Een zwartboek met klachten over de verkeerssituatie in Den Haag is door de gemeenteraadsfractie van de PVV in de stad deels verzonnen.
Sorteer op:
-
@587 Zwervend? Ach kijk eens om je heen Jozo, het is te makkelijk om het zo af
te doen -
Richard de Klos
-
@ #513
Ze beantwoorden geen vragen.
Ze stellen ze in de Kamer.
En doen dan net of ze uit het volk komen.
Maar die hebben ze waarschijnlijk ook allemaal uit de duimgezogen. -
@585
De sp draaid al heel wat jaren mee, die hebben een ruime keuze van mensen die al lang in de partij actief zijn, waar de rotteappels voor het overgrote deel uit gefilterd, de lpf en de pvv zijn in korte tijd enorm gegroeid dus idd, die hebben oa veel foute types binnen gehaald dat is niet te vergelijken. -
@598: Behalve bij 'n echt hele brede goede coalitie en met veel tolerante insteken dan alleen maar ikke ikke en jij mag gaan stikke. enz.
Kenden we deze al? Jacque Fresco, 95 jaar oud, super sociaal en super intelligent. http://liloumace.com/JACQUE-FRESCO-The-Venus-Pr... -
@601 Hoezo te makkelijk? Het is toch zo? Kijk naar de leegloop van de PVV naar de SP.
-
@570 Precies, tweede kamerlid is een eerbare baan.... in de Haagse gemeenteraad mag je liegen en bedriegen (dit heeft hij wijselijk niet daar gemeld...)
-
Kijk maar eens goed naar de tanden van die gast..
Die staan naar voren van het duimzuigen natuurlijk. -
@598 Klopt, ik had dat woord misschien niet moeten gebruiken.
Wat ik bedoel is dat er normalerwijze zo'n 6% van de mensen die daadwerkelijk stemmen kiezen voor een tegenpartij als protest.
De laatste 10 jaar is dit echter gegroeid naar zo'n 16%. Dat verschil van 10% is er wel de oorzaak van dat er geen fatsoenlijke coalitie meer gevormd kan worden. -
@605 Maar bij een heel brede coalitie moeten alle coalitiepartijen weer zoveel inleveren dat alle achterbannen ook weer beginnen te morren.
Politiek is ooit ontstaan doordat mensen steeds aan het klagen waren en sindsdien klaagt men over de politiek. -
@ #564
En mijn duim wordt gedemoniseerd.
Richard de Mos.
De rechter zeker , he Richard, want de linker gebruik je niet. -
@606 Iets wat ik al eerder voorspelde, kom onder die steen vandaan, ik bedoel
alleen dat veel mensen teleurgesteld zijn, de foute keuze, aangejaagd door CU
PvdA en CDA, hoe moeilijk kan het zijn -
+++++ nieuwe politiek +++++++
-
@610: Er zijn ook win-win coalities en scenario's, om maar wat te noemen: Bijvoorbeeld Groenlinks en D66 voor duurzame economie, en daar zal bijv 'n PvdA ook geen moeite mee hebben. Zelfs liberaal en SP zou samen kunnen, bijv minder regeltjes voor ondernemers maar tegelijkertijd de consument meer beschermen, allemaal win-win.
-
@ #604
Nou dat hebben we bij Marijnissen destijds met een winst naar 25 zetels gezien.
Die had er zelfs een klasje voor.
En daarmee ging het nog fout.
Als je een goede opleiding hebt, een aardig inkomen en een gezin , dan ga toch niet bij de SP waar je wel voor mag werken maar het inkomen niet voor mag houden.
Dus weet je wat er op af komt.
Een enkele idealist en veel gelukzoekers.
En Roemer???
Krijgt die een SP-topsalaris?
Want hij zal het echt wel niet min voor minder doen dan een onderwijzerssalaris.
Of brengt zijn vrouw aardig wat in?
Net als bij Marijnissen? -
@615 Niet iedereen is per definitie een materialist. Dat staat los van opleiding etc.
-
@615
Die SP-leden kiezen daar zelf voor om een deel van hun salaris in te leveren. Dat wisten ze vooraf! -
@ #598
Wij zuigen zo een volk uit onze duim.
Getekent Richard de Mos. -
@617 Als je gelukkig bent en niet meer nodig hebt, is het niet zo moeilijk om het surplus weg te geven. Zou mooi zijn als we minder egocentrische en hebzuchtige geldwolven in onze samenleving hadden.
-
@618 LOL!
-
O.T. : kan iemand mij uitleggen of er iemand vervolgd gaat worden voor deze m.i. zeer kwalijke poging tot misbruik van de democratie???
-
Zijn ogen staan scheef van het eeuwige duimgezuig.
-
Gelukkig is niet iedereen zo negatief over de PVV, want in heb vandaag zeker twintig emails aan mezelf geschreven om mij een hart onder de riem te steken.
Richard de Mos -
@615 elke partij heeft zo'n klasje. Wat ging er eigenlijk fout bij de SP?
De norm van een SP-inkomen zal echt wel hoger zijn dan een onderwijzerssalaris, zoveel is dat niet. -
@ #617
Het gaat er niet om of ze er voor kiezen.
Het gaat erom dat de partij dit waagt te doen.
Ik ga toch ook niet werken voor een baas die van te voren zegt dat ik een x bedrag verplicht moet doneren waar ik wel voor moet werken.
Dat deed men in het communistischer oostblok.
Daar bepaalde de overheid hoeveel je kreeg en wat je er van kopen mocht.
Dus wie komt daar op af?
Als het zulke idealisten zijn bij de PVV die de maatschappij willen veranderen , dan doneren ze vrijwillig toch wel?
Dan is er geen dwang nodig.
Ik wens geen dwang.
Ik betaal belasting en daar krijgt de SP ook geld van.
