Marcial Hernandez, de ex-PVV’er die begin juli uit de fractie stapte, suggereert dat Geert Wilders gechanteerd wordt door PVV-Kamerlid Dion Graus. Dat zou de reden zijn dat de PVV een verbod op ritueel slachten heeft opgenomen in het verkiezingsprogramma en het feit dat Graus op de PVV-kieslijst staat.
Sorteer op:
-
Ik denk dat Dion Graus dreigt openbaar te maken dat Geert zijn haar blondeert
-
Wie er wat zegt maakt me niet.eens zoveel uit daar.
Feit is dat als je in een emmer stront roert, het altijd naar stront ruikt. -
Knikker die poedel-graus er uit dan,en schrap dat verbod over ritueel slachten!
-
Iets over gehouden van die kopstoot hernandez? of zijn de druiven zuur!!
-
de soap most go one!!!! wat een bagger partij
-
backstabbers
-
En dat net voor de verkiezingen. Dat komt niet goed uit.
Ik hoop dat Dion gauw op TV komt, met zijn cowboylaarzen en zijn pak.
Zou zijn haar al weer wat gegroeid zijn, na de tondeuze bij Eva? -
Mooie zwakzinnige klootzak dan. Mooi dat zo'n zielig figuur opgerot is.
-
Slap gelul van afgewezen losers.
Natuurlijk wil de PVV een verbod op onverdoofd slachten, dat zou namelijk iedereen met een beetje gevoel in z'n donder ook moeten vinden. -
@6 (jacob's ladder)
Precies, in mijn ogen is een PVV verrader een landverrader.
Soms heb ik wel eens de indruk dat ze juist de PVV in geslopen zijn om bewust schade toe te brengen.
-
Tja, het zou zo maar eens kunnen want het is inderdaad raar dat Wilders ineens religieuze Joden gaat pesten terwijl hij gesponsort door relgieuze rechtse Joden in de VS.
Misschien dat Hernandez hier de sleutel van de rare spagaat geeft waar Wilders in is beland.
En inderdaad, Wilders heeft alle PVV-ers met een vlekje er uit gegooid en Graus laten zitten die toch ook geen onbevlekt bazoen heeft.
Ik zou zeggen: Hernandez zou best wel eens gelijk kunnen hebben. -
@10
Zeer goed mogelijk - infiltratie-eenheden en natuurlijk het 'recht' op wachtgeld. -
1321 augustus 2012 21:12 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@10 Bij een landverrader denk ik toch eerder aan een politicus die rechtstreeks buitenlandse invloed de Tweede Kamer binnenbrengt in ruil voor geld!
-
@10 Ik denk eerder dat die mensen de PVV binnen gelopen zijn omdat het verraders pur sang zijn.
Landverraders in de eerste plaats. Daarnaast ook niet te beroerd om klokkenluider te spelen na hun afgang.
En ik geloof die klokkenluiders nu toch een keer. Ook al komen ze uit de PVV voort. -
1621 augustus 2012 21:13 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
1721 augustus 2012 21:15 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@15 Ik heb ook de neiging om ze te geloven omdat hun verhalen precies sporen met de ontwikkelingen.
-
Hernandez zegt dat ie denkt dat het zou kunnen ..tja , lekker duidelijk
-
2021 augustus 2012 21:17 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
2121 augustus 2012 21:18 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@19 Dat is inderdaad niet lekker duidelijk maar heel voorzichtig geformuleerd.
Maar ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat er binnen een week meer info in de openbaarheid komt. -
@21 Maar wat geloven jullie dan? dat ie denkt dat het zo zou kunnen zijn ?
-
@14 Dat klinkt als D66.
-
@15 Landeverraders zitten bij D66, die ons land in de uitverkoop doen en nog geld toegeven ook!
-
@16 Hoeft ook niet want dat heeft de PVDD al gedaan.
-
@25 whahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Sorry. Ik moet zo hard om jouw onzin lachen dat er verder geen woord meer uitkomt. -
2821 augustus 2012 21:24 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
2921 augustus 2012 21:25 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@28 m'n tante
-
@23 Haha! Ja dat ook.
