GOUDA - De cameraploeg die woensdagmiddag is bedreigd in Gouda blijkt afkomstig te zijn van het tv-programma Eén Vandaag.
De cameraman en tv-verslaggeefster wilden een reportage maken over de spanningen in de wijk Oosterwei. Op gegeven moment moesten ze echter een supermarkt invluchten, omdat ze werden uitgescholden en geïntimideerd door zes Marokkaanse jongeren.
Uiteindelijk moest de politie de tv-ploeg onzetten, omdat zich op straat een menigte had verzameld. Na de intimidatie heeft de politie heeft één jongeman aangehouden. De gemeente Gouda en de politie hebben vervolgens journalisten gevraagd de wijk te mijden. De reportage voor Eén Vandaag wordt overigens gewoon gemaakt.
Dus ..... wonen er allochtonen, dan is die wijk niet betreedbaar voor ons, Hoelang vinden wij dit soort gedragingen te tolereren?
Sorteer op:
-
"De gemeente Gouda en de politie hebben vervolgens journalisten gevraagd de wijk te mijden."
Idioot, ik zou als journalist vragen waarom zij niet in plaats van te verzoeken de wijk te mijden, de veiligheid kunnen garanderen. -
@ jopiter: Dat zie je goed. En al dat tuig moet keihard worden aangepakt. Denk maar aan een "bootcamp" waar ze regels worden bijgebracht.
-
Ach ieder nadeel heeft zijn voordeel..om even de woorden van Kruif aan te halen.
-
Dit heb ik ook op een ander draadje gepost maar het past hier beter bij denk ik.
In de belgisch-limburgse wijk "Meulenberg" rijdt geen openbaar vervoer meer.
Marokkaanse jongeren hebben afgelopen week bussen bekogeld met stenen en de vervoersbedrijven toegang ontzegd in "hun" gebied.
Toeval?
Ik zie een connection. -
@ mumzel:
Gelijk heb je, hier vragen ze zelf om, en wat mij betreft mag men veel harder optreden. het is krankzinnig dat dit gezien de situatie uberhaupt kon gebeuren, en dat de journalisten de supermarkt moesten invluchten.
Gezien de situatie zou je verwachten dat de politie gewoon uit andere plaatsen een paar honderd extra man haalt tijdelijk om even te laten zien wie de baas is, en door zich zichtbaar op straat aanwezig te zijn. dat zou de bevolking denk ik daar ook meer vertrouwen geven in de aanpak.
Dit is net zo absurd als het feit dat de gemeente eerder deze week eiste dat connexxion snel met een oplossing zou komen, terwijl het de burgemeester zelf is die als korpsbeheerder moet zorgen dat de orde gehanthaafd wordt, en dat de chauffeurs van connexion normaal hun werk kunnen doen. -
Marokkaanse jongeren? Onmogelijk!
Dat is een leugen, want die marokkaanse jongeren worden volgens onze premier, dhr.JPB, prima in het gareel gehouden door de maroc-gemeenschap en anders wel door al die keurige en hardwerkende 'buurtvaders' en wat al niet meer.
Heeft ie gisteren nog heel hardop gezegd in de 2e Kamer en als onze premier, dhr.JPB dat zegt dan is dat ook zo....! -
Die stomme oproerkraaiers hadden beter de camera ploeg te woord kunnen staan, om zodoende hun kant van alle problemen toe te lichten. Maar bij gebrek aan argumenten, gaan we maar weer schelden en dreigen. Wat een superdom volk. Vinden ze het nu echt raar dat er steeds meer Nederlanders zijn die ze uitkotsen? Ze laten echt geen kans ongemoeid om het voor zichzelf te verzieken.
-
Verwijderd door redactie
-
Pas op, straks is JP weer boos, we moeten blijven benadrukken dat het hier incidenten betreft............yeah right!
-
Ja maar Jopiter, wij zien het allemaal verkeerd. Volgens die burgemeester zijn het slechts incidenten....
-
Ik ben absoluut geen aanhanger van Wilders, Verdonk en dergelijke (eerder het tegenovergestelde, zoals meerdere mensen hier in de draad uit andere discussies wel weten). Toch kan ik goed begrijpen dat mensen door dit soort zaken de neiging krijgen of hebben om op dergelijke politici te stemmen, en wat dat betreft verzaakt de overheid volkomen hun plicht.
Overigens zouden ook de Marokkanen in Gouda die niet aan dit soort shit meedoen eens goed moeten gaan nadenken; als ze hiermee niet geassocieerd willen worden, dan moeten ook zij dit soort tuig tot de orde roepen, en desnoods zelf de straat op gaan om in te grijpen, en om te laten zien dat het ook anders kan. -
@jozefien # 7
Je kan ze niet laten verhongeren..al geef je ze dan alleen maar bananen.. -
Verwijderd door redactie
-
En de linkse rakkers zullen het wel weer overdreven vinden, kijk eens op nujij.nl waar de meeste topics over gaan ... Yep De Marrokanen en hun intollerantie/geweld richting de samenleving.
Het is net het marrokaanse dating programma "Opsporing verzocht", en voor de regio hebben ze er op AT5 ook nog 1 (dat is voor als je een lekkere laffe marrokaanse overvaller uit Amsterdam zoekt) -
@Jozefien # 12
Ik probeer het gewoon netjes te houden..want tenslotte zijn dat ook wezens. -
@ Patrick353 :
"En de linkse rakkers zullen het wel weer overdreven vinden, kijk eens op nujij.nl waar de meeste topics over gaan ... "
Je mag mij best een linkse rakker noemen, en ik vind dat de overheid hier hard en duidelijk moet optreden. -
Ja, gewoon een flinke politiemacht met knuppels en al erop af en niet ophouden voordat alles wat beweegt, NIET meer beweegt.
Vervolgens zo'n MEGA-grote truck die je wel eens op Discovery Channel ziet, waar ze die diamantmijnen mee legen ofzoiets, volpleuren met dat schorie-morie en huppakee, naar afrika en ergens in een grote kuil droppen. Eventueel voordat ze in die kuil gegooid worden NOG een keer met de knuppel erover heen.
Dat is de ENIGE taal die die ventjes kennen, begrijpen en respecteren. -
# 15
Daar is het al te laat voor..over en uit. -
Die knullen vràgen, nee smèken om een strenge straffende vaderhand.
Aangrijpen die smeekbede!
Korte metten! Doe het nou eens.
Who's your daddy.... -
"Daar is het al te laat voor..over en uit. "
Dus je vindt dat er niet opgetreden moet worden ?! -
@ Jopiter # 19
Door dat gedoogbeleid door jullie linksdenkenden..is alles uit de klauwen gelopen..en dat is nooit meer terug te draaien.
Trouwens de overheid is niet capabel om de daders te straffen..kijk maar naar de bedreigers van het ambulancepersoneel..ze lopen nog vrij rond.
Kijk in Gouda is de politie buiten werking gesteld..en dan streng straffen? ja..ja ..
Hier passen alleen maar andere straffen..en dat is uitzetting..en dat willen jullie weer niet.
Nederland is een verloedert land geworden.dank zij de links kliek. -
jopiter
Nee, maar dat bedoel ik ook, optreden tegen wat voor criminelen wat dan ook, maar zodra je het bijv een Marokaan noemt ben je meteen rechts ?!?!?
Het enige wat wij Nederlanders willen is veilig over straat kunnen en je spullen thuis nog aantreffen als je terug komt van je werk. -
Het is in de politiek net als in de "moderne opvoeding van kinderen" het laat maar vrij.
In de supermarkten zie je dat ook terug, vervelde kinderen en ouders die niet ingrijpen. -
@ Clazina :
"Hier passen alleen maar andere straffen..en dat is uitzetting..en dat willen jullie weer niet. "
Of ik dat nou zou willen of niet, dat is helemaal niet aan de orde. Immers kan bijvoorbeeld Wilders dat wel roepen, maar het is simpelweg niet uitvoerbaar, zolang het gaat om mensen die hier geboren zijn, en die de Nederlandse nationaliteit hebben.
Wat stelselmatig genegeerd wordt is dat je om uit te zetten ook medewerking nodig hebt van het land waarnaartoe dient te worden uitgezet. Maar als je je een rad voor ogen wilt laten draaien, be my guest.
Om een of andere reden lijk je te denken dat anderen landen dit soort tuig zou willen opnemen, en naar Nederland zou moeten luisteren wanneer wij bepalen dat zo'n land dit soort figuren van ons zou moeten overnemen.
Maar laat Wilders maar aan de macht komen, dan zal je zien dat veel van de zaken waar je zo op hoopt toch wat lastiger zullen liggen dan je lijkt te denken. -
We kunnen maar 1 ding hopen en dat is dat Wilders bij de volgende verkiezingen 40 zetels haalt. Misschien dat het dan lukt om dat tuig het land uit te krijgen.
-
Verwijderd door redactie
-
@HOTSHOT: En wie gaat dan je uitkering, je kinderbijslag en je huursubsidie betalen ?
-
@Hotschot, ja, jij houdt wel van macht over mensen, hè? Of ben je een trol?
-
Verwijderd door redactie
-
@HOTSHOT
Door figuren als jij verlangen meer en meer hier naar een soort "Hitler" en verandert jullie gedrag en manier van samenleving hier (en in de rest van west Europa) niet dan zullen jullie vanzelf merken wanneer jullie naar de veetreinen worden gebracht opweg naar arbeidskampen...
Zo,n idee noemt de gemiddelde nederlander overdreven, maar stukje bij beetje gaan we naar die weg toe zo en steeds meer verlangen het... -
@HOTSHOT
http://www.youtube.com/watch?v=80lLU5-yji8
Dat is waar men steeds meer naar verlangt als jullie gedrag niet verandert! -
wederom heeft wilders gelijk en balkie niet.
-
Begin eerst eens met de burgemeester te ontslaan, want die heeft fors gefaald. Stel een voorbeeld, i.p.v. met de vuist op de katheder slaan zoals Balkenende deed deze week in de Tweede Kamer. Je kon een zucht van verlichting horen na de speech van Balkennede.Zo van, dat zit er weer op voor dit jaar dit heikele punt. In hun hart zijn de politci het wel eens met Wilders maar om dat te erkennen geven ze toe dat ze gefaald hebben.!!!! De prachtwijken zijn ook het gevolg van gedogen en hadden nooit mogen ontstaan
-
Gedogen en niet handhaven is de reden waarom de maatschappij naar de klote gaat
-
Verwijderd door redactie
-
Het valt allemaal best wel mee, het was gewoon weer zoals altijd die hele kleine groep jongeren die een beetje klierden..... komt allemaal best wel goed (hahahaha)
-
ach axh wat een land gedraag je als een beest en je krijgt een beloning
-
#10 +++++++++++++++++
-
Die domme journalisten ook iedereen weet toch dat het allemaal best wel meevalt en het maar een kleine groep jongeren is die een beetje klieren. Dat moet je natuurlijk als journalist niet opzoeken, dom, dom, dom....
