Het proces tegen Geert Wilders moet opnieuw. De PVV-voorman heeft vrijdag een geslaagd wrakingsverzoek ingediend bij de rechtbank in Amsterdam...
Sorteer op:
-
@800 bug
-
"''Hopelijk deze keer met onbevooroordeelde rechters'', aldus de PVV-leider."
Laat me raden, ze blijven bevooroordeeld totdat ze Wilders gelijk geven, dan zijn ze ineens fair? -
@796 Ik zie het maar somber in voor Nederland in de nabije toekomst U niet?
-
Dit is koren op de molen voor Wilders.
Nu kan hij nog makkelijker en nog beter de aandacht afleiden van zijn werkelijke drijfveer, namelijk op zijn gemak zijn eigen VVD programma, samen met de VVD en het CDA doorvoeren.
Het gaat hem volgens mij dus helemaal niet om de allochten, maar om met de macht die hij nu vergaart, geheel Nederland en alles wat daarin gebeurt te privatiseren.
Wat daarmee aangericht wordt is vele malen belangrijker en ingrijpender dan dit ,door zijn eigen toedoen, tot een poltitiek geworden proces.
Het lijkt wel alsof hij er bewust op uit was om dit proces over te laten doen, want dan wordt de aandacht van zijn kiezers nog langer afgeleid, zodat het nog langer duurt voordat ze doorhebben dat ze bedrogen zijn.
Dan dringt de ware aard van dit geleid projectiel pas na 4 jaar door, als het veel te laat is en er vele miljoenen mensen 10 tot 25 procent in inkomsten achteruit zijn gegaan. -
80523 oktober 2010 14:11 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@805 Nou hè, vooral tijdens het kabinet Halsema II is er veel ellende aangericht.
Welterusten jongen...! -
80723 oktober 2010 14:37 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@803 nee
@806 doe niet zo zielig
@807 zo is't -
@796
1) De standpunten liggen zover uit elkaar dat een debat niet meer tot welk dan ook positief resultaat zal leiden, dat hij het debat ontwijkt heeft U gelijk in, of dat een zwakteaanbod is weet ik niet.
2) Met multu culti hebben we al een probleem
3) Zie mijn punt 6
4) Zie mijn punt 4
5) Mee eens, maar we kunnen natuurlijk niet allemaal uit de staatssubsidieruif eten zoals bij sommige groepen in de samenleving nog steeds niet doordringt.
Andere bronnen zullen dus aangeboord dienen te worden, in veel landen is dat gebruikelijk, die landen zijn ook democratieen.
Het woord "verraden" duidt op iets illigaals en duister, zolang er geen info/bewijzen zijn over de bronnen zou ik zelf van die woorden geen gebruik maken
6) Ik heb ook geschiedens gehad op school
7) Ik meen ook te weten waarom de pvv zoveel kiezers trekt
8) Zie o a. punt 7
9) Er is discriminatie tegenover moslims en de islam, dat is niet acceptabel, en volgens de grondwet ook strafbaar.
Er is ook discriminatie t.o.v. o.a. ouderen,vrouwen ,homo's,andersdenkenden etc. etc.
Bestrijding van discriminatie dient dan ook stevig aangepakt te worden, maar dan wel zonder onderscheid, een groep meer bevoordelen dan anderen is ook
discriminatie t.o.v. de andere groepen, maar dat noemen we "positieve" discriminatie
10) Rechts vergelijken met "gif" slaat nergens op, is intolerant, juist wat U zo tegenstaat, voor hetzelfde geld kan een gedeelte van Nederland links met "gif" vergelijken wat net zo dom zou zijn. -
@804 Ik geloof niet dat de inkomstenbelasting omhoog gaat is het wel?
Wellicht komt het doordat de staatsuitgaven wat beperkt worden.
De ww duur,het ontslagrecht en extra geld voor onze oudjes zijn te danken aan de pvv, niet aan cda of vvd.
