De PVV vertelt slechts de halve waarheid over immigratie. Dat zegt PvdA-leider Job Cohen in een interview met NU.nl naar aanleiding van vragen van NUjij'ers.
Sorteer op:
-
Hij zou beter eerst eens naar zijn eigen stommiteiten kunnen kijken.
Dit is natuurlijk wel het makkelijkste wat je kunt doen: een andere partij naar voren schuiven om je eigen incompetentie te laten vervagen. -
mijnheer Cohen niemand schijnt u te willen hebben waarom stapt u niet gewoon op en neem agnes van de fnv mee het beste
-
Meneer Cohen, als u écht het beste voorhebt met Nederland, de Nederlanders en de PvdA, waarom blijft u dan aan?
-
Liever een incompetente Job, die in ieder geval een fijn mens is.
Dan een incompetente Geert die ook nog eens alleen maar one-liners kan
uitbrengen en mensen tegen elkaar uit kan spelen.
Nee, laat Job Cohen maar blijven.
Uiteindelijk de beste van dit rechtse leger mislukkelingen. -
Ja zou het mogelijk zijn dat ik tijdelijk een zetel krijg dan kan ik deze regering met de grond gelijk maken? Dan knip ik ze weg als een dor takje. Doen hoor want ik heb al grotere ratten klein gemaakt.
-
@804 inder daad laat job maar blijven.
hij is wel lid van de linker kant. -
Dat wordt lachen!
-
Cohen, vindt U de huidige politiek zinvol. En zo ja waarom?
-
Partij van Verraad, Partij van de Amsterdamskoffieleuter, Christelijke de-democratische a-socialen, verwen vooral dezelfde... Ze kunnen beter fuseren tot één partij: Partij ik weet niet hoe, maar ik vul toch me zakken!
-
DE PVDA HEEFT ALTIJD DE HALVE WAARHEID OVER IMMIGRATIE VERTELD DUS DE POT VERWIJT DE KETEL HE ZEGGEN ZE DAN
-
HAhahahahahah alsof Cohen zelf de gehele waarheid verteld?
-
PvdA Pap voor de Allochtonen
-
@812
Terug naar de kleuterschool! -
@810 niet de pvda maar het cda en vvd en hou er eens over op.
lezen en dan pas oordelen.
ik vraag me wel eens af hoe oud u bent want ik heb de immigratie mee
gemaakt ,en dat was onder van agt en wiegel.
en telkens die lul verhaaltjes van rechts dat maakt me kwaad.
blijkbaar willen ze de waarheid telkens verdraaien en dit duurd al zo lang.
dit moet geen terug komend verhaaltje worden. -
Zien jullie niet hoe we voor de gek worden gehouden door "immigratie"? Of "overbevolking"... Er heerst totaal geen overbevolking... Kijk eens verder dan wat de TV verteld... TV is geen wijsheid. Wijsheid is zelf ondervonden kennis.
Mensen gaan naar andere landen voor geld of oorlog. Oorlogen beginnen om geld en hebzucht. Waarom heb je geld nodig? Voor eten, drinken om te leven... Dat is wat zij doen, overleven! Overleven in een wereld waar geld macht heeft over mensen terwijl geld door mensen is ontworpen. Zodra het geld-systeem stopt, wereldwijd. Op dat moment stopt armoede en heeft een ieder eten. -
en waar zijn de antwoorden van Cohen????
-
@816 Zoekt en ge zult vinden!
ps Je hoeft niet ver te zoeken. Tip: Lees het artikel. -
aan nujij redactie. Waarom staat Cohen na 44 dagen nog steeds op de 'voorpagina'?
