- Het aantal gemelde gevallen van discriminatie tegen homo's en joden is in 2009 flink toegenomen. Dat blijkt uit het landelijk Criminaliteitsbeeld Discriminatie van de politie over 2009, dat minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) dinsdag naar de Tweede Kamer heeft gestuurd.
Sorteer op:
-
@195
U stigmatiseert ? -
@70 ".....onbekendheid leidt tot haat....."
En daar wringt ém nou juist de schoen. Je noemt het een feit en daar ben ik het beslist niet mee eens. Het is inderdaad een feit dat mensen vanuit onbekendheid (met Joden, of andere culturen) veelal discrimineren, maar het zou juist zo prettig zijn als die onbekendheid ons nieuwsgierig zou maken in de ander.
Krijg je een heel ander sfeertje, wedden?
Mijn motto is dan ook "Leven en laten leven!"
Wordt het zoveel leuker van in de wereld....;) -
@ 195, welke hoek dan?
@197,je bekeert je gelijk tot het moslimgeloof? -
@188
Laten we het er op houden dat veel landen niet allemaal safe zijn, dat geldt ook voor de Palestijnen met hun scutraketten, dat zijn toch ook geen lieverdjes, aan de andere kant vind ik dat Israel de bezette gebieden vrij moet geven, maar ik vind het moeilijk om over een land te oordelen waar de regeringen uiteindelijk verantwoordelijk zijn voor veel dingen Bin Laden is ook verantwoordelijk voor zijn daden, maar niet alle moslims, maar ik denk dat ik het met veel mensen niet eens kunt worden, en dat hoef ook niet, wel weet ik dat de haat steeds erger word tegenover de Joden. -
eviltje, uw volzinnen zijn prachtig. Alleen wat u uit kraamt is onzin.
Ik zelf ben ongelovig en overtuigd atheist. Of sta in nu in het hokje ongelovige hond? Die omgekeerde gieter doet me eerder denkan aan Jan Pelleboer trouwens. Heeft ie wel een natte kop gehad de laatste tijd. -
ik word het intussen zat dat mensen mij als homo willen voorschrijven hoe ik mij "normaal" moet dragen. kan ik risicoloos met mijn vriend hand in hand lopen? nee. kan ik in een cafe mijn vriend een kus geven en met hem dansen zonder nare gevolgen? nee. zolang anderen niet normaal kunnen doen naar ons hebben ze niks te eisen.
-
@195
Zeg mij eens, welk geloof moedigt haat tegen Joden en Homo's aan? juist, de Islam
Welke partij wilt daar iets tegen doen? juist, de PVV. -
Godsallemachtig,wat wordt hier voor een gif gespuid.
-
ze kramen allemaal onzin uit iedereen weet het beter. doe wat je wilt gekletst wordt er toch
-
@206 Plusje.
Ik word daar inderdaad ook gek van. -
@Na regen komt zonneschijn, #185: Wat je schrijft over dat er bij kinderen de Jodenhaat met de paplepel wordt ingegoten geloof ik, maar... ik heb enige tijd geleden een docu op tv gezien waarin Joodse schoolkinderen in de bus zongen "Aan alle lantaarnpalen zullen we Palestijnen ophangen"; ook aan die kant zijn ze dus geen haar beter...!
Of er veel bewonderaars van Hitler zijn weet ik niet: kan mij het echter wel voorstellen (maar wederom niet goedpraten). Was deze eikel nooit in Duitsland aan de macht gekomen, was waarschijnlijk nooit de staat Israël gesticht: is dus wel dubbel...
Klopt van de tweede wereldoorlog: er waren zelfs Islamitische divisies... Die waren er echter niet zozeer op gebrand om de Joden te doden: dat probleem was er immers nog niet (want de staat Israël bestond nog niet eens).
Zoals ik al aangaf komt het met name door de geloofsfanatici: de Joodse Orthodoxen zijn net zulke parasieten als de strenge Islamieten.
Wat mij erg verwonderd is dat deze Orthodoxe Joden zo veel zeggenschap hebben: de groep is niet bijster groot, doet weinig meer dan de Thora bestuderen, handel drijven enz.; eigenlijk hebben ze zelfs een uitzonderingspositie omdat ze bijv. niet in het leger hoeven !
Deze groep met voornamelijk extreme ideeën geeft een groot deel van het Joodse volk een slechte naam: ik snap niet dat dat volk daar dan wat aan doet !
Wat betreft de strenge Islamieten: hetzelfde.
In ieder geval: als iemand kracht uit een geloof wil halen: prima ! Maar... zolang zij zichzelf daardoor als uitverkorene, Übermensch, bijzonderen, enz. zien wordt het gevaarlijk !
Er zijn immers genoeg verkeerde voorbeelden uit de geschiedenis...! -
als je homo bent dat heb je toch voor jezelf heeft een ander toch niets mee te maken. echt die hollandse bemoeizucht.
-
Joden en homo`s worden gediscrimineerd??? "/
Ik heb het gevoel dat moslims 1000x erger worden gediscrimineerd.. -
@191 Dat was weer even zoeken. Met een beetje Engels kom je daar wel achter.
Is there a proper Muslim way to have sex with animals? Indeed, there is! Guidelines for sex with animals can be found in the writings of Ayatollah Khomeini. Two excerpts from his writings serve to clarify the matter.
"A man can have sex with sheep, cows and camels and so on. However, he should kill the animal after he has his orgasm. He should not sell the meat to the people in his own village; however, selling the meat to the next door village should be fine." Don't the buyers deserve a discount of some kind?
Khomeini's "Tahrirolvasyleh" fourth volume, Darol Elm, Gom, Iran, 1990
Stelletje viespeuken. -
@211 calle
Eens met je reactie, waar er twee kijven denk ik dan maar. -
@Na regen komt zonneschijn, #215: :-)
-
@211 Dikke plus!!!!
"als iemand kracht uit een geloof wil halen: prima ! Maar... zolang zij zichzelf daardoor als uitverkorene, Übermensch, bijzonderen, enz. zien wordt het gevaarlijk ! "
Ik zou daar nog op willen aanvullen: "...en zolang je niet probeert anderen jouw geloof op te dringen." -
PVDA eet u nog lekker??
-
Ik ben ook homo, ben 47 jaar, en heb nog nooit agressie gemerkt bij wie dan ook, iedereen weet het van mij als vanzelfsprekend, ik ga ook met turken en marokkanen om, no problem, echt waar!
-
Tijd dat we eens onderscheid gaan maken tussen joden en zionisten.
-
Oh, stappen we allemaal over op halal hoor ik iemand denken. En bij terrorisme gaan we ons ook maar aanpassen aan de wensen van moslims. Zo werkt het al een tijdje.
