Europarlementariër Kathelijne Buitenweg van GroenLinks, schijnt nieuw licht op de rol van het kabinet inzake de invoering van de 'Europese' wet die vingerafdrukken in nieuwe reisdocumenten verplicht.
Buitenweg stelt dat bij deze wet in Nederland door het Kabinet wordt toegevoegd dat de vingerafdrukken gebruikt gaan worden voor opsporingsdoeleinden.
Sorteer op:
-
En daar gaan ze weer met hun betuttelende plannetjes. Ik wist al dat het idee in de koker zat en was al bang dat ze ermee aan de haal zouden gaan. Nu komt het toch echt wel dichtbij, de staat waar Big brother over je waakt (AHUM!). Nu is het wachten op mensen die het een geweldig plan vinden en zich als makke lammetjes in een database laten plempen (Want je hebt toch niets te verbergen...?)waar de overheid weer lekker in kan gaan spitten. Waar moet dit heen....
-
Big brother moet een geweldige angst hebben.
-
@1
We zijn hard opweg om gechipt te worden, en dat zal wel niet lang meer op zich laten wachten, waarschijnlijk nog een paar jaar. -
zo´n systeem bestaat alleen bij de gratie van het volk. Als Nederland dit massaal niet meer zou pikken, was het snel opgelost. Maar helaas, wij blijven slapen want we hebben ´niks te verbergen´. Maar wel ALLES te verliezen...!
-
Dus handschoenen aan als je iets wilt doen!
-
Ik las gisteren dat Zwitserland ook het biometrisch paspoort gaat invoeren, mochten ze nee hebben gestemd dan zou Zwitserland uit het verdrag van Schengen moeten.
Maar burgers uit de Schengen landen hebben toch vrij reizen en is een paspoort niet verplicht. -
Dat paspoort moet ik zelf betalen dan mag ik toch ook zelf beslissen wat er in komt! Ik wil bv er in hebben dat ik man ben en lesbies, en bij een goede roeivereniging aangesloten ben. Ik ben soms zwart en soms wit, hangt af van wat het meest oplevert. Ik geloof nergens meer in, mag niet meer roken in de kroeg. Ben een gemakkelijke prooi voor de belasting. Ik wil er ook een foto in hebben en mijn billen afdruk, want ik heb geen vingers meer.
-
Welkom in politiestaat NL.
-
Privacyschendingen? Welke privacy?
Via uw mobiletelefoon weet de regering nauwkeurig waar u bent.
Via uw pinpas weer de regering waar u koopt en wat u koopt, dus hoe u leeft.
Door het afschaffen van de strippenkaart weet de regering waarheen en wanneer u reist.
Via de belastingen weer de regering wat u verdient.
Via he intevoeren EPD weet de regering wat u mankeert.
Door het koppelen van deze systemen weten ze wat u eet, uitgeeft en doet. Of dit klopt met uw inkomsten en of u zwart bijverdient.
Zegt niet dat dit niet gebeurt want als de geschiedenis ons 1 ding geleerd heeft is dat systemen, bestanden en gegevens altijd misbruikt worden. -
tijd om weg te gaan hier , dit hele land is ziek
-
Heel snel een nieuwe halen dus ! En wel voor 1 Juni dit jaar ! De tijd tikt...
-
@9
Zolang de regering mij niet persoonlijkl kent heb ik daar allemaal geen moeite mee. -
@12 Hoe persoonlijk wil je het hebben ? Al je telefoon gesprekken opgeslagen ? Al je mail bewaard ? Waar je heen surft opgeslagen ? Vingerafdruk + biometrische foto in een paspoort met RFID chip die op meer dan 200 meter is af te lezen en die je verplicht bent bij je te dragen ? De Nederlandse Stasi kent jou niet persoonlijk ? Tis dat de slimme energie meter niet verplicht is geworden maar anders zouden ze ook nog weten hoe laat je gister naar bed bent gegaan !
-
Loesje had een strakke tekst:
"Blijf met je vingerafdrukken van mijn paspoort af" -
het volksregister bleek ook heel nuttig in de 2e wereldoorlog.
-
Nederland als politiestaat...
Eindelijk gaan steeds meer mensen dit inzien, vandaar dat ik enkele artikelen naar voren zal halen...
07-10-2007 Identificatieplicht:
>>> http://worldthechanges.punt.nl/index.php?r=1&id...
28-01-2009 Europa een wereld vol verdachten:
>>> http://worldthechanges.wordpress.com/2009/01/28...
15-02-2008 Nederland een politiestaat 001 Intro:
>>> http://worldthechanges.wordpress.com/2008/02/15...
19-02-2008 Nederland een Politiestaat 002 Update biometrisch paspoort:
>>> http://worldthechanges.wordpress.com/2008/02/19...
Zeker niet oninteressant is dit .jpg plaatje over een Joden ID-werkkaart met vingerafdrukken uit de 2e wereldoorlog...
>>> http://proto5.thinkquest.nl/~jre0293/plaatjes/j...
Het lijkt me voldoende bewijs dat we weer naar het nazisme toe neigen... -
Raad eens wat ik vandaag aangevraagd heb, een nieuw paspoort zonder vingerafdruk :) Weer 5 jaar geldig, geen haan die er naar kraait, eens kijken hoe ik er over 5 jaar weer onderuit kom . . .
-
Als je er niet voor bent,ben je tegen,en dus een vijand van de staat;
en dus genoeg redenen om je compleet door te lichten;
wie verteld mij dat ik een nare droom heb,wie maakt me wakker...........
laat mijn paspoort thuis,in de diepvries,gewikkeld in alu folie,
trek de stekker uit NuJij,
graaf een gat en ga eens lekker van me af zitten balen;
we kunnen alleen onszelf redden,met dit kabinet; -
@17 vingertoploos..........
