Dan kan het schieten op elkaar weer beginnen
Sorteer op:
-
Weer een goed argument om zo min mogelijk belasting te betalen.
-
Korte termijn investering :-(
-
En zo houd je het vuur brandende, en koop je de aanslagen op westerse doelen weg.
SCHLEMIELEN. -
Weggegooid geld! Ik vind dat men dit van Israël moet eisen.
Zij bombarderen naderhand alles toch weer plat! -
Iets zegt mij dat het verstandig zou zijn om wat Palestijnse bankrekeningen in de gaten te houden, en om ook maar te kijken wat er met al dat geld (ONS belastinggeld..!) gaat gebeuren. Als er nieuwe onderdelen voor smokkeltunnels van worden gekocht, of munitie, of maar weer raketonderdelen...
-
Als ze geld overmaken moeten ze het naar israel overmaken. Het is immers hun land. Palesteinen hebben daar niets te zoeken. Laat ze maar lekker naar iran gaan.
-
40 miljoen naar de Filestijnen.
-
er is een keer een hele haven gebouwd en hoeveel geld koste dat
nog geen jaar gestaan en plat gebomberdeerd
let maar op kan niet lang meer duren
zakcentje voor de wapenindustrie
je zit er gewoon op te wachten
al het geld wat naar het buitenland gaat niet sturen alleen matrialen dan weet je mischien dat het aankomt
maar de grens kennen ze daar nog wel dus mensen mee sturen om alles te begelijden
het is de éénigste oplossing
al het ontwikkelingsgeld stoppen en opnieuw beginnen te beoordelen -
ja toe maar ..................... alsof je een emmer leeg gooit
-
Daar kunnen ze weer hoop wapens mee kopen.
Ontwikkelingsgeld naar het Midden-Oosten/Afrika is gewoon een bodemloze put, stikt van de corruptie en anders worden er wel wapens voor gekocht.
Er heerst geen discipline en geen respect in dat soort landen,sommige landen in Azië zijn juist wel goede voorbeelden hoe ontwikkelingsgeld wel goed besteed kan worden.
In Azië woont weer een ander soort ras met werklustigheid,discipline en respect voor elkaar dan kom je ver, denk maar aan Zuid-Korea,China,Maleisië,Singapore,Taiwan etc.
60 jaar geleden waren dat zeer arme landen en nu allemaal welvarende landen.
Indonesië,Vietnam,India zijn in opkomst en over 50 jaar zijn die landen ook welvarend en Afrika over 50 jaar? nog steeds arm,corrupt,burgeroorlogen etc.
Misschien op een paar landen na bijvoorbeeld Angola waar China heel veel investeert in winning van grondstoffen met name olie.
De economie van Angola is afgelopen jaar met meer dan 10% gegroeid dankzij de Chinezen uiteraard. -
We schijnen hier een groot nierentekort te hebben. Misschien kunnen we Palestijnse nieren opkopen. Ze drinken geen alcohol en zo, errug gezond, de ideale orgaandonoren. En zo betekene ze eindelijk iets voor hun medemens.
-
Weet je nu waar om de prijzen hier in europa steigen?En hier de BTW om hoog gaat .
GEEEEEEF (maar geen acht). -
Verwijderd door redactie - doeg
-
Kan beter in europa besteed worden :Dan kost het ons ook minder misschien houden we heer ook iets over als jan graai graag er eens afblijft.
-
Ik dacht al: waarom zou ik het internationale terrorisme niet eens gaan steunen met m'n belastinggeld. Anders heb ik het gevoel dat ik voor niks sta te werken..........heeuuuhhhhhhhh?
dus DAAR had ik de EU voor nodig om me op het goede spoor te zetten, maar ja, 400 miljoen per jaar naar Frankrijk om wijn te vernietigen om het landschap intact te houden is ook niet hulpvol eigenlijk. blij dat er nog wat hooggestudeerden zitten in Brussel die met andermans geld rondsmijten. -
Na de Filisteinen nu de Palisteinen
-
dood zonde dat geld kan beter hier worden besteed
-
40 miljoen extra bovenop wat ze al krijgen
-
Het toppunt van "durfkapitaal".
-
Door wie is dit democratisch besloten?Was Koenders weer in Brussel?Heeft Kok al niet genoeg gegeven,dat geld is niet verder dan Zwitserland gekomen.Dwing eerst VREDE af.
-
Investeer in een stabiele uitgeraasde maatschappij, maar geef ze nu niet de zogenaamde humanitaire ruimte, om uiteindelijk eigenlijk hiermede de financiele speling te creeren om wapentuig te kopen, wat gewoon gebeurt natuurlijk.
-
.
Daar zullen toch wel gewoon wapens van gekocht worden?
Electriciteits-centrale...... pffffff.............
.
