Moslimbashen is niet meer salonfähig en we gaan nu dus letten op de mensen die we hier naartoe halen om de banen te doen die we zelf weigeren om te doen
En woensdag 8 februari 2012 werd weer een open deur ingetrapt. Moslimbashen is niet meer salonfähig en we gaan nu dus letten op de mensen die we hier naartoe halen om de banen te doen die we zelf weigeren om te doen. Als deze mensen ook maar iemand verkeerd aankijken gaat er wat met de desbetreffende persoon gebeuren. Wat precies wordt niet al te duidelijk van de website Meldpunt Midden- en Oost-Europeanen. Dat je wel even je agressie kwijt kan over hen is wel duidelijk.
Waar je bij Meld Misdaad Anoniem anoniem kan blijven, dat staat in de naam overigens, is dat bij dit niet het geval. Je moet je naam invullen en dan mag je verder gaan.* En waarom zou je je echte naam invullen vraag je? Nou, het moment dat je niet je echte naam invult dan wordt er niks met je klacht gedaan, lijkt mij dan. Waarom zouden ze een klacht van Mickey Mouse over Rutger (Castricum of Bregman) serieus moeten nemen gezien beide figuren eigenlijk niet bestaan? Ik heb op mijn facebook timeline verschillende oproepen inmiddels langs zien komen van mensen die hun vrienden, waaronder ik dus ook, oproepen om te klagen over het bestaan van de website zelf.
artikel verder lezen
Sorteer op:
-
TS ( om de banen te doen die we zelf weigeren om te doen )
IK vind uw ( WE ) deze keer wel op zijn plaats , -
En zo komen we van de ene voorspelbaarheid dus uit bij de voorspelbaarheid van een joop.
Want dit soort stukjes van die site zag je ook al dagen van tevoren aankomen.
Dus ook zo heerlijk voorspelbaar............ -
@2 Heel voorspelbaar dat iemand dit zou zeggen, wel...
(Eigenlijk was je me net voor, maar dat ga ik niet toegeven ;)) -
412 februari 2012 01:08 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
#1
Was dat niet waarom de Turken destijds naar ons land kwamen? Doen zij die klusjes dan ook niet meer? -
Het is bepaald niet nodig de PVv nog serieus te nemen. De stompzinnigheid druipt af van deze criminelen.
-
Als ik het goed begrijp heeft Wilders nu zelfs een meldpunt opgericht om te klagen over Polen. Als ik het goed begrijp maakt hij dus onderscheid in afkomst...Oftewel Wilders discrimineert. Daarnaast wil Wilders dat Marrokanen, Polen en andere buitenlanders terug worden gestuurd of harder worden aangepakt, hiermee discrimineert Wilders weer en probeert hij zelfs bepaalde buitenlanders te benadelen. Is het niet overduidelijk dat Wilders een racist is die probeert om binnen de wettelijke kaders te blijven? Nog triester vind ik dat wij dagelijks zoveel aandacht aan deze WilDE (RS) Zwijn geven.
-
@5 De Turken werden destijds naar ons land gehaald met beloftes van voorspoed en rijkdom, maar toen waren er nog geen populisten die hun macht over de rug van die mensen binnenhaalden. We hadden nog een gezonde hekel aan blind meelopen achter een leider.
-
De PVV is juist de enige onvoorspelbare en moeilijk te controleren partij en wordt daarom zo gehaat door de gevestigde voorspelbare partijen die heel Europa onder een centraal beheer- en controlesysteem willen brengen!
Dankzij Wilders bestaat het ludieke, uitdagende en provocerende (waar de linkse neprevolutionairen altijd zo prat op gaan) nog in de politiek...! -
@5 De originele gastarbeiders hebben er al een werkzaam leven op zitten zo langzamerhand. Die mensen zijn met pensioen. En hun kinderen en kleinkinderen zijn goed aangepast aan de Nederlandse cultuur, luie patatgeneratie kids. Veel eisen (verwende opvoeding) maar niks ervoor willen doen. Daar heeft U een mogelijke verklaring. Is uw vraag nu naar tevredenheid beantwoord?
