Opmerkelijk nieuws inzake de kwestie Joris Demmink. Journalist Micha Kat van de website Klokkenluider Online zit in de cel. Afgelopen maandag bracht hij met een spuitbus leuzen aan op het huis van de secretaris-generaal van Justitie Joris Demmink en op het ministerie van Justitie. Kat wilde vervolgens zélf aangifte doen van zijn daad maar de Haagse hermandad besloot hem op te halen. Hij wordt vandaag voorgeleid aan de rechter-commissari
Sorteer op:
-
Wat bezielt de Kat, wat weet de Kat?
Hij weet niet van stoppen, kom dan met bewijzen man, die keihard zijn plaats die op je site en het krijgt een andere wending.
Als het waar is van Demmink chapeau voor Kat zijn volharding -
@1 en daar zit het probleem. Als er bewijzen zijn, zijn deze nog niet aan het licht gekomen. Ik heb iig niet gehoord dat er werkelijke bewijzen zijn voor wat Kat (e.a.) beweert.
Daar zit jammer genoeg het verschil tussen plottertjes en 'de rest': plottertjes nemen iets aan zonder bewijzen en daar pas ik voor. Zodra het bewijs er is, zal ik net zo hard 'monster' schreeuwen tegen Demmink als Kat nu doet. Tot die tijd hou ik me afzijdig en zie ik deze acties als belachelijk en idioot. Nou ja, ik zou ze idioot en belachelijk blijven vinden, zelfs al was er bewijs. Two wrongs won't make things right. -
Laat de Kat maar doorgaan, wie weet zijn de bewijzen al gelevrd en verdwenen, hij bijt zich zo in Demmink vvast dat er echt iets meer aan de hand is, Kat schrikt nergens voor terug wat betreft Demmink
-
Het filmpje laat duidelijk zien dat hij niet stiekem de graffiti spuit op het huis van Demmink, en daarbij staat het op deze site te zien
-
@1
De aangiften die er zijn dienen iig net zo onderzocht te worden als bij ieder ander. -
Micha Kat is alle beoordelingsvermogen kwijtgeraakt.
De man is radicaal gepolariseerd geraakt richting Demmink. -
Als Demmink daadwerkelijk schuldig is heeft Kat een goede daad verricht, ander zou de Kat misschien wel eens aardig lang in het "asiel " verdwijnen!
-
Micha Kat is de weg een beetje extreem kwijt geraakt geloof ik, maar dat zijn psyche er onder te lijden heeft had hij laatst zelf al laten doorschemeren.
gelijk of ongelijk micha, .. volgens mij heb je professionele hulp nodig. -
Ik vind het helemaal geen raar verhaal dat iemand met zo veel macht als Demmink het voor elkaar krijgt om er mee weg te komen.
Zolang elk onderzoek wordt tegengehouden is Demmink misschien nog niet schuldig maar zeker zwaar verdacht.
Als meneer Demmink echt niets te verbergen heeft dan zou hij de aantijgingen laten onderzoeken zodat zijn naam gezuiverd kan worden. Tot die tijd vind ik Demmink heel erg verdacht. -
Waarom is dit opmerkelijk nieuws?
Voor Kat is dit business as usual.
Graffiti op een woning spuiten hebben we al gehad, met megafoon in een restaurant schreeuwen ook al. Nu weer graffiti...
Begint eerder saai te worden dan opmerkelijk... -
@9
Dikke ++++++++++ -
@9: het is al eens onderzocht, toen bleek de aangifte vals te zijn en is de aangever daarvoor veroordeeld.
-
@1
Als het niveau van Kats redeneren hetzelfde is als op zijn site klokkenluideronline.nl ,
dan vrees ik dat die bewijzen net zo keihard zijn als die redenaties, Rowy. -
@9
Het kan natuurlijk ook zijn, dat de beschuldigingen van Micha Kat zo wild en ongefundeerd zijn, dat er geen redelijke verdenking van te maken is.
Zou wel passen bij Kats roddelsite klokkenluideronline.nl .
En dat de enige manier om erop te reageren is het te negeren of een aanklacht indienen wegens smaad.
Het lijkt erop, dat Demmink voor negeren heeft gekozen. Zijn goed recht.
Niemand, ook Demmink niet, hoeft in een rechtsstaat te bewijzen, dat hij ónschuldig is. Heel verstandig om dat dan ook niet te doen. -
Jezus man, loop niet te kutten met die spuitbus. Als je het doet, doe het dan goed.
En waarom teken je er een bot bij? -
@9, Demmink komt er niet mee weg. Want zoals u ziet is hij als volledig onschuldig man, nog steeds achtervolgt door Kat en diens ernstige psychische problemen, ondanks dat meerdere veroordelingen Kat toch zouden moet doordringen van de noodzaak om te stoppen met zijn onzin, en psychiatrische behandeling te zoeken.
Wat ik zo vreemd vind is dat Kat zelfs nog een aanhang trekt die elk woord geloven, ondanks dat hij geen enkel bewijs heeft, keer op keer dat claimt, en keer op keer blijkt te liegen. En zelfs veroordelingen wegens smaad en laster doen zijn trouwe discipelen niet twijfelen. -
Als de aantijgingen niet zo ernstig waren zou je lachen om Micha Kat.
Ik lees hierboven iets over bewijzen, vorige week is in België iemand veroordeeld in de parachute moord, zonder bewijzen, tot dertig jaar hechtenis.
Wat is wijsheid? -
Micha Kat is rijp voor tbs denk ik .kan het verhaal uit principe niet lezen het is van
www.hpdetijd.nl -
De tijd zal het leren!
-
Dat Micha Kat naar de graffiti grijpt, lijkt me om aandacht te blijven houden voor deze zaak. Zo ben je nieuws en zo ben je vergeten. Zo gaat dat. De redenering dat er geen harde bewijzen zijn, wil nog niet zeggen dat Demmink niet schuldig is. Dit soort lui zullen alles doen om zaken te verbergen. Er is bekend dat er pedofielnetwerken zijn. Omdat u en ik geen bewijzen daarvan gezien hebben, wil dus niet zeggen dat het niet bestaat. Daar komt bij dat Demmink uit hoofde van zijn functie veel macht heeft om zaken in de doofpot te stoppen. En denk eens aan de slachtoffers van deze weerzinwekkende lui. Al zou er maar een fractie van vermoeden zijn, dan moet dat op de bodem uitgezocht worden. De meeste van ons halen hun schouders op en denken dat is de ver van mijn bed show. Micha Kat gaat door en wat doet u om deze walgelijke praktijken te stoppen? Ik bedoel maar.
