Ha, ha, ha ............................... , ze zijn niet eens in staat om een OV chipkaartje in te voeren !!!
Hoera weer een debacle voor de boeg !!!
Sorteer op:
-
118 november 2008 20:57 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
elke buitenlander die hier langer dan een maand kom werken moeten ze net als wij gewoon wegen belasting laten betalen . ze rijden soms auto,s die wij nog niet eens op de weg zouden laten , hihihihi goed voor het milieu??????????? ja ja maar ja er zal daar weer wel niets mee gedaan worden ,
-
# 1 ;
Inderdaad in Frankrijk bieden ze een acceptabel en gratis alternatief.
Hier ben je aso en crimineel als je "binnendoor" je route kiest, en niet in de door de overheid aangewezen verplichte file aansluit !!! -
418 november 2008 21:04 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
518 november 2008 21:05 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
dit is de slechtste maatregel voor t milieu ooit genomen.
BEseffen ze daar in denhaag niet hoeveel er van die gps systemen gemaakt moeten worden voor in de auto's?Dat lijkt me pas slecht voor t milieu.
IS t niet veel meer voor de hand liggend om een europese opslag voor de benzine in te voeren,Zuinige auto's verbruiken minder dus betalen dan een stuk minder.
Dit kost niks en alleen een aanpassing van de brandstof prijs van circa 25 cent per liter.Bovendien hoeft de overheid niet te weten waar ik op dat moment rijdt en ben ik per defenitie tegen zo'n rot kastje in de auto.Ik vind t een grote inbreuk op onze privacy.
Invoering van een europese brandstof heffing en klaar.Punt!!!! -
Pure diefstal en crimmineel gedrag van de overheid. Door middel van belastingen heeft de Nederlandse weggebruiker al vele malen het bedrag betaald wat de staat aan inning heeft gestolen. Het wordt steeds erger met deze ambtenaren (regering) en hun zucht naar macht en geld. En daarbij komt dat het ontvangen geld gebruikt wordt om 100000zende allochtonen te eten en onderdak te geven.
Hoelang kan dit nog goed gaan? -
Alle Polen enz rijden hier met eigen auto's, die mogen echt wel mee betalen!
Waarom niet één europees systeem? -
@ #6
Helemaal mee eens! -
Hoe kort is het nu geleden dat Nederland moord en brand schreeuwde toen de Belgen zoiets wilden invoeren?
Willen die schreeuwers nu óók even opstaan?
En 1 zinnetje van Eurlings vind ik wel treffend voor het blijkbaar dure systeem wat hij wil invoeren want: " Het moet niet zo duur worden dat hierdoor de kosten voor de Nederlandse automobilisten stijgen."
Tjah..... -
1118 november 2008 21:15 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
"Wij moeten immers ook geld in het mandje van de péage gooien."
Er is een belangrijk verschil: de tolwegen zijn in Frankrijk gebouwd met privaat geld. Dat resulteert in het eerlijke principe dat de gebruiker betaalt, ALS hij daarvoor wil betalen. Want zoals §§§§§ al zei op #1: je kunt ook kiezen voor de de Route Nationale. Bijkomend voordeel is dat benzine 15 cent goedkoper is dan hier, en de inkomstenbelasting ook een beetje lager is. Hier wordt iedereen gedwongen om straks een apparaat van 450 euro aan te schaffen, zodat we nog meer kunnen betalen. Die Eurlings is een talent (ook al is het (nog) een CDA'er), maar wat mij betreft had hij nog even langs de zijlijn mogen staan. -
1318 november 2008 21:24 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Je moet gewoon altijd door tunnels rijden, dan kan de GPS zijn werk niet doen ;-)
-
Alleen jammer dat er niet veel tunnels zijn...
-
Geld voor autos in 2012 als er dan nog wegen zijn ?
-
Gewoon een simpel voorstel waar ik vast voor gelyncht word, maar goed... Ik zeg het toch maar.
Het principe is dat de vervuiler betaalt en dat diegenen die de meeste benzine/diesel slurpen ook gewoon het meeste moeten betalen. Zoiets meet je niet met een verplicht, electronisch kastje in iedere auto want da's hardstikke fraudegevoelig. Nee, er is gewoon een veel eenvoudigere methode namelijk gewoon de accijns op de benzine verhogen. Verdubbel die maar! Maar dan ook weg met de wegenbelasting.
Enne, bij de grens zou je gewoon de douaniers terug kunnen zetten die bij iedere binnenkomende en uitgaande auto meten hoeveel benzine/diesel erin zit. Kom je Nederland in en zit er 30 liter in je tank dan betaal je op dat moment de accijns over die 30 liter die je in het buitenland hebt ingekocht. Als je Nederland uit gaat wordt ook opgemeten hoeveel benzine je hebt zodat deze hoeveelheid afgetrokken kan worden als je straks Nederland weer binnenkomt. Ga je dus met 10 liter naar Belgie en keer je met 20 liter terug dan is dat dus even accijns betalen over die 20 extra liters...
Maar goed, iedereen haat die accijns, zeker omdat deze in het buitenland fors lager is. Voor Nederland is dit gewoon een extra melkkoe... -
mooi hoor dat vrije reizen, wordt nog erger dan het communisme, je wil zelf namelijk niet meer reizen.
straks belgie in betalen duitsland in betalen en ook andersom, de enige die hier beter van word is de regering, wie meer rijd meer betaald zeggen ze dan.
ja dat is al zo je krijgt niet de benzine voor biks als je meer rijd dus betaal je al meer, kappen met deze communistische idiote ideeen.
en kap met de auto mobilist uitmelken, of alles moet in asfalt veranderen van dat geld. -
Is de ov chipkaart dan ook volledig gedekt ?
-
#4.Dan blijf je lekker weg!
#1+3.Als de buitenlandse auto's alleen alternatieve route's rijden hoeven ze van mij niks te betalen.
En laat de Nederlanders die met hun aso bakken in België zijn gaan wonen maar het dubbele betalen want die houden toch genoeg geld over!? -
@lisa
Zie je het werkelijk voor je...de inhoud van de tank brandstof van iedere auto meten? Ik hoop het niet.
De auto is gewoon een van de nationale melkkoeien van Nederland.
Eurlings heeft wel mooi lullen, maar hij heeft geen jurisdictie dat een Fransman een kastje in z'n auto moet hangen om de Nederlandse wegen te mogen berijden.
En inderdaad, het is gewoon een lulreden dat iemand een Euri op de peage moet betalen. Er zijn alternatieven genoeg.!
Weet je, geen BPM, geen motorrijtuigbelasting en als je wilt zonder extra kastje of betaling naar elke bestemming, waar je ook maar wil.
