ohohoh.. met zekere terughoudendheid wacht ik de langere termijn effekten af....áls we de resultaten te horen krijgen tenminste..
Sorteer op:
-
14 maart 2009 15:32 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Wat kan de overheid goed liegen. Landelijk maar een opkomst van 20%. Dat is 20% te veel om je te laten vergiftigen. Kijk naar de cijfers in Amerika.....Spul is niet eens getest. Zelfs niet op dieren, maar nu wel op kinderen.
-
@jurkje
Niet getest? Doe je huiswerk eerst eens voordat je begint de brullen.
http://clinicaltrials.gov/ct2/results?term=cerv...
Dit was overigens zo te vinden met google, dat kun jij ook. -
@ 1 en 2 onzin
spul is wel getest.
zelf geen dochter zeker?
(steeds grotere ) kans op baarmoederhalskanker dus maar laten gebeuren??
phew , ik sta niet graag in jullie schoenen.
het is een virus, een SOA .
en wat als..?
Gevolgen op de lange termijn.....
hoelang loopt Nederland achter?
\Ga daar maar eens naar kijken en gevolgen van baar,oederhalskanker zijnte verwaarlozen zeker???
Kosten
Kosten opname baarmoederhalskanker, specialisten meegewogen, controles, medicaties ?
PLus min plus min. DOEN dus. -
Jullie goedgelovige mensen. De farmaceutische industrie is een goedlopende geld verdiende sector. Jullie geloven zeker ook in 9/11. Allemaal eerlijke onderzoeken. Iedereen kan zeggen en schrijven dat er onderzoek is gedaan. Maar toe maar, we gaan het zien. Hopelijk hebben jullie gelijk.
-
#4
Niet te hopen dat jij je dochter er heen hebt gestuurd.
Tuurlijk is het spul getest; op ratten en cavia's maar niet op meisjes in de groei. Logisch, daar stelt geen moeder zijn kind aan bloot.
De bijwerkingen kunnen zeer heftig zijn en er zijn al een aantal meiden overleden die allemaal de intentingen hebben gehad (toeval??) Het maakt de heren farmaceutici geen flikker uit, die hebben op deze dag 13.000 x € 300,- opgestreken. Kassa! -
74 maart 2009 16:32 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@jurkje
Natuurlijk jurkje, natuurlijk, je hebt helemaal gelijk, hoe kan ik zo dom zijn om dit klakkeloos te geloven. De FDA speelt onder één hoedje met de farma maffia en de NWO om de wereld bevolking ziek te houden en uit te moorden. Dat is natuurlijk de enig mogelijke conclusie die te trekken valt...zucht.
@ook leuk
"Het maakt de heren farmaceutici geen flikker uit, die hebben op deze dag
13.000 x € 300,- opgestreken. Kassa! "
En reken eens de kosten uit voor de productie van dit vaccin. Neem hierin wel de ontwikkelkosten mee van het vaccin, kosten van de tientallen trials en de verliezen van producten die niet op de markt gekomen zijn. -
#8
Zal het misschien € 250 zijn. Voor die zgn. trials krijgen ze gewoon subsidie.
Ze zijn vol-le-dig binnengelopen op anti-depressiva. Als zij de kans krijgen gaan ze hier nog veel meer op verdienen, omdat er nu eenmaal meer 12 jarige meisjes zijn dan depresievelingen.
Lees je eens in her en der op internet, dan zul je verbaasd zijn. -
104 maart 2009 16:47 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@ook leuk
"Zal het misschien € 250 zijn. Voor die zgn. trials krijgen ze gewoon subsidie. "
Jij hebt dus geen idee wat de ontwikkelkosten van een medicijn zijn en subsidie voor trials? Soms, meestal niet.
"Lees je eens in her en der op internet, dan zul je verbaasd zijn. "
Is niet nodig, ik kan zelf de cijfers wel vinden bij mijn werkgever. Ik kan je garanderen dat jij van de ontwikkelkosten minimaal 250 jaar zeer riant van kan leven.
