Wilders koos opzichtig de vlucht naar voren, met een onbesuisde reeks karikaturen, schofferingen, beledigingen en zijn nieuwe mantra dat niet hij maar Cohen de gedoger is. Het effect is averechts: hoe harder hij anderen aanvalt op beleid waarvoor hij zelf verantwoordelijk is, hoe sterker hij de indruk wekt dat hij er niet langer gerust op is dat het gedoogavontuur goed zal aflopen voor de PVV.
Sorteer op:
-
Als je achterban bestaat uit plebs met het historisch besef van een garnaal, kom je hier natuurlijk gewoon mee weg.
-
Ik heb nog nooit een politieke partij meegemaakt die wel zijn beloftes nakomt.........
-
Men kan zeggen wat men wil maar Geert Wilders zal er uiteindelijk wel bij varen ! Die publiciteit is zeker niet negatief en hij heeft gelijk als hij zijn bashers de boom in wenst ! Voorlopig heeft hij in een groot aantal gevallen gelijk en blijft hij met zijn gedoogpolitiek aan de touwtjes trekken als een goochelaar zoals Job Cohen het verwoordde !
-
-4+254
22 september 2011 14:09
door Villabeslasting, pak de cadeautjes als 1e aan en niet het broodnodige
Vingerwijzen en zelf nog erger zijn. -
@1 dat telt dan ook voor de anderen? alle partijen krijgen nog steeds stemmen , terwijl nog niet 1 partij heeft gedaan wat het beloofd heeft....
-
Wilders bereid tot extra bezuinigingen'
Laatste update: 22 september 2011 13:45 info
DEN HAAG - Premier Rutte heeft donderdag bij de Algemene Beschouwingen uitgesproken ook bij extra bezuinigingen te kunnen rekenen op de PVV.
http://www.nu.nl/politiek/2622345/wilders-berei... -
@4
U bedoelt de Volkskrant neem ik aan.
Wat een populistisch stuk, waarbij de schrijver niets dan zijn ongefundeerde linkse mening zit te spuien.
Volkskrant bekend kleur. -
@3
"Voorlopig heeft hij in een groot aantal gevallen gelijk"
Noem er eens drie? -
@7
U doet uw 'nick' wel erg veel geweld aan. -
@8
1 Cohen is de grote gedoger
2 Er moet na voortschrijdend inzicht fors bezuinigd worden op zorg
3 Iedereen (ook Henk en Ingrid) moet fors bezuinigen, anders blijft er zometeen een lege stinkende put over, wat de PvdA het liefst ziet. -
-2+1011
22 september 2011 14:17
door Villabeslasting, pak de cadeautjes als 1e aan en niet het broodnodige
@9: Objectief gezien zeker. Iemand die denkt zelf alleen de waarheid te bezitten heeft namelijk nog nooit goed rondgekeken. Zwak napapagaaien en hypocriet gedrag. Daar zouden we ook best zonder mee kunnen. -
Verwijderd door redactie
-
-1+1713
22 september 2011 14:18
door Villabeslasting, pak de cadeautjes als 1e aan en niet het broodnodige
@8: Denk na voordat je iets opschrijft. Het slaat namelijk in principe nergens op. Vooral je puntje 3 niet. -
-1+814
22 september 2011 14:19
door Villabeslasting, pak de cadeautjes als 1e aan en niet het broodnodige
@8 = @10 -
Er wordt wel denigrerend gedaan over wat dit kabinet al wel heeft bereikt, maar er waait toch een gezondere wind door het land. Beroepsuitkeringstrekkers worden meer achter hun broek gezeten, leerplicht wordt beter gehandhaafd, de jeugdhulpverlening is efficienter gaan werken, er komt een boerkaverbod,................We zijn er nog lang niet, maar de terreur van onwilligen is toch wat ingedamd.
-
-2+1016
22 september 2011 14:19
door Villabeslasting, pak de cadeautjes als 1e aan en niet het broodnodige
@12: Alweer zo'n onzin.
Zwak, zwak, zwak. -
Nu ben ik zeker geen wilders fan...maar ik realizeer me wel dat de PVV alleen gedoogsteun geeft in ruil voor bepaalde afgesproken punten...ze moeten het kabinet dus ook steunen op zaken die bij de afspraken van die steun niet aan de orde waren want als hij stopt met steunen stopt het kabinet met zijn punten uitvoeren...De PVV heeft zichzelf in een moeilijke positie gebracht..
@1 Wie word daar nou wijzer van?Door mensen een lager dom volk te noemen verlaagt u zichzelf op het niveau waar de meeste mensen de PVV van beschuldigen...wat maakt dat u dan? -
@8
Griekenland.........de immigratiepolitiek (aantoonbare vermindering door toedoen en openheid van Wilders ) en de toenemende aandacht voor de buurtverloedering enz.enz. -
@10
U bent ook nog willemvers? Tja dan zal het met het 'cogito' wel helemaal niet meer goed komen en is het 'scribo' van een verklaarbaar bedenkelijk niveau. -
Volgens mij heeft die Xenofobe Racist dit keer aan de Waterstof-Peroxide zitten snuffelen ipv het in z'n haar te smeren;-)
-
Het wordt wel een beetje pathetisch op deze manier, als dat gejammer over de PVV. Alsof PVV-stemmers dan ineens gaan denken: Goh, ik ga nu lekker PvdA stemmen. Hoe bedenk je het. Maar laten we het niet over verbroken verkiezingsbeloftes hebben van andere partijen door de tijd heen, want dan heeft de PVV wel een heel kort lijstje vergeleken met de rest. En laten we wel zijn: iedereen die de Algemene Beschouwingen heeft gezien, heeft gehoord dat de PVV erg veel voor elkaar heeft gekregen inmiddels. En dat wat niet rond is, wordt achter de hand gehouden door het CDA en VVD als wisselgeld voor erg moeilijke beslissingen. Zo werkt het dan weer wel. Of je belt de PvdA, de grote gedoger van maatregelen die niet in het regeerakkoord staan. Ik zeg het maar even.
-
@15
Lekker veel bereikt hebben ze behalve de gehandicapten en chronisch zieken kaal plukken. De mensen met het grote geld blijven totaal buiten schot en kunnen gewoon rustig gebruik maken van de HRA om hun peperdure villa's te bekostigen. -
@7 precies!
waarbij de schrijver niets dan zijn ongefundeerde linkse mening zit te spuien.
Waar niet!? De hele media staat volgespammed met ongefundeerde linkse meningen.
Aanzetten tot... -
@12 U werkt nu wel?
