Zweden overweegt sterk leger in te zetten tegen rellende moslim jongeren in Malmö.
Sorteer op:
-
@195
Ga er heen en bezie het met eigen ogen zou ik zeggen.
Anti-islam propaganda is iets anders als kwesties en verschijnselen benoemen of verslaan, waar rellende groepen bij zijn betrokken die kennelijk op 1 of andere manier iets met islam te maken hebben. -
@198
leuk dat je dat zegt, maar vond je nou links??? -
@201
Ook voor jou wouten: links en bronnen....
maar die hebben jullie niet? -
@192
Wat een onzin met je gelijkheidsbeginsel, er is geen gelijkheid tussen een Italiaan en een Marokkaan...worden we dagelijks geteisterd door Italianen? nee dus. En zeer zeker wel door Marokkanen, 2e of 3e generatie lekker belangrijk mensen die de samenleving systematische ondermijnen moeten worden verwijdert omwille en ter bescherming van het volk.
Waar is de gelijkheidsbeginsel wat betreft iedereen heeft recht op veiligheid en bescherming? Dit soort geniet in hoge mate van positieve discriminatie, de multicul moet slagen en daar mag best wat offers door het volk voor gebracht worden en dat weten we nu maar al te goed. -
#194 :
>> Gezien dat deze groep sterk groeit en mede hun haat tegen het Westen <<<
Daar kun je nog aan toevoegen :
op basis van de " liefde en aandacht " die bv een groepering als de PVV / Wilders hun toebedeeld. -
Uit het land zetten. Al die onruststokers! Er zit iets goed mis in hun hoofd en ze passen niet in de Westerse cultuur als ik dat verhaal goed lees.
-
#195 :
Heb ik al meerdere keren gevraagd, maar daar is men niet in geinterresseerd.
#198 :
Heb ik reeds 2 x gedaan, echter zonder resultaat.......
Vandaar mijn herhaalde vragen.
Maar ik begrijp dat ook jij niet daarin bent geinterresseerd............... -
Het is ergerlijk om te zien dat je minnen krijgt, omdat je de waarheid van een verhaal wil controleren.
In wat voor land zijn we beland als dit gemeengoed wordt?
Wat er in Franse voorsteden is gebeurd ging met beelden de hele wereld over.
En dit dan niet????
Waarom is er maar 1 bron voor? -
Wilders heeft groot ongelijk. Hij doet alleen maar lege beloftes. Stem geen PVV
-
http://www.lemonde.fr/tele-zapping/video/2009/0... deze is van parijs
-
#201 :
Heb in een vorige post ook al aangegeven dat ik destijds hetzelfde in Denemarken heb meegemaakt.
Hier stonden de kranten er bol over op basis van vage berichten vanuit rechts extremistische hoek.
In Arhus ( 2e stad in Denemarken ) nooit iets van gemerkt...... -
@210
Juist, gaat niet over dit verhaal en telt dus niet.
Is dit alles wat je vond in een kwartier? -
@208
Fout...het is ergelijk dat je zelf niet komt met het tegendeel te bewijzen, maar als een idioot alleen maar roept om een link. je bent toch niet invalide? google is je vriend ga zoeken en kom terug met bewijzen dat het niet klopt. -
@213
Onzin,
Als dit verhaal waar is moeten talrijke nieuwsmedia er bol van staan.
Ik kan ze niet vinden.
Jij wel?
En ik heb gegoogled maar kan geen andere bronnen vinden -
@208
Je krijgt hooguit minnen omdat jij bij voortduring stories waarin moslims kennelijk aan het donderjagen zijn bestempeld als (mogelijk) onwaar of verdacht. -
#204 :
Dus als ik je goed begrijp verwerp je artikel 1 van onze grondwet ?
Je lijkt Wilders wel die deze op basis van zijn eigen belangen veranderd wil zien.
Ik zou zeggen : Dien een voorstel tot wetswijziging in.......
dan zul je zien hoe onze democratie werkt..........
godzijdank niet op basis van wat zo'n 6 % van de stemgerechtigden wil, ook al schreeuwen ze nog zo hard en roepen ze nog zo vaak, het is en blijft een kleine groep binnen het Nederlandse parlement.
Dat zijn de keiharde feiten en niets anders.
Voor de rest :
Kom over 1,5 jaar nog maar eens terug, na de verkiezingen, misschien dat er dan een andere situatie is ontstaan, hetgeen ik overigens betwijfel. -
@214
dat is wel een boeinde, er staat o.a.:
"Malmo's main mosque was recently set ablaze by arsonists. When firefighters arrived on the scene, they were attacked by stone throwers."