Jaloers? 'k zou het wel denken, lullo Eurlings en de rest van die Nederlandse halve zolen!
En laten we ophouden om de kosten altijd bij de buurman te willen neerleggen.
Stel je voor: Frankrijk gaat inkomstenderving innen bij de Nederlandse automobilist wegens gemiste BPM en Motorrijtuigenbelasting. Bijvoorbeeld door een extra opslag voor Nederlandse automobilisten die verplicht de peage zullen moeten nemen.
Zielig landje, daar aan de noordzee! -
Hoezo draagvlak bij onze zuiderburen? Ons is toch ook niks gevraagd?
-
@ $$$$$
Naast peages, zit in Frankrijk alle belastingen/accijnzen en wat nog meer in de brandstofprijs inbegrepen.
MAW elke buitelander betaald daar gewoon aan alles mee (al tientalle jaren). Is ook niets op tegen. Daarnaast betaal je extra voor de super wegen, de peages. Simpel en effektief.
Nederland moet weer zonodig iets buitensporrigs wat veel ontwikkelingsgeld gaat kosten doen. En....uiteindelijk zal mislukken. -
In Nederland is het weer en, en, en...
En wegenbelasting...
En BPM...
En brandstof accijns...
En kilometerheffing...
En BTW...
.. En helaas weeeer geen investering in GOEDE WEGEN met voldoende CAPACITEIT! Wel uitmelken, maar niet investeren. Ik wordt met de dag kwader over het gelegaliseerd uitpersen van de werkende bevolking. Ik dacht dat de slavernij toch allang afgeschaft was?!? Zou het internationaal strafhof hier niet wat aan kunnen doen? -
Laat Eurlings nu gewoon eens nadenken! Ik weet dat het moeilijk voor hem is, maar toch, laat hen gewoon eens nadenken.
Wil hij op gelijke hoogte komen met Frankrijk zou hij moeten beseffen dat je het prijsniveau ook gelijk moet trekken.
Dus biedt maar een redelijk alternatief voor de "Nederlandse Peage" of verlaag
BPM, geen wegenbelasting en hetzelfde prijsniveau voor brandstof. Then we are talking.
Gewoon luchtfietserij van deze luchtbel! Leve Europa! -
Gelukkig worden er deze poll verstandigere dingen gezegd en bedacht dan dat
dat de Minister en zijn discipelen doen. Kilometerheffing met dure infrasystemen
kan ineens wel terwijl politie enzorg schreeeuwen om geld????
100 dagen, lisa scoort wel punten met de overigens uitstekende de vervuiler betaalt maatregel, hoe hoger het verbruik hoe hoger de kosten, bovendien worden de zuinige auto's beloond en wie veel rijdt moet nu eenmaal meer betalen. Er is echter een maartje......
Afschaffing BPM in het kader van Europese harmonisering, wegenbelasting naar motorinhoud(is in Duitsland al jaren zo) en een groen puntensysteem voor gereden kilometers voor autorijders die bewezen hebben over de nodige discipline te maar soms ook mensen zijn die wel eens een gordel vergeten of net iets te snel zijn. Maar Realisten Nu er is meer aan de hand....
De overheid kan met het kastje precies zien waar wij ons bevinden, dus koppelingen aan kilometeradministraties, prive ritjes tijdens zakelijke afspraken
(broodje bij de bakker) er komt a.h.w. een DNA databank voor de automobilist.
(onder het mom ja maar zo kunnen ook criminele activiteiten sneller worden
opgespoord....verder doen we er echt niets mee en zullen deze gegevens nooit
gebruikt worden voor andere zaken)
Realisten Nu mijnnieuwe partij zoekt nieuwe leden die het gezeik van onze
politici helemaal zat zijn, Ab Klink - horecaproblemen, Van der Hoeven - gasprijs
Wouter Bos - hulp aan dubieuze bankfraudeurs en voor heel veel andere zaken
zijn de dames en heren niet thuis opnieuw publiceer ik enkele punten van onze
partij Realisten Nu ik hoop dat ik meer dan 60.000 mensen kan mobiliseren om
in de Kamer de nodige zaken aan de orde te kunnen brengen, waar wij Neder-
landers recht op hebben!!!
Zal ik nog een voorbeeld noemen: de salarisverhogingen van onze ministers!!!!
Wordt nu een van de stemmers op de nieuwe partij Realisten Nu, die wel durft
te zeggen dat het niet goed gaat met de BV Nederland, oh nee, Nee!!!
1 -Wat moeten onze zonen en dochters in Afghanistan!
2- Waarom vloeien de excorbitante winsten van Shell niet in onze kas?
3- Waarom betalen ordinaire beursspeculanten maar 2% belasting en mag de
eigenaar van een BV nog maar 1 jaar verrekenbare verliezen afrekenen!!!!
4- Waarom worden werklozen niet aan het werk gezet?
5- Waarom werden de banken gesteund en niet de ondernemers bij bijvoorbeeld
de vuurwerkramp in Enschede die haard en huis kwijt raakten en er nooit weer
bovenop gekomen zijn!!!
6- Waarom verhogen onze ministers wel hun salaris met 30%
7- Waarom vallen zij der die ordinaire wachtgeldregeling, ww naar arbeidsverleden
met een maximaal uit te keren bedrag
8- Waarom werken zij maar 30 weken en geen 46 - 48 weken
9- Waarom dure kilometerheffingssystemen invoeren, terwijl dat anders kan
10 - Waarom worden belastingen niet vereenvoudigd?
11- Waarom is er zo'n oneerlijke BKR regeling en geen veel eerlijker stappen
systeem, waar mensen die het even moeilijk hebben of hebben gehad niet
direkt 5 jaar aan de rand van de afgrond zitten door hogere rentelasten door
andere leningen of hypotheekvormen?
12- Kan iemand mij uitleggen waarom ons netto besteedbaar inkomen sinds
1979 maar met 3.3% gestegen is en waarom gas en electriciteitsprijzen
verdubbeld zijn de afgelopen 10 jaar.
13- WAAROM WORDT HET GRAAIGEDRAG VAN PROJECTONTWIKKE-
LAARS nog steeds toegestaan om gemeentes met een fooitje af te sche-
pen om zodoende zelf de hoofdprijs in de wacht te slepen.
14- Waarom staan wij nieuwbouw van industrie toe bij zoveel leegstand?
15 -Waarom wordt het fileprobleem niet opgelost(lekker he die belastingen)
en waarom investeren wij deze schade - jaarlijks 4 miljard niet in openbaar
vervoer - plaatje: 50.000 busjes voor 12 personen / 50.000 werklozen minder
Lang leve de mobiliteit!!!!
