"Geheim crisisberaad"
Democratie heren!!
Sorteer op:
-
leeg
-
#396
Ik vind de grootste klote partij de SP en op een haar na de PVDA goede tweede.
Ben jij het volledig eens met ALLE voorstellen van je favo partij of praat je nou werer sturende onzin ?
Leven de PVV en zie het programma alvrens blind achter de media een te rennen -
@398 En wie bij z'n volle verstand is bepaal jij uiteraard, niet waar? :)
-
DAMES EN HEREN
Uwwwwwwwwwwww REDDER in barre tijden
Uw PRESIDENT!!!
http://www.nujij.nl/rmp.120238.lynkx
*proest* -
@402
Jij vind wat anders dan ik en daarom hebben ze democratie uitgevonden. We sturen een afgevaardigde die onze mening representeert. En momenteel vindt ik Pechtold wel goed omdat ie Wilders zo goed weer woord geeft. Misschien beloon ik dat wel met een stem. -
@396
Bruut,
als je m'n berichten ervoor leest, zou je kunnen weten dat ik dat ook absoluut niet zal doen! De rillingen lopen al over m'n rug als ik er aan denk! Maar we kunnen als volk ook op andere manieren ons ongenoegen duidelijk maken!
Zoals ik al eerder schreef:
* Dus zouden we gewoon op de barricades moeten!
* Spandoeken maken
* Naar het binnenhof
* Daar de boel bezetten
* Eisen dat JP BAK ELLENDE, BALKENBREI, BALKENEINDE of hoe de mensen hem in den lande ook mogen noemen met de staart tussen zijn poten, jankend als een geslagen hond zijn biezen pakt
* Eisen dat JP de mongolen om zich heen meeneemt
En nog veel meer! ACTIE! -
#404
Dan doneer ik liever aan Wilders die in gevecht gaat om dat te verdedigen wat we hier nu doen.
Zeggen wat op je hart ligt -
@403
Ik sla tenminste niet van die complotwartaal uit. Dat neemt echt niemand serieus hoor.
Maar richt een complotpartij op, dan zullen we zien! -
#397
Ja, ja... dat weet ik ook wel...
Het gaat om het idee.
Niet vragen om loonsverhoging, alszijnde volksvertegenwoordiger zou je alles op alles moeten zetten om "jantje modaal" een hart onder de riem te steken ipv zeiken over een salaris dat al zeer riant is. -
@406
Gelukkig maar! Uit protest op Wilders stemmen is het allerdomste wat je kan doen. -
#407
Correctie
"Zeggen wat het volk op het hart ligt"
(en daar misbruik van maken om zieltjes te winnen) -
#405
Das is jouw goed recht om Pechtold te kiezen.
Zo heb ik het recht om Wilders te kiezen :):) -
#411
Ach dat vind ik nou niet. Ik vind dat ie het exact zegt zoals het is.
Zieltjes winnen met oneigenlijke argumentatie doet Bos met de regelmaat. Daarom is het zo een jojo in de peilingen. -
#409
Oook een minister is mens. Of dit het juiste tijdstip is en of de kwaliteit het echtvaardigd is slechts de vraag. -
#410
Je bent echt hard horend of ziende blind.
Mensen stemmen Wilders om zijn programma. Je weet wel zo een opsomming met zaken die je ondersteunt. Das die lijst die bij de PVDA altijd direct na de verkiezeingen direct bijgesteld word. -
De PVV is een fata morgana geboren uit haat en nijd, geaccelereerd door een recessie en succesvol door populistische propaganda.
Een eigentijdse NSDAP - als je eerlijk bent zul je de paralellen erkennen. -
@412
Juist. Wij zijn het eens dat het kabinet er een klotezootje van maakt, maar verschillen van mening hoe dat opgelost moet worden.
Ik zeg: Schaf de HRA af voor de rijken die aftrekken tegen 52%, dat zet zoden aan de dijk. Met dat geld kunnen arme mensen weer wat adem halen.
Maar dat wil WIlders niet geloof ik. -
De PVDA is een fata morgana geboren uit haat en nijd, geaccelereerd door een recessie en succesvol door populistische propaganda.
Een eigentijdse NSDAP - als je eerlijk bent zul je de paralellen erkennen. -
@415
Veel mensen stemmen uit nijd op de PVV, niet beseffend dat ze zo aan hun eigen ondergang meewerken. -
#417
Ik heb een uitgebreid relaas geschreven over de denkwijze van de linkse clubjes en waarom dat verachtelijk is. Helaas geen enkele reactie zie #322
De HRA opzich is helemaal niets. Daar horen meerdere onderwerpen bij.
In een progressief belastingstelsel is afdragen van 52 % gelijk aan aftrekken in die zelfde schaal. Das inherent in je stelsel. -
#414
Juist,
Wie doet de appraisal?
Het lef om te vragen om een loonsverhoging zonder waardig te presteren,
schande!!!.
Het Kabinet/Minsiters zouden alleen bij een nieuwe termijn een loonsverhoging mogen krijgen, dit zou je kunnen zien als prestatie die een verhoging waardig is. -
@415
Welk programma is na de vorige verkiezingen niet bijgesteld?
Meneer Wild Haars is een stuk extremer geworden in zijn uitspraken, wil alles nog harder aanpakken.....
De SP is haar voorttrekker kwijtgeraakt, en laten in mijn ogen veel mnder van zich horen dan voordat Marijnissen weg ging
De regeringspartijen zijn allemaal bij elkaar in de reet gedoken....
Als ik terug kijk naar beloftes die gedaan zijn naar het onderwijs...... tot 20% zou erbij moeten komen volgens sommige partijen. Ze hebben nu meer dan een half jaar moeten wachten op 3% !En dat scheelt in mijn ogen toch bijna de BTW!