,binnenkort ook hier?? -
Kwam laatst nog het oude "persoonsbewijs" van mijn vader tegen uit 1941. Daar staan ook vingerafdrukken in.
-
nwo nwo nwo nwo nwo enz
En de nl laat het toe
Dom dom dom is het klootjes volk hahahahahaahhahahhaa -
Als je niets te verbergen hebt ,dan is er geen enkeke reden om tegen te zijn. 't zelfde als met camera's op straat. Als je je normaal gedraagt is er niets aan de hand. Alleen het tuig en zo hebben reden hier tegen te zijn! Privacy ? Laat me niet lachen!
-
@9
Ik pin al ruim een jaar bij 1 automaat heel veel cash in 1 keer. Verder gebruik ik die pas helemaal niet meer.
Verder heb ook ik al een nieuwe pas gehaald eerder dit jaar, juist met oog op de vingerafdruk. Ik ga vooralsnog ff niet meewerken aan deze omwenteling in de rechtstaat. Iedereen wordt op deze wijze verdachte tenzij je zelf het tegendeel kan bewijzen. Een hele schadelijke ontwikkeling. Nog even los van alle andere zaken: EPD, EKD, CIOT, OV-Chipknip, Rekeningrijden, slimme meters, allerlei andere privacy schendende wetgeving niet niet eens te maken heeft met electronische hulpmiddelen. -
wouter-sr hoeveel verdien je per maand? Heb je een grote?
Het zal al verder gaan... Maar ieder zijn eigen keus heh.
DIT MOET STOPPEN. -
@ Wouter-sr #22
Ik heb niets te verbergen, maar in de Nederlandse wetgeving staat dat men pas vingerafdrukken mag nemen bij redelijke verdenking van een misdaad. Aangezien de wet nog niet is aangepast weiger ik over een kam geschoren te worden met de criminele medelander.
Zodra de nederlandse wetgeving aagepast wordt wilik er nog wel een keer over nadenken. -
Niks te verbergen hoor, maaruh, wat heeft de staat te verbergen dan? Als wij zo`n pokkeding moeten, dan moeten ZIJ er zelf ook één en zitten ze dus net zo gevangen als wijzelf.
Kortweg, hackers worden veel gevaarlijker want alle databases zijn aan elkaar gekoppeld. En, aangezien de informatie digitaal wordt opgeslagen is deze dus ook digitaal te wijzigen. Jippie, vandaag ben ik die en morgen die... U wilt hiertegenin proberen te gaan? pwah... Turlijk... Al is de leugen nog zo snel, ook de waarheid achterhaald het wel. -
@27
Zeker mee eens, niets op tegen over al deze dingen, zolang er niets misgaat. Maar er zijn altijd misbruikers van dit systeem oftewel je informatie lekt uit en alles is voor iedereen. Dat de staat mijn seksmailtjes leest vind ik best en mijn laatst bekeken sites leest ;D. Echter de mensen die dit bekijken zijn nogsteeds menselijk en er huist dus wel degelijk een gevaar. Dat is MIJN reden dat ik dit soort dingen niet wil.
Chips en vingerafdrukken gaan mij echter wel te ver en hier zou ik zeker tegen protesteren. -
Fuck this! Ik heb een Nederlandse passpoort maar ook een Amerikaanse.
Die gebruik ik maar dan om te reizen todat er een opheffing is. -
@28
Dat protesteren komt dan wel een beetje laat, de verplichte vingerafdruk gaat al ingevoerd worden per juni van dit jaar. Die chip zit er al een paar jaar in (2006 uit mijn hoofd). -
@21
"pas wanneer het kalf verdronken is, dempt men de put." -
Misschien maar van nationaliteit veranderen....
-
Goed ding!
De politie hoeft niet méér te doen en het wordt hun een eind gemakkelijker gemaakt -
en mensen met een dubbel paspoort linker en rechterhand vingerafdrukken geven.
-
en diezelfde politici zaten treurig te kijken bij de dodenherdenking, en ze zeiden "nooit meer"
Maar ja dat zijn politici, beesten van het onbetrouwbaarste soort.
Ik zie dit hele systeem in lucht opgaan. Gelukkig hebben we nu een crisis en kan het wat sneller. -
als we ons allemaal als engeltjes zouden gedragen, dan was de noodzaak natuurlijk niet aanwezig.
maar nu ik de afgelopen week voor de zoveelste keer het slachtoffer ben geworden van regelrechte criminelen weet ik niet meer of ik liever door de hond of de kat wordt gebeten. -
En toch stemt straks iedereen met verkiezingen weer ouderwets op de partijen die dit soort praktijken aanmoedigen het is toch werkelijk ongeloofelijk.
Met andere woorden de mensen graven hun eigen graf gewoon. -
@22
Dat '...en zo.'. Dat maakt, dat ik me toch niet zo gerust voel. -
#12
ze weten meer van je
dat jij van je zelf weet -
Alles wat nieuw is is eng. Van de eerste treinen zouden koeien zure melkgeven en door de snelheid zouden er doden vallen. Ik snap echter de discussie niet, over de angst voor inbreuk op je eigen privacy. Je kan mij tenminste niet wijsmaken dat de meerderheid van de personen die tegen is op deze site op meerdere plekken op het internet in de vorm van Facebook, Hyves, of andere z.g. netwerk sites onbedoeld maar wel vrijwillig persoonlijke informatie geeft.