Dat dit gedeeltelijk betaald wordt door inkrimping van het ontwikkelingsbudget heb ik geen moeite mee -
Ok, er kan ingezet worden. Hoeveel wrakingsverzoeken dienen ze bij de andere rechters in? De winnaar ontvangt een cursus "hoe breng ik mijn leven in Nederland door in dienst van het zionistische denken en Israel"
-
81223 oktober 2010 15:15 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@807 zou eens overstappen op decaf koffie als ik jou was. cafeïne tast je hersens zichtbaar aan kennelijk. GL als opvolger van het CPN whoehahahahahahahahahahahah yeah right dan snap je het allemaal wel natuurlijk. Historisch besef van een poffertje kennelijk.
CPN was communistisch....GL daar uit voortgevloeid?????? zal toch eerder de SP zijn die daar uit voortgevloeid is denk ik.
God wat heb jij een politieke kennis zeg....zo ontzettend wijs jij. Jij weet het allemaal he. Petje af. Bedankt voor je enerverende relaas...het slaat nergens op maar tis wel humor om te lezen dat mensen met een beperkte geestelijke capaciteit vinden dat ze te kust en te keur overal maar over mee denken te kunnen praten. Newsflash hou je gewoon bij je leest vriend,. Als je ergens echt geen verstand van hebt siert het je om je mond te houden. Je praat poep, dus het stinkt zo joh als je je mond open trekt...tip....poets ff! -
@789 Hoeveel heb jij je verdiept in het terrein waarin Prof. Dr. Jansen is gespecialiseerd? Op dat terrein zul je hem namelijk moeten weerleggen, als je het tegen hem op wilt nemen.
Wat hij schrijft, is gewoon verifieerbaar. -
@814
Inderdaad, en als je het gaat verifiëren, kom je er achter dat er niets van klopt!
Enig idee waarom hij vrijwel de enige Arabist is met deze ideeën en waarom hij een paar jaar geleden nog heel anders over de Koran dacht? Denk je soms dat alle arabisten integere mensen zijn en niet kunnen worden gebruikt voor een bepaald doel, of om een bepaalde boodschap te verkondigen? -
@789 wat lul jij nou joh??? 813 heeft knetterhard gelijk. Dat irritante mannetje jansen schei nou toch uit zeg....die is hopeloos mislukt in zin leven....daar gaat ie hopeloos onder gebukt kennelijk wat zielig hoopje verschijning die man zeg.
Wie heeft NL ontwikkelingshulp gegeven vroeg tijdens P&W nou even kijken Marshal hulp na WO2 miljardenhulp uit de VS!! de man rep hier niet over en lult er gewoon overheen als je er over begint....tis net GW die lult ook overal oorverdovend overheen. Vandaar waarschijnlijk ook dat de man getuige deskundige is voor gw....tis het zelfde laten en pak! Een pak waar de beste man ook nog in verzuipt god wat een vertoning en dat is deskundige....ppppfffffff De man heeft ooit in een commisie gezeten voor ontwikkelingshulp (hij heeft het dus mede over de balk gerot!!!!!!!!!!!!! moet je nu zo van leer trekken tegen ontwikkelingssamenwerking want je bent immer zelf degene gewest die 20 jaar geleden volop verantwoordelijk was voor ontwikkelingshulp....kennelijk met heel heel weinig succes...toen is nara het rode kruis gegaan. Nou god god wat maakt dat deze man een islam kenner zeg....ja inderdaad net zoveel als ik dat ben dus....totale flapdrol die Jansen. Het was niks is niks en wordt nooit wat...dat zit hem kennelijk dwars. Nu zoekt ie zijn heil maar bij blonde dolly....het joodse mirakel!! Er is nu ten minste iemand die hem aan wil horen. -
@ 814 bedoelde ik uiteraard
-
Zal mij benieuwen wat Wilders bedenkt om na het overdoen van het proces Nederland op stelten te zetten.
-
81923 oktober 2010 15:44 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
82023 oktober 2010 15:46 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@792
De 10 geboden:
1) Negeer Wilders, ga vooral geen debat met hem aan
Hoe? Hij loopt juist weg van het debat. Wat moet dit gebod voorstellen?
