Iran: Iran politie botst met demonstranten op rouwdag
Teheran (AFP) - de oproerpolitie gebruikte traangas en knuppels om een demonstratie in Teheran op donderdag te verdelen en botste met rouwende bij een begraafplaats herdenking voor mensen welke gedood zijn in het verkiezingsgeweld, zeiden getuigen.
Ook in de avond trokken demonstranten door de straten.
Sorteer op:
-
Het gaat nog steeds door. Laten we hopen dat er weinig slachtoffers en arrestaties vallen.
-
@1 en of het door gaat, meer doden zullen gaan vallen, men weet dat opgeven nit antwoord op hun vraag zal zijn, men weet dat revolutie aan hun zijde is.. Mijn oom is sinds eergister ook gevangenis in Karaj terecht gegaan, triest is dat
-
@2
Ja triest Rostam, wens je sterkte voor je oom, laten we hopen dat het goed afloopt. -
Jarek, ook al gaan er nu honderd duizend of een milijoen juist zullen mensen meer opgefokt raken... Regime is te dom om dat te begrijpen, wat een sukkels. laten ze 140 vrij waarvan 120 ziekenhuis in moet voor weken lang, dropen ze weer duizend in jail, ja hoor deze regime denkt te kunnen kennis van USA te verslaan... haha good luck..Ik vraag me af waar Allah van Ahmedinijat nou is...
-
@4
Heeft Ahmedinijad ooit een Allah bezeten vraag ik me wel eens af. -
Er onwikkeld zich een dodelijke cocktail van gebeurtenissen........
1] de [vermeende] vervalsde verkiezingen en het hardhandig neerslaan van de protesten, de arrestaties, martelingen en moorden.....
2]het atoomprogramma wat doorgaat en de hardere reacties van het buitenland die ongetwijfeld uiteindelijk zullen volgen..waarschijnlijk in de uiterste vorm van een aanval op de installaties
3]vraag is dan hoe het regime reageerd, of ze escaleerd, zoja in welke vorm etc..
4]Is Amerika, Europa, Rusland in staat om uiteindelijk weer te deescaleren en de oppositie desgewenst aan de macht te helpen.....
5]Of word Iran het volgende land wat in permanente staat van burgeroorlog is, net als Irak...... -
@6
De komende weken zullen uitwijzen wat het wordt.
Liever zonder inval want dan steun je het regime en dat is niet de bedoeling. -
Ik prefereer een gezamelijk westers militair ingrijpen in Iran . Het is de enige manier om de mullahs te verdrijven ( dit kan in mijn ogen alleen maar met grof geweld ). Het westen zal Iran eerst enkele waarschuwingen moeten geven, daarna moet met over gaan tot precisie-bombardementen ( net als Irak in 2003, maar dan wat heftiger ), daarna een militare invasie. Vanuit Irak en afghanistan zal deze invasie betrekkelijk eenvoudig zijn, een invasie vanuit zee is niet eens nodig. Op deze manier zal het vrije westen veel burgerslachtoffers kunnen voorkomen met haar absolute militaire suprematie. Iran zal waarschijnlijk verrassend makkelijk te verslaan zijn. Daarna kunnen de mullahs volgens westerse normen worden berecht en zal Iran een westers democratisch bestuur onder Amerikaans toezicht krijgen. De Amerikanen en europeanen kunnen dan ook de Iraanse oliedistributie beter en eerlijker reguleren.
-
@8
Morgen meer. -
@wezel en jarek, jongens we krijgen minnetjes, ik weet wel van wie, ;-) elke keer weer...triest is dat..
-
I LOVE YOU THE GREAT PEOPLE OF IRAN...
-
Briljant Wezel, laten we Iran maar eens binnen gaan vallen, tuurlijk. Ging in Irak ook geweldig (blijjjjjj dat die bevolking is! Hoera, de dictator is weg! Ohja, en zeshonderdduizend Irakezen, en de economie ligt op z'n gat, en door het door het Westen gebruikte verarmd uranium worden kinderen daar in griezelige hoeveelheden geboren met waterhoofd, klompvoeten of juist zonder ledematen- maar dat maakt niet uit, Saddam (die overigens JAREN LANG met actieve steun van het Westen aan de macht is geweest) is dood, hoera!