. -
Ah.... ik snap het al, 40miljoen dan kopen ze weer raketten van rusland o.a en kan daar ook een escalatie komen omdat Israel dan ook mee kan knokken op de frontline in het midden-ossten als de V.S besluit toch Iran te pakken omdat Iran dan de schuld krijgt dat het wapens heeft geleverd aan de palestijnen ;-)
En Rusland krijgt dan ook weer een blaim omdat het relatie's onder houd met Iran en hun atomm progamma.. juist ja...
Eest Georgie nu mogen de palestijnen het vuurtje verder gaan aanwakkeren om nog een heksenketel te brouwen ..
spannend hoor... waneer starten we WOIII ? hopelijk snel want anders is de popcorn al uitverkocht denk ik.
hypocriet zooitje de EU -
de palestijnen kennen niets anders dan vechten
-
Huh? Sinterklaas is vroeg dit jaar zeg...
-
Dat geld wordt natuurlijk gebruikt om extremisten te trainen op Palestijns grondgebied.
Een voordeel is dat door die spanningen de olieprijzen daarna natuurlijk wel weer aan de beurt zijn.
EU voor veertig miljoen euro subsidie betaald u weer 2 cent meer voor uw brandstof. -
Goh ,dit was al geplaatst met linkje naar Elsevier
-
Waar de rest voor bestemd is - of althans in de praktijk zal blijken te zijn - laat zich met enig cynisme raden, maar een deel van dit extra bedrag is bestemd voor "brandstof" voor een electriciteitscentrale.
Mmm... soms dat goedje dat hun Arabische broeders in zo ruime hoeveelheden in de grond hebben zitten? Die kunnen dat, zéker bij de huidige prijs van genoemd goedje, bést eens aan deze speciale-categorie-Arabische broeders doneren, zoals de aanhangers van de godsdienst van de vrede volgens derzelver doctrines, en volgens mij, past (trouwens, zoveel goedjebaten zijn er de afgelopen maanden binnengekomen dat het er ook zonder godsdienstige motieven gewoon wel af kan).
Maar nee hoor, de EU gooit weer braaf goed geld naar kwaad geld.
Is de Unie soms bang dat de leverantie van genoemd goedje anders wel eens in het nauw zou kunnen komen? Toegegeven, dat is wel eens gebeurd. En wij Europeanen zijn nog erger verslaafd aan dat goedje dan aan koffie, alcohol of sigaretten. Terwijl langs de Nederlandse kust de eb- en vloedstroom tweemaal daags op en neer trekt... hang daar nou eindelijk eens wat turbines in! Het witte goud, gratis en in eigen territoriale wateren.
p.s. Wil de Palestijnse Martin Luther King eindelijk, eindelijk, eindelijk eens opstaan?
p.s. 2 En willen de error-isten hem dan niet meteen afknallen? Dank U. -
Nah jah... ons lidmaatschap naar de Turken is niets waard als we ons niet objectief gedragen. Objectief bestaat alleen als je geen keuze weet te maken. Die moslims weten wel (democratisch) te kiezen en ook voorkeur te geven aan.. partijtje jihad.
Iedereen die afstand doet van moslimgeloof hoort doodgemaakt te worden. Heel wreed.
Of de klit afgesneden te worden. Vrouwen krijgen een mildere straf. -
Had mij 100000 gegeven, en dat is dan tevens de enige 100000 die niets met wapens of terreur te maken hebben, of met zelfmoord aanslagen.
-
In Afrika gaan onze studenten lekker wat doen. Helpen kinderen aan een beter onderwijs... zooooooveeeeeelll geld krijgen ze niet van de EU. Terwijl er geen politieke (wijsvinger) achter zit.
Laat de EU toch eens leren van Israel.. dat die Palestijnen geen vrede willen, ze maken cartoons, dan van Mickey Mouse en hoe die de Joden afmaakt.
Geen moslim die je hoort protesteren, tegen dit soort indoctrinerende gevallen. -
U subsidieert terreurorganisatie met 40 miljoen extra om Israel van de landkaart te vegen.
Dank voor uw medewerking . -
zonde van de centen....
-
Met al dat geld wat daar heen is gegaan en gaat zou iedere palestijn jong en oud nu allang miljonair zijn geweest.
-
Wanneer gaat Israel eindelijk herstelbetalingen doen?
-
slijmen met dat moslim tuig. blllllll
-
ah weer iets dat de Israeli's kunnen bombarderen.
-
De palestijnen hebben in de deense cartoonrel toch de europese ambassade daar in brand gestoken? Geen cent daarnaartoe zou ik zeggen.
-
Inderdaad...dat geld is naar de Filistijnen...het heeft totaal geen zin...ze gaan vandaag nog shoppen in China...die verkopen wel want die Olympische Spelen zijn ook erg duur en raketten zijn een gewild export-artikel.