2) Ontken dat er grote problemen zijn in de multi culti maatschappij,
Er zijn inderdaad problemen. Maar de oorzaak hiervan is niet de Islam.
3) Zet ieder die PVV stemt te kijk als dom en als vee
De meeste mensen die PVV stemmen weten niet wat de Islam inhoudt en laten zich leiden door een gevoel van angst. Velen zijn ook gefrustreerd of hebben bepaalde problemen en vinden het makkelijk om de Islam als oorzaak aan te wijzen.
4) Zie vooral het door anti wilders aanhangers aangezette proces als een succes, mocht dat niet zo uitpakken en vrijspraak volgen is dat de schuld van Bram, Wilders of desnoods de rechtbank zelf
Het is jammer, maar terecht dat hij berecht wordt voor zijn uitspraken. Hij is op bepaalde punten veel te ver te gaan.
5) Graaf diep waar Wilders zijn inkomsten vandaan haalt, en ga dan schelden als blijkt dat niet HIJ Bram betaalt om zijn gelijk te halen
Wilders wordt veelal gefinancierd door Joodse organisaties. Begrijpelijk, want die hebben er ook belang bij.
6) Geef a.u.b. ongenuanceerd Uw mening in termen als: Bruin,fascisitisch,zwart,hitler,peroxydekop, meelopers,stemvee etc.etc.
Kopvoddentax?
7) Vraag U niet af waarom de PVV zoveel stemmen trekt
Dat vraag ik me wel af. Het antwoord. Er zijn 1,5 miljoen mensen met problemen die hopen dat Wilders de oplossing is. Wat dus helaas niet het geval is.
8) Verander niets aan het gevoerde beleid t.o.v. immigranten van de afgelopen 30 jaar, het gaat prima zo
Op dit moment gaat het prima. Dat er met de gastarbeiders een puinhoop van is gemaakt wil niet zeggen dat het nu nog steeds zo gaat. Men had rekening moeten houden met het feit dat de gastarbeiders mogelijk zouden kunnen blijven om hier gezinnen te stichten. Men had ze kunnen verplichten de taal te leren alvorens ze toe te laten. Dat gebeurt nu pas.
9) Wees verontwaardigt over de discriminatie die heerst in Nederland (terecht, want die is er wel) en doe bomaanslagen etc. in de wereld af door fanatieke moslimgelovigen met de kreet "de Islam is vredelievend", dat zijn geen moslims.
Ik ben verontwaardigd dat de oorzaak van alle problemen wordt gezocht in mijn geloof, de Islam.
10 En ten slotte blijf in Uw ivoren toren zitten, uiitkijkend over het klootjesvolk in de achterstandswijken en blijf superieur in Uw gedachten en daden.
De meeste PVV stemmers komen niet eens uit achterstandswijken maar zijn gewoon bang voor invloeden van buitenaf. Ze laten zich dus leiden door angst, en dat is geen goede zaak. Zij die wel uit achterstandswijken komen en PVV stemmen wonen daar niet voor niets, zou ik zeggen. -
Wilders de sukkel wil nog meer aandacht, hahahahahaha
-
@816 Een hoop geblaat, maar Prof. Dr. Jansen heeft zo'n beetje zijn hele professonele leven besteed aan het bestuderen van het Arabisch en andere semitische talen, en de Koran en theologie.
-
Het zal mij niet verbazen als Mr. Spong ook lid is van dat Vertigo inquisitie eetclubje en in het complot zit om Wilders veroordeeld te krijgen.
-
82523 oktober 2010 16:07 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@823
Ik denk het niet. Er wordt door andere arabisten en deskundigen niet voor niets sterk getwijfeld over zijn kennis en onafhankelijkheid. -
@811 Nee hoor! Ik doorzie alleen de dubbele agenda van Wilders.
-
Ik bedoel @812 Nee hoor! Ik doorzie alleen de dubbele agenda van Wilders.