16 - Waarom worden banken voorzichtiger? dat waren ze toch al bij
consumenten, dat dingen misgaan lag aan verkeerde risicovolle
investeringen miet aan de gewone man die op tijd probeert zijn hypotheek
te betalen
17- JSF project 9 miljard, waar zijn de garanties nu Amerika failliet is
18 - Waarom wordt door de regering ten tijde van goedkope olieprijzen geen
grote voorraad gekocht om hogere prijzen op te vangen???
Daarom wordt het tijd voor Realisten Nu de partij die durft te zeggen waar
het op staat, de partij die iedereen respecteert, de partij die een
multiculturele samenleving toejuicht, de partij die niet kwetst, haat zaait of
onzin verkoopt om in de polls te moeten scoren, helder is en blijft
kortom Realisten Nu - reageer ook daarop!!!!! via deze poll -
Let vooral op het volgende:
"Alle auto's worden uitgerust met een kastje en dankzij satelliettechnologie kan worden bijgehouden wie waar rijdt." -
In plaats allemaal te zeuren GAAN WE een keer met ze alle (zoals in Frankrijk of Italie) hard demostreren in Den Haag tegen deze belakelijk extra belasting !!! genoeg is genoeg , de nederlandse bewolking moet laten zien dat ze zat zijn , niet alles als altijd accepteren !!
gewoon organizeren en gaan !!!!!!! ik ga mee ...en Eurlings oppassen ... -
@herbertdiesel
Ik kan een aardig end mee.....Ik ben het ook eens met het pricipe:"de vervuiler betaalt". Maar waarom moet de Fransman nu meer of minder betalen dan de Nederlander of omgekeerd?
Dat snijdt toch geen hout!
Dat komt omdat het niet gaat om de kosten van de werkelijke vervuiling maar om inkomsten voor de algemene middelen van de staatskas van het betreffende land.
Kijk nu naar de onlanggs ingevoerde verpakkingsbelasting. Een groot deel vloeit naar de algemene middelen. Het is pure volksverlakkerij. -
MDtje hopelijk komt er ook een kastje in de auto's van de ministers en kan dit
gewoon openbaar worden gemaakt waar de heren de hele dag mee bezig zijn! -
@herbertdiesel , als ik zal kunnen stemmen (ben geen Nederlander) zal ik zeker voor dit partij kiezen ....buitelanders dat kiezen de eigen nationaliteit te behouden (anders zellen ze deze verliezen) , zijn goed genoeg voor flinke belasting te betalen , maar niet goed genoeg voor een eigen mening , dus niet goed genoeg voor een stem te uitbrengen , en dat vind ik onnerlijk , zoals wij niet te zeggen hebben !!!!!!
-
Denkt u nu weerkelijk dat een maatregel als Paul de Krom of kennenlijk ook Eurlings aanhangt zal bijdragen om meer touristen vnauit de nabijgelegen landen te trekken, ik denk het niet.
Daarnaast ik geloof ook niet dat het zover zal komen; te veel uitvoeringsbezwaren.
Maar het gelul alleen al! Typisch Nederland! Indachtig het SP gemeenteraadslid te Tilburg dat een DNA databank wilde voor hondedrollen om hun baasjes te kunnen bekeuren. -
platinum, die fransman komt hier sowieso niet meer want een pijpje roken of een sigaretje paffen is dan uit den boze, bovendien dragen deze mensen al bij aan ons belastingssysteem door de benzinekosten, de toeristenbelastingen en
wellicht vele, vele andere belastingen.
Platinum, word lid van mijn partij Realisten Nu, laten we beginnen met het wakker sschudden van BV Nederland waar wij allen als makke schapen naar de slachtbank worden gevoerd, natuurlijk echt slecht hebben we het niet, maar wij
hebben werk, al moeten we daar steeds meer voor doen om onze kop boven water te houden en worden we steeds meer door allerlei witte boorden gekneveld
als we dingen graag gedaan willen hebben.
platinum waar ik van walg in dit land is dat politici geen visionairs zijn, ineens gebeuren er allerlei zaken die men zgn. niet voorzien had, terwijl de gewone burger, de MKB ondernemer al jaren roept dat het de verkeerde kant uit gaat!
Ze luisteren niet, de hebben geen visie, ze draaien alle kanten op, ze zijn onbetrouwbaar, ze liegen, ze zijn keihard en meedogenloos en denken dat wij
Nederlanders dit allemaal slikken en pikken. Realisten Nu, wordt nu lid en zet
met deze beweging zaken te kakken, mobiliseer radio en TV en laat ze zien
dat wij het er niet meer mee eens zijn, Spreek uit je hart, vertaal de gevoelens
van je medemensen, speel het fair en toon visie war iedereen in Nederland
iets aan heeft, Realisten Nu voor een duidelijk beleid!!!!!
Maar ik ga met je mee demonstreren, wel even nog een kleine 5000 andere
platinum gasten mobiliseren, we gaan duidelijk maken dat er een einde moet
komen aan de hetze in dit land tegenover vele vele bewoners van Nederland.
Heb ook het idee dat we dit moeten stoppen omdat het zo langzamerhand van
kwaad naar erger gaat en er geen houden meer aan is...... -
Een kilometerheffing voor inwonenden daar valt zeker wt voor te zeggen, maar om buitenlanders op vakantie en/of doorreis te laten betalen gaat me wat ver. Daarbij is Nederland niet, zoals Frankrijk of Duitsland wel zijn, een land waar mensen op doorreis de autowegen tijdens de vakantieperiode verstoppen. Het overgrote deel van de buitenlandse automobilisten is hier op vakantie (ofwel die spekken onze portemonnee toch al). Waarom zou je voor die buitenlanders een extra en ingewikkelde drempel willen opwerpen? Daarbij zou je de buitenlanders die hier langer dan twee of drie weken verblijven die kilometerheffing wel op kunnen leggen. En natuurlijk kun je dan blijven zeuren over die paar Nederlanders in Braschaat, maar iets te zeuren blijft er altijd wel.
-
Een kastje zal niet lukken. Dus het zal wel een soort verplicht vignetstelsel moeten worden. Zo iets als met de voorruit dichtgeplakt in het dichtgeplakte Nederlandse wegenstelsel.
Zeer uitnodigend voor de tourist. Goed voor de economie meneer Krom!
Wat een stel lullo's bij elkaar.
Ik zou ze juist uitnodigen en een lollie toegeven. Maarja ons Nederland bin zuunig! -
reactie van mijn stukje was op het artikel van 100 dagen, sorry platinum, vind wel
sat als jij je eigen nationaliteit behoudt je geen recht hebt om te stemmen, wel kun je natuurlijk in geval van ziekte of werkloosheid aanspraak maken op gelden waar jij en ik premies voor hebben betaald, per slot van rekening ben je wel inwoner van Nederland, maar naar ik aanneem geen Nederlandse staatsburger.