-
Volwassen kunnen op fora tegenwoordig alleen nog maar op elkaar schelden lijkt het, als het over moslims, homo's of joden gaat. Het is werkelijk te walgelijk voor woorden wat je daar allemaal over leest!
Misschien moeten we gewoon bij de kinderen beginnen. Er b.v. op school uitgebreid met ze over over praten en ze leren dat schelden heel zeer kan doen!!!!!!
Wanneer gaan we eindelijk weer eens aardig tegen elkaar doen? -
@207 en de plussers ervan
het is de christelijke kerk geweest die hier het langst en het meest de homo's discrimineerde.
Maar het is weer zo makkelijk roepen dat de moslims het gedaan hebben. -
211#calle>U verwoord het precies ,het superioriteits gevoel aangewakkerd door het politieke of religieuze gedachtengoed,is de veroorzaker van het meeste racisme en ander verderflijke elementen in een samenlevig.En de extremisten van deze instellingen gooien er nog een schep bovenop.Want wij zijn allemaal gelijk ,wij zijn allemaal veredelde apen en niets meer.Noch kleur ,noch religie ,noch sexuele geaardheid kan een onderscheid rechtvaardigen die gebaseerd is op haat ,racisme en discriminatie.En het trieste van het geval is dat de meeste gelovigen en politieke aanhangers hiervan misbruik maken ,zodat de contrasten alleen maar scherper en ondraaglijker worden.
-
@217, zullen we dan ook meteen maar ophouden met aan de moslimwereld op te dringen dat onze cultuur zoveel beter is?
-
Ter aanvulling op @223 1 voorbeeld
http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=18490
Gewoon hier en nu, de christelijke kerk. -
@100
Ik ben erg benieuwd van welke feiten ik dan volgens u niet op de hoogte ben. Er is wel degelijk een verband tussen de economische situatie, het daarmee samenhangende welbevinden en de toename of afname van discriminatie. In een klimaat van econpmische tegenwind kunnen personen die dit voeden, immers beter gedijen. Ziedaar het verband.
Een tip aan u voor de volgende keer dat u wilt reageren: wellicht dat een inhoudelijk reactie zinvoller is dan semi-neerbuigende one-liners te poneren. Dat staat nogal dom, waarmee het effect het tegenovergestelde is van hetgeen u voor ogen heeft... -
@219 jij hebt geluk gehad wat dat betreft. ik heb me wel moeten verdedigen. vaak verbaal. maar in 1 situatie zelfs fysiek.
-
Homo's jullie zijn toffe gozers hoor, nou.. niet allemaal natuurlijk, alleen moet je niet kussen waar ik bij bent, en aan me zitten, maar jullie mogen best m,n buurman worden, geen punt, ik heb vrienden waar ik dag en nacht een beroep op kunt doen, ze zijn echt niet allemaal slecht, zo, iemand mag ook jullie wel eens een hart onder de riem steken:-)
-
@229
zo heb ik niets tegen hetero's als ze maar niet denken dat ik steeds aan ze wil zitten :))) -
@229 Ik kus wanneer ik wil. En, ik ga echt niet aan iedereen zitten of zo. :-) Maar dat terzijde, bedankt.
-
Ach, ik ben een lesbische vrouw en heb zowel in de Randstad als hier in het oosten alleen maar last gehad van autochtone buren en respectloze autochtone kerels, die voorstellen om eens een keertje mee te doen in de seks. Hier op Nujij een paar dagen geleden nog een kerel die dacht grappig te zijn en vond dat ik een beurt nodig had, omdat ik het niet met hem eens was.
-
@230
Was een geintje jo, je kent me toch, of niet..is maar goed ook, want ik sta bekend als de bonte hond:-) ik ga me dan maar schamen...toch een fijne avond. -
@233
hmz, ik zette er nog wel zooooo'n vette smiley achter ;) Geen zorgen en blijf gerust wat mij betreft! -
Als iedereen er nu eens mee ophoudt om zich zo overdreven voor zijn geloof of geaardheid te presenteren, wat zou de weleld er dan leuker uitzien. Geen pijpekrullen, geen gaypride. geen ramadan. Blijf in hemelsnaam zezelf. Geluk kun je alleen maar zelf vinden en nooit in een "groep" Geen suikerfeest bioscoop ellende. Wat bezielt deze mensen om zich zo te presenteren, terwijl ze zouden moeten weten dat je NOOIT iemand's karakter kunt veranderen. En als al deze mensen dat dan toch zo geweldig vinden houdt het dan "binnenskamers"en val mij er niet mee lastig.
-
@225 Heel graag!
-
In Israel worden hele bevolkingsgroepen dagelijks gedicrimineerd.
Eerst daar maar eens wat van zeggen. -
@213: Jij moet niet op jouw gevoel vertrouwen. Feiten. Verstand. Kennis. Daar heb je iets aan. En natuurlijk heb jij gelijk als jij even fijntjes vermeld dat moslims (soms)(ook) worden gediscrimineerd. Maar het verschil bestaat bij de daders. Mensen die joden en homo's discrimineren zijn (vaak) moslim.
-
@235, dus we moeten eigenlijk allemaal weer "in de kast". Je hebt kennelijk niet begrepen waarover bijvoorbeeld de gaypride gaat. Dat gaat er namelijk niet om om jou te ergeren, dat gaat er om dat er aandacht nodig is voor homoseksualiteit. En die aandacht blijft nodig zolang er nog mensen vervolgd worden vanwege hun geaardheid.
-
@232 Anne
Kom jij aan de andere kant wonen, gezellig hoor met mij, en ik zet lekkere koffie ,met mij kun je alle kanten op, (behalve de goeie zeggen ze altijd:-)
laat ze maar kletsen. -
@235 ..... "Geluk kun je alleen maar zelf vinden en nooit in een "groep" "
Huh? Sinds wanneer niet? -
Als men al een beetje kritiek heeft op het israel beleid wordt dat door het CIDI al gezien als antisemitisme
-
232#anne66.U heeft helemaal gelijk wat Uw geaardheid aangaat ,dat is Uw persoonlijke instelling,en het is van de zotte om U sexuele voorkeur te gebruiken om U te beledigen ,en om oneerbare voorstellen aan U te voorleggen.Maar pas op ook U gebruikt het woord autochtoon ,en dat is al een verkeerde instelling ,want autochtoon en allochtoon is voor mij hetzelfde.dus het zit al diep ingeworteld in onze denkwijze.En ook las ik in een vorige post van U over het cristelijke gedachtengoed,maar zowel in de islam als in het christendom worden homo,s vervloekt.Beide geloven zijn één in het wegzetten van andersdenkenden.