Hou asjeblieft op! Rechtzeeten die boel! En dat hoeft niet alleen maar te gaan door op de PVV te stemmen! -
#418
je legt weer jouw gevoel neer als een feit.
ALLE mensen die ik ken en PVV stemmen doen dat voor het TOTALE programma.
De PVDA en de SP zijn mijn ondergang. Houdt ze vooral afhankelijk van toeslagen en we kunnen sturen waar we ze hebben willen. Verachtelijk uitgangspunt -
#421
verdiep je even in de afspraken van het vorige paarse clubje. Je weet wel wederom PVDA . -
#422
Noem eens een partij anders dan de PVV mt een programma en waar je je wel in kan vinden ?
De PVV heeft staan,
III. Onderwijs en gezin
Meer aandacht voor onderwijs, gezin en opvoeding kinderen: veilige scholen, kwaliteitsverbetering lerarenopleiding, normen en waarden terug in gezin en onderwijs, ouders meer verantwoordelijk voor crimineel gedrag van hun minderjarige kinderen (waar van toepassing ook als het gaat om hun eigen verblijfsstatus)
Geschiedenis en nationale identiteit prominent in het curriculum van alle scholen
Menselijke maat terug in onderwijs: kleinere scholen, primaat bij docenten en ouders
Afschaffen tweede fase/studiehuis en VMBO, herinvoering ambachts- en tuchtscholen
Sociale dienstverlening/maatschappelijke stage verplicht onderdeel schoolcurriculum voortgezet onderwijs (3 maanden: ouderenbezoek etc.)
Handhaving artikel 23 van de Grondwet (vrijheid van onderwijs), maar moratorium van 5 jaar op nieuwe islamitische scholen
Wachtlijsten jeugdzorg wegwerken -
@420
De rijken worden gesubsidieerd op hun villa's, dat is toch van de zotte? We komen al geld te kort en dan geven we het aan de mensen die toch al veel hebben. Nee, partijen die daar in mee gaan krijgen mijn stem niet.
Ik leg te ploeteren voor de hoge inkomens, genoeg is genoeg. -
#418
Domme actie,
De PVDA bestaat sind 1946? Dus die hebben een redelijke CV met altijd tussen de 30 en 50 zetels.
De PVV - een kortstondig orgasme dat als sneeuw voor de zon zal verdwijnen zodra Wilders zijn politieke dood zal ondervinden. -
#426
Onzin , klinkklare onzin.
Hoe hoog is de subsidie mijn beste ? -
@389
Dat is precies wat veel mensen zeiden toen Bakkellende aan de macht kwam. En zie nu, nu luistert iedereen aandachtig naar wat bijvoorbeeld een van Mierlo te zeggen heeft over onze democratie. Iemand die bij de generatie hoort waarvan we rond Bakkelende I zeiden dat die personen nooit meer in de kamer mochten komen, ze waren te grijs, en te oud om de huidige samenleving te begrijpen. -
#427
hahahahahahaha
Sinds 1946 een groot electoraat !! kennelijk dus overduidelijk verantwoordelijk voor de puinhoop van nu.
Met dank voor de bevestiging -
#429
Ik draai van Mierlo altijd diect weg. Noem eens wat wapenfeiten van de beste man ? Het referendum soms ? hahahaha -
democratie tot je gestemd hebt daarna wordt je gewoon weer genaaid met leugens en bedrog
-
#432
Idd boertje. Dus even het elftal opnieuw formeren met vers bloed -
"ALLE mensen die ik ken en PVV stemmen doen dat voor het TOTALE programma"
Bullshit, sorry.
1 - Zolang die foute schroothandelaar nog bij dat clubje loopt, twijfelachtig
2 - 42% van de LPF-aanhangers had LBO of minder - veelzeggend, gezien het feit de LPF ook zo'n verschrikkelijk onvolwassen schreeuwlelijk als voorman had.
3 - Die 42% ging veelal naar de VVD, en nu natuurlijk PVV
4 - Een partij die TE VEEL om een enkel individu draait is gedoemd te mislukken. -
@425
En de anti-islamisering die ze zo openlijk uitspreken? Dat laat je achterwege! Daar kan ik me totaal niet in vinden. Ik beschouw mezelf als een volledig atheïst, maar hetgeen Wild Haars daarover uitkraamt is in mijn ogen totale onzin! Daar kán en wíl ik me niet mee vereenzelvigen! -
#430
Een beetje een simpele reactie. Jammer. Ik verwacht meer van je. -
#434
Zoals gezegd slechts wat bestaande clubjes die al deccennia de dienst uitnaken zijn voor de Bull-shit.
Puntje 2 is je grootste leugen van de linkse club om maar over te komen op hun electoraat. Maar goed dat wit jij ook al -
#435
Nee hoor komt ie ,
IV. Immigratiestop / Integratie
Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaar
Invoering quotum asielzoekers van maximaal 5.000 per jaar, opvang in eigen regio
Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven
Moratorium van 5 jaar op bouw nieuwe moskeeën en islamitische scholen
Sluiten radicale moskeeën, uitzetten radicale imams
Verbod op buitenlandse financiering of buitenlandse bestuurlijke invloed moskeeën
Preekverbod buitenlandse imams, verplichting tot spreken van Nederlandse taal in gebedshuizen
Afschaffen stemrecht gemeenteraden voor niet-Nederlanders
Teksten vanwege de overheid op (voorlichtings- en informatie-)folders uitsluitend in de Nederlandse taal
Afschaffen dubbele nationaliteit
Geen medische zorg voor illegalen behoudens spoedeisende hulp
Naturalisatie pas na 10 jaar rechtmatig verblijf in Nederland gedurende welke periode men volledig moet hebben gewerkt en geen misdrijf mag hebben gepleegd
Eerste tien jaar verblijf vreemdelingen in Nederland: geen recht op uitkering
Geen verblijfsvergunning voor immigranten die tien jaar voor aanvraag verblijfsvergunning waar ook ter wereld zijn veroordeeld voor een misdrijf
Geen export van uitkeringen buiten de EU
Uitvoering motie-Wilders inzake burqaverbod in openbare ruimte
Verbod hoofddoekjes in publieke functies
Bevorderen vrijwillige remigratie -
#436
dat begrijp ik dat je die reactie simpel vind. De waarheid is hard conform je zelf aangedragen feiten in #427 -
Highrider was in een winterslaap toen Wilders
Oh well... uitleggen hoeft niet....
http://www.watwilwilders.nl/ -
@438
Kopiëren en plakken zonder bronvermelding is plaggiaat, zoals veel Nederlanders weten. Ik heb genoeg van dit zieke gezeik en stop hiermee!