Nee...niet Trots Op Nederland !!!!! -
ga maar es kijken hoe de bevolking daar leeft.
wees maar blij met je lichtknopje en stromend water en lcd tv hier.
ikke ikke ikke !
inderdaad dieptriest nederland -
Zonde van het geld. De Palestijnen zitten daar al 50 jaar zielig te wezen zonder ook maar iets opgebouwd te hebben. Me dunkt zijn er genoeg andere bevolkingsgroepen die dit geld beter zouden weten te waarderen.
-
Dankzij Israel is het ontwikkelingsplan van de EU voor de Palestijnen aan flarden geschoten, of liever gezegd, letterlijk platgebombardeerd. Met economische steun van de EU moest de Gazastrook zich ontwikkelen tot een belangrijk havengebied in het Middellandse Zeegebied. Dit was zeer tegen de zin van Israel die zowel het vliegveld als de haven in aanbouw hebben gebombardeerd. Nadat de hele Gazastrook in een kraterlandschap was veranderd, gaf Israel het gebied nog eens aan de Palestijnen terug. Het is een schande dat de internationale gemeenschap Israel maar zijn gang laat gaan en de ogen sluit voor het onrecht dat de Palestijnen wordt aangedaan.
Fijne dag verder!
Parmenius -
@ludida
Palestijnen zijn niet zielig en probeer jij maar eens iets op te bouwen dat de volgende dag weer door Israelische bulldozers wordt gesloopt -
Goede zaak! We hebben het hier over gewone mensen, met dezelfde noden als u en ik. Winky, ben het volledig met je eens.
-
Dat is voor die gasten toch weer wat cash om wat aanslagen te financieren.
-
zonde van dat geld .
-
Ik snap het toch niet door, en zijn landen in de EU die problemen hebben. Die 440 + 40 miljoen euro kan veel beter besteed worden aan onderwijs en gezondheidszorg op dit continent lijkt me.
-
En anders wel aan Georgie en Ossetie.
-
@debuts
Vijfentwintigduizend dollar en een glimmende nieuwe auto voor de ouders van de gebrainwaste martelaar,welke zich opblaast temidden van de mensen, en dat nog wel uit de naam van Allah.
En wij financieren dat al jaaaaaaren. Welke politieke partij stopt deze misdaad tegen de menselijkheid?
Geert, voorwaarts Geert. -
Hoeveel stond er ook weer op de Zwitserse bankrekening van Arafat? En woont zijn vrouw nog steeds in Parijs? Misschien krijgt ze nog wel een weduwe pensioentje van een miljoentje of zo.
Ja, al dat geld is goed terecht gekomen. Helaas heeft de bevolking er absoluut niets aan gehad. En zo zal het ook nu weer gaan.
En waarom geven die Arabische vriendjes niet een zooitje olie gratis weg? Ze barsten er van. Maar ja, die groepjes zijn niet zo sociaal voeldend als de europese malloten. -
al die haat tegen palesteinen terwijl Israel de echte schurkenstaat is dat door de westen en vooral amerika word gefinancieerd, ik snap niet dat mensen zo gemanipuleerd worden en zo eenzijdig tegen de zaak kijken, ik ben geen moslim of wat dan ook maar als je nuchter tegen de zaak aan kijkt is Israel toch echt wel de schuldige hier.... doe wat onderzoek!
-
@ Parmenius
Ja, en de Palestijnen zijn allemaal lievertjes. Daarom komen ze alleen in het nieuws mbt geweld, veel laf geweld, en corruptie. Hun rijke Arabische broeders moeten niets van hen hebben. Zonder het geld uit Europa hebben ze geen middelen. Als je je ergens serieus wilt handhaven verwacht je toch pogingen om een goede band te krijgen met je buren. Ik zie daar bij de Palestijnen niets van. Als ze niet bezig zijn Israel te beschieten met gammele raketten, dan zijn ze wel druk met elkaar af te maken. Getuigt niet van veel beschaving als je je volk laat verkommeren om wapentuig aan te schaffen. -
Als de palestijnen niet bezig zijn met raketten afvuren op israel en elkaar af te maken ontwrichten ze wel landen als Libanon Egypte en dergelijke ( doen ze al jaren)
laat ze eerst maar eens wat goodwill tonen. -
Palestijnen, je zal ze maar buren hebben, het is een minderwaardig volk.
-
oke ff wat statistieken:
http://www.ifamericansknew.org/stats/children.html
http://www.ifamericansknew.org/stats/deaths.html
http://www.ifamericansknew.org/stats/injuries.html
http://www.ifamericansknew.org/stats/settlement...
http://www.ifamericansknew.org/stats/prisoners....
http://www.ifamericansknew.org/stats/homes.html
http://www.ifamericansknew.org/stats/un.html <--- UN resoluties tegen Israel, totaal 65!