-
@225
Je bent kennelijk ongelukkig in onze cultuur
Moet haast wel -
rectie op 213
Daar hebben zij het zelf naar gemaakt! -
Worden joden geweerd bij sollicitaties? Nee. worden joden gestigmatiseerd en allemaal over een kam geschoren? Nee
Worden moslims geweerd bij sollicitaties? Ja worden moslims gestigmatiseerd en allemaal over een kam geschoren? Ja -
@229 doen jullie als hetero's dan voortaan ook niet in het bijzijn van homo's kussen? en graag niet aan mij komen ok? deal?
-
@121 Ja en een meisje met een kort rokje dat aangerand wordt heeft het ook aan zichzelf te danken. Denk na.
@110 Ontkennen van de vernietiging van Joden mag niet.
En hoe vind jij het om als moslim weggezet te worden als een minderwaardige groep. Als aanhanger van een middeleeuwse ideologie? Hoe vind jij het om niet als mens aangesproken te worden? Dat is namelijk precies het probleem.
Het gaat nooit om hele bevolkingsgroepen, er is nuance. Dus niet "de joden" "de moslims" noem maar op. -
Laten we eens het verschil leren tussen kritiek hebben op het beleid van israel en kritiek op joden an sich.
-
@244, nee, ik ben niet ongelukkig in onze cultuur, ik vind het alleen arrogant om de ene cultuur als beter weg te zetten als de andere cultuur. Het enige dat ik kan zeggen van onze cultuur is dat die anders is van andere culturen.
@243, ik gebruik met opzet het woord autochtoon, omdat er zo de nadruk wordt gelegd op het verschil tussen allochtoon en autochtoon. Als je dit soort draadjes leest zou je haast denken dat autochtoon staat voor alles wat puur en zuiver is en allochtoon voor alles wat slecht en verdorven is. -
@11
"De joodse bevolking is ook een bevolking die heel snel het woord discriminatie gebruiken als je kritiek op ze uit of als je iets negatief van ze vindt."
Hoeveel voor last heeft de samenleving dan van de pakweg 40.000 Nederlandse joden dat dat kritiek rechtvaardigt? -
@237 ik heb geen flikker met israel temaken. eerst zaken in eigen huis op orde brengen.
-
@244
Accoord , maar zou er andersom niet zo gedacht worden ? -
Er zullen altijd mensen blijven bestaan die elkaar niet liggen,waarbij geen chemie is.Die zoek je dan niet op.Als ik nu als hetero iemand niet zo zie zitten en hem mijd,dan is er geen naam voor.Maar als je een anders gelovigen(zonder het te weten)of homo of lesbie mijd,dan heet het ineens discriminatie.Ik wil helemaal niet weten wat iemand wel of niet geloofd of wat hij/zij seksueel onder de lakens deelt.Doe normaal(niet lebberen in het openbaar)dan hoef ik mij daar ook niet aan te storen.
-
@253, Ja, vast. Maar wat heeft dat met mij te maken? Ik hoef toch niet zo te denken, omdat ze aan de andere kant wel zo denken?
-
@247
Nee hoor, wij kussen niet in het openbaar deal gesloten:-) -
@254, als uitingen van liefde al storen, dan weet ik het ook niet meer. Ok, mensen hoeven elkaar niet af te zuigen in het openbaar, maar een kus mag toch wel?
-
EAJG ervaart geen discriminatie.
Het CIDI wel......
Waar ligt dat aan ????
Ik denk inderdaad dat moslims hier in dit land veel en veel meer gediscrimineerd worden dan joden. -
@256 nou als de rest van die hetero's dat ook doen ipv alleen te zeiken over kussende mannen komen we een eind verder.
-
reactie op 241
Nee , geluk is zoiets persoonsgebonden dat dit onmogellijk te delen valt met een "groep". Als dit wel gebeurt zijn we weer terug bij de sektes van vroeger!! -
nu.nl 01-07-2010:
'Antisemitisme neemt af'
http://www.nu.nl/binnenland/2282389/antisemitis...
nu.nl 14-09-2010:
'Fors meer discriminatie homo's en joden'
http://www.nu.nl/binnenland/2333536/fors-meer-d... -
@258 Is het een wedstrijd.....?
-
@260, dat is onzin. Geluk wordt praktisch alleen maar ervaren in combinatie met anderen. En gelijkgestemden worden daarbij automatisch opgezocht, omdat de kans op geluk met hen groter is.
-
@258, als dat echt zo is, waarschijnlijk omdat de leden van EAJG of nooit buiten komen, of niet als Jood herkenbaar zijn. Andere verklaringen zijn er niet, want anti-semitisme onder met name Islamitische migranten is onveranderd groot.
En waar haalt u vandaan dat Moslims vaker gediscrimineerd zouden worden? Die kunnen tenminste nog overal veilig over straat. Dat kunnen sommige andere minderheden niet langer zeggen. -
@255
Heb ik dat beweerd , dat je zo moet denken ? -
rectie op 239
Ik ben zelf homo maar heb een enorme hekel aan "nichten". Ik heb totaal geen behoefte om mij zo overdreven te presenteren. Mijn levensgeluk hoef ik Godzijdank niet op de Amsterdamse grachten te zoeken!!! -
@258
Slechte beredenering. Hoeveel joden zitten er bij het EAJG die snel als jood herkend zullen worden? -
@266 Maar niet iedereen op de Gay Pride is "verwijfd." Ik zelf val ook niet echt op "verwijfde" mannen. Maar als ze zo zijn dan okay, het is alleen jammer dat men denkt dat alle homoseksuelen gelijk "verwijfd" zijn. Vooroordelen, helaas.
-
@266
Zo is dat , niets aan het handje -
@266, gelukkig hoef je je ook niet zo te presenteren. Jij mag gewoon zijn, wie je bent. Dat gun ik iedereen, jij niet?
-
Je zou al elke aangifte van discriminatie moeten bestuderen om over zo'n onderzoek iets zinnigs te kunnen zeggen. Nu gaat men alleen van eigen denkbeelden uit die veelal niets met de werkelijkheid hebben te maken.
-
Voetball Hooligans kunnen er ook wat van hoor, niet alleen de moslims en christenen.
-
@270
Ja , hoor Mijnheer Pechtold , dat mag
Voor psychopaten , hooligans enz . maak ik zelf een uitzondering -
We zitten in 2010 toch
het is toch bijna 2011 toch
of zit ik nu verkeerd?
Hebben ze zo lang nodig gehad die dingetjes te berekenen? -
Zijn wij het over eens dat vrijwel iedereen haat tegen wie dan ook veroordeelt?
We leven in een vrij land en dat willen toch graag zo houden, niet dan?