-
@810 ,u vergis zich en loopt in de val van het neo liberalisme dat was de oorzaak ,van agt en wiegel zij begonnen met de immigratie.
ik weet niet hoe oud u bent en misschien in de leugens van rechts trapte maar
het was toch echt rechts deze mensen waren hard nodig en hadden vooral
baantjes die wij niet wilde.
de pvda hoeft niets uit te leggen hoogstens hun slappe houding en het samen zetten van deze mensen in volks buurten waardoor er veel mensen uit bv
amsterdam naar almere zijn verhuist.
het is een verhaaltje van rechts die nog steeds wordt gelooft maar als je hier
je eens in ging verdiepen kom je tot andere conclusies.
de pvv heeft er ook de mond van maar niemand uit deze partij verteld de waarheid. -
82025 oktober 2011 21:42 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Heb een vraag voor Job; wanneer ga je nou eindelijk met pensioen?
-
@821 sterk hoor inhoudelijk klasse.
hoort wel bij de pvv.
wanneer gaat de pvv nou eens echt regeren en geen oneliners of inhoudloze
praatjes houden.
we wachten en wachten en ik denk dat het nooit komt. -
aardige man.......maar weg met dit draadje.....De permanente plaatsing geeft alleen maar aan, dat Nu Jij in feite alleen maar een PVDA programma is en dat kan toch niet de bedoeling zijn ?
-
PVV bashen lekker simpel. er zijn sinds WO2 maar weinig kabinetten geweest waar de PVDA of voorgangers geen deel van uitmaakten. Nee daar zijn we lekker mee opgeschoten.
-
@824 meer dan de de pvv ik weet niet hoe oud je bent,maar ga eens de boeken in dan kom je snel tot andere mening.
de pvv is een beetje te veel simpel en houd dat ook want ze hebben geen inhoud daar ligt al een groot verschil.
iets schrijven en niets weten over de geschiedenis vd pvda is ook dom.
het is niet mijn partij meer maar blijf wel de waarheid zien. -
82626 oktober 2011 19:00 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@825 jou waarheid is net zo subjectief als de mijne. Kijk gewoon naar de feiten.
-
82826 oktober 2011 21:44 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@826 & @828
Je stelt teleurgesteld te zijn dus je hebt bepaalde verwachtingen, deze zijn per definitie subjectief. Niet dat ik me niet in jouw verhaal kan vinden maar je vergeet volgens mij een natuurlijke principe, namelijk dat alles een tegenpool heeft. Deze + en - zorgen er voor dat alles stroomt in de richting van een ' balans' zonder deze ooit te bereiken (chaos), zonder dit principe zou er alleen 'niets' 'zijn'... -
83026 oktober 2011 22:27 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@830
Gedachten kunnen wel degelijk, subjectief gezien, nieuw zijn, dat is namelijk creativiteit. Of ze 'echt' nieuw zijn is maar net of je denkt dat we een vrije wil hebben of dat er sprake is van determinisme. Ik hang meer naar het laatste, dat wij de bouwstenen zijn van een kunstmatige intelligentie waarbij we op individueel niveau denken een vrije wil te hebben maar waarbij het eindresultaat op voorhand al vast staat.
Steek eens een joint op, dan zitten die herinneringen minder in de weg... -
83227 oktober 2011 23:13 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
83327 oktober 2011 23:20 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@824, o ja????
Lees hen huiver http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_kabine...
Het CDA (en voorgangers) hebben het meest geregeerd samen met VVD, dus niet meer zo populistisch doen zoals vadertje Geert. -
83528 oktober 2011 13:27 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Ik heb de heer Cohen op 16 oktober j.l. per rechtstreeks aan hem gerichte e-mail het volgende gevraagd maar nog steeds geen antwoord gekregen. Ik doe het via hier nog een keertje:
Beste heer Cohen,
Als straks misschien die kroning van de Verschrikkelijke Prins uit De Horsten plaatsvindt vraagt u dan alstublieft voor mij, in navolging van de eerbiedwaardige heer Max van der Stoel zaliger, aan de heer Zorreguieta als die daarbij aanwezig is:
"Donde estan los desaparecidos"? (Vrij vertaald: Waar zijn de verdwenen mensen?)
