PVV-stemmers blijven Geert Wilders en de PVV steunen nu een aantal fractieleden in opspraak is geraakt.
Sorteer op:
-
zijn de stemmers net zo erg dan??
-
Wat doen we jongens, gaan vandaag regeren of misschien eerst even een paar ripdealtjes doen?
Oh, ik moet dat lijk trouwens nog verplaatsen... -
Wilders wil dat we ophouden met PVV-bashen. Tja, hij basht moslims, wie kaatst kan de bal verwachten. Wie in een glazen huis woont, moet niet met stenen gooien. Boontje komt om zijn loontje.
-
Och waarom niet?
Als de PVV valt, wie vecht er dan nog tegen het ongebreidelde jatten om de almaar voortdurende immigratie te bekostigen?
Ik heb nog nooit PVV gestemd, maar begin het nu te overwegen.
Wat een stomme heksenjacht. -
Zolang ik elke keer 5 pagina's namen in het AD zie weet ik dat er niets veranderd is. Er is geen alternatief, en in elke partij zitten mensen die fouten hebben gemaakt.
-
@804: Je overweegt nu toch PVV te gaan stemmen...
Als ik jouw naam en eerdere berichten lees vermoed ik toch dat je bij de eerste PVV stemmers hoort. Liegen en bedriegen? Solliciteer bij PVV. -
@804
Dus NU overweegt u om op de PVV te stemmen? Dus NU heeft u geen problemen met een partij/beweging waarin mensen zitten die het niet zo nauw nemen met wetten en normen en waarden? Vreemde redenatie heeft u. -
@PVVD (#805)
Klopt... Het zijn er alleen wat veel bij de PVV :) LOL -
De keus van de coalitie is gewoon onchristelijk.
-
@807 Ik heb mijn hele leven VVD gestemd en overweeg slechts om op de PVV te gaan stemmen. Ik ben niet degene die liegt hier. Ik bedrieg ook niet. Jij daarentegen maakt je schuldig aan laster en haatzaaien. Alleen omdat ik overweeg op de PVV te gaan stemmen. Zo is het in de tweede wereldoorlog ook begonnen. Laten we niet vergeten waarde de S in NSDAP voor staat. Laat je niet opjutten door je linkse vriendjes en de linkse pers. We hebben al eerder gezien wat hiervan kan komen...
-
@807 ja, dat heb ik wel. Maar er moet eerst maar eens vastgesteld worden dat het percentage ex-delinquenten bij de PVV hoger is dan bij bv. SP, GL of PvdA. Dat betwijfel ik namelijk. Er wordt heel wat afgejat door deze politici.
-
@807 sorry, maar bericht 810 was voor 806.
-
@810 Ga jij nou meer lekker PVV stemmen, dan komt alles goed, dan gaan al jouw problemen helemaal vanzelf weg, geen vuiltje meer aan de lucht.
Veel plezier met die mokkende schuinsmarcheerders. -
@806 overigens wel een goed idee. Ik zal een nieuw ID genereren... :-)
(dat heb jij ook al een paar keer gedaan) -
Bruin is tegenwoordig de kleur van alle partijen...
-
@804
Geloof je dit of wil je het geloven.
Heksenjacht is flauwekul bij andere partijen komt dit ook aan het licht al duurt het jaren.
Die vliegen er vrijwillig of onder dwang uit.
Die andere partijen zitten door het hele land in gemeenteraden en provincie natuurlijk zitten daar oplichters dieven en meer moois onder wat nooit in de politiek moet komen.
Als de PVV 24 kamerzetels heeft en het al daar klaar speelt om gajes onder zich te hebben, dan houd je maar vast bij de provinciale verkiezingen.
Wil toch niemand of het nu deze of een andere partij is.
Ik zou het anders doen.
Belazer je de boel net als in een uitkering alles terug betalen dan denken ze wel 2 keer na om te liegen en te bedriegen. -
@814: ik kies geen andere scherm, ik weet niet waar je het vandaan haalt!
Maar jouw woorden neem ik al niet meer serieus. Heb je nog wel grip op jezelf? -
(sorry scherm moet zijn schermnaam)
-
@816 eens. Terugbetalen.
-
@817 jawel. En daarom stop ik nu met de pissing contest. Ik wens je verder een fijne dag toe. Ik ga naar mijn werk.
-
@815: Jij schuwt geen racistische uitingen, dat is duidelijk.
Mensen met een kleurtje meteen op transport zetten zou je het liefste doen zeker?
Ik zou vast een huis in Venezuela gaan renoveren voor als je toekomst toch anders uitpakt dan je hoopte. -
@801
Je bent waarop je stemt, zeker als je van deze zaken op de hoogte bent. Een aantal was al bekend voor de verkiezingen zoals Dion Graus die zijn zwangere vrouw het ziekenhuis in sloeg. -
@821 Nog steeds boos. Heb jij wel grip op jezelf?