-
@9 De pvv ludiek ?? Dat zuurpruimerige klagen en zielig doen, met hun standaard reflex van "verbieden, stopzetten, uitzetten, schande" roepen en simpele domheid.... ludiek noemen?? Dat is een belediging voor iedere creatieve geest die ooit iets ludieks heeft neergezet. Die hele Heer W is net zo ludiek als een afgedragen mannensok op zondagochtend.
-
@4 - dat zijn geen agressie tabletten, dat zijn irritatiepunten door mensen die dergelijke onderzoeken willen dwarsbomen en zo dus ook meehelpen aan de financiele problemen te veroorzaken.
waarom mogen nederlanders niet klagen, moeten ze gewoon doorlopen en niet omkijken?
want we weten wat het pamper en nathoud beleid ons heeft gebracht.. veel werklozen en uitkeringen te betalen.
time for a change....
en @7 als dat discriminatie is, wat is dit dan? http://www.rijksoverheid.nl/nieuws/2012/01/30/h...
volgens mij word hier de hele motorscene over 1 kam gescheerd, tevens word erin vermeld dat ze geen vergunningen meer moeten geven aan clubs en dergelijke en dat de gemeenten ze zelfs moet dwarsbomen. dus wat is nou discriminatie?
als dit al kan in nl, dan kan een onderzoek naar problemen met polen er ook nog wel bij toch? -
@9
Als je het neo-racistische en neo-NSB-gedachtengoed ludiek wilt noemen, heb je gelijk -
@1
Dus U geeft toe dat U eveneens te lui ben tom dat werk te doen? -
@12; Er zijn meer plekken waar Nederlanders kunnen klagen, en een onderzoek instellen is niet hetzelfde als oproepen om bepaalde groepen anoniem te komen belasteren.Het kost steeds meer moeite om ook maar een schijn van redelijkheid te vinden in de strapatsen van de pvv, een trieste, gevaarlijke bedoening.
-
@15 - alsof het beter geweest had als iedereen zijn naam en adres moet neerzetten?
dan hadden de tegenstanders van dit onderzoek iig wat te doen gehad is het niet?
ik snap de problemen niet, het is een inventarisatie van de problemen, aan de backend van de site is vast wel te zien van welk ip adres het komt en of het dus valide is (meerdere klachten via 1 ip adres etc.)
en wat is in jouw ogen dan redelijkheid, de andere kant op kijken en doorlopen?
of is de PVV juist nu goed bezig om haar stemmers met dergelijke onderzoeken tevreden te stellen aangezien hier ook problemen liggen?
over motorclubs mag wel gezegd worden dat ze allemaal crimineel zijn, maar als je het over een marokkaan of pool zegt is het discriminatie.
dat heet meten met 2 maten, ik weet namelijk zeker dat meer mensen last hebben van capuchonnetjes of polen dan van een motorclub, echter mag het laatste wel over 1 kam geschoren worden. -
PVV werkt wel samen met en steunt de VVD en CDA die alle oostblokkers hier naar toe halen omdat lobbyisten van het bedrijfsleven dat willen. Is trouwens al bekend wie hun partijkas spekt, zodat zonder veel weerstand goedkope arbeidskrachten ons land binnen mogen.
-
@2
Ja hullie doen het ook.. -
Het is juist de onvoorspelbaarheid die parten speelt. Net als het bij de nazi's niet voorspelbaar was dat de zigeuners wel en de Aziaten niet het slachtoffer zouden worden is het nu niet te voorspellen of de volgende groep toch weer de homosexuelen zullen zijn of bijvoorbeeld Surinamers.
Zo was het ook niet echt te voorspellen dat ze de Polen zouden uitzoeken voor hun afschuifspelletje.