-
@20
Dikke ++++++++++ -
@12
Makkelijk, om in een positie als die van Demmink een aangifte vals te laten verklaren. -
@22
Juist erg moeilijk. -
@20 wat bedoel je met Dikke ++++++++? Of bedoelde je dikke lul, dan heb je maar 3 kruisjes nodig. Moeilijk he?
-
@23
Als het allemaal klopt wat Micha beweert johann dan is het niet moeilijk. -
Ik heb het ook een tijdje gevolgd en kon niks ontdekten waarom de man schuldig is. Het zware beschuldigingen die iemand helemaal kapot kunnen maken.
Als er een kern van waarheid in zat waren andere journalisten er allang op ingesprongen. -
@23 kun je uitleggen waarom dit moeilijk zou zijn?
-
Ik dacht dat Kat & Dankbaar al wel heel veel bewijzen hebben maar dat de zaak als niet ontvankelijk is verklaard
-
@27
Duik eens in de materie heureka, dan is uw vraag beantwoord.
U bent wel een paar dagen bezig, maar ja het zijn ook dossiers die over een tijdsspanne van jaren lopen en allerlei vertakkingen hebben. -
@26 met alle respect. Wat weten u en ik nou daadwerkelijk van deze zaak? En dat de reguliere media er niet op ingesprongen zou zijn is niet waar. Netwerk heeft aandacht aan deze zaak besteed maar kwam ook geen stap verder. Ook in andere tijdschriften hebben artikelen gestaan. Als u deze zaak grondiger had gevolgd had u dit kunnen weten.
-
@29 Goede uitleg. Dat bevestigt dus dat dit niet zomaar een zaak is met een spoortje van verdenkingen. Als er al zoveel materiaal is dan lijkt me dat er meer aan de hand is. Goed als 26 dit ook leest.
-
@24
Met die +sen wordt hier op nujij altijd bedoeld dat men het stellig met een reactie eens is.
Dat zijn meestal wel leden die niet zoiets als "dikke lul" gebruiken, maar gewoon - nen, wanneer zij het er niet mee eens zijn.. -
@30
Netwerk kreeg de opdracht direct de handen ervan te houden ..
Zo ook Zembla! -
@25
Nee, in Misha's denkwereld is het waarschijnlijk zelfs heel gemakkelijk. -
@30 "Netwerk heeft aandacht aan deze zaak besteed maar kwam ook geen stap verder. Ook in andere tijdschriften hebben artikelen gestaan." Weet ik.
@33 "Netwerk kreeg de opdracht direct de handen ervan te houden ..
Zo ook Zembla!" een link -
Van mij mogen ze Kat een aantal jaren opsluiten in een 2-persoonscel, samen met een grote neger die Bubba heet.
-
Mensen, dit verhaal is zo'n grote bom dat als iedereen zich hier in zou lezen, de hele wereld op zijn kop gaat staan.
-
@36 Hoezo? Gelooft u niet in vrijheid van meningsuiting?
-
@37 (Door Micha Kat op 23 januari, 2009) niet echt neutraal lijkt me.
-
@40
Tja, dan moet je het maar niet lezen toch? -
@38 Heeft de man ook een ufo
-
@41 Met zulke serieuze aantijgingen wil ik het mijne er van weten. Mijn conclusie is dat de heer kat fout is.
-
@34
Dan zou je het boek De Demmink Doofpot eens kunnen lezen.
Geschreven door J. Poot, en gratis te bestellen op zijn website.
Wordt netjes per post bij je thuis afgeleverd.
Tenminste, als je er het fijne over wilt weten uiteraard ... -
@44 het boek is op, je kunt het nog wel downloaden.
-
Je kan veel zeggen, maar lef heeft ie wel.
-
@43 Kijkt u aub eens naar de zembla aflevering over de zaak van de heer Baybasin. U zult zelf kunnen horen hoe de Nederlandse OM alles aan elkaar lult om hem veroordeeld te krijgen. U kunt zelf horen dat alle bewijsmateriaal is verknipt. Baybasin werkte voor de PKK als informant bij de Turkse inlichtingendiensten en had belangrijke informatie over de bemoeienis van de top van de Turkse overheid met mensenhandel en drugshandel. Hij moest van Turkije 'tot zwijgen gebracht worden'. Is het zo vreemd dat wij naar deze man luisteren?? In Turkije zou zo'n zaak elke dag op de voorpagina staan met grote letters. En dat staat het ook. De Turkse en Nederlandse (en Amerikaanse, Britse en Israelische) inlichtingendiensten werken nauw samen. Nu blijkt de Turkse inlichtingendiensten verantwoordelijk voor meerdere aanslagen op burgers. We weten dat de VS dit in het verleden ook heeft gedaan. Het word tijd vragen te gaan stellen.
De bovenwereld is de onderwereld. Mensen met pedofiele of criminele neigingen zijn getrokken tot macht. Onder ambtenaren, politici, rechters, priesters etc zitten veel criminelen en pedo's. -
Of zoek op Sibel Edmonds..
-
ach ja het wordt erg stoer en normaal gevonden schijnbaar die graffiti van Kat door de usual suspect op nujij. Maar dat geldt dan alleen als het andersmans spullen betreft.........................
-
@45
Okay. Naja als het te downloaden is ook prima.
Ik vond het zeer verhelderend geschreven, en eerlijk gezegd ben ik aardig geschrokken van de informatie over onze majesteit in, ik dacht, Tsjechië.. -
@26 "Als er een kern van waarheid in zat waren andere journalisten er allang op ingesprongen. '
Dat is ook gebeurd, maar die moesten stoppen. De meest recentste was Adam Curry volgens mij met z'n ochtend radio show. -
@51
Inderdaad en dat heeft hem dan ook per direct z,n baan als radio dj gekost ... -
#47 "De bovenwereld is de onderwereld. Mensen met pedofiele of criminele neigingen zijn getrokken tot macht. Onder ambtenaren, politici, rechters, priesters etc zitten veel criminelen en pedo's."
