''De Franse minister van Buitenlandse Zaken Alain Juppé doet aan ziekelijke bangmakerij'', zei PVV-leider Geert Wilders.
Sorteer op:
-
Iedereen die in politiek Den Haag wil werken zou eerst langdurig onderzocht dienen te worden door het Pieter Baan Centrum voordat men de functie zou mogen bekleden...
Het is gewoon Sesamstraat... -
Zou roeptoeteren ook 350 euro gaan kosten?
Henk en Ingrid. -
...en ik vind Wilders een bange ziekmaker.
-
@202 hahahahahahaah!!!!!
-
Het wordt al steeds onrustiger in Europa. Occupy is nu nog vreedzaam. Megastakingen nu ook in Engeland. Burgers komen overal in opstand. 141 heeft gelijk. De tijd zal het leren, maar als de euro klapt is iedereen weer op zichzelf aangewezen.
-
Dus nadat Wilders het halve kabinet voor rotte vis heeft uitgemaakt, gaat hij z'n zinloze uitspraken elders in Europa deponeren? De man heeft ambties...
-
Ach, het gros van de meehuilers zal vast meteen heel hard (voorzichtig gezegd) "onzin" roepen...
Maar zit'ie er zo ver naast dan!? Klinkt mij in ieder geval knap bekend in de oren. -
Als Wilders president is wilt niemand in de politiek met hem samen werken, die dommerik. Slecht voor de economie.
-
@208 Geinig... als Wilders president is heeft een meerderheid op hem gestemd. Als niemand met hem wil samenwerken hebben "ze" dus schijt aan de democratie. Lekker principe voor een land als Nederland...
-
@209
Net als "ze" nu ook hebben met dit MINDERHEIDS kabinet. -
@210 Niks beters voor een democratie dan een minderheidskabinet. Nu moet de "heersende" partij tenminste ook steun zoeken bij de oppositie. Een mooiere vorm van democratie bestaat er niet. Het is echter niet de snelste democratie.
Maar voordat je president (wat we niet eens hebben in Nederland) bent op basis van sec de verkiezingen is er nogal wat water door de Rijn gegaan. Dan is er niet eens meer sprake van een keuze of je wilt samenwerken, dan moet je gewoon. Dat is precies de kracht van de democratie in Nederland. Meer dan 50% zou dan PVV gestemd moeten hebben. Zie jij dat gebeuren in Nederland? -
Je kunt zeggen van Wilders wat je wilt, maar hij heeft echt zó gelijk met deze uitspraak, in die zin dat het een enorm manipulatieve, politieke uitspraak is van die Franse minister, die geheel in de traditie past van het zoveel mogelijk de eigen belangen behartigen. BLEGH!!!. En niet gaan minnen, want ik ben geen Wilders-fan.
-
Word een beetje vervelend van de zieke bangmakerij over het 'collectief' genaamd de Islam van de Heer Wilders , immer als ik Geert mag geloven zijn de Moslims een Borg collectief die ons aan het assimileren zijn ...
-
2141 december 2011 03:01 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Weten jullie wat nu het grappige is van het hele verhaal??? De meeste stumpers hierboven lopen zo af te geven op Wilders, dat ze het hele verhaal kwijt zijn hahahahahahaha geweldig. Als dit de maatstaf is van de gemiddelde Nederlandse burger, zijn wij er echt slecht aan toe. Het probleem van Nederland is het gemiddelde IQ van de mensen zoals hierboven. Dank U
ps, ben absoluut geen Wilders fan -
'ziekelijke bangmaker' ?
Dat heeft Alain Juppé dan met Wilders gemeen!!!!!! -
Aan de ene kant heeft ie gelijk, aan de andere kant voegt hij er zelf wat bangmakerij aan toe...
rare uitspraak. -
''De Franse minister van Buitenlandse Zaken Alain Juppé doet aan ziekelijke bangmakerij'', zei de grootste islamofoob van Nederland.
-
Onze botte, limburgse stinkkaasboer, van joods-Nl Indische komaf, heeft weer wat te mekkeren. In plaats van structurele oplossingen. Onze geblondeerde pias geeft weer af op anderen, maar doet precies hetzelfde hier. Een echte leider die boven dat politieke gekonkel staat moeten we hebben.
-
Zegt de ene ziekelijke bangmaker over de andere bangmaker..........
-
De euro is een grap; 1-0 voor Wilders
De reden is dat een aantal landen weinig bijdrage of zelfs de boel belazeren; 2-1 voor Wilders.
Het wordt in stand gehouden door mensen die veel eigenbelangen in Brussel of bij de banken hebben; 3-0 voor Wilders.
Op een gegeven moment moet je wel gaan roeptoeteren, anders wordt er niemand wakker. -
2-0 bedoel ik
-
Een duidelijk geval van projectie.
-
't moet niet veel gekker worden, Wilders die iemand beschuldigd van bangmakerij.
Ik vrees dat de Fransman gelijk heeft, maar hoop niet dat ie 't krijgt. -
Klinkt weer erg anti europa. Hoe kan het dan in hemelsnaam dat de PVV een van de meest pro europa kabinetten ooit in het zadel houd?