-
82923 oktober 2010 16:14 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@825
Er zijn vele oorzaken en vele factoren die meespelen. Mogelijke factoren zijn de cultuur en opvoeding, de sociaal-economische achterstand, de afwijzing door de Nederlandse samenleving. -
83123 oktober 2010 16:24 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Uitermate interessant filmpje over wat er ondertussen in London zoal gaande is: http://www.youtube.com/watch?v=4EEDkSueLe4
-
@831
Nee, op dit moment waarschijnlijk niet. Maar je vergelijkt het democratische Nederland met Saudi Arabië? Dus dat zijn andere culturen mogelijk niet accepteren betekent dat wij dit in Nederland ook maar moeten doen? Wat is dat nu weer voor kromme redenering?
Dan kunnen we allochtonen uit Noord-Korea ook maar meteen gaan oppakken als ze iets zeggen wat wij niet leuk vinden, omdat ze dat in Noord-Korea ook met ons zouden doen? -
83423 oktober 2010 16:41 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@834
Wat bedoel je daar nu weer mee? Beweer je dat Nederland geen democratie is? Of weet je niet hoe je hierop moet reageren en ga je onzin blaten? -
Wilders kost ons meer geld dan alle uitkeringen te samen in een jaar. Dat hij daar eens over gaat nadenken.
-
@830 Het is dus de schuld van de Nederlandse samenleving? (mogelijk,onder andere)
en de sociaal economische achterstand komt door de discriminatie, niet door de drop outs op school natuurlijk
en de cultuur maakt sommige jochies tot "macho" die dan weer vervelende "dingetjes" doen tegenover autochtonen -
@837
Precies, als het vanaf het begin goed geregeld was hadden we deze problemen waarschijnlijk niet, of in ieder geval in mindere mate. De sociaal-economische achterstand komt doordat de gastarbeiders mensen waren die "simpel" werk kwamen opknappen. Klusjes die Nederlanders liever niet deden. -
@838 Wel eens van zelfreflectie gehoord?
-
84023 oktober 2010 16:54 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@836 Waarom kost Wilsders ons meer geld?
-
@836 Ik betaal liever dat wat Wilders mij kost dan aan het oneigenlijk gebruik van de kinderbijslag wat naar het buitenland verdwijnt.
-
@839
Ja, en persoonlijk zie ik niet welke negatieve rol ik gespeeld zou kunnen hebben in het falen van de integratie. -
@842 Wilders kost ons niets, Wilders is dat proces niet begonnen, enkel een stel doorgedraaide rode maloten die nog niet beseffen dat de tijden in heel Europa aan het veranderen zijn.
Tja, normaal gebruik ik zulke taal niet, maar zolangzamerhand raak je dat gewoon steeds lezende over dom vee en bruin, etc. -
@844
Nee, de PVV zorgt zeker niet voor verharding met termen als: kopvoddentax, allochtonenstop etc. -
@843 Ik spreek niet over negatieve rollen, enkel de schuld van de multu culti teloorgang niet leggen bij degenen waar het om gaat is wel erg kort(zichtig) door de bocht vind ik
-
@845 Ik had het niet over verharding, maar gaf een antwoord over de kosten, uitlatingengen als `kleine Hitler`mag natuurlijk wel` en allochtonenstop is geen scheldwoord hoor
-
84823 oktober 2010 17:05 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@843
Enkel de schuld van het falen van de integratie bij degenen leggen waar het om gaat vind ik ook erg kortzichtig.
Ik ontken ook niet dat zij (de allochtonen) ook hun bijdrage hadden moeten leveren. Actief, en positief, aanwezig zijn in de samenleving dus. -
@847
Persoonlijk vind ik allochtonenstop wel een eng woord. Misschien komt dat omdat ik zelf een allochtoon ben. Ik vind het een beetje lijken op apartheid. -
85123 oktober 2010 17:09 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@851
Graag.
Dat bedoel ik met verkeerde interpretatie van de Koran, meestal door wat minder intelligente mensen. Maar dat verandert ook nog wel. -
@849 Tja, indertijd had het beleid moeten zijn als in Zwitserland, enkel gastarbeiders, geen werk meer, half jaar of jaar hooguit en dan terug naar huis, punt.
