De Poolse ambassade is niet blij met het nieuwste plan van de PVV. Een woordvoerder noemt het een beledigend partij-initiatief dat niet bijdraagt aan een kalme discussie.
Sorteer op:
-
@394 Mispoes is als een carrousel ... twiet twiet boink ....duizelig.
-
@394
Ook voor jou is lezen moeilijk. Er zit een wereld van verschil tussen schrijven over "zorgen voor betere huisvesting voor Polen" en schrijven "dat de PVV(!!!!!) wil gaan zorgen voor betere huisvesting voor Polen". Dat laatste heb ik volgens jou gedaan en dat is dus niet zo.
Verder zie #381 en #395
Ik blijf niet herhalen. -
@395
#386 gaat over de PVV, niet over de SP. Over andere partijen beginnen om niet op de vraag in #386 in hoeven te gaan is ontwijken en niet bepaald inhoudelijk. Om dan persoonlijk te worden is wederom FAIL -
@402
Maar wat vind je ervan dat er niets met deze gegevens gaat gebeuren; minister Kamp gaat er namelijk niets mee doen. Beetje onzinnig verhaal dus eigenlijk..... -
@381
Drogreden. Ik heb nergens geschreven dat de PVV die hele lijst problemen op gaat lossen. Wederom: lezen is moeilijk, ik heb al een keer of dertig verkondigd dat ik dat niet geschreven heb en dat de PVV dat niet gaat doen.
@401
Op de man spelen. Kenmerkend voor het vaste clubje. -
@402 Dan is de vraag wat de PVV wél wil doen volgens jou.
Tot nu toe weet je alleen wat ze niet gaan doen.
Maar die vraag is ook heel makkelijk te beantwoorden. -
@404
Zou jammer zijn, de aandacht voor deze problematiek is goed. -
@386 Jozo & zo <<< @382 Je weet toch wel dat die site er niet is om feiten te verzamelen?<<<
Bonsoir. Ik weet het. Het is een bezigheidstherapie. Bedoeld voor PVV-ers om tijdens werktijd, betaald van ONS belastinggeld, zelf verzonnen klachten te dumpen. (denk Den Haag) -
@405
Die lijst gaat naar minister Kamp en die gaat er niets mee doen; wat nu? -
@406
Blijf je aan de gang? Zie #381 -
@405
Tegen iedereen die het niet met je eens is zeggen dat ze niet kunnen lezen en dan huiliehuilie doen over op de man spelen; wat ben je toch heerlijk hypocriet..... -
Overigens zou een antwoord op #391 leuk zijn, ik ben zeer benieuwd.
-
@410
Maar wat gaat er dan gebeuren met die lijst als de minister er geen aandacht aan gaat geven? Zou graag eens antwoord krijgen op deze best wel simpele vraag. -
@412
Je geeft niet echt de indruk dat je er vol van bent dat er buitenlandse arbeidskrachten hier rondlopen.... -
@407 Er is al aandacht voor deze problematiek zie @382
@401 <<<Op de man spelen. Kenmerkend voor het vaste clubje<<<
Clubje?
Op de man spelen?
@368 @362 << Doe even niet zo infantiel. <<< -
@411
Tja, als je steeds weer wordt gevraagd naar iets wat je al eerder geschreven hebt, ga je twijfelen aan iemands leesvermogen. Of mensen die het verschil niet begrijpen tussen schrijven over "zorgen voor betere huisvesting voor Polen" en schrijven "dat de PVV(!!!!!) wil gaan zorgen voor betere huisvesting voor Polen", en daar dan een uur over doorgaan.
Niet mee eens zijn is niet erg, dertig keer naar iets vragen wat al uitgelegd is, of dingen lezen die er niet staan, wel. -
@414 Europese buitenlandse arbeidskrachten, die hier legaal mogen werken.
-
@410 En daarom is de volgende vraag prominent aanwezig: "Of bent u uw baan kwijtgeraakt aan een Pool, Bulgaar, Roemeen of andere Midden- of Oost Europeaan?"
Droom lekker verder.
De problemen zijn al in kaart gebracht.
Daar is deze site echt geen toevoeging op.
Het is wel een steuntje in de rug voor de PVV dubbel-verdieners om weer wat uit hun duim te zuigen en in te sturen. (Op verzoek van Mos.) -
@415
Wellicht vind jij een ander woorden in de mond leggen en vals beschuldigen volwassen. Alles is geoorloofd, zelfs vooroordelen en valse beschuldigingen, in de strijd tegen de PVV, zoiets? -
@413 Ik wil daar best antwoord op geven: NIETS.