Eén ding wil ik hier nog over kwijt: bedenk dat we de islamitische mensen ooit zelf naar Nederland hebben gehaald om voor ons de vieze karweitjes op te knappen.
Eigen schuld dikke bult.
Jullie gooien nog maar wat meer PVV-onzin over en weer, ik trek mijn eigen plan. Daar komt in ieder geval géén Wild Haars in voor!
AJUU -
#440
Het programma van de PVV dat vindt Wilders en verder niets -
-De waarheid is, highrider, dat de PVDA op de een of andere manier al 70 jaar lang VOLWASSEN genoeg wordt bevonden door de Nederlandse samenleving.
-De PVV heeft zich te bewijzen.
DAT ZIJN FEITEN.
Dat het CDA nu aan het wegzakken is, is een logisch gevolg van recente ontwikkelingen. Dat de PVDA nog steeds netjes meer dan 30 Zetels scoort, is vanwege KREDIET.
PVV = LPF = Credietloos. LPF faalde op bizarre wijze omdat het niet zonder voorman kon leven, de PVV.... afwachten. -
#441
Zijn de feiten te hard mijn beste ?
Staakt de argumentatie ?
Plagiaat ? Ik ben een snelle tikker :):)
Tja PVV onzin ? Gelukkig mag een ieder dat voorzich uitmaken. Jammer dat je die onzin niet beargumenteerd ontkracht.
Zielig maar o zo tekenend voor de ondergang van de PVDA. op naar de 0 zetels. -
Juist CvanR,
Nederland/Europa heeft dankzij 2 industriele revoluties, welvarende economien gedwongen allochtonen in de armen gesloten. Iets waar WIJ verantwoordelijkheid voor moeten dragen, en mocht dit nu een probleem zijn dan moeten wij dit VOLWASSEN oplossen, niet a la Wilders. -
#443
ben je nou zo arrogant of gewoon dom ? Je zegt zelf dat de PVDA al vanaf 1946 de dienst uitmaakt zie #427 met een groot electoraat.
Wie draagt dan verantwoordelijkheid voor de situatie van nu ? Wie is er verantwoordelijk voor de wetgeving zoals die er nu ligt ? Wie is dan verantwoordelijk voor de vorming va de maatschappij zoals die nu is ?
Je ontkenning is eens meer het bewijs dat je eigen feiten die jezelf bevestigd niet wil zien. Ontkenning de oorzaak van alle problemen. Jammer dat je niet meer hebt.
Feit is dus dat de PVDA vanaf 1946 de boel verziekt zoals jezelf onomstotelijk aandraagt waarvoor nog steeds mijn dank .
Wegwezen met de regentjes uit 1946 -
#445
2 revoluties en dat heeft ons nu hier gebracht ?
Weinig om trots op te zijn likt me ! -
Ja ja Highrider....
Je hebt mensen die een les uit de geschiedenis trekken, en je hebt mensen met oogkleppen op die blindelings achter extravagante individuen aanlopen zonder na te denken over de consequenties.
Zelfs als men heeft kunnen zien dat het schaap eigenlijk een wolf is, negeert men de overduidelijke waarschuwing. Daarom, gevaarlijke PVV-schapen die weldra de nieuwe Wilders-Jugend zullen zijn die langzaam maar zeker een verkapte Kristal-periode zullen veroorzaken.
Wilders mag van mij 20 Zetels hebben, laat hem maar klokkenluiden en voor onrust zorgen, dan trekt de gevestigde orde vanzelf bij. -
Er komt deze week een unieke kans voor Nederland.
Weg met dit rommel kabinet.
En dan voor de slechtste premier ooit, Nooit meer een publieke baan. -
#448
Je vergelijking gaat hlemaal mank. Helaaml op alle fronten.
De strijd tegen een boek is niet hetzelfde als de strijd tegen personen destijds.
Je geeft met je vergelijking wel aan dat je geen enkel besef hebt wat er zich in het verleden heeft afgespeeld.
Ik heb nergens over een zetel aantal gesproken maar goed als je daarmee verder wilt. 20 is het minium. Ik verwacht richting 30 en daar mag Bos zichzelf een bedank briefje voorschrijven.
Overigens in #438 staan de uitgangspunten betreffende intergratie en belangrijker reintergratie -
Tja Highrider,
Als jij ons systeem niet goed kent, dan hebben we een probleem in deze discussie.
PVDA heeft altijd mede-zeggenschap gehad, net zoals het CDA.
De werkgelegenheid vroeg nu eenmaal om immigranten. Misschien moet jij eens naar andere Europese landen kijken en vaststellen dat op de een of andere manier HEEL EUROPA geen andere keuze had dan het aantrekken van buitenlanders en dat het verstrekken van paspoorten misschien wel noodzakelijk was. -
Lijkt me frustrerend om nu zo tegen een regering te zijn en dan straks te moeten constateren dat met een regering van andere samenstelling het niets beter is geworden.
Gelukkig hoeven we dan alleen maar copy/paste te doen en we zijn weer net zo ver. -
Hoop ook dat dit de unieke kans is voor Nederland !