Je Nederlands is goed en dat is ook belangrijk, je kunt je verstaanbaar maken
we begrijpen jou, inburgeringstoetsen zijn betutteling, je kunt van ons Nederlanders ook niet verwachten dat wij in China chinees gaan leren, wel zal
ik daar maar ook hier in nederland een verstaanbare internationale taal moeten
spreken of een tolk(op uiteraard eigen kosten vragen) of hij of zij mij kan helpen.
In Nederland leven ongeveer 1 miljoen analfabeten, zullen we ons daar eerste eens voor in gaan zetten..... -
Eerst zien of het allemaal wel werkt....eergisteren viel het hele chipkaartsysteem van de metro weer eens uit.....tolheffing?
niets anders behalve extra betalen boven de te hoge wegenbelasting!
gewoon een beschaafd woord voor diefstal...... -
Ik wil wel demostreren , nu maar nog 4998 mensen erbij en dan kunnen we gaan.
-
49998 zal nog beter zijn
-
Ik ben met mijn buren dit jaar als tourist ondermeer naar Amsterdam geweest. Vlakbij het station geparkeerd. (parkeergarage)
Was voor een middagje 20 Euri parkeergeld kwijt! Tel daarbij straks de kilometerheffing om in de file te mogen staan.
Conclusie... Dat was eens maar niet weer! -
Realisten Nu, geen gedraai, geen compromissen, luisteren en nog eens luisteren, vertalen naar redelijk- en billijkheid en staan voor datgene waar je je hard voor maakt!
-
Dit is weer een sluwe CDA redenering.In het buitenland kun je kiezen tussen een autoweg of een provinciale weg.Dat kan hier met het sateliet volgsysteem niet.De vraag is of buitenlanders wel goed te volgen zijn en of zij zo-n registratiekastje in hun auto gaan monteren.
-
We moeten een systeem bedenken dat op enig draagvlak bij onze zuiderburen kan rekenen."
zoek eerst eens een systeem dat op enig draadvlak van de eigen bevolking (melkkoeien) kan rekenen.
ga iets nuttigs doen L*L ipv ons zuur verdiende geld te verkwanselen met flut onderzoeken.! -
Nederland moet eens ophouden het heffingenland bij uitstek te willen zijn!
En meneer de Krom van de VVD doet er beter het zwijgen toe. Hoezo een warm hart voor ondernemend Nederland?
Misschien voor Shell, kan die met Bos straks in de raad van bestuur lullen, maar niet voor het midden of kleinbedrijf.
Al helemaal niet voor bedrijven die het van tourisme moeten hebben.
Het is maar net hoe slim,of dom, je bent meneer de Krom! -
er is totaal GEEN draagvlak onder de nederlandse bevolking voor de kilometerheffing ! Zelfs de ambtenaren van het ministerie van Eurlings hebben al eens gezegd dat het doel nl terugdringen files, NIET met km heffing wordt bereikt ! komt nog bij het registreren van elke voertuigbeweging gekoppeld aan naw gegevens is zeer in strijd met het grondwettelijk recht op privacy. Hier heeft ook het CBP College Bescherming Persoonsgegevens voor gewaarschuwd , maar ja, het CBP destijds opgericht ter beschemring van de privacy, daar luisterd dit kabinet allang NIET meer naar.
-
en iedereen die geen auto heeft moet straks ook mee gaan betalen in een nieuw verzonnen tax die de wegenbelasting gaat vervangen,dat vergeten we ook maar even...
gaat de hele EU daar dan ook aan mee betalen? aangezien ze onze buren ook willen laten betalen voor het rekening rijden,want dat hoort daar dan ook bij.
een systeem is een systeem en kan niet dan niet anders zijn voor de buren. -
Alle auto's worden uitgerust met een kastje.
En wie gaat dat kastje betalen?
En btw wat nou kastje. Ik kon en heb als vrachtwagenchauffeur menigmaal mijn tagograaf gesaboteerd en nooit gepakt, was een klein kunstje. Dus dat zal met zo"n kastje ook wel lukken
En die satelieten kon je ook saboteren, net zoals bij een TomTom navigatie! Stripje alu.folie en .............basta! -
"Paul de Krom (VVD) zei het 'compleet zot' te vinden wanneer buitenlandse automobilisten de dans zouden ontspringen, terwijl Nederlanders bijvoorbeeld in Frankrijk wel tol moeten betalen. "
--------------------------------------------------------------
Kijk, het gaat er natuurlijk niet om of de "buitenlander" in NL ook moet betalen.
Iedereen begrijpt natuurlijk dat het een onvoorstelbaar gelul is.
Je kunt overal in Europa gewoon gratis rijden tenslotte.
Waar het om gaat is wie de uitspraak doet.
Als dat nu een of andere nujijer is, kun je nog zeggen..."Ach, niet helemaal tof in zijn hoofd."
Maar deze uitspraak wordt gedaan door iemand van een politieke partij.
Eigenlijk dus door iemand, die vanwege zijn opleiding, van een hoger niveau mag worden beticht.
Kortom, wederom wordt "en public" aangegeven op welk niveau er werkelijk in Den Haag wordt gewerkt.
LBO niveau, gelardeerd met een stukje volkverlakkerij.
Hopelijk zien dergelijke mensen nog eens het licht, en lazerstralen ze nog eens op, voordat zij het land nog meer schade toebrengen. -
Aan de andere kant........................
Als de "bezoeker" nu eens zo'n fijn wegenvignet op zijn raam zou plakken....
je weet wel, zo'n niet na te maken sticker met watermerk en klein chipje kun je wel feilloos volgen wat zo'n bezoeker in den lande doet.
Veiligheid voor alles.......................toch????????????????? -
Weer een punt waar we europa toestemming moeten vragen.
Je begint je tocht af te vragen waarom we Den Haag nog hebben als toch alles door europa wordt bepaald.
@18 NicoR,
CDA is een kapitalistische partij hoor. -
5119 november 2008 00:30 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
In mijn auto geen kastje van de meest onbetrouwbare instantie van Nederland: de volksverlakkende overheid.
-
Stom dat we per kilometer moeten gaan betalen.
Doen we dat nog niet dan? Hoe meer je rijd, hoe meer benzine je opmaakt. -
Wat een kwallebak, ik schaam me om limburger te zijn bij het zien en horen van eurlings. het ergste is nog dat hij wel rekening wil houden met het draagvlak bij onze ZUIDER BUREN, maar dat er weer eens geen rekening gehouden wordt met de NEDERLANDSE burgers. Langzamerhand krijg ik het idee dat alles en iedereen belangrijker is voor onze regering dan hun "eigen" volk, door wie ze in den haag gekomen zijn.