Een vinger afdruk is een vorm van identificatie en als die zou worden gebruikt bij opsporings methoden lijkt het mij dat iedereen behalve het criminele circuit hier mee gebaat is. En ben je bang dat ze (wie dat dan ook moge zijn) je gangen na gaan, gooi je mobiele telefoon weg, betaal alleen nog maar contant, gooi alle klantenpassen weg, verdwijn van internet en blijf uit het openbaar vervoer zodra je alleen nog maar kan betalen met de OV chip en vergeet vooral niet tegen het EPD te zijn etc. etc. etc. -
Ja want handschoenen aandoen is zooooo lastig
-
@ #22
Ik denk juist dat 'dat tuig' er het minst zorgen over hoeft te maken. Je weet toch dat de fraudeur altijd verder is dan de controleur. Oftewel, hoe veiliger jij je voelt..... hoe harder je geraakt wordt.... -
@22
Van de aanslag 9/11 NY en 7/7 Londen waren op escentiëlle plaatsen camera's aanwezig die allerlij speculaties in één klap teniet gedaan zouden kunnen worden. Kan jij ivm met de woorden
'' Als je niets te verbergen hebt ,dan is er geen enkeke reden om tegen te zijn. 't zelfde als met camera's op straat. Als je je normaal gedraagt is er niets aan de hand. Alleen het tuig en zo hebben reden hier tegen te zijn! Privacy ? Laat me niet lachen! ''
aangeven wat ik dan mag aanemen waarom die beelden er niet zijn??? -
“Én dat dit gebruikt gaat worden voor opsporingsdoeleinden en dus wordt opgeslagen in een database.”
Voor dit kan moeten aan een aantal plichten en rechten vorm zijn gegeven, zoals:
- Informatieplicht (wat gebeurt er met je gegevens)
- Recht om inzage van je gegevens en het gebruik
- Recht op verbeteren, aanvullen, verwijderen of afschermen
- Recht van verzet
Dit is nu nog niet het geval.
Bovendien is dit in strijd met twee grondrechten artikel 11 van de Grondwet, waarin het recht op lichamelijke integriteit is gegarandeerd, en artikel 10 van de Grondwet, waarin het recht op de persoonlijke levenssfeer is gegarandeerd.
Het is bewezen dat het zeer gemakkelijk en goedkoop (ca 25 euro) is vingerafdrukken te vervalsen. Dus het is onzin.
Wat gebeurt er als iemand een misdaad pleegt met jouw vingerafdrukken?
Wie gaat voor de kosten van opslag in database, inzageprocessen, correctieprocessen en de gehele administratie daarom heen betalen waarmee als een mug op een olifant wordt geschoten? Toch niet de belastingbetaler?
Hoeveel misdagers hebben we op onze bevolking van 16,5 miljoen? Dit aantal rechtvaardigt niet alle kosten die gemaakt moeten worden om alle vingerafdrukken in een database op te slaan.
Bovendien wat heeft een ander land met vingerafdrukken van grotendeels onschuldige mensen te maken? -
Wat een overdreven reacties allemaal.
Alsof iemand van de regering geïnteresseerd is in jouw email, telefoongesprekken en/of paspoort.
Denk je dat ze alles nalezen?
En verder worden er enkel dingen genoemd waarmee ze kwaad kunnen. Niemand roept iets waarmee ze goed kunnen doen. -
Ik begrijp dat je vanaf 28 juni a.s. je je vingerafdruk moet afstaan bij een nieuwe ID-kaart of paspoort.
-
wat zijn ze nu opeens overdreven met privicy gevoelig, vertrouwen zij hun eigen departement niet of is het een questie dat het corruptie moeilijker maakt???
-
@ #47
'is het een questie dat het corruptie moeilijker maakt'
Nee, het maakt het juist gemakkelijker...... maar dat is altijd zo als je ergens op gaat leunen. -
.................als je goed naar het filmpje hebt gekeken en geluisterd dan schijnt het tegen de europese regels te zijn . Dus op naar de rechter . Het is al erg genoeg dat dit niet bekend is gemaakt via de media . Nog even dan is het 4 Juni . Ik zou zeggen massaal naar de stembus en duidelijk onze stem laten horen .
-
Die chip komt er bij al niet eens in, laat staan een vingerafdruk.
Ik zit dus nu zonder geldig legitimatiebewijs door de registratiedrift van de overheid.
Gelukkig zijn er door die registraties al talloze terreuraanslagen verijdeld.... Oh, wacht..... -
@45 Slaap zacht Bobo.
Er wordt hier een infrastructuur aangelegd waar menig dictator z'n vingers bij aflikt.
Al eens nagedacht wat er kan gebeuren als die info in vreemde handen valt?
En wat verliezen we nu eigenlijk als die vingerafdrukken niet in een db opgeslagen worden? Waarvoor doen we het eigenlijk? Tegen terrorisme? Echt niet. Volslagen schijnveiligheid. -
@45
wat kan er dan allemaal goed meegedaan worden? ik hoef mar één ding te horen dat beter is dan met het huidige systeem. -
Wederom voegt ons kabinet zich naar het Amerikaanse rolmodel. Wat zijn we toch een volgzaam landje ..... en er natuurlijk eindeloos over zeuren want het helpt toch geen moer. Politici moeten gewoon telkens wat nieuws verzinnen anders hebben ze geen bestaansrecht ....... maar deze 'uitvindingen' zijn in de meeste gevallen rijp voor de schroothoop. Op 95% van de ingevoerde zaken zitten we toch niet te wachten of wel soms?
-
tsjonge jonge. Wat een drukte om niets. Omdat een europarlementarier iets beweert, is het meteen waarheid?
Wacht nou maar gewoon af.
Oh en dat er een wetsvoorstel is ingediend door het kabinet is al een tijdje bekend.
Tip voor iedereen die er zo'n moeite mee heeft. Vraag voor 28 juni een nieuwe aan heb je het probleem vijf jaar voor je uit geschoven. Doe ik ook.
Heb je nog een geldig paspoort, ook geen probleem. Opgeven als vermist. -
@jacconoc 49
reken maar dat 'europa' dezelfde plannen heeft. Het is gewoon heel simpel.. als je eenmaal de gegevens hebt, dat wordt het -heel- verleidelijk om ze te gebruiken.