Realisme is wat anders als racisme. Ik heb geen enkel probleem met gekleurde mensen, moslims of vul maar in. Waar ik wel een probleem mee heb is dat er een grote groep 'Nederlanders' is die vindt dat ik voor de kosten moet opdraaien en bereid is over lijken te gaan om deze maandelijkse diefstal door te laten gaan.
Mensen zoals jij.
Ik geloof dat rascist daar niet het juiste woord voor is. Weet jij een beter woord?
(ik kom niet verder dan dief) -
@823 Jij ging toch naar je werk? Nou ga dan!
-
@824 simplist
-
Beste mensen, om jullie stem te laten horen omtrent de asociale afbraak van onder andere Wajong is er een petitie op http://www.armoedewerktniet.nl/
Dit is off topic maar voor degenen die hun stem willen laten horen.... grijp je kans en teken de petitie van de SP. -
@ PVVD: Jij denkt dat racisme om te dopen 'realisme' dat je stelling waar en goed wordt. Nou niet dus.
Ik zou mijn baas maar bellen dat het later wordt vandaag. -
@826
Meteen gedaan al is het oftopic.
Het doet er wel toe.
In plaats van de dingen die er werkelijk toe doen liggen we hier onze tijd te verdoen met gajes in de politiek die horen turf te steken. -
@PVVD (#810)
Je maakt een klassieke fout. "Laten we niet vergeten waar de S in NSDAP voor staat". Nationaal-socialistisch heeft NIETS, maar dan ook niets, met socialisme te maken. Anders kun je stellen dat VVD en D66 eigenlijk hetzelfde is. Of neem nu het Deense model (daar wil men altijd graag aan refereren, dus welaan): de grootste Deense partij heet "Venstre". "Venstre betekent "Links" in het Deens. Maar de partij is hartstikke rechts!
@PVVD (#811)
En welk criterium gebruik je dan? Het aantal sancties dat is opgelegd? Het aantal mensen dat zelf opstapt? Het aantal mensen dat van hogerhand de laan uitgestuurd worden? Of de gevallen die gewoon in de publiciteit komen? -
In het land der blinden is éénoog koning.
-
@Links
Da's balen..... -
[ PVV-stemmer houdt vertrouwen in Wilders ]
Duh.. die waren al dom genoeg om op hem te stemmen, dus waarom niet ook lekker trouw blijven nadat de stank niet meer te harden is. -
Ach, het PVVee ziet alleen maar bevestigd worden dat hullie altijd ons moeten hebben, en zo wordt het calimerogedrag alleen nog maar erger.
-
Er is geen leuker vermaak dan leedvermaak. Er is ook een spreekwoord dat zegt; wie het laatst lacht lacht het best.
Wilders is OK, maar een paar van zijn Kamerleden zeker niet. Die moeten gewoon opstappen. -
@834 Wilders is helemaal niet OK. Hij is een fascistoide xenofoob die zich inzet voor ongelijke rechten
-
PVV-stemmers hebben doorgaans ook heel wat op hun kerfstok. Geen wonder dat ze dat boevennest van een PVV blijven steunen!
-
@835
Geef jij mij maar eens twee namen van mensen die gelijke rechten hebben.
Voor 100% dan he.
Of bestaat het hele leven toevallig uit verschillen........ -
Zo zie je maar hoe een negatief zelfbeeld ervoor kan zorgen dat mensen dusdanig afglijden dat ze een dergelijke dubieuze club blijven steunen.
Egoisme, negativisme en haat maken meer kapot dan mij lief is.
In een woord te triest voor woorden. -
Subtiele naamsverandering bij de PVV. De afkorting blijft gelijk, maar staat nu voor Proleten Verdienen Vrijspraak.
-
soort zoekt soort?
-
Het toppunt van naïviteit is wel te geloven in de eerlijkheid van Geert Wilders. Kan een eerlijke man zoveel randfiguren om zich heen verzamelen?
-
@739
Je weet nooit wie er allemaal hebben meegeholpen aan het onderzoek -
@Nunc aut Nunquam #837
Zelfs al zou volledige emancipatie van de mens onhaalbaar zijn, dan nog zijn er redenen te over om niet te pleiten voor ongelijkheid. Temeer als je bedenkt dat "gelijkheid" goeddeels een sociaal construct is, d.w.z. wij bepalen de inhoud en extensie hier van.
Nota bene, "gelijke rechten" is bovendien iets wezenlijks verschillend van "gelijkheid". En daar wilt de PVV aan tornen. -
Geen enkele PVV-er is crimineel bij vergeleken Balkenende die de bevolking de spiegel van normen en waarden voorhield maar ondertussen illegale verboden oorlogen steunde, genocide pleegde op Afghaanse tribale stammen, daarvoor Nederlandse levens opofferde, Nederland verder privatiseerde en wilde afschaffen ten bate van EU waar hijzelf bijna president van zou worden...!