Oorzaak islam????? -
@212 Ik zei het al even googelen wordt je een hoop wijzer en dat wat in Parijs plaats vind en vond telt wel degelijk oook daar wordt een stad zwaar geterroriseerd door een stelletje tuig.
-
#206 :
En je controleert " dat verhaal " niet op zijn waarheidsgehalte ? -
@214
Anno Friday, November 26, 2004 ??? -
@218 niet goed gezocht niet kunnen of niet willen ik denk het laatste
-
@220
En die van jou is van 18 December 2008 ???? -
#210 :
Verdwaalt op een topic ? Deze gaat over Zweden....... -
@226 Ja jammer he? dat dat schorum ook in Parijs de boel verkloot !
-
#213 :
Bewijzen van iets dat niet te vinden is, zoals al vaker werd aangegeven ?
Wou je het hele internet als link hebben ?
In de war of zo ? -
@224
Ook die is leuk wouten, maar een beetje gebiassed als ik lees:
"But Malmo's Jews won’t give the city the same glowing assessment. Jews who dare to walk the streets wearing yarmulkes on their heads risk being beaten up.
When Israel recently played Sweden in a Davis Cup tennis match in Malmo, protesters demonstrated against the Israeli presence in the city, and hundreds attacked police."
Heb je ook iets niet zionistisch? -
@225 kun je nagaan hoe lang het daar al bezig is
-
#214 :
26 november 2004 .......
denk je dat je met zwakzinnigen te doen hebt ? -
De ontkenners zijn duidelijk in grote getale aanwezig zoals gewoonlijk
-
@222
Sunday, March 22, 2009 3:24 PM (n.a.v. Israël vs Gaza?) -
@231 nee de zwakzinnige dat zijn diegene die rellen .
-
Ben benieuwd.
Proeftuin voor Gouda ? -
@233 volgns keep rockin ging dit overzweden haha!
de jodenhaat nog even opstoken -
@232
Ik ontken niet dat er iets mis is met sommige zgn. moslims, maar oud nieuws gebruiken om moslims te bashen vind ik wel van jewelste :) -
#227 :
Heb je nu ook nog een link terzake dit topic ?
blijkbaar niet.................. -
"237 het is geenoud nieuws het staat alleen in een krant die jullie niet aanstaat het is daar al maanden zo niet jaren aan de gang.
-
@230
Hoe meer je met "bewijzen" aangaande het (inderdaad) al jaren lang gedonder met moslims in Zweden/Malmo aankomt, hoe harder de islamknuffelaars het zullen ontkennen.
"Het is allemaal niet waar. Allemaal moslimbashen. De moslims gedragen zich in Malmo als keurige, geintregeerde Zweedse burgers. En groepsgewijs rellen doen ze absoluut niet" -
@240
......en hoe meer de islamknuffelaars de aandacht voor hun geliefde geloofsgroep afleiden door Israel erbij te halen.... -
#232 :
>>> De ontkenners zijn duidelijk in grote getale aanwezig zoals gewoonlijk <<<
Fout.
We vragen om een serieuze link die tot op heden niet is gegeven, buiten een aantal niet ter zake doende links.
Maar als je maar een Moslim kunt bashen is alles geoorloofd, hoef je niet te vragen naar het waarheidsgehalte van een bericht enz. enz.
De walgelijkheid daarvan komt inderdaad wel boven drijven......... -
http://www.lemonde.fr/tele-zapping/video/2009/0... deze goed genoeg nee ikngeef toe het is geen nrc of volkskrant die linkse pantoffelheldenclub plaatst dit soort berichten nooit.
Want dat zou ze een hoop elitaire abbonee's kosten en dat wil men leiver niet. -
@234
....en diegene die net doen alsof er niets aan de hand is daar..... ;-) -
@242
Je moet gewoon een fenomeen dat overduidelijk bestaat gewoon niet ontkennen. -
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=8797
Ook geen nrc ook geen volkskrant maar wel in het nieuws.
Gedateerd op 9 juli 2009 -
#239 :
Op basis van een paar linkjes die je gaf in een tijdsbestek van 5 jaar ?
FF googlen op rellen voetbalwedstrijden, misschien vind je dan nog iets.........
Overigens wel eens in Zweden geweest ? -
@243
Hij linkt nergens naar toe.