100 % korrekt !!!
Micha licht slechts een tipje van de beerput en de stank is al onverdraaglijk . -
het is toch vechten tegen de bierkaay.
de man heeft de touwtjes zelf in handen hoe wil je die dan veroordeeld krijgen. -
@47 Hoop gelul en geen bewijzen. Ik moet pedo's ook niet maar de heer kat is in de war. En iemand zo beschuldigen staat gelijk aan openbare steniging.
-
De heer Kat zijn verhalen over Demmink zijn de afgelopen jaren een eigen leven gaan leiden op het internet. En nu gebruikt Kat de afgeleides van de verhalen die hij ooit de ether in heeft geknald als bewijs.
Zo doorgedraaid is deze man. -
De heer Kat heeft dringend hulp nodig wegens verregaande paranoia.
Laat de man met echte bewijzen of anders; back off! -
@55 Je kent een pedo en die mag je wel.
-
@53
Criminelen zijn er in allerlei soorten en maten. VanALLES.
Dat zal iedereen duidelijk zijn.
Maar de bewering die jij doet, schuurt HEEL dicht tegen laster.
Want omdat je wel eens wat gelezen of gehoord hebt, wil niet zeggen dat het zo is.
Je kunt immers niets bewijzen?
Wel? Laat maar zien dan. -
@59 Bewijzen kan pas als het OM van zijn gat af gaat. Maar dat gebeurd in Nederland niet als het gaat om iemand binnen het OM zelf.
-
Micha Kat is de ontwikkelt zich tot het opperhoofd van verdachtmakend Nederland. Al jaren stalkt hij mensen zonder houdbaar bewijs dat er iets aan de hand is. Als het zo is als Kat en anderen hier beweren dan moet het bewijs simpel te leveren zijn. Nog een aantal weken geleden zou her bewijs onomstotelijk geleverd worden en tot nu toe weer niets.
-
Je hebt niks aan bewijs als het OM weigert tot actie over te gaan. En laat de corruptie die Kat aan probeert te tonen nou in de top van de juridische wereld zitten.. Zou dat iets met de laksheid van het OM te maken hebben.
Daarentegen kun je ook stellen dat mensen al voor veel minder iemand aanklagen voor laster. Als iemand op allerlei websites over mij gaat zeggen dat ik een pedo ben, reken maar dat ik in actie kom. Tenzij ik iets te verbergen heb wat in een rechtszaak boven water zou komen.. -
@62 Ik geloof je niet.
-
Ik jou ook niet... Maar mijn punt is beter dan die van jou.. Die van jou zijn nogal slap en nietszeggend.
-
@62
Inderdaad zo zie ik het ook ...
Juist als je op zo,n stoel zit, zou je direct actie moeten ondernemen, omdat je naam bevuild wordt. -
@62 Het gaat niet over pedo of homo priester en wat niet meer.
Misdaad is waarom het gaat. -
@66
Waar heb je het over? -
@64 Kan je punt niet zien.
-
@39
"Hoezo? Gelooft u niet in vrijheid van meningsuiting? "
Jawel. Maar stalken, smaad en het vernielen van andermans eigendommen behoren daar niet toe. Dus ik wens 'em in 1 cel met Bubba. -
Voor .bArt nog een keer dan...
Je hebt niks aan bewijs als het OM weigert tot actie over te gaan. En laat de corruptie die Kat aan probeert te tonen nou in de top van de juridische wereld zitten.. Zou dat iets met de laksheid van het OM te maken hebben.
(hiermee bedoel ik dat de laksheid wordt veroorzaakt doordat de top van de juridische wereld niet wil dat er bepaalde zaken naar buiten komen en om die reden het OM dwingt geen stappen te ondernemen)
Daarentegen kun je ook stellen dat mensen al voor veel minder iemand aanklagen voor laster. Als iemand op allerlei websites over mij gaat zeggen dat ik een pedo ben, reken maar dat ik in actie kom. Tenzij ik iets (lees, zaken die het daglicht niet kunnen verdragen) te verbergen heb wat in een rechtszaak boven
water zou komen..
Zie je het nu? -
@69
En waarom zit hij daar dan nu niet voor die vergrijpen? Hij is er nou toch, zou je zo zeggen.. Gelijk even die smaad en laster aan hem voorleggen.. Oh, dat gebeurt niet?? Wat raar.. Komt vast omdat het zo'n vriendelijke man is, die Demmink.. Zeker een echte Christen, hij keert gelijk zijn andere wang toe..
Sure.. -
@71
:))))) !!! LoL -
@67 Ik ken de heer Joris Demmink niet. Heb de verhalen van Micha Kat over hem wel gelezen omdat ik zelf pedofiele meegemaakt heb. (oom mij niet hoor)
Ja nu snap je het helemaal niet meer. -
@73
Duidelijk verhaal. Nu begrijp ik je volkomen... :S -
@71
Het lijkt me dattie nu vast zit voor het vernielen van andermans eigendommen. Dat Demmink 'em niet aanklaagt voor smaad en laster lijkt me logisch. Immers Kat kan door zijn eerdere gedragingen altijd schermen met ontoerekeningsvatbaarheid. Waarom zou je een gestoorde randdebiel aandacht geven.
Als er al zou iets zou bestaan als 'de zaak Demmink' dan heeft Kat deze met zijn randdebiele hetze volledig verpest. -
@75
Wauw, dat is een goede.. Ontoerekeningsvatbaarheid.. Dan kan hij alsnog eisen dat hij de website offline haalt, en dat hij in therapie gaat.. De zaak Demmink bestaat en leeft meer dan eens! -
@76
Op Centraal Station Amsterdam loopt al sinds jaren een zwerver die constant loopt te schreeuwen dat de koningin een hoer is. Enig idee waarom die niet wordt opgepakt of aangeklaagd voor smaad en laster? -
@36 Dat mag, maar kijk op zijn minst de zembla afleveringen voor je je eigen oordeel maakt.