Maar ook dat best wel eens gelijk zou kunnen hebben.
Want al met al kan Wilders nooit erg blij kunnen zijn met zo'n geheel verbod op ritueel slachten omdat daar inderdaad een deel van Joodse bevolkingsgroep in Nederland ook mee wordt gepakt.
Zijn Joodse financiers in Amerika zijn er ook niet blij en dat heeft ie aan moeten zien komen.
-
"Wel suggereerde Hernandez dat de bedoelingen van Graus met de Joden verstrekkend zijn. ,,Graus heeft levensgevaarlijke bedoelingen, dit kan een kettingreactie veroorzaken in Europa.”"
Dat suggereert nogal wat. En die bedoelingen, whatever they may be, zou Graus toch nooit in z'n uppie kunnen waarmaken. Wat zou er dan zo groot moeten zijn dat Wilders zich daarmee zou laten chanteren.
We zullen het in dat boek wel lezen neem ik aan, ben benieuwd met wat voor onderbouwingen Hernandez komt. -
3321 augustus 2012 21:28 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
3421 augustus 2012 21:30 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
... misschien doet Geert iets vreemds met gerbils in z'n vrije tijd...
-
3621 augustus 2012 21:32 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@32 Dat vond ik wel een hele extreme beschuldiging trouwens.
Ik ben wel van mening dat hij met iets sterkers moet komen dan: dan zou kunnen en mogelijk.
Maar goed, Wilders heeft een goede (en goed betaalde) advocaat, laat hem zijn tanden er maar eens in zetten.
Als dit allemaal niet meer dan roddel en achterklap is dan lijkt me dat hier een steviger reactie op moet komen dan een tweet. -
3821 augustus 2012 21:33 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
3921 augustus 2012 21:34 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Rutte: 'ik maak je partijtje kapot' ...
NeoLiberaal import uit usa politiek... -
@27 Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus.
-
4221 augustus 2012 21:37 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@31 Alle joden in Nederland bij elkaar vertegenwoordigen nog niet eens één zetel.
-
@35 Meteen de dierenpolitie bellen!
Gerbils moeten beschermd worden tegen de sadistische fratsen van Wilders.
Licht jij Graus al in? -
@30
Ook rot voor je tante, sterkte;-) -
...sja, als je je als boa constrictor omringt met cobra's, dan kon je weleens in je staart gebeten worden...
-
@10
Ik denk dat de AIVD geïnfiltreerd is...;)
@45
LOL... -
@43 Zal wel, weet ik niet. Maar daar gaat het ook niet om.
Wilders heeft herhaaldelijk zijn grote liefde voor Israel naar buiten gebracht, hij noemt het geloof ik zelfs zijn tweede vaderland. Zijn symphatie gaat daarbij vooral uit naar de havikken, niet naar de duiven.
Kijk maar eens naar de passages in zijn verkiezingsprogramma aangaande Israel.
Het gaat hem dus ook niet om die paar stemmen die hij zou kunnen winnen bij de Joodse gemeenschap die graag het kosher slachten willen handhaven maar om heel iets anders. De haat tegen de moslims aanwakkeren zodat de afkalvende sympathie binnen Nederland voor de Israelische politiek omslaat in solidariteit met Israel.
Je geeft eerst verschrikkelijk af op de moslims, maakt ze aan alle kanten verdacht, en vervolgens noem je Israel de eerste voorpost tegen het oprukkend moslimgeweld uit het midden-Oosten.
Om dat te doen krijg je geld uit de VS.
Maar het is natuurlijk niet de bedoeling van die geldschieters dat je die (helaas) kleine Joodse gemeenschap hier de poot dwars gaat zetten.
-
@9 kost alleen maar geld dat verdoofd slachten. Bij onverdooft slachten voelt het die ook geen pijn. Het is dood sneller dan je met je ogen kan knipperen.
-
@48 Waarmee de PVV gelijk heeft laten zien dat de sponsors hun agenda niet bepalen.