Bij voorbaat hartelijk dank voor de moeite, dan hoef ík het namelijk op die dag niet meer te doen. U hebt vast en zeker ook wat meer overwicht dan ik. Graag vóór de lopende camera's die, gelet op mijn ervaringen in het verleden met soortgelijke evenementen, in groten getale aanwezig zullen zijn.
Met vriendelijke groet,
P.S. Kunt u dit bericht ook even forwarden aan de heer Rutte? Hij wilde de afgelopen week nog geen antwoord geven of de heer Zorreguieta erbij zal zijn, maar kan een en ander wellicht vast in zijn overweging meenemen als hij straks zijn antwoord formuleert. Als u het niet doet kan hij het misschien doen, hij is per slot van rekening liberaal voorman en weet wellicht nog meer dan u wat vrijheid zou moeten inhouden. Nogmaals hartelijk dank! -
Ondergeschikt is Cohen in de politiek! Laat hem maar tuintjes wieden, zal vast beter slagen...
-
Zoek een andere job, Job!
-
Stuur al die idioten die zo maar wat lullen in de ruimte naar Angola, en laat Mauro lekker hier blijven! En Job is onze Job en daar blijven jullie van af!
-
tsja.... Cohen...wat moeten we ermee...
-
tsja wilders ,rutte ,verhagen wat moeten we met ze.
-
Immigratie stoppen ermee Nederland is te klein en te vol inclusief Mauro afspraak is afspraak..
-
De PvdA is de grondlegger geweest van de massa immigatie in Nederland en nu zitten we met de gebakken peren.
-
@843 Pardon??? Verdiep je eens in de parlementaire geschiedenis zeg....
-
@ 843...De pvda heeft v/d 28 na-oorlogse coalities maar in 8 (lees acht)coalities deel genomen.De immigratie is geinitieerd door de vvd en het cda om goedkope arbeiders te kunnen krijgen.Met de woorden'ze gaan toch weer snel terug'werd er niet naar deze mensen om gekeken.Nu decennia later,krijgt links en m.n de pvda de zwarte piet.En de geschiedenis gaat zich herhalen,want het zelfde gebeurt nu met de oost europeanen.Ik noem maar even een voorbeeld zoals het nu OOK weer gaat,want wat denk je van de wantoestanden van 20 mensen ( Polen )of meer in één woning.J.Marijnissen v.d SP heeft hier tien jaar geleden al voor gewaarschuwd tijdens een kamer debat.
-
84630 oktober 2011 10:21 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@ 846.Het aloude en bekende non argument om niet op argumenten te behoeven te discussiëren.
-
de slapte van job cohen , als het aan hem ligt wil hij de hele wereld hier naar toe halen , het is de pvda die in 1964 de turken en de marokanen naar nederland hebben gehaald onder het mom omdat wij zg het vuile werk niet wilden doen , leuk he job multicultureel maar het is wel gigantisch uit de hand gelopen en wie zit ermee de gewone hollander en daar word niets aan gedaan , kijk daar eens naar job en z,n linkse rakkers
-
@846 ,848 ,als er niets valt te praten over links dan komen jullie met zeer goedkopen oneliners .
laten we het even hebben over rechts zij halen het geld vd allerzwakste en ouderen deze mensen verdienen dat niet en laat zien hoe goedkoop rechts regeert.
het neo liberalisme is de doodsteek voor de economie in nederland en europa geweest en nu zijn we bankroet .
salarissen van honderdduizend en meer kon door de vrije markt.
dat zijn feiten en niet goedkopen oneliners.
tenslotte nog deze rechts heeft er voor zorgt dat de massa imigratie is begonnen en NIET DE PVDA ook weer een leugen van rechts.
eigenlijk weten jullie niets van vroeger en oordelen jullie maar wat.