;-) -
@21 Vertel eens, wat heeft de PVV in deze korte tijd allemaal voor elkaar gekregen dan? Ik heb het nog niet ontdekt... help me even!
-
@18
Ah daar is Willem zelf. Helaas blijft hij steken in whishfull thinking.
Griekenland: We zullen zien hoe het afloopt. Zijn standaardoplossing -> eruitgooien is in ieder geval geen 'gegarandeerd betere'
Immigratiepolitiek: leugens en cijfervervalsing, niets meer.
Toenemende aandacht voor buurtverloedering: Tja daarvan hebben we gisteren een mooi staaltje in de TK mogen aanschouwen.
enz.enz. maakt de opsomming niet bepaals sterker. -
@25
Jij hebt de beschouwingen niet gezien. Zoek maar een herhaling op internet. -
@22 ja en wie maakt jouw dat wijs??
ongefundeerde linkse meningen die zoveel onzin uitkramen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Dus een groot deel van de NL bevolking die allerlei ongefundeerde verhaaltjes in zich op zit te nemen en denkt dat het ook echt zo is. -
@23
Waar kan men de onderbouwing voor uw ongetwijfeld zéér 'gefundeerde' mening vinden? -
@22
En dit noem je vast niet populistisch. -
@18 Griekenland? Wat heeft Greet inzake Griekanland voor elkaar gekregen?
-
Gisteren was Wilders nog tegen nieuwe bezuinigingen en vandaag weer voor.
-
Dit bericht komt ons nu wekelijks ter oren. Onze hele politiek is om te janken, niet alleen Wilders. Het lijkt wel een achtbaan die door een spookhuis sjeest.
-
@28
Grijp je kans zou ik zo zeggen. Iemand die zich zulke beweringen permiteert, moet eenvoudig anderen kunnen 'verlichten'.
@27
Het enige dat Wilders voor elkaar heeft gekregen is een open sollicitatie bij de Raad van Beheer. -
@13 en #16
Ik vermoed dat jij Job Cohen bent.
Je kan het namelijk niet uitstaan als iemand iets roept en komt vervolgens met een totaal inhoudsloze reactie.
Heb ik gelijk? Ben jij Cohen? -
Wat zijun beloften van een fascist waard?
-
-2+637
22 september 2011 14:37
door Villabeslasting, pak de cadeautjes als 1e aan en niet het broodnodige
@32: Volgende verkiezingen misschien wel weer tegen. -
@35
Als mensen niks meer nuttigs te zeggen hebben, dan gaan ze offtopic.
Wilders tactiek. -
Zijn gedoogavontuur kan onmogelijk goed aflopen. Immers hoe Wilders ook wendt of keert. Bij echt belangrijke zaken wordt dit kabinet in het zadel gehouden door D66, PvdA en Groen Links.
Het enige wat Wilders tot nu toe heeft binnengehaald zijn een paar doekjes voor het bloeden en een paar koekjes van eigen deeg. En daarvoor heeft hij zo ongeveer al z'n verkiezingsbeloftes moeten inleveren. Met andere woorden, Wilders staat met lege handen. Hij gedoogt niet meer, hij wordt hooguit nog gedoogd.
Begrijpelijk, dat hij het liefste zo snel mogelijk van dit kabinet af wil. Alleen is hij te laf om zelf de stekker er uit te trekken, hoewel hij gezien zijn positie als "gedoogpartner" de eerst aangewezene is om de daad bij het woord te voegen.
Hij probeert daarom luid toeterend en op een grove beledigdende manier de oppositie, en met name de PvdA, voor z'n karretje te spannen. Immers als de oppositie het kabinetsbeleid inzake het pensioenakkoord en of Europa afwijst, kan hij z'n zin, maar kan de oppositie de schuld geven van de crisis en zelf z'n handen in onschuld wassen.
Als hij echter zelf de daad bij het woord voegt is hij voor eens en altijd uit de gratie bij VVD en CDA. En de huidige oppositiepartijen heeft hij steeds en vooral recent op een dusdanige manier geschoffeerd, dat die hem nooit
zullen uitnodigen voor welke vorm van samenwerking dan ook.
Conclusie Straathond Geert en z'n roedel rest dan niets anders dan wegkwijnen in de oppositiebankjes.
Voor hij ooit nog weer iets in de melk te brokkelen krijgt, zal de PVV dan eerst minimaal 76 zetels in de Kamer moeten halen.
En zoveel kortzichtige populisten zijn er in Nederland in geen 100 jaar te vinden. En zelfs als deze volkomen imaginaire situatie zich zou voordoen struikel al z'n plannetjes in de Eerste Kamer.
M.a.w. PVV-tabée! -
@26 Goethe zei het al in zijn "faust
Es irrt der Mensch, so lang er strebt -
"@31 Het gelijk van Geert komt nog als het zogenaamde griekse sociaal democratische systeem in dat land in elkaar dondert........! Dan is het huilen met de pet op.......ook hier op Nu Jij toch ?
-
Geert W. moet toch iets doen om de aandacht af te leiden, van het feit dat hij door het gedogen van dit kabinet zijn hele verkiezingsprogramma in de prullenbak heeft moeten gooien.
Henk en Ingrid trappen er blijkbaar nog in ook. Die zien blijkbaar liever cabaret in de politiek, dan iemand die serieus opkomt voor zijn achterban en met realistische maatregelen komt voor de problemen waar we nu tegenaan lopen.
Het is maar waar je prioriteiten liggen.
Na de cabaret voorstelling van gister en ervaringen uit het verleden, kan ik me haast niet voorstellen, dat er nog een partij is die overweegt om met Geert W. en zijn club een regering te gaan vormen in de toekomst.
Dat is maar goed ook, want met geschreeuw, gescheld en cabaret zul je de huidige problemen niet oplossen.
Het is dat de VVD en CDA, Geert W. nog even nodig hebben anders hadden ze hem allang gedumpt. Met zo'n losse projectiel kan je toch niet samenwerken. -
@40
Zóóóó Willem, een staaltje zelfreflectie? Is er toch nog hoop voor je. Voor je geliefde volksbeweging vrees ik echter steeds minder.
"You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time." Abraham Lincoln -
Wilders was zo blij als een kind, wat HIJ WILDERS heeft bereikt dat er strenger wordt gestraft in Nederland.
Als ik vandaag de uitspraak zie inzake Floor v.d. Wal. 1 jaar detentie + 6 maanden voorwaardelijk, voor het doodrijden van deze jongedame, dan twijfel ik toch een aan zijn uitspraak en winst op het gebied van strenger straffen. -
@43: Bob Marley toch ;-)
-
@26 @40 Beetje eigentijdse quote's graag! Bijv. You're a disease and I'm the cure! (Stallone in Cobra) Maar ja, die bewaking van Geertje is er natuurlijk ook nog. Wie betaald dat ook al weer? Ohhh ja dat zijn wij.