Komt de SP aan de macht dan gaan ze ons allen vertellen waar we het maar mee moeten doen en hoeveel uren we daarvoor moeten werken.
Nee, dank u!
Nu kunnen we nog kiezen. -
@625 Deze beperkte beeldvorming hebben rechtse "vrienden" je ingefluisterd? Of verzin je het allemaal zelf?
-
@ #624
Nee hoor, die hebben een grote kweekvijver waar al jarenlang mensen zitten met meestal al politieke ervaring in gemeenten , provincies en maarschappelijke organisaties.
En geen klasjes.
Een onderwijzerssalaris is wel boven modaal .
Roemer woont trouwens aardig.
Met HRA neem ik aan.
O. foei toch. -
Beste Richard,
Hoewel het ongetwijfeld een zegen voor onze jeugd is dat je niet meer voor de klas staat, denk ik toch dat ook de politiek niet echt de geschikte werkomgeving voor jou is.
Nu begrijp ik wel dat in de huidige moeilijke tijden, iedereen blij moet zijn met het werk dat hij of zij heeft, maar het lijkt mij toch beter voor iedereen wanneer jij per direct ontslag neemt. Dus neem dat wachtgeld en ga naar huis.
Alvast bedankt!
Mvg,
Jozo -
Liegen, bedriegen, brievenbusplassen, bezopen rijden, barmannen slaan...
De vertegenwoordigers van Henk en Ingrid. -
@625
"Ik ga toch ook niet werken voor een baas die van te voren zegt dat ik een x bedrag verplicht moet doneren waar ik wel voor moet werken."
De SP-leden dus blijkbaar wel, anders bleven ze wel weg! -
@630: Het principe is dus dat je best wat kan delen.
En ik neem aan dat als je voor de SP bent dat je daar zowiezo wel wat in ziet anders zou je niks met de SP hebben. Dus blijkbaar vind jij het 'n probleem, maar de SPers niet. -
Sempre, geef ze de zweep, laat hen het voelen, al die woorden
-
@! #626
Ik ben niet rechts en mijn vrienden hoeven mij niets in te fluisteren , ik denk en kijk zelf.
En ik ben te vaak voor 1990 bij vrienden in socialistische ( communistische dus) volksrepublieken geweest om politiek die trekken daarvan vertoont , niet uit de verte al te ruiken.
Ga je eens bij deze voormalig gedwongen "socialistische" bewoners in die landen een praatje maken.
En die vonden dat zo leuk dat ze nu liever arm in vrijheid zijn dan onvrij in een -
Ik heb alle bovenstaande reakties goed gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat ik de volgende keer op de PVV zal stemmen. U verklaard mij nu verstandelijk in de laatste fase van afbraak? Nou dit is een typisch linkse manier van denken, flink tegen beter weten in toch bij sociale beginselen blijven. Links is utopische zaken nastreven van andermans geld. Links is na rechts het slechts wat een maatschappij kan overkomen.
-
@ #630
Je kunt je ook afvragen : wie komen er dan op af???? -
@634 Ga hulp zoeken! Dat helpt vaak
-
Typische praat van een verstokte rechtse en PVV stemmer. Wees dan tenminste eerlijk, oeps dat is te veel gevraagd, en zeg dan dat je WEER PVV gaat stemmen. Even wat bijles: een typische linkse manier van denken is dat men mag stemmen wat men wil.
-
Dus de PVV is ook al niet te vertrouwen, kortom, het is daar in den Haag één grote bende van mensen die het alleen maar belangrijk vinden om hun naam te horen of te lezen in de media, wat een land is dit toch
-
@634: Nou ja ....... Het zegt in ieder geval wat over jezelf.
-
Partij Van Verkeersklachten.
-
Niet alleen dom en xenofoob maar ook leugenaars.
-
lololol, het begint er ECHT op te lijken dat we gewoon elke dag een PVV misstap in het nieuws zien.
Zoals ik eerder zei, dit begint genant te worden. -
@634 yep heb ik gedaan. Wat denkt u, zijn de meeste van die hulpverleners weer links. Heb je niets aan, typsch figuren die je dingen aanpraten waar ze zelf veel meer last van hebben. Een beetje week en de realiteitszin ver te zoeken.
-
@634
Ik kan de keus van uw nickname helemaal ondersteunen -
@633 Praat gewoon eens met de mensen van de SP. Of met mensen die een socialer Nederland zouden willen zien waar de rijken, de upper class, zich niet de zakken vullen ten koste van het gewone volk.
-
Oei en dan dacht ik een dag zonder PVV broddelwerk door te komen, maar nee hoor, ze doen het weer.
@634 Welke reacties hier ook mogen zijn geplaatst, dan kunt u toch wel even nadenken op welke partij u gaat stemmen. de PVV heeft zichzelf volkomen belachelijk gemaakt de laatste maanden. -
@631
Ik heb daar totaal geen problemen mee.... -
@ 530
Beweging?
Volgens mij is het gewoon een ordinaire eenmans partij.
Zolang Blondie onderbuikgevoelens blijft promoten is bestrijding ervan moeilijk. Er zijn teveel Henk en Ingrids die daar gevoelig voor zijn en eigenlijk niet doorhebben waar ze op gestemd hebben.
Blondie en zijn bruinhemd vrienden maken daar dankbaar misbruik van door oa valse zwartboeken aan te leggen.
Als vervolgens bekend word dat de bruinhemden de zaak belazerd hebben gaan ze lopen janken dat ze zwartgemaakt worden.
Zoiets heet de wereld op zijn kop zetten. Gelukkig doorziet de meerderheid in Nederland dat nog steeds.