Leugens en opgeklopte verhalen zullen de 'linkse pantoffelheldenclub' inderdaad niet plaatsen. Daar moet je toch bij de telegraaf voor zijn. -
@217
Heel kort...ik staat voor de veiligheid en bescherming van de burger en als die moeten lijden en ondergeschrik wordt gemaakt omwille van multicul criminele dan is er iets goed mis, en is aanpassing van die wet hard nodig.
Maar ook ik twijfel met die slaapwandelaars aan het roer of er hier ooit verandering in komt...vrees dat ik je gelijk moet geven. -
@246
Het vrijevolk = nuniet -
#243 :
Tja, een niet werkende link ............. -
@240
Er is een enkele externe bron die bevestigt dat er NU iets bijzonders gebeurt in Malmo. Het is oud, geherkouwd nieuws, zoals ook de holocaust al talloze maken in de recycling ging.
Sorry wouten, omdat sommige religieuze mensen zwaar paranoia zijn, hoef ik het nog niet te worden.
Apropos moslimknuffelaar: ik knuffel mensen, geen religies. Dat dat voor jou zo belangrijk is, zegt dus vooral iets over jou. Een moslim mag geen knuffel? Stupiditeit ten top.
Sommigen verdienen hem, anderen niet. Net zoals bij elke religie.
Maar dat onderscheid weet jij niet meer te maken, zo schijnt.
Wil jij me eens uitleggen welke religies wel, en welke niet geknuffeld mogen worden? Ik ben benieuwd naar je lijst.
Nou kun jij me moslimknuffelaar noemen, ik blijf ze toch echt als mensen zien en daar doe je niets aan. -
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=8797 clip en klaar sneu he?
-
@229
Moslimjongeren daar hebben 2 geliefde bezigheden: Rellen (al dan niet anti Israel) en joden aanvallen. Heeft niets met zionisme te maken. -
#245 :
>>> Je moet gewoon een fenomeen dat overduidelijk bestaat gewoon niet ontkennen <<<
Waarom kun je dan geen link aanleveren ? -
@252 zielig en maar blijven ontkennen
-
@255 die staat er toch
-
@253
Ja, hetvrijevolk is vrij sneu.
@249
Gebeurt toch niet. Geen enkele partij wil die wet weghalen behalve de PVV. Ook enorme chaos als je hem weghaalt of aanpast. -
#246 :
Misschien ook nog iets van het Stormfront ? -
@252
" Een moslim mag geen knuffel?"
Een rellende en zomaar rotzooi trappende moslim niet. Een schop voor zijn donder kan die krijgen.
Je moet niet net doen alsof moslims nooit donderjagen. Dan zeg ik dat (lang) niet alle moslims dat wel doen. -
Betse manjestre,
Linkse pantoffelclub? Lees je weleens een serieuze krant? Lees je überhaupt wel eens iets anders dan op internet?
In een doorsnee NRC of Volkskrant staan 2x meer nieuwsberichten dan in kranten als Telegraaf en AD. -
@255
Ik dacht dat ik dat al genoegzaam had gedaan. -
#257 :
Een kinderhand is gauw gevuld ........
de mijne niet, bovendien kijk ik eerst welke rommel er in m'n hand gestopt wordt.... -
@262 ja hoor ik lees bv ook franse kranten engelse en duitse en ik lees het parool.
voldoende? -
@257
hoe dom denk je dat we zijn?
Je herhaalt *dezelfde* bron als in het artikel. En je geeft een link over parijs en eentje met oud nieuws. Gaan beide niet over malmo nu.
er is dus geen onafhankelijke bron die dit verhaal bevestigt?
Jaja het staat er.... niet dus!! -
#262 :
Nee dus.............. zie #263 .......... -
maar ondanks ons verschil van mening toch allemaal een prettige avond ik moet werken dus ik peer hem.
-
#265 :
Trekken aan een dood paard is een zeer moeizame zaak.......... -
#267 :
Ok, werk ze -
Is aan je posts anders niet te merken, behalve dat die meestal nietszeggend zijn citeer je alleen maar uit, en geeft je alleen links van obscure internetkrantjes en blogs.
-
@250
Je moet eens leren lezen wouten.
Ik zeg toch: sommige moslims verdienen een knuffel, anderen niet?
Ga dan niet de suggestie wekken dat ik niet erken dat er moslims zijn die geen knuffel verdienen.
Maar kennelijk wil jij niet erkennen dat er moslims zijn die wel een knuffel verdienen, anders zou je een woord als 'moslimknuffelaar' toch nooit als *scheld*-woord gebruiken? -
#270 is aan manjestre gericht.