-
@77
Je bedoelt die zwerver met al die websites die hij elke dag update? Of bedoel je die zwerver die ongeveer alle instellingen voor psychische hulp in Nederland heeft bezocht? Bedoel je die? Beetje een loos voorbeeld, vind je niet? -
@79, Ik vind het best een passend voorbeeld. Zowel die zwerver als Micha Kat lijden aan waandenkbeelden, en hebben dringend professionele psychische hulp nodig.
Beiden maken zichzelf belachelijk met rare beschuldigingen. Beiden hebben hun leven verziekt gezien door hun wanen. -
@77
U mixt voor het gemak mensen met afwijkend gedrag met klokkenluiders, simpel hoor.
Dat is de truck van de overheid beste konkel, klokkenluiders of andere "dwarsliggers" worden altijd de psychische hoek in gedrukt, als dat niet lukt op een andere manier kapot gemaakt. De hr. Spijker of de hr.Edwin Karel Willem de Roy van Zuydewijn kunnen u er alles over vertellen.
Leve onze overheid. -
Hee, helix! Jij ook hier... Je hoeft het niet eens te onderbouwen, jij mag gewoon zeggen dat je het er niet mee eens bent. Je motivering is zoals altijd onzin, dus laat maar achterwege in de toekomst. Ander vraagje.. Komt zo krek ook nog spelen?
-
@80
Gezien je reactie kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat je niet echt geïnformeerd bent in deze kwestie helix. -
@53
Micha Kat, de held van degenen die in elke rechter en overheidsdienaar
een corrupteling zien,en verder ook overal "beerputten" waarnemen. -
ik zou als ik Demmink was ook niet op de idioterie van Kat ingaan. Het is namelijk volkomen duidelijk dat Kat de weg kwijt is en hij alleen steun vindt in de complotscene. En de complotscene lijkt op internet heel groot maar is in feite een klein elkaar nablatend schapenclubje van maximaal een paar honderd man
Overigens 99,99% van Nederland kent Kat niet en weet niet eens wie Demmink is. -
Hoi krek, verrassende reactie hoor.. Helemaal niet verwacht!
-
@85 Je haalt me de woorden uit de mond.
Demmink gaat er helemaal niet op in.
Hij kan wel bezig blijven.
Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. -
@81
"U mixt voor het gemak mensen met afwijkend gedrag met klokkenluiders, simpel hoor. "
Klokkenluiders? Micha Kat is geen klokkenluider - hij is immers niet werkzaam bij justitie of in de pedo-industrie. -
@79
"Je bedoelt die zwerver met al die websites die hij elke dag update? Of bedoel je die zwerver die ongeveer alle instellingen voor psychische hulp in Nederland heeft bezocht? Bedoel je die? Beetje een loos voorbeeld, vind je niet? "
Nope. Ik bedoel dat je de randdebiele medemens in hun waarde moet laten door ze geen aandacht te geven. -
Juist... Ik zal een voorbeeld stellen en jou voorlopig geen aandacht meer geven.
-
Het is voor mij onbegrijpelijk, dat als je op internet die filmpjes over jongetjes prostitutie ziet, en waarin middels een telefoongesprek tussen een jongetjes- pooier en Demmink, die een jongetje besteld, en die te horen krijgt dat als er een niet meewerkt hij tegen een keukentafel langdurig plat wordt misbruikt door een of andere sadist ter inwijding, en je zo,n Demmink dan nog hoor zeggen dat ie het altijd wat rustiger aan doet met zo,n jochie.
Ik zit met verbazing te lezen, hoe dat soort stront hier nog verdedigd wordt door zogenaamde "moraalriders".
Hoe Micha Kat zich kapot knokt om hier aandacht aan te laten geven, recht te eisen, en hier neergezet wordt als een psychiatrisch patiënt.
Misschien een optie om jullie eens af te vragen wie de echte psychiatrische patiënten zijn ..... -
Jep lichtje, ik vraag me dat ook af bij die zogenaamde moraalridders. Dubieuze gevallen...
-
@90
"Juist... Ik zal een voorbeeld stellen en jou voorlopig geen aandacht meer geven. "
Prima, ik vraag ook geen aandacht zoals Kat. -
@91
"waarin middels een telefoongesprek tussen een jongetjes- pooier en Demmink, die een jongetje besteld.."
Hoe weet jij dat dat Demmink is? -
@91
"Ik zit met verbazing te lezen, hoe dat soort stront hier nog verdedigd wordt door zogenaamde "moraalriders".
Wat denk jij toch simpel. Nergens, in geen 1 reactie in dit topic zie ik hier dat pedo's verdedigd worden. Je zou is wat minder zwart/wit moeten denken. Maar dat lijkt me nogal moeilijk voor je, gezien je vooringenomenheid. Omdat de meeste hier Micha Kat een randdebiele smaadprater vinden worden er pedo's verdedigd? -
@94
Gezien je reacties was ik me er al van bewust dat je jezelf slecht geïnformeerd hebt, en gezien nu je vraag krijg ik het nog eens extra bevestigd. -
Eeuh, de meeste vinden hier dat er een onderzoek moet komen naar Demmink.. Jij en je maatjes willen graag het idee naar buiten brengen dat Kat een smaadprater is. Het lukt alleen niet zo.
-
@95
Indirect wel ja, want Micha Kat doet er tenminste nog wat aan.
Trouwens, over vooringenomenheid gesproken ... pff -
Als er verdedigd moet worden dan verdedig ik De KAT want pedo,s worden door de kerk verdedigd en als Demmink dus pedo zou zijn dan moet hij snel de Paus bellen,anders zwaait er wat want God straft onmiddelijk en in sommige gevallen krijgt hij hulp zelfs van justitie
-
#91
"Ik zit met verbazing te lezen, hoe dat soort stront hier nog verdedigd wordt door zogenaamde "moraalriders""
En waar lees jij dat dan? -
#90
Poeh nu gaat Konkelfoes vast in een hoekje zitten huilen.
Maar je houdt het toch niet vol -
#95
Ze zijn in staat om mensen van incest te beschuldigen. Alles voor de waarheid -
@97
Dat komt omdat Kat het niet aanpakt zoals zij het graag zouden willen ...