Nu maar hopen en bidden dat de Henk's en Indgrid's de ogen openen en hun
grijze cellen laten werken en ook doorkrijgen dat ze "een beetje dom" gestemd hebben.. -
@625
Naamisingebruik
Nee, natuurlijk geaje niet werken voor een baas die een gedeelte van je inkomen(Zoveel als jij noemt is dat niet) wil hebben.
Waarom doen die truttekoppen dat dan toch wel??
Dat kan ik je vertellen, eenmaal dat plekkie hebbend, kunnen ze na een bepaalde tijd afnokken en wachtgeld cashen..........
Valt het kwartje al?? -
@ #634
Ik moet er gewoon om lachen!
Er zijn ook mensen die nog steeds Franco vereren, er zijn nog steeds mensen die Stalin fantastisch vinden en zelfs mensen die nog steeds de daden van Hitler prijzen, Videla een uitstekende leider vonden enz enz.
Zelfs een gek als IDi Amin in Oeganda heeft nog steeds volgelingen.
En hier in Nederland zijn er die nog steeds geloven dat Lou de Palingboer niet echt dood is.
En zo zullen er ook mensen tot hun dood de PVV en alle grapjassen die daarbij horen prima blijven vinden.
Zo lang het er maar niet te veel zijn, geeft het niks.
Dan is het wel grappig.
En ik wil een commitee : "Richard de Mos moet blijven.".
Dan valt er nog eens wat te lachen.
Net als boer Koekoek destijds. -
@637 wees dan eerlijk? Waar ben ik niet eerlijk dan? Even bijles typisch links denken het claimen van zaken als "men mag stemmen wat men wil" Alsof rechts daar niet voor staat.
-
@ 644 Apart he?! ;-)
-
Richard de Mos for President !
Het is aboluut pretletter Nr.1 van de politiek ! -
@651 Gijs gijs, even rustig nu, vertel, wie hebben het allemaal gedaan....?....?....
-
@651 Ik voeg het tegendeel toe aan jou bewering.
-
En ach, wie had er van de PVV nou anders verwacht?
Gelukkig velen niet.
Maar het was weer geestig.
Mooi weer dus lekker even de frisse lucht in , daarna het vuur aan en een fles heerlijke wijn openen met een hapje.
Partner heeft net een weekje Texel voor ons allen gereserveerd ( met dikke korting) .
Laat de kou maar komen .
Het leven is goed.
Prettig weekend. -
Verwijderd door redactie
-
" Eerder deze maand werd bekend dat twee ex-PVV'ers verder gaan onder de naam Onafhankelijk Den Haag. De PVV heeft nog zes van de acht zetels over waarmee de partij in 2010 in de raad kwam."
Zo zie je maar weer dat een stem op de pvv sowieso een verloren stem is. Niet alleen door die partij maar ook doordat mensen die sowieso onbekwaam zijn nu een kans krijgen politiek in te gaan en vervolgens als onafhankelijke verder.
Vooral zo doorgaan en lekker voor jezelf beginnen. -
@658 Kun je nagaan hoe groot de ellende zou zijn geweest als ze in iedere gemeente zetels zouden hebben gehad, de puinhopen zouden niet meer te overzien zijn.
-
@ 656 U hetzelfde toegewenst, ik heb u in het verleden te hard aangepakt,
waarvoor mijn excuses, ;-) -
@650 Ik vereer helemaal niets, en zeker geen PVV. Maar ik spuug op alles wat rood is. Het betweterige van links is stuitend. Ik heb al eerder gezegd dat zonder fatsoenlijk links er geen fatsoenlijk rechts politiek bedreven zal worden, en andersom. Beide zijde moeten in balans zijn wil men een evenwichtige maatschappij op kunnen bouwen. De PVV zal voor GEEN enkele balans zorgen.
En een reaktie op 634 is enkel de knuppel weer in het hoenderhok van reakties gooien. -
Ik weet niet hoe het met de rest is, maar als ik een van de PVV-ers in de TK hoor praten krijg ik subiet een gevoel van plaatsvervangende schaamte en kromme tenen er bij.................
-
De Blondie partij spreekt van een lastercampagne. Zouden ze wel weten wat dat woord betekent?
De Blondie partij roept op tot het doen van valse aangiftes., dat lekt vervolgens uit.
Blondie, bruinhemden en alle Henk's en Ingrid's lees hieronder met aandacht. Misschien kunnen jullie er iets van leren.
Oei oei. Als ze nu maar niet de encyclopedie willen aanpassen omdat die hen in een kwaad daglicht zetten.
"lastercampagne"
` las - ter - cam - pag - ne [-panj ` ] de -woord lastercampagnes het stelselmatig en publiekelijk belasteren van een bep. persoon of bep. personen.
"belasteren"
kwaadspreken over, kwaadspreken van, schandaliseren, schande aandoen, bekladden, kwellen, onteren, roddelen. -
@657 Sempre, you did it again.............dank
-
daar komt dan nog het getwitter van de boss himzelf er bij.... ben benieuwd of hij hier nog een reactie op gaat geven..... En zo verdwijnt langzamerhand de PVV in het afvoerputje.....
-
@664 at your service!!! LOL
-
66728 januari 2012 15:06 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
66828 januari 2012 15:07 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@667 Ik ook........ en die ex-Pvver in Friesland is in elkaar getrimd door lui uit de PVV.. wat ik je brom.......
-
Het wordt steeds grappiger met die PVV, ik vind het gewoon werkelijk grappig.
Waarschijnlijk omdat ik ze al zat was na de eerste week dat ze het nieuws begonnen te domineren, daarna ben ik ze maar gaan negeren, en nu ben ik ze gewoon aan het uitlachen.
Kwestie van tijd voordat deze partij niet meer bestaat. -
@667
Ik zou er zeer zeker niet van opkijken, maar voor sommige mensen is het moeilijk te bevatten omdat hun leefwereld zeer beperkt is en ze altijd door een roze bril naar de wereld kijken, voor zover dat ze hun zicht überhaupt nog hebben. -
How big is your thumb?