-
@271
"Maar kennelijk wil jij niet erkennen dat er moslims zijn die wel een knuffel verdienen"
>Het wordt eens tijd dat de gemiddelde moslim inziet dat niet-moslims ook wel eens een knuffel zouden kunnen verdienen... -
-
@271 die sloeg op #240 en niet 250, dikke vingers :P
-
orginele bron.. in-schweden-bricht-auseinander-was-nicht-zusammen-gehoert
of is deze ook anti islam? -
@277
Ja daar heeft E.J. Bron het van vertaald.........
slimmerd ;) -
200@
Ik ben absoluut tegen Wilders en toch zal ik op hem stemmen
ik ben moslim.
Ik wil hem graag aan de macht zien!!! -
@272 goed filmpje..... bedankt.
De zweedse politiek heeft last van het Stockholm-syndroom.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stockholmsyndroom -
@274
Kom vriend, ik doe jou wel knuffelen als je dat nodig hebt ;) -
@278
Dat weet ik...de vraag was is die orginele bron ook anti, jij zegt ja.
Bestaat er eigenlijk wel een site die als betrouwbare wordt gezien als deze een anti geluid laat horen? -
@270 Erg laf om zoiets te schrijven nadat Manjastre heeft aangegeven weg te zijn wegens werk dan durf je wel bah min hoor,
En zullen we zeggen dat jouw bijdragen zo'n hoog niveau hebben? ja een hoog knuffelgehalte dat dan weer wel -
@282 in de ogen van sommjigen niet nee.
-
@284
Tenzij het Arabisch is dan klopt het wel, maarja die laten dan ook geen anti islam geluid horen...wel anti Westers en dat klopt dan weer wel altijd..ze hebben het ontkennen en ontduiken verheven tot een kunst zoniet hobby. -
Laten wij "Nederlanders" blij zijn dat we niet dezelfde soort politici hebben als in Zweden.
Was dat namelijk het geval dan waren de Nederlanders als volk al verloren in de tijd. -
@282
En bron is betrouwbaar als het bericht door andere media is te verifiëren.
Kopieën en (ingekleurde)vertalingen tellen niet mee. -
@287 je lult het staat heel duidelijk in het vrije volk of je dat nu leuk vindt of niet en daarbij is het algemeen bekend dat er al maanden ellende is met dat tuig daar in Zweden dus je kunt met allemaal onzinnige treactie's komen het is gewoon de waarheid en dat weet jezelf ook wel ik begin nu echt te geloven dat je een van hen bent.
-
@286 de regering hier is geen haar beter die knuffelt en ontkent ook pas als er doden vallen zoals afgelopen week op het leidseplein zijn ze bereid verder te kijken dan die arrogante neuzen lang zijn.
-
toets op youtube eens Malmö, Rosengård in?
-
#282 :
>>> Bestaat er eigenlijk wel een site die als betrouwbare wordt gezien als deze een anti geluid laat horen? <<<
Ja, die zijn er meer dan genoeg.
Kranten -- met bronvermelding -- , TV -- nieuws sites op internet enz. enz.
Helaas heb je er nog niet 1 laten zien...... -
Betse VC met #288
#287 is toch een neutrale definitie van wat ik een betrouwbare bron noem. -
#285 :
>> ze hebben het ontkennen en ontduiken verheven tot een kunst zoniet hobby. <<
Aaaah, vandaar je rechtstreekse antwoorden en " ter zake doende " links....... -
#288 :
>>> je lult het staat heel duidelijk in het vrije volk <<<
hahahahahahah, prrrrroooeeeessssssttttttttttttttttttttttt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
@289
Ow wij hebben er ook genoeg die met alles wegkijken en niet willen toegeven aan de ow zo duidelijke feiten.
Maar geloof me maar dat dit in Zweden nog "veel" erger is rondom de politiek daar.
Een partij als de PVV is onmogelijk om daar te beginnen, laat staan groot succes mee te boeken.
Een politici die daar opstaat tegen deze "feiten" wordt aan alle kanten vuil gemaakt voor dicriminatie, racisme je kent het wel...
En dat terwijl de problemen daar rondom immigratie (in het ooit zo vredige Zweden) al heel wat erger zijn dan bij ons hier.
Die wie durft te zeggen dat Nederland nog niet krom genoeg is??;) -
#290 :
1 vaag filmpje, geen bronvermelding 4 dagen geleden.
Verder : paar van 3 en 6 maanden geleden en een van 2 jaar. -
@288
"ik begin nu echt te geloven dat je een van hen bent."