Laten we dus ophouden met het gedrag dat door onze grondwet wordt veroordeeld. "We"? Ja we, want iedereen heeft meer of minder vooroordelen, waarvan hij of zij zich nauwelijks bewust is. Ook ik! Maar zeker de heer G.W. uit Venlo en zijn aanhangers. Homohaat is namelijk heel gewoon bij extreem-rechts.
Waarom laat die genoemde heer zich anders in met homohatend extreem-rechts in de V.S. van Amerika en in Israël?
Woord en daad, zo aan elkaar gebonden en toch zo ver van elkaar verwijderd. -
Verwar Joden niet met Israëli's aub. Joodse families wonen vaak al sinds de 15e eeuw in Nederland en hebben net zoveel met Israel en de Israëlische politiek te maken dan Marokkaanse jongeren met de Palestijnen: helemaal niets dus. Ik ben zelf Jood en ik word vaak aangesproken op de politiek van Israel. Alsof ik daar een mening over heb. Ik ben nederlander en heb mijn handen vol genoeg aan onze eigen politiek...
-
CDA
Een woordvoerder van de VVD laat in een reactie weten dat ''zowel COC als CIDI bij de VVD in goede handen is''. Ook het CDA stelt desgevraagd ''goede notitie te nemen van het bericht''.
Verder willen de partijen niets zeggen over een mogelijke vermelding van het onderwerp in het conceptregeerakkoord dat in de maak is.
Er komt toch een regeer en gedoog akkoord?
In regeer akkoord mag mag de burger volgens onze grondwet, niet discrimineren.
Wilders gedoog club mag, onder de zeer terechte vrijheid van politieke menings uiting, moslims blijven vernederen en discrimeren zoals hij al media breed jaren doet.
Ingewikkeld maar niet heus, daarom neemt Wilders geen regerings verantwoordelijkheid.
Hij hoeft maar 1 salon fahig minister te leveren om dit wel te doen.
Zou niet zo snel weten wie, Feur Adema wellicht, 1tje is er toch wel bij. -
"Fors meer discriminatie homo's en joden".
Dus dat "bruggenbouwen" en "de boel bij elkaar houden" bestaat dus helemaal niet. Slechts loze kreten en misleidende propaganda, tjsa !! -
@264
U weet wat er bedoeld wordt met EAJG ??
Ik vind dat juist de groep joden die met enige realiteitszin hun jood zijn ervaren.
En er gezond mee omgaan...
De zionisten ( CIDI) of juist de joodse kolonisten zijn de schreeuwende minderheid , die zich gediscrimineerd voelen.
Noem hier in Nederland eens een paar voorbeelden waar de joden gediscrimineerd worden .
En waarom zouden ze herkenbaar (moeten) zijn ? -
Ik ben een joodse homo, ik heb geen leven:)
-
276 30 seconden geleden door martinbeek
Kan me goed voorstellen vanwege Wilders politiek waarvan iedereen die zijn program leest en internationele vrienden missies volgt, weet dat dit pro groot Israel en oorlog met de Islam is.
Peacemakers please! -
@16
Van de PVV? Die schijnen er goed in te zijn. -
@280
Ik ben een liefhebber van echte humor .......
. -
@202
Ik zou willen dat het anders was. Ik zou willen dat de algemene opvatting die van jou is. Helaas is dat bij lange na niet zo. Dat zal waarschijnlijk ook niet snel gebeuren. Kijk bijvoorbeeld naar de steeds groter wordende groep PVV-ers. -
@282
Wat een onzin zeg ! -
Een wereld vol haat, tegen Israel, tegen Allochtonen, tegen Nederlanders, tegen lesbieennes en homo's, tegen alles wat niet in ons straatje past, als ik namens mijzelf mag spreken, heb ik alleen maar haat tegen pedofielen, overvallers, aanranders, verkrachters, zelfdoders die andere mensen de dood mee in nemen, als het nu eens zou lukken dat een groep die ik net noemde ook eens na gaat denken dan beginnen we aan een betere wereld, de eerste stap is al gezet bij een bepaalde groep Antilianen, die beloven hun leven te verbeteren zonder geweld, petje af daarvoor, dan kunnen onze kinderen en kleinkinderen opgroeien in een wereld zonder haat en geweld, dat was wat mij betreft mijn dagsluiting, fijne avond allemaal..wees lief voor elkaar..
-
Heeft Hirsch Ballin er zelf ook last van (2e groep)?
-
@ 286
Ik heb helemaal geen haat tegen niemand eigenlijk.
Waarom ook?
Neemt niet weg dat er veel dingen scheef zijn die niet moeten kunnen.
Daar moet aan gewerkt worden -
90% van de oorlogen in de geschiedenis en van vandaag de dag gaan om geld en geloof. Wat zou er gebeuren als je die twee dingen weg zou halen uit deze wereld.
-
@289
Dan krijgen we het eeuwige leven -
@ 289
Nee hoor, honderd procent van de oorlogen gaat om macht. Overigens zijn alle religies ook ontstaan uit machtswellust. Maar dan meer de geestelijke dan de fysieke nacht, alhoewel dat verschil doorgaans minimaal is. -
@289
De herintrede van het communisme? -
@289
Ik denk dat als een ieder de ander in zijn waarde zou laten er helemaal geen oorlogen meer zouden zijn (dan kunnen geld en geloof blijven) -
@292
Zou kunnen, maar dan op een andere manier. -
@294
Dat klopt. Het zou echt de leer van het communisme worden. Dan zou werkelijk iedereen gelijk zijn. Niemand heeft immers geld met de daarbij horende macht. Ook is er geen geloof, waardoor iemand op basis van hogere machten 'boven' je staat. We zouden weer terug gaan naar het oeroude systeem van goederen ruilen. Klinkt eigenlijk best gezellig voor een paar weken, vind je niet? -
nog even ,en de concetratiekampen komen weer terug.
-
lesboos mogen wel ,homoos niet ,ik zie het verschil niet ,de een is mannnelijk de ander vrouwelijk.
inprincipe is het gelijk.
belachelijk,laat die mensen toch in hun waarde . -
@282 'Nou Nou , moet je dan is niet meer bij de CU en de SGP wezen , en niet te vergeten bij het CDA ?
Die hebben er meer voor gezorgd dat homo-emancipatie enorm is gedaald de laatste jaren !
En niet te vergeten (ex)politici als Rabbea ongestraft kunnen roepen dat ze homo's nooit zullen accepteren .