-
@Louise #842
Dat is een drogreden, een bliksemafleider; immers het staat iedere politieke krachten vrij om het tegendeel te bewijzen. En het is helemaal een drogreden als je op basis van speculatie probeert de gevonden feiten te diskwalificeren als ware het een complot van politieke tegenstanders. -
Wie blijven Geert steunen dan. Zullen we dat eens uitzoeken. Vul deze poll maar eens in. http://www.poll2.com/p/665/is-geert-wilders-nog...
-
Propaganda bericht?
-
84818 november 2010 11:03 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Bang voor gezichtsverlies? Of vertrouwen tegen beter weten in..
-
Het heeft allemaal niks met gezichtsverlies of tegen beter weten in te maken maar meer met , staan waar je voor staat ,ook als het even niet meezit .
-
@810
En laten we ook niet vergeten waar de tweede D in de DDR voor staat. De DDR was net zo democratisch als de NDSAP socialistisch was: not at all. -
@846
Ik -
Ik snapte de PVV stemmers vóór de 2e Kamer verkiezing al niet... maar nu al helemaal niet.
Hoeveel kiezersbedrog willen jullie nog slikken ? AOW, ? "Ik heb een goede ploeg klaar staan (Wilders)" ? Geen achterkamertjes politiek meer ?
Meer daadkracht ?
Pfff mensen wordt wakker, er zijn andere partijen die ook jullie standpunten in hun partij programma hebben.
Een partij die niet eens een partij is (je kan geen lid worden) met democratische besluitvorming (GW beslist alles), hoort toch niet thuis in een democratisch land ? -
Ach joh, het is een grote karaktermoord campagne van links met behulp van de linkse media. Hou toch op, hysterisch gedoe. Ik was geen PVV-stemmer, maar nu ik zie hoe ontzettend dictatoriaal links is (geweest) heb ik wel de neiging.
-
Iemand zal niet snel toegeven dat hij op een waardeloze partij heeft gestemd, het zegt nl. ook iets over die persoon die zich bij zijn stemgedrag heeft laten leiden door zijn primitieve gevoelens. Natuurlijk zal men zijn steun nog blijven betuigen voor de PVV. Dat men vertegenwoordigt wordt door criminelen en verkrachters, ach dat zal op een gegeven moment wennen. Het gebrek aan moreel besef daar zullen de PVV-sympathisanten ook aan wennen, sterker nog, zij zullen een onderdeel van dit gebrek worden. En wat is dan de volgende stap? Wel, dat is het vertonen van onacceptabel gedrag t.o.v. de minderheidsgroeperingen die men verguist.
-
@845
Het is heel aannemelijk als het een complot is. GL en PvdA doen alles om het kabinet te laten vallen
Sympathisanten van de PVV zullen geen onderzoek naar deze mensen doen van tientallen jaren geleden
Persoonlijk ben ik ook geen fan van dit stelletje PVVers -
85818 november 2010 12:32 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
'PVV-stemmer houdt vertrouwen in Wilders'
Moet je nagaan hoe dom dat volk is, 1/4 van de kamerleden is crimineel, de leider houdt er fascistische denkbeelden op na en nog hangt 'Het Vee' aan de kont van de blonde opperfuhrer. -
honden bijten elkaar niet
zoals de gasten zijn vertrouwen ze hun waard -
Nu gedoogd PVV het kabinet en opeens komt er allemaal troep uit de PVV...
-
Partij vol vuiligheid
-
Ik ben behoorlijk trouwe D66. Toch verdedig ik ze niet altijd en op alles (hee, Pechtold, zeg nou toch eens ja tegen windmolens, zonnepanelen EN kernenergie) en een paar keer heb ik niet op ze gestemd, zowel gemeenteraad, PS als landelijk.
PVV-stemmers zijn gemiddeld wat minder kritisch. Dat mag. -
Inderdaad ik blijf als PVV stemmer gewoon trouw aan Wilders, ik ga die Hypocriete Linksche geen gelijk geven.
Ze zouden elk kamerlid is moeten screenen, je schrikt dan van de Linksche Millieuactivisten die mensen bedreigd hebben. -
Dat de PVV-stemmers achter Wilders blijven staan zegt ook iets over die stemmers: ze staan achter het bedrog en het criminele gedrag van de partijleden in die partij.
Zouden diezelfde stemmers geen vertrouwen meer in Wilders hebben gehad, als hij de betreffende partijleden eruit had gegooid? -
Mystery repeats.....
-
@855
Onzin. Het zijn vooral Pownews, Geenstijl en Telegraaf geweest die met onthullingen zijn gekomen.
En behoren we niet te weten welke 'volksvertegenwoordigers' de Kamer bevolken? De PVV heeft op dit moment een dikke vinger in de pap, dus het is van belang dat louche elementen binnen deze machtsfactor in beeld worden gebracht.
Dat is niet alleen in het belang van links, maar van de hele politiek. -
@867:
Wist je niet dat ALLE media sindskort allemaal linkse hobbies zijn? Ik was laatst op een andere site in een discussie met iemand die op de PVV had gestemd en hij bleef er bij dat de Telegraaf een linkse krant was
tjah....sommige mensen zijn goed in het geloven van hun eigen waarheden. -
Waar moet je anders op stemmen?