-
@224 het is niet van belang of en wie gelijk heeft! Het probleem is dat er door alle negatieve berichtgeving een totale negatieve beleving/ stemming ontstaat waar Jan met de pet gek van wordt en geen afstand meer van kan doen. Je ziet het overal, het wordt je door de keel geduwd. Ik ben niet voor sencuur maar dat zou nu zoveel rust geven en daarmee zouden vele problemen bijna weg gerelativeerd worden. Vandaar zijn opmerking, vermoed ik
-
"Ziekelijke bangmakerij", haha, heeft hij het nu over zichzelf of wah...
-
Wildrs die een ander van bangmakerij beschuldigt? Goeie grap. Hij zou eens in de spiegel moeten kijken.
-
Hoe omschrijft Geert zichzelf eigenlijk?
............ een blonde god? -
Zijn de onnozele reacties hierboven alleen maar geplaatst omdat een PVV'er zijn bek lostrekt?
Wilders heeft hier gelijk.
(Geen Wildersfan)
Wilders dit, Wilders dat,
Geertje mag misschien een islamofoob zijn, maar de meeste van de mensen hier zijn PVV-foob. -
"ziekelijke bangmaker", "knoflooklanden".....maaaar we zeggen wél "U" tegen de juf.
Wilders is een haatzaaiende charlatan. Kankeren op de EU maar wel gewoon meedoen met Rutte en vooral profiteren. -
'U' bent een ziekelijke bangmaker. Wel een beetje respect, meneer Wilders!
-
Wie is nu een ziekelijk bangmaker? De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!!!
-
Echt politieke en opbouwende uitspraken weer van Wilders. Daar heb je wat aan!
-
Ik denk dat we uit moeten gaan kijken met onze berichtjes... zouden we t.z.t. nog wel eens voor aangehouden kunnen worden.
-
Denk niet dat Cohen dat zou durven. Die drinkt liever thee met stuisvogels.
-
@236 Cohen zou (wetende dat we straks weer moeten samenwerken met de fransen) op een beschaafde toon zeggen wat hij er van vindt.
-
Och, het wordt pas leuk als Geertje Obama een excuusneger gaat noemen, bij Merkel zn grootvaders fiets gaat terugvragen en Poetin een dronkaard noemt. Deze man is totaal ongeschikt voor de politiek. Zielepoot dat ie er is.
-
Niet goed: toon (niet respectvol, niet politicuswaardig: iconomydowngrade voor wilders). Niet goed: oorlogsdreiging is terecht (Geert zo eens 'In Europa van Geert Mak moeten lezen, elke grote wereldoorlog kent een directe relatie met het 'settlen van een financiele disbalans'. Oa Amerika heeft een oorlog nodig, maar inmiddels de fransen ook, dadelijk alle landen). Wel: correct: hoogtijd dat we een lokale munt NAAST de euro introduceren, die kunnen we gewoon op de chipknip zetten, euro gaat over de betaalpas. #Floragulden #Deniesa #Iconomy Al met al een stevige downgrade voor Geert (mbt wijsheid en sociale vaardigheid, disharmonie creatie).
-
Ik heb liever Geert Mak dan Wilders...
-
2411 december 2011 08:42 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Hierin heeft meneer Wilders wel gelijk.
Maar het zijn de Fransen, die overdrijven wel vaker en zijn van nature nogal sceptisch. Dus neem ik die uitspraken niet zo serieus van Juppe -
2431 december 2011 08:52 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Het is waar dat de Fransen wild rond zich heen slaan.
Het is verkiezingstijd in Frankrijk en dan moet kennelijk iedere kans benut worden om ruften te laten.
Het grote conditioneren en manipuleren is daarbij kennelijk geoorloofd en er zijn hele volksstammen die erin trappen..
Kijk eens naar het kamp van Francois Hollande bij monde van Arnaud Montebourg die rammelt op de borst van soevereiniteit, Duitsland schoffeert, maar wel de schuld wil mutualiseren/ over de heg flikkeren.
En ja, Alain Juppé roffelt de trom en schetst een oneigenlijk doemscenario, allemaal ingegeven door het manipuleren en conditioneren van de bevolking.
Het is werkelijk bij de wilde konijnen af.
Landen moeten beseffen dat je niet meer kan blijven uitgeven dan dat er binnenkomt, daar begint het gewoon mee! Daarbij past de wil niet om je vuile was over je landsgrens te flikkeren om het daar te laten reinigen. -
Weer een woord voor de dikke vandale "knoflooklanden". Brilliant!
Op het statement dat nl beter af zou zijn zonder de euro na, heeft ie dan wel weer gelijk die Geert. -
Pas op, er zijn bangmakers in ons midden :-)
-
Waarom verf je je haar nou blond... probeer Geert met zwart grijs haar voor te stellen... o jee dan lijkt hij niet meer op Henk..denk ook niet dat Ingrid hem nog leuk zal vinden... Eerst schrijft hij zich in bij een club wetende dat hij heel t seizoen niet aan de bak mag komen om vervolgens vanaf de reservebank te gaan klagen hoe slecht het spel is.
