Cabaretier Youp van ’t Hek gaat op korte termijn een speciaal e-mailadres of website openen waar mensen hun slechte ervaringen met helpdesks van grote bedrijven kwijt kunnen. Hij wil deze bundelen op een website of in een boek.
Sorteer op:
-
Klopt helemaal, de terreur van de helpdesken en de call centers. Gewoon naar een bestaande zaak gaan loont de moeite. Was zelf recent in het business center van de Kpn in Barendrecht, gewoon ouderwets goed geholpen en probleem terplaatse opgelost. Was vroeger heel gewoon, nu een uitzondering.
-
Ik lees dat hier al meer dan 2 weken.
Heeft hij ze nu nog niet op de knieën if is het toch weer cabaret? -
Youp strikes again, goed voorbeeld van hoe internet een uitstekende "megafoon" werking heeft op de Corporates, het laatste wat die willen is negatieve "buzz" over producten en/of diensten. Paar twitterberichten en hoppa, de "buzz" is down en de corporate wordt zenuwachtig. Go Youp!!!! Goed initiatief, wellicht dat de Corporates hier ook een lering uit proberen te halen, wellicht dat er enkele irritaties opgelost danwel verlicht kunnen worden.
-
Ik zeg dat de helpdesk van UPC mbt internet op #1 staat van schuldafschuivers en ontkenners.
Ongetwijfeld! -
Verderop in het artikel staat dat nog niemand zijn abonnement bij T-mobile heeft opgezegd. Dat komt simpelweg omdat men daar zijn abonnement niet kan opzeggen. Deze dient eerst uitgezeten te worden.Je zit gedurende je contract dus gewoon helemaal vast. Ook is er geen mogelijkheid om jezelf uit te kopen. T-mobile sucks, net als alle andere telefoonbedrijven. De klant is onderdaan van T-mobile die koning is.
-
T-Mobile is vanaf het allereerste begin nóóit iets geweest, zeer slecht bereik en slechte service, geef mij maar KPN, bovendien een Nederlands bedrijf!
-
Wat een onzin!
Ik heb in het verleden een 2jarig T-Mobile contract gehad en ik had altijd en overal bereik. -
als youp het grachtengordeltjebreedbekbrulkikkertje wordt van de
t molbile etc dan heeft het toch dik voor elkaar eindelijk iets waar hij
een beetje goed in is
proficiat -
Even objectief, heb sinds een jaar Tmobile met Iphone en ben zeer tevreden klant, maar er zijn zat van die boeven over waar je dan wel gezeik mee hebt helaas.
-
@8 sinds kort Vondelpark brullertje he ;-)
-
Onderzoeksbureau Buzzcapture doet domme beschuldigende uitspraken welke juist Youp imago schade toebrengen.
Normaliter valt T-Mobile schade van weglopende klanten niet op, want ze vind het heel normaal dat ontevrede klanten bij haar weg gaan.
Nu opeens valt het haar wel op, omdat Youp erover praat.
T-Mobile heeft dus de imagoschade aan haarzelf toegebracht , door haar foutief handelen, en Youp heeft het inzichtelijk gemaakt door er over te Twitteren. -
och youp heeft te weinig aandacht en probeert een pre-historisch succesje nieuw leven in te blazen... Youp jurassic park was een film, de dinosaurus is niet meer, en jouw humor ook niet.
-
Wat een man, wat een missie. Grote bedrijven concentreren zich namelijk geheel op het binnenharken van zoveel mogelijk geld en houden de prettige schijn van service op. Dat is nu eenmaal het gevolg van het zieke Keynesiaanse denken.
Ik hoop dat onze creatieve vriend de grote bedrijven een zodanig groot pak rammel geeft, dat ze voortaan zullen streven naar "minimale winst" en "maximale klanttevredenheid."
Zet hem op!!!!!!!!!!!! -
Tja Youp, het is ook wel weer wat goedkoop om je bekendheid te gebruiken om je af te reageren over privézaakjes. Oh, correctie: die van je zoon.