Daarom vinden ze hem een eikel ... -
@101
Is konkelfoes zo zielig dat jij voor hem moet antwoorden? Arme konkelfoes... Helemaal zielig als je hulp krijgt van krek. Ik heb met hem te doen. -
@97
"Eeuh, de meeste vinden hier dat er een onderzoek moet komen naar Demmink.. "
Dat vind ik ook prima. Maar wel als daar voldoende reden (bijvoorbeeld bewijs)voor is. -
Maar waar zijn nu al die slachtoffers van Demmink? Hebben die zich ergens verenigd? En de ouders van die slachtoffers?
-
Krek, zeg even tegen konkelfoes dat alle aangiften die er liggen voldoende reden zijn om een onderzoek naar iemand in te stellen..
-
@96
Nergens is er bewijs dat het Demmink was in dat telefoongesprek. Dat heb je je laten influisteren door Kat en consorten. Ik ken het desbetreffende telefoongesprek. Nogmaals: wat is je bewijs dat dat Demmink is? Jij laat je blijkbaar niet informeren, maar neemt klakkeloos over wat anderen beweren. -
@104
Ik dacht dat je mij geen aandacht meer zou geven. Nou doe je het toch. -
Zoals krek al zei, kan ik het toch niet laten. Er moet ook iemand zijn die laat zien wat voor een onzin jij met je maatjes uit kraamt.
-
nogmaals waar zijn de slachtoffers van Demmink. Er is er eentje door het OM in behandeling genomen. Niets uitgekomen en er is een turks jongetje.
Waar is de rest van de slachtoffers? -
Ik reageer nooit te lang op een dag, jullie geven me veel negatieve energie.. Jammer is dat.. Er is zoveel moois in de wereld, gelukkig zijn jullie maar een klein vlekje.. Een klein gezwel, irritant en vervelend, maar wel uit te roeien.
-
@
Naar wat ik ook heb gelezen over die Demmink is het toch zeker dat hij een pedofiel is, maar vergeten had naar de leeftijd van die jongetjes te vragen ?
Overigens, vindt ik dit onbegrijpelijk dat de overheid deze beschuldigingen naar hooggeplaatste personen zo lang laat door zeuren. Pak het aan zonder aanzien des persoon.
Het hele Internet staat er ondertussen bol van de beerput pedofiel en ook over die zaak van Marjanne Vaatstra. -
@110
Je kan het niet laten omdat je een vooringenomen randdebiel bent die gelijk moet hebben. Ik hoef geen gelijk te krijgen hoor. Demmink kan schuldig zijn. Alleen doordat er zo'n megalomane figuur als Kat achter 'em aan zit wordt de zaak in het belachelijke getrokken. Als je bewijs hebt hoef je geen eigendommen van anderen te vernielen om je gelijk te krijgen. -
#112
Nou je geeft er echt blijk van dat je de wereld mooi vindt. Het enige wat ik van je lees is paranoia, wantrouwen en afgeven op mensen die het financieel beter dan jou hebben of hoger op de maatschappelijke ladder staan. -
@112
"Een klein gezwel, irritant en vervelend, maar wel uit te roeien. "
Je kunt geen gelijk krijgen dus je dreigt met geweld. In 1 reactie met 'moois op de wereld'. Je zou eens aan je spiegel moeten vragen om eventjes na te denken, alvorens het beeld terug te kaatsen. -
@108
Dus niet geïnformeerd.
Beter wanneer je stopt met dit draadje, want niet iik, maar jij valt steeds door de mand.
Die info komt namelijk van netwerk tv, en niet van Micha kat slimmert... -
Als iemand vals beschuldigd word van iets, kan je evan uit gaan dat degene zijn/haar best zal doen om er tegen in te gaan.. Dat zie je bij Demmink niet gebeuren, hij stopt het allemaal in de wel befaamde doofpot..
Kennelijk zijn er mensen die het helemaal niet erg vinden een pedofiel te hebben als hoofd van justitie, en dan noemen juist ZIJ Micha Kat een wandelende psychose..
Laat je nakijken.. -
Rrrrrrrrrealy krek en konkelfoes? Mooi geschreven hoor. Als de macht veranderd proberen jullie je daar wel naar boven te likken. De moderne nsb-er, chapeaux. De tijden gaan veranderen, hoofden worden geschoren. Wacht maar af..
-
@117
"Dus niet geïnformeerd.
Beter wanneer je stopt met dit draadje, want niet iik, maar jij valt steeds door de mand.
Die info komt namelijk van netwerk tv, en niet van Micha kat slimmert... "
Er wordt in netwerk niet beweerd dat het Demmink is. Dat wordt gesuggereerd (en later uitvergroot door Kat en consorten). Kijk de uitzending nogmaals zou ik zo zeggen.
Als er iemand door de mand valt ben jij het wel door mensen die het niet eens zijn met Kat voor pedo-verdediger uit te maken. Laag bij grond. -
@119
"Als de macht veranderd proberen jullie je daar wel naar boven te likken. De moderne nsb-er, chapeaux. De tijden gaan veranderen, hoofden worden geschoren. Wacht maar af.. "
Waarom zou ik me naar boven moeten likken als de macht veranderd? Misschien wat meer naar onderen trappen naar gastjes zoals jij die mij willen 'uitroeien'. BTW: ik ben reeds kaal - of ga je ook het haar op mijn rug en in mijn kruis ook scheren? -
@118
Ondanks dat u mijn draadje verklooid hebt een plusje:-,)
Koste wel moeite. -
@20
" Dit soort lui zullen alles doen om zaken te verbergen. "
Ja typische eigenschap van dit soort lui he?
Normaal zegt iedereen altijd meteen dat je eraan schuldig is, of dat nu wel of niet het geval is maakt niet uit.
Alleen dit soort lui, pff die ontkennen gewoon! te bizar -
#119
"Hoofden worden geschoren"
Er valt bij mij weinig te scheren, het haar is erg kort. Bovendien lijkt het je klaarblijkelijk wel wat om macht uit te oefenen. Je bent eigenlijk geen spat anders dan de mensen waarop je afgeeft.
En ik heb geen enkele behoefte overigens om me naar boven te likken. Ben gewoon een jan lul ruim boven modaal die zijn eigen leven leidt en zich niet laat leiden door allerlei complottheorieen en achterklap. Het zal me dus worst zijn als er andere mensen aan de macht komen. Tip voor je: zou je ook eens moeten doen -
#118
Er worden zoveel mensen valselijk beschuldigd. En er zijn genoeg mensen die daar gewoon niet op ingaan. Het is de beste tactiek meestal. Maar die denkwijze is aan jou niet besteed. -
@120
Het is duidelijk dat je hier bent om te winnen, ipv te discussiëren, zo wandelen er hier nog wel wat rond op nujij.