-
#10 volgens mij hoor ik Geert Wilders......nee toch je bent toch niet......nee dat kan niet die is bezig met andere te schofferen
-
@45
Dan vind ik "Stir it up" iets passender voor de vertoning van gisteren.
Maar misschien is de "Redemption Song" ook nog wat voor GW, alhoewel ik mijn twijfels heb. ;-) -
@48
Ik vrees dat GW de song War op heeft staan en dat er zo'n diepe kras in zit dat de plaat voor eeuwig dezelfde track blijft spelen. -
@39: [M.a.w. PVV-tabée! ']
:-), Wishful thinking van linkse dromers. En dat al jaren. -
@49: Dat zal Wilders prettig vinden want War is een van grootste anti-oorlogs songs die er bestaan.
-
@48: Jep, je kan veel leren van de teksten van Bob, al was het zelf ook niet zo'n schattig poedeltje :-).
-
@51 Alleen jammer dat hij precies dat doet waarvoor de song waarschuwt.
onterecht onderscheid maken op basis van geloof, ras etc.
Toch jammer dat ik dat nog moet uitleggen. -
@willemvers :
"Men kan zeggen wat men wil maar Geert Wilders zal er uiteindelijk wel bij varen !"
Hoezo dat, is er dan iemand dan hem serieus neemt wanneer hij pretendeert dat het kabinet kan blijven zitten dankzij de PvdA, terwijl hij tegelijkertijd zelf met zijn partij de gedoogpartner is ?
Maar sommigen zullen waarschijnlijk altijd op Wilders stemmen, ongeacht wat hij doet, alleen omdat ze zijn 'stijl' leuk vinden. Dat ze daarmee ondertussen het kabinetsbeleid waar ze zo tegen zijn mogelijk blijven maken realizeren ze zich kennelijk niet. -
Ik schat in dat de bulk van de achterban van de PVV zich in het wat lager geschoolde segment van de bevolking bevindt en de rest in de echelons van de gefrustreerde politieambtenaren.
Dit circus zal dus nog wel even doorgaan voordat de meerderheid door heeft dat ze rectaal genomen worden door een falende übertokkie. -
@27 Nee niet gezien maar als ik af moet gaan op de woorden van Wilders over zijn eigen prestaties hoef ik niet te zoeken.
WC eend. -
@53 ['Toch jammer dat ik dat nog moet uitleggen']
Wel lief van je hoor. -
het is de taak die de kritiek bepaald. Ik denk dat wij allen daaraan wat vaker moeten denken
-
@55: ['rectaal genomen worden']
Daarom stemmen er zoveel homo's op Wilders. -
@59 Alleen de geblondeerde nichten....
-
Deze poppenkast is er alleen maar om af te leiden waar het werkelijk om draait. Wie zijn er immers verantwoordelijk voor dat onze grenzen al jaren open staan, juist dezelfde regentenkliek die elkaar nu de "zwarte piet" toespelen. Wilders is gewoon nog VVD'er en zaait haat en angst, naar het aloude adagium verdeel en heers!
Stemmen is zinloos zolang wij de keuze hebben uit dezelfde regentenkliek die hier al jaren regeren ( links of rechts ).
http://www.youtube.com/watch?v=xIraCchPDhk -
Wilders en zijn zootje schorriemorrie dragen niets bij aan het herstel van Nederland en hebben maar een missie nl. de moslims het leven zo zuur mogelijk te maken. Eerst een boerkaverbod en nu weer een minarettenverbod. Het wachten is nog steeds op Fitna2.
-
De geblondeerde nicht is Henk&Ingrid vergeten en verruilt voor Ehud&Anat
-
"...en zijn nieuwe mantra dat niet hij maar Cohen de gedoger is."
En dat klopt op een aantal punten , zoals Europa (miljarden steun Griekenland e.d.) -
En Pechtold dan !
Die viel verschrikkelijk door de mand toen Wilders opriep tot een referendum over de miljarden steun aan Griekenland :-)
Toen ineens voelde Pechtold van de zogenaamde democratische partij , ineens niets meer voor het meest democratische middel.
Wat een afgang ! -
@65
Referenda zijn niet per definitie slecht. Een referendum over minaretten daarentegen druist recht tegen de grondbeginselen van onze rechtstaat in. -
Ze moeten de kosten van beveiliging van de heer Wilders stopzetten.
Is het probleem met Wilders zo opgelost. -
@66
"Een referendum over minaretten daarentegen druist recht tegen de grondbeginselen van onze rechtstaat in."
Dagelijks haat zaaien en discrimineren richting het westen en ongelovigen in de moskee , onder het mom van vrijheid van godsdienst, druist ook tegen onze rechtstaat in.
Immers Artikel1 staat boven Artikel6 van de grondwet , dus zou het verboden moeten zijn en de "haatpaleizen" gesloten moeten worden.... -
We hebben een parlement gekozen, dat is er volstrekt democratisch aan toegegaan. Dus als Wilders een minarettenverbod wil dan dient hij maar een wetsvoorstel in.
-
@68
Nee, er bestaat geen rangorde van grondrechten. -
@70
" @68 Nee, er bestaat geen rangorde van grondrechten. "
Laatste zinnetje..
Artikel6:
"Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet." -
@6
Daarmee is niet gezegd dat art 1 voor art. 6 gaat. Bij een botsing van grondrechten maakt de rechter een afweging. -
@72 is gericht aan @71
-
@72
Klopt , heb je gelijk in.
Het is alleen wel verwonderlijk dat bijvoorbeeld Wilders aangepakt wordt , waar anderen de dans ontspringen met als excuus Artikel6... -
@74
Niets eens massaal aangeklaagd worden bedoel ik... -
Overigens Marx, zullen we dan ook een kerktorenverbod instellen? In sommige kerken worden vrouwen en homo's immers gediscrimineerd.
-
@64 Nee, dat klopt niet. Voorstemmen is nu door Greet omgedoopt tot gedogen, maar het heet gewoon voorstemmen. Zoals dat altijd in de kamer is gebeurd.