Dus, nu maar Iran? Iran is een land ter grootte van Frankrijk plus Duitsland, en een bevolking van 70 miljoen mensen waarvan de helft onder de dertig- wat betekent dat het weerbare deel onder de bevolking zeer groot is.
En geloof maar dat, met of zonder mullah's, de Iraniërs zich niet zomaar even onder de voet laten lopen, ze weten daar verdomde goed wat ze aan het Westen hebben, namelijk geen RUK. Tuurlijk, de Amerikanen en Europeanen zouden DOLgraag "de Iraanse oliedistributie beter en eerlijker reguleren"- net zoals ze dat in de jaren vijftig deden. En toen het (toen nog democratisch gekozen) Iraanse staatshoofd Mohammed Mossadeq besloot dat het misschien wel een goed idee was als Iran zelf z'n oliezaakjes zou gaan regelen.., wat dacht je dat er gebeurde?
Precies, een door MI5 en de CIA ondersteunde staatsgreep die Iran veranderde in een, Westers-gezinde dictatuur, met Shah Mohammed Reza Pahlavi aan het hoofd. Waarna, in de jaren zeventig, en door Frankrijk gesteund, de Mujaheddin de Shah afzetten, en Khomeini aan de macht kwam.
Tja, en daar waren we ook al niet blij mee he. Dus, wat te doen? Nou, Saddam Hoessein steunen natuurlijk! Dus, Saddam, met steun van het Westen (inclusief door het Westen geleverde chemische wapens!!!!!) Iran aanvallen. Hossein Moussavi, nu de oppositieleider waar ze nu in Iran die protesten voor houden, was in die tijd minister-president van Iran- en geloof me maar dat hij zich nog verrekkens goed herinnert wat de rol van het Westen was in de anderhalf miljoen levens kostende Iran-Irak- oorlog... Barack Obama zei al dat hij niet verwachtte dat met Moussavi aan het bewind Iran een meer pro-Westerse koers zou gaan varen, en je zal nu wel snappen waarom.
"Iran zal verassend makkelijk te verslaan zijn" zeg je...? Echt, je weet niet waar je het over hebt. Het is een enorm land, en islamitische dictatuur of niet, de bevolking kotst op ons- ze zullen absoluut vechten als er Westerse soldaten binnen marcheren. -
@12 niks aan toe te voegen....
-
..........Iran politie bots met demonstranten..........ach , gebeurt straks ook in Amerika en mogelijk ook binnen de EU .
-
@Rostam #4 "...ja hoor deze regime denkt te kunnen kennis van USA te verslaan..."
Heb je wel eens naar je buurland Irak gekeken waar jouw amerikaanse helden van de kennis 'vrijheid' en 'democratie' gebracht hebben!? Iran doet het juist goed op technologisch gebied en dat is blijkbaar niet te danken aan de demonstranten en relschoppers die het regime afvallen en verraden. -
@Jacconov #14 "..........Iran politie bots met demonstranten..........ach , gebeurt straks ook in Amerika en mogelijk ook binnen de EU."
Demonstraties door anti-globalisten tegen bijv. de G8 worden al keihard uitelkaar geslagen. -
@Yaerav #12 "Het is een enorm land, en islamitische dictatuur of niet, de bevolking kotst op ons- ze zullen absoluut vechten als er Westerse soldaten binnen marcheren."
Behalve dan die verblinde demonstranten voor westerse waarden die onder de indruk zijn van het amerikaanse wetenschappelijk-tecnologisch complex dat de VS in de loop van de tijd (vooral sinds de 2e WO) opgekocht en verzameld heeft uit de rest van de wereld (vooral Europa) en nu voor eigen financieël-politieke doelen verder ontwikkeld en inzet. -
Vorig jaar keurde het Amerikaanse congres, toen nog onder Bush, meer dan 400 miljoen dollar goed voor het opvoeren van "covert operations" in Iran om het regime te destabiliseren. Er wordt dus weer een revolutiespektakel als mediashow opgevoerd met èchte betogingen, ècht politieoptreden en een heuse dictator (niet van ècht te onderscheiden!) om het kwijnende westerse systeem dat vijanden en expansie nodig heeft weer van realiteit, vrijheid- en democratiezin te voorzien (vergelijkbaar met de gigantische pretparken rondom de amerikaanse metropolen die als een soort krachtcentrales deze metropolen van realiteit voorzien en moeten verbloemen dat heel Amerika één groot Disneyland is).