Over het rapport van @382 zal wel gedebatteerd worden en wellicht wetsvoorstellen of iets dergelijks uit voorkomen. Daar gaat veel tijd inzitten. Tijd waarin de PVV op hun klachtensite gaat zitten kijken. Verder niets. Op z'n hoogst een twiet van Wilders. -
@419 <<< Alles is geoorloofd, zelfs vooroordelen en valse beschuldigingen, in de strijd tegen de PVV, zoiets?<<<<
Wat een frust zeg! -
@419 Jij bevestigt alleen maar dat die vooroordelen toch behoorlijk hout snijden.
-
@414
Dat heb je dan mis, ik ben pro-Europa en besef wat vrij verkeer van diensten en goederen dit land heeft opgeleverd. Ik heb respect voor iedereen die hard werkt, waar iemand ook vandaan komt. -
4249 februari 2012 00:54 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@421
Oh, geen vooroordeel? Ik zou wel iets tegen sommige Europeanen hebben, zie #390
Geen valse beschuldiging? "de PVV gaat volgens jou de hele problematiek wegwerken"? -
@423
Als jij zo pro-Europa bent, vraag ik me af waarom je het fascisme van de PVV zo hardnekkig verdedigt? -
@424
Ja hoor: vooroordelen, valse beschuldigingen en....
een Godwin!
Gefeliciteerd! -
@426
Toon maar aan waar ik dat doe. -
@416 U heeft het steeds over huisvesting. Maar wat als de het merendeel van de klachten komt van mensen die vinden dat de baantjes door Polen worden ingepikt? Wordt dit dan nationwide, klacht voor klacht op waarheid gecheckt en vervolgens iets aan gedaan? Wat?
-
@427 Maar oh oh oh wat heeft dit kabinet links nodig bij echte beslissingen.
Okay. Met hulp van de PVV staan er nu 500 agenten cavia's te knuffelen.
Als links nu de steun voor steun aan Griekenland intrekt heeft Rutte pas echt een probleem. -
@425
Die hele site van de PVV heeft geen ander doel dan buitenlanders zwart te maken; dat jij dat niet wilt of kunt zien is prima, maar naïef is het wel. -
@429
Die vraag heb ik ook al gesteld, maar daar gaat Mispoes niet op in; net als de vraag wat er gebeurt als Kamp niets met de gegevens doet...
Waarschijnlijk omdat deze vragen aantonen waarom die site van de PVV zum kotzen is! -
@429
Bedoel je klachten over overlast? Zo ja, dan hoop ik dat er betere huisvesting uit voorkomt. Als je alleen de klachten over banen inpikken bedoelt, dan gaat er, in mijn ogen, terecht, op dit moment niets aan gedaan worden (ik vind het prima dat Polen hier werken). Tenzij er een SP aan de macht komt, die is al fel tegen de concurrentie door MOE-landers op de banenmarkt. -
@419
"Alles is geoorloofd, zelfs vooroordelen en valse beschuldigingen, in de strijd tegen de PVV, zoiets?"
--- Nou, daar zeg je zowat.... Zolang de PVV zelf zo ongeveer hun hele bestaansrecht hebben gebouwd op juist deze twee pijlers, moet zij misschien maar bestreden worden met dezelfde middelen als waar zij meent ons mee te moeten bestoken. -
@431
Dan nogmaals: vind je dan ook dat een partij als de SP dat doet? Ook zij kaarten dit probleem elke keer aan. -
4369 februari 2012 01:07 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@434
Prima, alleen dan ook ophouden met schelden op de PVV. Als je zelf hetzelfde doet als wat je een ander verwijt... -
@433
Ik weet dat jouw vraag op onderstaande reactie iets wordt in de trend van toon maar aan waar je dat doet, maar iemand die zichzelf zo regelmatig zo tegenspreekt moet welhaast schizofreen zijn.... -
@435
Dit topic gaat niet over de SP!!!! -
@431 Hoewel de PVV indertijd antwoord uit de Kamer had gekregen in de kwestie: hoeveel kost een allochtoon (), vonden ze dit niet voldoende en ze startten een site met de tekst: Hoeveel denkt u dat een allochtoon kost?