-
Verwijderd door redactie
-
WANNEER gaan we laten zien wie de baas is?
-
De politie kijkt gewoon toe: MOGEN ze nu niet hard optreden of DURVEN ze dat niet ?
Ik denk het laatste: Toen scholieren protesteerden tegen een urennorm werd de wapenstok ook niet gemeden....
Mag je dan het niets tot zeer weinig doen van de politie tegen deze relschoppers plichtverzaking noemen ? Als je het mij vraagt: ik denk van wel.
Laat het dan een keer escaleren heren van de wet en doe dan wat de wet (en de gemiddelde burger) van je verwacht. -
Verwijderd door redactie
-
Als het zo doorgaat komt er nog eens een flinke veldslag van. De goedwillenden worden het vanzelf zat met alle soorten tuig. En dan weet ik al wie er de bak indraaien.
-
.
Niks gedweep en niks gedroom,
Wilders zegt wat ik zou willen,
tracht mijn appeltje te schillen
en ligt gelukkig goed op stoom...
niks gelieg en niks geleuter
Nederlanders zijn geen kleuter,
wat we willen, is normaal
en Geert vertelt dus óns verhaal...
Niks gescheld en niks geschamper
Nederland wil geen gepamper,
Nederland wil écht fatsoen
en den Haag MOET DAT GAAN DOEN.
. -
waarom zijn ze bang ? politie en de m.e ziijn in de meerderheid hoor schoonvegen die handel komen ze terug gelijk oppakken en opsluiten
-
@ mama mary (45)
Ze zijn bang voor de Marokkaanse Machthebbers en wachten bewust tot het tot een Volksopstand is gekomen...
. -
mijn reactie verwijderd??????????????? ( zelfs geen reden erbij)
mijn inziens niets verkeerd gedaan.............zou haast denken, dat de overheid, in veel dingen een grotere vinger in de pap heeft dan menigeen denkt...........want zodra je zegt, wat half nederland denkt, wordt je bericht verwijderd........ -
Sorry hoor, maar daar komen die camera-ploegen toch voor?
-
uilskuikens die marokkanen en dat is zelfs nog te veel eer voor ze. ze hadden beter hun kant van het verhaal kunnen doen ipv nog meer trammelant te trappen. opruimen die lui.
-
Tip voor de journalisten: kijk naar de grond als een marokkaan passert.
Deze tip werkt ook bij Bokito. -
@jopie #10 en als ik dat verkondig wordt ik door je gemind..http://www.nujij.nl/verdachte-moord-op-daan-van...
-
> politie en de m.e ziijn in de meerderheid
De politie mag niet optreden tegen de marokkanen van de politiek.
Zie bijvoorbeeld afgelopen nieuwjaar toen een politiebureau bestormd werd door marokkanen en de politie niet mocht ingrijpen.
In Ondiep mocht de politie natuurlijk wel ingrijpen.
Voordat de politie kan optreden, moet dus eerst de politiek vervangen worden. -
zie het verschil tussen 2002 en 2008 in Gouda
http://www.volkertvandergraaf.net/Allochtonen/m...
er is geen verschil -
Wat hardvochtig, alsof de meeste erbij waren.
Ik vind het terecht dat de jongens de journalisten hebben aangepakt. Het nieuws wat eenvandaag brengt is niet beter, dan wat je nu op deze site leest. "beledigend, denigrerend, kortzichtig en getuigt van arrogantie.
Dat je niet veilig over straat kan lopen komt niet alleen door de buitenlanders. De angst zit er van oudsher in de Nederlanders. Je hoeft er maar een lawinepijl af te schieten en per ongeluk in de media verband leggen tussen de klap en een bepaalde bevolkingsgroep. Dan is Nederland te klein. Dat bij het zien van een Marokkaan de angst versterkt wordt wil niet zeggen dat zij dat veroorzaakt heeft.
Jonge Marokkaanse mannen, die zelf gediscrimineerd worden. De school niet afmaken omdat je aan elke witte Nederlander verantwoording moet afleggen. Dat de Nederlanders geen respect hebben voor de Moslims, is een geval waar een Moslim varkens stiekem wordt voorgeschoteld Als je niet meer kan vertrouwen, waarom zou ik met je omgaan. .
Een baas die weigert een buitenlander aan te nemen omdat hij geen problemen wil in zijn bedrijf. Marokkaanse meisjes die met hun opleiding moeten stoppen, omdat er geen stageplaats kunnen vinden. Allochtonen politieagenten die gepest worden en die daardoor niet goed kunnen functioneren.
De jonge Turken en Marokkanen die ik ken zitten op school, sommige staan 06.00 op om de krant bij mensen in de bus te gooien,en na schooltijd folders rond brengen.
Eenvandaag komt niet bij deze jongens langs. En als de jongeren hangen dan ga ik erbij hangen. De Marokkaan is niet het probleem van de Nederlanders die zit veel dieper. Voor de Marokkaan is er een oplossing -
@ issa
Je hebt waarschijnlijk ergens wel een punt, maar om Nerderlanders de schuld te geven van het falen van Marokanen is wel erg makkelijk.
In principe net zo makkelijk als alles op Marokanen te schuiven.
Je bent in je leven zelf! verantwoordelijk voor je eigen leven.
Jij moet er wat er wat van maken, dat kan niemand anders voor je.
Misschien dat Marokanen zich ook wat meer zouden kunnen aanpassen aan de plaats waar ze wonen (d.w.z. niet in Marokko, maar Nederland)
Marokanen komen op mij vaak ook niet over alsof ze er hier iets van willen maken.
De handdoek word voor de wedstrijd al in de ring gegooid.
En er zou idd. wel meer positieve aandacht voor Marokanen mogen komen, maar van de andere kant kan ik mij ook niet aan de gedachte onttrekken dat het wel heel typisch is dat vooral over moslims in veel landen een negatief beeld bestaat.
Als er zoveel positiefs te melden valt, Doe Dat Dan!!
Maar dan moeten we er wel open voor staan, ik wil het wel proberen. -
Verwijderd door redactie
-
@Van-achter-het-behang
#40 WANNEER gaan we laten zien wie de baas is?
Zolang Geert Wilders nog uitgelachen wordt in de kamer , gebeurt er niks met dit tuig ! -
Peon #52 dat zal wel niet gaan gebeuren, omdat er een heleboel mensen zijn die Geert wel eren, maar niet gaan(durven) stemmen. Bovendien beoefend links struisvogelpolitiek, ze stoppen hun hoofd zooooo diep in het zand, dat ze nagenoeg water vinden!!
-
Deze burgemeester is ook naar mijn mening zijn geld niet waard. Deze wijk komt zo
negatief in het voetlicht en niet van een kant maar van diverse kanten dat het bijna
niet acceptabel is dat deze burgemeester dit durft te zeggen. Ik denk dat de heer
Balkenende vergeten was te zeggen dat de vaders een vrije dag hadden. -
Buitenlander fout? Soms wel misschien maar kijk effe hier naar willen jullie en oordeel hoe fout de politie is tegen buitenlanders.
http://www.nujij.nl/voordat-dit-gebeurde-had-ik... -
Wellicht nieuwe rekruten van de landmacht erheen sturen. Kunnen ze oefenen met rubberen kogels.
-
Verwijderd door redactie - Wij dachten dat u zich weer ging gedragen
-
Het is natuurlijk allemaal de schuld van die cameraploeg.
Trouwens de bussen rijden weer op dreiging van ontslag, Allemaal de schuld van die buschaufeur, niets mis met die schavuiten, Allemaal de schuld van de Nederlandse maatschappij. Lieve jongens zijn het. ze worden alleen niet begrepen die kwajongens. -
dit is waar Wilders al jaren voor waarschuwd en wat al jaren het aanknopingspunt voor onze regering is om hem te demoniseren.
Mensen... leer eens een eigen mening vormen en verdiep je in shit voordat je je aansluit bij de door linkse media beinvloedde menigte die dit soort zaken belachelijk maken en onzin noemen. -
Sabina 30
Ik hoop voor jou dat wat je zegt geen serieuse achtergrond heeft want anders vrees ik het ergste voor je. De naam van dit land NEDERLAND geeft al aan wie hier de baas (behoord) te zijn, dat we tot nu toe nog geen regering hebben die dat aan andersdenkende duidelijk kan maken (uit hypocriet gedrag) is eigelijk meer een " Nederlands" probleem maar met andere (meer daadkrachtige)politieke leiders moet dat op te lossen zijn.
wie in Nederland wil wonen gedraagt zich ook als Nederlander en respecteerd zijn zede en gebruiken EN VOORAL DE WET voor alle andere of je nu blank bruin geel zwart of weet ik veel wat voor kleuren er nog meer zijn die dit aan zijn laars lapt geldt inderdaad wat je als laatste opmerkte OPROTTUUUUUU (waar naar toe mogen ze zelf verzinnen) -
Het is haast veiliger voor de journalist op de grens met Georgië en Rusland.
Ik ben zo blij dat ik niet in Gouda woont roept iedereen en over 10 jaar roepen we : "Ik ben zo blij dat ik niet in Nederland woon", want dan zijn we massaal vertrokken/gevlucht. -
Wie is hier nu de baas in Nederland zij of wij !!!!!!!!!!
Terug sturen dit tuig hier valt niks aan op te voeden dit tuig heeft geen respect voor anderen dus uit zetten. -
wie is hier de baas???
Lees het artikel uit Elsevier 2002!!!
http://www.volkertvandergraaf.net/Allochtonen/m... -
2003...nog steeds geen actie ondernomen
http://frontpage.fok.nl/nieuws/33725
En dan nu 2008. Het kabinet is nog steeds paars dus waarschijnlijk nog steeds geen actie.
Tijd voor verkiezingen!!! -
@ 68:
heftig, dat artikel. -
oppakken die gasten en deponeren in t land van herkomst nadat ze hier eerst goed aan de tand gevoeld zijn.en een zeer goede taakstraf/dwang ardbeid verricht hebben.