-
@74
ik ben het met je eens dat religieuze overtuiging geen excuus voor discriminatie mag zijn, maar is een minarettenverbod dan een effectief middel om dat aan te pakken? -
@2
En dat is een feit. Daarom is stemmen zo onzinnig ;) Want geen ene partij luistert naar het volk, zelfs niet het volk waardoor de partij aan de macht is. -
amigo13 #2
Ik heb nog nooit een politieke partij meegemaakt die binnen 10 uur na de uitslag van de stemmingen zijn breekpunt overboord gooide, ueberhaupt zonder dat iemand erom gevraagd had.
Verder heb ik nog nooit een politieke partij meegemaakt die al 180 x zijn punten uit het verkiezingsprogramma overboord heeft gegooid binnen een jaar tijd.
Verder heb ik nog nooit een politieke partij meegemaakt waar zoveel criminelen in een fractie vertegenwoordigd waren.
Verder heb ik nog nooit meegemaakt dat een dergelijke minderheidspartij het niveau van een parlementaite vertegenwoordiging zo omlaag kon halen.
Deze man / partij is echt meer dan walgelijk en trekt het niveau van Nederland wereldwijd naar beneden, iets wat de VVD en het CDA zichzelf ook zwaar aan mogen rekenen.
Uiteindelijk zijn zij diegenen die hem de huidige positie en het benodigde platform bezorgd hebben.
Ik heb diverse politici ondertussen horen zeggen dat zij met plaatsvervangende schaamte deel uitmaken van de Tweede Kamer in de afgelopen 2 dagen.
Dat zou op zich meer dan genoeg moeten zijn...................... -
Cogito ergo scribo #7
Kom dan eens met een stuk uit een krant / tijdschrift die zich positief over de rol van Wilders van gisteren en vandaag uitliet.
Ik wacht vol spanning af .............. -
Svdkl #23
Ook aan jou de vraag : Laat eens een stuk zien wat zich positief uitlaat over de rol van Wilders de afgelopen dagen. -
En wij maar respect en mededogen voorleven aan onze kinderen. Waar is toch de wijsheid gebleven, waarnaar vele eeuwen is gezocht en waarvan wij zoveel kunnen leren uit de geschiedenis? Ik moet mezelf steeds maar weer voorhouden dat ik geen deel wil zijn van zo ' respectloze samenleving! De beschaving staat op instorten, net als het oude Rome in de laatste dagen!
-
@80
"Verder heb ik nog nooit een politieke partij meegemaakt die al 180 x zijn punten uit het verkiezingsprogramma overboord heeft gegooid binnen een jaar tijd."
Je luistert te veel naar Roemer ... er staan niet eens 180 punten in hun programma ... -
Markx1x1 #84
je bent nog niet zover dat het overboord gooien van 1 punt, invloed heeft op een ander aspect daarvan ? -
@2 Ik nog nooit een dat z'n belangrijkste standpunten tijdens verkiezingstijd direct bij de formatie laat vallen zonder enig compromi.
-
@80
"Ik heb nog nooit een politieke partij meegemaakt die binnen 10 uur na de uitslag van de stemmingen zijn breekpunt overboord gooide, ueberhaupt zonder dat iemand erom gevraagd had."
Wat denk je dat er binnen die 10uur na de verkiezingen is gebeurt ?
Wilders heeft in die tijd blijkbaar duidelijk te horen gekregen dat hij deelname aan een VVD coalitie wel kon vergeten als hij aan zijn AOW standpunt vasthield.
Ik ben Wilders als kiezer dankbaar dat hij het zo heeft gespeeld , en zo het maximaal haalbare op zijn AOW standpunt heeft weten te behalen ,en meer.
Hulde aan Wilders.
De SP heeft mijn stem al eens verkwanselt door geen compromis te willen sluiten , en zullen op die manier de eeuwige oppositiepartij blijven. -
@85
"je bent nog niet zover dat het overboord gooien van 1 punt, invloed heeft op een ander aspect daarvan ?"
Draai , draai ...
Er staan zelfs niet 180 aspecten van punten ,binnen punten in het verkiezingsprogramma ....
Het is allemaal slap gelul , door jaloerse types.
De enige die zich druk maken om eventueel ingeruilde punten is links !
Whats it to you ???
Ze ziiten als gedoogpartner in een meerpartijen coalitie , dat betekend dat je concessies moet doen. -
@87
En dan sluit je je maar aan bij de andere partij die niets bereikt, dat is lachen. Het maximaal haalbare uit het standpunt te halen door het geheel weg te geven, gillen hoor.
Wilders bereikt geen ene mallemoer en dat is maar goed ook want de man staat bol van idioterie en galbakkerij. Gelukkig komt Rutte, al is het wat laat, erachter dat Wilders volkomen onbetrouwbaar is en totaal onwerkbaar. Wilders bereikt slechts dat grote groepen Nederlanders zich schamen voor Nederland zoals dat door Wilders wordt neergezet. Wilders zag zichzelf als panter, ik vind Wilders meer een slang een sissend en blazend onguur glibberig beestje dat je maar beter kunt mijden. -
Markx1x1 #84
Voor een verstokte PVV verdediger ben je aardig slecht op de hoogte.
Even het PVV verkiezingsprogramma erbij gepakt en even turven :
kom ik tot 220 punten ..............
nog 40 te gaan .................... -
@ #90
Ohohoh.... dat is schaakmat in 2 zetten. Grote klasse.... -
Markx1x1 #88
Nou, dan zal ik ze maar even opsommen aan de hand van het verkiezingsprogramma.
Compleet met paginanummer, zodat je het zelf kunt controleren.
Politie Pagina 11 aantal punten 28
Islambestrijding / massaimmigratie Pagina 15 aantal punten 29
Kiezen voor democratisering Pagina 19 aantal punten 27
Kiezen voor een sociaal Nederland Pagina 23 aantal punten 22
Kiezen voor de zorg Pagina 27 aantal punten 20
Kiezen voor onderwijs Pagina 29 aantal punten 20
Kiezen voor cultuur Pagina 35 aantal punten 12
Kiezen voor ondernemen Pagina 39 aantal punten 12
Kiezen voor NL in ons buitenlandbeleid Pagina 43 aantal punten 14
Kiezen voor een beter milieu Pagina 47 aantal punten 10
Kiezen voor veilig wonen en meer wegen Pagina 51 aantal punten 16
Kiezen voor dieren, boeren en vissers Pagina 55 Aantal punten 9
Kiezen voor een gezonde financiele basis Pagina 59 Aantal punten 1
Zo, kun jij er tenminste ook weer even tegen ................. -
Er bestaat in Nederland een gezegde dat wie wind zaait, storm zal oogsten.