Maar ja, dat is niet gebeurd, gezinshereniging, etc...onaangepaste groepen in de NL maatschappij.
Dus wat doen we er nu aan?
Ik denk allereerst zorgen dat we allemaal op een normale manier samen kunnen leven en op de tweede plaats zorgen dat we (weer) niet dezelfde fouten begaan, dus een strenger immigratie en asielbeleid.
Laat ons eerst maar eens onze huidige problemen oplossen, en de immigratie stopzetten, behalve kennisimmigranten dan. -
85423 oktober 2010 17:13 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@
Ook kennisimmigranten uit Islamitische landen dan. Dan ben ik het met je eens.
Geen discriminatie op basis van religie. Problemen aanpakken door mensen als individu te behandelen. -
@850 Het betekend niets anders dan dat we geen immigranten binnen willen laten in NL, daar is niets engs aan hoor, ga maar eens kijken wat een eisen landen als Canada en Australie stellen aan immigranten, dat zouden ze hier ook moeten doen.
Dus apartheid heeft hier niets mee temaken, wel met beleid -
@853
#855 Bedoel ik. -
@854
Dan zijn dat geen goede Imams. -
@855 Waarom niet, prima zolang ieder zich gedraagt heb ik daar geen moeite mee, mag ook groen zijn met zwemvliezen...
-
86023 oktober 2010 17:16 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@780: Voor een deel heb je natuurlijk wel gelijk. Voor het andere deel niet. Immers: (1) klungelende en stuntelende rechters bij belangrijke processen waar velen naar kijken: dat doet onze rechtstaat geen goed. Integendeel. (2) je kunt alleen gebruik maken van alle juridische mogelijkheden als je beschikt over veel kennis en een goede advocaat em (3) dat kost zoveel geld dat niet iedereen gebruik kan maken van alle mogelijkheden.
-
86223 oktober 2010 17:18 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@860 De waarheid doet pijn, of je er nu van gediend bent of niet ;-)
-
86423 oktober 2010 17:21 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@860
Ik had het eigenlijk over Moslims die de Koran verkeerd interpreteren... -
@859
+ -
@862
Individualisme is geen onzinleer. Wil jij dan niet behandeld worden als individu? -
@852
Je hebt helemaal gelijk, men moet wat meer respect voor elkaar opbrengen en zich wat moeten verdiepen in elkaar dat zou al een heel eind schelen.
@860
Zeker het testament nooit goed doorgelezen???
En vergeten wat er in het verleden is gebeurd? Als iedereen het zelfde zou reageren als de wilders volgers dan had je zelf nu een groot probleem gehad.
in alle religies komt dit voort zelfs die van ons als je het testament nou eerst eens zou doorlezen snap je wat ik bedoel.
Laat iedereen in zijn waarde en laat je ziet gek maken door een paar gekken!
en Wilders.... -
Moest ik vandaag wel 25 km omrijden om een Moslim te zien..
Nee in de spiegel kijken heeft geen zin om een Moslim te zien.
Ik ben gestopt met roken 4 weken gelden en als hulp middel heb ik op de spiegel gezet roken is ongezond ik zal er ook naast zetten G W is ongezond. -
@807 Tot zover de vrijheid van meningsuiting en vereniging volgens koffiedrinker. Ik geloof dat ik mijn cappuccino liever niet met u drink.
-
@811 GL aanhanger en marxist is volledig met elkaar in tegenspraak. GL is een bij uitstek liberale partij.
-
@871 Het moet natuurlijk zijn:
@812 GL aanhanger en marxist is volledig met elkaar in tegenspraak. GL is een bij uitstek liberale partij. -
@820 Waarom is mijn eerste reactie op dit schrijven toch '1933'?
-
@831 Als jouw vriendje vroeger in de sloot sprong, sprong jij er dan achteraan? Wat een simplistische redeneertrant volg jij zeg.
-
@872: Je moet wel even dieper kijken dat buitenkant en marketing. GL heeft vele smaken in haar boezem. Ook de Communistische Partij Nederland CPN is grondlegger van en opgegaan in GL.