één van wie? -
Een stukje van die E.J. Bron gedateerd 7 juli 2009 op ja http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=8781
Ik zie wel links naar de waarschijnlijk orginele bronnen, dus die lullen allemaal maar wat? -
@296
De Zweedse media verdiept zich ook niet in deze "incidentjes", dat helpt een hoop om problemen voor de buitenwereld te verbergen.
In vergelijking met hier brengen wij erg veel naar buiten.
De media in Zweden is daarbij 1 van de ergste voorbeelden in Europa, Stalin was er trots op geweest.
Het kan bijv al heel snel strafbaar gesteld worden als je in Zweden via de media "incidentjes" (en de daders) bekend maakt.... -
Ik heb gezocht naar andere bronnen op internet en ik vond artikelen uit 1993 waar het al over die wijk ging. Want laten we wel wezen, het gaat om de achterstands buitenwijk Rosengård die al vanaf de jaren 60/70 wordt vol gepropt met immigranten. Het zijn nu vooral de jongeren die de boel daar terroriseren, wat ik kon vinden gaat het om een groep van onder de 100 man.
-
@298
En dit is weer een vertaald bericht.
. -
#298 :
1 plaatst een bericht
2 controleert dit niet en plaatst dit eveneens
" waarschijnlijk " originele bronnen ?
--------------------------------------
De zogeheten eurobarometer van de EU meldde vorige week dat Zweden van alle Europeanen het positiefst denken over migranten. Van hen zegt 77 procent dat ze veel bijdragen aan de maatschappij. In Duitsland is slechts 30 procent van de mensen het daarmee eens. In de hele EU ligt dat percentage op 40.
‘Vergeleken met veel andere landen in de Unie kent Zweden weinig vreemdelingenhaat’, zegt Anders Lange, een wetenschapper van de Universiteit van Stockholm die zich bezighoudt met migratievraagstukken. -
@299
"Het kan bijv al heel snel strafbaar gesteld worden als je in Zweden via de media "incidentjes" (en de daders) bekend maakt...."
Is dat zo? Heb je daar een bronbericht van? -
Stel nou...dat elk links georiënteerde site, krant en actualiteiten programma stopt met het vermelden van anti moslim/islam/koran geluiden.
Dan blijven de rechts georiënteerde site's, kranten en actualiteiten programma's over die wel dat anti geluid laten horen, betekend dat dan dat alles gelogen of verzonnen is wat deze rechts georiënteerde laten horen?
Gezien de reactie moet ik daar wel vanuit gaan, dan zou het ook betekenen dat elk links georiënteerd geluid als onwaar en leugenachtig kan worden beschouwd en aangezien ruim 90% links georiënteerd is qua nieuwsvermelding is de waarheid flink zoek geraakt. -
@301
ja en die links dan? -
@289 De regering knuffelt niet. Het is de taak van de overheid om voor achtergestelde etnische minderheden op te komen.
En als dat nu ook al weg valt omdat de burgers tegenwoordig blijkbaar vinden dat je met een havo diploma een heel land in crisis mag gaan besturen,
dan gaat Nederland pas goed naar de kloten!
Het overgrote merendeel van het Nederlandse volk zelf is nog nooit tolerant geweest naar buitenlanders, waarom denk je anders dat de overheid die regels voor positieve discriminatie voor vrouwen en voor allochtonen op de arbeidsmarkt heeft ingevoerd? -
@303
Als amblunces en brandweer bepaalde wijken met veel immigranten al 1-2 jaar niet meer binnen durven zonder politiebescherming bij zich dan is er iets duidelijk mis...
Maar volgens politici (en meerendeel van de media daar) is er helemaal niks aan de hand.
En als je dat regelmatig ziet hoef ik geen bron van de Zweedse media want dat is geen bron.
Maar de situaties blijken nog erger te zijn als bij ons en dan vraag ik me helemaal af waarom zo,n neutraal vredig land als Zweden dat toelaat en er maar heel weinig van naar buiten brengt. -
Fijn dat je reageert Svartal met #307
Je reactie heeft echter niets met mijn vraag te maken.
Jij beweert namelijk "Het kan bijv al heel snel strafbaar gesteld worden als je in Zweden via de media "incidentjes" (en de daders) bekend maakt...."
En met name dat strafbare, daar wil ik meer over weten.
Is dat zo? Is het strafbaar in Zweden om over dat soort incidenten te berichten? -
@195, ik moet daarin ook in het ongewisse blijven. Heb ook gezocht maar kan niets vinden.