-
Knoflooklanden...?! D'r zit meer echtheid in een blond teentje knoflook dan in je hele lijf, Geert. Maar goed, de domme lachers heb je met deze pejoratieve en demagogische kreet zeker weer aan jouw kant.
-
2491 december 2011 09:15 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Hoewel ik het in dit geval wel eens ben met 'm blijf ik de keuze van bewoordingen niet bepaald gevuld van respect.
-
die roeptoeter moet zijn bek eens houden.
ik gebruik hier bewust wat grove taal. Zoals de PVV zich opstelt en soms zelf de grove taal niet schuwt, dan kunnen ze een koekje van eigen deeg verwachten -
Ik ben echt met stomheid geslagen....
eerst doet de pvv een motie inbrengen om "U" terug in het klaslokaal te brengen, en nu beschuldigen ze iemand van bangmakerij...... Hebben ze geen spiegels bij het PVV kantoor? -
Over ziekekelijke bangmakerij gesproken...
De pot verwijt de ketel..
Wie maakt heel Nederland nu bang... -
Knoflooklandjes... Pfff wat een sukkel.
Doe es even normaal man, om maar met z'n eigen worden te spreken.. -
knoflooklanden voor iedere burger in nl begrijpbaar, over welke lande we het dan hebben!!!!!! veel nedelanders weten nederland nog eens niet nederland op de kaart te liggen,laat staan italie spanje,griekland,enz???
-
Wat een etter is Wilders toch!! Moet hij iedereen uitschelden kan hij niet is normaal over iemand praten!! Het blijft toch iemand die ons kand "vertegenwoordigt" hoe erg het ook is!! Wie is er nou ziekelijk? Schande!!!
-
*land ipv kand..^^
-
en wij zijn de kaaskoppen,altijd zo geweest? phoe,phoe,echt iets om je eigen druk over te maken?
-
Grote bedragen geld stelen van de belastingslaven van 1 land en het aan de heersers van een ander land geven, is het recept voor oorlog en het is ongelofelijk dat altijd beweerd is dat het geweld van de EU met hun vrijhandelsbeperkingen en afpersingen nodig was voor vrede te brengen. Hoe dom en goedgelovig kunnen de zelfopofferings EUSSR slaven zijn, vraag je je wel eens af?
-
Ja hoor, Wilders is weer de gebeten hond. Ik lees hier allerlei blablabla (onzin dus) maar de mensen worden zo emotioneel, dat ze nog niet eens reageren op WAT Wilders zegt. Ik ben van mening dat Wilders in deze voor 200% gelijk heeft.De Franse minster heeft hier een heel groot belang in. De Euro was een wens van Frankrijk, deze moet dus koste wat kost in stand blijven. Bovendien staat de franse economie er ook niet al best voor. Reden om chantage te plegen, want anders kan ik het niet nomen. Maar om nog even op Wilders terug te komen; ook over de heer Frits Bolkestein viel iedereen midden jaren '80, begin jaren '90 heen, tot zelfs begin deze eeuw, werd de goede man gesommeerd om zijn mond te houden over Zuid-Europa, hoewel hij talloze malen gewaarschuwd had voor de risco's, maar zie nu eens wie er gelijk heeft? Juist: Bolkestein! En zo zal het ook gaan met Wilders, eens zullen ze/we het gelijk van Wilders moeten erkennen, maar dan is het hoogstwaarschijnlijk al te laat.Dus beste mensen, eerst goed lezen, en niet gelijk zinloos, emotioneel geblaat uitslaan en op de man spelen!
-
Wordt het niet tijd dat de Heer Wilders gewoon eens even wat anders gaat doen?
-
Wat een windbuil die Wilders! Hij blijft mij elke dag opnieuw met bijna al zijn uitspraken verbazen. Ik hoor hem alleen maar kritiek spuien op alles om hem heen maar heb hem nog nooit maar dan nog nooit met een goed alternatief ergens voor horen komen! "Ziekelijke bangmakerij" is een term die eigenlijk op hem zelf zou slaan. Nog nooit is er iemand geweest die de mensheid zo ziekelijk bang heeft proberen te maken voor: moslims, buitenlandse vluchtelingen, de euro, kunst en cultuur. Zijn beleid is: Hoe krijg ik Henk & Ingrid bang! De geschiedenis heeft geleerd dat bange mensen stemmen en macht opleveren. Heerlijk achterover leunend met de kont op het pluche en de voetjes op tafel verbaal incontinent zitten wezen. Geen beleid kunnen maken, maar wel bang maken. Kritiek leveren en bang maken zonder goede alternatieven. En zo iemand durft een ander van "ziekelijke bangmakerij" te beschuldigen! Laat me niet lachen! (valt ook niks te lachen)
-
@255 precies, de Wilders stemmers...
-
Als jullie stelletje mafkezen jullie zuurverdiende geld liever in die bodemloze putten willen blijven gooien dan zegt dat meer over jullie dan over meneer wildere zet die ooglappen af want gelijk heeft hij
-
@260 eindelijk is iemand met een fris,gezond verstand?
-
Bedoel wildere en oogkappen
-
Wat lachwekkend hier, Wilders blabla, zelfs de historie moet er bij geroepen worden om het enigzins intelligent te laten lijken.