Laat dan t opvoeden maar over aan hun soortgenoten in hun eigen land.Wie weet willen ze wel meewerken als er 100.000 of meer worden terug gestuurd. -
#3
Over "meulenberg" : is al jaaaaren aan de gang, burgemeester is een laffe kloot, net als die cohen van jullie, ligt op de knieën voor dat extra kiesvee.
10 jaar geleden werden bepaalde bussen v/h openbaar vervoer al grondig 'uitgemest': door politie met wapens werden dan al de passagiers eraf gehaald en gefouilleerd (de halte voor de wijk natuurlijk)
Nu kan de politie zich daar zelfs niet meer wagen want meerdere keren zijn er al combi's met stenen bekogeld en zelfs in brand gestoken - en zij mogen natuurlijk niks doen. Gevolg van dat slappe pamperbeleid en het wordt steeds erger....
De kerk op de meulenberg is al ontelbare keren beroofd, gevandaliseerd, getracht in brand te steken - in het parochiehuis waren zelfs al de kruisen en alles wat maar enigszins christelijk aandeed in de vuilbak gekieperd door.....de 'brave marokkaanse buurtvaders' die daar enkel kwamen kaarten en thee zuipen - het jeugdcentrum om dat gajes van straat en de drugs te houden, is tot 4x toe afgebroken/afgestookt tot de grond (hoezo, er wordt niets gedaan voor allochtone jeugd?! Elke keer bouwen die idioten van de gemeente weer op zodat de vandalen hun agressie er weer kunnen op botvieren)
Deze 'goede burgervader' zorgt er trouwens voor dat in de media deze verloederde wijk niet in de spotlights komt te staan met al de criminele feiten die er dagelijks gebeuren - zelfs de migranten van het eerste uur: Spanjaarden, Italianen, Grieken etc...die er meer dan 30 jaar woonden zijn er weggejaagd door dat schorem - er is geen enkel leegstaand huis dat nog ramen heeft - maar........de reputatie van 'zijn' gemeente moet ten alle prijze hoog gehouden worden, nietwaar?
Zijn dagen als burgemeester zijn geteld, zeker weten.....
Toch zoooo toevallig dat het ook hier wéér om diezelfde minderheidsgroep gaat als overal waar problemen zijn, nietwaar?
Als er niet op europees vlak hier een serieus debat over gevoerd gaat worden én oplossingen gezocht maar ieder land maar blijft kloten met diezelfde groep amokmakers dan gaan we binnenkort vuurwerk zien want de mensen blijven het niet pikken dat de overheden dit soort straatterrorisme gedoogt ipv hard ertegen optreedt.
Ik ben benieuwd in welk land het eerst de vlam in de pan schiet.... -
Goddamnit. Nederlanders zijn idioten... Vind je het gek dat je steeds op de verkeerde stemt? Hoe zou jij het vinden als een tv-ploeg aapje kwam kijken in jouw wijk met de intentie jouw kop en "jouw soort" op tv te gooien onder het mom van het "zijn geweldadige allochtonen wat moeten we er mee"? Vind je het gek dat je dan als camera-ploeg wordt uitgejouwd?
-
Mensen, mensen. Dit soort propaganda viciueze cirkels verterkt de negatieve ideen over Moslims en Marokkanen. En OOK het zogenaamde anti-terreur wat Balkenende zo erg steunt. 9/11 was met voorbedachte rade om zo het MO te mogen binnenvallen. Toen mosten ze plot sook Irak hebben, en nu Iran.. Het ging niet om terreur maar om macht en geld. google op "Carlyle Group" en zie wie de grootste profieturs zijn van de oorlogen!
En Balkenende wilt gewoon een vinger in de pap.
En oja, Hezbollah is geen verzinsel. Al Qaida was wel nep en was het balletje dat deze domino-effect aan opeenvolgende oorlogen begon gestart door onze regeringen!!!!!
De echte terroristen die nu kwaad beginnen te worden omdat Amerikanen zomaar hun buger hebben vermoord om niets, om olie!.. Tuurlijk zijn zij nu wel degelijk kwaad!!
Balkenende wilde ons allemaal van meet af aan al chippen joh.. -
Please stop being such dumbasses! sukkels!
Ik vind ook dat de Moslims in de Nederlandse regering 9/11 moeten bestuderen daar het mettertijd ook hun aan zal gaan. -
#73
"Hoe zou jij het vinden als een tv-ploeg aapje kwam kijken in jouw wijk met de intentie jouw kop en "jouw soort" op tv te gooien onder het mom van het "zijn geweldadige allochtonen wat moeten we er mee"?"
Als die 'gewelddadige allochtonen' nu eens niet zo verdomd stom zouden zijn en hier de mogelijkheid in zouden kunnen zien om hun kant van het verhaal (lees: hun grieven/ontevredenheid) openbaar te maken door middel van die camera-ploeg, (communiceren!) ipv hun aan te vallen
(waarmee ze natuurlijk hét bewijs leveren dat de reportage terecht 'geweldadige allochtonen wat moeten we er mee' genoemd wordt)
daar winnen ze heel wat meer mee maar blijkbaar zit de haat/woede zo diep dat ze zelfs een normaal een gesprek niet aankunnen.... of is het gewoon gebrek aan intelligentie?(korte lontjes, opgefokt...zielig)
"Vind je het gek dat je dan als camera-ploeg wordt uitgejouwd?"
Tussen uitjouwen en aanvallen zit nog een verschil, vind je niet?
Trouwens: als een camera-ploeg komt en het staat je niet aan dan ben je nog altijd VRIJ om binnenshuis te blijven, GEEN enkel excuus om iemand te gaan aanvallen of weg te jagen: de openbare weg is van IEDEREEN!
Dàt moet die kl**tzakken eens duidelijk gemaakt worden, ZO gaat dat namelijk hier! -
.
Het roer om...
De moslimhaat wordt langzaam aan steeds groter
maar de Politiek houdt stijf haar mondje dicht !
Die hoofden zitten boordevol met boter
en dát opent voor mij een nieuw inzicht...
Nú pas begin ik eindelijk te begrijpen,
die haat wordt doelbewust gestimuleerd:
zo lang wij ónderling de messen slijpen
is ‘t de Politiek, die stiekum triomfeert...
Bewust wend ik, vanaf sinds kort de steven
en voer de strijd alleen nog waar die hóórt :
die kliek dus haar verdiend congé te geven,
omdat ik pás voor gestuurde broedermoord !
Mijn roer gaat óm, in de hoop het tij te kéren
dat begint bij ‘n democratisch Kabinet,
dat z’n kiezer duidelijk weet te respecteren,
dus déze kliek éérst aan de kant gezet....!
. -
is dat de huidige democratie in nederland worden wij nu door groep achterlijke buitenlanders belaacht zonder dat hier de democratie terstond wordt hersteld de minister van binnenlandse zaken moet er voor zorg dragen dat dit de komende week gaat gebeuren
-
Verwijderd door redactie
-
Jij Wouter Bos stemmen.
Jij uitkering krijgen. -
issa en strikje (#54 en 55) hebben wel een punt.
Het frustreer mij en denk ik de meesten onder ons gewoon dat er niks aan gebeurt.. -
@gang green #3
...maar geen Connexxion? -
Het blijft gewoon een gebrek aan opvoeding geen respect mijn buurman(marokaan) en overbuurman (marokaan)schamen zich voor dit soort lui. Verstand komt met de leefdtijd zeggen ze en betreft deze jongeren gewoon een jaartje opsluiten in een opvoedingkamp met de ouders erbij uiteraard, want die zijn verantwoordelijk voor de daden van hun kind.
-
Het is dus weer de wereld op z'n kop. RTV West moet op aanraden van de politie maar vluchten voor het tuig. Het lijkt mij toch echt dat de politie die agressieve hangjongeren van allochtone komaf (als ik ze anders noem word ik geëdit) best even huisarrest had kunnen geven, terwijl de reporters gewoon hun werk hadden kunnen doen. Maar ja, dan waren hun "onhebbelijke baldadigheden" tot in detail direct voor de hele Regio Haaglanden e.o. bekend geworden, en dat willen de "prinsjes" natuurlijk niet. Het HOUDT niet op. Wéér hebben ze hun zin! Waarom? Ik weet 't niet. Maar als ik zeg dat de politie bang is zal ik niet ver bezijden de waarheid zitten, denk ik. En misschien hebben de fijne Berbertjes via een intelligentere kennis vernomen dat ze dan weliswaar misschien íets meer in de gaten gehouden worden, zolang Tante Ella (Vogelaar) blijft investeren in deze jeugd (die evenals de autochtone jeugd natúúrlijk de toekomst heeft) gaan ze gewoon verder met baldadig zijn. Deze acties zijn, zoals wij natuurlijk weten, ècht geen incidenten meer, maar ach, daar wil onze regering in al haar wijsheid niets aan...!
-
Excuses, niet RTV West. Maar over de rest van m'n tekst (# 84) bied ik géén excuses aan.
-
@ haagse leen: als dát bij mijn levensdagen nog gebeurt, is het tijd voor een feestje...hoewel, feestje? Een Nationale Feestdag!
-
...tuurlijk verdeel en heers...zo verdoezelt men de werkelijke problemen.
-
een cultuur die niet de onze is kan je niet veranderen !
alles wat ze doen zit in de gene en in het bloed en dan kunnen ze in Den Haag hoog en laag springen en zeggen dat de ouders aangesproken moeten worden maar die zijn precies hetzelfde !
totale macht is wat ze willen in ONS land en op deze koers zijn ze goed op schema !
en die zogenaamde onschuldige marocbuurtvaders lullen met alle winden mee om de schone schijn op te houden .
en die linkse ballen in het kabinet en onder de gewone bevolking zien het wel maar durven niets te doen .
en zolang er niet wordt opgetreden gaat Nederland elke dag een stuk verder naar de verdommenis.
maaaaaaaaar............als de ECHTE nederlanders het zat zijn moeten ze in Den Haag niet gaan huilen als de P echt uit breekt ! -
Verwijderd door redactie
-
Edjuh
' mijn reactie verwijderd??????????????? ( zelfs geen reden erbij)
mijn inziens niets verkeerd gedaan.............zou haast denken, dat de overheid, in veel dingen een grotere vinger in de pap heeft dan menigeen denkt...........want zodra je zegt, wat half nederland denkt, wordt je bericht verwijderd........'
Dat denk ik ook. -
Jasterke 77
Sterk, duidelijk en waar!!! -
Ach ja, laten we het eens over Marokkanen gaan hebben, dat hebben we deze week nog niet gedaan. Je zou haast denken dat er niks anders is.......