-
Alweer zo'n broekie, dat geen dossiers kan lezen. Een paar jaar geleden stond zijn voorgangster te foeteren op België, omdat het de autowegen niet langer gratis wilde houden. Laat buitenlanders gratis van elkaars wegennet gebruik maken, zoals ze ook gratis naar elkaars publieke omroepen kijken. Nederland moet overigens niet zeuren, want als uithoek in Europa is he beslist geen doorreisland, zoals Zwitserland, Oostenrijk of Belgiè, die iets meer recht van spreken hebben, wanneer automobilisten alleen maar op doorreis zijn en het grote geld in Frankrijk of Italië achterlaten.
-
"IS t niet veel meer voor de hand liggend om een europese opslag voor de benzine in te voeren"
Nee, dat is de kolder, die de SP verkoopt. Uiteraard niet, want de kilometerheffing is bedoeld om te differentiëren, drukke gebieden en drukke tijdstippen worden duurder ten opzichte van goedkopere tijdstippen. De benzine duurder maken helpt niet tegen de file. -
5719 november 2008 00:37 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
leopold
dat doet rekeningrijden ook niet daar waren ze al achter hoor. -
De VRT, BBC, de Duitsers kun je gratis zien. Verwar nu niet de kabeldoorgifte met de omroepbijdrage.
-
"dat doet rekeningrijden ook niet daar waren ze al achter hoor."
Natuurlijk wel, mensen gaan de spits mijden, wanneer ze daarvoor moeten betalen. -
6119 november 2008 00:44 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
6219 november 2008 00:44 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
leopold
geloof je dat echt ? we zullen zien... -
Ik heb niet over free to the air, maar over de gewone ontvangst per kabel. De Nederlandse publieke omroepen zitten ook niet meer in free to which air then too.
-
Ik wil niet electronisch gevolgd worden!
-
Hallo kastje Eurligs vraag eens alle partijen maar vooral aan Bos hoe het mogelijk is dat ik afgelopen zaterdag in Spanje voor 1 ltr.loodvrij 95 maar 965, euro cent betaalde en daar de wegenbelasting 75 procent minder is,en het wegennet aanzienlijk beter is dan in Nederland.Komt dat soms dat ze daar de kunst van het zakken vullen nog niet zo door hebben
-
Moeten we soms in de toekomst voor ieder land in Europa dat we mogelijk zouden willen bezoeken, een apart kilometerheffingskastje in de auto laten inbouwen?
Betalen per kilometer is in principe een goed idee, maar alleen als het gelijktijdig in heel Europa wordt ingevoerd en iedereen hetzelfde systeem gebruikt. -
En de buitenaardse bestuurders? :)Ze moeten toch echt elk moment komen nu,lol.
-
LOL...die zijn er al.......#68, arsenic
Of dacht je dat "bestuurders" als Eurlings, Koopman en De Krom van deze planeet waren?????????????
LOL -
de km heffing is in strijd met onze grondwet. zonder verdenking of toestemming rechter commissaris worden alle bewegingen van burgers vastgelegd. zo ook het EPD. Probleem is echter dat op dit gebied nederland nu eens NIET internationaal voorop loopt. Nederland is namelijk het ENIGE land in de hele EU (samen met finland) waar nieuwe wetten en overheidsregels en voorstellen NIET aan de grondwet worden getoetst. in bv duitsland maar ook de VS vindt men de grondwettelijke rechten wel belangrijk en wordt er wel getoetst , door een voor het leven benoemde onafhankelijke rechter. In Duitsland kunnen ook burgers deze toetsing aankaarten bij een rechter indien men vindt dat de federale overheid er wetten doorheen wil drukken welke in strijd met de grondwet zijn.
-
Waarom toch altijd kiezen voor de moeilijke weg ? Schaf alle extra belasting op auto's af dan mag Eurlings het "tijdelijke" kwartje van Kok* houden. Dan betaald de veelgebruiker toch ook het meeste want hij tankt meer.
*http://nl.wikipedia.org/wiki/Kwartje_van_Kok -
Ik geloof Camieleke gewoon niet! Men maakt het autorijden duurder dan het al is. En ik denk...... dat motorrijtuigen belasting ernaast blijft bestaan. De redenen, Er zijn ik weet niet hoeveel ouderen (worden er alleen maar meer) die nog een toet voor deur hebben en bijna geen kilometers rijden. Denk nu niet dat us Camieleke dat geld zal laten lopen.
-
Iets waar we ons op kunnen verheugen: Een enkelbandje, iets wat vroeger zelfs controversieel was voor misdadigers onder huisarrest, nu dus toegepast op ons allen. Niet alleen is hier mee te controleren waar en wanneer je je ergens bevindt, maar ook met welke snelheid je rijdt. Een vergissing kan dan direct een bon worden. Dit is een uitstekend systeem om iedereen geforceerd bewijs tegen zich zelf te laten verstrekken. Big Brother is watching your every move. Maar, maar ik heb niets te verbergen... Wordt nou eindelijk eens wakker makker. Het wordt tijd dat de balans van de regeerenden en de geregeerden hersteld wordt ten gunste van de laatst genoemden. Gooi dat zootje er vlug uit zolang het nog kan.
-
Ongetwijfeld een prima orang, die Eurlings, maar hij moest carbied lusten!
-
bedenk eens , ....dat je als buitenlander een vakantie wil houden in nederland !
benzine is al duurder ...
toeristenbelasting.....
duur parkeren.....
dure hotels....
bier is duurder... en is ook niet te zuipen !
eten is duurder...met 100gr. vlees heb je het getroffen !!
ik weet niet of een buitenlander ( lees europeaan ! ) het nog een lol vind om ons land te bezoeken , waar blijft onze warme gastvrijheid ???
voorbeeld : in de buurt van Utrecht staat een hotel , kamerprijs rond de 80€ zonder ontbijt ,dit kost ook nog eens 12 € goedkoopste gerecht 15,80 € !! voor de auto te parkeren betaal je nog eens 2 € per uur !!!
een overnachting kost de toerist dus min. 123,80 € in dit hotel.
okay , ik weet er zijn goedkopere hotels , maar ook die zijn aanzienlijk duurder dan een gemiddeld hotel in het buitenland.
en nu moet de ,,gast,, ook nog eens betalen voor het gebruik van het wegennet. !
ik vind dit onbehoorlijk , ik begin me te schamen voor dit beleid ! -
enne..............wie gaat dat klotekastje betalen die in je auto moet?