Ik hoop ook dat dit soort losers die andermans leven vergallen in de toekomst zwaar worden gestraft ! -
Daarnaast wil de belangenorganisatie dat er een 'hatecrime-artikel' in de wet wordt opgenomen, waarmee hogere straffen bij discriminerend geweld worden gegarandeerd.
tegen!
alle geweld strenger bestraffen. door hate-crimes apart te zetten bevestig je juist dat er 'verschil is'. -
@Bonny
Sinds Wilders , een jaar of 6 geleden begon met openljik moslim te treiteren, in de hoek te schoppen en voor alles en nog wat uit te maken, lijkt het wel of Nederland het inmiddels normaal vindt om iedereen die niet in de pas loopt hardop voor rotte vis uit te maken.
Linkse ratten, achterlijk zeilmeisjes, wie dan ook.
JA, dus. Wilders geeft een vrijbrief aan het te pas en te onpas beledigen ens chofferen van groepen die ''het volk'' niet aanstaat.
Maar zodra je daar iets van zegt is het schelden en fysiek bedreigen (zie de kritische BNérs als Peter R de Vries en Herman van Veen).
Neu.. noemen ze bij de pvv .....vrijheid van meningsuiting.
tsss.. -
Goh, dat is raar. Vanwaar die toename toch? Nee hoor, heeft niets met de Islam te maken waarin openlijk en letterlijk wordt opgeroepen homo's joden en ongelovigen te vermoorden. Bovendien zou dat dan betekenen dat discriminatie van homo's en Joden onder Moslims relatief vaker zou moeten voorkomen dan onder niet-Moslims, en dat is natuurlijk niet zo...
-
Naar nieuws. Maar ik betwijfel dat je dit met een enkele voorlichting kan voorkomen.
Wat wel zou helpen is als er in de politiek minder sprake zou zijn van discriminatie en misbruik van vrijheid van meningsuiting.
En dan moeten wij één van de meest homovriendelijke landen voorstellen? Erg treurig nieuws is het... -
het gaat er niet om dat de joden en homo's vaker worden gediscrimineerd
het gaat er om dat moslims afzeiken iets vanzelfsprekends word in de samenleving -
@300 Het lijkt eerder wie je maar normaal vindt .
Van Joden en Homo's heb ik geen last, inclusief van goed geintegreerde burgers, ook Wilders heeft daar verder geen last van .
Waar ik wel is een 'HALT' in wil zien, is Crimineel gedrag en gelukzoekers .
Oh, en ik ben geen PVVer ! -
ik lees al maanden nu.jij
ik heb hier nog niemand horen zeggen dat joden en homo's niet gewenst zijn in Nederland
je moest eens weten wat er allemaal over de moslims wordt gezegd hier
wie worden er nu meer gediscrimineerd? -
Hoe zit het als je moslims consequent "geitenneukers" noemt? Dat is wat Theo van Gogh deed. Als je het mij vraagt is dat een ernstige belediging, die gewoon onder de noemer discriminatie valt, en niets met vrijheid van meningsuiting heeft te maken.
-
@304
ik ben blij dat je niks tegen moslims hebt!!!! -
@301
Goede reactie! Ik snap het sarcasme.. natuurlijk zijn het de moslims in Nederland die verantwoordelijk zijn voor die toename, mede door de toestanden in de Gaza strook en de linkse kerk die alles maar probeert goed te praten voor de Palestijnse terroristen. 1 hersencel heb je maar nodig om te weten dat de echte discriminatie uit de Islam-hoek komt. Ik ben zéér blij dat de PVV nog in de formatie zit en straks in de regering. -
@306
En daarom moest hij maar vermoord worden... sukkel -
@304 Welke last heb jij dan van moslims? Dat is nl. wat je met je opmerking suggereert. Degenen die ik ken, zijn hardwerkende eerlijke, gematigde en vriendelijke mensen, die nooit een probleem veroorzaken. Die hele hetze van GW en aanhang is gewoon afschuwelijk: erger dan wat ze zeggen te willen bestrijden.
-
@305
Als ik hier neerzet dat Moslims niet gewenst zijn, dan wordt mijn reactie (en terecht) verwijderd.. datzelfde geldt voor Joden en homo's. -
@307 Nee hoor ! "Ik heb meer iets tegen tuig !
Of die nou Hollander zijn of Marokkaans zijn of Turks zijn of Antiliaan zijn , dat maakt mij niks uit .
En dat moet is streng worden aangepakt, in plaats van de zachte heelmeesters die daar tot nu toe in gefaald hebben en eerder stinkende wonden in dit land hebben veroorzaakt .
Verder nog een prettige avond . -
@308
wel appels tellen maar geen peren
ik durf met je voor € 100.000,- te wedden dat stijging van discriminatie van moslims meer is gestegen dan discriminatie van joden en homo's
waarom onderzoeken ze niet de discriminatie van ouderen of vrouwen niet? -
@309 Dat zeg ik helemaal niet - ik weet niet waar je dat vandaan haalt - , maar ik vind het wel belachelijk dat van Gogh later is neergezet als "voorvechter van het vrije woord". Ik vond hem uitermate onbeschaafd en zelfingenomen, en wat hij over moslims zei was buitengewoon stuitend en stigmatiserend. Van een verstandig persoon zou je beter mogen verwachten.
-
@310 Ik haalde hier het woord : { Goed geintegreerde Burgers aan .}
Daar heb ik geen last van !
Zie voor verdere info @312 . -
@312
helemaal met je eens
lees net dat er een DNA spray tegen diefstal goed werkt
kijk dat is een oplossing tegen tuig en rotzooi trappers
de samenleving ontregelen is geen oplossing -
@308 Het lijkt er inderdaad op dat mensen die PVV stemmen (hoogstens) maar één hersencel hebben.
-
Ach, wat heeft het nog voor een zin om met een stel bloeddorstige piranha's in discussie te gaan?
-
@318 Je kan eerder slecht tegen de waarheid .
-
@316 En nog een tweede goede oplossing is om die lui is een flinke lange tijd achter de tralies te zetten .
Dan heeft niemand daar last van inplaats dat ze na 50 uur dienstverlening weer op vrije voeten staan .
Want daar lachen dit soort lui zich te barsten om . -
@320
genoeg lege cellen
goed voor werkgelegenheid -
even weer on topic
ik vraag me af waarom nu.nl nu opeens met dit nieuws komt
paar weken terug was het nieuws dat het juist gezakt was
volgens mij wil nu.nl onterecht over bepaalde onderwerpen wordt gesproken en onderbuik gevoelens worden aangesproken -
@319 In elkaar haten zit geen waarheid. In vooroordelen en stigma's verspreiden zit geen waarheid. In generaliseren zit geen waarheid. In Koran-verzen verkeerd vertalen of uit hun context lichten zit geen waarheid.