Helaas, jammer voor jou, je zit er naast.
Je haat naar Micha Kat komt overigens vrij ongezond over ... -
#120
Hear hear
Misschien ben jij wel een pedo. Dat er geen bewijs is wil natuurlijk niet zeggen dat je geen pedo bent
Je vindt het vast niet erg dat ik dit schrijf. Je bent het namelijk eens met Kat zijn werkwijze en die is identiek -
Laat de Kat los anders kom ik hem zelf wel halen of ik stuur de Hond op u af met een peiling,met de groeten van Maurice
-
Ik mag hopen dat hij niet meer los komt.
Deze man is een gevaar voor zichzelf en andere zo lang hij vrij rond loopt. -
Dieren bescherming waar kan ik terecht voor mijn gearresteerde KAT ga er eens achteraan waar hij eigenlijk zit,ja mijn KAT zit altijd achter pedofielen aan
Maar ik wil de Kat terug in vrijheid zodat hij weer op jacht kan naar zijn lievelings kostje pedo,s geen pado,s
De paus vind pedo,s niet erg maar mijn Kat wel, -
13128 oktober 2010 19:09 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Denk dat ze niet zo goed weten hoe ze deze "vernieling" moeten aanpakken.
Wanneer ze het wel doen dan is er een grote kans dat dit uitgebreid kan worden naar de reden waarom en die ziet men liever niet.
Sommigen noemen het waanbeelden, anderen kunnen het slim gespeeld vinden. -
@ allen
Wat mij verbaast in deze discussie is dat de opponenten van MK hem wegzetten als een idioot, zonder dat ze al het aangeleverde materiaal over de zaak Demmink hebben gelezen.
Dat moet wel zo zijn, want nergens lees ik bij de opponenten: Kijk Kat, op dat en dat punt zit je volkomen fout. -
13428 oktober 2010 19:40 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@133
Zijn acties, zoals deze, zijn voldoende om 'm als idioot te kunnen bestempelen. Ook z'n instabiele persoonlijkheid draagt daar aan bij.
Of hij nu gelijk heeft of niet, dat weet ik niet. 't is in ieder geval in idioot. -
Extremist Micha Kat....
-
13728 oktober 2010 20:14 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
#137
Een persconferentie over een boek is geen juridisch bewijs.
Mensen die kinderen sexueel hebben misbruikt moeten de cel in. Maar omdat het nogal zware aantijgingen zijn met grote gevolgen voor alle personen in kwestie moeten de bewijzen waterdicht en keihard zijn. En met alle personen bedoel ik niet alleen de dader. Als er daadwerkelijk sprake is van misbruik dan is dat al heftig genoeg maar een rechtzaak waarin je als slachtoffer moet getuigen is eveneens een zeer zware belasting voor iemand die sexueel misbruikt is.
En Kat heeft geen waterdichte bewijzen. -
@137, hoogst interessant? Hoe bedoeld u? Een hoop geleuter en nergens een aanwijzing, laat staan bewijs.
Als je voorgelogen wilt worden, of een Kat-discipel bent is het wellicht interessant ja, maar de rest van de mensheid verspilt zijn tijd met dat soort filmpjes. -
@133, Waarom zou je x honderd pagina's nonsens moeten doorbaggeren alvorens te mogen zeggen dat er geen bewijs is? Dat is een omgekeerde bewijslast.
Noemt u nou eens één concreet bewijs volgens de juridische definities. Geen links, geen flamen, geen filmpjes die nergens op slaan.
Gewoon een naam van een slachtoffer, een lokatie, en een dader. -
@126
"Het is duidelijk dat je hier bent om te winnen, ipv te discussiëren, zo wandelen er hier nog wel wat rond op nujij. "
Ik weet niet wat hier te winnen valt. Ik ben hier voor mijn plezier (en af en toe leer je ook nog wel eens wat). Ik ventileerde mijn mening over Kat. Jij maakt van mensen die anders dan jij denken over Kat 'verdedigers van pedofielen'. Dat vind ik op mijn beurt 'laag bij de grond'. Jij bent er van overtuigd dat Demmink schuldig is, ik niet. Ik vind dat Demmink pas schuldig is als er voldoende bewijs is. En dat is er mijnsinziens niet. Dat jij daar anders over denkt is prima - maar dat geeft je geenszins het recht om daarover andersdenkende 'verdedigers van pedofielen' te noemen. Daarnaast wordt ik door anderen (en door mijn afwijkende mening over het bewijs in de zaak Demmink) verweten NSB-er te zijn die uitgeroeid of kaal geschoren moet worden.
Even een samenvatting van de 'discussie' en - tot zover - mijn 'winst' in dit topic.
Gelukkig wel weer lol gehad. -
@140
Best helix, als u een beetje dossier kennis hebt zou u weten dat mensen die te veel wisten op mysterieuze wijze zijn omgekomen, namen kunt u terug lezen in de dossiers.
U roept maar wat met uw hakken in het zand.
Als je er in duikt kom je op een punt dat je blij bent dat je niks weet en wil je ook niks weten van deze hele bende.
Blijft over de wens dat het allemaal niet waar is, wat dan weer zielig zou zijn voor Mijnheer Kat maar beter voor de gezondheid van een heleboel mensen. -
"zou u weten dat mensen die te veel wisten op mysterieuze wijze zijn omgekomen"
Poeh een supercomplot. Zowaar eentje van Amerikaans niveau. -
Ah gossie, heeft die riool-journalist weer aandacht nodig? Heb vaker over hem gelezen en gezien, die man is echt helemaal de weg kwijt.