Wat deze 'revolutionairen' dus niet zien is dat juist zìj het bestaande mondiale controle- en manipulatiesysteem in stand houden en van nieuw bloed voorzien; pers, politiek en bankiers hebben het namelijk weer druk, spoedoverleg, vergaderingen, commissies, af en aan vliegende politici die hun 'woorden van bezorgdheid' uiten en de volkswoede allerlei historische betekenissen geven of het opstandige volk tot hoofdrolspeler van de geschiedenis maken zoals men dat in Europa ook al twee eeuwen tevergeefs en zonder resultaat geprobeerd heeft enz. enz. -
@17 Ah, Westerse WAARDEN. Is absoluut waar, zeker met de grote hoeveelheid jongeren in Iran- die grotendeels stiekem hartstikke modern zijn. Maar Westerse WAARDEN is nog iets heel, heel anders dan Westerse INMENGING.
Die grote hoeveelheid jongeren, in combinatie met een regime dat totaal geen aansluiting heeft op het referentiekader van die jongeren, is trouwens -denk ik- wat Iran nog het meest rijp maakt voor een nieuwe revolutie, daar hebben ze echt geen Amerikaanse covert ops voor nodig. Hoewel ik blind aan wil nemen dat die operaties er wel degelijk zijn hoor. -
@17,
De Iraanse bevolking is pro-westers en willen normale relatie met alle landen in de wereld. Een oolog is niet slim op dit moment want het regime is al verdeeld en verzwakt en met een oorlog help je alleen de Mulla's... Iraniers dan zullen tegen de bezetters vechten zoals we door de eeuwen heen gedaan hebben. Eerst tegen Alexander dan mongolen, turken, arabieren,... En ze waren altijd degene die Iran aanvielen en we hebben ons altijd verdedigd.
En geloof me mensen in Iran weten het veel beter dan jij en Ik en ze willen niet een democratie ala westen en wat is nou ala westen? Nederland heeft andere normen en regels dan andere landen... Ze willen gewoon wat vrijer zijn. Wat is er daarop tegen?
Jij bent ook hier vrij om alles te zeggen en te roepen tegen het westen en nederlandse regering. In Iran betekent dat de galg voor je...
Dus geen goede vergelijking... -
@19,
Zoals ik zei het heeft niks met westerse waarden te maken. Klopt mensen in Iran zijn heel modern maar hun regering is van 1000 jaar terug en probeert Arabische invloeden groter te maken en alles pre islam te vernietigen.
Klopt helemaal, laten we ons zelf de klus klaren ga niet met binnenlandse zaken in Iran inmengen, steun allen ons in onze strijd en jullie zullen er ook baat bij hebben. Maar we gaan zelf deze klus klaren... -
@15 T/M @18
Eerder zijn wel al heel lang in discussie geweest toen zei je dat ik gelijk had na dat ik honderden bewijzen had aangetoond dat Regime binnen iran erger dan dan Zionisten zijn, dus belijkbaar denk jij weer vinger op te steken en deze discussie van me te kunnen winen(zegt REZAA DAN ~_^)
Ten eerste: @15 Geen enkele land in wereld heeft zo veel macht(kennis en technologie) als china, uiteraad kunnen we wetenschappers die in atoom wereld binnen iran zijn op noemen maar dan moeten we NASA ook benoemen...
@16
In welke stad of welke europeese of amerikaanse land zijn er jongeren in hart van stad opgehangen, in Tehran honderden per jaar, lees dit verhaal ook maar even:
Taraneh M: was a young woman who was reportedly arrested at a protest rally close to the Ghoba mosque in Tehran on June 28, 2009.her burned body was found in the desert between Karaj and Ghazvin. She was reportedly in Karaj's Imam Khomeini hospital for a short while. [1]
U.S. Republican senator of Michigan Thaddeus McCotter in a senate speech, showed a big pictures of Taraneh to the audience and asked Ali Khamenei, the Supreme Leader of the Islamic Republic to look at this picture. He said, Her name is Taraneh Mousavi. She was arrested near Ghoba Mosque, where she was on her way to attend hairdressing college. After her arrest, she was beaten by her captors, taken to a hospital in a coma, and it was there that she died. Upon her death, her body was removed to the outskirts of Karaj Qasim where, to prevent an autopsy, it was burned. Taraneh was an only child. Her family has been threatened to keep quiet, and yet the resistance wants her story out.:: http://www.iranian.com/main/2009/jul/taraneh-mo...