Nu is er het eindrapport "Parlementair onderzoek lessen uit recente arbeidsmigratie" maar ook dat is voor de PVV kennelijk niet voldoende want ze beginnen een site: meldtoverlastmiddenenoosteuropeanen.
Apart hè? -
@436
Wat ik doe is een idee beoordelen onafhankelijk van de boodschapper. Het vergt voor sommigen misschien enige moeite om verder te kijken dan hun vooroordelen. Ik snap dat niet iedereen dat lukt. Ik kan nog zo'n hekel hebben aan de SP, maar als een van hun ideeen goed zou kunnen uitpakken, ben ik niet te beroerd om dat ook toe te geven. Kwestie van integriteit. -
4429 februari 2012 01:12 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@435 Dan nogmaals....
Zelfs de SP is niet zo dom om zo'n debiele site online te zetten. -
@439
Klopt, het gaat over selectieve verontwaardiging. De ene partij wordt ergens op aangekeken waar de andere partij mee weg komt. -
@438
Tja, roepen zonder onderbouwing is veel gemakkelijker toch? -
@442
Dat is nogal een beschuldiging, waaruit maak je dat dan op? -
@441
Whahahahahaahaa onafhankelijk whahahahaahaa -
Wel weer een vertoon van machteloosheid: als iemands mening je niet aanstaat heult hij met fascisten. Nuance is en blijft te hoog gegrepen voor sommigen.
Voorlopig ben ik de enige in de hele discussie die anderen niet wegzet als oud vuil. De enige die geen vooroordelen jegens anderen koestert. Het enige waar je me van kunt beschuldigen is de opmerking dat lezen moeilijk is, wat steeds weer blijkt. -
@447
En alweer, lezen is moeilijk. Laat me raden, jij leest erin dat ik de PVV onafhankelijk noem? -
4509 februari 2012 01:19 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@448
Jezelf boven anderen plaatsen is vrijwel hetzelfde -zo niet erger- als een ander als oud vuil neerzetten..... Arrogantie ten top! -
@449
Ik lees dat jij jkezelf onafhankelijk noemt en dat is op z'n minst hilarisch.
Blijkbaar heb je zelf ook nog wel wat moeite met lezen, begrijpend lezen wel te verstaan. -
@450
Ha, het recht op een eigen mening wordt weer eens ontnomen. Ik mag niet vinden dat links beter niet in de regering kan komen, maar jij mag wel vinden dat de PVV niet moet bestaan.
Een ander wegzetten, geen vrije mening gunnen, vooroordelen, je verwijt een ander wat je zelf doet. Ooit van zelfreflectie gehoord? -
@433 _Mispoes_ <<< @429 Bedoel je klachten over overlast? <<<
U heeft inmiddels andere posters een aantal keren verweten dat ze niet goed lezen en ik opper in @201 dat u duizelig moet zijn. Bedoel ik klachten over overlast? Graag een @ naar het bericht waarin ik het woord overlast gebruik.
<<<Zo ja, dan hoop ik dat er betere huisvesting uit voorkomt<<<
Wéér die huisvesting! Daar heb ik het helemaal niet over. Ú bent daar steeds over bezig.
<<<Als je alleen de klachten over banen inpikken bedoelt, dan gaat er, in mijn ogen, terecht, op dit moment niets aan gedaan worden (ik vind het prima dat Polen hier werken). <<<<<
U vindt het niet nodig dat daar iets tegen gedaan wordt. De PVV vindt van wel en ziet graag dat de mensen hierover klagen en u bent het eens met dit klachteninitiatief van de PVV.
<<< Tenzij er een SP aan de macht komt, die is al fel tegen de concurrentie door MOE-landers op de banenmarkt<<<
Wat nou snieren naar de SP? De PVV is er ook op tegen. Alleen zijn zij zo gek om dit niet in de Kamer te behandelen maar een site op te starten waarop iedere malloot een bericht achter kan laten. -
@452
Sorry, ook dan lees je verkeerd: onafhankelijk (!) van (!) de boodschapper.
Dat betekent dat je de boodschap los kunt zien van degene die hem brengt.
Niet dat ik of de PVV onafhankelijk zijn. Uiteraard heb ik een eigen mening, net als jij. -
Bij deze de - hopelijk reeds gedane oproep om massaal naar die site te gaan en alles met 'nee' in te vullen en daarbij te vermelden dat de grote verloedering door PVVee bewerkstelligd wordt.