-
goed, berichtgeving vanuit zweden...
Kennelijk is dit ongeveer dagelijkse kost. Het gebeurt min of meer dagelijks. Al eerder zijn er politieagenten de wijk ingestuurd met traangasgranaten e.d.. In zekere zin is dit voor de mensen uit zweden 'oud nieuws'. Vandaar dat er op dit moment weinig over wordt gezegd in het nieuws. Geen sensatie->niet nieuwswaardig, zullen we maar zeggen...
Nee, het is niet strafbaar om hierover te berichten in zweden. Maar kennelijk wordt het als 'normaal' ervaren.
Enkele links over dit onderwerp...
http://www.youtube.com/watch?v=KzLECtFT4aU
http://www.jihadwatch.org/archives/025236.php (origineel kwam het van cbnnews, is nog te vinden in google cache www.cbn.com/CBNnews/556299.aspx+sweden+malmo+is... target="_blank">http://74.125.77.132/search?q=cache:YPb6uqEMQvc... , maar cbn heeft de pagina zelf weggehaald. Vraag me niet waarom, geen idee)
http://www.foxnews.com/story/0,2933,139614,00.html
Kan nog wel even doorgaan, maar ik denk dat google meer weet dan ik... -
zucht.. google cache link hard fail op nujij... maar goed, een beetje googler moet het kunnen vinden
-
shangori, ik heb op google gekeken, het bericht van Foxnews is van 2004. Ik weet dat dit gebeurt, alleen staan er allerlei niet actuele data bij. Niet dat het daardoor minder erg is ofzo. Je zult ondertussen wel weten hoe ik over zaken denk, maar berichtgeving moet wel betrouwbaar zijn, vind ik.
-
@312 weet ik. Maar ik kan 'op dit moment' ook niets vinden. Behalve datgene wat ik hoor van mijn zweedse vrienden en mijn vriendin. Volgens hun is het behoorlijk erg, maar ze doen er verrassend nuchter over. Aangezien ik zelf ook geen berichten kan vinden die echt 'recent' zijn behalve deze pagina, kan ik ook niet veel zeggen behalve wat zij me doorspelen.
Dat er dus 'iets' aan de hand is mocht duidelijk zijn. Of het 'nu' is en in de grote zoals in het gelinkte stuk naar voren komt, durf ik echt (nog) niet te zeggen. -
@313 Van wat ik heb gevonden is daar is al ruim 20 jaar iets aan de hand. waarschijnlijk is het de laatste tijd opeens wel interessant genoeg om vaker te vermelden omdat dat zo leuk past bij de Europese islamofobie trend.
-
ja, het speelt al jaren en misschien heb je wel gelijk. Het is in ieder geval een probleemwijk waar veel gebeurd en waar hulpdiensten maar angstig naar binnen durven. Zo ver klopt de berichtgeving iig wel.
-
(ik weet, mijn zinsbouw en spelling klopt soms van geen kant, het is verstandig tekst eerst nog even te redigeren eer op 'reageer' te drukken, maar sinds kort doe ik daar niet meer aan, want dat is veel spontaner enzo :-) )
-
@316 iedereen maakt fouten ;-) ik ben in ieder geval niet zo lullig dat ik er over val. (of je moet overgaan tot 1337. weinig kans dat ik daar ooit op reageer...)
-
-
@313
Het is ook allemaal maar net hoe je er tegen aan kijkt, volgens sommige kranten in NL en sommige posters hier is het in Gouda ook dagelijks oorlog. -
Aanvulling op #319
Misschien is het bericht dat een Nederlandse partij/parlementariër het kabinet oproept om het leger de wijken in te sturen ook wel "wereldnieuws" op aan het vrijevolk.nl verwante buitenlandse website's.
Ik heb de link naar het originele Zweedse bericht ook bekeken, en al kan ik geen woord Zweeds lezen, het lijkt toch verdacht veel op een interview. -
Babelfisch doet niet aan Zweeds...
-
Op intermediair.nl toch niet bepaald een links krantje kwam ik dit =>> http://www.intermediair.nl/artikel/archief/3831... interessant artikel over Zweden tegen.
"Als ergens het falen van het Zweedse model zichtbaar wordt, is het wel in de werkloosheidsstatistieken. Officieel is het werkloosheidspercentage 5,4 procent, maar schattingen van het werkelijke percentage variëren van zeventien (volgens consultancybureau McKinsey) tot meer dan twintig procent (volgens een studie van de grootste Zweedse vakbond LO). Het verschil is te wijten aan de talloze projectbanen en de enorme aantallen zieken."