-
@32 Ik denk ineens toch anders over die beschuldiging met dank aan iemand op een ander draadje die deze link plaatste.
http://www.eo.nl//algemeen/video/-a-/player/-mc- … -
...heeft een boa constrictor eigenlijk wel een staart?
kijk, Dion zou dat meteen weten... waardevol in je fractie hoor... en grappig natuurlijk, gewoon om naar te kijken... soort Pipo de Clown on speed... -
@43 Niet alle zionisten zijn Joden.
Ook veel Nederlandse kerkgenootschappen steunen het zionisme onvoorwaardelijk.
En dan zit je al ruim boven de 1 zetel. -
@50 Dat dacht je maar.
In alles hebben ze hun zin wat de PVV betreft gekregen alleen hier is dankzijn Graus een kink in de kabel gekomen en ik zou wel eens willen weten hoe Wilders in deze rare spagaat terecht is gekomen. -
@51 Kortenoeven is niet de enige.
Een Joodse woordvoerder vindt Graus zelf erger dan een Duitser.
http://www.youtube.com/watch?v=XD2csTXjJOs -
5621 augustus 2012 21:58 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@55 Welke duitser ?
-
@52
Ja hoor, Ik vind het trouwens treffend, hij wordt ook wel eens de afgodslang genoemd, leeft van ratten en is altijd,loerend op prooien -
@57 Die ene. :-)
-
6021 augustus 2012 22:00 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@54
Waarmee zou Graus Wilders kunnen chanteren dan?
-
@55 Wow!!!!!
En wat een ongelooflijk domme reactie van Graus.
Je hebt de neiging om even weg te kruipen als je dit hoort. -
@57 Och. Als een Jood die belediging gebruikt weet je wel waar hij op doelt.
Zelfs jij. -
@61 Dat, beste vriend, zou ik ook wel eens willen weten.
Dat vermoeden van chantage is in het verleden al eens eerder geopperd. Ik zou eens moeten kijken of ik dat terug kan vinden.
Het lijkt er op alsof Hernandez iets specifieks op het oog heeft. Maar hij formuleert heel voorzichtig. -
@57 Doe eens simpel zeg of kijk even naar het filmpje!
-
@62 Kruip je wel eens niet weg voor Graus dan?
Hier heb je hem in optima forma. In het Parlement nog wel. (Niet voor zwakke magen.)
http://www.youtube.com/watch?v=D5KcFB0Tpz4
-
6721 augustus 2012 22:06 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@65 ja de man noemt ook geen naam alleen een duitser ..
-
6921 augustus 2012 22:09 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@64
Dat moet wel iets "groots" zijn als Wilders zich zo laat intimideren... -
7121 augustus 2012 22:11 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Ik heb niks met graus hoor , maar welke domme reactie geeft ie dan ..trouwens zijn gesprekspartner lijkt me ook niet de makkelijkste .
-
@68 Nou, het zal Gunter Grass niet zijn.
-
Ik ben blij dat we weer eens wat over Dion horen
Ik heb altijd zo'n moment van herkenning als ik de naam hoor:
http://farm6.staticflickr.com/5077/5893127589_91 …
-
@73 nee , de man noemt steeds erger dan een duitser , dat kan iedereen zijn , dus een duitser over het algemeen , misschien heeft de man een hekel aan alle duitsers
-
@70 Dat zou je denken ja.
@72 Zijn gesprekspartner is een zwaar geemotioneerde man die een deja vu heeft van de tijd dat de Joden beperkt werden in hun religie, toen synagoges werden gesloten. Je hoort hem zeggen dat er al meerdere meldingen zijn van Joden die zich bij het psychiatrisch centrum voor Joden hebben gemeld.
Dat is heel heftig. En wat doet Gaus? In plaats van rustig uit te leggen waarom hij zo erg tegen ritueel slachten is gooit hij er een paar politieke statements tegen aan waar de honden geen brood van lusten.
Als een olifant in een porseleinkast. -
@75 Doe je niet dommer voor dan dat je bent.
Als een PVV'er vergeleken wordt met iemand uit een bepaalde periode weet je ook meteen waar men op doelt.