Blijf lekker betalen met zijn allen en ga niet lopen zeiken op 1 persoon, kijk trots naar de tv en geniet van onze mp bij Obama op schoot, het kostte slechts miljoenen en een paar mensenlevens.
Daar doen we alles voor, met onze online intelligentie.
Gelukkig zijn de mensen die er toe doen wel aan het werk. -
@260 verder alles goed, Übermann?
-
De pot verwijt de ketel...
-
@262 je begint over de geschiedenis heeft ons geleerd, wat leerde ons de geschiedenis DE GRIEKEN EN ROMEINEN!!!!!
-
Ga er maar vanuit dat alles wat-ie roept puur is om z'n niet al te intelligente aanhang te behagen.
-
@270 vergeet de rovende en slavenhandelende HOLLANDERS niet.....
-
@265, dank je!
-
@271 en dat zegt iemand die zich ietsmetlaarzenpoetsen noemt zal wel je beroepskeuze zijn wat je bij het uwv hebt aangegeven
-
@271hey kom naar het station NU mn laarzen zijn vies
-
@272 ze hebben het hier over de knoflooklanden!!!
-
@268, hahaha, gelukkig voel ik het zelf niet zo. bestudeer eerst maar eens de gescheidenis en volg het nieuws een beetje beter, voordat je jezelf zogenaamd beter/socialer voordoet dan je bent. We spreken elkaar nog wel bij de voedselbank, kijken of je me dan nog zo emotioneel voor nazi uitmaakt.
-
@272 flikker dan op uit nederland en ga lekker bij je moslim broeders bommen zitten maken
klagen over hollanders maar die betalen wel jouw uitkering schooier -
O God, en moeten wij Wilders dan geloven? Wat doet hij zelf dan in Nederland? Hele volken tegen elkaar ophitsen en ga zo maar door.
Trouwens, geef mijn diner maar met knoflook. De gastronomie smaakt beter. -
....uh...Greet herkende iets?
-
@212
Dus dat is het! Wilders is natuurlijk een manipulerende populist! Hij dacht de enige te zijn maar nu is er weer iemand hem voor geweest op een gebied waar hij nog niet aan gedacht heeft!! Hij is dus eigenlijk gewoon jaloers? Want oke Nederland is niet zo groot maar Wilders maakt (althans doet zijn best), om volledige groepen Nederlanders ook bang te maken voor de invloed van de Islam! Ach ja het blijft een tireste vent!
En je kunt het met die Fransman oneens zijn, maar de meeste oorlogen zijn gevochten in een tijd dat een land in financiele problemen verkeerde! Dus.... zo heel erg ongelijk hoeft deze mnister het niet te hebben! Timew will Tell -
ze hebben gelogen en bedrogen!!! en hier hoeft de burger niet voor te bloeien!!
-
Een psychologisch gegeven dat je helaas maar al te vaak tegenkomt bij onbewuste levende onbenullen: anderen kwijlend dát kwalijk nemen, waar ze zichzelf aan schuldigmaken.
-
Pssst....weten jullie waarom Wilders (Mozart) zo tegen buitenlanders is?
Niet? Nu, dan zal ik het maar vertellen he!
Op een dag kwam hij thuis van zijn werk en toen betrapte hij een ex vriendin van hem tijdens het gangbangen met een paar negers, een paar turken en enkele marrokanen. Hij zag dat zijn toenmalige liefde heel erg aan het genieten was. Sindsdien moet hij niets hebben van buitenlanders. -
@260 Wie weet krijgt Wilders ooit eens gelijk over bepaalde economische of politieke vraagstukken, who knows....
Maar wat we wel al zeker weten is dat hij met de PVV een grote rol hebben gespeeld in het wederzijds respect en fatsoen naar een nieuw dieptepunt te brengen. Niet te vergeten de grote portie polarisatie door angst.
Dus dat stoot de meeste mensen hier tegen het zere been, juist het meest asociale figuur in tijden in de politiek, gaat anderen mensen vertellen dat ze respect moeten hebben. En als je de eerste pagina's van zn programma leest, wordt je klaargestoomd voor een burgeroorlog, dus angst heeft hij ook goed in de smiezen. -
@284
pssssst weet je waarom wilders tegen buitenlanders is?
omdat jullie met 80% de criminaliteit voor jullie rekening nemen!!!!!
en uhm bij die gangbang was ik ook en....vraag aan je moeder of ze nederlands kan hygen @@@ -
....zegt de ziekelijke twitteraar... moet iedere natte scheet die Wilders laat in de pers. Doet het er iets toe wat deze geblondeerde drol vindt?
-
ziekelijke bangmakerij
It takes one to know one... -
Oh help stop de Islamitisering van Nederland we moeten terug naar de gulden voor alles te laat is. Het respect is verdwenen we moeten meer politie om al die criminelen hier te stoppen. Overal zijn terroristen kijk maar naar mijn film! Volg mij kinderen alleen ik kan u nog redden van al het kwaad over onze grenzen.
-
Dit is dusdanig hypocriet dat het bijna komisch is. Bijna.