@17 een zeer stomme voorbeeld want ook je buurland loopt gevaar of is dat wat een anti Wester juist wilt ..http://www.iranfocus.com/en/terrorism/iran-elec...
@18 dat is een knip en plak werk ben ik eerder ook tegen gekomen en je hebt het met google vertaling proberen op nujij.nl te brengen daar ga ik niet eens op in...@19 In Tehran op eerste dag van demonstratie zijn er 1/5 milijoen mensen straten op gegaan google maar hoeveel mensen in Tehran leven,
In Ahwaz 2/3 bevolking op straat...
Dat jongeren vrijheid willen en wijs zijn om democratie te accepteren heeft niks met modern zijn te maken, iedere mens in wereld heeft recht op vrijheid of hij homo is of zij geen hoofddoek wilt dragen,\.. Islam was ook nooit voor iraniers geweest... -
Op een dictatorische wijze met een Kapitalisme idee:
Terwijl heel veel mensen in Iran in armoede leven, kijk wat die Mullah's allemaal op buitenlandse banken hebben...En dit is niet alles...
De woorden schieten te kort op dit moment...
1) Ali Khamenei
- Sparkasse Bank (Frankfurt/Germany) Acct.# 234075617: DM 112.1 Millions
- Corner Bank (Geneve/CH) Acct. # 217824: US$ 97 Millions
- Banque Cantonale (Lausanne/CH) Acct. # 71713: US$ 73.2 Millions
2) Ali Akbar Hashemi Rasfandjani
- Union Bank Suisse (Geneve/CH) Acct.# 223870390: SF 532.5 Millions
- Societe Generale (Zurich/CH) Acct.# 30064183: DM 477.2 Millions
- Sparkasse (Ciborg/Germany) Acct. # 2957132: DM 238.2 Millions
3) Mohammad Ali Tasskhiri
- Societe Generale (Geneve/Ch) Acct.# 500032654: DM 280.7 Millions
- Midland Bank (London/UK) Acct.# 832-150270: BP 12.2 Millions
- Dressdner bank (Dusserdolf/Germany) Acct.# 8354783: DM 48.3 Millions
4 ) Mohammad Golpayegani
- Credit Bank Suisse (Geneve/CH) Acct.# CEO7680: SF 85.7 Millions
5) Bijan Namdar Zangene
- Union Bank Suisse (Geneve/CH) Acct.# 314380320: US$ 141.7 Millions
6) Habibollah Asgar Aladi
- Corner Bank (Geneve/CH) Acct. # 3983BHK: US$ 180 Millions
7) Ahmad Jannati
- Midland Bank (London/UK) Acct.# 92114016: BP 54.2 Millions
8) Abdollah Nategh Nouri
- Union Banque Suisse (Geneve/CH) Acct.# 2102120321ND: USD 123.9 Millions
- Deutsh bank (Hamburg/Germany) Acct.# 03223486: DM 64.1 Millions
9) Mohsen Rafighdoost:
- Union Banque Suisse (Geneve/CH) Acct.# 2183130687: USD 122.7 Millions
10) Mohsen Hashemi Bahremani
- Deutsh bank (Munchen 3/Germany) Acct.# 1732736: DM 370.7 Millions
- Credit Bank (Geneve/CH) Acct.# 928530FC: USD 178.2 Millions
11) Abbas Vaez-Tabassi
- Corner Bank (Geneve/CH) Acct.# FAH7272: SF 97.2 Millions
- Sparkasse (Hamburg/Germany) Acct #. DFH72251660: USD 216.7 Millions
12) Hossein Shariatmadari
- Midland Bank (London/UK) Acct.# 34414011: BP 37.8 Millions
13) Mohsen Rezai
- Union Banque Suisse (Geneve/CH) Acct.# 442760430: USD 78.2 Millions
- Credit Bank (Geneve/CH) Acct.# FAH7967: SF 52.7 Millions
14) Massood Movahedian
- Commerz Bank (Koln/Germany) Acct.# 3528817: DM 287.8 Millions
15) Kamal Kharrazi
- Corner Bank (Geneve/CH) Acct.# AMF4567: USD 18.2 Millions
16) Ali-Reza Mo-ayeri
- Societe Generale (Geneve/CH) Acct.# 50024814: USD12.6 Millions
17) Hossein Kordi
- Corner Bank (Geneve/CH) Acct.#14710025: USD 14.7 Millions
18) Abbas-Ali Forooghi
- Corner Bank (Geneve/CH) Acct.# 12930034: USD 10.7 Millions
19) Mohammad Hashemi Bahremani
- Deutsh Bank (Munich 3/Germany) Acct.# 1734726: DM 177.2 Millions -
Niemand die werkelijke gebeurtenissen binnen iran kent maar toch luid spreekt dat Ahmedinijat een held is:
Bizarre taferelen in Iran. Leden van de gevreesde Iraanse paramillitaire groepering Basij verkrachten vrouwen in de nacht voor hun executies.