Zelfs van jou had ik niet verwacht dat je je zo naïef zou voordoen. -
@75 Als een Jood het over een Duitser heeft en dan in deze context dan heeft hij het niet over een willekeurige Duitser van nu maar over de nazi's van toen.
Alsof je dat niet door hebt.
-
@77 HUH? Dus iedere pvver is eigenlijk die ene duitser , bedoel je dat ..Wie is hier nu dom?
-
@79 Jozefien, je kunt hier de aandacht nu wel proberen af te leiden van wat daar gebeurde maar je zet jezelf nu wel een beetje voor schut. Sorry dat ik het zo zeg maar dat moet je gewoon niet doen.
-
@79 Dat is jouw interpretatie.
Maar als iemand zou zeggen dat een PVV'er iemand is bij wie 65 jaar geleden de kop kaal geschoren zou worden, weet je precies wat er bedoeld wordt.
Als jij net doet alsof je de uitspraak van deze Joodse woordvoerder niet begrijpt, maak je jezelf niet echt geloofwaardig. -
@80 ja sorry hoor maar ik lees wat je zelf schrijft en daar reageer ik op.
-
@82
Dan leest u niet goed.
Maar gaat u vooral zo door, ik vind het wel grappig. -
@82 Je bent dus duidelijk een beetje in de war. Je reageerde op mij in #77 en niet op Violier.
Maar je bent wel erg goed in naïef spelen wanneer je niet herkent waar deze Jood op doelde.
Zelfs zo goed dat het geen zin heeft om er verder op in te gaan. -
@75 Ja zéér voor de hand liggend... NOT..
-
Probeert het kliekje weer je mond te snoeren Jo?
-
@86 Nee hoor Cody, Jo doet weer eens of ze naïver is dan ze is.. ;-)))
Want ze weet heel goed wat die man bedoelt.. En je kunt mij ECHT niet wijs maken dat ze zo dom of naïef is dat ze het echt niet begrijpt..
En dat geldt ook voor jou trouwens.. -
@86 ach ik ben het inmiddels gewend.. Ze geloven Hernandez die denkt dat iets zo zou kunnen zijn..tja
-
En trouwens ook niet dat zij (en/of jij) het imago van naïef en/of dom nastreven..
-
#87 Dat is wat je er zelf van wil maken.
Ik moet hier denken aan strontvliegen. Geen idee hoe dat komt. -
@88 Daar heb IK me niet over uitgelaten.. Ik heb slechts verkondigd dat je slimmer bent dan je wil doen geloven ;-))
-
IS er niks anders te vezinnen dan ritueel slachtten het is zowie zo niet verantwoord dat iederen buiten lander maar privethuis gaat slachtten over ziektes kweken gesproken. wat mij belangrijk lijkt dat we dat boek eens sluiten en ons richhten op een nieuw bestuur die elkaar niet bezeiken maar samen het land regeren daar in passen geen politiekebn partijen meer dat is uit de tijd en afscheid nemen van de EU althans wat men nu wil een fiscale unie daar gaan we kapot aan maar men wil niet luisteren in eurofielen land.
-
@90 Ik wil er van maken dat een bejaarde Jood richting Graus niet doelt op Duitsers in het algemeen.. LOL!! Kom op zeg Cody!!
-
@87 is het dan niet naief om op zaken vooruit te lopen , zoek eerst eens uit waarmee graus chanteerd dan..
-
@90
Het is ook geen draadje, waar jij normaal graag op af vliegt, toch? -
@90 Je bedoelt de mensen die hierop afkomen om Wilders koste wat het kost te verdedigen.
Dan klopt het. Die hebben wel iets weg van de door jouw genoemde insecten. -
9721 augustus 2012 22:40 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@91 oke jij hebt je daar niet over uitgelaten ,, maar dat zei ik ook niet
-
@94 Daar ging het niet over en daar heb ik me niet over uitgelaten.. Het ging erom dat jij doet alsof je niet begrijpt wat die bejaarde Jood daar bedoelt.. En daar geloof ik helemaal niks van (en jijzelf ook niet als je eerlijk bent). Dat je het niet met die man eens bent is prima, maar doen alsof je niet begrijpt wat hij bedoelt slaat werkelijk nergens op..