-
Misschien stuurt de overheid -bewust of onbewust- wel aan op een soort van herhaling van de 'kristallnacht". Misschien hebben ze liever dat onder de bevolking uiteindelijk de P uitbreekt.
Het nare daarvan is dat er dan geen onderscheid meer is en alles en iedereen eronder lijdt.
Het nare is dat de overheid - juist ook in de persoon van JPB - de problemen op straat wegschoffelt. Terwijl het al decennia wel degelijk een probleem is. De ontkenning vanuit de overheid "dat het probleem van hen is", is op zich al schokkend.
Als je dan zo graag bijvoorbeeld ministertje wilt spelen, moet je ook alle verantwoordelijkheden daarin onder ogen zien.
En als iemand vindt "dat het niet van hem/haar is" als probleem om op te lossen, ga dan iets anders doen. Aardappels poten of zo. Val de rest van het land dan niet lastig met allerlei onzin. -
gisteren was halsema de beste kletsmajoor over de nabeschouwingen en vandaag jpb mooier kunnen we het niet maken . Hoe kan dat nou? 't is maar hoe het uit komt haagse kliek.
((93) helemaal met je eens 1000 ++++++ jes -
@76 Matrix
"Trouwens: als een camera-ploeg komt en het staat je niet aan dan ben je nog altijd VRIJ om binnenshuis te blijven, GEEN enkel excuus om iemand te gaan aanvallen of weg te jagen: de openbare weg is van IEDEREEN!"
Zo is het. Mijn 'openbare' ruimte wordt vergeven aan mensen die elkaar die ruimte niet gunnen. Elke keer als ik wat anekdotes vertel over agressief gedrag in diezelfde openbare ruimte, wordt mij wel een keer aangeraden maar te verhuizen. Het is te gek voor woorden.
Dat ik vaker dan de gemiddelde NL te maken heb met agressief gedrag, komt waarschijnlijk omdat ik mensen wel aanspreek op intimiderend gedrag, ik laat merken dat ik het niet langer tolereer.
Ik maak vrijwel nooit mee dat iemand in de openbare ruimte de ander aanspreekt op intimiderend of agressief gedrag en zo voor zichzelf opkomt. We zijn een slap zootje aan het worden met z'n allen!
Ik voel me steeds angstiger op straat, maar verdom het om te verhuizen, ik verwacht niet dat het elders minder is, de samenleving wordt steeds toleranter voor agressievelingen, ik laat me niet wegjagen. -
interessant artikel:
http://www.extra-media.nl/nummer19/index.html?S... -
@97
Een paar quotes:
"Werdmölder: ‘Als je de cijfers en incidenten weergeeft, heb je een moeilijke boodschap. Als je die toch geeft, krijg jij de zwarte Piet. Je ziet het te zwart, je moet positief denken, er zijn ook goede voorbeelden.’"
"Antropoloog Frank van Gemert stelde in zijn proefschrift ‘Ieder voor zich’ (1998) dat naast sociaal-economische factoren de wantrouwende houding van veel Marokkanen de doorslaggevende oorzaak van criminaliteit is. Werdmölder herkende dat wantrouwen wel, maar vond het als verklaring voor de criminaliteit tekortschieten. Zelf zoekt hij de oorzaak in een mix van factoren: naast sociaal-economische problemen signaleert hij een vechtersmentaliteit, een groot eergevoel, schaamte, groepsloyaliteit en morele superioriteitsgevoelens bij veel Marokkanen."
"Volgens Jamina is er eerder sprake van anti-blank racisme. Waarom zouden zij niet racistisch kunnen zijn, net zo goed als er bij Nederlanders ook sprake kan zijn van racisme?" -
Het wordt de hoogste tijd weer ens onze mariniers in te zetten en deze relschoppers eens behoorlijk op hun plaats te zetten en het respect wat ze ontbreren er eens in te rammen.
-
@ 98:
" Volgens Jamina is er eerder sprake van anti-blank racisme. Waarom zouden zij niet racistisch kunnen zijn, net zo goed als er bij Nederlanders ook sprake kan zijn van racisme? "
Goed punt. Ook mijn punt al jaren, een punt dat over het algemeen wordt afgedaan als onzin. -
Er is sprake van discriminatie en wel hele grove ook. Ik weet nog dat ik in een supermarkt in Amsterdam west werkte, de Marokkaanse meisjes werden met rust gelaten door de Marokkaanse jongens, maar ik niet hoor! ze moesten en zouden mij onzedelijk betasten. Nou ben ik niet zo iemand die dat zomaar laat gebeuren dus 1 keer was genoeg en ze schrokken dat ik ze makkelijk aankon. Maar ja die paar andere Nederlandse meisjes bij ons waren hun volgende slachtoffer.
-
Hier is maar één remedie tegen. Deze gassies als gewone nederlanders behandelen.
Ik kom in de bak na een dergelijke actie. -
Schande dat de politie vraagt of de cameraploeg de buurt wil verlaten. Als de politie al niet de veiligheid en rust kan waarborgen in een buurt dan stel ik (nogmaals...) voor om andere overheidseenheden (leger) in te zetten. Echt waar, niet om ze allemaal neer te knuppelen etc maar gewoon om oproerkraaiers hard aan te pakken en op te pakken. Of het nu gaat om een superioriteitsgevoel en discriminatie tov "witte" nederlanders of een minderheidsgevoel gemixt met agressie en een IQ ter grootte van hun schoenmaat is wat mij betreft voer voor de psycholoog. Waar het om gaat is dat je in Nederland gewoon op straat in elke buurt moet kunnen lopen en ook als camera ploeg je werk moet kunnen doen.
-
redactie krijg toch een dikke bult
ik dacht dat dit een dicussieforum was
ga vanaf nu terug naar Geen Stijl -
@ 104:
het is ook een discussieforum. -
oh ja,waarom is er meer dan de helft van de reacties verwijderd>??????
-
whoneedsroads heeft volkomen gelijk.
Iets om over na te denken.
De gevolgen zullen veel verder strekkend zijn dan menigeen zal denken.
We krijgen hier straks ook zo'n 'Patriot Act', maar dan anders.
Eerst laten ze de boel volkomen uit de hand lopen.
Vervolgens komen er draconische maatregelen, die niet alleen de Marrokaantjes zullen treffen, maar ook de rest van de bevolking.
Straks hebben ze een enorme knuppel achter de deur staan, waarmee ze iedereen zullen kunnen slaan. -
Met betrekking tot het hier veelgenoemde "terugsturen"? Waar moet je Nederlanders van marokkaanse komaf met een nederlands paspoort of id-bewijs heensturen? Behalve de nor in of opvoedkampen? (want dat wordt niet bedoeld met "terugsturen") En waar moeten we blanke tokkies dan heensturen als ze weer eens rottigheid uithalen?
Nee, ik vind ook dat er hard moet worden opgetreden tegen tuig, van welke afkomst dan ook, maar er wordt hier wel erg snel maar wat geroepen, in een sfeer van angstzweet, haat en rechtsextremisme. Wilders roept bijvoorbeeld wel dat de moslims onze homo's met rust moeten laten. Maar als extreemrechts aan de macht komt zou ik me als homo toch niet helemaal gerust voelen. Who's next?
Wilders heeft het maar over laffe politici, de hardwerkende burger, marokkaans moslimtuig, noem maar op. Ik ben zeer hardwerkend, betaal me scheel aan belasting, maar denk dat er tussen de uitersten Balkenende (samen met links) en Wilders zit nog wel een gulden middenweg zou moeten zitten, namelijk die van het gezonde verstand en nuchterheid. Ik kan noch Balkenende noch Wilders hierop betrappen...Helaas is er ook geen enkele politieke partij waar ik iets mee kan... -
> ga vanaf nu terug naar Geen Stijl
Op GeenStijl is minder censuur,
maar hier is plus/min en zelf draadjes staten. -
@ 106:
meer dan de helft ? -
> En waar moeten we blanke tokkies dan heensturen
> als ze weer eens rottigheid uithalen?
Ook naar hun eigen land, wat toevallig Nederland is.
Je kan je druk maken om tokkies, maar dan vergeet je dit:
http://img103.mytextgraphics.com/photolava/2007... -
@Shailin -->106
valt wel op he?
@redactie
Volgens mij hebben we hier toch in nederland het recht van vrije meningsuiting?
Waarom dan toch zoveel reactie's verwijderd?
ik krijg een naar gevoel bij dit soort actie's........... -
Is nu iedereen die problemen signaleert met Marokkaanse raddraaiers of er problemen mee heeft een "tokkie" ?
-
@ 112:
ik kan me voorstellen dat je het vervelend vindt dat je reacties worden verwijderd, maar het is toch echt niet zoals Shailin zegt "meer dan de helft". -
@ 108:
" Ik kan noch Balkenende noch Wilders hierop betrappen.."
Precies, dat wil zeggen, eerst was er Balk en nu is er Wilders als reactie... -
@charlius
ik begrijp je reactie. Jij voelt je waarschijnlijk ook steeds vaker in het nauw gedreven door de islam en zijn homo-hatende opvattingen.
Als ik jou was zou ik dan liberaal stemmen, waarin vrijheid van het individu in alle aspecten voorop staat. In een liberaal land is er automatisch weinig ruimte voor de islam en alles waar de islam voor staat. Want het blijkt maar weer dat islam botst met vrijheden voor alle personen en alleen aan zichzelf denkt. Door liberaal te stemmen maak je een statement: "tot hier en niet verder", maar wel op een fatsoenlijke en onderbouwde manier, niet zoals Wilders verkondigt. En Wilders heeft uiteraard ook een ander einddoel dan de liberalen. -
Stelletje uitvreters en parasieten, dat zijn het, ze hebben iks beters te doen.
-
pisderk, nee hoor ik ben de beste!!
-
Wel belachelijk hoor dat je op verzoek van de politie een wijk moet verlaten in verband met overlast, 't zou andersom moeten zijn, de veroorzakers van de overlast zouden de wijk moeten verlaten.
-
@Peon #111
Is dat echt waar? dat linkje? Dat zegt dan blijkbaar genoeg... -
Negatieve aandachttrekkerij, er schuilt wat achter waar eens over gesproken moet worden. Waar zijn die gasten toch zo gefrustreerd en kwaad over...dat ze niet mee kunnen draaien of hun vader die hen negeert of slaat of zijn het toch de hormonen en maken wij het groter dan het is?
-
> Is dat echt waar? dat linkje? Dat zegt dan blijkbaar genoeg...