In de nacht voor de terechtstellingen trouwen bewakers van de gevangenissen met de vrouwelijke gevangenen om op die manier de verkrachtingen legaal te maken binnen het huwelijk. Daarna mogen de vrouwen geëxecuteerd worden, omdat ze geen maagd meer zijn. Dit heeft een anonieme man binnen de groepering onder leiding van religieus leider Ali Khamenei verteld. Volgens eigen zeggen kreeg de man de eer om tijdelijk met jonge meisjes te trouwen die ter dood veroordeeld waren en betuigt nu spijt.
Enkele vrouwelijke gevangenen kregen verdovende middelen, zoals slaappillen, toegediend om ze rustig te maken. Ondanks dit vochten de vrouwen tegen hun verwachtingen en waren ze nog banger voor de vernederingen dan voor de executies die zouden volgen. De anonieme man vertelt over een schrijnend geval dat één van de vrouwen haar gezicht en nek open gekrabd heeft tijdens de onteringen. Hij heeft de vrouwen het horen uitschreeuwen en huilen. Hij geeft aan dit nooit meer te vergeten.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/114540 -
Massa-executie in Iran, voor mensen die denken dat jongeren alleen maar modern zijn en daarom op straat lopen:
"In Iran zijn zaterdag twintig mensen in een keer opgehangen"
http://www.dag.nl/buitenland/massa-executie-ira... -
Waarom laten ze de wereld niet weten wat daar echt af speelt, Hele wereld heeft recht daar op
http://www.iranfocus.com/en/human-rights/at-lea... -
@23,
Rostam,
En er zijn mensen die bijvoorbeeld Wouter Bos bekritiseren omdat ie een bril ter waarde van 200 euro gekocht heeft en die zelfde mensen komen en vergelijken het regime in Iran met de Nederlandse regering.
Echt ongelofelijk... -
Iran in ogen van Ahmad batabi, ex gevangene van notorieus prioson EVIN:
http://www.youtube.com/watch?v=bQv2H3Mz-k8&feat...
http://www.youtube.com/watch?v=6nCvrwrYyDg&feat...
Ook is het wereldwijd al bekend dat Gevangenis Evin totaal niet met regels leeft:
http://www.youtube.com/watch?v=L3r_0s5I9V8
Taraneh Mousavi was nog niet eens 19 jaar oud ze werd Door islamitische Basiji`s Verkracht, verbrand en vermoord en gedumpt buiten Tehran:
http://www.ireport.com/docs/DOC-302509
http://www.iranian.com/main/2009/jul/taraneh-mo...
Voor meer informatie over haar dood, kunnen jullie googlen naar TARANEH MOUSAVI -
@27
Die ongeschoolden met laag mentaliteit die niks verder kennen dan NOS en BBC zal ik met behulp van nujij even gaan wakker schudden, mensen kijk verder dan je neus lang is... -
@29,
Dat is nu onze missie... :)
Mensen informeren wat er in Iran gaande is en de werkelijkheid laten zien... -
@12
Yaerav
Veel Nederlanders zijn het cowboytjes spelen nooit afgeleerd en dan krijg je zulke reacties. -
@Rostam #24 "kregen verdovende middelen, zoals slaappillen, toegediend om ze rustig te maken. Ondanks dit vochten de vrouwen tegen hun verwachtingen.."