-
@875 Zo kan je van de VVD ook een slavendrijvers partij (vroeger hadden ondernemers vaak slaven in dienst ipv arbeiders) maken en van het CDA een Inquisitie partij (gezien haar katholieke wortels). Ik hoop dat je dit net zo'n onzin vindt als jou gezwets over GL en haar voorouders. Tegenwoordig is Groenlinks een links liberale partij.
-
@875 Voordat de CPN opging in GL had ze haar ideologische veren al afgelegd, evenals de PSP. Anders waren de PPR en de EVP helemaal niet akkoord gegaan met de fusie. De 'gestaalde kaders' van de CPN hebben een poging gedaan om een nieuwe communistische beweging op te zetten: de VCN, maar behalve in de lokale politiek in Oost-Groningen is daar weinig meer van vernomen.
-
@Disturbia (#713)
Haha, ja... Maar ik ben bang dat we zullen gaan lachen als een boer met kiespijn.
@BenIkKwijt (#714)
Ik weet niet WAT jij kwijt bent, maar ik geloof dat het "de kluts" is, waar je naar zoekt.
Ik heb het NOOIT, maar dan ook NOOIT over "Limburgse Witkwast" gehad. Dat was iemand anders... -
groot gelijk
en Shalken gelijk aansprakelijk stellen wat deze idiote actie ons werkend volk heeft gekost -
Het zwarte gat van wilders, waar *alles* in verdwijnt, en waar je *nix* voor terugkrijgt.
-
Het feit dat die overduidelijke Islamhater Jansen, zijn grieven destijds niet zelf naar voren heeft gebracht, maar wacht tot deze door Molotovitch, vlak voor de uitspraak worden gebruikt, toont maar één ding aan.
We hebben hier te maken met een zeer partijdige getuige-'deskundige'...! -
@861 Hij is opgeroepen door de verdediging, dus die partijdigheid is hem juridisch niet te verwijten. Wetenschappelijk vind ik het niet kunnen dat iemand zo duidelijk emotioneel betrokken is bij zijn onderwerp van zijn studies, maar dat staat in de rechtbank (nu) niet ter discussie.
-
@883
Juridisch niet te verwijten, maar het ondermijnt wel de kracht van zijn getuigenis. Een getuige-deskundige wordt opgeroepen vanwege zijn objectieve kennis op een bepaald gebied.
Van objectiviteit blijkt bij de man niets nu hij de undercover partij-ideoloog van de PVV lijkt te zijn. -
Wat men niet allemaal moet doen om Wilders te pakken te krijgen....
Zelfs rechters worden er corrupt door...(of waren ze dat al en zijn ze bang voor hun zwarte centjes te verliezen?) -
@883 Het is de fout van het OM dat ze dat punt niet ter discussie gesteld hebben. Maar ja, het OM wilde niet en dat hebben ze wel heel duidelijk laten blijken.
-
@884 Het proces leek uit te draaien op vrijspraak of niet ontvankelijk. Hoe kun je dan stellen dat de rechters corrupt zijn? Graag met bewijzen komen.
-
Is toch wel raar dat mensen zoveel problemen hebben met mensen uit het buitenland, of het nu derde wereld of oostblok is. Waren het niet dezelfde lieden die destijds, toen de muur er nog stond, het zo jammerlijk vonden dat die mensen niet naar het westen mochten?
-
Een ieder die ook maar denkt dat WIJ de belastingbetaler dit proces betalen, kijkt niet verder dan zijn of haar neus lang is. Deze zaak wordt gewoon betaald net als alle andere zaken. Wilders betaald Bram en de aanklager betaald weer zijn advocaat. De kosten zijn niet voor het Nederlands volk. Door wie de kosten worden betaald, hangt af van wat voor een zaak dit betreft en ook wat de rechter beslist. Zo kan de rechter beslissen dat de kosten worden vergoed door de aanklager indien deze de zaak verliest.