ik weet niet hoe oud jullie zijn maar lees eens en oordeel niet zo hard.
ook ik vind dat cohen geen leider is maar ik blijf wel meer geloven in links dan
in rechts .
tensoltte is de vrije markt op zijn retour en gaan we allemaal drie stappen terug -
Iedere politicus in Nederland vertelt maar de halve waarheid. In de jaren tachtig werd op de middelbare scholen in dit land precies bijgehouden welke leerlingen uit het buitenland kwamen. Daarvoor kreeg de school een vergoeding in de vorm van cumi-uren. extra uren dus voor de begeleiding van leerlingen die allochtoon waren. M.a.w. de immigratie was toen al volledig geaccepteerd. Over het bijhouden van de gegevens werd wel erg geheimzinnig gedaan. Waarom weet en begrijp ik niet.
-
laatste nieuws het cda bestaat niet meer.
wilders zijn vrouw moet het land uit.
en job is gestopt met thee drinken en brinkman met de alcehol.
ook degene die zijn vrouw sloeg heeft spijt en gaat op cursis om dit nooit
meer te doen.
mauro moet het land uit en het cda huilt.????????????
bosman is op reis naar zuid afrika want hij wil een gesprek met mandela.
of links nederland er achter zat dat het anc regeert.
zo heeft iedereen wat te doen heerlijk wat een fijn land leven we. -
@843 Ik ben beslist geen PVDA fan maar volgens mij heb je het mis.
De VVD en CDA hebben deze zondvloed opgang gebracht. PVDA was hier tegen omdat ze vrezden dat het arbeidsplaatsten ging kosten.
Ik hoop dat we niet weer dezelfde fout gaan maken. Laten ze maar een tekort hebben aan personeel dan gaan we mischien weer een fantsoenlijk salaris krijgen! -
Kan deze advertorial eindelijk es weg. Het is vd betaalde aandacht en er wordt op gerageerd alsof het serieus redactioneel werk betreft.
-
job heeft gelijk. daarnaast, de pvv, wat overigens geen echte partij is aangezien je geen lid kunt worden, roept alleen maar wat voornamelijk de onderlaag van de bevolking wil horen om op die manier zieltjes te winnen. Pim Fortuyn was ook een populist maar wel een met een eigen mening. Geert wilders is gewoon een oke debater die de kant kiest van het klootjesvolk zoner verstand
-
Volgens mij vertelt JOB zelf maar de helft. Want die asielwetgeving heeft hij deels zelf gemaakt en Albayrak (PVDA) heeft op basis van dezelfde regels hetzelfde gedaan. Heel veel boter op het hoofd van JOB. En maar denken dat wij dat niet zien. Het huidige beleid heeft niets met de PVV te maken. Moest Mauro ook eerder al niet van de PVDA weg??? Waarom nu niet meer. Omdat ze er nu op willen scoren.
-
@855 u maakt een fout het is de minister die het besluit neemt niet
job of andere.
u haalt oude koeien uit de sloot ,ik ben geen pvdaer maar word zo moe
hier van als een minister aan treed dan neemt hij het gewoon over en heeft
hij de bevoegheid om mauro te kunnen laten blijven.
en dat is leers leers leers leers leers leers leers leers leers.
dit kabinet is door de mensen gekozen ,niet door mij want ik geloof niet in
het neo liberalisme. -
Hoi meneer Cohen misschien kan jij Mauro adopteren? Dan kan de 2 kamer
verder gaan met belangrijkere zaken !!!! Oeps een zwaarte jod? Mag dat?