Maar zet deze incidenten en priveleges eens af tegen de 10-tallen miljoenen onteringen, blootstellingen en vormen van misbruik in de westerse porno-industrie waar men zich excuseert door er op te wijzen dat de pubers tenminste 18 jaar zijn. -
Mensen kunnen wel met meningen komen maar ik zie weinig mensen dat open kaart met feitelijke bewijzen komen, ten tweede een Iranier weet precies goed wat in zijn land gebeurt, dan heb ik het over @14 t/m @19... Eerst wat meer er over studeren dan vinger op steken, en COOL MEMMORIES ik heb wel je eerdere reacties gelezen zoals EVERYTHING IS A LIE dat ging ook nergens over, maar tja maar een mening van je meer niet...
-
Executie van een 16jaarige meisje binnen Iran: http://www.youtube.com/watch?v=ovSI2uyZW6w
-
@Proud Iranian #27 "En er zijn mensen die bijvoorbeeld Wouter Bos bekritiseren omdat ie een bril ter waarde van 200 euro gekocht heeft en diezelfde mensen komen en vergelijken het regime in Iran met de Nederlandse regering."
Die bril zouden we hem kunnen vergeven als hij niet tegelijkertijd als loopjongen van de westerse financiële elite, die nà Irak ook graag Iran zou willen gaan exploiteren, zo'n 87 miljard aan kwakkelende banken met zelfverrijkende ayath.. ik bedoel directeuren weggeeft en 0 miljard voor de bevolking! Graag Wouter Bos ingeruild voor de innemende, uitdagende, strenge maar rechtvaardige Ahmadinejad! -
@cool memmories, je hebt mijn links niet eens geopend zo wel, dan benader je je zelf als iemand die het recht aan regime geeft om jonge vrouwen en meisjes te verkrachten en daarna executeren..
Op eerdere reacties en vragen geef je ook geen antwoord, wat jou erg zwak maakt en eerder gaf je ook aan dat je niet veel over iran weet(REZAAA ~_^) dus begin niet er over -
@35 jou vergelijking tussen Iran en Irak laat mij zien dat je totaal niks van iran weet, haha bijvoorbeeld GHOM of Economisch, weet je nog???
Toen kwam je niet meer he... -
@32 Die vergelijking is werkelijk te walgelijk voor woorden. Ga je eens heel, heel diep schamen.
-
Iran recruits Somali pirates to replenish Hamas arms stocks Iran rekruten Somalische piraten te vullen Hamas wapens voorraden ...
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&lang...
Onze held Ahmedinijat he COOL MEMMORIS...
http://www.iranfocus.com/en/terrorism/kurdish-m... -
@38 hij is vaker met mij in discussie aan gegaan en telkens kwam hij te kort namelijk ik bewijzen en hij anti westerse praatjes.. onmenselijk
-
@32
["Maar zet deze incidenten en priveleges eens af tegen de 10-tallen miljoenen onteringen, blootstellingen en vormen van misbruik in de westerse porno-industrie waar men zich excuseert door er op te wijzen dat de pubers tenminste 18 jaar zijn."]
Heeft niets met Iran te maken, hou de zaak even ON TOPIC
["Graag Wouter Bos ingeruild voor de innemende, uitdagende, strenge maar rechtvaardige Ahmadinejad! "]
CM
Ik weet het, jij bent gek op Dictators jij houdt van een straffe hand van mensen mennen. Maar Ahmadinejad rechtvaardig noemen is je nieuwe kronkel, je moet echt eens naar een goede hulpverlener gaan.
Ahmadinejad rechtvaardig noemen is hetzelfde als Ex KGBer Putin een watje noemen. Echt zoek hulp en neem elke dag je pil. -
@38 Is maar dat een jong student hem les over politiek moet geven...
Wie nog nooit bloed gezien heeft weet niet waar hij het over heeft, wie niet onder dictatorische regime geleefd heeft kan niet zeggen dat hij/zij weet waar het over gaat... -
@38
Heb je gelijk in, CM is zo wereldvreemd dat hij niet eens weet, dat veel jonge meiden en veelal studentes in Amerika en andere landen het puur voor het geld doen om tijdens hun studie een goed leven te hebben..