Trouwens,daar zullen gerust wel weer mensen zijn die dat apperaat kunnen omzeilen.Er zijn knappe koppen zat in Nederland.Ze kunnen bijna alles kraken en hacken,dus waarom zo'n kastje niet?
Daaaaag privecy!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu weten ze ook al waar je naar toe gaat. -
" Het moet niet zo duur worden dat hierdoor de kosten voor de Nederlandse automobilisten stijgen."
Wordt er dan ook rekening gehouden met mensen in de grensstreek???????
Wat een achtelijke idioot die smurf Eurlings -
idderdaat JudithR in de politiek zitten en dan nog niet eens normaal abn kunnen praten,een zachte G oke maar die is heeft het wel erg bah ik schaam me als limburger voor dat accent.
-
het moet niet zo duur worden ,dat hierdoor de kosten voor de nederlandse automobilist stijgen??????????
dus het is eigenlijk gewoon treiteren en alles duurder maken om een idee!ooit,toch door te zetten.
ik dacht dat het genoeg op zal leveren? hoeveel zakkenvullers zitten er in het traject waardoor het zo duur moet worden voor de automobilist.
straks gewoon weer dom en zonder nadenken gaan stemmen mensen. -
"Alle auto's worden uitgerust met een kastje en dankzij satelliettechnologie kan worden bijgehouden wie waar rijdt."
Droom lekker verder... Iemand die bij de invoering in 2012 een leuke Renault wil kopen? Ik fiets liever door weer en wind dan mee te werken aan dit Big Brother gedoe. -
Accijns is al een soort kilometerheffing, waarom verder gaan om nog meer geld te willen vangen. Owja, das waar ook, de EU vond de BPM geen nette belasting dus moest er een alternatief op tafel komen.
-
Maak je niet druk, dit gaat toch niet werken. In 2030 misschien, maar zeker niet over drie jaar (en een beetje). Zoals TS al zei, ze kunnen nog niet eens een OV-chipkaart werkend krijgen. En stel er zit zo'n kastje in je auto, dan maak je 'm toch even schoon met de hogedruk-reiniger?
Er zijn al honderden miljoenen uitgegeven aan dit project, en dat worden miljarden. Iemand verdient hier giga veel geld aan, en die drukt dat dus door.
De oplossing voor een rechtvaardiger "wel het gebruik-niet het bezit" belasting, die voor iedereen geldt: afschaffen van de houderschapsbelasting en Het Kwartje Van Eurlings op de benzine- en diesel-prijs. En LPG natuurlijk ook.
Dan heb je geen aanloopkosten, geen technische problemen, geen innings problemen, geen onderscheid tussen binnen- of buitenlanders, geen issues met de privacy, en geen onderscheid tussen auto's/motoren/scooters/vrachtwagens/tractors/you name it. -
Km-heffing verdient alle sabotage die de mensen kunnen bedenken!!!
PRIVACY......... wie weet nog wat dat is? -
HerbertDiesel is the man! ++++++++++++++++++++++++++++
-
Ongeacht of de kilometerheffing terecht is, vind ik het erg redelijk dat buitenlanders ook gaan betalen. Geen enkel land kent een onderscheid wat dat betreft, vraag het maar eens aan de Nederlandse transporteurs.
Maar voor de minister is dit een gouden greep. Eindelijk weer een reden om de planning niet te halen ... en dat is goed nieuws voor ons ;-) -
@flipse #34:
"Daarbij is Nederland niet, zoals Frankrijk of Duitsland wel zijn, een land waar mensen op doorreis de autowegen tijdens de vakantieperiode verstoppen."
Alsjeblieft Flipse, lul niet zo uit je nek. Wel eens geprobeerd tijdens een lang weekend voor de Duitsers op vrijdagmiddag over de A12 naar huis te komen? Blijkbaar niet, anders hield je dit soort brol wel voor je.
Ik ben net zo hard tegen rekeningrijden als de meeste anderen hier. Maar ik zeg wel: áls wij moeten dokken, dan de rest ook. En al helemaal Duitsers en Belgen die zo nodig op vrijdagmiddag het land in of weer uit moeten.
Bang dat we wat inkomsten missen van toeristen die ons land dan mijden? Kom op zeg, als we het moeten hebben van die krenten die nog te gierig zijn om hier een middagje langer te blijven zodat ze niet vast hoeven te staan in de file... Bovendien gebeurt het verder overal in Europa al, denk alleen maar aan de (dure) tol voor vrachtwagens in Duitsland. Dacht je dat daar 1 vrachtwagen minder reed sinds de invoering? -
Landen zoals Oostenrijk en Zwitserland hebben hier wat op gevonden: Je koopt een sticker voor veel geld en je bent verplicht die op je ruit te plakken. Goedkoop en doeltreffend. Of gaan we dan rechtsongelijkheid creeren omdat wij betalen per kilometer en de buitenlandse automobilisten per week?
Voorstel: doe gewoon niks. Het wordt een chaos. Waarschijnlijk is dat kastje al gekraakt voordat de eerste op de markt komt. -
Let maar op, dit gaat niet lukken; alleen wat gewauawel in de Kamer
-
En dan wil ik het volgende ook nog kwijt: Dat de BPM op auto's wordt afgeschaft is prima maar.........de basisprijs voor een auto is hier al lager dan in ons omringende landen. De autofabrikanten gaan natuurlijk de prijzen verhogen (drammen ze nu al over omdat de Duitsers hier hun Audi goedkoper inkopen).
Dus die auto zal echt niet veel goedkoper worden in aanschaf. Weg voordeel.....maar dat fictieve voordeel is wel meegewogen in de kosten-baten analyse. Vreemd.............Ik hoor hier niemand over -
wat een gladjanus, die eurlings
-
@ 87, sytze; Het wordt een chaos., Nee het is al een chaos, maar niemand die het wil zien !
-
Ben zoooooooooo blij dat ik niet meer in Nederland woon.
(En zal dan ook niet meer zo snel komen.) -
Lekker Europa wordt het...Ieder land een vignet of zoiets. De voorruit dichtgeplakt! Je kan immers een buitenlander niet verplichten een kastje in de auto te nemen.
Het Frankrijk doet geen opgeld. Het is een fals argument. De péage is privaat geinvesteerd geld en je kan in Frankrijk prima via de RN. Dat is in Nederland niet het geval.
Maar Eurlings lult wel veel en snel.
Frankrijk zal dan ook naast de péage voor Nederlanders een vignet of iets dergelijks moeten invoeren onder de noemer toeristische routebelasting.
De duitse toerist zal nog wel komen voor een langere vakantie aan zee.