-
@109 gijsonwijs <<< Toch stem ik weer op die malloten van de PVV<<<
@634 gijsonwijs <<<< Ik heb alle bovenstaande reakties goed gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat ik de volgende keer op de PVV zal stemmen. U verklaard mij nu verstandelijk in de laatste fase van afbraak?<<<<<
Waarom liegen PVV adepten toch zo makkelijk? Zou de laatste zin van bovenstaande quote er iets mee te maken hebben? -
@634
Jij sluit je aan bij deze club marginalen, na alles wat er al is voorgevallen? Voordat de PVV er echt een enorme zwijnenbende van maakte en het ene schandaal na de andere blunder maakte zag je ze niet zitten en nu wel? Wat zegt dat over jou? -
ik stel voor dat Mos zijn koffertje gaat pakken en zich aanmeldt bij de poort van de Efteling......... als Klein Duimpje......
-
De pvv die problemen bedenkt en vervolgens opblaast tot zeik en zeurwaardige proporties...niets nieuws onder de zon.
Nu het bewezen is dat de pvv de kluit belazerd is het tijd om ze wegens misbruik van het ambt en ambtelijke macht als politieke partij te schorsen. -
Als je dit soort acties goed vind en daarbij zegt dat andere partijen het ook misschien wel of misschien niet zouden doen dan ben je heel raar bezig en hypocriet, want waarom zou je op 'n partij stemmen die precies hetzelfde zou doen waar je toch zo tegen was? Integriteit hoeft absoluut geen probleem te zijn, sterker nog, het kan juist je kracht zijn en blijven.
-
@ 673 Waaruit blijkt dat ik niet eerder voor de PVV zou hebben gestemd uit 634?
U krijgt een beetje PVV trekjes door dingen maar zelf in te vullen. @ 674 geen enkel weldenkend mens sluit zich aan bij de PVV. Maar nogmaals elke partij die iets aan immigratie zegt te willen doen krijgt mijn zege. -
Er zijn 1 miljoen mensen met een laag IQ. Deze stemmen voor wilders.
Daarnaast zijn er meer dan 15 miljoen mensen die niet op wilders stemmen.
Omdat de meerderheid geen laag IQ hebben, zal er nooit racisme komen die door de meerderheid word gedeeld. Geef deze wilders stemmen geen aandacht.. Ze kunnen er zelf niets aan doen. IQ is genetische bepaald. -
@ 676 :
Je moet Blondie en zijn bruinhemden niet verbieden, dat is nergens goed voor. Dat levert alleen maar extra publiciteit voor ze op.
Je moet alle Henk's en Ingrid's die op Blondie en de bruinhemden hebben gestemd een verplicht examen afnemen voor de volgende verkiezingen.
Als ze daar een voldoende voor halen geven ze blijk van voldoende grijze cellen en de mogelijkheid te kunnen nadenken.
De meesten zullen zakken en mogen daarom niet stemmen.
Resultaat zal zijn dat Blondie en bruinhemd kornuiten terug zullen vallen tot een marginale partij. -
Sinds Bosman is er binnen de pvv sprake van braakselpolitiek.
-
68228 januari 2012 15:48 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@ 679 :
Zodra ze zich als konijnen gaan gedragen hebben we een probleem. -
@676 Dat is niet geheel waar. Het verkeerscirculatieplan in Den haag is gewoon mislukt. Het aantal autokilometers in de binnenstad is aanzienlijk (ik dacht 20%) toegenomen, terwijl het doel een afname was. Ook is de binenstad een stuk slechter bereikbaar. Maar ja, wie gaat er nu meewerken aan een klachtenboek van de PVV?
-
@684 Dat is nou een typische PVV reactie: het altijd buiten jezelf leggen. Dat het plan mislukt is staat los van een klachtenboek van de PVV, dat ze te weinig reacties hebben zegt niets over de suggestie dat niemand daar aan mee wil werken. Mocht dat wel zo zijn, denk eens aan de slechte PR die ze voortdurend producten. Niet gek dat niemand ze nog serieus neemt.
En als je bedoelt dat men zich niet (meer) wil afficheren met de PVV (ook Brinkmans verhaal) vraag je dan eens af hoe dát komt. -
@684 <<< Maar ja, wie gaat er nu meewerken aan een klachtenboek van de PVV?<<<<
Bij de gemeenteverkiezingen in Den Haag kreeg de PVV acht zetels. Genoeg mensen dus die op de beweging gestemd hebben. Als zij het nodig hadden gevonden om aan het zwartboek mee te werken, dan hadden ze dit beslist gedaan. Maar ze hadden daar geen animo voor en moesten de PVV-ers het boek zelf vol schrijven. -
68728 januari 2012 16:00 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@684 Oh wacht, ik kan jouw reactie ook anders lezen: Wie gaat er nu meewerken etc...
Met andere woorden: je kunt het je voorstellen dat je vanuit de weerstand tegen de PVV ze niet kunt steunen. Dat snap ik wel, dat zou bij mij net zo werken. Ook al is het een goed voorstel, het is de PVV, dus verwacht ik elk moment een addertje onder het gras, dus geen steun.
Ach ja, zo gaat dat. -
Stem op de Partij Voor de Vrijheid, voor een vrij Isr...Nederland!
-
Pure fraude en aanzet tot fraude! Laten we daar over praten en discuseren! Diegene die dat verdedigen zijn de Wilders aanhangers! Ik heb er geen woorden voor! Ik begrijp dat het voor de aanhang van Wilders niet prettig is om dat te moeten constateren, maar steek je hoofd niet in het zand. Het zijn gewoon niet de mensen waar je op moet stemmen!