En dat is wat er nu gebeurt. Een oppositie die beloofd heeft op alle mogelijke manieren zou zorgen dat deze gedoogconstructie zo spoedig mogelijk om zeep geholpen zou worden. Wilders moest gedemoniseerd worden. Zelfs van Oslo kon hij indirect de schuld wel krijgen..........
en nu ze een koekje van eigen deeg krijgen zijn de rapen gaar.
en gelet op zijn reactie lijkt het allemaal al jaren eerder ook gebeurd te zijn -
@93
Onzin, de oppositie zou elk punt op zich beoordelen en daar houden ze zich ook aan gezien Kunduz, pensioenakkoord, Europa enz.
En schei toch uit met je "Wilders wordt gedemoniseerd". Hij doet zelf niks anders en ten slot speelt hij dan de zieligheidskaart, net zoals vorig jaar in het verkiezingsdebat. Hoe noemt hij zoiets ook alweer???? -
@92
Bedankt voor de moeite ;-)
Dat zijn er inderdaad meer dan ik had gedacht , zo opgeteld.
En nou het gedoogakkoord erbij en aangeven welke er daadwerkelijk (volledig) niet uitgevoerd gaan worden...
Die "punten" zijn trouwens geen "beloftes".
Feit is dat er voor een partij in hun positie aardig wat overblijft in het gedoogakkoord , het staat vol met PVV punten.
In ieder geval beter dan de chagrijn lopen uithangen vanaf de zijlijn , zoals Pechtold en Roemer.
Inhoudelijk kan ik het op veel punten met Roemer eens zijn , en vroeger had hij nog flair in de kamer , maar nu .... -
@93
onzin. Wilders wordt door de parlementariers van andere partijen heel fatsoenlijk behandeld. De scheldpartijen zijn echt eenrichtingsverkeer. -
@96 Als je het mij vraagt zelfs veel te netjes.
Maar het geblondeerde kleutertje doet er alles aan om de slachtoffer te kunnen uithangen, liegen, bedriegen, bedreigen, schelden, schreeuwen.. alles mag denk die gek.
Blijkbaar schijnt de PVV Friesland afstand te nemen van hun fuhrer.. de eerste scheurtjes wellicht, mag het hopen dat dit barsten zullen worden en dat kabinet én beweging als een kaartenhuis in elkaar donderen.
Nederland is een te mooi land voor dat schorriemorrie. -
@95
Wat ben jij toch een vreselijk slecht verliezer. Je bent precies zoals je mede sekteleden van de PVV bijna meelijwekkend. -
Zoals alle politici uiteindelijk doen als ze in het pluche zitten.
-
Het blonde schoothondje van Rutte heeft hele valse trekjes ( NIET TE VERTROUWEN ) en een achterbaks ondier.
-
@94
Misschien moet je het eens proberen zonder PVVilter voor je ogen en oren dan hoor en zie je misschien wat de rest van Nederland (ook behalve de ander PVV-sekteleden) wel ziet. -
Wanneer cohen griekenland niet steunt , dan valt dit kabinet niet.
Wanneer cohen pensioen accoord niet steunt, dan valt dit kabinet niet.
Echter wanneer wilders echt grote problemen heeft met deze punten dan hoeft hij slechts de stekker eruit te trekken en gokken op een meerderheid van stemmen bij de volgende verkiezingen.
Hij vind het niet belangrijk genoeg dus blijft hij dit kabinet gedogen.
Ben geen pvda fan of kiezer -
@102
"Ben geen pvda fan of kiezer" maar je hebt wel gelijk!! -
10422 september 2011 21:17 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@102 Sterker, ik geef je op een briefje dat wanneer Cohen op die punten jet kabinet niet steunt en dus eigenlijk het kabinet zou moeten opstappen Wilders aangeeft dat ze kunnen blijven zitten en op geen enkele manier mee zal werken aan het laten vallen van het kabinet.
Grootspraak dus van het blondje, kletspraat om te verhullen dat hij zijn kiezers op minstens 180 punten heeft belazerd, en ondanks dat elke partij concessies moet doen bij samenwerking is er nog nooit een partij geweest die zoveel overhad om hun "kroonjuwelen",zoals boerkaverbod en "de-islamisering" , verzilvert te doen. -
te zien natuurlijk...
-
@101
Had je het tegen mij?????? -
@104
Je kunt je kinderen beter niet blootstellen aan de scheldpartijen van Wilders. -
@108 Nou.. laat kinderen maar zien en horen welke smeerlappen er ook in de Kamer zitten.
-
PVV?
Wilders is de dronken kapitein die op de brug de stuurman staat uit te schelden voor alles wat niet mooi is.
Terwijl het schip op de klippen dreigt te lopen.
En Kapitein Wilders maar doorgaat met raaskallen, zonder acht te slaan op de penibele situatie.
Commentaar Wilders: 'Die belachelijke klote rotsen mogen daar niet eens liggen'
Zo ongeveer, niet?
PVV = Passé
Geert Wilders: je speelkwartier is voorbij.
Niemand wil je nog langer.
In de politiek.
...
..
. -
Wat me zo opvalt is dat wel heel gemakkelijk gegooid wordt met termen als 'kiezersbedrog' en 'beloften die niet worden nagekomen'. Punten uit verkiezingsprogramma's zijn geen beloftes. Het zijn uitgangspunten op basis waarvan je een land zou willen besturen. Als je daar brede steun voor geniet onder stemmers kun je meer gerealiseerd krijgen dan wanneer je minder stemmers hebt. Compromissen horen bij het sluiten van coalities.
Dat geldt net zo hard voor de PVV nu als voor de PVDA in het verleden. En mensen die gaan lopen roepen dat politici nog nooit hun beloften hebben waargemaakt zouden zich vooral zorgen moeten maken over hun eigen geloofwaardigheid. -
beste geert kunje nu niet anders praten dan over
de islam
dit heeft niets met regeren te maken
we worden je een beetje beu -
Eerste klas zakkenvuller zonder inhoud die zijn weerga niet kent.
Als dit Het voorbeeld moet zijn voor de burger dan begin ik toch echt te twijfelen. -
Wilders zal zich nu moeten bewijzen. Heb dus wel PVV gestemd en dus voordeel van de twijfel gegeven, ben benieuwd. Eigenlijk zou ik dus wel willen dat Wilders heb kabinet laat vallen als er te hard wordt bezunigd, want Wilders is zelf wel schuldig aan "linkse" taal.
-
@113 niet alleen hij is een zakkenvuller, ook zijn fraktie !
Ze mogen af en toe trommelen op de desk, als pipo zijn kunstje doet...... -
@114 heb je nog meer bewijs nodig met al deze bezuinigingen?