Neem nu deze vingerafdruk registratie. Het enige wat de overheid hoeft te doen is deze gegevens gewoon intern te gebruiken. Krijgen ze mede daardoor een dief achter de tralies, dan zorgen ze gewoon dat ze ook andere redenen vinden om die dief te hebben gevonden. Bijvoorbeeld 'Meld Misdaad Anoniem'; "Via een anonieme getuige hadden we al snel een verdachte in de gaten". Voila. Blijft illegaal, maar niemand weet er van - afgezien van een paar mensen, en die praten niet. Nog niet. Die wachten namelijk op die ene grote zaak.. een kinderverkrachter bijvoorbeeld. En dan zitten er 3 koppen op TV die uitleggen dat ze dankzij het vingerafdruk archief de dader konden vinden. Moet jij eens kijken welke verslaggever het in z'n kop zal halen om te zeggen dat dat niet mag.. miljoenen mensen zouden ze meteen als kinderverkrachter-symapthisanten afschilderen, en de verantwoordelijken wrijven in hun handen; ze hebben nu de steun van Het Volk.
Daar vandaan naar het legaliseren van de praktijk is maar een heel klein stapje, en kunnen ze het voor alles gebruiken wat ze maar willen. En van daar naar een DNA database en verder is weer een stukje makkelijker gemaakt.
Overigens is dit nog niet zo erg als het inbrengen van zeggen een GPS chip; ze moeten tenslotte wel eerst een reden hebben om ueberhaupt op een vingerafdruk te zoeken - dat ze vervolgens jou als mogelijke 'eigenaar' vinden, en ook nog eens reden hebben om te denken dat ie inderdaad van jou is (en niet van een zoot andere 'matches'), lullig.. maar daar hebben mensen die voldoen aan beschrijvingen als "1 meter 85, normaal postuure, kort blond haar, met een blauwe jas" ook mee te maken.
Het blijft een erosie van privacy, waardoor ik principieel tegen ben, maar ijzersterke argumenten tegen zijn er niet veel ('iemand zou mijn vingerafdruk kunnen planten' - ze zullen toch ook andere redenen tot verdenking moeten hebben danwel vinden). -
Zal mij een zorg zijn.
Die van Vito hebben ze toch al......... -
Bericht niet meer op de voorpagina. Volgende mail gestuurd:
Geachte heer/mevr,
Ik stuur u deze email omdat u mijn bericht met 52 stemmen uit de meest
gewaardeerd lijst heeft gehaald.Het betreft het volgende bericht:
http://www.nujij.nl/vingerafdruk-in-paspoort-eu...
De informatie in het bericht wordt bevestigd door het bijgevoegde filmpje en is dus niet verzonnen of iets dergelijks.
Dit lijkt me erg belangrijke informatie die deze Europarlementarier hier aandraagt en aangezien wij de eerste nieuwssite zijn die hierover berichten, lijkt me dat we het recht hebben om gezien te worden op uw website.
Ik zou u daarom graag willen verzoeken om het artikel weer zichbaar te
maken. Er is duidelijk belangstelling voor dit nieuws door de bezoekers van uw site.
Met vriendelijke groeten,
Julian
-WeAreChange Holland- -
#57
Dat krijg je als je zaken omhoog stemt met fakeprofielen. De stemmerslijst is gewoon aan te klikken en dus kan je zien dat er heel veel fakeprofielen bij zitten. Ik zou zeggen had het zonder fakeprofielen omhoog gekregen en dan had het waarschijnlijk wel op de FP gestaan. Het kan natuurlijk ook zijn dat het weggenuniet is. Maar dat laatste mag zeker niet van je?
Misschien tijd voor wat zelfreinigend vermogen binnen een bepaald clubje? -
krek
ik zie 10 stemmen zonder sterretjes
10 mensen van de 52 die niet achter elkaar op dit item gestemt hebben
dus welke nonsense haal jij aan dude?
met alle respect he... maar
zelfreiniging? denk dat je vaker in de spiegol moet kijken dude :)
en Nujij redactie, doe wat u moet doen, wat hoort. -
ps. als we het op deze site niet over de inhoud mogen hebben, leg dit dat uit in de regels aub, dan zal ik voortaan niveau Balkie VS D.Lama hanteren...
is dat wat jullie willen? -
#59
Ach er zijn genoeg mensen die dubbele profielen hebben. Dat jij alleen kijkt naar de profielen zonder sterretjes is wel heel erg naief.
Het is algemeen bekend en dus ook bij de nujij-redactie dat een bepaald groepje nujij-ers topics omhoog stemt. En we weten allemaal over welk bepaald groepje het gaat................................. Dat is hetzelfde groepje dat altijd zeurt over censuur................... -
@58 Damn man jij ziet ook overal complotten. Fakeprofielen? Laat me niet lachen..
-
@TS
U is doorzichtig.
En betrapt. -
Hahahhahahahhahahhaha
+++++ voor vito!
@Wach is het zo moeilijk voor te stellen dat mensen deze onzin beu zijn? -
Ausweis bitte! Vuile nsb'ers..
-
@63 @64 @65 @66 @67
Lol je bent nu zelf de complotter aan het spelen mannetje, ik denk dat als je gaat zoeken bij alle andere berichten die veel stemmen hebben dat er altijd een aantal van dat soort accounts tussen zitten.
We Are Change stemt niet met fakeprofielen, zoveel moeite is nujij ons echt niet waard...
Oja die 4 fake-stemmen hebben ons artikel aan de 52 gekregen... ehem.
Magoed boeiend verder, blijf maar lekker door 'lamen'.
@68
Dat mensen deze onzin beu zijn? Praat geen onzin, er zijn steeds meer mensen die toenemende regelgeving die onze privacy en vrijheid beperkt verontrustend vinden.