Wat wel een constante is, is dat de intellectuelen en alle politieke tegenstanders samen onder het kopje 'communisten' bestreden zullen worden. -
@19 - als er geen problemen hadden geweest en vooral als er geen burgers last hadden gehad was er ook geen PVV gestemd.
waarom mogen we problemen niet bij naam benoemen? is dat eng? -
@16: Zodra een of andere populistische mafkees gaat oproepen om iedereen die op een motor rijdt anoniem te komen belasteren zal ik, en velen met mij,me daar ook tegen keren. Zeggen dat alle motorrijders crimineel zijn is onzin, de onderzoeken die nu ingesteld worden, worden door justitie ingesteld, met alle mogelijkheden die deze mensen hebben om zich te verweren. Als een populistische mafkees zou oproepen om alleen klachten over mensen die in een motorclub zitten te melden en met die verhalen aan de haal gaat kan men zich niet of nauwelijks verweren. Dat is het verschil tussen justitie en ordinaire stemmingmakerij.
-
@21 - dus als eenzelfde brief zou komen met het hoofd "Brief geïntegreerde aanpak Marokkanen" zou niemand over de zeik gaan?
dat terwijl we inmiddels al door onderzoek weten dat het overgrote deel van de marokkaanse nederlanders in aanraking is geweest met justitie (65%) -
@22: Je probeert deze actie van de pvv om te buigen tot een min of meer normale inventarisatie van problemen, dat is het niet en dat is er niet van te maken. Als ik oproep om op een site over iedereen te komen klagen die dave in zijn nick heeft staan, dan ben ik een hetze aan het voeren en kwaadaardig bezig. Dat heeft niets met integer onderzoek te maken.
-
@20 Benoemen van problemen is goed, maar daar zou het niet bij moeten blijven. Kom dan ook met een fatsoenlijke, uitvoerbare oplossing. En daar ontbreekt het aan bij dit soort acties.
-
@20 De problemen liggen bij onszelf. We hebben decennia boven onze stand geleefd door onze overconsumptie elders te laten produceren. Containers vol producten komen nog steeds aan in onze havens om leeg terug te keren. Deze scheve handel is lang volgehouden, totdat het touwtje brak. Nu is er een crisis en hier zijn we niet meer aan productie gewend terwijl in China en India een hoog ontwikkeld productieapparaat werkt.
Ondertussen is men het hier normaal gaan vinden dat je per dag voor honderden uren productiewerk consumeert terwijl men zelf een kantoorbaantje vervult waarvan je de productiewaarde volledig in twijfel kunt trekken.
Het feit dat mensen dat niet kunnen verkroppen en daarom de schuld bij een ander willen leggen vormt een probleem.
Zodra de collectieve psychose zo ernstig wordt dat er uit alle macht zondebokken worden gezocht waardoor het onvoorspelbaar wordt wie het volgende slachtoffer is, is er sprake van een gevaarlijke situatie. En ja dit is exact de situatie die we bij de vorige grote beurskrach kregen met de bekende gevolgen.
Dat is het probleem bij de naam noemen. Is dat eng? -
@23 - fout, ik probeer uit te leggen dat deze klachten vanuit de achterban komen, als de PVV daar geen gehoor aan zou geven zou het ook niet luisteren naar de stemmers.
dat de PVDA en de rest altijd de andere kant op keek heeft een deel van de bevolking doen beslissen te stemmen op de PVV die klaarblijkelijk wel luistert naar hun stemmers.
". Als ik oproep om op een site over iedereen te komen klagen die dave in zijn nick heeft staan, dan ben ik een hetze aan het voeren en kwaadaardig bezig. Dat heeft niets met integer onderzoek te maken."
als iedereen met de naam dave in zijn profiel problemen geeft is het op een gegeven moment makkelijk waarin deze problemen zich bevinden.
anders is het oplossen met oogkappen op. ik snap dat jullie daar de afgelopen 30 jaar bekend mee zijn geraakt en waarschijnlijk niets anders weten, maar de huidige kiezers willen gewoon eerlijkheid. we willen weten waar de problemen zich bevinden en vooral hoe we deze problemen kunnen oplossen.
is dt nou zo moeilijk om te begrijpen, of lees jij ook met oogkleppen op? -
@22 Nee, als die zou luiden "Brief geïntegreerde aanpak Criminaliteit" zou niemand over de zeik gaan. Als vervolgens blijkt dat dat in de praktijk vooral over leden van een motorclub of mensen van een bepaalde afkomst blijkt te gaan, dan worden deze evenredig aan hun aandeel aangepakt.