Plaatje komt uit De Pers van woensdag 18 juli 2007. -
Ik den doordat ze geen kans maken op de arbeidsmarkt, met de nek aangekeken worden, hun zelfbeeld door de ozo tolerante nederlanders naar het absolute nulpunt is gedaald. enz, enz
-
en op deze manier willen ze dan bewijzen dat ze echt wel iets voorstellen
-
> Ik den doordat ze geen kans maken op de arbeidsmarkt,
Terroriseren 8-jarige marokkanen wijken omdat ze geen goede baan kunnen krijgen? -
@ Gé 113. Nee, hoor! Maar laten we niet vergeten dat er door nederlandse (lees: blanke, witte) tokkies ook erg veel rottigheid wordt uitgehaald, zie ik ook in m'n eigen omgeving. Bijvoorbeeld de eeuwige bushokjesvernielingen en aanverwant vandalisme, in mijn omgeving bijna allemaal blank tuig. Aanpakken! En die kan je nergens naar terugsturen...
@ Jpbdaman 116. Nee, hoor! Voel me nauwelijks bedreigd door de islam, niet meer dan door fundamentalistische christenen. Verder zit het redelijk goed tussen mijn oren en dat scheelt ook een hoop, denk ik. Vind Wilders eigenlijk veel enger. Stel dat hij aan de macht komt en alle Marokkanen het land uitschopt, vindt hij daarna wel weer een andere zondebok, homo's, of gehandicapten, of woonwagenbewoners, of een andere minderheidsgroep. Liberaal stemmen? De meest liberale partij (D66) heeft zichzelf allang verkwamseld tijdens het gekozen burgemeester-debat. Zal ik ze nooit vergeven. En de VVD vind ik conservatief, rechts. Niets mis mee, hoor, maar niet mijn ding. -
Nee die doen dat omdat ze altijd en overal met de nek worden aangekeken door de ozo tolerante nederlanders.
-
Iedereen heeft waardering nodig, ook een allochtoon. Als men dat niet krijgt zoekt men de waardering op een verkeerde manier
-
@Mohammed # 123 124
Dat is geen rechtvaardiging.
Maar dat is waarschijnlijk wel (een deel van) de verklaring.
Het is in ieder geval iets, wat vatbaar is om iets aan te doen. -
@ Mohammed
Filmpje
Prem Radhakishun bezoekt Utrecht Overvecht en praat met de 8-jarige marokkaanse straat-terroristen
http://player.omroep.nl/?aflid=4389217 -
Nee, is ook niet als rechtvaardiging bedoeld. Natuurlijk deugt het van geen kant, maar ik zoek alleen een mogelijke oorzaak.
-
@Peon # 125
Maar dat zijn wel de kinderen, die die groteren waarvoor dat wél geldt als voorbeeld hebben. -
@ johann
Groteren zitten ook in het filmpje. -
@ Mohammed de realist:
ken je dit artikel ?
http://www.extra-media.nl/nummer19/index.html?S...
en dit citaat ?
"De relatief hoge criminaliteit kan niet alleen worden verklaard uit sociale achterstand en discriminatie" -
Marokkaanse jongeren die problemen maken in de bus? Heel makkelijk opgelost: zorg voor Marokkaanse (oudere) chauffeurs in die wijken, tegen een oudere Marokkaan durven die jongeren niet. Iedereen veilig in de bus en probleem opgelost...
Scheelt trouwens ook banen op de arbeidsmarkt... -
Peon, 8 jarige jochies zien als straatterroristen?
Binnenkort ook d buitenlandse baby als hij te hard huilt?
Kom zeg als je jochies van 8 jaar al niet meer aan kunt. Ligt het niet aan die ventjes maar aan de volwassenen. -
Ge, nee niet alleen, maar het is wel degelijk een oorzaak.
Als jij altijd maar te horen krijgt hoe slecht je bent, zul je je ook op die manier gaan gedragen. -
> Kom zeg als je jochies van 8 jaar al niet meer aan kunt. Ligt het niet aan die ventjes
> maar aan de volwassenen.
Zie filmpje.
#130 -
Nee, johies van 8 moeten een draai om de oren krijgen en verder geen aandacht aan schenken.
-
Ik weet niet hoe je daarbij komt Mohammed. Iemand die zich goed gedraagd je goed te woord staat krijt heus niet te horen hoe slecht hij is, en ook heeft zo'n iemand gewoon alle kansen op de arbeidsmarkt. De vraag is alleen of deze kinderen wel mogelijkheden willen op de arbeidsmarkt, ze zien dat je prima kunt leven van een uitkering (ouders en ouders van vriendjes zijn meestal het voorbeeld voor kinderen) dus waarom al die kansen (die je haast niet meer uit de weg kunt in Nederland) dan aanpakken?
-
Gedraagt dus....
-
Mohammed de realist. Je hebt wel een punt, hoor. De kansen krijgen ze niet altijd. In elk geval zeker niet altijd van huis uit. We kunnen makkelijk praten over gelijke kansen voor iedereen in Nederland. Welkom in Utopia! Dit geldt trouwens ook niet voor de autochtone tokkiekinderen, ook een niet te onderschatten groep. Bij mij op het werk krijgen we regelmatig verzoeken voor stages, werkleerplekken, enz. En onze ervaring met allochtonen, LBO- én MBO-niveau, is gewoon dat ze (ver) achterblijven bij autochtonen, waar het bv. de mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid betreft. En aangezien wij mensen zoeken met een administratieve achtergrond, valt de groep autochtonen bijna altijd af. Daar zullen ze af en toe wel moedeloos van worden, iets waar ik natuurlijk weer niets aan kan doen. Nu generaliseer ik natuurlijk wel, maar dit is wel mijn realiteit.
-
@Mohammed de realist #137: "Kom zeg als je jochies van 8 jaar al niet meer aan kunt. Ligt het niet aan die ventjes maar aan de volwassenen."
Of ehhh misschien ligt het aan de ouders van die straatschoffies? Oftewel een gebrekkige opvoeding die ze hebben genoten? -
Renske, kleine allochtone jochies die op de kleuterschool al te horen krijgen dat ze niet deugen, gan zich dar naar gedragen.
-
MacRene, ook ik heb het over volwassenen, dus ook over de ouders
-
@Mohammed
Tenzij ik het verkeerd heb, dan is het cultureel erfgoed, traditie, om de marrokaanse jongetjes zo ongeveer als prinsjes te behandelen.
Als ik een kind van willekeurig welke afkomst dan ook jarenlang ga behandelen als prinsje of prinsesje, zal het opgroeien tot een verwend, asociaal en onaangepast kreng. In die zin is iedereen een product van zijn/haar opvoeding.
Dat zou kunnen betekenen dat de werkelijke kern van het probleem dus eerder bij de opvoeding zou liggen dan bij de persoon inkwestie. -
@10 jopiter
"Overigens zouden ook de Marokkanen in Gouda die niet aan dit soort shit meedoen eens goed moeten gaan nadenken; als ze hiermee niet geassocieerd willen worden, dan moeten ook zij dit soort tuig tot de orde roepen, en desnoods zelf de straat op gaan om in te grijpen, en om te laten zien dat het ook anders kan."
Wat is dit voor iets belachelijk?
Moet ik iets doen omdat anderen fout bezig zijn.
Wat heb ik met die andere mensen te maken?
Ga jij ook de straat op voor Tokkies, rechts-extremisten of krakers etc?
Nee, lijkt me niet. Dat is een taak van de overheid en niet van de burgers om eigen rechter te spelen.
'Geassocieerd worden met'? Nou, een paar dingen waar we in NL goed in zijn:
-Mensen in hokjes plaatsen
-generaliseren
Wel frappant om te zien dat de media het steeds over 'Marokkaanse jongeren' heeft terwijl ze gewoon hier geboren zijn en een NL-paspoort hebben.
Hoezo racistische ondertoon? Lekker de schuld afschuiven.
Het zijn net, wij, de Nederlanders, die de straat op moeten.
Immers, zo'n haatkwekend persoon als Wilders in een politiek acht ik veel gevaarlijker voor dit land dan een stel snotneuzen op straat.
Dat jullie je niet doodschamen voor zo'n figuur. Nee, mensen zijn het nog met hem eens ook.
Dat figuur krijgt zijn orders van de Israëlische ambassade waar hij vaak binnenloopt. Zijn vrouw is een buitenlander: Hongaarse van Joodse afkomst. Als hij zo 'authentiek Hollands is' waarom trouwt hij dan geen 'echte blonde hollandse meid'?
Het mooie aan hem is dat hij steeds laat zien hoe racistisch hij is:
Hij kan totaal geen onderscheid maken tussen religie en etniciteit.
Dit doet hij door bijv. van 'Marokkaanse straatterroristen' in 1 zin over te gaan naar 'moslim-kolonisten'. En niemand in de politiek die ook maar eens goed naar hem luistert. Anders had je hem hiermee eens goed de les kunnen lezen.
Je zegt toch ook niet dat alle NL-ers rooms-katholiek of protestant zijn? En wij zijn maar met 16 a 17 miljoen mensen.
Hoe belachelijk klinkt het dan als je dat over 75 miljoen mensen zegt?
Daarom wil ik maar even afsluitend een nieuw woord invoeren om maar in Wilders-termen te spreken. NL, dhr Wilders IS EEN 2de KAMER-TERRORIST!! -
@ inadien3inda
Wel frappant om te zien dat de media het steeds over 'Marokkaanse jongeren' heeft terwijl ze gewoon hier geboren zijn en een NL-paspoort hebben.
Ja, hier geboren, maar in hun hart zijn ze Marokaans, al worden ze daar ook als buitenlander gezien.
Maar laat die jongetjes uit Gouda b.v. eens kiezen voor wie ze zouden willen voetballen?
Nederland of Marokko
Wat denk jij dat ze het liefst willen -
Worden jullie nou niet moe van die Marokkanen discussies, steeds diezelfde film afdraaien hoe vreselijk het allemaal wel niet is ? Of zien jullie het als een roeping? Geen leven dan misschien?
-
@ strikje
Jammer dat je maar 1 alinea er uit haal om te reageren.
Knap dat jij weet wat er in de harten speelt.
Praat jij dagelijks met deze jongeren in alle steden in NL?
Mocht dat zo zijn, dat vindt het niet gek.
Hoe zou jij je voelen en gedragen als ze jou als 2derangsburger zouden behandelen?
'Maar laat die jongetjes uit Gouda b.v. eens kiezen voor wie ze zouden willen voetballen?'