Kan dat? -
@857 zielig reactie en toont aan wat voor mens je bent.
mijn ontwetendheid mijn gehechtigheid ,mijn hebzucht,mijn haat
dat zijn de ware vijanden. -
ik voel mij niet aangesproken met jouw reactie 858 ;)) ik heb geen haat
ook geen gehechtheid ik zoek naar mogelijkheden voor Mauro. Is het niet
meneer Cohen die alleen bla bla doet en geen oplossing en geen actie
kan voeren? Nu had ik een leuk onderwerp voor hem dat hij in actie kan komen
met daden en niet alleen met woorden. Maar dat is de tijd van alleen kijken
en praaten weinig acties en daroom was voor Mauro de mogelijkheid om in de2
kamer toekomen. Het probleem is :Cohen is niet sociaal!! Hij wil zich als sociaal verkopen maar niemand geloofd hem. Hij was interessierd aan een politische carriere en dat was het dan ook. -
Menner Cohen ik zie geen antwoorden van u alleen veele mensen die boos op jou zijn!!! Hoeveel geld heb je betaald om bij nu.nl een eigen rubrik toe krijgen?
-
859@ ,jammer dat je geen zelf kennis heb.
en je maakt een fout het gaat niet om cohen het gaat om leers.
trouwens het is de vvd en cda geweest die de massa immigratie zijn begonnen.
ik denk dat je te jong bent maar het was van agt en wiegel ,dus ga eens de
boeken in.
en ja je heb gelijk ook de pvda heeft teveel praatjes net zoals de pvv.
of de hele politiek.
jij schrijft dat cohen niet sociaal; is maar ik vind dit hele rechtse kabinet niet sociaal en ze snijden vooral bij de allerzwakste zoals gehandicapten en oudere.
en ik weet want ik ben door een fout vd chirug in een elektrische rolstoel gekomen en zie dat ons alles cword afgenomen.
dus jongen blijf gezond en blijf nuchter denken weant vaak word er maar wat geschreven zonder de juiste feiten.
ik ben bijna zestig en weet hoe de politiek is en dat is nooit eerlijk geweest.
veel bla bla ,ook wilders want die speelt ook een vies spelletje. -
De PVV versteld de helft, en de PVDA verzwijgt de helft.
Als beiden eruit komen, is alles bespreekbaar.
Zonder een PVV durf ik hardop te stellen dat dit nooit zo ver komt.
En laat daarin het bestaans recht van de PVV liggen. -
@ keumax.
En wanneer is die massa imigratie dan begonnen ? Ben ik benieuwd naar ? -
de massa immigratie begon in de jaren zestig toen begon het en in 1973 kwam het pas goed opgang .
ik verwijs u naar joop.nl citaat martijn van dam .
daar staat het hele verslag over de massa immigratie maar die gaat u toch niet lezen want jullie houden vast aan het gelieg van wilders en de vvd.
ik heb mijn huiswerk gedaan nu u.
@863 .862 ,het bestaans recht vd pvv is gebaseert op gelieg en feiten verdraaien het was juist de vvd die zich schuldig maakte aan massa immigratie ,en joop den uijl wiilde de grenzen juist dicht hebben omdat hij bang
was dat er teveel buitenlanders naar ons land kwamen ivm werk die door ons
toen kon worden gedaan. -
864. Het feit dat ze bestaan is de danken aan het geklungel en gekonkel van partijen als de PVDA en het CDA. Stel jezelf de vraag of het toevallig is dat juist deze partijen historisch laag staan.
Het zijn antieke instituten geworden die geen enkel beeld van de realiteit hebben en daardoor net zo obsolete zijn geworden als de katholieke kerk.
Je kunt 1000 meningen op een rij zetten en het met allemaal oneens zijn. de feiten liegen niet...... -
@865 blijf ik bij mijn mening dat het rechts was die de massa immigratie
starte.
en ja het zijn partijen die niet mee gegaan zijn.
maar in de politiek is je houdbaarheid net zo als vis hoogsten een dag.
ik wacht af of bv de vvd en pvv dit volhouden.
gelieg en de allerzwakste de dupe laten worden is niet erg modern.
en feiten zijn op te zoeken als je dat maar wil schreeuwen dat je gelijk heb helpt niet.