Het liefste dat ze het aan de mensen in Nederland zouden overlaten doormiddel van een refendem, wedde dat die Bakelende zich daarna niet meer op de tv durft laten verschijnen.
Nederland is dit kabinet beu ! -
@453
Word tijd dat ik naar bed ga met al die typfouten van me.....pff.
Welterusten allen. -
Euh....
Mank?
Paralellen -->
aanloop:
Beurscrash New York/Recessie = Huidige recessie
Gevolg:
Hitler NSDAP profiterende partij = PVV
Uiteindelijk gevolg:
Joden als minderheden de pineut = Marokkanen/Moslims/Allochtonen
Nou, simpeler kan ik het niet maken. -
#450
30 Zetels mag van mij ook. Maakt geen verschil.
Coalitie? Geen kans van slagen
Stemmen op de PVV is stemmen op een mega-oppositie die enkel voor onrust zal zorgen. -
De PvdA heeft altijd veel kiezers getrokken maar verhoudingsgewijs weinig geregeerd. Dat komt door hun weinig realistische opstelling tijdens formaties.
Wat betreft de islamitische medelanders, die zijn idd hier naar toe gehaald omdat er spanning was op de onderkant van de arbeidsmarkt maar dat moeten we wel in perspectief zien. Om die leemte op te vullen werden hooguit 70.000 mensen gehaald. Het zijn er thans meer dan een miljoen. Ik vind het niet vreemd dat er nu mensen zijn die zeggen 'tot hier en niet verder'. Wie dit wel vreemd vindt is a) geen democraat en b) zeer onrealistisch.
Alweer dat gezeik over Van Mierlo. Wie zonodig d66 wil stemmen moet dat vooral doen, maar gezegd moet worden dat die partij nog nooit iets heeft gepresteerd. Wat ze gedaan hebben is 40 jaar intellectueel ouwehoeren over 2 issues. Geez!
In deze barre tijden praten over verhoging van ministersalarissen. Een gotspe!
Niet tornen aan de hypotheekrenteaftrek. Gewoon niet doen, ook al hebben er een paar extra profijt.
. -
$451
Ik ken ons systeem heel goed. Ik heb ook een duidelijke probleem analyse neer gezet maar helaas geen enkele reactie.
Ik kijk voorlopig niet naar andere landen. Ik woon in nederland en hier hebben we shit genoeg.
Je geschuif en gedraai ontkracht nog steeds niet je eigen bewering in #427
Je bevestigt wel steeds meer hoe de problemen zijn ontstaan. -
@453
Slecht plan, zo`n referendum.
Slecht plan, het aan de mensen in Nederland overlaten.
Gezien de primaire instincten van de gemiddelde burger vrees ik voor een nog veel grotere puinhoop. -
#457
NIEMAND heeft profijt bij HRA. Helamaal niemand , een sigaar uit eigen doos.
Ik dacht dat op #322 een heldere verklaring staat -
@455
Niet overdrijven Hotbos.
De oorzaak van de tweede wereldoorlog/Hitler/Joden werd veroorzaakt door het isolement waar Duitsland in verkeerde door de eerste wereldoorlog.
Niet door de crisis. -
#455
Zie #438
Je vergelijkingen zijn zielig en ver bezijden de waarheid. Slechts gevoed door jouw veronderstelling deponeer je iets als een feit. Das verachtelijk -
@431
Wapenfeiten?
Hij was degene die vorige week de regerings- en de coalitiepartijen verweet dat zij het belangrijkste recht, het recht op informatie, door de plee hadden gespoeld door mee te gaan met Bakkellende's spreekverbod over het Irak-issue tijdens de formatie. -
#463
wapenfeiten van van Mierlozou je noemen . Zat avn mierlo bij het spreekverbod samen met balkie ? Dan heb ik wat gemist. Of drijf je liever af omdat je geen wapenfeiten kan vinden ! -
Nee, het gaat hier niet over Hitler of de Nazi's...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin
On topic blijven graag, danku
NUjij/RV -
#463
Klets niet. Dat vindt iedereen.
Pechtold is een goede spreker en een nog betere opportunist. D66-ers zijn altijd uitstekende theoretici geweest. Geen vlees en geen vis. Dat is al 40 jaar zo. -
#461
Ik heb het ook niet over oorlog, hoewel met onze groeiende samenleving en de oude slogen "vol is vol" ik niet verbaast zal opkijken als Wilders met een "lebensraum" theorie gaat komen.
Met paralellen bedoel ik enkel de dynamiek binnen de politiek ten tijde van recessies, dus hoe kleine partijen opstaan als gevolg van populistische propaganda. -
#462
Etnologie. -
#467
Nu ga jezelfs liegen kijk maar
QUOTE #455 Gevolg: Hitler NSDAP profiterende partij = PVV
end quote
QUOTE
Uiteindelijk gevolg:
Joden als minderheden de pineut = Marokkanen/Moslims/Allochtonen
end quote
Niet over de oorlog , slechts paralellen ? bah
Vol bloed socialist -
#465 Redactie
Hoewel ik het absoluut niet eens ben met Godwin en zijn wetten, respecteer ik de regels.
Het moge duidelijk zijn dat ik enkel probeer aan te duiden dat er paralellen zijn te vinden met toen en nu, simpele en verklaarbare politieke verschuivingen veroorzaakt door de psyche van het volk ten tijde van recessies.
Mocht ik grensoverschrijdend hebben gepost, mijn excuus. No bad intentions.
Okay, Ontopic...........
Waar ging dit draadje ook al weer over? -
@464
ALS je kon lezen, dan had je geweten dat IK het niet over wapenfeiten heb gehad, dat was JIJ. Lees mijn post nog maar een keer en kom dan maar weer dope doen. -
Hotbos
Sorry chap, ik dacht dat je een liberaal was maar je blijkt een socialist te zijn.