Eens zien hoe snel die site uit de lucht is. -
@454
Ik ben het ook niet eens met iedere klacht die er bij de Ombudsman wordt ingediend, maar daarom is het wel goed dat er een Ombudsman is. -
@453 Je hebt het recht op je eigen mening.
Maar iedereen heeft het recht je daarop aan te spreken en naar te handelen.
Of mag niemand zijn mening verkondigen behalve jij? -
De VVD (Kamp) ziet liever ook geen Polen hier werken. Hij stelt immers v oor dat iedereen met een uitkering moet gaan werken als is dit aan de andere kant van het land.
-
@454
Ik snierde niet naar de SP, ik gaf enkel aan dat dat de enige mogelijkheid is dat er iets aan het "banenpikken" gedaan wordt: SP en PVV hebben wat dit onderwerp betreft dezelfde zienswijze. -
@457 Oh ja... natuurlijk. De bekende PVV zij stappen tactiek. Eerst voortdurend en uitsluitend over huisvesting kletsen dan over de SP en nu over de Ombudsman (die de PVV het liefst ziet vertrekken en bij wie Polen nu een klacht indient tegen de PVV ... geinig).
-
@458
Je claimt het recht te schelden? Ik heb al eerder gezegd dat ik dat prima vindt. Van mij mag zowel pro- als anti-PVV zich uitspreken, op welke manier dan ook.
Het is alleen nogal hypocriet om een ander te verwijten wat je zelf doet. Geschreeuw over de toon van de PVV kan dan beter achterwege blijve, als je je er zelf ook schuldig aan maakt. -
@460 En van de SP en PVV is er 1 die het debiele idee van deze site heeft gelanceerd.
P.s.: De SP was het niet. -
@462 Nee joh. Gewoon schreeuwen. Dat heeft de PVV salonfähig gemaakt.
Nu niet miepen als het terugkomt. -
@441 Problemen inventariseren met de bedoeling, als ze al geconstateerd zijn, ze op te lossen is niets mis mee. Daar zijn tientallen andere betere methodes voor dan een website openen waarop iedere malloot anoniem de meest idiote en oncontroleerbare onzin neer kan plempen. De vraagstelling en de tendensieuze krantenartikelen in de leader wijzen op een vooringenomenheid en zeker niet op de goede wil een onafhankelijk onderzoek te starten. De achterliggende gedachte is zo duidelijk dat alleen blinde het kan ontgaan. Een website als deze stookt alleen het vuurtje onder vreemdelingenhaat op. En dat is de PVV zeer aan te rekenen.
-
@461
Er wordt mij verweten dat ik het eens ben met klachten over banen inpikken, dus antwoord ik daar op: ze klagen maar raak. En ook dat meldpunt heeft niets te maken met discriminatie, hoewel velen dat er graag in zouden zien. Wat is het verschil dan met de Ombudsman? Beide zijn meldpunten, beide kunnen meldingen krijgen waar je niet achter staat. Maakt dat een Ombudsman discriminerend? -
Anyway... Ieder weldenkend mens weet dat de PVV een windbuil is die z'n langste tijd heeft gehad.
http://oi43.tinypic.com/oigl1z.jpg -
@462 Net zoals jij allemaal plusjes gaf aan de reactie dat het grootste wapenfeit van de PVV is, dat links niet in de bankjes zit, hebben wij het recht om iedereen die de PVV verdedigt uit te maken voor bruinhemd.
-
@465
Ik kan een heel eind met je meegaan, er kunnen betere manieren zijn, al weet ik even niet welke. Een meldpunt is goed (als een gemeente het had opgezet was er hier niet zo geschreeuwd), burgers kunnen hun verhaal kwijt.
Dan de "achterliggende gedachte". Dat die slecht zou zijn, berust, tot nu toe, slechts op een aanname. Je kunt gewoon nooit hard maken dat de gegevens niet zullen gaan kloppen, of misbruikt gaan worden. -
Ik heb ook wel een aantal klachten: Met name over de PVV!
En nee, het klopt dat ik het stuk niet gelezen heb. Die moeite neem ik me niet eens meer met artikelen over de PVV. -
@466 Het verschil met de ombudsman?
Als je dat niet ziet ben je stekeblind.