-
Dus als ik het goed begrijp proberen ze opzettelijk belastinggeld te verknallen met verzonnen verhalen. Dat is nog eens nieuwe politiek daar zouden mensen gelijk voor uit de raad gegooid moeten worden.
En weet u wat het meest opvallende is de republikeinen in de VS doen niet anders als het internet bestoken met verzonnen verhalen. En Zionisten bestoken het internet met verzonnen verhalen. (beide komen er zelf voor uit dat het binnen hun "strategie" past).
Toeval? -
PVV stijl:
Iemand in elkaar slaan en vervolgens roepen dat het om een lastercampagne gaat als je ervoor gestraft wordt. -
@685 Sorry, ik heb helemaal niets met de PVV, maar in #676 werd gesteld dat de PVV een niet bestaand probleem op de agenda had geplaatst. Dat bestrijd ik. Het plan is mislukt. Terugdraaien kan blijkbaar niet, dus zit de burger van Den Haag er maar mee.
En inderdaad, ik zoals #688 zegt, ik zou mijn klacht nooit naar de PVV sturen. Geen zin om ook maar op enige wijze met die partij geassocieerd te worden. -
@653
Je hebt het wel over een hoofd-onderwijzer cq schooldirecteur althans volgens zijn CV maar hij had het kunnen zijn verklaarde hij, nadat hij naar blijkt alleen maar leraar was.
Nu jij zegt De Mos voor president denkt hij waarshijnlijk ook "dat had ik ook kunnen zijn". -
Wat een redeloze beesten en dienzitten in een raad en hun zakken te vullen en drinken een borrel , slaan iemand in elkaar. Man watbeen gotspe, wat een onzin en wat een bijeengezochte huilie huilie verhalen
-
Yep !
Past precies in het straatje van de PVV...
Over de vermeende malversaties van de PVV in Friesland hebben we nog steeds geen tekst en uitleg gehad.... -
Verwijderd door redactie
-
Zijn ze nou helemaal Stapel?
-
@696
Dat duurt vast ook weer een jaar, net zoals de malversatie laatst in Limburg. -
@643
Kijk, ik heb namelijk ook alle bovenstaande reacties, doch alleen tot en met @634, goed gelezen en lees uw reactie @643 gericht aan @634 eens heel rustig terug.Zoals u zelf reeds aangaf dat u de volgende keer weer PVV gaat stemmen is dit weer het overtuigende bewijs dat vooral aanhangers van de PVV beweging niet eerst gaan denken en dan pas gaan doen maar eerst doen en daarna pas gaan nadenken of men alles wel goed heeft gedaan en in dit geval zijn of haar reactie aan de juiste reageerder heeft gericht.Geeft niets hoor, dit doen vele loners en losers die aandacht te kort komen en vervolgens maar brieven, mails en reacties aan zichzelf richten.Veel sterkte en succes ermee.U wordt nog eens wat! Misschien wel jongste bediende voor "schooldirecteur" Richard de Mos.Lol -
Je kunt je natuurlijk ook gewoon afvragen waarover ze nog meer liegen? Wat ze nog meer aandikken. Ik weet het wel.
-
@ 700:
U moet 634 oftewel GijsOnwijs niet zo hard aanpakken. Zijn naam zegt alles.
In werkelijkheid heet Gijs Henk en is Ingrid zijn vrouw.
Ook zij hebben recht op een mening. Hun mening moet met een grote korrel zout genomen worden. Het wordt pas riskant als Henk Ingrid neemt, dan komen er kleine Henkies en Ingrids. Teveel van dat soort gaat pas echt problemen op leveren. -
Zijn ze goed in bij de PVV
Verzinnen, Liegen, Bedriegen, Opruien en Zuigen. -
70428 januari 2012 17:39 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@634
Laat me raden...... U woont in Wassenaar en bent de buurman van Henk & Ingrid? -
@693 Vergeer64 Prima, is me helder, dank voor je reactie.
-
Quote..."De Mos zegt dat het uitlekken van de e-mails onderdeel is van een lastercampagne. 'Ik werk met bloed, zweet en tranen voor deze stad, ik ben niet mr. Perfect maar de klachten over het verkeersplan kloppen als een bus. Er wordt met modder gegooid.'"
In een democratie hoeft er niets uit te lekken, indien men op een beschaafde manier politiek beoefent!
Eerst Bosman, nu weer dit!
En het enige wat de pvv kan zeggen, is dat het hun 'spijt' dat er info is gelekt?!?
Hoe zat het ook al weer met Brinkman die bewust informatie lekte? Dat was helemaal prima?!?
En die medewerker die opteerde voor vervalsen van gegevens is NIET ontslagen. Kennelijk zijn dat de 'normen & waarden' van die ultrafascistische clubje? -
Het is maar goed voor Johnny Flodder dat zijn leven niet afhangt van het raden.@700 u heeft een punt ik bedoelde 636, en fijn dat u mij het predikaat loser en loner geeft zo wordt het lekker persoonlijk. Kan ik natuurlijk ook maar we waren al off topic. En aan alle reageerders die het over het intelligentie niveau hebben van PVV kiezers, dat getuigd van een behoorlijk portie zelfingenomenheid. En aan 702 typisch links die betutteling. Een mening neem je zoals hij komt, je kunt het er mee eens zijn, gedeeltelijk of niet. BKTZ heeft ook niet goed opgelet ik heb uit overtuiging geen kinderen. U wordt nog eens wat volgens 700, op en top arrogantie.
-
@707: Je bent er 'n paar vergeten hoor...