De linkse partij van die groene zure zeiksluiter?
Of die ratten bij de PvdA die informatie lekken wat miljoenen spaargeld heeft gekost bij de DSB en vervolgens de maatschappij oplichten door miljarden weg te geven aan de banken. En daarna hard wegrennen uit de politiek onder het mom van het gezin, tuuuuuurlijk...
Of CDA'ers die investeren in aandelen in griepvaccins en vervolgens een pandemie hype in de wereld helpen en teveel aankopen om er zelf beter van te worden? Of JP "met de kennis van nu?"
Misschien de socialisten die het liefst alle bezittingen in beslag nemen om ze weg te geven aan de rijken?
Of de democraten wellicht? Die eigenlijk alleen maar opkomen voor de allochtonen dan wel ziek zwak en misselijken in het land.
Ze doen zich allemaal zo netjes voor maar het is hypocriet links tuig van de bovenste plank! Ze lanceren websites, graven naar modder, alles uit eigenbelang om de PVV maar zwart te maken en het volk te misleiden van de ware ziekte in de politiek die links heet. -
Als iemand zo achterlijk is als het achterlijke achtereind van een achterlijk varken, waarom zou diegene ineens verlicht worden dan?
Kamerlid of kamerlul
ze blijven er toch wel achteraan hobbelen.
Masochisme misschien? -
Mensen die in een hetze geloven vergeten dat shit altijd vanzelf komt bovendrijven. Daar zijn geen linkse krachten voor nodig. Wie zijn vrouw mishandelt, fraude pleegt of oorlog voert met zijn buren, en vervolgens een publieke functie gaat bekleden, moet rekening houden met negatieve publiciteit. En niet gaan zitten janken.
-
@869
Wat een agessie. -
87318 november 2010 13:42 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Beste mensen, om jullie stem te laten horen omtrent de asociale afbraak van onder andere Wajong is er een petitie op http://www.armoedewerktniet.nl/
Dit is off topic maar voor degenen die hun stem willen laten horen.... grijp je kans en teken de petitie van de SP. -
@822 hoelang blijven jullie daar nog over doorzeuren??
Er is nooit een aanklacht ingediend, geen veroordeling geweest.
Zo kun je er van alles en nog wat bij slepen.
Overigens zijn er genoeg vrouwen die je zo het bloed onder de nagels kunnen halen dat het een wonder is dat nog niemand ze in elkaar getimmerd heeft...
Denk dat er in de andere partijen ook genoeg figuren rondlopen die het een en ander op hun kerfstok hebben, alleen worden die niet zo onder een vergrootglas gelegd als bij de PVV gebeurt.
Waarschijnlijk zal al die aandacht alleen maar averechts werken en de PVV laten groeien, zoals al eerder is gebeurd. -
Wanneer wordt wilders zelf ontmaskert. Weg met die zooi. Dat zijn er dan al mooi 24 van de 50 die weg mogen. Wat gaan cq kan de PVV anders nog waarmaken in de 2-de kamer. Iets opbouwend komt er niet uit. Als je rechts wilt stemmen, stem dan VVD.
-
wat maakt het uit alle jonge partijen eindige op deze manier
eenmaal in de tweede kamer met de oude reuzen ben je als nieuwling altijd de l*l
zelfde gebeurde toch met sp bij de vorige verkiezing, ze hadden de meeste stemmen. zit meneertje bos sp ff weg te pesten.
pvv is de totalen vijand van de pvda dus ja laat de linkse media nog op volle toeren draaien zolang ze staats subs krijgen.
ik heb op deze twee partijen gestemt bij de 2 landelijke verkiezingen die ik meegemaakt heb (en mocht stemmen) allebij zijn ze genaait door pvda -
Wilders weet alles zo mooi te zeggen. Als hij door de rechtbank veroordeeld was, zouden de duizenden PVV stemmers zich in hun rechtsgevoel aangetast hebben gevoeld en geen vertrouwen meer hebben in de Nederlandse rechtspraak. Cevolg: Het hele proces gaat nu over. Wanneer weten we nog niet, in elk geval niet voor deze stormgeluwd is. Het lijkt alsof zelf het openbaar ministerie door Geertje gegijzeld wordt. En als we die klucht moeten geloven was het een Eric Lucassen die spijt bij zijn partijlijder betuigde dat hij niet de waarheid had verteld. En gelijk Jezus schonk de leider hem vergiffenis en mocht hij aanblijven. Dit alles voltrok zich in een knuffelig gesprek. Erica had immers niets verkeerds gedaan. Sharp[e] is echter scherp van de snede, die houdt niet van knuffelen. Is er allergisch voor en mept er gelijk op los. Vandaar dat hij zelf is opgestapt en de Lijder himself zag dit alles met lede ogen aan. Want laten we eerlijk zijn, je weet nooit wat er voor in de plaats komt. Misschien een sujet dat niet binnen dit groupie past. En zijn belofte aan Mark dat hij alles under control heeft wil hij toch zo graag nakomen.