Israel is een lieverdje toch? -
De arabische broeders, een paar kilometer verderop, geven blijkbaar niets om Palestijnen.
Saoedie arabie produceert 10 miljoen vaten olie per dag. Per vat verdienen ze misschien 30 dollar (na aftrek van alle kosten), dus dat is 300 miljoen dollar per dag = 200 miljoen euro per dag.
Die 40 miljoen euro heeft saoedie arabie dus in 5 uur tijd verdiend. -
@ JohnDoe86, #55:
Je kunt wel leuk linkjes geven naar sites tegen Israël; ik vind ze nogal éénzijdig. Je vergeet dat er allang vrede had kunnen zijn, als alle politici eens wilden meewerken.
En niemand beweert dat Israël "een lieverdje" is. Zou ook niet kunnen, want 'lieverdjes' leven ERG kort tussen al die tot de tanden bewapende strijdgroepen.
Verder is het logisch dat veel VN-resoluties worden geblokkeerd: ze werden ingediend door landen die Israël's bestaan niet erkennen. Dan maken ze dus geen kans. Verder zijn er minstens net zo veel resoluties tegen Israël's vijanden ingediend, maar die werden doodleuk met een veto geblokkeerd door o.a. Rusland. Het zegt dus niets over de agressie, die er van alle kanten komt. Je creëert met dergelijke sites een "dader-slachtoffer"-rol, waar de schuld aan alle kanten ligt, en niet bij één land. Gemiste kans, ik gooie er maar even wat tegenwicht tegenaan:
De historische vriendschap tussen een moslimleider en Hitler, de bron van o.a. hun nazigroet:
http://www.palestinefacts.org/pf_mandate_grand_...
De nog immer aanwezige nazigroet die zo duidelijk laat zien hoe deze groeperingen denken:
http://www.flickr.com/photos/73546332@N00/
http://www.cornermark.com/hiddenfolder/enemies/...
En een "schitterend voorbeeld hoe de waarheid misbruikt wordt door Israël's vijanden:
http://www.icej.nl/nieuws/foto_tempelberg.htm
En om alles nog even in perspectief te zetten:
http://img.photobucket.com/albums/v415/LordNaga...
Kortom: ga je je nu net zo druk maken om 13-jarige meisjes die in Iran worden opgehangen? Of over het schrijnende gebrek aan democratische principes in al die landen die Israël omringen? -
Hulde voor alle mensen die tenminste nog een hart hebben en opstaan voor de onderdrukte palastijnen.
Als ik alle pro-israel hun verhalen eens hoor,het een treurig zooitje is.
Israel is nooit veroordeeld of wat dan ook.
Desondanks gaan ze gewoon door met wat ze doen.
Palastina en voornamelijk Gaza is een concentratiekanp.
Een ghetto waar ze alleen vrij rond mogen lopen tussen de hekken die Israel voor ze opgeworpen heeft.
De VS en europa geeft jaarlijks miljarden en wapentuig aan israel.
En de pro-israeliers hierzo gunnen ze niet eens 40 miljoen om voedsel,medicijnen,hun infrastructuur op te bouwen en zichzelf te ontwikkelen.
Gaza heeft niet eens een vliegveld of haven.
Al het geld wat zij verdienen gaat via Israel en die bepalen waarneer zij geld krijgen.
Alles wat Gaza via Israel.
Lopen ze hier een partijtje zielig te doen dat ze er wapens mee kopen.
Ubermensch wat andere een untermensch vind.
Hopelijk dat degene die dit beleid van israel goedkeuren en zelf anti-islam zijn,eens zelf gaan ondervinden wat lijden is en armoede.
Ik gun het julllie wat jullie anderen wensen. -
Weerman.
Hou je propagandabagger eens voor je.
Je wil altijd alleen maar horen wat je wil horen.
Zionisten destijds hielpen de nazi's het nazi rijk opbouwen.
160.000 zions vochten mee met nazi duitsland.
Zions hebben een pact gesloten om rijke joden terug te sturen na Israel.
Tenminste dat Israel het enigste land was waar ze na toe mochten gaan.
Jouw zionclub heeft geen schone handen.
Het heeft zelf met terreurorganisatie's de britten aangevallen in 1947 om de britten te verjagen en het zionistische bewind in te stellen daarzo,waarna de shoa begon op de palastijnen.
Die link wat jij geeft was van de mufti die net zoals de zionisten meeheulden met de nazi's tegen de britten.
Ook de palastijnen hoopte op hun eigen staat,na de bezetting na wo1 door de britten.
je andere links zijn ook eenzijdige baggerpropaganda.
Heb je wel eens gezien hoe Israel paalstijnse familie's afslachten.