Bij hem kan je zelf een klacht indienen. Open. Over een onderwerp waar jij mee zit
Op deze site wordt je met suggestieve vragen naar een punt toegeleid.
Over een vooropgezet onderwerp.
Zoek de verschillen. -
@468
Bruinhemd is een scheldwoord, ik hou het liever beschaafd en scheld niet, ook al bevalt iemands mening me niet. Schelden is bovendien een teken van onmacht en gebrek aan woorden -
@472 Wie begon er ook alweer met infantiel te strooien?
-
@471
Pffff. Het meldpunt kindermishandeling dan. Afschaffen! Er zou misbruik van gemaakt kunnen worden! Het is niet open! -
@466 _Mispoes_ <<<< @461 Er wordt mij verweten dat ik het eens ben met klachten over banen inpikken .....<<<<<
U richt dit comment aan mij. Waar precies verwijt ik u dat u het eens bent met het inpikken van banen? (lezen!)
Heeft u antwoord op de vraag in @429 ? -
@473
Infantiel is geen scheldwoord, kleine woordenschat? -
@475
Heb ik al een tijd geleden gegeven, even teruglezen. -
@474 Je vergeet de suggestieve vragen.
Ook op je nieuwe poging wordt je niet net een paar vragen, waarvan op de site het antwoord al duidelijk is wat ze willen, naar een bepaald punt geleid. -
@476 Zo kan het wel gebruikt worden.
Bruine oogkleppen? -
@456 Lekker betrouwbaar ook. Je kunt zo vaak als je wilt een bericht versturen.
En die steeds wisselende headers erboven: Oost Europeanen, dieven, stelen, overlast, roven etc..... hoezo niet discriminerend? -
4819 februari 2012 01:51 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@477 Doe het nummer en ook antwoord op vraag in @475
-
Dat is dus het niveau: zonder met een afwijkende mening maar zonder ooit gediscrimineerd te hebben ben je "een fascist", "heb je een hekel aan bepaalde Europeanen" en "draag je bruine oogkleppen".
Pot-ketel en vreselijk hypocriet
Meer valt er niet over te zeggen. -
Denken jullie dat Hero boos wordt als een hacker de veiligheid van deze site even onder de loep neemt?
-
@466 <<< Wat is het verschil dan met de Ombudsman? Beide zijn meldpunten, beide kunnen meldingen krijgen waar je niet achter staat. Maakt dat een Ombudsman discriminerend?<<<
Als u het verschil niet weet tussen de Ombudsman en de PVV site waar iedere malloot tig keer achter elkaar, anoniem, zonder enig bewijs de meest vuile berichten over Midden en Oost Europeanen kan dumpen, dan is het nog erger dan ik in @201 opper. -
@481 Anders worden we door Job gekort op onze riante uitkering.
-
4879 februari 2012 01:55 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@482
Sorry, ik heb geprobeerd constructief te discussieren middels het uitwisselen van argumenten. Helaas lukt dat niet en beginnen de scheldwoorden steeds vaker in het rond te vliegen. Jammer en, @479 vat het op hoe je wilt, zeer infantiel.
Degenen die wel inhoudelijke berichten hebben gepost bedank ik bij deze. -
@484 Welnee. Hij deed het toch ook als een grapje.
-
@488 Kroeldoekje nodig?
-
@467 :)
-
@486 Owh ... en dat moeten we niet hebben.
-
@483 Dat krijg je als je een site verdedigt waar expliciet gevraagd wordt naar problemen met stelende, zuipende en baan-stelende Oost-Europeanen.
Dan ben je de pot en ketel ineens. -
@491 Hij's geliefd bij mij ;)
-
Polen Vervoeren Vrachtwagens
-
@488 Wij bedanken jou ook voor het bevestigen van onze (voor)oordelen.
-
De zetel verwijt de Pool dat hij zwart werkt.