@§§§§§
"Zo min mogelijk ontwikkelingskosten, een zo kort mogelijk dure testfase, des te eerder wordt er weer verdiend. "
En dat is dus het verschil met b.v. Philips en een (bio)farmaceut. Een farmaceut heeft niet de luxe om te snijden in de ontwikkelkosten/test fases. Dat jij dat niet weet is niet verwonderlijk, jij werkt er niet. Bovendien hijgt er altijd een octrooi in de nek van het bedrijf wat na 20 jaar verloopt, als je hier een gemiddelde ontwikkeltijd (inclusief testfase) van 15 jaar tegenover houdt, heb je dus maar 5 jaar om het terug te verdienen en geld over te houden voor nieuwe producten. -
#11 Wat betreft de kosten om het middel te produceren en te ontwikkelen e.d.
helemaal met je eens.Toch kunnen de kosten nog aanzienlijk stijgen je vergat namelijk te vermelden dat er hoogstwaarschijnlijk ook nog wel wat schadeclaims zullen volgen ten gevolge van de negatieve bijwerkingen die het product kan voortbrengen. -
#11
Oh, het is je werkgever. Nee nu snap ik je reactie.
Loyaliteit is belangrijker dan objectiviteit. En het brengt brood op de plank natuurlijk -
ja hoor het is daarom dat ik zijn produkt in diskrediet breng.......
-
154 maart 2009 18:20 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
oh dit is ook leuk nu ben ik mis met de cijfertjes,wie niet in deze dagen.
Sorry ook leuk -
@ook leuk
Ik loyaal aan mijn werkgever? When hell freezes over zeggen ze zo mooi in het Engels. Ik ben uitsluitend loyaal aan mijn vak, bioprocestechnologie, niet mijn werkgever.
@§§§§§
Je hebt gelijk...zucht. -
Beste mensen,
we kunnen wel bijdehand tegen elkaar zijn, maar dat is volgens mij bij dit onderwerp helemaal niet juist. Zeker niet tegen over onze dochters, maar ook niet tegenover de overheid, die er gewoon een potje van maken.
Want lees deze link en dan hoop ik dat iedereen die dit leest, zijn dochter niet voor de tweede en derde keer laat inspuiten met zware metalen als natriumboraat
http://natriumbicarbonaat-info.blogspot.com/200...
Mijn zorg zit op twee vlakken, ten eerste dat er bewijzen zijn en dat er met onze dochters wordt geexperimenteerd, terwijl in de US er veel bijwerkingen zijn geconstateerd, en zelfs zijn er meisjes overleden, google maar!!
Maar ook het proces dat de overheid doorloopt bij het onderzoeken naar een vaccin, het proces is op z'n minst duister en zeker niet onafhankelijk, ook al willen ze dat heel graag vertellen dat dat wel zo is, want waarom is er zo'n matige tot slechte communicatie over de bijwerkingen. Want de bijwerkingen worden behoorlijk onder de pet gehouden!!
Geloof de overheid niet zomaar is mijn stelling, ze worden helaas door de farmaceuten gepamperd en kiezen voor hun carriere en niet voor de gezondheid van uw dochter! -
#18 Zware metalen als natriumboraat? Verklaar u nader.
-
Verwijderd door redactie
-
215 maart 2009 09:05 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
225 maart 2009 09:08 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@8 "De FDA speelt onder één hoedje met de farma maffia..."
Eindelijk zie je het licht :) -
@11 zolang de farmaceutische industrie 2x zoveel spendeert aan marketing dan aan ontwikkeling, heb ik geen hoge pet op van de werkzaamheid, en vooral van de onschadelijkheid van hun artikelen. Een groot deel van dat geld wordt besteed aan het omkopen van functionarissen om toelating te forceren.
-
@arcadissomo
Natuurlijk, geen enkel medicijn werkt want we geven maar de helft uit aan onderzoek. De "farma maffia" wil ons alleen maar ziek houden, toch?
Te merken dat je de verkeerde websites bezoekt en duidelijk geen kennis hebt van hoe het werkelijk gaat, jammer. -
@25 Het is regelmatig op TV te zien en in de krant te lezen 'hoe het werkelijk gaat' en dat is geen pretje om te zien. Omkoperij van dokters en overheidsfunctionarissen en politieke druk. Allemaal om kaskrakers van de farmaceutische industrie erdoor te drukken. Dokters worden betaald om onderzoeken te vervalsen en negatieve bijwerkingen te verdoezelen en hun handtekening onder 'onderzoeken' te plaatsen waar ze niet bij betrokken zijn. Overheidsfunctionarissen worden betaald om middelen positief te beoordelen.
Nu weer zo'n walgelijke reclamecampagne waarbij iedereen opgeroepen wordt hun dochtertjes te laten inspuiten met een middel waarover in het publieke domein gemene bijwerkingen zijn gemeld. "Je wilt toch niets liever dan je kind te beschermen tegen kanker?"