-
@810: "Ik heb mijn hele leven VVD gestemd en overweeg slechts om op de PVV te gaan stemmen. Ik ben niet degene die liegt hier. Ik bedrieg ook niet."
Je gebruikersnaam is inderdaad geen bewijs dat je al lang PVV stemt. Die naam kan je namelijk zelf wijzigen. @807 conclusie is in deze dus niet juist.
"Jij daarentegen maakt je schuldig aan laster en haatzaaien. Alleen omdat ik overweeg op de PVV te gaan stemmen."
Dat gaat me te ver. Hij maakt een foute conclusie op basis van jouw gebruikersnaam. Hij is niet gaan schelden, en zegt al helemaal niet dat we jou moeten gaan haten of wat dan ook.
"Zo is het in de tweede wereldoorlog ook begonnen. Laten we niet vergeten waarde de S in NSDAP voor staat."
Ach, nu maak je zelf die fout: dat de NSDAP zichzelf een Socialistische Partij noemden is geen argument om te stellen dat alle socialisten fout zijn. En als we dan toch de 2e Wereldoorlog er bij halen: De Swastika en het symbool van de SS waren tot Nazi-Duitsland positieve symbolen. Hier een quote uit Wikipedia over de Swastika:
---QUOTE---
"De oudste swastika's zijn gevonden bij de vroege bewoners van het Euraziatische continent (Indusbeschaving), maar ze werden wellicht onafhankelijk daarvan gebruikt door de Indianen van Amerika. In India wordt de swastika nog altijd gebruikt bij spirituele en civiele ceremoniële gelegenheden. De meeste tempels in India en Nepal, maar ook huwelijksfeesten zijn versierd met swastika's en het symbool is verwerkt in bijvoorbeeld metalen hekwerken voor ramen en deuren en aangebracht boven de voordeuren van woningen en andere gebouwen.
De swastika is ook een van de symbolen die voorkomen op afbeeldingen van de voet van Boeddha. In het Chinees boeddhisme is de swastika vaak terug te vinden op de borst van Boeddhabeelden.
Aan het begin van de twintigste eeuw werd de swastika wereldwijd nog gebruikt als een symbool van voorspoed en geluk. Zo stond de swastika op de rand van boeken van de Anglo-Indische schrijver Rudyard Kipling en werd het symbool gebruikt binnen de scoutingbeweging van Robert Baden-Powell."
---END QUOTE---
"Laat je niet opjutten door je linkse vriendjes en de linkse pers. We hebben al eerder gezien wat hiervan kan komen..."
Ach ja, weer die focus op links als fout. Om WO2 er weer bij te halen: De partij van Hitler was een extreem RECHTSE partij.
Laten we wel wezen. Wilders scheldt zo'n beetje iedereen uit die anders dan hem denkt (hiervan heb ik al eerder een overzicht van geplaatst), maar zelf incasseren doet hij niet zo goed. Dan is het namelijk ineens weer demoniseren...
En de kretologieën van Wilders zijn slim gekozen te noemen. Er zijn namelijk meer mensen die reageren dan verifiëren. Laten we nog maar eens de keuzes opnoemen die Wilders had betreffende Lucassen:
1) Uit de partij zetten. Lucassen blijft in de 2e Kamer en de gedoogcoalitie heeft niet meer een absolute meerderheid.
2) Lucassen levert zijn zetel in. Wilders accepteert zijn ontslag. Einde verhaal, zetel komt vrij voor andere PVV-er
3) Lucassen maakt excuses en blijft zitten waar hij zit, Wilders accepteert zijn excuses.
Optie 1 was niet aantrekkelijk voor Wilders, zijn gedoogrol met vrijheid de Islam te bestoken in binnen en buitenland bevalt hem prima.
Optie 2 was ideaal geweest voor Wilders. Hij had dan terecht disciplinaire maatregelen kunnen nemen, bijvoorbeeld Lucassen later een herkansing te geven, na de volgende verkiezingen of anders in de regio. Lucassen wilde hier blijkbaar niet aan meewerken.
Optie 3 blijft dan over. Waar het afgelopen jaar al leden van het CDA zijn opgestapt voor uitspraken betreffende de rol van de PVV als gedoogpartij, iets wat Wilders, mag Lucassen die gezwegen heeft over een strafblad gewoon blijven zitten.
En dat is een zwaktebod van Wilders. Een kennis van mij die een keer wat had gejat en derhalve een strafblad had voor een miniem vergrijp mocht daarom jaren later niet op Schiphol in de taxfree zone werken. Maar blijkbaar mag je dan nog wel in de 2e Kamer blijven zitten. -
Ik heb inmiddels mijn vertrouwen in de partij PVV en Geert WIlders opgezegd.
Wat een crimineel bij elkaar geraakt zooitje.
Dit had ik nog zo willen hebben! -
Volgens mij wil de PVV mensen die dubbele nationaliteiten hebben en die zich schuldig maken aan criminaliteit en NL paspoort afpakken en terugsturen........Ik vindt dat overigens geen slecht idee...........