-
It takes one, to know one.
-
2921 december 2011 11:26 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@284 en @286 Doe es effe normaal joh!
We hadden hier trouwens afgesproken dat we Wilders niet meer in verband zouden brengen met sex. Dus ook niet de vrouw van of de moeder of of...
Overigens komt 80% van de meest stompzinnige opmerkingen op Nujij van Nederlanders .... Pffff zoiets? Cursusje statistiek gevolgd bij mevrouw Helder, "piccolo" (omen est nomen?). -
@293
doe es ff normaal joh
goed gevonden -
Dit is een duidelijk geval van reageren op je spiegelbeeld.
Herkenning, zogezegd... -
Het is heel simpel: als de euro explodeert krijgen Wilders en andere troebelwatervissers de wind in de zeilen, en dan is een oorlog niet ver meer. Ik zie Wilders nog wel een oorlog tegen Turkije beginnen.
Wilders voelt zich gewoon betrapt.
Het is was natuurlijk te simpel om te stellen dat afwijzing van die "Grondwet" meteen tot oorlog zou lijden. Toch is er wel degelijk een verband als je kijkt naar al die bloedbaden in Europa in het nog niet eens zo heel verre verleden.
Wilders weet dat ook precies. Hij hoopt dat chaos tot een roep om een sterke man leidt, net als dat in de jaren '30 in Duitsland het geval was. Dan grijpt hij zijn kans! Het nare is dat dictators in het begin vaak heel populair zijn. Maar na verloop van tijd ontsporen ze steevast. -
Wilders goes abroad..............de ene ziekelijke bangmaker scheldt de andere ziekelijke bangmaker uit.
-
er was eens een verhaal over een pot en een ketel, en iets over zwart zien
-
De Pot verwijt de Ketel.......... is een oud gezegde maar geldt zeker voor die weirdo met dat geblondeerde haar van de PVV.
-
Ja mensen, het is weer tijd voor een nieuwsitem over Wilders!
Dus sluit u vooral aan in de rij en zeg collectief een cliche over Wilders.
Denk niet voor uzelf want dan zou u, ja u! wel eens buiten de boot kunnen vallen.
Stelletje schapen!
En dat verwijt een ander dat zijn uitspraken ondoordacht zijn..
Het minnetje zit hier rechts boven, druk snel zodat u veilig bent. -
De oplossing voor Geertje is de natte schetenslip. Hij probeert met oneliners keer op keer in de Dikke van Dale te komen.
-
@285, tja, het is maar net hoe je ziet, respect voor elkaar is jaren en jaren in de Nld samenleving ver te zoeken. Remember Balkenende, die opriep tot herstel van normen en waarden en niet onterecht. Als de samenleving zo tegen Wilders is, mopeten ze eerst maar eerst eens in de spiegel naar zichzelf kijken.Want...Wilders is mijns inziens een exponent van de Nederlandse samenleving, en waarschijnlijk reageren de meeste mensen hier daarom als door een wesp gestoken. Ze zien zichzelf en tja dat is niet echt prettig he? Want wij doen ons zo graag voor als een nijver tolerant volkje. forget it, want dit laatste is niet waar!
@292, Bolkestein heeft zijn mond binneskamers opengetrokken. Uiteraard wordt dat nooit bekend gemaakt. Hij is morrend akkord gegaan, omdat hij wel moest. En over opstappen gesproken. Je kunt wel opstappen, maar dan schiet je in eigen voet. Ik ben het zo vaak niet eens met besluiten op mijn werk en dat maak ik ook kenbaar,, maar dat is nog geen reden om om te stappen. Overigens is het niet hypocriet om van inzicht te veranderen, iedereen heeft daarmee te maken, maar blijkbaar zie jij dat anders. Overigens, pricipes zijn mooi, heel mooi zelfs, het vervelende is dat het geen brood op de plank brengt. Overigens, blijf ik van mening dat Wilders in dit geval gelijk heeft en dat men zich eens tot de inhoud van het gezegde moet beperken, i.p.v. allerlei emotionele onzin erbij te halen. En dat was de kern van mijn verhaal, misschien eens een punt een punt om daar eens goed over na te denken, i.p.v. van zo uit jlullie slof te schieten! -
@296
Wie nu zo gehersenspoeld is om Wilders met de jaren dertig in verband te brengen... had in de jaren dertig als gehersenspoelde met een gestrekte rechterarm een hoek van vijfenveertig graden gemaakt.
En ik stem VVD. Ben heel erg van het huishoudboekje op orde brengen. Van mij hadden ze 36 miljard euro mogen bezuiningen. En ik zit qua inkomen, een stuk onder modaal en heb dus niet met de portemonnai gestemd. -
Wie is dat eigenlijk " Wilders " Is dat een ontsnapte gek ?
-
Laatste reactie, en dan sluiten we dit onderwerp.
Die Fransen moeten gewoon hun knoflooksnavel houden. -
Gaap
-
Wilders moet maar eens een biertje komen drinken. Al dat gekanker hoort in de kroeg thuis, niet in de internationale diplomatieke arena waar we met verschillende achtergronden toch graag met elkaar in gesprek blijven.