En nee, ik heb géén pesthekel aan jou (of Cody), maar ik zou het wel op prijs stellen als je gewoon eerlijk bent ;-)) -
binnenkort....
Breaking news : Dion Graus lekt sextape Geert Wilders -
@95 en @96
Ik dacht het en jullie zeggen het... -
Ik denk dat Wilders Moslim is en dat Graus dat weet...
-
@86 Je vriendinnetje heeft zich een beetje in de nesten gewerkt Cody. Even teruglezend zie ik dat niemand haar de mond probeert te snoeren maar haar wijst op een gespeelde naiviteit.
Dan val je in je eigen kuil. -
@94 Er zijn nog meer gefrusteerde PVV-ers en ik vermoed dat er nog het een en ander naar buiten komt.
-
@102 LOL.
Zou wel in lijn liggen met de andere recentelijke onthulling.
Een grote Jodenhater bleek zelf Joods te zijn.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/a …
Dus niks verbaast me meer. -
@105
Komt de moeder van Wilders niet van Indonesië? Het grootste Islamitische land ter wereld? -
@106 Grappig, daar moest ik ook meteen aan denken!
-
@106 Het verhaal is dat hij via moeders kant afstamt van Indonesiërs, niet dat zijn moeder Indonesisch is volgens mij... Maar het interesseert me ook weinig eigenlijk..
-
Laten we het over Hernandez hebben , wat zou hij denken dat zo is ?
-
@107
Tja, met puzzelen komen we een heel eind...;) -
@104 Zo lang er PVV'ers zijn, zijn er gefrustreerde PVV'ers.
Een niet gefrustreerde PVV'er is nog nooit ontdekt. -
Wat maakt het uit?? Niet alle Indonesiërs zijn of waren moslim.. Sterker nog een groot deel was gewoon wit en Nederlands toen.. En ik blondeer mijn haar ook tegenwoordig (wordt steeds donkerder en blond staat me beter)..
-
@109 Dat staat in bronbericht volgens mij.
-
@109
Ja, laten we het daar eens over hebben.. Wat denkt u dat Hernandez weet? -
@109 Laten we het nog 1X vragen.
Wat denk jij wat een bejaarde Joodse man bedoelt als hij Graus erger dan een Duitser noemt? -
@112 Even off.. bij mij is het precies andersom!
-
@109 Ik heb geen idee en doe ook niet mee aan complottheorietjes..
Het ENIGE wat ik constateer is dat het (gezien de hoek van de "sponsoring") vreemd lijkt dat de PVV tegen onverdoofde slacht zou zijn.. -
@116 We zouden van haar moeten ruilen ;-))
-
11921 augustus 2012 22:58 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@119 Oeh. Dat is een mogelijkheid. Maar Gordon is ook een verbastering van het Duitse Gudrun. :-)
-
@117
Maar dit draadje gaat mogelijk toch over een complot..binnen de PVV.
Dat de één iets weet over iemand anders die weer een ander chanteert..volgen jullie me nog? -
@117 Dat is ook raar.
Maar er is een andere theorie. Dat de PVV het belang van een kleine groep Joden op wil offeren voor een groter doel.
Het islam bashen.
Dat zou ook nog kunnen maar dat is blijkbaar niet zo goed gevallen bij de geldschieters.
Anderzijds brengen de uitlatingen van Gaus mij wel een beetje in de war.
Als hij zegt dat Joden dieren ritueel martelen gaat er volgens mij iets heel erg mis zonder dat hij door openlijk door Wilders wordt teruggefloten en daarom komen de uitspraken van Hernandez mij niet zo vreemd voor.
-
@121 Ja ik volg je.. Maar het is een beetje onzinnig speculeren en uitgaan van geroddel (niet persoonlijk bedoelt)
-
@115 Tja ,EEN duitser kan iedere duitser zijn , zelfde als wanneer ik zeg , jij bent erger dan een moslim.....dus met welke duitser kan ik graus vergelijken .
-
@124 Jo, écht hoor...