En verder waren Zij het niet die zwaardere straffen voor dierenleed wilden hebben......Ook dat is iets waar ik mee eens ben.............
Ja ik heb PVV gestemd en dat er nu allemaal feiten of leugens naar boven komen over andere partijleden ,Wilders heeft met die Lucassen en ik denk ook met anderen waar iets over bekend is geworden gesproken en ik neem aan dat als een van de genoemden weer de fout in gaat dat diegene dat uit de PVV gezet wordt...........
Helaas ben ik voor de mensen die denken dat alle PVV stemmers Tokkies zijn ,geen Tokkie, ik ben een fatsoenlijk netjes voor anderen klaarstaand persoon,
Of ik in de toekomst weer op PVV stem.........Geen idee....... -
PVV: dé partij die normen en waarden hoog in het vaandel heeft........
Lucassen: een vent die misbruikt maakt van zijn positie in het leger en een minderjarige vrouw pakt... een vent die zijn bejaarde buren intimideert en dreigt in hun brievenbus te pissen......
Sharpe; een vent die op grootschalige wijze klanten oplicht en daarvoor zwaar beboet wordt.... een vent die zijn ex-vriendin heeft mishandeld....
Graus: een vent die opkomt voor mishandelde dieren maar wel zijn zwangere vrouw mishandelt....
Mannen die vrouwen intimideren en mishandelen, en hun buren intimideren zijn bullies die niet thuishoren in de Tweede Kamer. Er dient zo snel mogelijk een wet aangenomen te worden, dat ieder aspirant kamerlid door de AIVD wordt gescreend, al was het maar om dit soort ellende achteraf te voorkomen. -
Kiezers blijven vertrouwen houden in hun leider. Dat was in 45 ook zo met de Duitsers. Zelfs toen Berlein in puin lag dachten de mensen nog steeds dat ie zou winnen. Hoe heet zoiets? Naief?
-
Berlijn.... excuus.
-
Het heeft enige tijd geduurd, maar het Wilders-bashen is dan eindelijk in alle hevigheid losgebarsten. De stemmingmakerij en demonisering van de PVV en Wilders viert hoogtij voor een ieder die daar even een graantje wil van wil meepikken. Het is een kwestie van tijd voordat deze politieke persoonlijkheid, met eigen geluid, word omgebracht. En dan wassen we alle onze handen in onschuld. Wanneer kijken we nu eens naar de inhoud, of blijven we liever liegen tegen onszelf en kijken we de spiegel voorbij.
-
PVV trouw..
jah niet gek ook
gebrek aan hersencellen, er is geen medicijn voor... -
@869 Bijna 900 reacties, vandaag staat u met stip op nr. 1. Klasse verwoord wat eigenlijk iedereen met u eens is, al valt dat niet mee gezien de lachwekkende en hopeloze reacties.... Bloemen voor u.
-
@WTF!!! #886
Boeoeoeoe... huilie huilie! Wat was de PVV ook al weer jaren aan het doen? Juist, bashen op alle anderen die het niet met ze eens zijn. Dus niet ZEIKEN. -
Tragisch,
Maar we noemen nu tenminste wel alle dingen bij hun naam.
De hocus pocus begint nu toch wel 'n beetje uit te werken volgens mij, dus ik heb het niet zo op dit bericht, geloof er ook niet veel van. De tijd zal het ons verder doen leren. -
Fantastisch dat iedereen vertrouwen blijft houden in de PVV, kunnen we nog jarenlang blijven genieten van de VVD en het CDA in de regering.
-
Ik werd net gebeld om in de PVV fractie plaats te nemen, maar bij nader inzien trokken ze het in. Ik heb ooit stiekem tegen een kerk gepist!
-
Nou ja kijk, de PVV is geen wereldreligie als links of de christenen, het gaat om de pure onvervalste waanzin waar politici van deze huizen aan leiden, van sprookjesland tot voorland van geestelijke gestoordheid die hun zelf nooit kan opvallen omdat ze veel en veel te veel betaald worden en hun volgelingen braaf hierin meegaan. DAT bestrijden is waar het nu om gaat...
-
@ varkensvoer
Wilt u duiden waarom u stelt dat links een "wereldreligie" is?
Wilt u verklaren waarom u vind dat de PVV géén "wereldreligie" is? -
Gelukkig dat er ook nog mensen zijn die níet compleet hysterisch worden als blijkt dat niet iedereen in de Kamer van volkomen onbesproken gedrag blijkt te zijn!
-
onvoorstelbaar wat een research sommige mensen hier doen om hun lulverhaal kracht bij te zetten.
ik neem aan dat dit op kantoor gebeurd of dat jullie werkeloos zijn.
zure mensjes hier zonder humor ,alleen maar wilders ,wilders en dan de volgende er weer overheen.
ik zou zeggen je moet toch een keer klaar zijn met je verhaal,of blijf je jezelf maar herhalen. -
jos voets uit schijndel ,ik vertrouw op P V V dat blijf nog ik stem nog op geert .het kom goed dat weet ik ..ajvoets@trined.nl
-
En deze (http://aahn.nl/2010/11/de-dubbele-moraal-van-fe... ) gasten willen wat over de PVV zeggen.