-
@ 306 en 307
Zie reactie 305 -
@308 Dat bepaal ik zelf vriend
-
helemaal mee eens!
-
@310
Met mij of met met Barpraatjes? -
@311 Maar jij mag wel blijven posten ??
-
Sorry hoor... was een grapje.
-
@311, met jou uiteraard.
-
Wilders heeft 100% gelijk in deze.
-
Waarom hebben we Cohen nog niet gehoord hier over , of pechthold ,of Sap.
Oh sorry sap houd van oorlog en mensen op missie sturen. -
Knoflooklanden? Ga snel je anus bleken kerel.
-
@302 Ik weet toch echt van mezelf dat ik zeer respectvol ben naar mijn medemens en het laatste wat ik doe is discrimineren.
Dus ik zie mij degelijk wel gerechtigd om hem als een ontzettende hypocriet neer te zetten. -
@315
Heeft Wilders volgens jou altijd gelijk? -
Waarom-ie toch zo opgewonden raakt als we m een NSB'er noemen, schiet mij maar lek. Hij doet de ene na de andere knoflanden-achtige uitspraak en dat vindt-ie geweldig.
Geert je bent de grootste NSB'er dat dit klompenland kent. -
@320
die! sorry :) 'die dit land kent' -
@320
Tamelijk onnozel.
Punt is dat als je maar vaak genoeg als NSB'er wordt weggezet, er vanzelf een gestoorde gek als Volkert van der Graaf echt gaat denken dat je een gevaarlijk tiran bent.
En als je maar vaak genoeg als NSB'er wordt weggezet loop je vanzelf een keer een tirannenmoordenaar als Volkert tegen het lijf.
De kans dat iemand zich bedreigd voelt door knoflook, is slechts denkbeeldig.
Maw: voor NSB'er uitgemaakt worden kan grote gevolgen hebben voor de gezondheid, en voor "Knoflook" uitgemaakt worden kan kent dat gevaar niet.
Voor een simpel door de publieke omroepen gehersenspoeld typje als jij, kan ik je bijdrage van de "Joodse" Max Pam columnist aan het linkse Buitenhof aanraden.
Pam (zoals gezegd van Joodse komaf) stelt in zijn column dat als Anne Frank de Holocaust had overleeft, er een redelijke kans was geweest dat Geert Wilders haar bij zijn bezoek aan de Israelische Knesset had ontmoet.
Wilders willen besmeuren met de jaren dertig... getuigd van het hebben van weinig historisch besef, het hebben van weinig kritisch denkvermogen en het makkelijk te hersenspoelen zijn. -
@305
En jij moet maar jouw kaassnavel eens dichtspijkeren! -
@322 Mee eens, maar ben je wel met me eens dat Wilders exact hetzelfde doet en daarmee gekken zoals een breivik inspireren?
-
@322 Toevoeging: En een persoon als Wilders heeft een wereldwijd podium ipv iemand die wat op Nujij roept.
-
Juppe vind Geert ook een bangmaker dus wat is het probleem.
Bij WC eend vinden ze deze beide gewone schijtlijsters.
Dus kan men toch beter gewoon kip eten en en het PVV voedsel Het Plaatselijke Vee Voeder als zijnde niet te eten links laten liggen -
@322
Wie zijn wij om de diagnose van twee Noorse psychiaters te bestrijden. En Breivik leidt volgens hun aan paranoide schizofrenie.
Omdat men toch wel denkt dat schizofrenie voor een deel erfelijk is, en dat een griepvirus tijdens de zwangerschap ook een belangrijke rol speel, kunnen we toch niet beweren dat Wilders schuld heeft aan de problemen en de misdaden van Breivik?
Zonder de anti-islam retoriek van Wilders, was er wel iets anders geweest waardoor Breivik ging denken dat het Avondland (Europa) bedreigd werd.
Maw: ik zie geen causaal verband tussen woorden van Wilders en de daden van Breivik. Ook niet tussen de boeken van Hirschi Ali en de daden van Breivik.
Dit integenstelling tot de onnozele Tofik Dibi. Een man (nou ja) die op een afkeuringswaardige manier een tragedie en ellende om electorale redenen misbruikt. Maar wij Nujij-ers kunnen beter. -
@305
Mijn snavel is open, maar gebruiken kan ik hem niet. Mijn meesteres heeft er een paar uur geleden een enorme gag ingedrukt. Mag gelukkig nog wel internetten. -
Waarom gaat de gehele discussie nu weer over Wilders, zijn aanhangers en zijn tegenstanders? Feit is dat ik het zelden eens ben met Wilders, vooral omdat hij zich meestal niet laat tegenhouden door enige kennis van zaken, maar hij hier gewoon gelijk heeft.
De heer Juppé gebruikt bangmakerij om een discussie te winnen/duitsers te overtuigen. Dat mag natuurlijk nooit de basis vormen van een debat. Wat er precies gebeurt als de euro valt weet niemand. Als iemand beweert dat hij of zij dit wel weet, is dat een typsich gevalletje van onvoldoende kennis van zaken zorgt voor zekerheid over een mening. Hoe meer kennis, hoe minder zekerheid, puur en alleen omdat het te ingewikkeld is.