Ik denk dat mensen eerder die eindeloze ontkenning van het groepje struisvogels hier beu zijn. -
Wat een rot streek is dit
-
@Wach #57 Is het echt nodig je uit te leggen dat je simpelweg zoveel nuniet spam/onzin krijgt dat een bericht verdwijnt?
Of zie je gewoon liever een soort complot van de redactie?
Vind je jezelf uniek met je wac onzin? Een bende elkaar na pratende complotters die al bij voorbaat vermelden dat je uit de club word gegooid als je een eigen mening wil formuleren. Geheel in lijn met de altijd met elkaar overhoop liggende complotters ook.
Complot theorieën educatie noemen is niet alleen erg arrogant immers je claimt daarmee de wijsheid in pacht te hebben maar ook gewoon erg dom
Ah wacht dat ligt natuurlijk allemaal aan het blind overnemen van de regels en andere onzin van je inspiratiebronnen. Zoals ik al zei elkaar napraten.... -
@WeAreC
Hoe verklaar je het dan?
Al die mensen vonden jouw artikel zóóóóóóóóóóóóóó interessant, dat ze er speciaal een accountje voor hebben gemaakt?!
Er zit er namelijk zelfs één bij die als enige NUjij-activiteit heeft gestemd op jouw artikeltje. -
Alu-hoedje op!
-
Wat nog meer opvalt er zijn in totaal 16 voters met minder dan 15!!!! post's. omfg elke complotter zou er een complot in zien.
-
Ohja "We Are Change stemt niet met fakeprofielen, zoveel moeite is nujij ons echt niet waard"
Meervoudige persoonlijkheid of zeg je nu toch gewoon dat je met z'n allen zo'n topic omhoog stemt?
En Wearechange, je bepleit overal openheid waarom geef je dan geen nette reactie op het simpele feit dat er inderdaad wel opvallend veel profielen die alleen maar lijken te stemmen en verder niet reageren actief zijn op jou topic?
Je wilt toch altijd de feiten op tafel?
En heb je trouwens al een reactie van nujij op je mail? -
@74 (===Vito Pelicano aka De Gans)
Heb je nu nog steeds niet door hoe het apestaartje werkt?
Moeilijk he. -
Boze complotters gaan altijd hetzelfde doen. Op de man spelen..... Triest volk.
Vooral als het nergens over gaat.
@ wil gewoon zeggen aan die persoon gericht. En voor jou je kan ook gewoon # gebruiken ipv @.
Dat je dat hier ook om te quoten kan gebruiken staat daar verder los van. Beetje dom van je P5ychH0.
Leuke naam btw, heb je die uit paranoide overwegingen? -
http://www.nujij.nl//combart.4809343.lynkx
1 topic 82 dagen geleden verder nul reacties en de volgende topics gewaardeerd
Door combart gewaardeerd
Vingerafdruk in paspoort Europees, maar...
Europarlementariër Kathelijne Buitenweg van...
17 uur 3 minuten geleden door WeAreChange
Algemeen 56 stemmen 78 reacties 412 clicks
Bilderberg 2009 Dag 4. Final Day....
Deelnemers lijst!! (Attendee list 2009)....
1 dag 5 uur geleden door We Are Question DUTCH
Algemeen 26 stemmen 25 reacties 60 clicks
Bilderbergers criminele bende
crimineel hoedat zo ? President Chirac..,...
4 dagen geleden door Octavius Rex van Ork
Economie 13 stemmen 7 reacties 70 clicks
Pakistaanse president: Taliban is...
De Pakistaanse president Asif Ali Zardari...
5 dagen geleden door WeAreChange
Algemeen 90 stemmen 168 reacties 588 clicks
Hersenscan als nieuwe biometrische...
Europese onderzoekers hebben succesvol...
5 dagen geleden door WeAreChange
Algemeen 13 stemmen 5 reacties 11 clicks
instituut Clingendael: Nederland in 2020...
Nederland blijft nog jarenlang,...
6 dagen geleden door We Are Question DUTCH
Algemeen 13 stemmen 13 reacties 6 clicks
jeugdzorg schendt mensenrechten
maar dat wisten we natuurlijk nog niet....
21 dagen geleden door duc_le_bar
Gezondheid 25 stemmen 3 reacties 129 clicks
Deense Wetenschapper Niels Harrit over...
Ga nu niet zeggen dat de Denen complotters...
37 dagen geleden door pvdv
Algemeen 10 stemmen 26 reacties 52 clicks
Mogelijke voorbereiding op 'false flag'...
Momenteel circuleert er een filmpje op het...
34 dagen geleden door WeAreChange
Algemeen 14 stemmen 17 reacties 39 clicks
Luke Rudkowski op Russia Today: 'U.S....
Luke Rudkowki de oprichter van de...
34 dagen geleden door WeAreChange
Algemeen 16 stemmen 20 reacties 30 clicks
Plan om pin en chip te koppelen aan ID-kaart
De Britse ID-kaarten zouden uitgerust...
38 dagen geleden door WeAreChange
Algemeen 60 stemmen 222 reacties 285 clicks
Eerste Core of Corruption documentaire...
De eerste Core of Corruption film genaamd:...
46 dagen geleden door WeAreChange
TV & Film 12 stemmen 37 reacties 33 clicks
Wereldbank President geeft agenda voor...
Wereldbank President en Bilderberger Robert...
46 dagen geleden door WeAreChange
Algemeen 20 stemmen 14 reacties 27 clicks
Obama: Pakistan maakt nu deel uit van onze...
Obama onthulde gister een nieuwe regionale...
50 dagen geleden door WeAreChange
Algemeen 16 stemmen 9 reacties 33 clicks
De Telegraaf: Beatrix naar Bilderberg...
De Telegraaf heeft meer lef dan...
54 dagen geleden door We Are Question DUTCH
Algemeen 22 stemmen 10 reacties 52 clicks
Obama-leger gaat langs de deuren om...
