aarde, met dat agressieve volk dat blijkbaar de dominante bewoners zijn, mijden als de pest. Ze schieten, slaan en rijden elkaar dood, 1 op de 10 verhongert, ze vergiftigen hun eigen milieu, slikken allerlei gif en denken dat ze zo gezonder worden, d'r is altijd wel een of andere oorlog gaande - nee hoor, als 't ff kan - met een grote boog eromheen...
-
zoals atheïsten vaak fanatieker zijn dan de theïsten, zijn de ontkenners van ufo's en aliens dat ook..
-
aliens bestaan..
goh ze hebben eindelijk overwogen om in de spiegel te kijken.
gefeliciteerd. -
@206 Bedankt voor die link:-) Lang geleden dat ik dat hoorde.
-
Ze bestaan en we hebben naast de mens meer dan tien verschillende rassen hier op Aarde, dat betekent tien verschillende anatomiën. Dat kun je onder andere wel zien aan de voedsel vergiftiging, daarnaast is het meeste van wat er aan buiten aardse wezens op Aarde is minder ontwikkeld dan de Aardse mens. Dat kun je onder andere herleiden uit het grootte aantal doodden die verzwegen worden en door dat ze zich allemaal haast mens noemen in plaats van hun eigen ras noemen. Daarnaast kun je het de allergrootste terroristische Organisatie ooit noemen, ze leven van wat de vermoorde mensen hadden opgebouwd oftewel ze delen allemaal al dan niet wetend mee in de gestolen buit.
Daarnaast word het de allerhoogste tijd dat ze terug gaan naar hun planeten van herkomst. Het is op zich niet vreemd dat ze van een lagere levensvorm zijn, en hun afval hier naar de Aarde heen hebben gestuurd.
Z.K.H. Keizer Grote (Big) Rene,
(status=AAA-UUU-vier sterren sinds mei 2000). -
We gaan nog steeds liggen emmeren over iets dat 63 jaar geleden al dan niet gebeurd is?
Natuurlijk bestaan er aliens, het zou heel vreemd zijn als ze niet bestaan, maar ze hebben waarschijnlijk nooit de aarde bezocht. Of de verhalen in de Bijbel van engelen en een "baas in de hemel" moet op een vroeger bezoek slaan -
Het was geen UFO 'landing' , maar een crash van 3 vliegende ronde voorwerpen van 15 meter in doorsnede. De bemanning die hierin werd aangetroffen, droeg dezelfde soort van thermische kleding als ook gedragen wordt bij testpiloten en vliegers die op hoge hoogte (druk) moeten opereren. Dat was dus geen Duitssprekende blondine zoals bij die VRIL scheibe behorende nazi propaganda ons doet geloven. De rest zal wel geheim voor ons blijven ;-)
-
Intelligent buitenaard leven is allang een bewezen feit,ze komen toch niet hier,dan zijn ze dus intelligent...
-
Sinterklaas ook
-
@305 haha ja
-
Sommige politci zijn ook verdacht
-
Klopt, ik zie regelmatig kaboutertjes in de tuin.
De welbekende 'Tuinkaboutertjes' -
Ik meende gisteren ook 1 te zien, maar bleek mijn schoonmoeder te zijn.
-
@287/Krek: Dat ik dit nog mag meemaken! Het is chemtrails in plaats van gemtreels. Dus nu niet meer mensen afzeiken hier op nujij.nl vanwege taalfouten!
-
@blowdwerg
Moet ik jouw post persoonlijk nemen???
(ben ik blij dat ik alleen nog maar drink) -
Eentje heet Paul de Leeuw
-
@313
Die is zeker gedeporteerd van zijn moederplaneet? -
Er zijn zoveel vreemde mensen op deze aardkloot dat ik geloof dat ze al lang onder ons zijn!...
-
In Amerika loopt een serie "Ancient Aliens" genoemd. In die serie komen feiten aan het licht die je aan het denken zetten. Veel serieuze wetenschappers en onderzoekers hebben hun steentje bijgedragen aan deze serie en komen met bewijzen dat de aliens er duizenden jaren geleden al waren.
http://www.history.com/shows/ancient-aliens -
@317, ik heb deze serie ook gezien, het zet je idd aan het denken,
En omdat de exacte wetenschap een aantal dingen niet kan verklaren, doen we er maar niets mee, erg kortzichtig allemaal, mij is wel duidelijk geworden dat er beschavingen zijn geweest die kennis hadden van zaken die wij nu ontdekken. -
het fbi rapport maakt alleen melding van de "aangifte". en dat er verder geen onderzoek nodig is.
verder niks... -
@235 Krek besta jij wel ??? jij die alles afwijst wat je niet kent , is bijna een religie jou houding.
Afwijzen zonder enige kennis van welke wetenschap dan ook , doet je niet erg goed als schrijvend persoon hier .
Zou graag iets meer willen horen van je kennis , dan alleen maar brute afwijzingen te horen.
Dus zeg ik Krek besta jij wel dan ??? -
Ik kom van Alpha Centauri
-
@221
Niet helemaal voor het bestaan van god zijn 0 aanwijzingen te vinden.
Voor het bestaan van aliens ( of beschavingen op aarde waar wij niets van weten) duizenden., -
@321
Pas maar op ze zetten je zo uit in dit land ongeacht je achtergrond en of je kinderen hebt. -
@322
lees de Bijbel, die staat vol aanwijzingen over het bestaan van God -
@324 Ja duh!
-
@325
het was eigenlijk een grapje hoor (ook al ben ik wel christelijk) wat ik bedoelde was: er zijn misschien geen aanwijzingen voor God, maar er zijn ook geen bewijzen tegen het bestaan van God, dus het is niet verstandig om religies in zo'n discussie te gaan betrekken, dan ontstaat er namelijk een touw-trek-wedstrijd die nooit stopt. -
ik kom wel eens mensen tegen waar ik dan van denk ``jij komt niet vann deze planeet``
Stijgers in Algemeen
'Marokkaanse vrouw, wrik je los uit de...
De sociale controle die de Marokkaanse...
1 uur 30 minuten geleden door Moskowfiets
Teun van Dijck van de PVV over het ESM...
De Tweede Kamer stemde vandaag in met steun...
2 uur 57 minuten geleden door noumoe6888
IMF zet Grieken mes op de keel: "Verwacht...
Het Internationaal Monetair Fonds heeft...
3 uur 19 minuten geleden door Moskowfiets
Villa Staal bijna klaar
Een gigantische ommuurde villa met twee...
7 uur 2 minuten geleden door Don2
In Amerika worden de porties fastfood...
Als je het nog niet wist maakte de film...
8 uur 44 minuten geleden door Scholar
Best gewaardeerd
Israël - Kolonisten schieten op...
Uit het beeldmateriaal kun je opmaken dat...
5 dagen geleden door Meirav Fonkelsteen
Israël wil 20.000 man Commandotroepen...
Ter bescherming van haar belangen in de...
5 dagen geleden door Kania
16-jarige mishandeld door groep
De groep jongens met een mediterraans...
5 dagen geleden door smeerworst
Hackers Anonymous leggen website NAVO plat
De bekende hackersgroep Anonymous zegt de...
5 dagen geleden door g.zeur
Ruud Lubbers , de premier van de verdwenen...
30 miljard werden er uit de ABP kas gehaald...
1 dag 52 minuten geleden door tineke1