Als econoom denk ik dat het opbreken van de euro op de korte termijn een heel erg dure stap zal zijn, waarbij de zwaarste klappen vallen bij de pensioenfondsen en dus bij iedereen die niet voldoende tijd meer heeft om daarop in te spelen (iedereen boven 40,45,50?). Op de lange termijn hoeft het niet slecht te zijn, zolang europa maar een "single market" blijft. Maar ondanks dat ik hier honderden onderzoeken over gelezen heb, en er zelf een aantal heb uitgevoerd/aan meegewerkt, durf niet te stellen dat ik de waarheid in pacht heb.
Wil ik wel bij opmerken dat iedereen die denkt dat het leven goedkoper wordt bij de herinvoering van een Nederlandse munt (gulden?), niet zo goed snapt hoe economie werkt. We krijgen dan een geheel nieuwe munt, met een geheel nieuwe waarde. Deze zal reëel gezien hoger liggen dan de waarde van de euro, dus import producten zullen goedkoper worden. Over het binnenlands prijspijl is niets zinnigs te zeggen, ook omdat de exportkracht sterk zal afnemen. -
Nu zit iedereen nog broederlijk te 'discussiëren' op zoiets als nujij maar over een jaartje of zo (of zelfs nog korter) dan slaan we elkaar dierlijk bruut de hersens in.
Dat alles is het logische gevolg van dat utopische maakbaarheidsproject dat luistert naar de naam 'Euro'. En dat hele financiële kapitalisme van de laatste dertig jaar veroorzaakt een dusdanig middelpuntvliedende kracht dat alles wat 'staat' heet op niet al te lange termijn zal verdwijnen. -
@329 Het punt is denk ik niet of Wilders hier gelijk in heeft (dat heeft hij ook in dit geval), maar het gaat erom dat het net specifiek Wilders is die deze opmerking plaatst.... Je weet wel, de man die groot geworden is met angst zaaien.
Als je me niet gelooft? Lees de eerste paar pagina's van zijn partijprogramma en visie maar eens. Had zo de intro kunnen zijn voor een spannende oorlogsfilm. -
Alain Juppé begrijpt het beter dan Mr. Blue Eyes.
-
Het is wel erg met je gesteld als je splinter bij de ander ziet en de balk bij je zelf niet meer. Sneu type die Wilders!!
-
Die Fransen dreigden in het verleden ook met oorlog als het hun slecht ging. Zo zijn zij rechtstreeks als hoofdschuldigen aan te wijzen voor WOI.
-
@330
Ja, het is betreurenswaardig dat nu juist het meer weldenkende deel van politiek Nederland het op dit punt laat afweten. En dan denk ik natuurlijk aan de Pechtolds, de Saps en de Cohens in dat wonderschone Hollandse landschap van Den Haag. -
@329
Ik meen dat de effecten van het eventueel opsplitsen van de €uro wel zullen meevallen.
U heeft het over herinvoeren van de gulden, maar dat is niet echt een reële optie, ik denk dat de meesten die het daarover hebben eigenlijk een afspliting bedoelen met landen met een redelijk vergelijkbare economie, een vergelijkbaar financieel statuut, een goede rating dus die onder elkaar wel afspraken kunnen maken en zich er vervolgens aan houden.
Het in stand houden van de huidige omvang is een leegloop van welvaart vanuit
die landen naar behoeftigen. Dat opgeteld is ook mega kostbaar.
Economen weten dit ook, onafhankelijke economen staan kritischer tegenover het volharden dan de niet onafhankelijken, gebaseerd op dezelfde rapportages en onderzoeken.
U hoeft het veld ervan maar te overzien en dan blijkt dat het alle kanten opgaat.
Zelf meen ik dat de angst voor het sterk oplopen van de koers van een afgescheiden €uro wel eens heel kon meevallen.
Bovendien is van belang welke landen er mee zullen doen en wat het export-percentage naar die landen bedraagt.
Met andere woorden als Duitsland meegaat en dat is Neerlands belangrijkste handelspartner zal het effect dus voor Nederland wel meevallen.
Mercedessen, Porsches, Audi's blijven de rijk geworden Aziaten en andere lieden toch wel rijden. Ook andere hoog-technologische activiteiten zullen er in geringere mate onder lijden.
Ik denk dat Juppé zwaar overdrijft en dat het stemmingmakerij is uit electoraal oogpunt.
Het is overduidelijk dat de Fransen concessies van Duitsland willen, schulden over de schutting lazeren en zo weinig mogelijk soevereiniteit inleveren.
Stel je toch eens voor dat ze budgettair evenwicht opgedrongen krijgen en niet zelf daarover mogen beslissen maar dat vanuit Brussel krijgen opgelegd.
Van Elders vanuit la France -
@334
Kletsmajoor.
Heb je eigenlijk wel ooit geschiednisles gehad of zat je nooit op een fatsoenlijke school?
Maar volgens mij zou zelfs jij het kunnen opzoeken op google. -
@335
Een holler vat dan Pechtold moet er nog gemaakt worden.