Zoals al eerder vermeld is de staatschuld...
55 dagen geleden door WeAreChange
Algemeen 11 stemmen 2 reacties 23 clicks
Schrijver Theo Para: Nederland voor...
Schrijver Theo Para roept in een open brief...
56 dagen geleden door We Are Question DUTCH
Algemeen 13 stemmen 2 reacties 15 clicks
Na Amerika krijgt ook Engeland een burger...
Duizenden van de Britse werknemers worden...
56 dagen geleden door We Are Question DUTCH
Algemeen 17 stemmen 7 reacties 21 clicks
Mini-kerncentrale dit jaar beschikbaar...
Het Japanse industriële conglomeraat Toyota...
56 dagen geleden door We Are Question DUTCH
Tech & Gadgets 16 stemmen 17 reacties 160 clicks
WeAreChange praat met Amerika (deel 2)
WeAreChange praat met Amerikanen op Times...
63 dagen geleden door WeAreChange
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nee hoor WACholland doet niet aan omhoogstemmen en fake/dubbelprofielen. whoehahahaha
Beste wearechange: misschien dat je dat die randdebielen op wearechange kan wijsmaken dat je niet aan fakeprofielen doet maar ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen ook al denk jij misschien van wel -
http://www.nujij.nl//gabebabe.5618982.lynkx
nul reacties nul topics
Door gabebabe gewaardeerd
Vingerafdruk in paspoort Europees, maar...
Europarlementariër Kathelijne Buitenweg van...
17 uur 14 minuten geleden door WeAreChange
Algemeen 56 stemmen 79 reacties 412 clicks
Hersenscan als nieuwe biometrische...
Europese onderzoekers hebben succesvol...
5 dagen geleden door WeAreChange
Algemeen 13 stemmen 5 reacties 11 clicks
Pakistaanse president: Taliban is...
De Pakistaanse president Asif Ali Zardari...
5 dagen geleden door WeAreChange
Algemeen 90 stemmen 168 reacties 588 clicks -
Ghehehehehe. De draadjes van de WAC-jobs verneuken zichzelf. Stelletje infantiele leugenaars...
-
Ook altijd typisch meer stemmers dan complotters die reageren. Durven ze niet? Bestaan ze niet? Hebben ze niets te zeggen?
-
@79 damn jij bent echt een zielig mannetje zeg, Dat is gewoon bart van de NWO hyves, niet iedereen komt op nujij om te discussiëren.
Echt te grappig dit gewoon, jullie kunnen het gewoon niet aan dat er veel mensen zijn die ons en het nieuws wat wij brengen wel gewoon steunen. -
#83 Steunen? Waar?
Waarom ga je trouwens niet op vragen in?
Is dat niet volgens de internationale wac regels? -
En die plus voor je zelf in 3 nano seconden was ook zeker steun? lol
En niet iedereen komt hier om te discussiëren nee idd sommigen komen om topics omhoog te stemmen. Stel je voor dat meer mensen dat gaan doen hier.... maar jullie vinden jezelf natuurlijk wel heel belangrijk. -
@83
Wie begon er te zeiken dat het draadje niet op de FP stond? -
#83
"Niet iedereen komt om op nujij om te discusseren". Bedankt dat je toegeeft dat hij dus gewoon topics van je omhoog stemt :-) -
ik durf te wedden dat er als we IP adressen gaan checken geen van de WAC site 'leden' dubbele accounts of zo ie zo n account op nujij hebben, zo belangrijk is nujij namelijk ook weer niet, een aantal van de leden heeft amper internet :)
ik durf ook te wedden dat Vito Pelicano aka De Gans niet kan lezen
staat er niet 10 accounts? maw: minimaal 10 man/vrouw die hem mogelijk omhoog willen stemmen? secu dubbele accounts hebben? kortzichtigheid van de redactie om niet in contact te treden en openheid te vragen, deze kunnen ze namelijk zo krijgen, zelfs LIVE uit de database mochten ze dit willen
uitdaging naar nujij redactie: maak de IP's niet openbaar, maar mail ze me, dan zal ik het logfile van de wac site naar de redactie terugsturen, kunnen JULLIE het zelf checken... durft ook te wedden dat ik géén reactie krijg
Vito Pelicano aka De Gans ik ontken het bestaan van stemaccounts NIET, dus lees nog een keer me comment, ik ontken wel dat er mensen van wac nl zijn die zich met zoiets onzinnigs bezig houden :) we hebben echt betere dingen te doen
als er zappies of truthdiggers bezig zijn, BLOCK HUN DAN, FLAME HUN DAN, maar reageer je niet af op de boodschapper / topic
en @ krek, niemand heeft het over de absolute waarheid, punt is, media brengt de 'mening´ niet van anderen, dus bij deze een kijk in de keuken van GL
heb je deze mevrouw laatste 6 maanden in t nieuws gezien met uitspraken zoals deze? NEEN. dus relativeer / nuanceer nog even verder wil je en kijk nog even in die spiegol voor je over reiniging van organisaties begint
doe er mee wat je wilt, denk er van wat je wilt, maar dat deze mening belangrijk is moge wel duidelijk zijn, daar de 'anti-plotters' allemaal in de hoogste boom zitten, moet genoeg zeggen voor de redactie... nogmaals, overleg de IPs, ik doe 'graag' mee, want zoals krek als zegt: wij hebben iets met openheid van zaken
laat u niet verleiden door een paar 'personen' die denken de dienst hier uit te maken, want U maakt de dienst uit, niet hun.
en nog n sidecomment:
waarom schieten jullie op 'de boodschapper'
en niet op mevrouw van GL / de inhoud?
te moeilijk?
te veel waarheid?
wereldbeeld op zn kop?
niets van de geschiedenisboekjes onthouden? blijkbaar...