Onderbouwd met linkjes in tegenstelling tot de meestal ongefundeerde uitspraakjes van .. ja van wat ..
Zielig.. -
Links heeft zich ontwikkeld tot religie want onaantastbare waarheden als mensenrechten, discriminatie, integratie, massaimmigratie, cultuurloosheid enz, enz, terwijl GEEN van die concepten bestaan maar slechts als domhoudertje gebruikt worden, zoals alle religies dat doen. Deze concepten zijn abstract en worden op dezelfde manier en fanatisme gebezigd als kerkgangers en kardinalen van andere religies doen. Hier zijn ze de fout mee ingegaan en dit aantonen ( zeer moeilijk tot bijna onmogelijk) is een wereldse taak, lees PVV
-
het debat met de pvv-ers is zinloos. Het feit dat men de partijleider blijft steunen zegt genoeg over hun verstandelijke vermogens.
Is dat elitair om te zeggen? Ik mag het wel hopen.
Tjuus -
Het debat met niet Pvvers is zinloos. Het feit dat men niet in wil zien dat er fundamenteel dingen moeten veranderen in Nederland zegt genoeg over hun verstandelijke vermogens.
Is dat elitair om te zeggen? Ik mag het wel hopen
Tjuus -
James Sharpe en Eric Lucassen hebben een prachtig salaris waarvoor zij niets mogen doen.
De Nederlandse kiezer herinnert zich nu al de LPF.
Wilders wordt in de tang genomen.
UIT pvv UIT -
Kijk, als je een nieuwe partij begint is het moeilijk goeie kandidaten te vinden en komen er vanzelf wat "rotte" appels boven drijven.
Je kan het ook allemaal enigzins overdrijven en opblazen om zo'n nieuwe partij weer met de grond gelijk te maken, maar geloof mij over een jaar is de PVV de grootste partij met een schone lei en kan niemand daar meer over heen vallen. -
hoe kan dit bericht nou kloppen lees net dat de pvv 5 zetels verliest.
dus niet iedereen blijft die janboel trouw -
@902 Die 2 salarissen zijn niets in vergelijking bij de spilzucht van GL en consorten kleine bloemlezing: 30 mil;joen Elatik, Herfkens 280.000 onterecht gecvlaimde subsidie, spilzucht GL in Amstderdam: buurtuitstapjes naar madurodam, zumbadanslessen voor (enkel vrouwen en kinderen) etc.
De Nederlandse kiezer begint langzamerhand te beseffen dat een kleine groep werkenden voor steeds meer lanterfanters uitkeringen moet opbrengen terwijl die zelf ook hun brood kunnen verdienen, ze zijn "positieve" discriminatie (het woord alleen al) zat, en ook het verzwijgen van straatterreur en pappen en nhathouiden, slap bestuur en slappe rechtspraak.
Daarom wordt "rood" in de tang genomen, Wilders is slechts een fenomeen, zoals de LPF daarvoor was.
Durf dingen die niet deugen in de maatschappij te benoemen en doe er iets aan! Dat is het motto, daarom trekt Wilders zoveel stemmen, niets anders... -
@905 Marisya,
Je zou mijn vriendin kunnen zijn!!
Chapeau. -
ja zo'n peiling onder 16.000.000 mensen moet je wel serieus nemen toch.
wacht nou rustig 4 jaar af en stuur cohen naar een logopedist in de tussentijd. -
@904: "hoe kan dit bericht nou kloppen lees net dat de pvv 5 zetels verliest. "
5 zetels op basis van de laatste peilingen - altijd nog iets meer dan tijdens de verkiezingen. Vandaar de conclusie in dit artikel. Of dit een juiste conclusie is, weet ik niet. Ik heb de vragen en antwoorden niet gelezen.Ik zou bijvoorbeeld de antwoorden op de volgende vragen willen weten:
Heeft u PVV gestemd?
Zo ja, is de PVV uw steun kwijtgeraakt?
Zo ja, vanwege de zaak Lucassen?
Zo nee, waarom niet? -
Beste mensen, om jullie stem te laten horen omtrent de asociale afbraak van onder andere Wajong is er een petitie op http://www.armoedewerktniet.nl/
Dit is off topic maar voor degenen die hun stem willen laten horen.... grijp je kans en teken de petitie van de SP. -
@898 Femke begon het debat over de misstanden binnen de PVV met een opsomming van de schandalen in haar partij... in tegenstelling tot de PVV zijn de rotte GL appels wel uit de kamer geknikkerd.