Ik kan heel goed tegen de waarheid: ik heb er alles voor over om de waarheid te weten, maar als ik zie dat de grote meerderheid van 1,5 miljard Islamieten in deze wereld gewone, vriendelijke mensen zijn, die in vrede willen leven, dan denk ik: mijn God wat hebben we hier in Nederland een stel betweterige, dogmatische, intolerante heethoofden, die geen andersdenkenden om zich heen willen hebben. Er zijn soms mensen die door machtswellust of hebzucht worden gedreven, die een religie misbruiken, maar het probleem zit niet in de religie, maar in de lagere menselijke natuur. Die kan naar buiten komen in wetenschappers, in politici, in quasi-religieuze mensen, in wie dan ook. Ook in oververhitte NuJij' ers. -
Theo van Gogh was even grof over joden als moslims.
Maar hij sprak zich tijdens Fortuyn duidelijk uit dat hij vond dat er geen politicus aan de macht hoorde te komen die grondswetsartikel nr.1, gelijke gevallen gelijke behandeling, wil wijzigen.
Rust en dat hij niet mag weten dat dat nu Wilders is.
Pvvers hebben zijn afbeelding op een T shirt onlang misbruikt als verkoop stunt en donatie voor stichting Wilders PVV.
Dit is geen soap meer, van Gogh's ouders zijn terecht woedend. -
Wat ook schokkend is, dat er bijna 1miljoen Homo's zijn in Nederland
Dat is gewoon onvolstelbaar.
waar gaat het toch heen met deze samenleving.
Die homo's moeten gewoon vrouwen zoeken en ophouden met dit slechte gedoe!!
Maar natuurlijk dit geweld tegen Joden en homo's kan gewoon niet, we zijn een vrij land dus moet je ook vrij kunnen leven. -
@325
Wat een onzin.
Een homo moet dus maar met een vrouw gaan samenleven, ongelukkig zijn omdat jij het aantal teveel vindt. -
we moeten niet te snel oordelen over anderen
als iemand tegen iets is wil niet zeggen dat hij dan voor het ander is
Yadasampati keurde het grof gepraat van Van Gogh af maar keurde daarmee niet automatisch zijn dood goed! -
@325 Je spreekt jezelf tegen.
-
@325
Wat is er slecht aan een homo ? -
@325
er zijn geen 1 miljoen homo's
de meeste van hen experimenteren en willen wel eens iets anders proberen -
volgens mij heeft onze tolerantie en al die love parades ervoor gezorgd dat er zoveel mannen experimenteren
-
@ 325
Van welke planeet kom jij eigenlijk.
Echt van de zotte dat jij zo een reactie plaatst.
Iedere homo in dit land is er een, en daar kan jij niks aan veranderen.
Knappe vent als jij al die mannen van voorkeur kan doen veranderen. -
Mensen denken te veel in zwart en wit. Trekken conclusies zonder er helder bij na te denken. Dat is ook iets wat onnodige haat stimuleert in de samenleving.
-
@ 325 :$ Lekkerding, hahaha.
-
Jammer genoeg ben ik geen anaalridder :( Anders had ik 325 spontaan homo gemaakt.
-
Stijging is logisch.......we krijgen ook steeds meer Moslims in Nederland hé.......en zij mogen op basis van hun geloof iets tegen homo's en joden hebben, mag niemand wat van zeggen.
Moet je eens andersom doen.....als homo of Jood een Moslim discrimineren.....sta je meteen voor de rechter. -
even twee uitersten
wat moeten we erger vinden?
dat onze kinderen op straat
een homo in een leren broek waarvan de billen bloot zijn zien
of een extremist in een lange jurk met een lange baard?
of moeten we het beiden goed vinden? -
@336
stel je eigen niet aan joh -
@338
Ik stel me niet aan hoor.....keiharde feiten. -
Men praat over discriminatie alsof het iets is dat leeft, alsof je het kunt aanraken, ruiken en proeven maar dat is het niet, het is een boze geest die tussen de oren zit. Als het woord discriminatie nooit was uitgevonden hadden we waarschijnlijk nooit gediscrimineerd, we zouden immers niet weten wat het is.
-
@339
ik weet niet wat jij keihard vindt maar slap lullen is geen keiharde feit :D
anders zouden er nu duizenden rechtszaken moeten lopen op wat er allemaal hier op nu.jij allemaal zijn gezegd -
34214 september 2010 23:46 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@340
ben ik het niet met je eens
discriminatie is een verwoording van een gevoel
als jij ten onrechte wordt uitgesloten van deelneming blijft het gevoel zonder dat het een naam zou hebben
we zouden het misschien anders hebben genoemd maar de discussie die we nu voeren zouden we dan ook voeren -
Joden zijn afgemaakt door westerlingen tijdens de 2de wereld oorlog. Er zijn tijden geweest in Europa dat Joden nog alleen maar veilig waren in het Ottomaanse Rijk. En dan aankomen met "het zijn de moslims".
Dit soort krantekopjes worden met opzet gemaakt om aandacht weg te krijgen en de haat tegenover islam toegankelijk en begrijpbaar te maken. -
@343
Natuurlijk maar het blijft iets dat ontastbaar is en niet elke uitsluiting is per definitie discriminatie. -
@344 dat is bullshit. Ook in de thora word homofilie veroordeeld en ook in israel zijn groepen genoeg die homo's het liefst rechtstreeks de hel in flikkeren omdat in hun boekje blijkbaar ergens geschreven staat dat het fout is. Net zoals in de bijbel net zoals in de koran allemaal een pot nat.
Waar het op neerkomt is dat zowel Antisemitische als Homo haat uberhaupt haat tegen een specifieke groep totaal verwerpelijk is. naast 5,5 tot 6 miljoen joden werden door de nazi's evenveel homo's en "andersdenkenden" vergast.
En het ottomaanse rijk? vraag de Armeniers eens hoe tolerant het ottomaanse rijk was? weliswaar geen 9 miljoen maar 1,5 tot 2 miljoen alleen omdat ze etnisch armenier waren valt toch echt in hetzelfde rijtje als de jodenvervolging door de nazi's. -
lol, wat een sprookjeswereld
-
Dat homo's worden gediscrimeerd en mishandeld is afkeurenswaardig, maar gezien vanuit het gezichtspunt van gezonde heterosexuele mannen wel heel begrijpelijk. Dat dit zo is is niet uit te leggen maar een kwestie van aanvoelen. Het zal dan ook nooit lukken om homogeweld en homodiscriminatie volledig uit te bannen.
De beste oplossing voor de homo's om geen last te hebben van discriminatie en mishandeling is op te houden met op alle mogelijke manieren hun geaardheid te demonstreren. -
@348
De beste oplossing voor negers om discriminatie te stoppen, is door ze wit te schilderen?
Ga jij maar terug naar de middeleeuwen, ik weiger terug de kast in te kruipen. -
@349
Gelet op je reactie ben je blijkbaar een homo.