In deze betreft het een civiele zaak en KUNNEN de kosten op de verliezende partij worden gelegd. Ook hier geld dat men van een kale kip niet kan plukken. -
@888 De aanklager in het strafproces is het OM, dat wordt door de overheid betaald. De organisaties die zich in het proces gevoegd hebben, moeten hun advocaat inderdaad zelf betalen. De rechters worden natuurlijk ook door de overheid betaald en alle ondersteunende diensten ook. Dus er zitten heel wat kosten in die op de 'belastingbetaler' verhaald worden, maar dat geldt voor alle rechtszaken. Maar liever dit, dan het recht van de sterkste...
-
Hoezo de rechters betalen? Het lijkt me logisch dat als je een prutser bent je ook je salaris terug moet storten. In het bedrijfsleven kom je zo niet weg met wan-prestaties. Zodra we blunderende ambtenaren op hun prestaties mogen afrekenen zal er minder snel onnodig geprocedeerd worden. GW heeft als parlementariër gewoon de plicht om zaken aan de kaak te stellen. Niemand maakt ophef over de dames van de party voor de dieren als ze weer een mallotig verhaal over dierenleed in de publiciteit brengen.
-
@890
De Pvv staat niet voor de rechter maar de privé persoon G W, dus dit heeft niks te maken met de partij Pvv of de aanhangers of als parlementariër, haal het niet door elkaar. -
@891 je hebt gelijk het gaat om de persoon Geert Wilders. Dat is toch de motor achter de PVV? Zijn uitspraken, welke thans ter discussie staan, zijn toch gedaan in hoedanigheid van de PVV?
Wie haalt wat door door elkaar?
Ik hoop dat kortzichtigheid ooit bij wet verboden zal worden. -
Morgen,hij zal weer vragen: rechter, ik zoek weer een andere rechter.
-
351 = verwijderd door redactie. Hoe is het mogelijk? Vergeleken bij het onderbuikse gebral hier heb ik in zeer nette bewoordingen een reactie gegeven op het figuur Wilders. Er tellen hier kennelijk twee soorten meningsuiting. Bah!
Laat maar. -
@894 Er zijn 2 maten. Met deze maten wordt er gemeten. Bij de vergelijking Bijbel en Koran wordt Mohamed een pedofiel genoemd en Katholieken blijven ongedeerd.
bij een dubbele nationaliteit worden de marokanen ter discussie gesteld, maar als je knappe blonde Zweedse vrouw bent dan mag je 2 nationaliteiten hebben en ga zo maar door..... -
852
hoezo : "verandert ook nog wel"
Klinkt erg bedreigend.
Wat bedoelt u precies?
Stijgers in Politiek
‘Rutte waarschijnlijk weer premier, SP...
Binnenland
Mark Rutte is de meest...
48 minuten geleden door Scholar
Eindelijk een onafhankelijke peiling
Eindelijk een onafhankelijke en duidelijke...
3 uur 33 minuten geleden door edwardbreedveld
Kinderopvang wordt fors duurder voor hoge...
Kinderopvang wordt fors duurder voor de...
17 uur 43 minuten geleden door All.you.need.is.love
'Wat G500 ook beweert, jongerenbelangen...
G500 stelt dat de politiek meer oog moet...
17 uur 57 minuten geleden door Nujij-fan
Actie in Arnhem tegen 'gijzelen'...
Om te voorkomen dat allochtone meiden na...
18 uur 10 minuten geleden door All.you.need.is.love
Best gewaardeerd
SP: Unieke kans om te stoppen met JSF-project
Door de val van het kabinet ontstaat een...
1 dag 19 uur geleden door dutchoyibo
Wilders zegt vertrouwen op in De Jager
PVV-leider Geert Wilders heeft donderdag...
6 dagen geleden door choffy
'Ik moest voor Kunduz-missie stemmen'
Kandidaat-lijsttrekker Tofik Dibi van...
3 dagen geleden door Marcgr8
Holocaust overlevende spreekt zich uit...
Een sterke boodschap van deze Holocaust...
18 uur 1 minuut geleden door Tweetsweet