1 voorbeeld.
Het IDF wat een huis binnendringt en een opa.oma en kleinkinderen die niet eens ouder waren dan 12 jaar koelbloedig vermoorden.
Of de bommen op het palstijnse volk waar baby's en kleine kinderen aan stukken gebombardeert zijn.
En je links dat de islam fassisten zijn.
Jouw zionclub in Israel leeft volgens het marxistische bewind
Dezelfde die Rusland omverwierp en ca 65 miljoen russen uitmoorden onder stalin.
Communisme en nazisme is door het zionisme bedacht.
En opgebouwd.
Israel is het rassistische land in de wereld waar openlijk een eenpartijdige regime leefd,wat nationaal socialistisch is.
Het nationale is dat er geen andere volkeren mogen wonen als het geen joodse identiteit heeft.
Het socialisme wat het marxistische gedachtegoedje heeft.
Ontken het maar.
Tijd dat jullie eens exposed worden als propaganda figuren die de boel bijeen liegen.
The Life of an American Jew
in Racist Marxist Israel
http://www.biblebelievers.org.au/israel.htm -
Tamso, zodra mensen iets zeggen of verwijzen naar sites waar jij het niet mee eens bent, kom je met gevloek en getier aan: "propagandabagger" is een nieuw dieptepunt in jouw éénzijdige visie. Ik snap niet wat jij op een discussieforum komt doen, als je denkt een discussie te kunnen winnen (voor zover men dat wil...) door anderen te gaan beledigen, ze te gaan uitschelden of gewoon hun bronnen als "propagandabagger" gaat afdoen.
Je bent een uitermate haatdragend mannetje, en ik vrees dat je nog veel te leren hebt: in ieder geval kan een zesjarige opleiding "discussietechnieken" in je voordeel werken. Ik vrees dat je niet niet door het toelatingsexamen zult komen.
Ik wens je oprecht wijsheid, inzicht en liefde toe. Gegroet. -
@weerman
Fijn die foto's etc etc... elk land heeft zulke dingen en hier gaat het om de hoeveelheid doden... aan beide kanten!
Daarnaast word Israel zwaar gesponsord door Amerika o.a.... en daarnaast vind ik de reacties van bepaalde mensen echt ontzettend DOM!
zoals:
Ludida met: "De Palestijnen zitten daar al 50 jaar zielig te wezen zonder ook maar iets opgebouwd te hebben."
Ik bedoel... WTF? alles word plat gebombardeerd door israel... vind je het GEK dat ze niks konden opbouwen?
en
KS@
"Als ze geld overmaken moeten ze het naar israel overmaken. Het is immers hun land. Palesteinen hebben daar niets te zoeken. Laat ze maar lekker naar iran gaan."
ik bedoel maar... wat voor een domme debiele uitspraak is dit... Israel doet gewoon aan landjepik... en dan durft deze reageerder te zeggen dat het land van hun is?!
Deze extremisten ontken ik niet, ze worden iig wel gevoed door Israel en hun acties tegen de palestijnen, door een muur te bouwen bijv.... dat soort dingen... als de palestijnen hun land terug krijgen en Israel met zijn eigen land bemoeit dat er eerder vrede is dan het op deze manier blijven doen! Ik praat het geweld niet goed van de palestijnen maar ik snap het motief iig wel... -
Weerman.
Blablabla.
Ik geef jouw alleen een lesje geschiedenis,hoe het echt gegaan is.
Ik zal je nog een lesje geschiedenis geven.
Het onstaan van israel.
Hoe het tot stand kwam en waarneer en door wie.
http://www.benjaminfreedman.net/
Mr. Freedman is a former Jew, and I mean a FORMER Jew.
He has fought the Communist world conspiracy tooth and nail, and stands
today as a leading American patriot. We now take you to the speaker's
platform to present Benjamin Freedman.
What I intend to tell you tonight is something that you have never been able
to learn from any other source, and what I tell you now concerns not only
you, but your children and the survival of this country and Christianity. I'm
not here just to dish up a few facts to send up your blood pressure, but I'm
here to tell you things that will help you preserve what you consider the
most sacred things in the world: the liberty, and the freedom, and the right
to live as Christians, where you have a little dignity, and a little right to
pursue the things that your conscience tells you are the right things, as
Christians.
Now, when United States troops appear in the Middle East to fight with the
Zionists as their allies to prevent the return of these people who were evicted
from their homes in the 1948 armed insurrection by the Zionists who were
transplanted there from Eastern Europe... when that happens, the United
States will trigger World War III.
World War I broke out in the summer of 1914. Nineteen-hundred and
fourteen was the year in which World War One broke out. There are few
people here my age who remember that. Now that war was waged on one
side by Great Britain, France, and Russia; and on the other side by Germany,
Austria-Hungary, and Turkey. What happened ?