Niets mis mee, die moeten er ook zijn, maar goed om te weten.
Ik begrijp die vergelijking PVV-nazi's niet goed. Die nazi's waren destijds hartstikke links .... -
Highrider,
Niet zo onmeunig simpel, een paralel wil niet zeggen copy/paste situatie.... er zijn gelijkwaardheden in situatie.
En nee, ik zeg niets over oorlog. Enkel economie, verkiezingsgevolg, gevolg voor minderheden....
En help me eens ontopic te komen.........
Euh... catshuis..... JP..... loonsverhoging.....
*schreeuw*
*onvrede* -
#471
Nee bewijzen leveren is niet je sterkste kant das duidelijk.
Lees je eigen post zeker nog maar is goed oevr je fantastische van Mierlo.
Helaas fantastisch verwordt fantast zonder wapenfeiten maar dat wist ik al. -
@466
Beter iemand goed in theorie, en dus wel weet waarover ie het heeft, dan iemand die slecht is in theorie EN praktijk. -
Highrider is een beetje een PVV-JEHOVA...
een lemming met ideologische-oogkleppen....
Niet beledigend opvatten Highrider. -
#473
Nou wat d8 je van geheim overleg over crisis terwijl het over een meningsverschil van de HRA gaat. Zie # 322 -
#475 NuJijEvenNiet
Typisch d66geneuzel. Ik heb ze namelijk liever geen van beide. -
#472 Bizon...
Euhm, ik ben uiterst centraal met een hang naar rechts.
Sterker nog, ik zou PVV stemmen als Wilders niet aan de orde was. Programma is opzich ok.
Ik overweeg dan ook, in de huidige situatie, om op de Partij voor de Dieren te stemmen..... :-P -
#476
Zolang ik nog geen enkel feit heb gehoord of gezien wat jouw mening bevestigd kan je me niet beledigen.
ik zie dat meer als onmacht en het wegpoetsen van de feiten zoals jezelf benoemd in #427
De waarheid is soms hard -
#479
Het programma is oke maar ik vergelijk de schrijver-ontwerper het liefst met hitler
rare jongens die romeinen -
@474
Waar in 429 zie je mij van Mierlo de hemel in prijzen dan? Ik heb het alleen gehad over wat hij vorige week heeft gezegd, en daar had hij gewoon een punt.
Verder vind ik dat geen enkele politicus ooit in het belang van het Nederlandse volk heeft gehandeld. Punt 1, omdat dit simpelweg onmogelijk is, je kunt niet iedereen tevreden stellen. Punt 2, omdat onze democratie zodanig in elkaar steekt dat geen enkele partij kan waarmaken wat het graag wil. Dus wat wil je nu eigenlijk zeggen, dat van Mierlo niets heeft waargemaakt? Dat is waar.
Noem jij dan maar iemand die WEL iets noemenswaardig heeft gepresteerd in het verleden. -
#475
Weer zo perfect onderbouwd. Nou ja voor een bananenschil dan
Zelfs op theorie heb je nog niets te melden gehad laat staan praktijk -
#479 Hotbos
Eindelijk duidelijke en zinnige taal. Rechts van het centrum bevinden zich pvda en vvd. Op dit moment probeert de pvda de vvd rechts in te halen.
Ik kan je alleen maar adviseren om nooit op de pvda te stemmen. Salonsocialisten en antidemocraten.
Ik stem al 23 jaar vvd, echter als Wilders wordt veroordeeld zal ik mijn stem aan hem geven.
Ben er weg van. Weinig zinnige discussie omdat iedereen zich, zoals gebruikelijk, in de eigen stellingen heeft ingegraven. -
#482 @NuJijEvenNiet
Het gaat praktisch nooit om een IEMAND maar om een partij.
Alle partijen hebben veel meer gedaan dan d66!!!!!!!!!!!!!!! -
#482
Niemand heeft het gehad over iedereen tevreden te stellen.
Niemand heeft beweerd dat 1 partij alles kan waarmaken
Dus wat je nu eigenlijk zeggen ?
Je laatste zin is natuurlijk de topper om de pluche zitters te laten verdwijnen. Ik ken slechts Hille die op bepaalde zaken wat bereikt heeft en ook nog wat visie heeft al deel ik niet alles. -
#481
Ja, dat heet REALISTISCH.
Een ieder die claimt de judeo/christelijke normen en waarden/cultuur hoog te willen houden, alvorens/en vervolgens radicaal tegenover medelanders gaat lopen doen, daar zit iets fout. Een politicus die wekelijks Fitna loopt te promoten en daarmee Nederland negatief vertegenwoordigd, daar is iets mis mee. Een politicus die collega's "knettergek" noemt, die uitspraken doet maar nooit in debat gaat als hij daarvoor uitgenodigd wordt, daar is iets mis mee.
Niet voor niets heeft hij 24/7 bescherming nodig, psychopaten dienen inderdaad tegen zichzelf beschermt te worden. -
@485
Wat lul je nou met je d66 man, je doet net of ik daar ooit op heb gestemd.
Als iemand iets zinnigs zegt, of het van de partij komt waarop ik heb gestemd of niet, zal hij/zij van mij credit krijgen. -
#476
Van wie is die min?
Ik zal mezelf even minnen... nr. 2. -
#488 NuJijEvenNiet
Niet huilebalken, man. Je lulde zo erg dat je de stellige indruk wekte een d66-er te zijn. If it looks like a duck, walks like a duck ... -
Tja Bizon....
Ik prefereer aan de linkerkant van het centrum te hangen, maar goed... verschuiven doe je toch.
Coalitie PVV/VVD/PVDA mogelijk? -
@486
Je draait de dingen om. Ik noemde slechts van Mierlo als een van de oude garde die vlak voor Bakkellende nog aan de macht was, en die volgens de meesten NOOIT meer zouden mogen regeren. Vervolgens zei hij vorige week iets nuttigs, en was hij opeens in de gratie. Oftewel, ik wees de mensen slechts op hun eigen uitspraken. -
#490
....... it must be......