-
@27 - waar of wanneer ben jij problemen van burgers tegengekomen met de motorclubs?
en er staat echt "Brief geïntegreerde aanpak outlawbikers" en dat terwijl niemand behalve justitie (vanwege hun vorige fouten waarbij de club niet als criminele organisatie werd bestempeld) er last van heeft.
het is gewoon een hetze tegen motorrijders, en dat terwijl we al meerdere tientallen jaren een groter probleem hebben met groepjes capuchonnetjes in bijna elke wijk in de grote steden.
ik zie namelijk nooit dik uitgemeten in de krant staan " Marokkaan opgepakt voor overval, marokkaan opgepakt voor wietplantage etc" terwijl het wel breed uitgemeten kan worden dat een lid van een motorclub hiermee is gepakt.
nogmaals, we mogen culturen niet generaliseren maar motorclubs wel? -
Q
Moslimbashen is niet meer salonfähig en we gaan nu dus letten op de mensen die we hier naartoe halen om de banen te doen die we zelf weigeren om te doen
Q
Ik wil wel in de bouw werken, maar tegen een normaal loon, Het is dat de regering het toestaat om mensen via een uitzendbureau legaal tegen een kostprijs van 14 á 15 € hier te laten werken.
Kennis economie beetje de tiepgeit en bok uithangen en het koffie apparaat plunderen met het predicaat manager op je voorhoofd, 90% van de managers zouden nog niet voldoen als vuilnisman.
We willen wel maar de inkomsten staan vreselijk onder druk een Nederlander KAN daar niet voor werken -
De PVV is nog geen 1 keer verder gekomen dan naming, blaming en shaming.
Als Henk & Ingrid maar een zondebokje hebben, dan zijn ze tevree.
@9
Nee, de haat tegen de PVV komt door racisme en discriminatie die de core-business blijken van de PVV. -
@30 - ach, we hebben de laatste jaren altijd al discriminatie gekend. de autochtoon word meestal zwaarder gestraft dan de allochtoon.
dit allemaal onder het spreekwoord discriminatie. -
@26: Ik ben het niet eens met je uitleg, daar zou ik normaal geen enkel probleem mee hebben. Maar het gaat nu om aantasting van onze vrijheden en pure haatzaaierij door populisten die iedere vrije geest willen knechten en opsluiten. Dat hoef je niet van mij aan te nemen, lees en luister naar de mensen die door de groet leider afgeserveerd werden. Ik stop voorlopig, dus roep nu maar dat ik mijn kop in het zand steek, dan blijven we in de stijl van de pvv. Als je nog gaat motorrijden vandaag, kijk uit, het is glad op de weg.
-
@32 - waar zie jij de aantasting van de vrijheid? en waar staat haatzaaierij? ze gaan in op de benoemde problemen uit de achterban. wees blij dat ze iig iets voor hun stemmers doen.
en nee, niet echt motor rij weer vandaag, ga wel met de auto :D -
@31 Jij bent hetzelfde als je aanvoerder, fact free politics. Alleen maar onzinnige dingen roepen, mensen beledigen en uitschelden, maar o wee, er moet iemand het lef hebben tegen jullie in te gaan, dat heet gelijk demoniseren.Het is echt niet moeilijk om een website te openen om mensen anoniem aan te geven, het is ook niet verboden maar het is wel beneden alle peil. Het leidt wel de aandacht af van alle fouten van GW zelf, dubieuze betalingen uit het buitenland, mensen om zich heen verzamelen die met van alles hebben gefraudeerd of andere mensen hebben bedreigd en mishandeld.