Gogo Groen Links deze keer (en ik ben het meestal niet met hun eens) -
#83
Wat je dus gewoon doet is onder andere "tell a friend" gebruiken. Nee hoor Wearechange doet niet aan omhoogstemmerij............................... -
17 miljoen mensen en krek kan weer eens niet verder kijken dan WAC.
zo jammer. -
@allrob
Waarom haal je nou GL er bij. Dat heeft hier geen fuck mee te maken.
De eerste die hier weer over censuur begint is de topicstarter en daar reageer ik op. En niet op de inhoud van dit topic. Overigens deed de topicstarter dat in die reactie over censuur ook niet. Die zeikt alleen over off/on topic als het hem goed uitkomt.
Zo de wind waait, waait mijn jasje is zijn credo -
"we hebben echt betere dingen te doen als er zappies of truthdiggers bezig zijn"
Leuk die verhoudingen onder elkaar bij complotters.....
Allrob is het zo moeilijk om je voor te stellen dat er mensen die (jij noemt ze schapen en zo) die niet paranoide zijn en dus niet in paniek raken van nieuwe technieken? -
"@allrob
Waarom haal je nou GL er bij. Dat heeft hier geen fuck mee te maken. "
dude, wie deed de uitspraak?
van welke partij is deze persoon?
dus, je reactie slaat kant nog wal :) daar GL er wel degelijk bij betrokken is, + je lees blijkbaar over de grote issues heen, zoals gebruikelijk. -
@88
Wie zegt dat het draadje van de FP is gehaald omdat er spook/stem accounts zijn gebruikt? Het heeft lang zat op de FP gestaan, stel je niet aan. Waarschijnlijk is het gewoon genuniet omdat steeds meer mensen inzien dat jullie een nieuw soort bruinhemden zijn. -
#93
Ik lees helemaal niet over de issues heen. Ik heb dit hele topic niet gelezen. Je staat weer eens in te vullen zoals gebruikelijk.....................
Nogmaals: waar ik op reageerde is dat alsmaar continuerende gezeik over censuur. Want er is op nujij maar 1 club die altijd en immer zeikt over censuur. -
@KlaasV
waar noem ik wie 'schapen' ? en naar wie verwijs ik daarmee? de obama-lovers?
in welke branche denk je dat ik werk? denk dat je gaat schrikken :)
quote me volgende keer voor je uitspraken doet die ik mogelijk gedaan zou hebben, wel zo correct.
en de verhouding was niet om dingen gelijk te trekken, maar dat begrijp jij blijkbaar niet. jou issue. -
@krek @kutjepluk
ik reageer alleen op jullie, ik zei al eerder, focus je op de INHOUD.
jullie staan alleen maar te bashen, of niet dan? niks beters te doen?
blijkbaar. -
#97
Hear Hear, hoeveel reacties heb je in deze thread al gegeven die offtopic zijn? -
@Allrob in dit topic
zeven reacties geplaatst, zeven off topic.
En dat durft iemand anders dan te betichten van off topic reageren....................... -
actie > reactie krek :)
-
Allrob, obama lovers?! Bestaat jou wereld alleen maat uit hokjes? En ik mag me toch sterk vergissen als jij niet vaker de term schapen gebruikt hebt of daar in min of meerdere mate naar verwezen hebt als je de "debunkers" bedoelde.
En vertel in welk branche ben je werkzaam? iig niet ergens bij de overheid dan wist je dat de meeste mensen daar hele goede bedoelingen hebben met mensen.
En die verhoudingen tussen complotters onderling zijn zwaar verstoort en gestoord lijkt me. Corrigeer me als dat niet zo is.
En als je graag op inhoud wil ingaan dan vertel me aub eens heel gefundeerd wat het probleem is van vingerafdrukken opslaan? Let wel gefundeerd. -
#100
Oh ja ik was even vergeten hoe het in de hoofden van complottertjes werkten. Niemand mag op ze reageren, maar zij wel op anderen.
Stom van me...................................... -
schapen zijn niet alleen de debunkers, zo groot is jou hokje dus :) hehehe
ID diefstal / PRIVACY ?
meer fundament niet nodig
o ps, ben niet tegen de vingerafdruk in je paspoort / id kaart, maar wel tegen de koppeling die onze regering aan deze wet heeft gehangen en doet alsof het uit brussol komt, koppelen is dodelijk van deze info... geloof je me niet? prima
wacht dan maar af.
krek, je mag prima reageren, maar doe het nou eens op niveau en op de inhoud
bashen is zo makkelijk he, iets slopen is zo gedaan dude ;) -
#103 Erh jij maakt het hokje groter me die opmerking....
en wacht maar af...... ZUCHT! Is dat je beste reactie?!
En Krek reageert hier heel netjes op #54 helemaal niks mis mee. WAC begint pas met idiote insinuaties op #57
Gefundeerd reageren is niet makkelijk. -
hoppa paspoort in de magnetron. Zooitje euros erbij.
paar fake opplakvingerafdrukken
klaar -
hoppa iedereen ...http://www.ccc.de/biometrie/fingerabdruck_kopie...
-
Fake accounts? Wat een onzin zeg, hoe kom je erbij? Dat ik hier zelden reageer, wil niet zeggen dat ik een fake account heb. Ik heb het te druk met andere discussies op mijn hyve. Maar ik houd de artikelen van WAC hier altijd goed in de gaten!
-
#105 hahahahahahah, Kijk eens Conspiracy Theory moet heel herkenbaar zijn voor je.
-
@108:
Ik neem niets serieus en geniet elk moment vd dag :) -
#107
Het is hilarisch, nog nooit gereageerd en nu opeens wel. In ieder geval geef je toe dat je gewoon stemt omdat het van WAC is. De rest van de verdachtmakingen laten we dan maar even voor wat het is
Hiermee geef je aan dat de redactie indien zij dit vanwege omhoogstemmen van de FP hebben gehaald gewoon gelijk heeft.