Geert Wilders?
Lame Duck? -
@490
Hahaha ik wist pas dat hij d66 was toen ik hem net even op wiki opzocht. -
#494
Jezus man, als je dat op moest zoeken dan heb je weinig reden tot lachen ... -
:-P
-
#491 Hotbos
Je hebt in elk geval gevoel voor humor.
Alles is mogelijk. In dit tijdsgewricht moet iedereen er rekening mee houden dat de PVV vroeg of laat regeringsverantwoordelijkheid krijgt. Vanuit democratisch oogpunt bekeken is dat goed. Niemand hield het destijds voor mogelijk dat de LPF in de regering kwam.
Ik walg van de SP maar het was een schande dat die partij uit de formatie werd gewipt.
Als ik moest gokken dan gok ik op CDA-PvdA-VVD. Mark my words.
. -
Tja, je mag de Balk misschien niet alles vinden, maar welke sukkel gaat dit land dán uit een crisis leiden?
Bos - muhaha, die stort ons er alleen nog dieper in.
Wilders - *proest*, ik ga daar niet eens verder op in.
Rouvoet - dan moeten we toch echt allemaal in zwart pak of jurk gaan lopen, dat wordt 'm niet.
Pechtold - tja, als oppositieleider zit ie leuk op zijn plek, maar wat kan ie nou eigenlijk zelf?
Kant (SP) - die zijn overal tegen dus ook niet voor regeren.
Soms is het beter om te houden wat je hebt, hoeveel daar misschien ook mis mee is. De oplossing van de crisis komt door een kabinetscrisis in ieder geval geen stap dichterbij. -
#487
Lekker realistisch dat de inhoud van een film resulteert in 24/7 bewakimg.
Je hebt gelijk ergens zit er iets goed fout. Wederom dank voor de bevestiging -
#488
hahahahahaha, weer onmacht ?
Neeem een pilletje misschien gaat het zo beter -
"Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken)"
Welke ongelukkige bedenkt zoiets? Er zijn veel meer buitenlanden dan Marokko of Turkije, en zonder mensen uit die landen (China en vele Aziatische landen) zouden we het hier knap lastig hebben. -
#492
Er is er maar 1 hier die draait. Nuevenniet aub -
Bizon,
Uitgaande van verliezen voor het CDA en de PVDA en de VVD misschien een paar zetels meer zou je dan op een minimaal aantal zetels uitkomen om te kunnen regeren.....
Krap. -
#501
Onzin.
De grenzen potdicht met alleen een uitzonderring voor noodgevallen. Geen zogenaamde gezinsherenigingen en importbruiden meer. Voor pakweg 15 tot 20 jaar. Eerst integreren tot ze groen en geel zien en de puinhoop opruimen. Daarna zien we wel verder. -
#497
Dat wordt dan waarschijnlijk een minderheidskabinet.
Hoe lang staat dat ?
De coalitie bij een ± 25 zetels grote PVV wordt een schier onmogelijke popdracht omdat men niet over politieke onderhandelt maar over HUN geweten. -
#504
Ze kunnen niet lezen en willen niet lezen. De meeste kennen hier kennen niet eens de uitgangspunten van de PVV.
1 sukkel moest zelfs opzoeken wie van Mierl was dat zegt mij genoeg over het nivo en waar de meningen op gebaseert zijn. -
#503 Hotbos
Het kan wel. Enkele weken geleden was er een peiling waarbij de enige mogelijkheid voor een meerderheid (76) van 3 partijen door deze 3 gerealiseerd kon worden. -
#501
Knap lastig ? Leg is uit ? -
#507
Nou ik mag hopen dat die coalitie dan 1 of 2 zetels verliest. De hopman Rutte lijkt me nou geen stevige coalitiepartner -
Highrider
De PVV komt alleen in beeld wanneer ze echt groot worden (40 zetels) en CDA en PvdA relatief klein. Niemand durft het te zeggen maar men zal hoe dan ook naar het wapen van de cordon sanitaire grijpen. Zie België. -
Highrider,
Als ik je morgen op straat tegenkom en je loopt naast je vrouw, en ik zeg tegen je vrouw/vriendin/vriend:
"Ik vind jou een vuile hoer"
Hoe zou jij daarop reageren?
(simpele vraag, niet omheen draaien) -
Ik zie alleen niet in dat een van de coalitiepartners op dit moment er belang bij heeft om het kabinet te laten vallen.
Mei 2011, tot die tijd moeten we het nog met ze doen, ben ik bang. -
"1 sukkel moest zelfs opzoeken wie van Mierl was dat zegt mij genoeg over het nivo en waar de meningen op gebaseert zijn"
Het verbaast me niet dat je zo'n belabberde discussie techniek hebt, zoals eerder gezegd PVV-JEHOVA, zonder respect voor derden. -
Old no. 7
Deprimerende gedachte....
BIER!!!! -
#512 @ Old No. 7
In verreweg de meeste gevallen ging het niet om de vraag wie er belang bij had. Als er te grote tegenstellingen zijn dan kan er niet meer geregeerd worden. Zo simpel is het. Er zijn genoeg struikelblokken waarover het huidige kabinet kan vallen. Gebruik maar eens je hersens. Tip: zou Irak er iets mee te maken kunnen hebben? -
#513
Ach wat respect betekend voor jou heb ik net uitvoerend mogen ervaren toch ?
hahahahaha , het potje en het ............................. -
Irak, Gedoog, Rook allemaal bliksemafleiders voor de ECHTE problematiek.
-
#511
Dan slik jij die woorden in. Of je moet moslim zijn , die mogen het. -
Dat helpt altijd.