Verder kijk maar eens rond in disco's hoe gemakkelijk het vrouwen volk zich overgeeft. -
@Cool memmories
wees een man bekijk en lees alle links en mijn verdere berichten, bestuur meer over iran en dan gaan we discussie beginnen maar dan zal je waarschijnlijk zeggen ach Rostam je hebt gelijk.. -
Medisch team VS helpt gewonden Ashraf vrijdag, 31 juli 2009
Het Amerikaanse leger heeft donderdagavond een medisch team naar het Iraanse bannelingenkamp Ashraf in Noord-Irak gestuurd. Daar deed de Iraakse politie dinsdag een inval waarbij zeker zeven mensen werden gedood.
Lees meer...
http://www.jtwnetwork.nl/index.php?option=com_c... -
31/07/2009 -
De leider van de belangrijkste Iraanse oppositiebeweging in ballingschap heeft de bestorming van een Iraans kamp in Irak veroordeeld. Maryam Rajavi van de Nationale Verzetsraad beschuldigt Bagdad ervan bevelen van Iran op te volgen. "Deze agressie is een duidelijke schending van internationale afspraken", aldus Rajavi in een verklaring, vanuit Italië. Volgens haar had de Iraakse regering de Verenigde Staten beloofd de kampbewoners te beschermen. Rajavi roept de internationale gemeenschap op in te grijpen om een humanitaire ramp te voorkomen. Lees verder...
http://www.jtwnetwork.nl/index.php?option=com_c... -
15 doden en meer dan 400 gewonden en 31 ontvoering in "democratische"Irak door "democratische"regering:
Bijeenkomst solidariteit met oppositieleden in Ashraf. Laat ze weten dat zij niet alleen zijn.
Zaterdag: 10:00 tot 17:00 uur voor het parlement DenHaag,
Maandag: 11:00 tot 15:00 uur voor het ministerie van de BUZa,
Dinsdag: 16:00 tot 18:00 uur Voor de VS ambassade. -
@48
Zal er niet bij zijn.
Niet omdat het niet erg is war dar is gebeurd, hoewel ik de Iraakse beweegredenen niet ken.
Maar om het feit dat ik niet achter jullie clubje sta. -
@48,
Dit is de reden dat er zoveel doden zijn:
According to Radio Farda: Mojahedin (pmoi) shot their own people dead, when they wanted to flee Ashraf camp...
Dus ik ga niet een bijeenkomst bijwonen waar jullie jullie eigen mensen doodschieten omdat ze het zat zijn in die kamp te blijven... -
@50
Heb het inderdaad ook gelezen, vreemde zaak.
Stijgers in Algemeen
Vreemde, keigave stenen (7): Nutteloze deur.
Heel bijzonder deze deur in een berg.
52 minuten geleden door tinekef6
Vrouw ontslagen wegens te sexy en te grote...
Ze werkte nochtans bij een lingeriebedrijf.
3 uur 27 minuten geleden door joop49
Dode man gevonden in Geleen
De politie heeft zaterdagavond rond elf uur...
10 uur 19 minuten geleden door lunarvr
Topfavoriet Zweden wint Eurovisie...
Topfavoriet Zweden heeft zaterdagavond het...
10 uur 28 minuten geleden door Nieuwsview
Britten bereiden zich voor op invasie Grieken
Het Britse ministerie van Binnenlandse...
12 uur 46 minuten geleden door Reactioneel
Best gewaardeerd
Sharia4Belgium bedreigt Wilders met dood
De PVV heeft geschokt gereageerd op...
23 uur 11 minuten geleden door MrFuzzyfun
Israël - Kolonisten schieten op...
Uit het beeldmateriaal kun je opmaken dat...
6 dagen geleden door Meirav Fonkelsteen
Politie schiet op ambulance-bedreiger
Een politieagent heeft woensdagavond laat...
3 dagen geleden door Whatever789
Hackers Anonymous leggen website NAVO plat
De bekende hackersgroep Anonymous zegt de...
6 dagen geleden door g.zeur
Rutte vindt koopkrachtverlies 'heel...
"De effecten op de koopkracht van de...
1 dag 19 uur geleden door blak7