-
@124 Met de Duitser tussen 1930 en 1945.
Als je nog steeds net wil doen of Graus erger dan een Nazi werd genoemd mag dat.
De meeste mensen zeggen niet zo direct als Wilders wat dat betreft.
Hij roept dingen over islamitisch stemvee en meer van dat soort uitspraken.
Deze Joodse man bracht de boodschap over in iets andere bewoordingen.
-
@125 nee whiskers, waarom moet ik graus automatisch vergelijken met de duitsers die zij bedoelen , was het maar waar dat die duitsers toendertijd alleen hun vrouw een klap aan de kop hebben gegeven , maar zo was het niet.
-
Dit gezeik binnen (en buiten) die partij was toch te verwachten joh...stelletje domme aso's bij elkaar. Ze kunnen er bij RTL nog wel een nieuwe reallife soap van maken... "Oh Oh Geertje"..
-
Marcial Hernandez 'suggereert'...
omdat de PVV-leider 'mogelijk' afhankelijk is
'Het zou kunnen' dat Graus iets achter de hand heeft
Dat is 'misschien mogelijk'.
Dat 'zou allemaal kunnen'
Wel 'suggereerde' Hernandez...
En hier komt de aap uit de mouw:
Hernandez heeft een boek geschreven dat begin september verschijnt. ,,Ik zou zeggen, lees dat boek.”
Erg doorzichtig om op deze wijze je boek te promoten. -
@127 Wat die betreffende Joodse man bedoelde.. Ik zeg niet dat je het met die man eens moet zijn, maar het is OVERDUIDELIJK wat hij bedoelde..
-
13121 augustus 2012 23:10 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@129 ach soooooo.... kijk
-
@124 Tjonge jonge, EEN Duitser kan inderdaad elke Duitser zijn maar je begrijpt toch wel dat hij in deze context dat niet bedoelde. Ben je nu zo blond of doe je zo blond?
-
@127 NOGMAALS het gaat over wat die man bedoelde!! Ik zeg nergens dat je het met die man eens moet zijn en het terecht moet vinden dat hij Graus daarmee vergelijkt!!
lees eens terug, dan zie je dat ik al eerder gezegd heb dat het prima is als je het met die Joodse man oneens bent, maar er eenvoudigweg niet omheen kunt te snappen wat die man bedoelde... -
@130 maar er zijn er hier die het blijkbaar wel met hem eens zijn en dat is wel erg ver gezocht.
-
@129
"kop" en "zand" -
@129 Dat is waar. Leuke promotie voor zijn boek uiteraard. Anderzijds is het ook logisch dat hij niet alles weggeeft voor zijn boek verschijnt.
-
@135 Ik geloof niet dat ik hier iemand heb zien schrijven het met deze uitspraak eens te zijn maar Graus gaat heel erg ongelukkig te keer en maakt het alleen maar erger.
-
@129 Ja, en ik heb dus al gezegd me niet in te laten met gespeculeer over wat Hernandez, Kortenoeven en Brinkman willen suggereren en dat dat ook onzinnig zou zijn.. Of je trekt je bek open én komt met bewijzen, of ik doe het vooralsnog als geroddel...
Neemt overigens niet weg dat het vreemd is dat de PVV voor een algeheel verbod op onverdoofd slachten is.. Ik speculeer echter niet over de reden daarvoor.. -
@135 Ik zie niemand die het expliciet met die man eens is, ik zie wel veel mensen die het er over eens zijn wat hij BEDOELDE...
-
Feit, is dat die lompe vrouwenmepper nog altijd daar zit waar anderen de laan zijn uitgestuurd, en dat Geertje een hypocriete oplichter is
-
#136 Dan zal jij vast bewijzen hebben.
#137 Het enige wat Hernandez heeft te geven zijn hersenspinsels. Behalve rancune heeft hij niets! Dat lees je hier al in het artikel. -
Kunnen we dat plussen en minnen trouwens niet gewoon afschaffen??