de eiten zijn geschreven dus huiswerk moet je maken om mee te doen.
die goedkopen oneliners van wilders zijn vaak niet juist.
een ding is wel zeker de politiek is nooit eerlijk geweest en leeft met de waan vd dag.
het is makkelijk om te schrijven dat een partij is afgeschreven is dat kan zomaar veranderen.
dat is ook politiek de onderbuik gevoelens en emotie spelen hier in een grote rol. -
8673 november 2011 23:40 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@867 dit bericht staat inderdaad al veel te lang bovenaan de pagina. Maar ja, 't is een "advertorial" dus zolang de PvdA betaalt, zal hij er wel blijven staan. 't Mag wat kosten blijkbaar...
-
@868 Als de PvdA hier voor betaald zit iemand te slapen op het PvdA bureau.
Dit is meer een aanklacht in meer dan 800 reacties... -
Lieve mensen ik zie in Cohen een Leider dat kan je zien in een mens al je verstaan heb.........
niet in zo een gek die denkt dat door mensen belachelijk te maken iets kan bereiken .wie heeft meer vrijheid Die aardige man Cohen lekker door de stad alleen lopen ,maar die andere man die hem belachelijk maak niet die heeft kan zijn kont niet draaien en hij wordt beveilig lekker om zo te leven ,lijk me heel vermoeien dus mensen respecteer elkaar toch. -
Men heeft niet door dat we gewoon in een neerwaards spiraal zitten, daarom heeft wilders zoveel stemmen.
Het niveau van leiderschap is gewoon compleet aan het aftakelen, dat is de voorbode van oorlog. hebzucht en graaierij is 1 van de oorzaken. -
Het jammere voor mauro is dat de partijen die toen deze wet maakte en voor deze wet waren PVDA, D66, CDA,
Nu op eens omdat het een aaibaarheids factor heeft in aanziens van die arme Mauro.
Ze nu tegen die uitvoering zijn van die zelfde wet die ze zelf een aantal jaren eerder zelf in het leven riepen.
En nu de uitvoerende beschuldigen van alles wat niet menselijk is.
Rare jongens die in Den Haag
Vindt U ook niet -
Hoeveel liter thee drinkt u per week?
-
weet u wat ik zo langzaam denk dat wilders ook een thee drinker is.
veel bla bla maar niets doen .
zijn haat tegen links is eigenlijk zielig hij laat henk &ingrid barsten.
nog erger de oudere en invalide dus weg met deze schofterig partij.
veel inhoud heeft geert niet en zijn fractie is eigenlijk een zielig zooitje.
dus we hebben aan geert niet veel alleen weten we nu dat hij ook van thee
houd. -
Job heeft groot gelijk. Maar dat doet hij zelf ook.
Halve waarheden vertellen en hele leugens, dat is toch de omschrijving van een politicus? -
iedere partij laat Jan en Ingrid links liggen omdat het een partijdemocratie is en geen democratie.. Ze handelen in partijbelang en zeker niet in het belang van J&I. Het is manipuleren van de bevolking en daar zijn alle partijen goed in.
-
de betste brave man bedoeld het goed maar is verder niet geschikt
-
de poliker hebben een toe groot ego!! Dat is het probleem. Alltijd laten
ze hun persoonlijkheid zien in een debat maar nooit veel inhoud.
Bestaat dan de echte politiker die voor iedereen is? In Den Haag
hooren ze zich graag selfs praaten!!!! -
@ 818.Waarschijnlijk omdat Cohen de moeite va het lezen ECHT waard is?De man weet duidelijk waarover hij praat,want staat zijn hele leven al met zijn poten in de modder.Eerlijk en openhartig.
-
In het land der blinden is een oog koning en hij /zij die zonder zonde is werpe de eerste steen !
Spreken is zilver maar zwijgen is goud in deze. -
@92 lekker he, bij de Bazaar...
-
Ik heb maar 1 vraag, wanneer vertrek je van het toneel..