;-) -
#515
Ook een onderwerp maar het H woord is hier spelbreker. Bos zegt bekijken en Bakkie zegt No-way josee -
Oog om oog highrider.
Bij de eerste maal vermelde ik nog netjes dat je het niet beledigend op moest vatten. -
#510
Ja correct maar dat zal pas echte groei geven als voorstellen van Wilders worden geblokkeerd bij een cordon sanitaire -
#518
#511
Serieus. Je reaktie. -
#521
Ik ben ook niet beledigd !!!
Je sprak toch tot mijn vrouw ? Nou lul dan niet die kan zo een ventje best hebben zonder mij hoor hahahahahahaha -
@515
Gebruik je hersens vind ik geen vriendelijke woordkeuze.
En ik zie ook de problemen met Irak wel. De vraag is of dat dusdanige problemen oplevert dat het kabinet gaat vallen.
Naar mijn bescheiden mening is er niet zo veel ernstigs aan de hand namelijk.
Als je met de kennis van 2002 naar de gang van zaken kijkt en op je harde schijf in die grijze massa alle bestanden van latere datum wist zie ik niet in wat ze verkeerd hebben gedaan.
De situatie beoordelen op basis van de huidige kennis is volgens mij namelijk niet juist. -
#523
Uitermate serieus hoor. Eee westerling beledigd maar vanuit het geloof mag jij het gerust een ongesluierede hoer vinden. Das normaal in die kringen en kan je gewoon op youtube terug vinden. -
#525
Jezus mag je niets meer zeggen. gebruik je grijze slapende massa , zo beter ? -
@527
Als jij de context waarin het stond vriendelijk vond mag dat. Ik denk daar anders over. -
maar ik ga slapen . Deze lul heeft geen uitkering maar morgen mag ie weer om 5.00 hr aan dek staan voor de dagelijkse bijdrage aan de linkse nivilerings knuffelcultuur
-
Welterusten.
-
#528
Ik kan het toch niet anders opvatten dan denk even terug. Maar kennelijk vinden sommige dat al beledigend
bye bye snurk snurk -
Highrider,
Ik stel een simpele vraag en vraag je om niet om het antwoord heen te draaien.
Je antwoord is "ik word boos/emotioneel, en misschien wel agressief"
Dus, terugkomend op het onderwerp, Wilders heeft min of meer alle Moslims voor "hoer" uitgemaakt met zijn uitlatingen, terwijl hij mooie recente voorbeelden als Pimpampet en van Gogh heeft, dus in principe zich aan dezelfe steen stoot (ezel?). Vandaar 24/7 beveiliging. Eigen schuld.
Bal, kaats
Vuur, branden -
#526
Mijn (politieke) overtuigingen komen niet van wat ik zie op YouTube.
Mijn god, wat val je met die opmerking verschrikkelijk door de mand.
Propaganda-slachtoffer. -
Ja...
2 AM...
Tiet veur maf'n -
Bal, kaatsen. Fysieke inspanning.
Discussie. Vermoeiend.
Op eieren lopen.
Gaaaaaaaaaaap.
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...................................... -
Citaat uit het artikel: "Verdonk vindt bovendien dat het kabinet de lasten hiermee ten onrechte neerlegt bij de belastingbetaler."
:-D
Bij wie moet je anders de lasten neerleggen??? Bij de uitkeringstrekkers? -
Harrie Potter in de geheime kamer.
Als ik kon toveren, oh dan..... -
Gaat waarschijnlijk over de aanstaande loonsverhoging voor de ministers...
Hoeveel procent is nog even het struikelblok... -
Gaat waarschijnlijk over de aanstaande loonsverhoging voor de ministers...
Hoeveel procent is nog even het struikelblok... -
Ik ben tegen de recessie , mijn slogan is ; "geen gezeik iedereen rijk"...
-
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Bush topadviseur wordt in het kabinet Balkenende , komt het toch nog goed met Nederland!!!
-
De oplossing tegen de recessie is ; gewoon niet meedoen met die recessie !!!!
-
"Het kabinet wil het ministerssalaris deze regeerperiode met 10 procent verhogen."
Welke CAO hebben zij? Wil ik ook wel! Wij moeten het vaak doen met 2 of 3 %. En dan zijn er nog genoeg die minder of niets krijgen aan loonsverhoging. -
Tijd voor actie !
We klagen ... ik klaag al jaren over deze zorgverzekering en met mij heel Nederland. Maar het kabinet doet al 7 jaar 'niet' wat goed is voor het volk.
De nieuwe zorgverzekering is daar voorbode van:
1. Je bent verplicht
2. Zij dicteren de prijzen - surrogaat marktwerking
3. De rijken profiteren en zijn er jaarlijks gigantisch op vooruit gegaan.
Er wordt nu 'Socialisme' wordt ingezet in een kapitalistisch systeem.
En mensen, 'echt' dan zijn we veel verder van huis. Social Control tijdens commercie ten faveure van een kleine groep 'notabelen en politici', die elkaar blijven verrijken en elkaar in stand houden !
Maar wij zijn sterker als hen, wij zijn beter als hen, sta op en verenigd u !
Zet onze verschillen, HypotheekRenteAftrek of niet, koopwoning of huurder, opzij... dit gaat u allen aan ! Sta op !
We moeten iets doen, voordat ze aan onze kinderen komen. Want Rouvoet is al 'in place' en false-flag operaties zonder daderbeelden worden al uitgevoerd in Belgie en Weesp !? -
#544
Alleen op De Dam staan...
Hoe voelt dat? -
Het is in ieder geval niet geheim meer :P
-
Geheim?