Valse beschuldigingen Brinkman:
http://www.youtube.com/watch?v=xVIBaUECnCs
Bewakingsbeelden Hernandez die klappen uitdeelt:
http://www.youtube.com/watch?v=PyPsVlKkCmo
Lucassen veroordeeld voor ontucht:
http://www.youtube.com/watch?v=VGHUs3Xn1pc
Van Bemmel faillisementsfraude:
http://www.youtube.com/watch?v=9cGsDqa9LfE
En nog veel meer:
http://www.gmot.nl/index.php?action=printpage;t... -
eigenlijk heeft de PVV nu een heeeel groot probleem, steeds meer stappen er uit... en doen een boekje open...... Zit te wachten op een die weet hoe het met de sponsors van de PVV in elkaar zit.....
-
Hij lijkt een beetje op een jonge Janmaat en zo praat ie ook met zo'n accent
-
Joh, zie het niveau Bosman, dan wordt een varken ineens Halal, hadden wij dan iets anders verwacht van deze mensen?
Ben blij dat dit soort dingen aan het licht komen, ben alleen bang dat Henk en Ingrid ook nu wel weer een, ja maar... zullen hebben -
Enige punt van belang is dat het centrum verpest is. Loop over de grote markt; lelijk alsof er een bom is gevallen. Verpest door een linkse gemeenteraad die beter in een dorp kunnen wonen als ze dat al niet doen.
-
@713: Sjonge, wat zul jij 'n lol hebben dan nu je toch je zin hebt gekregen dan? ;-)
-
@704
Dan mis je weer wel de prachtige betogen van die idioot Bosma... -
@701
Je krijgt toch bijna zin om zo'n mooi nationalistisch delftsblauw tegeletje met het opschrift "Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt 'm wel" op te sturen naar die achterlijke nitwits; maar ze zullen de clou wel niet snappen... -
Zou dit foutje nog meegenomen zijn in de nieuwe peilingen van De Hond?
-
Tsk Tsk, tis me wat met die PVV, wat een brokkenpiloten ;) Valt natuurlijk niet mee om al dat van de straat gerukte en in de gemeenteraad gepleurde gajes enigszins onder controle te houden....;)
Was gisteren trouwens aangenaam verrast door de PVV-er van onderwijs bij P&W .......verbazend dat zo'n man zich aan zo'n club verbindt.....of ligt er een eenmansfractie in 't verschiet. -
Heb ook echt het idee dat de PVV'ers het allemaal met opzet doen. Ik denk dat ze er geen zin meer in hebben. Hun wachtgeld is binnen, dus laat maar gaan!
-
Geert woelt
Zo heeft hij het allemaal niet bedoeld
Geert kan niet meer slapen
Hij is moe van het scherven rapen
Geert wil niet meer
Hij denkt aan de tijden van weleer
Geert zat eigenlijk best goed in de VVD
Hij heeft spijt van zijn eigen PVV
Geert ziet het niet meer zitten
Hij hoort zijn aanhang slechts nog onderling vitten
Geert pakt een touw
En denkt net op tijd aan zijn vrouw -
Ach... De PVV is toch al bezig met een tocht richting de 0 zetels.
Dit zal ze alleen maar verder er naar toe helpen. -
De poep raakt steeds meer de ventilator.
Het vliegt in het rond en Bosman speelt het klaar om de schuld te leggen bij diegene die ondergespat worden.....
Het is een kunst om hier nog enige logische zin van in te zien.. hoewel voor sommigen het dagelijkse kost is. -
@722
Als ik het de laatste tijd zo bekijk is het volgens mij aan het aflopen met de PVV.
Blijkbaar hebben veel mensen hun ogen geopend en zijn ze er achter gekomen dat ze voor totaal onzinnige, zinloze punten staan en alleen maar mensen uit elkaar drijven. -
oops.. de Mos....
Ach.. het is toch één pot nat(te str*nt) -
@718,
"Was gisteren trouwens aangenaam verrast door de PVV-er van onderwijs bij P&W .......verbazend dat zo'n man zich aan zo'n club verbindt.....of ligt er een eenmansfractie in 't verschiet"
Beertema past prima bij de pvv, hoor...Met zijn zwaar achterhaalde ideeën! Die gast zegt dat hij het niet normaal vond, dat een meisje een hoofddoek draagt. Maar tegelijkertijd vindt hij het WEL normaal om het maar te willen verbieden?!
Verder viel hij nogal door de mand, toen hij voorstelde dat kinderen meer respect moeten tonen voor de leraar. Wat doet hij dan bij de pvv, die het schelden, beledigen en schofferen tot een dagtaak hebben verheven?! -
Tsja, het blijft een ranzig clubje
-
@725
"Wat doet hij dan bij de pvv, die het schelden, beledigen en schofferen tot een dagtaak hebben verheven?! "
Sterk! -
@725 Ja ok, hij heeft wel rare ideeën, dat zag ik ook wel. Maar hij kwam voor een PVV-er verbazend beschaafd en intelligent over, dat bedoel ik. Een stuk minder wazig dan Dion Graus en een stuk minder agressief dan Hero Brinkman bij voorbeeld
-
Kop:
" 'PVV'ers zogen klachten uit duim' "
PVV-ers zuigen uit hun middelvinger. -
Het wordt wel ingewikkeld hoor, straks met al die 1-mans fracties in de gemeenteraden...
Dat clubje pluche-zitters in Den Haag zal ook wel inmiddels op zoek zijn naar een uitweg.
Ik ben benieuwd... -
Proest! Als je denkt dat het niet gekker kan, krijg je dit....
-
@727,
Dank u!
@728,
Dat ben ik met je eens! Idd. komt Beertema beschaafder over dan Graus en Brinkman. Maar je kon zien wanneer het pvv-bandje weer werd afgespeeld.
Ik dacht tot drie keer toe, dat hij exact hetzelfde verhaaltje over de islam vertelde. Het werpt bij mij de vraag op, hoelang het duurde voordat Beertema de, ongetwijfeld door Bosma geschreven tekst, in zijn kop had gebeiteld.