Ik weet niet of jij recentelijk 'onze Hollandse jongens' hebt zien spelen.
Daar spelen nl. ene Ibrahim Afellay en ene Khalid Bouhlarouz.
Dus om je vraag te beantwoorden: Wat denk je zelf? -
Ach zo zijn sommigen gewoon die zijn net te dom om te snappen dat ze met dergelijk retoriek geen steek verder komen...
-
gewoon uitzenden
-
was marokko ook een nederlandse kolonie ?
-
@ 147, Inadien:
" Nou, een paar dingen waar we in NL goed in zijn:
-Mensen in hokjes plaatsen
-generaliseren '
Ik vind dat meer iets typisch van mensen in het algemeen. -
@ InaDien3inda'Allah'L'islam
Last van lange tenen? Ben je ook 'clublid'?
[Hoe zou jij je voelen en gedragen als ze jou als 2derangsburger zouden behandelen? ]
Zullen we proberen oorzaak en gevolg eens uit elkaar te houden?
Als iemand zich gedraagt als een aanmatigende klootzak, zal dat bij het overgrote gedeelte van de mensen niet in goede aarde vallen. Een beetje respect voor elkaar is de normaalste zaak van de wereld.
Als bovendien in de praktijk blijkt dat dit aanmatigende-klootzak-gedrag al op zeer, zeer jonge leeftijd aanwezig is, moet het ergens vandaan komen.
Dit kind is dan kennelijk een product van zijn/haar opvoeding.
Als dan het aanmatigende-klootzak-gedrag in overmaat aangetroffen wordt bij een bevolkingsgroep met een specifieke culturele achtergrond, vanaf jonge leeftijd. Zou het dan aan de omgeving liggen? Of zou het probleem een andere oorzaak kennen?
In alle eerlijkheid denk ik NIET dat het aan de omgeving ligt. Dat er wellicht een wisselwerking is waardoor het escaleert, is een ander verhaal.
In veel gevallen nemen mensen maar al te graag een slachtoffer-rol aan. Ze genieten van de aandacht die ze afdwingen. Macht over anderen afdwingen door aanmatigend-klootzak-gedrag is een ander mechanisme om meer aandacht te krijgen. -
@InaDien3inda'Allah'L'islam
"Wat is dit voor iets belachelijk?
Moet ik iets doen omdat anderen fout bezig zijn.
Wat heb ik met die andere mensen te maken?"
Als je in een samenleving een minderheid hebt die zich zo isoleert dat er vrijwel geen contact is met de meerderheid en de heersende cultuur, dan helpt het wel degelijk om je ermee te bemoeien. Want anders gaat het onherroepelijk mis.
Wat de gemiddelde Nederlander nu namelijk ziet van Marokkanen is alleen het slechte gedrag, de "goeien" blijven beperkt tot een collega ofzo, meer niet. Puur door een gebrek aan contact, en dat komt toch echt voor een heel groot deel door de houding die veel Marokkanen hebben tov de Nederlandse maatschappij en de mensen die er wonen. Is dat contact er niet, dan moet je ook niet verbaasd opkijken als je gediscrimineerd wordt. Zeker niet als jouw bevolkingsgroep een buitenproportionele hoeveelheid misdaad pleegt.
Iedereen in Nederland draagt een stuk maatschappelijke verantwoordelijkheid en dat omvat onder andere dat je in je eigen buurt alles doet wat je kunt om dit soort zaken te voorkomen. Dus ook anderen aanspreken op hun gedrag en zo nodig de politie bellen.
Kun je wel boos worden op Wilders en roepen dat het allemaal racisme is, maar dat helpt niks.
"Hoe zou jij je voelen en gedragen als ze jou als 2derangsburger zouden behandelen? "
Kut. Is ook niet hypothetisch, dankzij Marokkaans tuig weet ik hoe het voelt.
Want hoe voel jij je nu Nederlanders als tweederangsburgers worden behandeld in hun eigen land, hun eigen wijk, door dit soort tuig? Weggepest uit de wijk waar ze generaties lang hebben gewoond? Geïntimideerd, bespuugd, bedreigd, uitgescholden?
Flikker toch op met je gejank en je gebagetelliseer. Iedereen draagt maatschappelijke verantwoordelijkheid. De Chinezen zijn ook niet met open armen ontvangen maar die scoren qua criminaliteitscijfers het laagst van alle ethniciteiten. Maar blijkbaar zijn er meer mensen die gewoon weer excuses zoeken en de slachtofferrol aannemen... het bekende verhaal dus. -
@ 147, Inadien:
" NL, dhr Wilders IS EEN 2de KAMER-TERRORIST!! "
Maar dat is nu net de crux: in de 2e kamer kan men elkaar bestrijden met woorden, of met argumenten elkaar overtuigen.
Wat kan ik doen tegen tuig op straat ? -
@ 156:
" Want hoe voel jij je nu Nederlanders als tweederangsburgers worden behandeld in hun eigen land, hun eigen wijk, door dit soort tuig? "
Ja, het is evenzeer mogelijk dat "allochtonen" racistisch zijn, en ik weet wel zeker dat er die zijn. -
Ik had deze al eerder gepost in een ander draadje maar hier komt die toch ook weer te pas:
Toch nog even een feitje erbij :)
Hoeveel geintegreerde en niet geintegreerde medelanders laten er geen familie overkomen die illegaal bij hun "voor bepaalde tijd" laten inwonen en als zij vervolgens zo een tijd hier wonen en inkomen hebben gevonden een liefje uit eigen land hebben en dan toch op hun zelf gaan wonen in ons kikkerlandje en hun zogenoemde gezinnetje uitbreiden.............................................. Die willen ook huisvesting dat snap ik best ................maar daar hadden ze eerder aan moeten denken dat dat niet een goede basis is om een leven op te bouwen op deze manier !!!!
Maar nee hoor onze regering steekt ze nog een pluim in hun r**t ook door ze dan toch maar een verblijfsvergunning te geven ............... tuurlijk maar niet ten goede van die ellenlange wachtlijsten............... ze krijgen niet altijd een verblijfsvergunning uiteraard maar zo gaat het wel in dit land en ik snap echte vluchtelingen wel die willen een normale toekomst opbouwen maar werk eerst aan een oplossing in het land van herkomst want nu word Nederland onder druk gezet om het allemaal maar even te regelen NEE mensen word nou toch eens wakker ik ben echt geen rasist maar een realist dit land loopt over van de profiteurs die niet alleen de woningmarkt verzieken maar onze hele land naar de klote helpen.
En nee ik scheer niet iedereen over één kam................................ ;)
Ik hou mijn ogen gewoon goed open en zie dat het overgrote deel van onze medelanders hen ogen ervoor sluit dat is echt jammer gewoon ......................
Zou er ook graag wat aan willen doen maar met het huidig beleid daar heb ik al helemaal geen vertrouwen in....................... en alleen sta je niet zo sterk omdat er genoeg zijn die dit het kabinet zijn probleem vind Nee mensen het is ook ons probleem wordt toch eens wakker. -
Kan iemand die min voor 158 uitleggen ?
-
Ohja nog eentje :)
Ik word er echt een beetje moe van ........................ al die patjakkers die lopen te roepen dat wat die marokkaanse spion en marokko doet wat nederland nalaat wat betreft de radicalisering alhier !!!!
WTF doen ze hier dan ik heb ook marokkaanse vrienden hier die een normale nuchtere kijk op het leven hebben en die vinden het echt te erg wat voor k*tmarokkanen hier de boel lopen te verstieren ten koste van de normale marokkaanse medelander.
Alsof het niet realistisch genoeg is één zo mannetje die bijna lachend zijn excuus aanbied op de TV voor zijn doodsbedreigingen die die zogenaamd niet kan herinneren dit terwijl zijn broertje neergestoken in een ziekenhuis ligt en dan nog zijn maat die hem loopt te verdedigen onder het mom van het is hartstikke normaal dat die dit zegt tegen de ambulancebroeders .................... want ze zijn te schijterig om het tegen die gast te zeggen die zijn broertje neerstak waarschijnlijk stonden ze er met zijn tweeen bij en dat is net 18 man te weinig voor een tegenaanval !!!!!!
Dan nog dat probleem in Gouda probeer het allemaal maar goed te praten ik kots hier echt op ik ben ruim 10 jaar geleden toen ik nog op de vrachtwagen zat bijna beroofd in Gouda van een gereedschapkoffer in het centrum ......................jawel door marokkanen :( het lukte die l*l niet om het koffertje uit mijn handen te trekken en op het moment dat ik zijn kop van zijn romp wilde stompen ..... rende ze weg om vervolgens hun hele vriendenclub op te trommelen en me op te zoeken ......... ik heb ze zien lopen met een hele aanhang ik was op dat moment niet in het bezit van een mobieltje om de politie te bellen maar ben er met kloppend hart vanaf gekomen zonder ze te treffen.
Toen was het al aan de gang daar en voor iedereen die zo een grote bek heeft met marokko doet wat nederland nalaat WTF ..........................................................
Geef maar voorbeelden wat marokko doet tegen die uitwerpselen van hun eigen land!!!
Ik weet wel dat het de nederlandse bevolking klauwen vol geld aan belastingen betaald om dit soort varkens telkens weer een kans te geven ........................................
En dat iedereen reageert de nedelandse politie durft niets dat is helemaal onzin ze durven wel maar worden beperkt in hun mogelijkheden door dit stinkkabinet die al die gasten een pluim in hun r**t steken en het toelaten dat nederland zo misbruikt wordt.
Tuurlijk zijn onze autochtone crimineeltjes ook niet de liefste maar elk land heeft zijn eigen autochtone criminelen ...........................................................................
En daar betalen we ook genoeg voor daarom kunnen we niet ook nog eens opdraaien voor zogenaamde immigranten die hier alleen maar komen om de boel te terroriseren onder het mom ik heb zo een slechte jeugd gehad ............... wat maak er maar een nieuwe regel van immigranten die binnen twee jaar 2 x in aanraking komen met justitie gelijk terug naar het land van herkomst dat zal ze leren zich normaal te gedragen en hun steentje bij te dragen aan een betere maatschappij ....... zoniet dan opzouten en proberen je leventje op te bouwen in land van herkomst waar je waarschijnlijk ook uitgekotst word of binnen de kortste keren je klauwen afgehakt worden omdat je het zonodig vind daar ook de boel te verstieren. -
Het enige wat ik hierover nog kwijt wil is dat ik het echt van de zotte vindt dat dit allemaal zomaar kan gebeuren.....................................................................