-
@142
Die blinde adoratie van je. Fundamentalistisch zou ik het willen noemen. -
#144 Blinde adoratie? Is gewoon een kwestie van lezen, Brolin. Zie #129
-
@139 Ja Wish, dat zou normaal gesproken mijn reactie ook zijn. Maar het lijkt het steeds meer op dat puzzelstukjes op zijn plaats vallen. De betrokken zijn heel voorzichtig in hun uitingen want er zit wel een formidabele advocaat aan de andere kant. Die andere kant laat trouwens maar verrekte weinig van zich horen ten opzichte van deze beschuldingen.
-
@135 uhmmmmm. Dat heeft niemand hier gezegd.
Jij was de enige die wilde laten lijken wat er bedoeld werd.
Het linkje was om aan te tonen dat er mensen zo over hem denken.
De goedkeuring zit tussen jouw oren. -
De laatste geluiden over een keppeltjesverbod gaan hem helemaal de das om doen.
-
@129 Wellicht een betere promotie dan Wilders had voor zijn boek dat na een week in de ramsj lag. :-)
-
15021 augustus 2012 23:28 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@147 oké sorry dan,, jij vind het dus ook een vergezochte vergelijking..
-
@148 Grapjas! Dat hoort bij de Nederlandse Christelijke/Joodse cultuur.
Wacht... wat gaat hier fout? -
@151 Wel snotverdomme.. Ik zit heer (gemeend overigens) genuanceerd te zijn, en wie krijgt de credits???
-
@142 "Het enige wat Hernandez heeft te geven zijn hersenspinsels. Behalve rancune heeft hij niets! Dat lees je hier al in het artikel."
Dat heeft hij dan nog gemeen met iedere PVV'er die nog niet weggestuurd of weggelopen is. -
Ik heb een pleurishekel aan die PVV bende, maar dit gaat zelfs mij een paar stappen te ver. Hernandez suggereert slechts wat, refereert (iets te) graag aan zijn nog te verschijnen boek maar heeft verder zippo onderbouwing of bewijs van zijn stellingname.
Sneue toestand allemaal. -
@145
Heb het niet alleen over Hernandez maar bij ieder kritiek vanuit ex-PVV'ers laat je zien wel heel erg diep in Geertje te zitten. -
@151 Ik heb niet gezegd dat ik dat niet vond.
Maar daar beschuldigde je mij dus wel weer van.
Geef je nu dan eindelijk toe dat zelfs Joden die vergelijking nu maken? -
@153 sorry ook ..
-
@154 Eens, zoals al eerder herhaaldelijk gezegd door mijzelf...
-
@157 een jood maakt die vergelijking ..niet de joden ..maar wat vind jij van die uitspraak dan.
-
#156 Is dat zo? Waarschijnlijk heeft het meer te maken met jouw blinde haat jegens de PVV en haar stemmers.
-
...Dion zou niet helemaal niet blij zijn met het gekleineer van de strontvlieg in dit draadje...'t beestje is pluizig en omdat ie oranje is stond ie hoog op het lijstje... uiteindelijk won de zeemeeuw - uit nostalgische overwegingen - maar de strontvlieg was een zeer populaire tweede...
http://www.naturephoto-cz.com/scatophaga-stercor …
(grappig, die twee doen me ook wel een beetje denken aan Dion en Fleur...) -
@154 Ja je hebt gelijk. Het gaat ook heel ver. Ik zit dus ook met spanning te wachten op een tegen reactie.
Niet van Jozefien en Cody natuurlijk maar van Wilders zelf en dan meer dan een tweet. Of van zijn advocaat. -
@160 Je vraagt het niet aan mij maar toch. Je moet die uitspraak zien in het licht van wat Joden mee hebben gemaakt.
Graus gaat enorm de fout in om te zeggen dat Joden dieren ritueel mishandelen. Als je je even in de geschiedenis verdiept dan snap je de uitspraak van de meneer ook. Kijk het filmpje nog even onbevoordeeld terug maar wel met dit in je achterhoofd. -
@160 Blijkbaar vinden meer Joden dat. Anders zou deze discussie er niet zijn. :-)
Ik vind de vergelijking nogal cru.
Maar dat vind ik van vergelijkingen die de PVV maakt ook. -
@162 Doe ff normaal.