Niet eens een zijweg oid. Nee, drie keer hetzelfde verhaal over de islam en diens vermeende vrouwenonderdrukking.
Ik ga het niet eens hebben over de tegenstrijdigheden in zijn gesprek met P&W. -
@729,
Hahahaha...die is goed gevonden! Hopelijk mag ik je ooit citeren?
"PVV-ers zuigen feiten uit hun middelvinger" -
@730
" Het wordt wel ingewikkeld hoor, straks met al die 1-mans fracties in de gemeenteraden... "
Het zijn niet alleen moslim-terroristen die in stukken gereten worden. ;-) -
Goh......dat is nieuw! Come on wie gelooft deze piratenpartij nog?
-
Het PVV verhaal wordt steeds lachwekkender...
-
de titel van deze topic is niet compleet
moet zijn
'PVV'ers zogen, zuigen en blijven klachten uit elkaars middenduim zuigen ' -
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/123... vanaf 34 min. 48 kijken LOL
-
waarom mag de pvv dit niet dan iedereen in de politiek doet het toch. om de pvv zwart te maken haalt links alles uit de hoed!
-
Nou .... het is eerder dat de PVV iedereen zwart maakt....... en beschuldigt en discrimineert en kleineert......en vooral HUN wil wil opleggen...... denk dat iedereen er langzamerhand behoorlijk zat van is ... van deze kleuterklas.....
-
@739: met corruptie in het noorden, racisme in het zuiden en hack-toestanden in het oosten maken ze het ons ook wel erg makkelijk.
(Friesland waar ze een valse declaratie deden, Öztürk, Brinkman wil site laten hacken) -
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/123... vanaf 34 min. 48 kijken LOL
-
sorry dubbel LOL
-
@740
hoezo iedereen? de pvv heeft tot nu toe niemand zwart gemaakt, of ze moesten het wel erg bond hebben gemaakt. de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen is van toepassing op de pvv omdat ze van alle kanten worden aangevallen! De pvv als schuldige aanwijzen voor alle problemen in het land is makkelijk he? -
74528 januari 2012 22:50 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Pffffffffffffff .... kijk wat de PVV doet! in ons land een gigantische haat en tweedeling veroorzaken.... Ze hebben het alleen maar over de moslims.... verder komt er niets zinnigs uit.... de beloftes die ze hun kiezers hebben gedaan liggen al lang en breed in de prullebak......en daar komt nog meer in terecht.....
-
@746 was voor @744
-
'PVV'ers zogen klachten uit duim'
Hoezo ZOGEN? Gaan ze echt niet mee ophouden.
Ik hoor niks anders dan onzinnig en verzonnen geklaag van de PVV en Wilders. -
@744 Ha ha ha men hoeft PVV helemaal niet overal de schuld van te geven. Daar waar ze zich schuldig aan maken is al genoeg en erg genoeg.
Opvallend genoeg geeft rechts daarentegen links wel overal de schuld van en dat terwijl links niet een regeert. Zelfs een kind snapt nog dat zoiets knettergek is. -
@744 Huh, werk jij voor Jiskefet ofzo?
"Ze worden van alle kanten aangevallen" Aaaach gos, hier een leuke quote van jouw leider:
"'Moet je huilen? Wil je een zakdoekje? Het is gewoon politiek.''
Wén er maar aan! -
@749
Je mag van mij links lullen maar alles wat de linkse kerk (lees: paars) heeft gedaan in het verleden moeten wij NU leiden! -
@750
ja en nu serieuze reacties geven aub. kinderachtig doen kunnen wij allemaal. -
een mooi midden kabinet zou wel eens iets kunnen zijn... Dit kabinet helt mij teveel over naar een kant...........
-
@752
Je wilt zeggen dat jij wel serieuze reacties geeft? Dat meen je niet, malle jongen, -
Is dit niet strafbaar ? Ik gooi maar eens een balletje op....
Lijkt mij een typisch gevalletje valsheid in geschrifte. -
75628 januari 2012 23:46 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@744,
Jij kijkt, leest en luistert wel ERG selectief! De pvv komt alleen in actie, als het gaat om buitenlanders, allochtonen of moslims!
Heb jij de pvv gehoord over de crisis? Of dat ze met ideeën kwamen om de Nederlandse economie vlot te trekken?!
Ik heb ze zelfs niet over de Arabische Lente gehoord...Maar wel dat men WEIGERDE de gevallenen, slachtoffers en hun nabestaanden te steunen! Men blijf 'gewoon' zitten en kwam achteraf met een een of ander lullig smoesje!
BTW, niemand maakt de pvv belachelijk...dat doen ze zelf al met hun domme en/of racistische uitspraken, achterlijke voorstellen, beledigingen en hypocriet gedrag...
Bosman...pas nadat de boel uitlekte stuurde ze hem weg! En nu dit.
Maar jij zegt dat dat een gevolg is van een 'aanval' op de pvv?!? -
http://www.youtube.com/watch?v=905nWFDT6jM hahahahaha
-
76029 januari 2012 00:02 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
de Mos........ een mislukte clown............
-
76229 januari 2012 00:04 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
http://www.youtube.com/watch?v=qeHgJSt3D1E&feat...
luister naar zijn betoog...... daar krijg je toch kromme tenen van???????? Ne zult je kind maar ooit in een klas van hem gehad hebben...... -
@744
...
HAHAHAHAHA
...
Mijn weekend kan niet meer stuk.
Nog nooit zo gelachen.
Binnenkort zit u vast weer vooraan, op de partij-bijeenkomst.
Misschien mag u Tweetie Wilders dan wel even aanraken.
Of naast Drinkman zitten..
Droom er maar van.