Hij is niet eens het debat aangegaan over het pgb of andere bezuinigingen, meneer had het te druk met zijn act...... -
Als je met feiten komt, heeft de PVV eigenlijk helemaal niets bereikt.
Ja, het heeft ons alleen heel veel geld gekost.
Zit nog altijd te wachten op Fitna 2.
Deze man zaait angst, meer niet, gevaar in europa, gevaar van de moslims, achter elke boom een spook. -
Verwijderd door redactie
-
@115 Sommigen zijn dubbele of zelfs driedubbele zakkenvullers, vangen als Kamerlid en als lid van de Provinciale Staten en ook nog als lid van de gemeenteraad, en dat allemaal op kosten van de belastingbetaler.
-
Wilders is absoluut GEEN staatsman, maar meer een straatman met zijn geouwehoer!
-
Het is schandalig wat Wilders zei tegen Rutte maar we moeten niet vergeten dat Rutte zei: volgens mij komt dat aap uit de mouw van PVV en volgens Wilders komt dit van pechtold .. maar daar wil ik het niet goed mee praten.
-
De samenleving verpauperd, en zelfs in de regering werkt het door.
-
@118 Allochtoon? En dat tegen iemand wiens familie vanuit Italië naar de Nederlanden kwam en vocht met Prins Willem I?
Ik bedoel.. als ruim 400 jaar in Nederland wonen mij nog geen autochtoon maakt.. wat dan wel?
Maar goed, ik tik soms te snel en zeker met een (zieke) hond op schoot bekommer ik me minder om stijl-, tik- en taalfouten maar daaraan de conclusie verbinden dat het wel een "allochtoon" zal zijn.. zo Wilders.. zo schreeuwlelijk.. zo .. blèren zonder inhoud.
Maar goed afgekeken van het asociale gedrag van je fuhrer, dat dan weer wel.
Eh... hoe lang woont jouw familie dan wel in Nederland? Grote kans dat jij meer allochtoon bent dan ik. -
@118 Gedraag u!
-
Het is toch immers zo triest wat hier in Nederland leeft.
Het zit ze allemaal zo hoog in de bol met dat Lager-Duitse dialect wat ze spreken (ja sorry hoor - maar dat is het toch echt - sorry, maar ik heb mijn taal niet ooit ergens circa 1850 'Nederduits' genoemd - dat is toch echt waar jullie je taal aan te danken hebben) - de 'welbespraaktheid' - en oh maar deze schijn omhoog houden dat iedereen zo braaf en vriendelijk tegen elkaar is.
Dit terwijl een totaal volk op dit moment beroofd wordt van relatief vanzelfsprekende welvaart, koopkracht, en een fijn respijt na een hard leven vol ploegen en werken.
Dus leg mij eens even uit, waarover zouden we op dit moment meer ons zorgen over moeten maken? De criminelen die onze pensioenfondsen hebben beroofd door middel van speculatie en belegging in waardeloze derivaten, of moeten we nu gaan hebben over de 'toon' die Wilders hanteert tijdens zijn toespraak? Ach doen jullie toch allemaal eens even normaal hier - willen jullie graag een stelletje trieste slaven zijn van zombie banken en politici die in geen enkel geval onderdoen voor de Cosa Nostra? Want desdanig tuig is het toch zeker wel - of jullie hebben zeker niet zitten op te letten de laatste 3/4 jaar.
Ga vooral zo door dan. NOGMAALS, HOEVEEL GELD WILLEN JULLIE STORTEN IN DAT ZWARTE ECONOMISCHE GAT WAT GRIEKENLAND HEEFT? En voor wat? De Grieken waren al niks meer ten tijden van het Romeinse Rijk - je kunt die Griekse mythologie laten voor wat het is en stoppen met die kinderachtige fabels over dat land - het is een totaal corrupt bananenrepubliek land dat nooit toegelaten had moeten worden bij de EU. En daarvoor moeten wij nu zeker allemaal ons financieel naar de knoppen moeten helpen zeker? Waarom staat Beatrix niet vrolijk haar zakcentje af en steunt ze dat land even? Zij kan het beter missen dan ik.
Waarom moeten we Jip-en-Janneke taal hier hanteren voordat dit eindelijk wilt doordringen in het bolwerk van gemiddeld pseudo-intellectuele liberaal hier? Besef hier dat jouw toekomst hier op het spel staat - en wanneer die welvaart is verloren, dan is het voorgoed weg.
Kots misselijjk wordt je van dit elitaire vonnis hier in dit land - het heeft net weg van de 'establishment' in Engeland echter is het nog allemaal veel doorzichtiger en inhoudsloos - die Engelsen kunnen het tenminste nog enigszins sierlijk brengen met wat creatief taalgebruik - zelfs dat is de Hollander niet eigen. -
@125 Mooi geschreven. Maar inhoudelijk ben ik het maar half met u eens. U krijgt dus noch een - noch een + van mij.
-
Babylon zal vallen.
-
Jullie zijn allemaal schapen!
blah...blah..blah..en verder rondlopen en niets doen! -
Wat een doodsdrift - wat een zelfdestructie - wat een waanzin.
.
Als schapen meeblaten met de wolven dan is er iets goed mis. -
ojs #111
Het gaat in feite over de hoeveelheid van wat je op kunt geven zonder je geloofwaardigheid te verliezen.
En dat stadium is Wilders reeds lang voorbij. -
jos koenen #121
Als je dan even enkele andere draadjes bekijkt, dan kun je de uitspraken van de Roon live volgen.
Helaas had Bosma de verkeerde link gevolgd op zijn google-machientje en fluisterde hij Wilders / Agema de verkeerde zinnen in ........... -
twin_aphex #125
En je hebt speciaal voordeze tirade een nieuwe nick aangemaakt ? -
@92
Voor de gemiddelde pvv'er is alleen het punt "Islambestrijding/massaimmigratie" belangrijk...
De pvv staat dan ook wel bekend als "de 29 punten-partij". En al die linksmensen maar denken dat ze maar 1 issue hadden!
Sinds gisteren en eergisteren heeft de pvv er trouwens weer een paar issues bij, he? -
@123 Excuses. Mijn reactie was wat te kort door de bocht.
Ik ben overigens geen Wilders-adept. Maar ik kan me voorstellen dat mijn reacite aanleiding gaf om dat te veronderstellen. -
De PVDA doet alles om het zittende kabinet te helpen zoveel mogenlijk de keuzes van de PVV te ondermijnen om de claim "'Wilders breekt de ene na de andere verkiezingsbelofte" waar te maken, En dat is de enige agenda die het PVDA heeft ongeacht de gevolgen daarvan voor de burger.