Ik denk dat GW geen ander personeel kan krijgen, iemand die nog een beetje fatsoen heeft wil daar toch echt niet bijhoren. -
@34 - wie beledig ik, wie scheld ik uit? dat ik een andere mening dan jou heb is zo klaar als een klontje, maar laat mij ook een mening hebben. of is enkel jouw mening valide?
hetgeen je mij van beschuldigd pas je zelf juist toe, snap dat nou eens. -
Het lijkt erop dat je ware aard beetje bij beetje naar buiten komt.
Bijna alle 1e genartie gastarbeiders zijn met pensioen, terug naar land van herkomst, overleden en sommige werken nog.
Jij verwacht dus dat de generaties na hun, nog steeds alleen goed genoeg zijn voor het vuile werk?
Open eens je ogen en zie dat bijv een van die nakomelingen tegenwoordig de burgervader is van jouw stad..
Zo slecht gaat het met de multi culturele samenleving dat veel binnen 1 of 2 generaties goed opgeleid zijn en goede banen hebben. -
@36
Was voor @5 -
@33
"wees blij dat ze iig iets voor hun stemmers doen. "
Precies net zoals voor die oudere stemmers met zware beroepen toen hun beloofd was 65 blijft op 65 en geen dag later...
Wat zijn nu de resultaten van de pvv tot nu? Een burka verbod wat niet doorgaat, cavia politie, meer kom ik niet. Misschien kan jij aanvullen wat de pvv voor jou gedaan heeft. -
@31
Hahaha heb je hier ook bronnen voor? Of net zoals bij de pvv uit de duim gezogen?
Het is juist bekend dat iemand met een tintje eerder door de politie wordt tegen gehouden dan iemand met een blank huidje. Dus hou die discriminatie kaart maar voor je. -
@36 - of weten waar het beste geld binnne te harken is? zie elastik of hoe ze ook heet ;)
@38 - tja, de PVV schrok er ook van dat het inmiddels al zoooo'n grote troep was geworden door al die tientallen jaren pamperen en nathouden.
dan zul je wel drastische maatregelen moeten nemen. maar beetje bij beetje zal de juiste koers gevaren worden.
zulke dingen hebben gewoon tijd nodig -
Nou de volgende groepen zijn ook al bekend na de polen komen de laatst geborenne uit een gezin aan de beurt want dat zijn geen goede mensen want die zijn verwend en willen niet werken.
Ze worden gezocht in tokkie gezinnen dus zullen er ook veel PVVers bij zitten maar dit is wel een goed plan want dit gaat het einde van die sekte betekenen
Ik vermoed dat de PVV door de VVD gefinancierd word en dat we daarom niet te horen krijgen hoe het eigenlijk zit maar in het bedrijfsleven is het normaal dat een dependance door het hoofdkantoor in stand word gehouden -
@28 Het woord 'outlawbikers' is inderdaad uiterst ongelukkig gekozen. Justitie zal de nadruk op het begrip 'outlaw' bedoelen. Overigens hoeven motorclubs zich vanwege deze toevoeging dus helemaal niet aangesproken te voelen. Mocht je -om wat voor reden dan ook- je motorclub graag identificeren met outlaws, dan criminaliseer je je club zelf.
Wel zijn er plekken in de samenleving waar criminaliteit een grote rol speelt. Soms speelt justitie daar op in. Zo is de aanpak in de Amsterdamse wallen van bepaalde gelegenheden ook geen hetze tegen prostitutie. Er vind ook legale prostitutie plaats, zonder mensenhandel en witwasserij. Prostituees voelen zich ook niet gecriminaliseerd door de schoonveegacties van Amsterdam.
Overigens is het wat makkelijker om afstand te doen van een outlaw-motorclub en je aan te sluiten bij een motorclub die niet als 'outlaw' bekend staat, dan om je afkomst te veranderen. -
@40
Je typt een hoop onzin, maar nog steeds geen enkele punt wat de pvv voor jou gedaan heeft. De pvv bestaat al vanaf 2005, dus tijd hebben ze gehad.