Fijn weekend. -
Ach, schouders over ophalen maar. De verkeerssituatie in de Haagse binnenstad is voor veel stadsgenoten inderdaad (nog steeds) een ergernis, maar een goed alternatief plan is er niet. En verder: het hoort denk ik gewoon bij het kiebusachtige
-
Ik wou @765 nog afmaken, met dat het kwiebusachtige karakter van de PVV met z'n rare manieren van doen nou eenmaal onvermijdelijk is. Dat hou je altijd, zulke mensen, met of zonder PVV.
-
JEZUS, WAT EEN KUTSTREEK!
Wie heeft nou die mail uit laten lekken, waardoor bashers de kans krijgen om de rechtschapen , goudeerlijke en altijd integere pvv aan te vallen? SCHANDE!
Stel je nou toch voor dat iemand op het idee komt om de IP-adressen te checken? Inbreuk op privacy! Russische toestanden! Nee.... erger.... Islam toestanden!
Brrrr.... -
Nu alleen nog even wachten tot die donaties van rechts-extremistische groeperingen uit Amerika & Israel op tafel komen dan kan die eendagsvlieg eindelijk de prullenbak in.
-
Als je de burger voor joker laat klagen dan is het toch een methode die werkt als herinnering dat die klachten nog steeds staan.................Zo kan je het ook uitleggen,al hadden ze het beter op de agenda moeten zetten,desnoods met continu herinneren.
Vraag is natuurlijk wel hoeveel burgers hebben geklaagd,protest aangetekend?
En hoeveel zouden het maar weer,,laten gaan,,want je klaagd-protesteerd toch voor joker........De zwijgende meerderheid?
Het is in ieder geval niet proffessioneel. -
Je kunt van een PVVer ook niet ineens verwachten dat ie eerlijk en oprecht is, dat is niet de aard van het beestje.
-
@ 769:
De gewone burger heeft niet of nauwelijks geklaagd, althans te weinig, waardoor er onvoldoende draagvlak was voor een vervolg.
De bruinhemden dachten daar een slaatje uit te kunnen slaan door de boel te belazeren met valse klachten.
En of mensen voor joker protesteren of klagen, ben ik niet met je eens.
Meestal klaagt en protesteert men op de verkeerde plek.
Bij elkaar op de verjaardag klaagt en protesteert men steen en been.
Zodra men geadviseerd wordt te gaan klagen op de daarvoor bestemde plek, dan heeft men geen tijd of valt het eigenlijk ineens wel mee.
Blijkbaar is dat ook het geval met dat verkeersplan in Den Haag.
Men blaat veel in de kroeg en op straat. Zodra men gewezen wordt waar de klacht ingediend moet worden krijgt men kramp in de kaken en zwijgt als het graf. -
Wanneer zijn we eens klaar met die grappenmakers in de PVV?
-
Wanneer zijn we eens klaar met die grappenmakers in de PVV?
-
@752 Het is serieus, dit is een quote van Wilders op een reactie van een journaliste die vond dat Wilders te grof en te hard was.
Dat ik jou dit moet uitleggen doet mij mezelf afvragen of jij wel serieus bent, maw dat je wel weet waar je het over hebt. -
Dat = of
-
PVV = LPF kwadraat. Pim Fortuyn was in ieder geval een demokraat (en een briljante demagoog om wie je kon lachen). Om Wildy kan je alleen maar huilen. Wat een mislukkeling…
-
Ach en wee.
-
PVV? Denk dat ze beter over kunnen gaan in firma list en bedrog. Met slogan, Wij doen alles wat u niet wenselijk acht......
-
de pvv neemt het niet zo nauw met de waarheid...
als dat niet in hun straatje past.. -
PVVers liegen.
Is er nog nieuws? -
de partij vd leugenaars en asociale over anderen oordelen maar
zelf nog veel slechter zijn.
deze partij moet gauw verdwijnen ze hebben ons voor de gek houden.
de partij is eigenlijk een broertje vd vvd meer is het niet.
de rekening is voor de allerzwakste.
de pvv en de leugen die horen bij elkaar dus weg er mee. -
doet dit niet elke partij?
-
Vast al gezegd, nog maar een keer dan: Het zijn net BABIES die zuigen ook aan hun duim!
-
ze doen niet anders die klanten,hun praatjes raken kant nog wal ,walg van die partij of waar het ook voor door mag gaan!!
-
Kijkt iemand nou echt daar verbaasd van op?
Stijgers in Politiek
Buurtbewoner vindt varkenskop op domein...
LIER - Onbekenden hebben een in vier...
2 uur 38 minuten geleden door Tweetsweet
Shabieha van Assad martelen een jongen van...
Deze jongen van ongeveer 15 jaar wordt...
8 uur 51 minuten geleden door Tweetsweet
Robert Mugabe asked to be UN 'leader for...
Zijn ze daar nou helemaal van de pot...
17 uur 32 minuten geleden door kenny013
'Wat G500 ook beweert, jongerenbelangen...
G500 stelt dat de politiek meer oog moet...
18 uur 13 minuten geleden door Nujij-fan
Actie in Arnhem tegen 'gijzelen'...
Om te voorkomen dat allochtone meiden na...
18 uur 27 minuten geleden door All.you.need.is.love
Best gewaardeerd
PVV hoger dan wegzakkende VVD
De VVD weet haar kiezers steeds minder vast...
3 dagen geleden door g.zeur
Legaliseer alle drugs wereldwijd - Raymond...
Een wereld waarin alle drugs legaal zijn –...
7 dagen geleden door Matthijs85
Wilders vraagt weer uitstel debat eurofonds
PVV-leider Geert Wilders heeft...
7 dagen geleden door madsoft
Oppositie rekent Rutte recessie aan
Een groot deel van de oppositie rekent het...
6 dagen geleden door onderdeurtje
'Ik moest voor Kunduz-missie stemmen'
Kandidaat-lijsttrekker Tofik Dibi van...
3 dagen geleden door Marcgr8