PVDA, D66 en groen links gaan er vannuit dat het geld dat ze nodig hebben om wat ze nu doen te betalen uit de beperking van de HRA, kilometer heffing invoer, belasting verhogingen en HRA versoberingen gaat komen.
Ze weten zeker dat ze de overhand gaan krijgen bij de volgende verkiezingen en houden er niets eens rekening mee dat mensen op de PVV gaan stemmen juist om die arrogantie omdat ze de rekening ervan betalen.
Tussen 1998 en 2003 hebben ze 9000 euro (ja euro, niet gulden) ingehouden voor de Premie arbeidsongeschiktheids-verzekering zelfstandigen en schaften die regeling af zonder ooit een stuiver terug te geven omdat de regeling "te duur werd voor de staat".
Hoe betalen ze dat allemaal, wel ik heb rekeningen die over ruim 20 jaar laten zien HOE ze betalen wat ze doen en als het puntje bij paqaltje komt zetten ze de mensen die "dachten" dat ze goed verzekerd waren domweg in de kou.
Het verleggen van de ziektenkosten van de staat naar de werkgever is er ook een voorbeeld van, met als gevolg dat wergevers wel uitkijken WIE ze in dienst nemen.
Ondertussen, betalen hun werknemers zo'n 1.000 euro per 10.000 euro bruto aan de IB.AWBZ en dat is naast de 17% voor de AOW, 6% (of meer) voor de IB.ZVW en dan de IB.ANW 1,2% en dan de zorgverzekering nog.
ik kan een HALF JAAR LEVEN van dat deel dat ik van mijn inkomen aan die Zorg betaal en Links ? Wi het NOG verder opdraven!
Die zijn knatergek!
Ik op de PVDA stemmen omdat ze sociaal zijn ?
LOL, wel zo kan je dat ook noemen. -
NVisitor #135
>>> De PVDA doet alles om het zittende kabinet te helpen zoveel mogenlijk de keuzes van de PVV te ondermijnen om de claim "'Wilders breekt de ene na de andere verkiezingsbelofte" waar te maken, En dat is de enige agenda die het PVDA heeft ongeacht de gevolgen daarvan voor de burger. <<<
Klinkt aardig paranoiia.......
Door de PVV wordt letterlijk gesteld : Alles om links uit de regering te houden is geoorloofd.
Je wenst dit nu weer om te draaien ?
Als dat het geval zou zijn geweest, dan had men diverse kabinetsplannen niet gesteund.
>>> PVDA, D66 en groen links gaan er vannuit dat het geld dat ze nodig hebben om wat ze nu doen te betalen uit de beperking van de HRA, kilometer heffing invoer, belasting verhogingen en HRA versoberingen gaat komen. <<<
Onnavolgbaar en dus onbegrijpelijk......
Volgens mij was Eurlings toch zeer actief met de kilometerheffing bezig
De HRA zal op middellange termijn een onhoudbare zaak blijken, helaas dringt dat tot velen nog niet door.
>>> Ze weten zeker dat ze de overhand gaan krijgen bij de volgende verkiezingen en houden er niets eens rekening mee dat mensen op de PVV gaan stemmen juist om die arrogantie omdat ze de rekening ervan betalen. <<<
Zoals we nu de ( lang niet malse ) rekening betalen voor de beslissing van de PVV om dit kabinet te steunen ?
>>> Tussen 1998 en 2003 hebben ze 9000 euro (ja euro, niet gulden) ingehouden voor de Premie arbeidsongeschiktheids-verzekering zelfstandigen en schaften die regeling af zonder ooit een stuiver terug te geven omdat de regeling "te duur werd voor de staat". <<<
En wie zaten er toen op Economische Zaken en Financien ?
Ik zal je een eindje op weg helpen, het begint met een V en het eindigt op een D.
De tussenliggende letter mag je zelf invullen, je hebt 26 mogelijkheden. -
@6 ik heb Geert gisteren horen zeggen dat de bezuinigingen waar ze het over hebben in de originele afspraken zitten die vorig jaar gemaakt zijn (de 18 miljard). Geert vroeg wat het kabinet van plan is te doen als Griekenland niet terug kan betalen waar Rutte begrijpelijk niet over kan speculeren en hij zei er vannuit te gaan dat ze wel hun afspraken nakwamen.
Welke dus een problem word als ze blijken dat niet te doen en Wilders toch gelijk gaat krijgen maar Griekenland uit de Euro stapt nadat er een hoop geld in gepompt is en vervolgend kwijtgescholden word.
waardoor wij "de burgers" dat weer mogen betalen "in het belang van onze pensioenen" (jeweet wel die 2 jaar verschoven zijn). -
@134 Prima, geen probleem :)
-
Het gaat te goed hier. Als wat meer mensen te maken krijgen met ziektes of familie/vrienden die niet kunnen meedraaien omdat ze gewoon niet in staat zijn te lezen of hun handen te gebruiken, dan zouden Henk en Ingrid wel anders stemmen. Alsof al die wajongers, bejaarden en werkelozen allemaal een sok met geld onder het matras hebben. Nee, al dat geld staat bij de vrienden van Rutte op de bankrekening, daar moet je het halen man. Nieuwe slogan voor de volgende verkiezingen is al bedacht: Doe eens normaal
-
@136 Laat die linker partijen maar eens de snavel lostrekken over wat die ZZP'ers betalen zonder er een FUCK voor terug te krijgen. Laten ze die mensen maar eens verdedigen die al jaren GEEN huurtoeslag nog HRA hebben en minstens 2000 euro per jaar meer betalen dan mensen die een van de andere dingen wel hebben. Laten ze de snavel maar een lostekken over alleenstaanden die de kinderbijslag, kindgebonden budget en en en betalen van anderen en zo kan je eindeloos doorgaan.
Laat ze maar eens beginne uit te gaan rekenen WAT ik van mijn verdienste betaal voor accijzen en belastingen om die arroganntie van de staat te bekostigen.
Rutte heeft totaal gelijk, Als ze zo zoorgaan kan ik beter 10 kilomter gaan verhuizen en in het buitenland gaan wonen want voor mij maakt dat geen moer uit, Onze staat kost dat ecter dik 20.000 euro per jaar.
Dus laat het PVDA en D66 vooral doen wat ze zeggen. -
NVisitor #140
Volgens mij doe je dan iets falikant verkeerd, begin eens met een goede accountant, een goede ZZP er pakt de voordelen daar waar ze zitten.
En kan dan daar zijn voordeel mee doen, in plaats van zitten te jammeren en anderen de schuld te geven.