Within two years Germany had won that war: not alone won it nominally,
but won it actually. The German submarines, which were a surprise to the
world, had swept all the convoys from the Atlantic Ocean, and Great Britain
stood there without ammunition for her soldiers, stood there with one week's
food supply facing her -- and after that, starvation.
Now Germany -- not a shot had been fired on the German soil. Not an
enemy soldier had crossed the border into Germany. And yet, here was
Germany offering England peace terms. They offered England a negotiated
peace on what the lawyers call a status quo ante basis. That means: "Let's
call the war off, and let everything be as it was before the war started."
Well, England, in the summer of 1916 was considering that. Seriously !
They had no choice. It was either accepting this negotiated peace that
Germany was magnanimously offering them, or going on with the war and
being totally defeated.
While that was going on, the Zionists in Germany, who represented the
Zionists from Eastern Europe, went to the British War Cabinet and -- I am
going to be brief because this is a long story, but I have all the documents to
prove any statement that I make if anyone here is curious, or doesn't believe
what I'm saying is at all possible -- the Zionists in London went to the
British war cabinet and they said: "Look here. You can yet win this war.
You don't have to give up. You don't have to accept the negotiated peace
offered to you now by Germany. You can win this war if the United States
will come in as your ally."
The United States was not in the war at that time. We were fresh; we were
young; we were rich; we were powerful. They [Zionists] told England: "We
will guarantee to bring the United States into the war as your ally, to fight
with you on your side, if you will promise us Palestine after you win the
war."
In other words, they made this deal: " We will get the United States into this
war as your ally. The price you must pay us is Palestine after you have won
the war and defeated Germany, Austria-Hungary, and Turkey."
Now England had as much right to promise Palestine to anybody, as the
United States would have to promise Japan to Ireland for any reason
whatsoever. It's absolutely absurd that Great Britain -- that never had any
connection or any interest or any right in what is known as Palestine --
should offer it as coin of the realm to pay the Zionists for bringing the
United States into the war. -
Die 40 miljoen extra zal worden opgesplitst. Een deel gaat naar Fatah en een deel naar Hamas.
Fatah bouwt er nieuwe moskeën mee, nieuwe ziekenhuizen en nieuwe scholen. Die uiteindelijk allemaal worden platgebombardeerd door Israël.
Hamas koopt er nieuwe wapens mee, en nieuwe tunnels etc. om Israël te beschieten.
Dus het is gewoon een slecht idee. Ik vind dat dat geld van Israël moet komen, zodat ze twee keer nadenken voordat ze een ziekenhuis platbombarderen.
Hamas is voor het westen terroristen, maar in feite zijn het vrijheidsstrijders.
Another man's terrorist is another freedomfighter. -
Om.
Hamas is voor het westen terroristen, maar in feite zijn het vrijheidsstrijders.
Mee eens.
Alleen je andere zin dat de Hamas wapens koopt is niet te bewijzen.
Hamas wat mensen niet weten,doet veel voor hun bevolking.
Daarom kozen ze ook voor de hamas,de laatste keer.
Ze waren die corrupte bende meer als zat.
Hamas heeft jaren geleden voor het laatst een aanslag gepleegd.
Zegt nog niet dat ze wraakactie's tegen israel afkeuren.
Israel pleegde geregeld executie's uit op de palastijnen om eem hamaslid om te brengen.
Daarbij vielen ook burgers ten prooi.
Maar dan hoor je het westen niet klagen.
Elke keer weer word alleen de hamas/palastijnen veroordeeld wereldwijd.
Toen de laatste wraakactie's van israel ca 120 burgers omkwamen was er ook geen ene land die Israel veroordeelde.
In mijn ogen zijn het ook vrijheidsstrijders,zolang ze bezet gehouden worden. -
Wat enorm fijn dat mijn belastinggeld in de zakken van de erven Arafat verdwijnt.
Great!!!!! -
@Derfla #7,
hahaha...het zijn geen echte Filistijnen.
Palestijnen zijn een bastaardvolk, dat weet je toch. -
@Tamso #64,
Je kunt wat beter gaan kijken naar de actualiteiten.
Israel wordt echt ALTIJD veroordeeld.
De EU geeft nog in geen 100 jaar 40 miljoen Euro aan Israel.
De EU en grofweg het grootste deel van de wereld zijn supporter van het geboefte in Ramallah.
En als je het handvest van de Palestijnen leest en de uitspraken van de president van Iran hoort, weet je dat men niet stopt voordat het volk Israel is uitgeroeid.
Dat heeft niets meer met vrijheidsstrijd te maken.
Dat heeft te maken met een allesverblindende haat.