En iedereen kan op de politie afgeven dat ze niet durven maar dat zien julie gewoon verkeerd .......................... deze mensen willen wel maar worden gewoonweg kort gehouden door dit zwaar foute kabinet................................................ :(
Ik vind het gewoon zonde om daar nog belastinggeld in te moeten steken in zo een bodemloze put .......................... ze krijgen de kans geholpen te worden een normaal leven op te bouwen ...............................................en ze doen er niets mee ...........
het is nooit genoeg wat je er voor miljoenensubsidie ook tegen aangooit !!!!
En dan nog opmerkingen hier als je je hele leven aan moet horen wat voor rotte appel je bent ga je je ernaar gedragen ........................................... :( BULLSHIT
Als je dat hoort en je wilt een goed leven opbouwen en je steentje bijdragen aan een goede maatschappij ....................... kijk je daar doorheen en ga je je juist bewijzen dat jij niet tot die rotte appels behoort ..... ................ Nee dit soort uitspraken Mohammed de realist is gewoon weer het probleem afschuiven op andere ............... HEBBIE DAT??
Een betere maatschappij begin bij je zelf en niet elke scheet die dwars zit maar gelijk gaan rellen dat moet echt de kop ingedrukt worden...........................
Ik heb ook echt totaal geen begrip voor oh zo jonge kinderen die totaal geen respect tonen of opbrengen voor wie dan ook................................................................
Ohja Mohammed vertel mij eens die jonge kinderen die krijgen echt niet op school te horen dat ze rotte appels zijn maar die worden thuis door hun marokkaanse radicale ouders gehersenspoeld om de boel te terroriseren ..................................... !!!!
Of leren ze dat op school ?????
Op wat voor school zitten die kinderen dan in gods / allah's naam ??????
Lazer toch lekker op mensen die zo als jij redeneren daar zit het in quatanamobay vol van............................... ik wilde haast zeggen de gevangenis maar dat klopt niet want de echte terroristen in ons kikkerlandje hebben een vrijkaart om dit land naar de klote te helpen.
Fijne dag allen -
Hey @ WNR hahah
1000 +++++++++++++++ # 155 -
#162
mohammed de realist is geen realist maar een rasechte opportunist - en dat is de typische redenering van moslims (laten we lekker oorzaak en gevolg omdraaien, dan zaaien we verwarring en krijgen we allemaal gelijk) zeker je verantwoordelijkheid afschuiven, op elk vlak, zeker wat betreft de opvoeding van je kinderen: zondebokken té over, school, vriendjes, autochtonen, discriminatie en als laatste strohalm de maatschappij: lekker algemeen en anoniem.....
MAAR ze vergeten dat tijden veranderen en dat het niet meer lukt om zand(?!) in de ogen te strooien, maar dit is normaal: als je dom bent denk je dat iedereen dom is en je leugens niet doorziet....onwetende dat de westerse mens een wat hoger iq heeft en tacktieken via opportunisme snel doorziet....nu alleen de politici nog zover krijgen dat ze hun kop uit hun hol halen en eindelijk eens die smerige uitwassen streng aanpakken die de hele maatschappij verzieken.
Dus
#123
"Ik den doordat ze geen kans maken op de arbeidsmarkt, met de nek aangekeken worden, hun zelfbeeld door de ozo tolerante nederlanders naar het absolute nulpunt is gedaald. enz, enz"
Dàt omdraaien werkt niet meer, al gemerkt?
Lees anders #155-156 eens: daar wordt het zeer duidelijk uitgelegd en zo is het maar! -
@ # 150
Als jij denkt dat er in al die harten voetbal omgaat en bij welke club ze wel niet willen spelen dan ben jij nog dommer dan ik in eerste instantie dacht !!!
Iedereen ongeacht wat voor land ze leven heeft zijn of haar eigen problemen en die schuif je niet zomaar af op anderen dat is waar julie gewoon de fout ingaan proberen alles om te draaien en daar weer van te profiteren dmv van alles te willen afdwingen met zogenaamde argumenten als discriminatie.
Leer eerst eens te respecteren dat het hier geen marokko is maar Nederland een land die zich al veelste veel heeft aangepast aan verschillende culturen........................
Tot hier en niet verder gaan julie je maar eens lekker je ogen uit julie (lees niet allemaal)
radicale koppen schamen en doe er wat aan om dit een leefbare maatschappij te maken. Wij normale burgers hebben er niet om gevraagd of julie hierheen wilde komen om de boel te terroriseren .................................... Maar wij hebben julie met open armen ontvangen en hebben ons genoeg aangepast........... en hebben er gewoon echt schoon genoeg van........................... !!!!
En ik persoonlijk vind jou probleem echt zeker niet mijn probleem maar een probleem dat de hele maatschappij aangaat !
Maar daarentegen vinden julie zielige radicale azijnpissers elke vorm van probleem ook ons probleem .................................!
En dat gaat mij veel te ver, vandaar tot hier en niet verder..................... -
het terug sturen kan geen probleem zijn ze hebben toch een dubbele nationaliteit gewoon de nederlandse afpakken
aan de marokaanse rel schoppers zou ik zeggen gaan jullie toch lekker naar marokko op vakantie gedrag je daar precies zoals hier in nederland daar en je kan rekenen op een jarenlange vakantie -
@Peon,
Bedankt voor het filmpje uit #130.
Het is een nare wijk, Overvecht, welke architect dat heeft vormgegeven...gatver...je zou er crimineel van worden, geen leuke omgeving voor een kind om op te groeien.
Vorig jaar hoorde ik van postbodes dat ze daar niet meer wilden werken. Hun post werd gejat, fiets met post en al gestolen...treiterende jongens. Heel naar.
En voor de mensen die met oplossingen komen als al het personeel (buschauffeur, postbode, agent) daar vervangen door mensen uit de etnische groep zelf, lijkt me niet een gewenste ontwikkeling. Als ze daar tegenop keken waren de jongetjes uit dit filmpje (waar waren de meisjes eigenlijk?) niet zo strontvervelend. In de aflevering van Premtime was te zien dat de mini-terroristjes geen enkel respect voor wie dan ook, ook niet uit de eigen kring, hadden. -
Dit heb ik bij een ander draadje al eens gepost, maar is hier evenzeer van toepassing:
Ik ben het helemaal eens met de stelling dat aanhangers van een bepaalde religie / groepering niet massaal schuldig zijn aan wanstanden die door een klein deel van die groepering wordt begaan.
Echter, als een klein deel van een bepaalde groepering keer op keer zeer negatief in het nieuws komt dan zou je je als groot deel van de groepering af moeten vragen of je daar:
a. niet iets aan zou kunnen veranderen en
b. daar afstand van zou moeten nemen.
Beiden zie ik niet gebeuren.
Daarbij komt dat een aantal anderen van die bepaalde groepering van mening zijn dat ze volledig in hun recht staan om de wetten, gebruiken en tradities van het land waar ze in wonen niet te respecteren en met de voeten kunnen treden.
Hoe zou er gereageerd worden als ik nu, tijdens de Ramadan, in Saudi Arabië een fles bier zou opentrekken: ik zou gelyncht worden. Ik doe het niet, want ik hou rekening met de plaatselijke gebruiken en gewoonten..
Waarom moeten wij het in Nederland dan allemaal wel tolereren: een advocaat die weigert voor een rechter (lees de rechterlijke macht) op te staan, een vrouwelijke ambtenaar die een hoofddoek draagt, een man met meerdere vrouwen die de Nederlandse nationaliteit wil.
Van de autochtone Nederlandse bevolking wordt doorlopend verwacht dat ze zich maar aanpassen aan moslims. Het houdt een keer op. -
Daar staat overigens tegenover dat volgens mij het geloof niet de verdelende factor is in het geval van de problemen met de Marokkaanse jeugd. Er wonen hier ook heel veel Turken/Turkse Nederlanders, waarschijnlijk ook al meer generaties dan Marokkanen, maar daar hoor je zelden of nooit iets van of over. Waar ligt het dan aan?
-
"Hoe zou er gereageerd worden als ik nu, tijdens de Ramadan, in Saudi Arabië een fles bier zou opentrekken: ik zou gelyncht worden. Ik doe het niet, want ik hou rekening met de plaatselijke gebruiken en gewoonten..."
Dat zou ik in dat geval ook maar doen... -
Een fles bier..... dorstlessend als het warm is.
-
Wat is dit een rechtse site geworden zeg in een half jaar tijd.
Of is het IQ gedaald van de bezoekers?
Hoe rechtser (lees:triester) je reageerd hoe meer +++ je krijgt en de mensen met namen zoals Mo of andere rare namen in de ogen van rechtse randdebielen krijgen spontaan - - -.
Bah, deze site is ook al weer verziekt. -
@ nononsens
even voor de duidelijkheid ik ben geen rasist !!! dit is mijn mening mijn visie en als jij
vind dat daardoor deze site verziekt wordt, dat vind ik jammer voor je joh ...................
Ik vind niet dat deze site verziekt word en waarom omdat je hier wel je eigen mening mag geven en dat heeft niets met rechts te maken maar door ervaringen in real life !!
En omdat in real life ons kikkerlandje verziekt word door mensen van bepaalde afkomst die hun terreuracties goedpraten met argumenten zoals discriminatie wat ik al eerder verwoorde vind ik veeeeeeeeeeeel erger dan waar jij nu op doelt dat dit stinkkabinet hun bangerige oogkleppen en muilkorf voor houden dat is het verzieken van ons land ........
jammer he dat de nuchtere medelanders niet hun mond laten snoeien ............. :)
Vrijheid van meningsuiting dat wordt bedoeld onder de noemer gewoon vrij zijn om je eigen mening met een ieder te mogen delen .......................
Vrijheid van meningsuiting betekend niet als er iets in je leven tegen zit alles op de landbestuurders van dit land te gooien en geen respect voor niemand tonen ongeacht afkomst en leeftijd of dit land terroriseren en ambulancebroeders met de dood bedreigen of buschauffeurs beroven of bedreigen en bespugen dat is geen vrijheid van mening dat is jouw wil is wet opdringen en zo werkt het niet in dit land en zoals je mischien wel zult begrijpen ..........................................................................
en begrijp je dat niet dan hoor je gewoonweg niet in dit land thuis en zal er een andere oplossing moeten komen dan deze echt veel en veelste zachte aanpak !!!