Maar anderen zullen dat, zeker voor een dag of paar dagen, nalaten.
Maarja het gaat ook om het draagvlak in Nederland voor de KM-heffing.
Politici krijgen allemaal een natte droom als ze heffen kunnen!
Ze staan iedere morgen op met de gedachte.....heffen,heffen! -
De kilometervergoeding moet de prullenbak in. Wij zijn het zat om zo betutteld te worden door de overheid.
-
herbertdiesel
Die promotie van dat partijtje van jouw gaat veel te ver.
Dat heb ik gemeld. Ja,ja, Ik ben een verader.
Maar een partij promoten- welk dan ook-, hoord hier niet.
Groeten,
Bob.
P.s.Dat ze in Nederland gek zijn, dat wist ik al lang!
P.s. -
Ik heb verdomme helemaal geen behoefte aan een "big brother"die een kastje in mijn auto plaatst en precies weet waar ik op welke tijd ben. Big brother is langzamerhand al een Big Fuhrer geworden in dit lullige pestlandje.
-
@sytze-vliegen
De basisprijs van auto's is een paar jaar geleden voor alle EU landen gelijk getrokken. Het mocht niet meer van de europese commissie. -
Zols eerder verneld, Burgers moeten maar betalen en betalen, ze verplichten je om een eigelijk een nieuwe wagen te kopen want die zijn wel voorzien van milleu vriendelijke elementen, Maar stel ik rij zelf een ford escort 1.6 16v, dus ik ga wat meer betalen dan iemand een toyota priuis rijd omdat het elekctronisch aangestuurd is en is milleu vriendelijk Ja kwa uitstoot maar uit eindelijk gebruiken ze even veel, en mog het electronisch component stuk gaan tijdens de file, terwijl dat heel erg schadelijk is voor de milleu.
Kort om zou het niet makkelijk zijn om een recht zaak aan te spannen want de privancy van ons wordt in de gaten gehouden door de regering lijkt wel op de film enemy of the state. Het is niet de bedoeling om te zien waar we naar toe gaan en waar niet, maar het gaat er meer om hoeveel km je rijd en niet waar ej naar toe rijd, ps hoe zit het dan als je met je auto naar frankrijk rijd betaal je dan ook de km heffing tenslotte ben je nederland of een buitenlander geboren en getochen in nederland km heffing verplicht. Zo kan je niet eens naar de walle of naar een paren club, dan weten de ministers precies wat je bent gaan doen en hoelang, -
Ik heb net een Volkswagen Scirocco besteld,200 PK onder motorkap en lekker blazen. Donder op met die milieu maatregelen en laat de Nederlanders lekker autorijden.
-
@ 92, mr.Wikipedia, Yep, ik ben al 13 jaar weg uit pokkeland, en ook mij zien ze nooit meer terug. Nederland is gewoon te vol, met mensen, ook met Nederlanders. Men leeft er als ratten, en alle signalen zijn zichtbaar.
Als je plannen hebt om te vertrekken, doe het dan nu. Als de pleuris uitbreekt, is het te laat om te gaan. De wegen zullen gesloten worden, de supermarkten leeg, en het leger en politie zullen worden ingezet om in het kader van het algemeen belang de 'veiligheid'te waarborgen.
Off-topic, deze reactie? Nee, een vervolg.
Wake Up !! -
10119 november 2008 09:30 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@LaVie
Ook wij hebben de "kuierlatten" genomen, nog even en dan willen ze die ook nog belasten. -
komt of is er ook al een EU apk ?
want ik zie soms auto's met een oost EU kenteken op de weg die zowat uit elkaar vallen.
wij zijn direct het haasje als we niet apk gekeurd rondrijden... -
"Alle auto's worden uitgerust met een kastje en dankzij satelliettechnologie kan worden bijgehouden wie waar rijdt. "
Dit is inderdaad de voornamelijke reden voor de invoering van de kilometerheffing.
Nog een stap naar de politiestaat. -
als buitenlanders op onze wegen niet hetzelfde als wij hoeven te betalen, dan hebben we toch een probleem lijkt mij.....; dat is niet te verkopen aan de nederlandse autobmobilist die al tientallen jaren meebetaald aan wegen in het buitenland; (waarom hebben wij eigenlijk zo lang hiermee gewacht???)
-
@26 herbertdiesel
jij moet meteen minister-president worden !! -
Wiewwwww
-
Van het originele argument om rekeningrijden in te voeren, namelijk dat het de oplossing zou zijn tegen file vorming worden we nu afgeleid naar "het is niet eerlijk dat buitenlanders niet betalen". Een knappe afleidings manoeuvre inderdaad! Het suggereert dat rekening rijden een fait a compli is en impliciet ook files oplost. Wat een onzin! Rekening rijden zal net zo effectief zijn om files op te lossen als het verplicht geel schilderen van alle voertuigen. Wie stuift er nog in? De meest flagrante inbreuk in onze privacy en het ontstaan van een ongeloofelijk grote en volkomen nieuwe overheids industrie. Daar zitten we vooral in deze tijd van economische teruggang niet om te springen.
-
Eurlings: "Het is van belang voor het draagvlak onder de kilometerheffing."
R: Er is geen draagvlak voor de kilometerheffing. Wie wil er nu betalen voor een betaalsysteem dat je privacy om zeep helpt!? -
Goed idee,ook de buitenlanders maken gebruik van onze wegen dus moeten zij ook betalen.
-
Even de kosten van de kilometerheffing voor de NL burger op een rijtje:
- het verplicht inbouwen van een "kastje" (ca. 300,-)
- het vervangen van het "kastje" na 7 jaar (ca. 300,-)
- verhoging van de Houderschapsbelasting (HSB) met 7% per jaar, ter compensatie van de BPM. Dan ga je dus niet eenmalig de BPM betalen bij aanschaf van een nieuwe auto, maar keer op keer, ook voor een gebruikte.
- verhoging van de Proviciale belasting ter compensatie van het wegvallen van de Provinciale opcenten uit de HSB. Deze zal door ALLE inwoners betaald moeten worden, dus ook diegenen zonder auto (de ANWB noemde dit "rechtvaardig")
- een exorbitante boete (maximaal 67.000,-) bij ontduiking, of maximaal 4 jaar cel. Iemand half dood slaan is "goedkoper"!
Maar daarnaast is er nog de meest interessante toepassing voor het "kastje": 24 uur per dag trajectcontrole, maar dan wel door heel Nederland! Ben benieuwd wanneer de eerste bon wordt uitgedeeld. Dit zal echter niet gelden voor de honderdduizenden buitenlandse automobilisten, want die hebben namelijk niet zo'n kastje.