En jij mag van mij zelf gaan uitzoeken tegen wat en wie deze haat is gericht en met welke reden.
succes..... -
Tamso, ik concludeer slechts dat je gewoon een troll bent. Ik schrijf een reactie die je blijkbaar weer eens niet leest. In plaats daarvan komt Tamso's geschiedenisles:
"Ik geef jouw alleen een lesje geschiedenis,hoe het echt gegaan is."
Dat weet jij helemaal niet, dat heb je maar aangenomen. Je hebt gekozen voor dat verhaal, meer is het niet. Hoe meer tegengas jij krijgt, des te harder ga je schreeuwen en brullen dat JIJ gelijk hebt. Je bent net een klein kind wat op z'n nummer gezet wordt. Ik schat je een jaar of 16, strontverwend door pappie en mammie, alles gekregen wat je materialistische hartje altijd wilde. En nu lekker op zoek naar de wereld EN de waarheid. Je zult nog veel moeten leren, knul. Voor de zoveelste keer wens ik je sterkte en plezier, en hoop dat er een dag komt dat je inziet dat er niet zoiets bestaat als "DE Waarheid". En dat je ooit nog eens volwassen zult worden en normaal kunt discussiëren; je bakt er niets van, en al helemaal niet als je met oeverloze citaten van anderen komt. Ga wat reizen maken en je blik verruimen. -
@Tamso #59,
Ik ben erg beniewd naar de beelden die je daar omschrijft.
Waar kan ik die vinden op het net?
O ja....er bestaat helemaal geen Palestijns volk.........wist je dat? -
Weerman.
Weer blablabla.
Over de geschiedenis van het echte Israel heb je totaal geen benul van.
Jouw kennis gaat kennerlijk alleen vanaf het jaar 1947 dat zions het land innamen en de palastijnen verdreef.
Waar ik het over heb is de tijd daarvoor.
Doe je best eens.
Je kan het wel.
Waar een wil is,is een weg.
En ga eens niet op de man inspelen,maar om de inhoud. -
Cross.
Je klets uit je nek,als het om het geld krijgen gaat van de VS en europa.
Daardoor leeft Israel alleen nog vandaag de dag.
Anders was het allang een afrika landje geweest of het huidige palastina.
Palastijnen waren oorspronkelijk de fillistijnen.
En Fillistijnen waren destijds een volkje uit Griekenland. -
Dus de palastijnen moeten in dat geval weer terug naar Griekenland (trouwens nooit geweten dat Grieken eigenlijk Arabieren zijn).
-
Nooit geweten ook dat zionisten semieten waren.
Laat staan echte joden en het uitverkorene volk.
En in het echt hebben zionisten alleen recht op het huidige georgie.
Het land waar ze destijds uitgekickt zijn.
Het kazharia. -
de palestijnen bevechten ook nog elkaar,el fattah en hamas zijn ook geen vrienden
-
@ tamso, # 70:
"Jouw kennis gaat kennerlijk alleen vanaf het jaar 1947 dat zions het land innamen en de palastijnen verdreef."
Naast de taalfouten is het een hoop éénzijdige onzin. Dat weet je wel, maar zodra iemand dan met andere internetsites aankomt die dat onderbouwen, gaan jij en je hatende vriendjes roepen "dat dat allemaal zionistisch-imperialistische propaganda" is.
Conclusie: de discussie was al over voordat jij hem aanging: je hebt gekozen voor een standpunt en iedereen die jou een ander standpunt aanbiedt, is bij voorbaat verdacht en een "zionistenvriendje". Kortom:
einde discussie. Voor zover die ooit begon. -
> probeer jij maar eens iets op te bouwen dat de volgende dag
> weer door Israelische bulldozers wordt gesloopt
Als je het nieuws volgt, dan weet je dat het de laatste tijd paleostijnen zijn,
die carmagedon spelen met bulldozers. -
> Palastijnen waren oorspronkelijk de fillistijnen.
De Palestijnen zijn Jordaniers en Egyptenaren. -
> Fatah bouwt er nieuwe moskeën mee, nieuwe ziekenhuizen en nieuwe scholen.
> Die uiteindelijk allemaal worden platgebombardeerd door Israël.
Israel bombardeert geen moskeeen en ziekenhuizen. -
@eikel
"Dus de palastijnen moeten in dat geval weer terug naar Griekenland (trouwens nooit geweten dat Grieken eigenlijk Arabieren zijn)."