-
@469 Dat is heel gemakkelijk. Er zijn genoeg belangenverenigingen: dorpsbelangen, huurdersverenigingen, wijkagenten, buurtwerk, sociaal maatschappelijk werk in buurten en dorpen. Dat zijn allemaal organen en mensen die zeer goed op de hoogte zijn wat zich in hun omgeving afspeelt. Hier komen de signalen binnen. Als je echt wilt weten wat er speelt moet je hier te rade gaan en niet een site openen waar oncontroleerbare reacties op geplaatst kunnen worden. Wat het resultaat van dit mal meldpunt ook zal zijn, het is compleet waardeloos. Je kunt er niks mee, er zal ook niks mee worden gedaan en dat weet de PVV ook. Een meldpunt heeft alleen dan zin als je er problemen werkelijk in kaart kunt brengen. In welke wijk, straat of dorp zijn er problemen en wat is er aan te doen? Dat zou zinvol zijn. Maar zoals het er nu voor staat lijkt het er verdomd veel op dat deze actie weer eens niet oplossingsgericht is maar op stemmingmakerij en zieltjes winnen. Niet dat ik denk dat het op deze manier lukt maar een kat in nood maakt soms rare sprongen. Na de blamage van de Beatrix-tweet moet er iets nieuws verzonnen worden blijkbaar. Ik ben benieuwd wie de volgende bevolkingsgroep is waar de pijlen op gericht worden.
Dat ze ook op links gericht zijn dat weten we al (als we ze maar buiten de regering houden) maar na Breivink vind ik dat ook al heel erg eng. -
4999 februari 2012 02:01 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@498 + + +
-
5019 februari 2012 02:07 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@498 +++++
Het is wat veel tekst voor Henk & Ingrid, maar ik hoop dat ze toch de moeite nemen om het te lezen. -
5039 februari 2012 02:12 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
5049 februari 2012 02:15 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@501
De enige met sympathie voor het fascisme ben je zelf. Mensen met een andere mening de mond snoeren, uitschelden, de grond in trappen en discrimineren. Liefst met een groepje tegelijk, zoals de bruinhemden waar je de mond van vol hebt (loopt het hart van over?). Mij kun je niet op het uitsluiten van anderen betrappen, ik discrimineer niet. Jij bent daar een meester in. -
Een klaagsite openen vind ik wel wat ver gaan, mar een feit is dat die mensen een andere cultuur en levenswijze hebben waarbij drank vaak rijkelijk vloeit. Dat maakt uiteraard hen niet tot betere of slechtere mensen dan wij zijn, maar kan soms wel tot problemen leiden, zoals maar al te vaak onder invloed rijden, geluidsoverlast e.d.
Polen zijn aardige en leuke lui, maar ze houden wel van een straf drankje ook als ze nog moeten rijden. Volgens onze normen zijn ze daarmee gelijk asocialen, volgens de hunne valt dat nogal mee. Hetzelfde voor geluidsoverlast e.d.
Hoog tijd dat mensen uit het oosten van Europa die hier wonen en werken, zich aanpassen aan wat hier de norm is. Geen discriminatie of wat dan ook, maar aanpassen is de norm. Dat moet ik namelijk ook als ik ooit zou besluiten te emigreren. -
Heef de PVV een nieuwe doel groep eerst de Marokkanen nu de Polen wat volg.
Dat zo partij als de PVV Nederland te schande zet maak ze niet uit.
En waarom hoor ik nou niks van de VVD CDA?????????????????????????????? -
Om aan de landelijke verkiezingen van 2006 mee te mogen doen, dient de PVV in alle 19 kiesdistricten 30 ondersteunende verklaringen te verzamelen. Daartoe plaatst de partij zelfs oproepen op extreem-rechtse en radicale internetfora, zoals Polinco. Die oproep blijft natuurlijk niet zonder gehoor. Maar liefst 34 ondersteuningsverklaringen worden geleverd door aanhangers, kandidaten en partijleden van onder meer de Centrum Democraten, de Centrumpartij, de fascistische organisatie Voorpost en de wegens discriminatie verboden partij CP86. Van je vrienden moet je het hebben.
Nu nog zeggen dat het geen bruinhemden zijn ? -
Nu nog zeggen dat het geen bruinhemden zijn ?
Dan is de regering het ook. Zij willen immers hetzelfde. Roemenen en Bulgaren weren. -
@509
De regering laat zich i.i.g. in met bruinhemden -
@509 waar staat in mijn post iets over weren van Oost-Europeanen ? Ik stel deze post om te tonen hoe de PVV in elkaar zit.
Dat ik deze site een schande vindt voor het fatsoen , voor Nederland heb ik al eerder gezegd. dat de regering hier geen afstand van neemt (zie reactie Kamp gisteren) tekent het rechtse karakter. -
De PVV zegt zeer veel reacties gekregen te hebben! Ik denk heel veel positieve. Ik heb ze volop gebombardeerd met positieve reacties...en heel veel NEE'S!