Maar dat zal natuurlijk niet gelden volgens jou, want dit is anders................................ -
Krek zegt:
Het is hilarisch, nog nooit gereageerd en nu opeens wel. In ieder geval geef je toe dat je gewoon stemt omdat het van WAC is. De rest van de verdachtmakingen laten we dan maar even voor wat het is.
Nog nooit gereageerd? Ik stem regelmatig hier, ook op artikelen die niet van WAC zijn. Ik reageer zelden omdat ik een eigen discussiehyve heb en daar mijn handen al vol aan heb. Had ik al gezegd in mijn vorige reactie.
Toegeven dat ik stem omdat het van WAC is? Verdachtmakingen ook nog?
WTF is je probleem nou eigenlijk? Heb je niks beters te doen? Ik had het uitgelegd en als mijn uitleg niet voldoende is dan is dat mijn probleem verder niet. Waar hebben we het over zeg! Denk je nou echt dat ik een fake account ga aanmaken voor een paar stemmen? Dat zegt meer over jezelf dan over mij als je het mij vraagt! -
Ongelooflijk, in de kleinste gevallen van toeval zien complotters een complot maar als het om hun zelf gaat verslijten ze je voor gek...
"Denk je nou echt dat ik een fake account ga aanmaken voor een paar stemmen? "
Schitterende zin!!! Als combart hier los van stond zou hij toch moeten zeggen, denk je nu echt dat WAC hier fake account's gaat aanmaken..... freudiaanse verspreking? -
#111
Jij stem regelmatig op artikelen die niet van WAC zijn.
Tsja als je 2 keer stemmen in de afgelopen 64 dagen op ander topic dan afkomstig van WAC regelmatig noemt geef ik je gelijk.......................
En voor de rest gebruikte ik je alleen als voorbeeld om aan te tonen dat topics omhoog worden gestemd door complotvolk. Want alleen complotvolk stemt omhoog en schreeuwt om censuur #57
Het blijft leuk -
"Het blijft leuk "
Ja vooral als dat toevallige voorbeeld net toevallig langskomt en toevallig voor de eerste keer reageert. Maar goed ik hou complotters wel vaker voor dat toeval wel degelijk bestaat ;) -
Gaat ie lekker KlaasV?
-
Even voor de duidelijkheid .... dat gezeik over fake accounts slaat nergens op! Ik ben namelijk geen van de genoemde waarvan ik de alter ego zou moeten zijn. Sommige van jullie moeten eens kappen met zeuren!
-
Trouwens ... totaal off-topic nu dus sluiten die zooi
-
Van mij mag die EU mijn middelvingerafdruk hebben.
-
Dat de overheid mij controleert zal me jeuken, maar wat als al die gegevens in verkeerde handen vallen?
-
Waarom krijgen we niet gewoon allemaal als koeien een gele flap aan ons oor, gedwee kuddevee dat we toch al zijn.
-
Nu de oorlog nog? Ze blijven van mijn gegevens af, ik wil geen pas meer veel te duur.
-
ik brand mijn vinger toppen er gewoon af
-
Als je niets op je kerfstok hebt wat is dan je probleem ?
Of ben je van plan om in de toekomst te gaan moorden, inbreken of wat ? -
maar hoe moet oma of opa of wie het ook is machtigen om geld te halen?
-
"rechtssoevereiniteit" staat boven staatssoevereiniteit. Wat nu speelt is louter staatssoevereiniteit. Het hele gedoe rond ID-cart en paspoorten -is in strijd met het universeel beginsel- van de "vrije wil" en het "zelfbeschikkingsrecht". Zie ook het UVRM artikel 12
-
@veroontjuh1992;
Jij brengt mensen wel op ideeën, vinger er af snijden bijvoorbeeld. -
@buddy2009;
Wat de probleem is? Vrijheid, vrije wil tenminste wat er nog van over is.
Wat als je eringeluisd word?
Zo heilig en veilig zijn je vinger afdrukken ook weer niet, zelfde geld voor iris-scan. -
Toekomst is de rfid of very chip onder je huid.
Dan pas ben je een echte slaaf.
Helaas zelfs dat is niet veilig, daardat het gekraakt kan worden of nog erger, missen van je ledematen. -
Van mijn VINGER vinger mag ik van mijn vrouw geen afdruk laten maken, die blijft echt van ons twee.
Stijgers in Algemeen
Brand legt stuk natuurgebied Vlieland in as
Een brand heeft zaterdagavond een stuk...
3 uur 36 minuten geleden door Pyrian
Bedrijven meer bereid tot omkoping
Van de ondervraagde Nederlandse bestuurders...
6 uur 1 minuut geleden door venterkampie
Woordvoerder Sharia4Holland aangehouden na...
De politie heeft zondagavond de...
6 uur 21 minuten geleden door Nieuwsview
Woordvoerder Sharia4Holland aangehouden
De politie heeft zondagavond de...
7 uur 36 minuten geleden door Marcgr8
Duo steelt portemonnee oudere vrouw
Het incident deed zich voor op maandag 12...
10 uur 21 minuten geleden door sharoly
Best gewaardeerd
Shell laat youtube filmpje verwijderen
Shell laat satirisch campagnefilmpje...
2 dagen geleden door muffcabage
Nederland blijft koploper afluisteren...
In Nederland worden elk jaar ruim 22...
4 dagen geleden door Pugovka
Orthodoxe christenen zijn intolerant
Veel orthodoxe christenen zijn intolerant....
6 dagen geleden door geertvoordewind
GGD wil leeftijdsgrens voor alcohol naar...
De leeftijdsgrens om alcohol te drinken zou...
3 dagen geleden door Aktea
NAVO-luchtaanval doodt Afghaanse kinderen
Een gezin met zes kinderen is gestorven...
18 uur 6 minuten geleden door g.zeur