Van mij heb je niets te vrezen zolang je me niet lastig valt met je geaardheid.
Er zijn echter talloze heterosexuele mannen die daar anders over denken.
Om problemen te voorkomen zou ik hen niet onnodig provoceren als ik jou was.
Doe je dat wel, dan is het eigen schuld dikke bult als je in elkaar geslagen wordt. -
Ja ik ben homo
En nee, sorry, ik heb geen tips nodig om te overleven, ik ben al 28 jaar uit de kast en in alles wat jij neerkalkt herken ik mijn praktijk niet.
Als jij gaat goedpraten dat iemand in elkaar wordt gemept om wie hij is, dan is het droevig met je gesteld. -
@348 dus angstvallig zwijgen als mensen vragen of je getrouwd bent? nooit je vriend bij z'n hand pakkena als je op straat loopt etc? mijn antwoord is dit: fuck off! nooit van je leven. als ik dat moet doen, moeten de hetero's het ook doen. mijn antwoord op dit dillema is simpel. de eerste die aan mij komt omdat ik homo ben, krijgt gebroken botten cadeau. zelfs al zou ik in een roze tanga en pruik op straat lopen, ze horen met hun poten van mij af te blijven. jij praat altijd homofobisch gedrag goed. walgelijk!
-
@350 jammer dat ik je niet persoonlijk ken, want dan zou ik je ook in elkaar meppen de eerste keer dat je je vriendin/vrouw een kus geeft of haar hand vasthoud. en dan ook tegen jou zeggen eigen schuld dikke bult. mensen zoals jij zijn juist deel van het probleem. altijd het gedrag van ongedierte goed praten. mijn antwoord op ongedierte is simpel. uitroeien.
-
@352
Ik ben open over mijn geaardheid maar heb nooit hoeven meppen.
Ook is mijn indruk dat juist de gezonde heterosexuele man weinig last heeft van homo's. Die houdt zich gezellig met vrouwen bezig.
Uit onderzoek bleek eens dat 80% van de potenrammers zelf homogevoelens heeft. Dat verklaart dan ook meteen waarom sommige "gezonde hetero's" zich wel heeeeeeel snel geprovoceerd voelen.
En omdat die niet de kast uit durven, hoef ik er nog niet terug in, want ik ben ze ver vooruit denk ik. -
@353
Mijn antwoord hierop is simpel.
Ik ben van nature zeer vredelievend en doe niemand kwaad.
Of je homo bent of niet maakt voor mij niet uit.
Maar ik ben wel heel groot en heel sterk.
Een homo (of niet homo) die mij aanvalt moet er rekening mee houden dat het hem slecht zal bekomen.
Hier wil ik het voor deze keer verder bij laten. -
"Eerder dit jaar nam de Tweede Kamer een motie van de SGP aan die het kabinet noopt tot een pakket maatregelen tegen antisemitisch geweld."
De huichelaars. Geweld tegen homo's juigt de SGP juist weer toe. -
@355 maar het walgelijke gedrag van dat soort ongedierte praat je dus wel goed elke keer weer. dat zegt meer dan genoeg over hoe je denkt. de "gezonde hetero" moet met zijn poten van mij afblijven. ik ga niet de kast in kruipen omdat zij ziek in hun hoofd zijn. als ze aan mij komen belanden ze in het ziekenhuis. als ze minder geluk hebben in het mortuarium. dan is het ook eigen schuld dikke bult.
-
pvv propaganda!
-
Wat een gezeik, laat iedereen in zijn of haar waarde, wat heeft een ander met jou Godsdienst te maken of je geaardheid!
-
Je kan alleen gediscrimineerd worden op iets dat je niet kan veranderen, zoals huidskleur, handicap, sekse en leeftijd, je kan aan die dingen gewoon niks doen. Maar homo's discrimineren kan niet, evenmin als het discrimineren van mensen met een groen t-shirt.
-
@360 you sir are an idiot. je sexuele voorkeur kan je niet veranderen.
-
Typerend dat men discriminatie van Moslims buiten beschouwing laat, terwijl we een regering vormen welke gedoogd wordt door een partij die daarop gebaseerd is. Kennelijk een blinde vlek in de ogen van de minister - deze groepering wordt immers dag in, dag uit gediscrimineerd door een flink deel van de PVV aanhang.
. -
@362 Sinds wanneer worden moslims gediscrimineerd ?
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een kandidaat afgewezen werd op zijn religie.
Ik heb wel een keer iemand meegemaakt die een statement maakte van zijn geloof , en toen ik iets opmerkte dat het geloof voor de functie niet relevant was , werd zij pissig.
Na de afwijzingsbrief , een boze brief terug dat ze er werk van ging maken ..
Nooit meer wat van gehoord gelukkig , dus pfooe ontsnapt -
@363 Ik zou zeggen, lees eens de dagelijkse reacties op NuJij of andere websites. Geeft goed de stemming in de samenleving aan, er wordt iedere dag op grote schaal gediscrimineerd. Vreemd eigenlijk dat daar uberhaupt een discussie over nodig is, het lijkt mij de laatste jaren overduidelijk.
-
@364 .. Het is hier maar een klein clubje , en zolang je je religie laat prevaleren boven je flexibiliteit dan heb je meer behoefte aan een psycholoog dan aan een baan blijkbaar
-
Verwijderd door redactie
-
@366 zie @365 religie is geen issue zoalng je er zelf geen punt van maakt
-
Onder iedere groep heb je mensen die anderen discrimineren. Het gaat al fout zodra je mensen in groepen indeelt, of als iemand rechten opeist omdat ze tot een bepaalde groep horen.
Het gaat dus beide kanten op: Een moslim die bepaalde eisen stelt (halal eten, tijd voor bidden) is net zo fout bezig.
Ieder mens heeft dezelfde rechten EN plichten. Ieder mens is een individu los van de groep waar dat persoon vandaan komt. Ieder mens is alleen aan te spreken op de eigen daden en gedrag. Geen mens is schuldig voor de daden van iemand uit de groep waar dat persoon bij hoort, geen mensen heeft bepaalde rechten omdat ze bij een bepaalde groep horen. -
@ waanzinnige planeet #363
Omdat jij blijkbaar bepaald nieuws consequent over het hoofd ziet onderstaand linkje. Maar google vooral zelf verder.
http://www.jobplaza.nl/_main/nieuwsitem.asp?id=369
Ik vind het geweld tegen joden, homo's of andere groepen geheel onaanvaardbaar. Daar moet veel harder tegen opgetreden worden. De pakkans voor daders moet ophoog desnoods door veel meer camera's in uitgaansgebieden of andere plaatsen waar dit soort misdrijven vaak voorkomen. Dit soort geweld ontwricht namelijk de samenleving. Iedereen moet in nederland veilig over straat kunnen. -
@368 juist ...