Achterbaks en leugenachtig zul je bedoelen. -
Hotbos die linksekerk preek van jou dat de pvda al 63 jaar meedraaid daar moeten we dus gelukkig mee zijn volgens jou ..de uitslag is dat de ouderen generaties geplukt en geschoren zijn en worden als oudvuil behandeld worden in een bejaarden huis , sinds de jaren 70 het onderwijs na de kloten geholpen incl scheepsbouw de mijnbouw textielindustrie fokker in de handen gespeeld van de grootste concurent daimler die er binnen een paar jaar de stekker uittrok , meegedaan aan het verkwanselen van vele nederlandse bedrijven ,door de hoge brandstof accijnsen vorig jaar de transport sector gemold heeft . hordes aan geluk zoekers hier heen gehaald die nagenoeg niks bijdragen alleen onze opgebouwde rechtten afbreken en financieelen zekerheden ,.een rechterlijken macht die gedomineerd wordt door een pedofiel .en bos een sinterklaas die straks al het geld van de burgers weggeven heeft de geschiedenis in gaat als de grootste L.. allertijden
-
In 't geheim,,,,,,,,,,,,,,,,, is er een geheim dan? ;-)
-
#533
Ik een propaganda slachtoffer ?
hahahahahahahahaha , meldt je aan voor de leukste thuis je gaat zeker winnen.
Blijf jij maar lekker zitten bij je clubje wat al decennia de arbeider uitholt en wat je daardoor als ervaringsdeskundige bestempeld.
Je hebt niet 1 enkel feit genoemd. Je keuze voor de PVDA is dus begrijpelijk. Wees zo onduidelijk mogelijk hahahahah wat een linkse kwast -
#532
Jammer dat je de cursus bergijpend lezen nog steeds niet hebt afgerond. -
#465
Kijk nog even daar. Zelfs de vraag hoe je weer on topic beantwoord je niet.
Je bent een linkse clown met een zeer slecht programma -
Quote: "Premier Jan Peter Balkenende, vicepremiers Wouter Bos en André Rouvoet en de fractieleiders van de partijen zullen dan kijken of ze nog wel samen verder willen, " Oh wat een heerlijk nieuws....kunnen alle Christenen vanavond een schietgebedje doen dat het kabinet VALT!!!???!!
-
We moeten niet zeuren! Wij willen een representatieve democratie in plaats van een twee of drie partijen stelsel. We worden geregeerd door het CDA samen met de grote verliezers van de verkiezingen en een christelijk fundamentalistische splinter partij. Maar he, dat is onze democratie!
Live sucks maar ik denk dat ze zich allemaal aan hun stoel vastklampen en echt niet opstappen! -
Wat is Democratie: Bos die met zijn mening naar Balkie gaat en met Balkie zijn mening terug naar buiten komt.
-
Wat is Democratie: Bos die met zijn mening naar Balkie gaat en met Balkie zijn mening terug naar buiten komt.
-
Het is eerder 'andersom'
geloof me. CDA Balkenende = Mugabe NL = CDA Balkenende
Hopelijk zit ie niet zo vast in 't zadel (20+ jaar) -
ja lul je daar maar eens uit !!! hahaha
we laten met ons sollen lalalalaa
we laten ons belazeren lalalalalala
lalalala
en dat allemaal in de naam van de DEMOCRATIE!
gelukkig is het bijna carnaval!
tralalala -
Demoncratie?
-
Dis land is een Dictatuur staatje en als het aan deze idiote regering ligt dan word het nog erger.
Balkelende is gewoon een stiekum links ettertje anders kan je het nooit uithouden met al dat linkse tuig. -
Uit dit beraad komt :
- Hypotheekrenteaftrek ZSM afschaffen
- BTW hoog tarief gaat naar 20%
- Pensioenleeftijd gaat naar 70 jaar
- Afschaffing WW-premie wordt teruggedraaid -
hoera!
20 miljard bezuinigen
we mogen gaan betalen voor de banken.
We leven in een "corperate stae" -
state
-
Ze zullen wel moeten bezuinigen nu de bedrijven leeg gezogen zijn.
Laten we beginnen met die enorme burocratie die makkelijk per jaar 20 miljard op bratst, ho ja geef de minister 3 miljoen inkomen misschien krijgen we dan wel ervaren mensen daar in den haag die niet de kelder in duiken. -
De democratie is overleden bij het verdrag van Lissabon, dus dit verbaast me niets.. De heren lossen graag hun eigen gepruts stiekem op, zo ook nu!
-
Bezuiniging alle ambtenaren die gratis in de 1e klas van de trein zitten naar de 2e klas.
Stijgers in Algemeen
IMF-baas heeft weinig sympathie voor...
Christine Lagarde, baas van het...
5 uur 37 minuten geleden door j0piter
Tegenlicht: Groen Goud
Al meer dan 15 jaar is de cameraman en...
6 uur 4 minuten geleden door Branislav
32 kinderen omgekomen bij bloedbad Syrië
Een enorm bloedbad in de Syrische stad...
8 uur 9 minuten geleden door Nieuwsview
Speciaal voor nujij een filmpje
Omdat de website zo snel is.
9 uur 12 minuten geleden door philipson
Moslims na 20 jaar begraven in Bosnische stad
De lichamen van 66 Bosnische moslims zijn...
9 uur 31 minuten geleden door Ferr06
Best gewaardeerd
Amerikaanse soldaten van Irak/Afghanistan...
Het word serieus, er vind een ware...
3 dagen geleden door hotwing
Kritiek rekenkamer op noodfonds ESM
De Algemene Rekenkamer heeft kritiek op de...
2 dagen geleden door turtle63
'Marokkaanse vrouw, wrik je los uit de...
De sociale controle die de Marokkaanse...
16 uur 53 minuten geleden door Moskowfiets
Hoe democratisch is D66 eigenlijk nog?
‘Hij heeft een stemming gekregen, daar moet...
4 dagen geleden door Moskowfiets
Hackers Anonymous leggen website NAVO plat
De bekende hackersgroep Anonymous zegt de...
6 dagen geleden door g.zeur