Maar, oh nee, wij zijn leken en kunnen daar niet over oordelen.
Nou, zodra je merkt dat de industrie en overheid niet integer en onbetrouwbaar en corrupt zijn, blijft je weinig anders over dan op je eigen oordeel te vertrouwen.
Jammer dat ik die superwinsten genererende industrie niet meer vertrouw, maar daar hebben ze 't zelf naar gemaakt. -
@25 En, ja. Niets is zo winstgevend voor een 'farma maffia' zoals je ze zelf al noemt (pun intended :) als klantenbinding: niet genezen, maar alleen maar de symptomen bestrijden. En als 't even kan andere problemen veroorzaken waar je klant dan ook aan vast komt te zitten.
Het was niet voor niets (IG Farben, de voorloper van) Bayer dat Auschwitz financierde, zodat ze een populatie hadden waarop ongestraft medische proeven konden worden uitgevoerd.
Winst winst winst. Daar gaat het om. -
Wel typisch dat Ig Farben altijd weer boven komt drijven in dit soort discussies. Voor mij het teken om er mee te kappen. Arcadissimo, je bent een walgelijk figuur.
-
vreselijk al die meisjes als proefkonijn,
zelfde smerige fabrikant als vioxx,die zoveel schade claime had.
een middel wat helemaal nog niet goed getest is!!!!!
mijn dochter krijgen ze niet!!!!!!!
zeg t voort zeg t voort -
@28 Ja, wat een reden om persoonlijk te worden. Maar goed, je gaat je gang maar hoor, dag.
-
@30 Ja die Silversmurfer is me er een tweetje. Vandaar 666. Een beest. Je weet, beesten kunnen soms vreemd reageren op mensen.
-
Het ging over het inenten en niet om elkaar af te zeiken....! Mijn vraag is eigenlijk, kunnen we niet zorgen dat het inenten van meisjes van 12 jaar stopt, omdat het gewoon niet klopt, ongeacht of de farmaceuten er veel geld aan verdienen!
Want ik denk dat de overheid en de farmaceuten inspelen op de angst van ouders, die willen het graag goed doen voor hun kind. Maar in dit geval, is het moeilijk, want stel dat je het je de komende twintig jaar helpt tegen baarmoederhalskanker tegenover de bijwerkingen. Zelf zou ik het risico niet nemen en geloof in de zelfgenezende kracht van je lichaam, maar veel mensen geloven alleen nog maar in automatisering, chemie etc. omdat er zoveel input (marketing) is, zodat ze niet meer in zich zelf geloven maar geloven wat de televisie of de overheid vertelt.... -
Mijn dochter wacht met het maken van een keuze. Over een aantal jaren is er mogelijk meer ervaring en dan is het wellicht makkelijker om te kiezen. Mits ze dan nog niet sexueel actief is tenminste.
Gisteren kreeg ik info van mijn buurvrouw die werkzaam is in het ziekenhuis. Ik las dat wanneer men al besmet is en dan in laat enten er juist een verhoogde kans op kanker is van bijna 50%. Daar schrok ik enorm van. Je kunt dit virus namelijk ook heel makkelijk oplopen zonder sexueel contact. Gelukkig kun je je hier wel op laten testen voor je overgaat tot inenten.
En dan vind ik het schandelijk dat er hier en daar I-pods etc. verloot worden onder meiden die het volledige programma afmaken. Dat maakt niet dat je echt een weloverwogen keuze kunt maken. Belachelijk!
Stijgers in Gezondheid
'Besparing op hoortoestellen werkt...
De miljoenenbezuinigingen die in het...
6 uur 10 minuten geleden door Marhens
Vrouw komt terug uit Bijna Dood Ervaring,...
In februari 2006 werden Anita Moorjani's...
13 uur 7 minuten geleden door houtm035
Best gewaardeerd
Stop HPV-vaccin NU!
In navolging van het Frans parlement om het...
1 dag 6 uur geleden door Schorpioen
Tien gezonde en lekkere vega snacks voor...
Schaaltje olijven zat? 10 keer anders.
6 dagen geleden door Frissewind
De link tussen gezonde grond en gezonde...
Mensen worden gezond van grazen tussen...
3 dagen geleden door Frissewind
Katholieke werkgevers in de VS willen niet...
Rooms-katholieke instellingen vinden dat de...
5 dagen geleden door akkers
Vrouw komt terug uit Bijna Dood Ervaring,...
In februari 2006 werden Anita Moorjani's...
13 uur 7 minuten geleden door houtm035