"Was Zweden twintig jaar geleden een nog vrijwel homogene blanke samenleving, vandaag de dag is twintig procent van buitenlandse afkomst. Zweden telt nu tientallen getto's; voorsteden van Stockholm, Götenborg en Malmö, waar niet één blanke Zweed meer woont en waar de spanningen oplopen door torenhoge werkloosheid, radicalisering en criminaliteit."
"Zweden is een beschaafd land.
Maar met die politieke correctheid kunnen de problemen waar de immigrantenwijken van Stockholm mee te kampen hebben, niet verhullen. Rinkeby, Tensta, Skärholmen en Norsborg, het zijn wijken waar tussen 1965 en 1976 een miljoen flats werden gebouwd om gastarbeiders uit Zuid-Europa en later vluchtelingen en gelukszoekers uit Irak, Koerdistan, Turkije, Joegoslavië en Somalië te huisvesten."
"Ik zeg dat Skärholmen met zijn vrolijk gekleurde flats een toonbeeld van orde is vergeleken bij onze probleembuurten. 'Vergis je niet', zegt Rojas. 'Sinds de jaren tachtig is hier niet meer geïnvesteerd Je ziet sommige wijken verpauperen.' De uitsluiting van immigranten door de Zweedse maatschappij is berucht, volgens Rojas. 'Openlijk zijn Zweden niet racistisch, maar onderhuids voel je dat wel. Onder het mom van een sociaal beleid zijn we hier weggestopt. Het is een verspilling van menskracht, tien tegen een dat je Irakese taxichauffeur een ingenieur is."
"Het probleem van de jongeren en immigranten is dat het extreem moeilijk is om een baan te vinden, en dat heeft weer te maken met het feit dat het extreem moeilijk is een oudere werknemer te ontslaan. Wie een baan heeft, blijft zitten, en zeker als er in de nabije toekomst kinderen gepland zijn." -
@323 ook dit is verouderd. Sinds de laatste verkiezingen is er een behoorlijk rechtse coalitie aan het werk, welke het systeem voor baan verkrijgen en ontslag behoorlijk hebben aangepast. Zo moet je bijvoorbeeld elke baan aannemen die op je weg tegenkomt, zelfs als dit betekent dat je half zweden moet afreizen/moet verhuizen. Onthoudt even dat zweden een paar keer groter is dan nederland.
Ook ontslag is versoepeld, tot groot ongenoegen van velen. Beetje grappig, want in vergelijking lijkt het politieke klimaat veel op dat van ons op dit moment. Veel onbegrip en ongenoegen. -
#304 :
site, krant en actualiteiten programma
bijvoorbeeld......
echter nergens geen spoor van te bekennen........ -
@324
Het stuk is 2 jaar oud, klopt. Het beleid is enigszins veranderd maar het artikel beschrijft de achterliggende oorzaken van de oplopende werkloosheid (nu ook nog actueel) en migrantenproblematiek. En die is niet veranderd.
Wel weer typisch om op dat stuk minnetjes te mogen ontvangen. Het stuk is informatief, de minners hebben duidelijk weer niet de moeite genomen het te lezen. -
Een grotre zooi daar in malmo en maar blijven knuffelen en blijven ontkennen zielig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
@298 Gaat dus lekker in Europa !
-
@325 haha stakker en maar blijven ontkennen tegen beter weten in.
-
Nou vc, ik heb je profiel even bekeken. Aan je berichten te zien ben jij een wandelend tijdbommetje. Gaat het wel goed met je?
-
nu.nl = moslim.nl....zucht
-
za 11 jul 2009, 00:40 Levenslang voor racistische moord Frankrijk PARIJS - Een rechtbank in Parijs heeft vrijdag een man veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf wegens een gruwelijke racistische moord. Slachtoffer was de 23-jarige Ilan Halimi, een Franse jood.
Halimi was op 20 januari 2006 gekidnapt in de Parijse voorstad Sceaux, waar een meisje hem had meegelokt naar een kelder. De ontvoerders hielden de telefoonverkoper gevangen en martelden hem drie weken lang. Uiteindelijk lieten ze hem naakt en geboeid aan een boom achter bij een treinstation. Zijn lichaam vertoonde blauwe plekken, brandwonden en verwondingen door messteken. Halimi overleed onderweg naar het ziekenhuis, kort nadat hij was gevonden.