Zet er een waarschuwing bij dat je meteen naar de wc moet rennen.
Ik deed het bijna in mijn broek van het lachen.
Wel zou ik je aanklagen als ik die vliegen was.
Het is een grove belediging dat je Dion en Fleur aan ze koppelt. -
@183 Zijn advocaat kan het nog wel eens druk hebben.
Uit de maatschap gezet / gestapt.
En een onderzoek door de Orde van Advocaten.
Mosko zou wel eens wat tijd voor zichzelf nodig kunnen hebben. -
@167 Vergeet Zijn jonge liefje niet
*sorry, kon het niet laten* -
@168 hehehehe
Wat zou jij doen als je kon kiezen?
Je bent Mosko... Aan de ene kant heb je Geert. Aan de andere kant Eva.
Sorry. Maar dan is de keuze snel gemaakt als je als man niet op geblondeerde beftekkels valt. -
@166 ... ja je hebt gelijk... en strontvliegen staan erom bekend... die lopen (vliegen) heel snel naar de rechter...
dan is het weer te dun, dan issie weer te hard, dan is de kleur weer niet bruin genoeg - teveel mahonie, te weinig eiken - je wilt niet weten hoe ellendig langdradig zo'n proces kan zijn - dan zitten er weer teveel harde stukjes in... zeikerds zijn het... dus bij deze mijn oprechte excuses aan de twee strontvliegen voor het vergelijk met Dion en Fleur! -
#170 Over langdradig gesproken...
-
Nee hé, m'n lachspier gaat overbelast raken ...... hernadez ook al, net als z'n billemaatje Wimmie ...... dit zijn gewoon twee enge mollen ..... alle zaken waar ze nu zo'n ophef over maken, hebben ze eerst gewoon aan meegedaan en mee ingestemd.
-
@171 ... wormpjes?
-
@172 Daar heb je volledig gelijk in maar ze gunnen nu ons wel een kijkje in de PVV keuken.
Overigens vond ik dat in het interview Hernandez de woorden in de mond werden gelegd. Ik denk dat hij zich morgen nog even wel op zijn hoofd krabt! -
@174 Liever dat hij zich op zijn kop krabt dan dat hij weer een kopstoot geeft.
Maar ja. Ik ben ook geen Wilders. Anders had ik die kopstoot prima gevonden. -
Hernandez: ,,Graus heeft levensgevaarlijke bedoelingen, dit kan een kettingreactie veroorzaken in Europa.”
Hij wil gewoon dat iedereen zijn boek gaat kopen... -
Niks Graus levensgevaarlijke bedoelingen. Die Hernandez is niet goed bij z'n hoofd! Wilders is nog de enige politicus met verstand en heeft al vaak z'n gelijk bewezen. Natrappers zijn in het algemeen misselijke zielepoten. Laat Kortenoeven z'n neus ( niet zo moeilijk met zo'n grote) in z'n eigen zaken steken. Misselijk makende man!
-
Heerlijk om te zien hoe dat stelletje criminelen bezig is elkaar het leven zuur te maken.
-
Het standpunt van de PVV dat de islam een achterlijke religie zou zijn maar stellen dat christenen en joden wel 'beschaafde religies' zouden zijn is natuurlijk altijd al bespottelijk en dom geweest. Als je de islam bekritiseerd, dan ontkom je er niet aan om volstrekt vergelijkbare religies als het judaisme en christendom te bekritiseren, anders ben je niets anders dan een doodordinaire xenofoob of racist.
-
@Pinos: Uw opvatting over Wilders als politicus kan ik niet rijmen met de werkelijkheid. Heeft u deze site wel eens gelezen bijvoorbeeld? http://stophetgevaarwilders.blogspot.nl/
-
Hij zit i.i.g. niet vanwege zijn kwaliteiten in de kamer
-
18225 augustus 2012 20:23 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
18325 augustus 2012 20:24 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
18425 augustus 2012 20:26 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Happy, springen met sterren is erop ..ff wachten ..
-
18625 augustus 2012 20:51 - gebruiker verwijderd door de redactie