-
Het schijnt een succes te zijn maar open een site van klachten over: politici, teveel verdienden voetballers, homoseksuelen, hondenpoep en je krijgt het zelfde effect. Dus wat wil men nou bewijzen? Wat ze wel kunnen is zorgen dat die Polen vertekken uit Nederland en jongeren die een uitkering hebben aan het werk zetten, althans verplichten om die gaten op te vullen die de Polen achterwege laten. Maar daar heeft de PVV geen ballen voor, dit is bijna een media stunt te noemen om te laten zien tot wat ze in staat zijn. Maar open een domein met iets onzinnigs en je haalt minimaal ad.nl!
-
@509 zeg eens eerlijk jij bent ook een bruinhemd he , maar durft het waarschijnlijk niet toe te geven hier
-
er is ook al een voor nederlanders
http://www.meldpuntnederlanders.nl/ -
Vraagt de ene pool aan de andere pool wie is Wilders , oh dat is onze Nederlandse hitler !
-
zojuist naar het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI, e-mail: meldpunt@meldpunt.nl (trouwens what's in a name?!)) het volgende gemaild:
L.S.
middels deze wil ik aangifte doen tegen de website http://www.meldpuntmiddenenoosteuropeanen.nl/ van de PVV, welke opzet mijnsinziens in strijd is met artikel 1 van de Nederlandse Grondwet;
"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan"
Met vriendelijke groet, -
Er zijn anders Nederlanders zat die met een slok op achter het stuur kruipen. Was Brinkman bijvoorbeeld daar ook niet eentje van?
-
@517
Helaas heeft het MDI al een bericht op de site gezet dat zij het "meldpunt" juridisch gezien niet strafbaar achten. Uit de tekst valt wel op te maken dat men het een nogal verwerpelijk initiatief vindt, tevens wordt de zorg uitgesproken over de vele negatieve uitingen (lees: vreemdelingenhaat) er de laatste tijd met name op het internet opduiken.
Wat betreft dat meldpunt: het is natuurlijk een volkomen kul-meldpunt. Iedere idioot kan volledig anoniem de meest baarlijke nonsens indienen. Oftewel: geheel onverifieerbare informatie. Vervolgens beweert de PVV deze informatie te willen gebruiken om problemen "in kaart te brengen". Hoe wil je dat in 's hemelennaam voor elkaar krijgen als je de informatie niet eens kan verifiëren? Wie garandeert dat de ingediende informatie ook correct is?
Komen ze straks bij de minister aan met een rapport vol fabeltjes, verzinsels en leugens! Het eerste wat je moet doen, is zorgen dat je informatie klopt en dus controleerbaar is. Maar dat doen ze dus wijselijk niet...
We hebben kort geleden al gezien dat de PVV er niet voor terugdeinst hun eigen aanhang te sommeren allerlei nepberichten te verzinnen en deze in te dienen.
Dergelijke klachten horen ook niet verzameld te worden op deze manier door een politieke partij die zelf een bepaalde politieke agenda heeft. Daarvoor hebben we andere instanties, die - volledig onafhankelijk - klachten kunnen verzamelen op een controleerbare manier.
Deze site dient maar één doel: eventueel latent aanwezige haatgevoelens jegens buitenlanders nog wat extra voeden en daarmee stemmen winnen. Ach, misschien dient het nog een tweede doel: de PVV komt de laatste weken nogal onder vuur te liggen wegens allerlei toestanden; dit leidt de aandacht daarvan natuurlijk mooi af. Zodra de PVV merkt dat het allemaal niet meer zo geweldig loopt, wordt ogenblikkelijk weer een nieuw offensief tegen een bepaalde bevolkingsgroep gestart.
En jawel... er zijn weer een hoop dombo's die dit voor zoete koek slikken en in het geheel niet doorhebben dat een dergelijke site in het geheel niets voorstelt en geen enkele politieke impact zou kunnen opleveren. -
Ik heb ook een klacht voor de PVV:
Ik wordt niet goed van dat geklaag van de PVV voor de meest onbenullige dingetjes, die zonder onderbouwing onze media bevuilen. -
Kijk hier eens ;-)
http://zwiazkizawodowe.nl/Petycja-przeciwko-PVV...