"zulke dingen hebben gewoon tijd nodig"
Hahaha dat heeft tijd nodig.....Grappig dat je dit niet typt wanneer het over de Arabische lente gaat. Daar geef je al aan dat het mislukt is terwijl dit pas of nog steeds aan het plaatsvinden is. Waarom gun je die landen geen tijd om een totale nieuwe rechtstaat in te richten??
Nee de pvv die al vanaf 2005 aan het schreeuwen is, wil je tijd geven. Grapjas. -
@42 - is dat zo? want volgens mij kun je vrij eenvoudig een nederlands paspoort aanvragen. ook als je al een ander paspoort hebt.
nog steeds dus geen verschil, maar stel dus... we weten dat inmiddels 65% van de marokkaanse gemeenschap in aanraking is geweest met justitie.
ik blijf erbij dat als je member, lid vervangt voor marokkaan en clubhuis veranderd in theehuis of gebedshuis deze brief gelijk als discriminatie word bestempeld.
gebeurt dit bij een motorclub is het wel toegestaan, en dat bedoel ik nou met meten met 2 maten..
@43 - "Nee de pvv die al vanaf 2005 aan het schreeuwen is, wil je tijd geven. Grapjas."
Dat is dus 6 jaar, we ondervinden al meer dan 20 jaar een capuchon probleem en nog steeds is er geen ruk aan gedaan.
ja, pvda burgemeesters die graag de andere kant opkijken... meer is er echt niet gebeurt, en dat is nou de reden waarom steeds meer mensen op de PVV gaan stemmen.
ze zeggen waar het op staat en kijken niet de andere kant uit, de kiezers eisen juist dat ze nu de goede kant op gaan kijken.
maar met zo'n links vervuild politiek orgaan is het nou eenmaal moeilijk om veranderingen door te voeren. zo iets heeft dus tijd nodig, en aangezien de pvda al meer dan 20 jaar loopt te pamperen heeft de pvv nog 14 jaar de tijd om er wat aan te doen.
toch? -
Als wilders het heeft over moslims dan valt de hele Nederlandse linkse kerk over je heen Maar als die Allah malloten Chrisenen vervolgen en vermoorden dan hoor je de linkse rakkers niet
-
@44
Dave ken je feiten..
"we weten dat inmiddels 65% van de marokkaanse gemeenschap in aanraking is geweest met justitie. "
Haal eens een bron voor dit. Of bedoel je de jongens tussen 15 en 21 van Marokkaanse afkomst. Is iets anders dan de gehele gemeenschap.
Wie is "we"??
Ja er is een probleem in NL met de jeugd. Al die voorbeelden die je gaat aandragen, kunnen ook met NL jeugd aangetoond worden.
Maar wat heeft de pvv aangedaan? Of wat wil de pvv aan doen?
Volgens de peilingen gaan juist steeds meer mensen op de SP stemmen omdat ze doorhebben dat de pvv niets doet.
Geef eens een link waaruit blijkt dat de PvdA 20 jaar aan het regeren is.
Dave, als je wilt discusseren kom met feiten. Een hoop oneliners en onzin typen maakt je niet slimmer of geeft je geen gelijk. Probeer genuanceerd naar de zaken te kijken ipv onzin napapegaaien van wilders.
Maar nog steeds heb je geen antwoord gegeven op mijn vraag. Wat heef de pvv nu echt gedaan vanaf 2005. -
@46 - je kunt het beter anders stellen, wat had de PVV kunnen doen zonder die natuurgekkies en partijen die overal tegen stemmen en overal over zeiken.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/329...
"Het SCP noemt het aandeel van Antilliaanse en Marokkaanse jongeren in de criminaliteit 'schrikbarend'. Antillianen zijn het vaakst verdacht, daarna volgen Marokkanen en Surinamers.
"Uitkering
Van alle Marokkaanse jongens tussen 12 en 23 jaar is 65 procent wel eens aangehouden. Niet westerse migranten maken zes keer zoveel gebruik van een bijstandsuitkering als Nederlanders."
voldoende?
en waarom de mensen op de SP gaan stemmen, natuurlijk krijgt de PVV niets voor elkaar. daar zorgen de linkse partijen en de EU wel voor.
of dat dit nu beter voor ons is kan ik neit zeggen, ik denk dat het onder de SP allemaal helemaal verkloot word. -
@47
Dave kun je begrijpend lezen???