@899 LOL, hersenloos gebrabbel
"Links heeft zich ontwikkeld tot religie want onaantastbare waarheden als mensenrechten, discriminatie, integratie, massaimmigratie, cultuurloosheid enz, enz, terwijl GEEN van die concepten bestaan maar slechts als domhoudertje gebruikt worden, zoals alle religies dat doen"
Dus massa immigratie bestaat dus niet volgens jou? Maar, wat roept de PVV dan de hele tijd, dat massa immigratie ons land overspoelt? Leg eens uit.
Mensenrechten een domhoudertje?
Discriminatie bestaat niet?
Heb je werkelijk hersens, of heb je jouw alias in je hoofd zitten? Ik heb nog nooit zulke domme beweringen gehoord. -
Tuurlijk heeft Edje ongelijk!!!! Maar.............................
Wij burgers zijn te dom voor woorden om dit te laten gebeuren, we lopen immers de regering braaf achterna, Wij burgers betalen de crisis, laten gebeuren dat onze goede naam ten grabbel gegooid wordt enz, enz,
WANNEER WORDT NEDERLAND EENS WAKKER????????????????????? -
@geenidee3,
Nee, VEEL ERGER!!!!!
De stemmers op PVV hebben dit mogenlijk gemaakt, en dat is VEEL ERGER!!!!!
Als leden van de PVV kan je door een motie van wantrouwen een heleboel elimineren hoor, waar blijven jullie????????????????????????? -
@893: "de PVV is geen wereldreligie als links of de christenen"
Hoezo is links een religie? -
Ik vond Geert eerst goed.
Geert had eerst veel moois beloofd, soms ook echt zinnig hoor.
Maar later vond ik hem eng worden met zijn Freiheitspartij en soortgelijke vriendjes in Belgie,Engeland en Duitland.
Hij heeft in mijn ogen volksgroepen tegen elkaar opgezet en dat vind ik gevaarlijk.
Sorry PVV stemmers, maar denk eens goed na....willen jullie nu een oorlog?
Zelfs nadat hij jullie zijn beloftes niet nakomt? -
Ongelooflijk , wat zijn die pvv stemmers toch stom.....
-
@810 VVD is toch al een filiaal van de PVV
@854 inderdaad geen achteraf kamertjes meer,alles komt naar buiten. -
Het heeft totaal geen zin om linkse stemmers uit te leggen waarom je op de PVV stemde want ze willen het gewoon niet snappen.
Het feit is dat als Wilders er niet was geweest en mensen niet op de PVV hadden gestemd was de macht weer naar links gevallen zoals altijd en door op de PVV te stemmen hebben de de Politiek eindelijk aan het verstand gebracht dat we het totaal niet eens zijn met links.
Dat is wat links steeds weer uit het oog verliest omdat ze dat feit overdonderen met een hele boel triviale dingen die niets te maken hebben met waar het ons om gaat.
Vraag, zijn we onder en links gedomineerde politiek beter op geworden, of slechter ?
Als je een uitkering hebt zeg je beter, als je werkt zeg je slechter.
THATS the problem! -
@915 De hele planeet wist absoluut zeker dat de aarde het middelpunt was van het universum, ze maakten zelfs mensen af die het tegendeel beweerden.
Die mensen die beweren dat de aarde plat is omdat je er niet vanaf valt vergelijk ik met rechste tegenstanders. Ze hebben gelijk omdat het een feit is dat je niet van de planeet afvalt.
Je hebt gelijk, natuurlijk.
Woeha! -
wedden dat de meeste mensen het zielig vinden voor Wilders en daarom blijven geloven in die klup?
-
Vertrouwen, PVV, Wilders (wat hoort niet in dit rijtje thuis?)
-
Wilders rot op met je mongolenclub
Stijgers in Politiek
IMF-topvrouw verwijt Grieken gebrek aan...
Christine Lagarde verdient meer dan...
1 uur 15 minuten geleden door Scholar
‘Rutte waarschijnlijk weer premier, SP...
Binnenland
Mark Rutte is de meest...
1 uur 27 minuten geleden door Scholar
Onafhankelijke Politieke Peiling via...
Eindelijk een onafhankelijke en duidelijke...
4 uur 12 minuten geleden door edwardbreedveld
GroenLinks wrijft weer in de treintax-vlek
Gisteren, 29 mei 2012 :
Reizen met de...
5 uur 19 minuten geleden door Nujij-fan
Brussel adviseert Nederland met klem...
De Europese Commissie adviseert Nederland...
17 uur 20 minuten geleden door ,Ton
Best gewaardeerd
De samenwerking tussen bankiers en...
Veel mensen realiseren zich niet dat...
2 dagen geleden door de topper
PVV hoger dan wegzakkende VVD
De VVD weet haar kiezers steeds minder vast...
3 dagen geleden door g.zeur
Wilders zegt vertrouwen op in De Jager
PVV-leider Geert Wilders heeft donderdag...
6 dagen geleden door choffy
VVD wil migranten die onvoldoende...
Wie werkloos is en onvoldoende Nederlands...
3 dagen geleden door dutchoyibo
'Ik moest voor Kunduz-missie stemmen'
Kandidaat-lijsttrekker Tofik Dibi van...
3 dagen geleden door Marcgr8