Ff doorscrollen naar beneden voor Nederlandse tekst.. -
poolse medewerkers horen gewoon thuis te zitten in eigenland als ze geen werk meer hebben, en geen verblijfplaats. overlast bezorgen mogen ze thuis niet doen. Want dan worden ze gelijk opgepakt. Hier in NL mag alles.
-
@522 Dus ze mogen wel premies betalen hier, maar daar krijgen ze dan niks voor terug? In wat voor tijd leef jij? Nog in de tijd van de slavernij zeker?
-
Ja. Dat moet elk werkende persoon die in nederland wil verdienen.
-
@524 Sporza ? Een Belgische PVV-er ?
-
@524 Maar Polen bouwen wat jou betreft geen rechten op?
-
alsof een nederlander in canada wel rechten heeft als die werkloos is. Zo hoort het;)
-
@527 Probeer jij dan maar in Canada binnen te komen........ik vrees het ergste gezien je domme uitingen hier.
-
Ik ben bij een bedrijf langs geweest waar dat zo gaat. En de polen vind het maar best. De eigenaar zorgt voor slaap plek en accommodatie als die werk heeft voor de poolse medewerkers. Zorgen ze overlast of maken ze dingen kapot worden ze weggestuurd. Als ze geen werk meer hebben worden ze terug gebracht door de eigenaar,..
Mijn vader gaat met regelmaat naar oslo voor 1 of 2 weken. Die werkt dan 12 uur per dag. Want je hebt niks te zoeken buiten je werk om,.. Want je bent er alleen maar voor om te werken.
Dat is de realiteit zoals ik het zie.:) niet omdat de pvv dat zegt. -
@529 Er is een hoop uitbuiting bij die uitzendbureaus voor Polen, die mensen worden soms echt schandalig behandeld. Als ze hier werken en premies betalen, hebben ze ook rechten toch?
Je vaders situatie is heel anders, die werkt waarschijnlijk voor een Nederlands bedrijf, tijdelijk in Oslo. Premies betaalt hij hier, en als hij werkloos wordt krijgt hij ook hier een uitkering. Dat uitgaan in Oslo veel te duur is, dat snap ik ook. -
Ja hoor, volgens de wet hebben ze ook rechten. Verder is er niks mis mee dat er site komt waar geklaagd kan worden over poolse mensen.
-
@531 Ik vind dat pure discriminatie, jij niet? Als het nou nog een algemene klaagsite was, waar je ook over tokkies kon klagen was het net iets anders.
Het past wel bij de NSB mentaliteit van Nederlanders trouwens. Niet voor niets werd hier het grootste percentage Joden weggevoerd en verraden. -
Klaagsite? Het is gewoon een op het Jodendom geinspireerde hedendaagse versie van de klaagmuur waarvoor z'n aanhang niet de deur uit hoeft, omdat ze op weg naar een echte muur waarschijnlijk de weg kwijt zouden raken.
-
@532 Welkom in klaagland nederland.
Stijgers in Politiek
Voorzitter werkgevers BZW noemt...
Een van de hervormingen in het Lenteakkoord...
33 minuten geleden door dutchoyibo
IMF-topvrouw verwijt Grieken gebrek aan...
Christine Lagarde verdient meer dan...
1 uur 7 minuten geleden door Scholar
Assange mag worden uitgeleverd aan Zweden
Julian Assange mag wel worden uitgeleverd...
5 uur 39 minuten geleden door Staat
Shabieha van Assad martelen een jongen van...
Deze jongen van ongeveer 15 jaar wordt...
9 uur 5 minuten geleden door Tweetsweet
Actie in Arnhem tegen 'gijzelen'...
Om te voorkomen dat allochtone meiden na...
18 uur 40 minuten geleden door All.you.need.is.love
Best gewaardeerd
Roemer wil premier worden
SP-leider Emile Roemer wil premier worden...
3 dagen geleden door jandeharingboer
SP: Unieke kans om te stoppen met JSF-project
Door de val van het kabinet ontstaat een...
1 dag 20 uur geleden door dutchoyibo
Straatprijs wiet daalt door overweldigend...
Sinds de meeste Maastrichtse coffeeshops...
1 dag 23 uur geleden door Matthijs85
Wilders vraagt weer uitstel debat eurofonds
PVV-leider Geert Wilders heeft...
7 dagen geleden door madsoft
'Kunduz-akkoord grote fout VVD'
Het Kunduz-akkoord is het gevolg van een...
1 dag 10 uur geleden door suna1965