Zie mijn @46
"Of bedoel je de jongens tussen 15 en 21 van Marokkaanse afkomst. Is iets anders dan de gehele gemeenschap. "
En wat staat in jouw link:
"Van alle Marokkaanse jongens tussen 12 en 23 jaar is 65 procent wel eens aangehouden."
Kortom met jouw link geef je mij gelijk. Bedankt hiervoor.
"daar zorgen de linkse partijen"
Hahahaha hoe doen ze dat? Hier in NL zijn de linkse oppositie partijen zo zwak. Dus te veel eer voor ze.
De pvv komt zelf met voorstellen die niet haalbaar zijn. Puur vanuit de onderbuik.
Maar geef je ook nog een link waaruit blijkt dat de PvdA de laatste 20 jaar aan het regeren is?
Natuurlijk ook nog steeds antwoorden op mijn vragen. -
@48 - euh, job cohen, euhhhh... burgemeester wolfsen... euhh.
nog meer antwoorden nodig?
en gezien je opmerking bij andere threads waarbij je iemand een lafaard noemt omdat hij achter de geraniums zit te kijken en zich niet laat lynchen weten we ook waarvoor jij vecht.
maar goed, heb deze discussie inmiddels wel gezien. ik ga elders weer on-topic posten. -
@49
Te makkelijk geef je nu op.
Op dat andere draadje heb ik je ook uitgelegd waar die reactie vandaan komt. Maar zoals gewoonlijk lees je alleen wat in je straatje past.
Succes verder met je pvv. -
@50 - ik vroeg jou op een andere thread ook waarom je iemand een lafaard vind als deze door de huidige culturen niet durft in te grijpen.
kreeg ik ook geen antwoord op, toch?
en t moet zijn " Je geeft te makkelijk op nu" mocht je onze taal nog machtig willen worden ;) -
ik hou er trouwens mee op, word toch en ijlenlange discussie.
succes -
@51
Zie @ 135 in dat draadje.
In @50 had ik al aangegeven dat ik je uitleg had gegeven.
Dit is erg zwak om het nu zo te spelen of je hebt echt moeite met begrijpend lezen.
Stijgers in Politiek
'Wat G500 ook beweert, jongerenbelangen...
G500 stelt dat de politiek meer oog moet...
1 uur 50 minuten geleden door Nujij-fan
Actie in Arnhem tegen 'gijzelen'...
Om te voorkomen dat allochtone meiden na...
2 uur 3 minuten geleden door All.you.need.is.love
Per Kamerlid 307 miljoen extra staatsschuld
Wij schuiven geen rekeningen door naar de...
4 uur 2 minuten geleden door Mijn.nick.is.nick.
Samsom : Akkoord biedt geen uitweg uit...
Het akkoord over de begroting voor 2013...
4 uur 25 minuten geleden door All.you.need.is.love
VVD-top verwerpt kritiek van Hans Wiegel
De top van de VVD is het niet eens met...
5 uur 31 minuten geleden door Duracellkonijntje
Best gewaardeerd
SP: Unieke kans om te stoppen met JSF-project
Door de val van het kabinet ontstaat een...
1 dag 3 uur geleden door dutchoyibo
Legaliseer alle drugs wereldwijd - Raymond...
Een wereld waarin alle drugs legaal zijn –...
6 dagen geleden door Matthijs85
VVD wil migranten die onvoldoende...
Wie werkloos is en onvoldoende Nederlands...
2 dagen geleden door dutchoyibo
'Ik moest voor Kunduz-missie stemmen'
Kandidaat-lijsttrekker Tofik Dibi van...
2 dagen geleden door Marcgr8
PvdA ziet SP als mogelijke regeringspartner
PvdA-leider Diederik Samsom wil premier...
6 dagen geleden door Tony7841