En tuurlijk we zijn allemaal als nederlander best bereid om ons steentje bij te dragen om onze zowel autochtone en allochtone criminele terroriserende medelanders te helpen en kom maar met nog een miljoenensubsidie maar dan wel voor één doel en dat is als ze de fout ingaan gelijk naar een werkkamp in Siberie net zolang tot je wel begrijpt hoe je je hoort te gedragen in deze maatschappij en lukt het dan nog niet dan heb je wel zo een plaat voor je kop dan kunnen ze ze wel bij de EON gebruiken voor een milieuvriendelijkere verbranding om energie op te wekken dan doen ze toch nog iets goeds voor deze samenleving :)
en dit is nononsens hebbie dat nononsens
een fijne avond verder :) -
Laat dit wel duidelijk zijn ik gun iedereen ongeacht wat voor afkomst, geloof of religie echt een goed leven mits :
zij er net zo hard voor werken om dit te kunnen bekostigen en niet doormiddel van de boel te lopen te intimideren, terroriseren hun geloofs-en/of religie overtuiging op lopen te dringen of door middel van hun handje bij de sociale dienst op te houden en zekers niet als je geen respect voor de Nederlandse gewoonte op kan brengen om elkaar een handje te geven of niet eens het fatsoen heb om als advokaat voor een rechter op te staan!
Dit zijn nog maar enkele voorbeelden en denk dat ik dan wel duidelijk ben dat dit niet alleen allochtone medelanders betreft maar het overgrote deel wel !
En mijn visie op deze profiterende terroriserende bloedzuigers hebben ze aan hun eigen toedoen te danken en diegene die zich hierdoor aangesproken voelen of in hun eer aangetast voelen moeten maar eens bij hunzelf te rade gaan of zij wel echt echt echt iets willen opbouwen hier en hun steentje aan deze maatschappij willen bijdragen ......
zoniet trek je plan en kijk verder dan je neus lang is ik weet wel een paar landen waar plaats genoeg gecreeerd is door immigratie mischien is dat een optie daar is het doorgaans wat warmer en heb je niet zo snel last van gevoelige lange wintertenen!!!
veel plezier ermee gegroet -
ach het valt toch wel mee ,ze hebben toch niemand pijn gedaan ,een incidentje.
mensen die nog steeds op deze manier denken lijden aan een chronische vorm van ontkennen .
ik gaf een tijd geleden al aan ,na dat cameraploeg incident in utrecht kanaaleiland,dat er wijken zijn waar je niet als hollander 'normaal' doorheen kunt lopen zonder lastig gevallen te worden door die gasten ,maar ja wilders is toch dom en verdonk lult uit haar nek,toch. -
IK hoor de botsplinters al denkbeeldig kraken van het meppen met honkbalknuppels op dit vies goor smerig tuig !!
-
wie de bal kaatst zal deze terugkrijgen.
blijf constant een groep bashen en je zult niet meer weten wie er begon,
het enigste wat je zult merken is dat je klappen krijgt als je brutaal bent tegen deze jongeren. -
toch wel frapant, mooi land als nederland heeft een prachtige welvaart, met openbaar vervoer, en ondanks dat we op het OV klagen is het minimaal uitmuntend..... in vergelijking met ik noem maar een land: Marokko.
weten die gasten van zo'n wijk toch langzaam hun thuisland van te maken.... ook geen OV, misschien doet de ezel zijn intrede als vervoersmiddel.. over ezels gesproken.... -
gaat al een beetje veel op new york lijken .... ga zo door ga vooral zo door
-
Inmiddels heeft de Nederlandse belastingbetaler in de loop der decennia miljarden besteed aan de integratie van deze groep mensen. Door Paul Scheffer (PvdA) is destijds al gedemonstreerd dat dit beleid volkomen gefaald heeft.
Het wordt tijd het geld voortaan aan andere zaken te gaan besteden, want voor deze mensen heeft het echt geen zin. Ze hebben ondanks die miljarden er niets van kunnen maken voor zichzelf. Het zijn asociale schoffies geworden , geroutineerde loverboys, tasjesdieven , ordinaire bommengooiers , moordenaars en drugscriminelen die hele wijken terroriseren.
In Parijs zijn bepaalde wijken feitelijk uitgesloten van allerlei publieke voorzieningen omdat de vernielingen door Noord-Afrikanen van die omvang zijn dat het onmogelijk is in die wijken dat voorzieningenniveau te handhaven.
Aangezien het uitzetten vanwege europese regels niet mogelijk is, is uitsluiting een betere oplossing. Dit werd nog niet zo lang geleden ook gedaan voor asociale gezinnen. En feitelijk zijn ze dit ook. Pure asocialen. Kost ook geld maar dan hebben de wat nettere mensen er minder last van. -
overigens heeft u het onderzoek gelzen omtrent deze wijk en de berichtgeving ................
-
Verwijderd door redactie - huishouden?
-
Het grote probleem is dat europa last heeft van een gigantisch schuldgevoel ten opzichte van haar verleden, kolonialisme. Daarom wordt er altijd voor de zachte aanpak gekozen. Als er keihard zou worden opgetreden zou het gauw klaar zijn met al die ratjes die ons eens zo mooie land teisteren. Europa is een slapende beer, die z'n klauwen ingetrokken houdt.
-
Verwijderd door redactie - klopt, u mag weer lekker on-topic gaan!
-
De stemming in dit land is inmiddels goed naar de malagiezen door de handelswijze van dit soort lui. Zoang er door wordt gegaan met dit geitenwollensokken gedoe bereik je blijkbaar niets. Als ik vroeger zoiets flikte kreeg ik van m'n vader een pak op m'n flikker en niet zo zachtjes ook. Het zit hem bij die lui in de opvoeding en dus ligt de verantwoording bij de ouders. Het is toch te gek voor woorden dat er 's-nachtsom 24.00uur jochies van 8-10 jaarover straat lopen. En dat zijn geen Nederlanders hoor.
-
de regulier, mee eens.
-
Zelfs mijn vraag "of de redactie de andere berichten ook goed gelezen had" is verwijderd.
IK EIS GELIJKE BEHANDELING -
de jongentjes hebben thuis meer te vertellen dan de moeder en de zusjes,het zijn kleine patsertjes
-
hier zijn ze stoer maar in eigenland durven ze niks in eigenland word het lastig vallen van een tv ploeg harder aangepakt wat ook weer genoeg zegt over het bestuurschap der nederlanden
........we hebben zo onze rotte appels ook wij nederlanders.......maar de meest stinkende appels komen in het nieuws wat nu dus al een aantal jaren overduidelijk marrokanen zijn
ik weet dat veel mensen dit niet wil/kunnen begrijpen maar tis wel zo -
Heel normaal toch?!
Wacht nog maar een jaar of tien..... -
als we het maar zolang volhouden groof?":P
-
Regen die tijd is het op de Veluwe misschien nog niet zo druk.....
-
Regen? Tegen!
-
haha stuur maar alles daarnaar toe zijn we der int zuiden ook van af
en met alles bedoel ik de probleem veroorzakers, voordat ik daar ook nog over aangesproken -
Hier niet welkom.....
-
Het zijn idd. kleine patsertjes. Los van de vraag hoe het probleem te bestrijden; een paar pelotons ME bewapend met ploertendoders; of onze Jantjes er op uit sturen om de hangplekken schoon te vegen of juist de buurtvaders (hebben al messen maar geen gezag)of een compagnie welzijnswerkers(worden ze slaperig van). Geef ze vooral geen aqandacht; daar kicken ze op en doen ze het voor......In de verschillende gemeenschappen is een soort competitie bezig met als inzet; welke Marokkanen zijn de gekste;wie wordt het meeste gevreesd. Onderling wordt er over gepocht en wordt met ontzag gepraat over die van Ede of Gouda waar al die kafir -Nederlanders bang voor zijn.Op vakantie in M.scheppen ze op over hun reputatie in Ned.Ik heb hetzelf meegemaakt. Er worden krantenknipsels en video=opnamen bijgehaald om hun beweringen te staven. Wat deze jongeren graag vertellen is dat ze de baas zijn in Nederland en dat zelfs de politie bang voor ze is. Ja als je in het thuisland niet kan vertellen dat je maatschappelijk geslagd bent moet je met iets anders komen.... Het past ook bij de patserij met de BMW cabriolet, de Ray Ban zonnebrillen en de overige bling die ze in Ned.'' verworven'' hebben. Dus geef ze niet teveel aandacht, daar voedt het gedrocht zich mee. En excuses of verklaringen zoeken voor hun gedrag in hun vermeende slechte maatschappelijke positie.Ze lachen je stiekem uit . Ze voelen zich toch al snel gedisceimineerd of onheus bejegend......
-
@wapasa: We zijn de statia van welzijnwerkers en buurtvaders voorbij. Heeft niets opgleverd behalve hoge rekeningen voor de gemeente. De politie heeft het blijkbaar niet onder controle dus... tja... wat blijft er over?
-
Geloof mij, Gouda is rennen voor je leven na 12 uur snachts.
ME er door heen en rammen waar je rammen kunt en er zeker van zijn dat je ze allemaal af hebt gemaakt.
Spreek uit ervaring.
Stijgers in Algemeen
Psywar: The Real Battlefield is Your Mind?
Documentaire over propaganda.
Wanneer is...
1 uur 33 minuten geleden door Kunstmatige armoede
Vreemde, keigave stenen (7): Nutteloze deur.
Heel bijzonder deze deur in een berg.
3 uur 55 minuten geleden door tinekef6
overheden breken democratieën in rap tempo...
In montreal wordt het de mensen moeilijk...
3 uur 57 minuten geleden door willemfriesland
Aanhouding centraal station Amsterdam
Man fietste de verkeerde richting op en...
13 uur 43 minuten geleden door j0piter
Pim Fortuyn Interview (28-01-2002)
In de archieven vond VPRO recent een nooit...
14 uur 20 minuten geleden door j0piter
Best gewaardeerd
Sharia4Belgium bedreigt Wilders met dood
De PVV heeft geschokt gereageerd op...
1 dag 2 uur geleden door MrFuzzyfun
Israël - Kolonisten schieten op...
Uit het beeldmateriaal kun je opmaken dat...
6 dagen geleden door Meirav Fonkelsteen
Man wil drenkeling redden en verdrinkt zelf
Een man die in Rotterdam een kind uit het...
2 dagen geleden door 101st airborne
Kritiek rekenkamer op noodfonds ESM
De Algemene Rekenkamer heeft kritiek op de...
2 dagen geleden door turtle63
Israël wil 20.000 man Commandotroepen...
Ter bescherming van haar belangen in de...
6 dagen geleden door Kania