Groot dankzij de ontkenning van holocaust op het Armeense volk (met dank aan Koser Kaya) en het gekef tegen Wilders. -
337
Welzeker zijn de Fransen met de Duitsers en Oostenrijkers hoofdschuldig aan WOI. En dankzij het "Dictaat van Versailles" - waar de Engelsen en Amerikanen nog tegen waaschuwden - kun je de Fransen ook een indirecte schuld voor WOII geven. -
@338
In holle vaten past veel drank en verstrooiing.
@336
Helder en geheel akkoord. -
@334 Gelukkig krijgt men tegenwoordig beter onderwijs op de middelbare school. Iets wat jij blijkbaar niet hebt gehad. Ik stel voor dat je het VWO examen boek "De andere waarheid, een andere visie op het onstaan van de Eerste Wereldoorlog" van J.H.J. Andriessen es bestudeert.
-
@337
-
Waarom toch altijd de mening van deze bijzonder domme, rancuneuze, infantiele beunhaas erbij halen.
Verder moet ik er wel om lachen...wilders die iemand een bangmaker noemt...het gore lef van wilders....
Hoe dan ook..liever een bangmaker dan een ruggegraatsloze haatzaaier. -
@343
Allemaal leuk en wel die aantijgingen maar wat belangrijker is, is de vraag of Juppé inderdaad een bangmaker is met zijn uitlatingen over de crisis in Europa. -
It takes one to know one;)
-
Gaap, bestaat intelligentie tegenwoordig uit referen of aantonen hoe hard je wel niet op woordjes van een ander geleerd hebt?
Een slim mens heeft een eigen visie, maar dat is te moeilijk voor de zwaar door de overheid gesubsidieerde kindertjes.
Die zien alle afwijkende als een gevaar, en gaan respectloos roeptoeteren -
Als de expert het al zegt, dan zal het wel zo zijn.
-
Wat is "Mozartkapsel" in 't Frans?
-
@313 Misschien handig als een grapje de volgende keer niet op een oukaze lijkt.
-
@349
Ja, maar die serieuze toon was in combinatie met die platte anti-Franse tekst nou juist waarom ik zelf moest grinniken toen ik het intypte... mensen op het verkeerde been zetten... soort van kleine digitale practical joke. -
@350 Ik snapte je ook wel maar je begrijpt mijn reactie, juist omdat ik je niet ken, toch ook ?
-
Jaha, met name Reactie 309 vond ik grappig. Had ik mooi op voort kunnen borduren. Met een reachtie als "@309, wat begrijp je niet aan reactie @305?"
Zaakje een beetje op de kop zetten is gewoon lachen. Weet je wat ook voor een komisch misverstand zorgt? Iets doen waarvoor je sorry zou moeten zeggen (bijvoorbeeld als je te laat komt) maar in plaats van dat je je excuses aanbiedt, zelf met teksten "zand erover" aankomen. -
@352 Relativeren is een kunst. Maar als je elkaar niet kent is grapjes maken en afgeleide fun een beetje gratuit zeker achteraf geredeneerd.
Ik hoor toch niet graag een ander zeggen dat ik iets niet mag zeggen. Reageer dan maar liever inhoudelijk ok ? -
Eindelijk praat geert over iets waar hij heel veel verstand en belang bij heeft
Ziekelijke bangmakerij, inderdaad geert meer doe jij niet.
Weet je ook waarom, omdat je zelf ziekelijk bang bent. -
groots weer van een clown die zelf niks anders doet dan mensen bang maken
-
tja geert als je niet snapt wat er gezegd wordt dan maar iets doms er achteraan schreeuwen dat deden wij vroeger op de kleuterschool ook
Stijgers in Economie
Italië dreigt Duitsland met uittreding als...
De Italiaanse premier Mario Monti (L) en de...
5 uur 50 minuten geleden door Bomba89
'Trage bankrun' eurozone al gaande
De signalen nemen toe dat een 'trage...
6 uur 20 minuten geleden door Hans
Shell zet teerzanden in Canada te koop
Shell heeft het teerzandenproject Orion in...
7 uur 20 minuten geleden door Zwijgen is toe.......
'Krimp economie neemt af'
De Nederlandse economie krimpt in juni...
13 uur 18 minuten geleden door nouffwatandersoftochniet
Dr. Doom: ' Griekse exit goed voor euro '
Marc Faber laat bij CNBC weten dat de...
1 dag 6 uur geleden door Mr.Q
Best gewaardeerd
Bolkestein wil onderzoek naar eigen munt
Nederland zou zo snel mogelijk een...
5 dagen geleden door Wij zijn er klaar mee!
'Ellende niet te overzien bij einde...
Het nieuwe permanente noodfonds voor de...
6 dagen geleden door pieter.s
Zwitsers maken actieplan voor val euro
Hoewel Zwitserland er niet van uitgaat dat...
1 dag 11 uur geleden door tisso
Griekse banken krijgen 18 miljard van Europa
"banks are to receive a €18 billion ($23...
1 dag 6 uur geleden door Web3.0gebruiker
Ruime meerderheid Tweede Kamer maakt einde...
Omdat Nederland in tegenstelling tot...
3 dagen geleden door jacob's ladder