Zou het niet aardig zijn als een Tweede Kamerlid de Minister van VWS eens recht op de man zou vragen: "Kunt u garanderen dat het kastje voor de kilometerheffing nooit of te nimmer zal worden gebruikt voor het uitdelen van boetes voor snelheidsovertredingen?"
Ben benieuwd wat hij dan zegt. Probeer het eens, mail uw favoriete Kamerlid eens met deze vraag en laten we kijken welk Kamerlid het lef heeft deze vraag te stellen. -
#17 is lekker bemind omdat het woordje accijns in de reactie stond, maar ze heeft wel gelijk. Als die ingewikkelddoenerij is nergens voor nodig. Weg met de wegenbelasting en de bpm, en verhoog de accijns op autobrandstof zodanig dat het omslagpunt op iets van 35000 km ligt. Als je meer rijdt kun je sowieso beter dichter bij je werk gaan wonen. Op die manier hoef je geen kapitalen te investeren en naai je de toeristen ook nog. Iedereen blij!
-
Ik ga maar vast een van deze jongens bestellen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8758
High Power GPS Blocker with AC Adapter and Car Charger (110V-220V)
- Rechargeable (by included AC adapter and Car charger)
- Blocks GPS reception and prohibits all GPS-enabled device from tracking your current location
- Large high gain removeable jammer antenna
- Super compact design
Voor nog geen $40 wordt die hele kilometerheffing een non-issue.... -
@ 97 Driesje: je schrijft;
@sytze-vliegen
De basisprijs van auto's is een paar jaar geleden voor alle EU landen gelijk getrokken. Het mocht niet meer van de europese commissie.
Dit is niet zo, nieuwe auto's zijn in Belgïe zo'n 20 á 25 % goedkoper dan in Frankrijk. -
Wat een gelul allemaal......
Iedereen die al eens in Oostenrijk of Zwitserland is geweest met de auto weet dat je als buitenlander gewoon een door de staat geproduceerd vignetje moet kopen en achter je voorruit moet plakken. Verkrijgbaar aan de grens en verder bij de meeste tankstations. Verkrijgbaar in verschillende gedligheidsduren. Niet plakken of een verlopen sticker betekent een enorme boete; met die dichtheid van parkeerwachters in Nederland is die pakkans zeer reëel.
Kan er gefraudeerd worden? Jazeker, maar ook met GPS-kastjes, zie Coop 113. -
@ 115, ik zie dit niet als fraude, zo'n kastje,maar meer als een middel om je te bewapenen tegen de plunderaars uit Den Haag !
Jos. -
laten we hopen dat dit een debacle wordt...
we zijn al zo goed in het over de balk gooien van geld hier in nederland, maar zo'n absoluut tracking systeem is nog erger dan het verbieden van passieve radar verklikkers. -
@vvermeulen en @jacks...
Dacht jullie nou dat de KM-heffing over 't milieu gaat ?
Nee hoor. Ze willen je in de gaten houden en exact weten waar jij rijdt, van tot, waar en wanneer, naar wie enz..
Al die verkeer-gegevens worden tesamen opgeslagen.
Tuurlijk kiezen ze niet voor 1 Europese heffing. Zouden wel gek zijn dus worden er miljarden geinvesteerd om dit voor mekaar te krijgen.
Nederland is altijd al een proefland geweest voor allerlei dingen. -
Van mij hoeft de kmheffing natuurlijk ook niet, ik betaal nu genoeg!
Ik sta dan ook zeer verontrustend tegenover Eur-allende z'n plannen.
Ik heb meer het idee dat de meerdere van dit land, ministers, kamerleden en (vice)presidenten iets willen presteren waardoor ze de geschiedenis boeken ingaan van de Lage Landen.
De een doet dat met kilometerheffing
De ander met een Joint Strike Fighter
Weer een ander met een mandje/riem voor de hond in de auto
Dan is er iemand die roken in de horeca niet meer kan waarderen.
En kruipt er nog iemand rond met een kruiwagen geld.
Je zal zien dat deze mensen, of een deel ervan, over 10 tot 15 jaar in de geschiedenisboekjes staan van de brugklas. Verder is er nu natuurlijk al veel te lezen over deze personen op wikipedia hyves en wat al niet meer.
Over het algemeen zijn het kontendraaijers.
Hand op vangrail en gaan.
groet,
BIM -
Ze weten hier van gekkigheid niet hoe ze de mensen financieel moeten
uitkleden.
Walgelijk ! -
Ook verzekeringsmaatschappijen zijn voorstander van de invoering van de kilometerheffing.Het is ze nl een doorn in het oog dat mensen opgeven niet meer dan 10000km per jaar te rijden terwijl men in werkelijkheid het dubbele rijdt!Dus deze mensen mogen extra premie gaan betalen!
-
En een gevaarlijke bom. Immers geen heffing voor buitenlanders is geen kilometerheffing volgens de raad van state.
-
Gelukkig kunnen we allemaal nog massaal aan de oldtimer totdat die ook helemaal verboden wordt en we allemaal een DAF 2.0 moeten kopen met automatisch geregelde snelheid die soms "toevallig" hapert bij flitscontroles.
Stijgers in Economie
McKinsey: Zonnestroom staat op uitbarsten
Fabrikanten van zonnepanelen hebben het...
2 uur 18 minuten geleden door vindje
Griekse banken krijgen 18 miljard van Europa
"banks are to receive a €18 billion ($23...
12 uur 51 minuten geleden door Web3.0gebruiker
Dr. Doom: ' Griekse exit goed voor euro '
Marc Faber laat bij CNBC weten dat de...
12 uur 56 minuten geleden door Mr.Q
Omzeil de belaste kilometervergoeding
De belaste kilometervergoeding kan deels...
17 uur 41 minuten geleden door All.you.need.is.love
Wist je dat? Onthutsende cijfers over de...
Wist je dat de Europese Centrale Bank met...
1 dag 10 uur geleden door zelfvoorzienend is het...
Best gewaardeerd
Bolkestein wil onderzoek naar eigen munt
Nederland zou zo snel mogelijk een...
4 dagen geleden door Wij zijn er klaar mee!
ESM: Maximaal 40 miljard? U vergist zich.
Rudo de Ruijter
23 mei 2012
Open brief...
4 dagen geleden door natuurlijkeu
'Shell veroorzaakte lek Nigeria...
Shell was zelf verantwoordelijk voor een...
21 uur 58 minuten geleden door lol_kabinet
Rol banken rond beursgang Facebook onderzocht
Amerikaanse toezichthouders stellen een...
5 dagen geleden door lizaliza
Hoe dicht zitten we bij 'the endgame' voor...
Als u de commentaren van mij en van enkele...
6 dagen geleden door joepdekat