De moord op Halimi schokte de Franse bevolking en bracht een debat op gang over het anti-semitisme onder multi-etnische bewoners van de buitenwijken van grote steden in Frankrijk. Vrijdag kreeg Youssouf Fofana, leider van de bende, de zwaarste straf. In totaal werden 25 personen veroordeeld, waaronder het meisje dat Hailimi in de val had gelokt. -
@330 Met mij gaat het prima hoor ! haha wat een zwaktebod heb je niets beters stakker!
-
@332 Levenslang ? De doodstraf in dit geval is nog te soft!
En laat de minnetjes maar komen. -
@ vc met #332
Hoewel ik elke moord en zeker die gepleegd vanuit racistische motieven heeft dat artikeltje niets met Zweden te maken.
En met #334 reageer je zelfs op je eigen post.
On-topic blijven graag. -
@335 Niet lullen en ontkennen.
Het is en blifjt tuig! Diegene die moorden en diegene die vernielingen aanrichten!
Schorum en tuig van de richel!~
Heeft overigens NIETS met islam te maken maar met gajes van de bovenste plank!
Haal die roleen tapijt eens uit je ogen en wees eens zo eerlijhk om dat te erkennen i.p.val dat oevrerloze gezwam! -
@335 Maar aan je reactie's te zien ben jij echt een tijdbom want jij keurt geweld in elke vorm goed zolang het maar moslims betreft!
-
@335 Maar droom maar lekker verder met deze multi culti n(m)achtmerrie .
Ik hoop voor jou dat je nog wat jaren te gaan hebt maar het gaat fout aflopen in Europa. -
Correctie #335
moet natuurlijk zijn -...van uit racistische motieven veroordeel heeft...-
Zeg mij eens vc, waar ontken ik wat? -
En vertel mij ook maar eens vc waar ik geweld goedkeur?
-
@339 Nog even willem wij worden het NU niet met elkaar eens en we zullen het nooit met elkaar eens worden .
Ik heb maar dat heb je ongetwijfeld ook op mijn profiel kunnen lezen NIETS tegen de islam .
Ik heb bv groot respect voor een moslim uit libanon die in het programma op weg naar Mekka afgelopen week aan het woord kwam zeer groot respect zelfs.
Maar ik moet braken van al die gasten in Europa die de boel verzieken met hun gerel,vernielingen,bedreigingen etc etc mag dat a.u.b?
In Zweden bv ze zijn hun eigen land ontvlucht ze worden daar met alle egards ontvangen er wordt aan alle kanten hulp aangeboden net als in Nederland en nog zijn die minkukels niet tevreden>
Ik houd erover op wij komen toch niet nader tot elkaar desalnietemin wens ik je het allerbeste en vooral een goede gezondheid en slaap lekker. -
#332 :
Er is een topic over rellende Irakezen in Zweden.
en vc komt met een verhaal uit Parijs...............
Tja, alles om je maar lekker uit te kunnen leven, nietwaar vc ? -
Ach, de wal keert het schip. De volkswoede bouwt zich op. Als ik een moslim was en in Zweden zou wonen zou ik mijn grote bek houden en maken dat ik snel, heel snel wegkwam, want het speelkwartier is snel over.
Stijgers in Algemeen
Jongen overlijdt na val van perron trein
Een jongen is zondagavond overleden, nadat...
3 uur 20 minuten geleden door Tweetsweet
Bedrijven meer bereid tot omkoping
Van de ondervraagde Nederlandse bestuurders...
4 uur 33 minuten geleden door venterkampie
Door brand gewonde baby overleden
De 10 maanden oude baby die vrijdagochtend...
5 uur 21 minuten geleden door ed3al
Drone doodt acht Afhaanse burgers
Mede dankzij de Kunduz coalitie. Bedankt...
8 uur 38 minuten geleden door venterkampie
Best gewaardeerd
Vol op demonstraties in Duitsland
De protesten verspreiden zich wereldwijd,...
6 dagen geleden door hotwing
Sharia4Belgium bedreigt Wilders met dood
De PVV heeft geschokt gereageerd op...
1 dag 14 uur geleden door MrFuzzyfun
Kritiek rekenkamer op noodfonds ESM
De Algemene Rekenkamer heeft kritiek op de...
3 dagen geleden door turtle63
Hoe democratisch is D66 eigenlijk nog?
‘Hij heeft een stemming gekregen, daar moet...
5 dagen geleden door Moskowfiets
NAVO-luchtaanval doodt Afghaanse kinderen
Een gezin met zes kinderen is gestorven...
16 uur 38 minuten geleden door g.zeur