Hoe dom kun je zijn ... -
@Tamso,
Het huidige Gaza is het oude Filistijnse gebied en zij die daar nu wonen koesteren dezelfde haat tegen de Joden, als de Filistijnen vroeger deden. Het gaat om een ‘volk’ dat zich pas sinds 1964 Palestijnen noemen. Tot de oprichting van de Joodse Staat op 14 mei 1948 werden alle inwoners van dat gebied; Palestijnen genoemd, christelijke Palestijnen, Joodse Palestijnen, moslim Palestijnen, enz. Allen droegen de "P" van Palestijnen in hun paspoort. Nadien werden alle inwoners van de Staat Israël: Israëli’s genoemd. Buiten Israël bleven de inwoners Palestijnen heten. De terreurbeweging PLO heeft de naam ‘Palestijnen’ onterecht naar zich toe getrokken, en sindsdien gesuggereerd, dat ze al duizenden jaren als volk bestaan in dat gebied. Doch helaas voor de leugenaars, wijzen de volkstellingen in dat gebied in 1931 uit, dat de geboorteplaatsen van de in 1931 aanwezige moslims waren: Albanië, Algerije, Australië, Midden-Amerika, Cyprus, Egypte, Frankrijk, Griekenland, India, Irak, Marokka, Palestina, Iran, Zuid-Amerika, Spanje, Syrië, Transjordanië, Tripoli, Tunis, Turkije, Engeland, Noord-Amerika, Rusland, Jemen, enz. (Zie: From Time Immemorial, Joan Peters, New York, Harper & Row, 1984, pag 227) Allemaal import dus ,afgezien van de paar moslims, die daar als rondzwervende Bedouinen aanwezig waren. -
Krijgen ze daar die 6.000.000 mee terug en de vredige integratie die er toen wel was opgebouwd?
Beter ten halve gekeerd, dan..etc. Het komt meer op mij over dan het afmaken en uitroeien delegeren! -
rectificatie: dan = als!:-(((
-
@Cross,80
Helemaal correct. -
Wat ik me eerlijk afvraag is het volgende:
Waarom moeten iedereen die geld heeft, dit altijd delen met anderen, ook als deze lieden die het geld ontvangen hier geen enkele waardering voor koesteren omdat ze het niet zelf verdiend hebben.
Een heleboel van onze meer links gekleurde vrienden menen dat het altijd maar nodig is om inkomensverdeling toe te passen. Het probleem is echter dat de meeste mensen die anno 2008 geen geld hebben, helaas ook het corresponderende gebrek aan inspanning laten zien.
Dit los van het feit dat niet iedereen persoon in dezelfde goede omstandigheden wordt geboren en mag leven, maar geld is overal te verdienen. Dus waarom geld schenken aan een corrupte staat, die er plezier in schept om te terroriseren en het Westen te vervloeken.
Laat hun moslimbroeders zich er maar eens mee bemoeien, maar oh wacht, het hele Midden-Oosten is opgedeeld in honderden verschillende stammen, clans en toko's die allemaal dezelfde instelling hebben die ze richting Westen verwijten: geldbejag, onderdrukking en haatzaaierij. -
@ Observer, # 84:
Je schreef: "Het probleem is echter dat de meeste mensen die anno 2008 geen geld hebben, helaas ook het corresponderende gebrek aan inspanning laten zien."
Is dat wel zo? Kun je dat bewijzen, of is het slechts een vermoeden? Ik ken zat Afrikanen die zich helemaal kapot werken en toch geen cent te makken hebben. Ik ken de verhalen van de honderdduizenden Chinesen die zich kapot werken in fabrieken, maar er nauwelijks geld voor krijgen.
Dus ik vrees dat je iets te kort door de bocht ging...
Stijgers in Economie
Brussel velt streng oordeel over Nederland
Woensdag kan Nederland een hard oordeel uit...
49 minuten geleden door Nujij-fan
Nog altijd ecologische ramp in Golf van...
Twee jaar na de BP olieramp met het...
9 uur 13 minuten geleden door vindje
Zelfs de dood wordt vermarkt
Een belangrijk boek dat overtuigt in zijn...
22 uur 20 minuten geleden door vindje
Spanje zakt weg in schuldenmoeras
Tijd om eens even wat feiten op een rij te...
23 uur 11 minuten geleden door peter1977
'Bodem Griekse schatkist in juni...
Als Griekenland de steun verliest van de...
1 dag 6 uur geleden door jopiejoooh
Best gewaardeerd
Bewustzijn over corrupte bankensysteem...
Een overzicht van mensen in landen over de...
3 dagen geleden door Ami, Lerni, Miri
Inkomensongelijkheid - Wat TED niet wilde...
In de VS woedt een discussie over het...
4 dagen geleden door Matthijs85
Rol banken rond beursgang Facebook onderzocht
Amerikaanse toezichthouders stellen een...
5 dagen geleden door lizaliza
Zwitsers maken actieplan voor val euro
Hoewel Zwitserland er niet van uitgaat dat...
1 dag 2 uur geleden door tisso
'Jeugdwerkloosheid EU hoger dan het lijkt'
De jeugdwerkloosheid in de Europese Unie...
6 dagen geleden door Christian1983