-
@Krek,
120 procent met je reacties eens. Perfect verwoord hoe ik er ook over denk. Scheelt me een hoop tekst. -
@143ja het is mij bekend maar bij de dierenbescherming gaan wij heel ver als wij de KAT zoeken en ook gaan wij altijd heel ver voor de Hond maar niet als hij gaat peilen want dat is het werk van de waterstaat.
en @144 nou niet de journalist heeft aandacht nodig want hij is de weg echt niet kwijt want hij heeft een goede TOM TOM als ik u was zou ik bij de verre graaf solliciteren dan maakt ook u kans om eens de KAT genoemd te worden Maar dan wel de Faskat Ik zal u voordragen voor de titel -
Mischa Kat heeft al over een andere hoge heer hetzelfde geroepen. Toen hij voor moest komen heeft hij maar geschikt want hij was op vakantie en had geen tijd zich voor te bereiden met zijn advocaat.
Geloof mij als ik zeker weet dat zo'n persoon kinderen misbruikt en ik krijg de kans!!! Probeer ik het eerste de beste vliegtuig terug te krijgen en ga ik voor mijn zaak.
Nee die Kat is gewoon een pulp journalist en een triest show mannetje. Als hij de slachtoffers van de "echte"pedofielen op deze manier wil helpen dan zit hij helemaal verkeerd in mijn beleving. -
De mensen die M. Kat hier belachelijk proberen te maken zouden er goed aan doen zich eens in de zaak te verdiepen, en zich anders van een mening onthouden.
-
De mensen die koste wat het kost Micha Kat verdedigen zouden er goed aan doen zich eens in de zaak te verdiepen, en zich anders van een mening onthouden.
Mijn god, het is een en al speculatie en verdachtmakingen. Echter, wat me in het hele verhaal opvalt is dat de heer Demmink nooit een aanklacht heeft ingediend tegen smaad. Dat dan weer wel. -
Als je Kat in de uitzending van JDTV hebt horen te keer gaan tegen Agnes Kant weet je dat hij dringend professionele hulp moet zoeken. Agnes Kant gaf hetzelfde advies.
-
@150
Hoe iemand zich manifesteert zegt niks over de waarheid/werkelijkheid.
Als u, kwatta, alles zou weten wat Micha denkt te weten, hoe zou u zich manifesteren? -
Opsluiten met TBS, die gek. Hij draait steeds verder door in zijn paranoia. Hij heeft al eerder huizen beklad.
-
@152 Een gewoon rijtjeshuis in de Leidse merenwijk wordt door hem als hoofdkwartier van de Bilderbergers gezien. De lafaard spuit vervolgens het huis onder met zijn spuitbus.
-
@154
Duidelijk! Maar je artikel werkt niet gezien de meeste hier liever Micha Kat zien verdwijnen dan deze kwalijke sujet. -
@155
Ja, vandaar dat Demmink gewoon op zijn post kan blijven zitten en er een smet over het Ministerie blijft hangen
hier ook een overzicht + linken
http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/755/a... -
Terecht. Dit is wat men smaad noemt. Laat de eventuele veroordeling maar over aan justitie. Of doen die echt niets?
-
Micha Kat is een held! Demmink MOET achter de tralies!!! Twijfel je over Kat's verhaal? Lees "de Demmink doofpot" eens!
-
@153 of zou er een atoomkelder met supersonische lift naartoe onder zitten??
-
bizar om te zien dat de zogenaamde vrijheidsstrijders op nujij geen moeite hebben met smaad en het veroordelen op basis van zeer twijfelachtig bewijsmateriaal.
Ik denk dat zij in de middeleeuwen ook graag meededen aan de volksgerichten -
oh en ik was vergeten het vernielen van andermans eigendommen. Ook daar hebben ze geen enkele moeite mee.
-
Ik denk dat als men morgen keihard bewijst dat alle beschuldigingen uit de lucht gegrepen zijn, dat er werkelijk geen enkele aanwijziging is voor het ten laste gelegde en dat Micha Kat al heel wat jaartjes niet spoort er altijd wel een andere sneue sukkel is die hier alles gaat lopen oprakelen en ongezien heel veel plusjes krijgt.
-
@149 "Echter, wat me in het hele verhaal opvalt is dat de heer Demmink nooit een aanklacht heeft ingediend tegen smaad. Dat dan weer wel. "
Precies, als ie dat nou gewoon zou doen is er niks meer aan de hand. Maar dat doet ie niet, dus is er wel iets aan de hand. Dat "iets" kan nu door Jan en alleman ingevuld worden. Waarom komt er geen smaad proces? Demmink heeft toch niks te verbergen? -
@149 Zie ook: http://www.nujij.nl/demmink-geeft-kindermisbrui...
-
waarom zou je als Demmink zijnde aandacht besteden aan een idioot als Kat. Er is geen hond die Kat gelooft op uitzondering van een paar aluhoedjes na.
Ik zou graag wel eens willen weten hoeveel slachtoffers van Demmink zich hebben gemeld?
Kan 1 van de Kat-fanaten daar een antwoord op geven. Lijkt me toch niet zo moeilijk -
16629 oktober 2010 14:34 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@149 #Xienix
"Echter, wat me in het hele verhaal opvalt is dat de heer Demmink nooit een aanklacht heeft ingediend tegen smaad. Dat dan weer wel."
En dat is handig van Demmink, zou hij MK aanklagen dan komt er een onderzoek of het werkelijk smaad is en daar heeft Demmink geen belang bij. -
Kat heeft gelijk maar pakt het niet zo handig aan.
-
@168 #freedom4usall
"Kat heeft gelijk maar pakt het niet zo handig aan."
Ik weet natuurlijk niet of MK gelijk heeft, dat moet verder onderzoek uitwijzen.
Maar ik vraag mij wel af waarom er geen onderzoek naar gedaan wordt.
Donner zei destijds iets in de trant van, zonder dat er door hem ook maar enig onderzoek was gedaan: Onzin, er is geen rook laat staan vuur.
Nou rook was er wel degelijk, want Demmink had al toegegeven, dat hij als hij seks had met jeugdigen niet altijd naar hun leeftijd vroeg.
http://www.nujij.nl/demmink-geeft-kindermisbrui...
(met dank aan CaveCanem!)
Dat MK het niet altijd handig aanpakt ben ik met je eens, maar hij is wel de enige die het probeert aan de kaak te stellen. -
@163: Demmink is topambtenaar van jusititie. Als die zich vatbaar opstelt voor aantijgingen zoals Kat telkens mee komt dan verzwakt hij zijn positie.
Beste is dus negeren en het verder door de minister laten afhandelen. -
@166: als er genoeg bewijs is, waarom wordt er dan niet serieus een aangifte tegen hem gedaan?