O, voordat ik het vergeet, heb een ruime ervaring in zelfstandig ondernemen, waaronder sinds '93 als ZZP er.
Als ik niet genoeg zou verdienen dan zou dat in inhouden dat mijn marktwaarde niet hoog genoeg was en dat mag ik mezelf dan aanrekenen.
Dus houdt op met jammeren en steek de handen uit de mouwen.
Als men je tenminste ergens wil hebben. -
@141 Ik heb de beste accountant in het land (en niet een maar een organisatie), die mij overigens geleerd heeft "hoe de belasting wetgeving precies werkt". Ik weet waar de kosten zitten, ken de stunts die de fiscus uitgevreten heeft over de laatste 30 jaar. Als er een ding is wat ik geleerd heb dan is het nooit te rekenen op de staat, noch die te onderschatten in hun talent zich overal mee te bemoeien.
Toen ik mijn huis kocht rekende ik voor wat mijn dat in belasting scheelt per maand, de accountant vond het wel grappig, ik zat er namelijk 3 euro naast.
Dus dat betaal ik meer aan belasting ten opzichte van iemand die wel een huis koopt en dat aan rente betaald wat ik aan huur betaal (waar ik even geen rekening houdt met forfair of WOZ of onderhoud).
Twee voorbeelden, een vrouw met twee kinderen werkt en verdient 17.000 euro bruto per jaar, heeft geen recht op huurtoeslag,n betaalt 600 euro huur per maand en kinderopvang.
Een ander vrouw in een uitkering krijgt met de bijzondere bijstand, zorgtoeslag , huurtoeslag etc 17.000 euro per jaar in een huis waar ze 500 euro per maand huur aan betaalt geen kinderopvang.
Onze staat rekend "bruto" niet netto, een van de grootste blunders in onze belasting wetgeving welke de reden is dat ik vind dat ze mensen netto moeten toetsen want niemand shiet er een hoepel mee op dat die vrouw die zich in de raarste bochten wringt om de touwtjes aan elkaar te knopen een burnout krijgt als gevolg ervan terwijl de andere zich kapot verveelt.. -
@141 FYI, deze week waren er diverse ministers die precies dat aanmerkten wat ik vind dat krom is in onze wetgeving, maar let eens op als ze een netto toest gaan invoeren om recht te krijgen op uitkeringen want dan breekt werkelijk de duivel loos.
ja maar in de bijstand kan je geen 17.000 euro inkomen hebben" Wel reken het werkelijke inkomen maar eens terug naar bruto en kom dan maar terug.
en iemand in die situatie die gaat werken ? die gaat achteruit. -
CDA trekt straks de stekker uit dit kabinet. De PVV is veel te ver gegaan in haar scheldpartijen. Daar kan en wil het CDA zich niet mee vereenzelvigen. Hierdoor is er nog maar één partij over, die met Wilders kan en wil samenwerken en dat is de VVD. Daar is geen meerderheid voor en dus komt de PVV in het komende kabinet niet meer terug, maar krijgen we een nationaal kabinet met CDA, VVD, PvdA, GroenLinks en D'66. Iets, wat Job Cohen altijd al bepleitte.
-
@15
Ja en vooral dat burka verbod. Dat is nog eens een geweldige verbetering wat deze regering toch maar weer voor elkaar heeft gekregen! Chapeau Rutte en co! De anderhalve burka draagende vrouw zal er niet blij mee zijn, maar jullie hebben toch maar even voor een gezondere wind gezorgt. -
dome dome nederlanders pvv is alleen maar en wind vanger er gaat iets mis in nederland en de pvv zegt iets en alle aan dacht is weer weg nederlanse burger betaalt de rekening voor zijn eigen domegeit nederlanders let is op europa is lang sam aan de af grond beland dus nederland ook het weg gooi van geld door denhaagis bijna klaar denk daar maar over naar
-
Wilders is dan ook een clown. Ookal is niet alle getoeter van hem onzin. Vele mensen missen Pim. En zoeken naar alternatieven, en willen niet een leider dat over zich heen laat lopen. Soms moeten mensen radicaal zijn om hun gedachtegoed hard te maken. Maar het is ook wat, een gedoogpartij zijn is toch ook niks, beetje voor spek en bonen meedoen. Wilders moet zorgen dat het kabinet valt, en probeert het zo te doen dat anderen hem niet uit kunnen staan, zodat hij achteraf niet de man met de stekker in de hand is.
-
@7: ik lees de volkskrant. Trouwens: ik lees ook de Trouw, NRC, Telegraaf, AD, de metro, de Spits, etc. Nooit geweten dat daar ook linkse meningen in zaten. Ik dacht altijd dat het "gewoon" meningen waren. Misschien zou u mij wat rechtse kranten kunnen aanraden met rechtse meningen. Dan blijf ik wat beter in balans namelijk.
(p.s. als iemand kleur bekend is dat met een -t; bekent dus, anders zou je het over een bekende kleur hebben. Die t zit in nederland tussen de R en de Y op het toetsenbord)
Stijgers in Politiek
Verontwaardiging over Syrië stijgt
Een hele reeks westerse landen heeft de...
2 uur 6 minuten geleden door Tweetsweet
Actie in Arnhem tegen 'gijzelen'...
Om te voorkomen dat allochtone meiden na...
13 uur 50 minuten geleden door All.you.need.is.love
Rutte: geen mooi weer spelen en door de...
Het begrotingsakkoord is noodzakelijk om...
15 uur 1 minuut geleden door de Hertog van Alva
Begrotingsdebat zet verhoudingen op...
Vz, we wisten dat het erg zou worden. Maar...
15 uur 9 minuten geleden door Mijn.nick.is.nick.
Rutte niet naar Israël
Premier Mark Rutte heeft een geplande reis...
16 uur 8 minuten geleden door g.zeur
Best gewaardeerd
Kamer stemt in met ESM-verdrag
De Tweede Kamer heeft donderdag met een...
5 dagen geleden door MistrX
VVD wil migranten die onvoldoende...
Wie werkloos is en onvoldoende Nederlands...
2 dagen geleden door dutchoyibo
Straatprijs wiet daalt door overweldigend...
Sinds de meeste Maastrichtse coffeeshops...
1 dag 18 uur geleden door Matthijs85
PvdA-kiezers willen regeren met SP
PvdA-leider Diederik Samsom moet na de...
22 uur 32 minuten geleden door Ikkee.
Oppositie rekent Rutte recessie aan
Een groot deel van de oppositie rekent het...
5 dagen geleden door onderdeurtje