-
Tja, de mens leert het nooit.
We blijven maar zielige wezens wat dat betreft. -
Er moet een heel bijzondere (propagandistische?) reden zijn geweest om met name de discriminatie van joden en homo's onder de aandacht te brengen. Roma, Moslims en andere groepen worden door deze omissie achtergesteld. Het is toch zo dat discriminatie in het algemeen een stijgende tendens vertoont.
-
Deze wet is discriminerend tegen hetero's en niet-joden. De huidige wetten geven alle nodige middelen om geweldplegers aan te pakken, ongeacht wie de daders en slachtoffers zijn. Met deze wet worden joden en homo's boven de rest verheven, maw een homo of jood mishandelen is veel erger dan het in elkaar slaan van een hetero of niet-jood. Er is geen enkele behoefte aan deze wet.
Wat willen de macthhebbers er dus mee bereiken? Het woord 'hatecrime' klinkt beangstigend, de autoriteiten gaan die 300% zeker verbreden naar 'hatespeech' en niet alleen geweld aanpakken, maar ook alle politiek incorrecte uitspraken.
Kinderen zijn hier het doelwit, ze moeten natuurlijk al vroeg genoeg een enorm schuldgevoel aangesmeerd krijgen, zodat ze zich schuldig voelen als ze iets aan bepaalde groepen mensen veroordelen. Homosexualiteit afkeuren is niet hetzelfde als homo's zomaar in elkaar slaan, kritiek op Israel is geen jodenhaat. Kinderen van het tegendeel overtuigen is het doel van deze wet.
DIE MAG ER BESLIST NIET KOMEN !!!!!!!!! -
Hij is mooi he @373
-
Vrouwenonderdrukking, intolerantie jegens homo's en agressie tegen joden zijn typische kenmerken van de islam. Ik heb het al vaker gemeld. Toch opvallend dat in het nu.nl artikel met geen woord wordt gerept over 'moslim' of 'islam', terwijl het toch weldegelijk zeer relevant is.
Politieke correctheid of angst?? -
@207
De meest consequente fout van PVVers die ik heb gezien. Steeds maar weer de Islam betichten van dingen waar het Christendom zich volgens de Bijbel ook schuldig aan maakt. Toch is het de Koran dat het haatzaaiende boek is. Het is goed met jullie! -
@213
Tegenwoordig lijkt het daar wel op. Alleen Joden en Homo's hebben vanwege de geschiedenis een beschermde status. Als je bij onze Geert het woord Moslims door Joden vervangt, zou hij allang veroordeeld zijn wegens haatzaaien en antisemitisme. -
@ 373.
Tijdelijke positieve discriminatie heeft wel degelijk een functie, hoor.
Want het wemelt in ons land van de mensen met fascistische neigingen. Het wordt de kinderen met de paplepel ingegoten. Onverdraagzaamheid en onbeschoftheid is hier doodgewoon. Men kan in dit land bijna niet vriendelijk doen tegen bekenden, men kan en wil alleen maar ruzie maken en men heeft overal kritiek op. Ik beschouw Nederland als een zeer intolerant land. Maar in andere landen is het misschien net zo erg of misschien wel erger. Wie weet. Het punt is alleen, dat men hier predikt dat dit een zeer tolerant land is met zeer gelukkige mensen. Zoiets predikt men in andere landen niet. Er klopt niets van onze tolerantie. Discriminatie is een onderdeel van onze cultuur, daar zijn zelfs onze waarden en normen op gebaseerd. Maar het is aan het veranderen, het moet zelfs veranderd worden. Daar hebben we geen greep meer op. We moeten zelfs verdraagzaam zijn tegenover de Roma’s , want er zijn bestaan vast en zeker ook wel ook goede Roma’s. De foute Roma’s zullen we gewoon zelf moeten opvoeden. Net zoals we de homo’s en de moslims en de joden en de vrouwen opvoeden, en dat is dus niet door middel van fascistische manieren. Er moeten gewoon véél meer regels en wetten komen waar iedereen zich aan moet houden, en er moeten véél meer camera’s komen om duidelijkheid te scheppen. Veel meer Big Brother dus. Wel een beetje jammer want het is tegelijkertijd vrijheidsbeperking. Maar het is de beste manier vind ik. LAAT DUS KOMEN. -
@346
We hebben het niet over het Armeense genocide. Snap niet waarom je dat er nu bij haalt. Ik beweer dat Joden inderdaad alleen daar veilig zijn geweest. In het westen waren ze niet veilig. Geen een historici lukt het dit te ontkennen.
In de Armeense genocide gelooft trouwens niemand meer in. Oorzaak is dat het westen geen gehoor geeft aan Turkije dat al jaren pleit voor een onafhankelijk onderzoek of er wel een genocide heeft plaats gevonden.
http://www.youtube.com/watch?v=cJPqEzSLLqs -
Waar zijn nu die mensen die zo liepen te blaten dat geweld op moslism netzo veel en zo erg was als bij homo's.
Wordt eens wakker!!!!
Stijgers in Algemeen
Dode man gevonden in Geleen
De politie heeft zaterdagavond rond elf uur...
4 uur 21 minuten geleden door lunarvr
Topfavoriet Zweden wint Eurovisie...
Topfavoriet Zweden heeft zaterdagavond het...
4 uur 30 minuten geleden door Nieuwsview
Pim Fortuyn Interview (28-01-2002)
In de archieven vond VPRO recent een nooit...
5 uur 20 minuten geleden door j0piter
'De burger heeft gelijk, tenzij hij het...
Heeft de burger gelijk? Pieter Winsemius...
5 uur 32 minuten geleden door Moskowfiets
Onderzoek naar Sharia4Holland
Het Openbaar Ministerie en de politie gaan...
8 uur 47 minuten geleden door ilsebeenhakker
Best gewaardeerd
Sharia4Belgium bedreigt Wilders met dood
De PVV heeft geschokt gereageerd op...
17 uur 13 minuten geleden door MrFuzzyfun
Shell laat youtube filmpje verwijderen
Shell laat satirisch campagnefilmpje...
1 dag 3 uur geleden door muffcabage
Nederland blijft koploper afluisteren...
In Nederland worden elk jaar ruim 22...
3 dagen geleden door Pugovka
Kritiek rekenkamer op noodfonds ESM
De Algemene Rekenkamer heeft kritiek op de...
2 dagen geleden door turtle63
Hackers Anonymous leggen website NAVO plat
De bekende hackersgroep Anonymous zegt de...
6 dagen geleden door g.zeur