Enige wat we nu hebben is een valse aangifte uit nederland en enkele aangiftes uit Turkije voor iets dat in Turkije zou hebben plaatsgevonden.
Dat is wel erg zwak voor een zaak die volgens de Kat-aanhang zo groot en zo duidelijk is. -
@170 #whatever noticed
"Beste is dus negeren en het verder door de minister laten afhandelen."
Ja door minister Donner die zei: Onzin, er is geen rook laat staan vuur.
Zo simpel ben je toch niet? -
@krek,
Ga door jongen, jij blijft tenminste nuchter denken. Mijn steun heb je. Ik ben alleen te vermoeid om op al die onzin serieus respons te geven. -
Die onzin van het overgrote deel van 'de rest' wel te verstaan.
-
@172: Donner begrijpt tenminste dat iemand in de positie van Demmink vijanden maakt en dat Demmink door zijn homoseksualiteit kwetsbaar is.
Deze hele zaak is zo'n 10 jaar geleden uitgebreid in het nieuws geweest. En toen bleek er inderdaad geen rook te zijn en is de aangever veroordeeld wegens valse aangifte.
De huidige aangiftes komen uit de hoek van Baybassin, die dankzij Demmink achter de tralies zit.
Dat geeft te denken.
Verder heeft Kat het over een pedonetwerk dat duizenden slachtoffers heeft gemaakt.
Dan zou ik toch meer aangiftes uit Nederland verwachten, ipv enkele aangiftes uit Turkije betreffende een periode waarin Demmink niet in Turkije geweest zou zijn...
Op internet is veel onzin te vinden en Kat zijn reputatie maakt nu niet dat zijn 'bevindingen' snel serieus zullen worden genomen.
Zo las ik op een andere complotsite dat Jacky Kennedy haar man JFK door het hoofd zou hebben geschoten..
Tja, is dat reden voor verder onderzoek, of gewoon een kwestie van geen rook en al helemaal geen vuur? -
Verwijderd door redactie
-
Micha Kat is naar mijn mening al jaren helemaal de weg kwijt. Ik keur deze graffitti-actie ook scherp af. Foute aanpak.
http://rudhar.com/politics/intnlgov/2100918/Mel... -
Maar het kan ook zijn dat er wel degelijk veel mis is met Demmink, en bijvoorbeeld ook rond de moord op Marianne Vaatstra.
Juist daarom vind ik het zo jammer dat de berichtgeving erover gedaan wordt door mafkezen zoals Micha Kat, die de geloofwaardigheid keer op keer tot nul reduceren.
Ik ben wel eens zo ver gegaan te suggereren dat Kat door Demmink betaald wordt, juist om hem met zijn rare capriolen <i>off the hook</i> te houden.
http://rudhar.com/politics/intnlgov/2100918.htm -
@16 door helix:
===
Demmink komt er niet mee weg. Want zoals u ziet is hij als volledig onschuldig man, nog steeds achtervolgt door Kat en diens ernstige psychische problemen,
/===
Het kan natuurlijk ook zijn dat Micha Kat wel psychisch in de war is (ik denk dat ook, weliswaar als niet-medicus) en dat hij toch gelijk heeft dat er met Demmink veel fouts aan de hand is. Die twee vragen zijn niet automatisch aan elkaar gekoppeld. Het is niet vanzelf ja-ja of nee-nee, maar ja-nee en nee-ja kan ook.
===
ondanks dat meerdere veroordelingen Kat toch zouden moet doordringen van de noodzaak om te stoppen met zijn onzin, /
/===
Welke veroordelingen precies? Die zijn er niet.
===
Wat ik zo vreemd vind is dat Kat zelfs nog een aanhang trekt die elk woord geloven, ondanks dat hij geen enkel bewijs heeft, keer op keer dat claimt, en keer op keer blijkt te liegen.
/===
Vind ik ook vreemd. Mijn conclusie: die volgelingen zijn gewoon niet zo slim (laag IQ) en denken niet zelf kritisch na. Micha Kat is zelfs overigens niet dom. Maar wel de weg kwijt, en het zicht op de werkelijkheid.
===
En zelfs veroordelingen wegens smaad en laster doen zijn trouwe discipelen niet twijfelen.
/===
Welke veroordelingen precies? Graag concrete verwijzingen naar vonnissen of aanklachten. Die zijn er niet, bij mijn weten. U verwart misschien Micha Kat met heel andere personen?
Wel bij de feiten blijven, graag. -
Hahaha...
Ik zou aanbieden het zelf weer over te schilderen.
....maar dan zou ik wel eerst even het proces afwachten (en het ondertussen laten staan en op de mensen laten inwerken). -
@180: dat zouden we bij jouw huis kunnen doen om te testen..
Stijgers in Algemeen
Wegen naar stranden al vroeg overvol
Op de wegen richting het strand is het...
1 uur 28 minuten geleden door Aktea
Vreemde, keigave stenen (7): Nutteloze deur.
Heel bijzonder deze deur in een berg.
2 uur 53 minuten geleden door tinekef6
Alweer ongewapende Palestijnen beschoten...
Wederom staken ze eerst velden in de fik...
3 uur 28 minuten geleden door Meirav Fonkelsteen
Politie valt drugspanden Rotterdam-Zuid...
De politie heeft dinsdagavond invallen...
12 uur 17 minuten geleden door j0piter
Pim Fortuyn Interview (28-01-2002)
In de archieven vond VPRO recent een nooit...
13 uur 19 minuten geleden door j0piter
Best gewaardeerd
Sharia4Belgium bedreigt Wilders met dood
De PVV heeft geschokt gereageerd op...
1 dag 1 uur geleden door MrFuzzyfun
Nederland blijft koploper afluisteren...
In Nederland worden elk jaar ruim 22...
4 dagen geleden door Pugovka
Politie optreden van vandaag,...
Dat in ons land er met vele maten gemeten...
21 uur 20 minuten geleden door tineke1
Hackers Anonymous leggen website NAVO plat
De bekende hackersgroep Anonymous zegt de...
6 dagen geleden door g.zeur
16-jarige mishandeld door groep
De groep jongens met een mediterraans...
6 dagen geleden door smeerworst