-
Het immigratie beleid is met Den Uyl begonnen.
Doorgeschoten ellende, kost handen vol geld aan allerlei voorzieningen, die
geen resultaat opleveren.
De P.V.D.A stond toch voor de Partij van de Arbeid, of vergis ik mij nou?
De meest allochtonen kiezen voor deze partij, terwijl de meest van deze
gasten nog nooit gewerkt hebben en alleen hun handen ophouden bij de
geldverstrekkende instantie,s.
Ook in de Kamer zijn de meeste v/h allochtonen P.v.d.A aanhangers.
Van mij mag Job weg, hoor. Je hebt niets aan die man. -
@882 ,slecht huiswerk het is onder vvd en cda begonnen elke keer proberen jullie het weer daar wordt ik langzaam een beetje moe van
de immigratie begon in eind jaren zestig en werd door het kabinet vvd en cda
verder uit gebouwd.
omdat wij toen de smerig klusje niet wilde doen.
verder discrimineer je weer een hele groep dat is heel dom en de meeste allochtonen stemmen op d66 ,en niet pvda domkop.
van mij mag job ook weg en hopelijk komen ze met een goede leider ik weet er wel een.
ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij ben je nog niet zo oud en geef je oordelen over iets waar je geen verstand van heb.
dat is ook het probleem met rechts zoals de pvv ze hebben geen inhoud en liegen continu.
ik stem overgens geen pvda maar een ding kan ik je wel vertellen alle goede sociale verzieningen zijn gekomen onder de pvda.
het was wiegel toen des tijds die begon met dat links sinterklaas speelde.
maar ook dat bleek een leugen.
de feiten het was rechts die voor sinterklaas speelde en ook de buitenlanders hier naar toe haalde.
even goed google of hier over lezen zou mooi zijn.
schrijven is mooi als je de feiten kent maar voor jou geld zwijgen.
ook het veroordelen van andere zegt veel over jou.
een oordeel geven over een ander is een oordeel geven over jezelf.
ik hoop dat je voortaan eerst eens je huiswerk beter doet.
. -
Hoe lang blijft dit bericht eigenlijk nog "open" staan? Zijn er soms geen andere problemen en vooral uitspraken van andere politici die veel en veel meer houtsnijden dan dit gelul van ene Cohen?
Stijgers in Politiek
Rutte: geen mooi weer spelen en door de...
Het begrotingsakkoord is noodzakelijk om...
2 uur 52 minuten geleden door de Hertog van Alva
Begrotingsdebat zet verhoudingen op...
Vz, we wisten dat het erg zou worden. Maar...
3 uur 1 seconde geleden door Mijn.nick.is.nick.
Per Kamerlid 307 miljoen extra staatsschuld
Wij schuiven geen rekeningen door naar de...
3 uur 39 minuten geleden door Mijn.nick.is.nick.
Ewald Engelen over het ESM: Bastille
Het ESM dateert van 17 december 2010, is op...
4 uur 1 minuut geleden door wazup
VVD-top verwerpt kritiek van Hans Wiegel
De top van de VVD is het niet eens met...
5 uur 8 minuten geleden door Duracellkonijntje
Best gewaardeerd
Roemer wil premier worden
SP-leider Emile Roemer wil premier worden...
3 dagen geleden door jandeharingboer
PVV hoger dan wegzakkende VVD
De VVD weet haar kiezers steeds minder vast...
2 dagen geleden door g.zeur
'Pro-Europa politici moeten hopen dat...
De pro-Europa politici weten verdomd goed...
4 dagen geleden door All.you.need.is.love
VVD wil migranten die onvoldoende...
Wie werkloos is en onvoldoende Nederlands...
2 dagen geleden door dutchoyibo
Oppositie rekent Rutte recessie aan
Een groot deel van de oppositie rekent het...
5 dagen geleden door onderdeurtje