-
Kut vent die joep. Hij heeft Buckler bier kapot gemaakt op dezelfde wijze als. Exota
Door een ander http://nl.wikipedia.org/wiki/Exota-affaire
Kan niet meer om hem lachen al lang niet meer.
Moet op Twitter -
Meer dan 5 jaar na dato komen met een incasso bureau dat er 2 maanden niet betaald is en wel al die jaren zonder probleem het abonnement verlengen etc. etc.
Ik moest maar zien te bewijzen dat ik wel betaald had tja hoe ? De bank die ik toen der tijd had heb ik niet meer en na 5j bewaren had ik ook m'n afschriften weggegooid.
Ik heb het voor de rechter laten komen die me tot betalen dwong echter zonder alle kosten van het incasso bureau.
Met dank aan Ben cq. T-Mobile !
Maar zoals velen al hebben aangehaald je wordt gek van die callcentra die als je ze al aan de lijn krijgt zelden je probleem oplossen.
Wat al die bedrijven vergeten is dat er mensen zijn zoals ik die jaren geleden een tia gehad hebben en daardoor niet meer makkelijk kunnen communiceren maar daar hebben ze geen oren naar ! -
Op zich begrijp ik dat hij het afschuwelijk irritant vindt dat het bij z'n zoon allemaal zo lang duurt. Ik begrijp ook dat hij er vervolgens over twittert, dat doen 'normale' / onbekende mensen ook. Maar omdat hij bekend is, is zijn bereik veel groter en invloedrijker.
Ikzelf loop al jaren mee bij T-Mobile, en ik vind het een prima bedrijf. Nu heb ik een iPhone en het bereik was soms te slecht, maar daar hebben ze wat aan gedaan! Ook was de helpdesk bij mij prima van dienst. Zelfs heb ik een paar maanden [net zoals vele anderen] abonnementsgeld teruggekregen als compensatie voor de slechte ontvangst. Ik vind het dus een prima bedrijf. -
Waar moet je je bekendheid anders voor gebruiken?
Vind het een goed ding dat mensen wiens stem wel gehoord wordt er ook iets nuttigs mee doen.
Laat maar knallen. -
Als bedrijven de zaken goed regelen hoeft Youp zich niet druk te maken, en ja als Youp dan de baas aan de lijn krijgt is het foute boel natuurlijk, de huidige directies snappen niet meer wat klantvriendelijkheid betekend. Prima Youp ga zo door, de macht van de callcentres moet aan banden, bedrijven moeten de zaken goed regelen dan is er niets aan de hand.
-
Ben nu al enige tijd met Eneco in de clinch omdat ik volgens hen een maand niet betaald heb.
Als ik de bank uitdraai dan zie ik dat elke maand is afgeschreven dus hoe zit het dan?
Ik zou een maand te laat betaald hebben, ja u leest het goed een maand te laat althans enkele dagen.
Daar volgt dan via hun geautomatiseerde systeem automatisch een boete op !
Dan gaat de ellende pas goed beginnen ! Vanaf dat moment is elke betaling te laat omdat je de boete weigert te betalen ! Wat dan weer inhoud dat er weer een boete volgt en weer een en weer een enz.
Als je dan telefonisch om uitleg vraagt wat al heel lastig is omdat je problemen hebt met praten gooien ze de telefoon er op !!
Dus dan maar schrijven daar kom je dus niet uit want ze willen maar één ding en dat is betalen !! Er is totaal geen enkele menselijke kant meer die met de klant meedenkt !
Het enige wat ze kunnen is een ieder zoveel mogelijk geld afhandig te maken zonder er wat tegenover te zetten !
P.s probleem met Eneco loopt nog steeds terwijl alle maanden en eindafrekening betaald zijn weigeren ze de boetes te schrappen en/of te verminderen ! -
En dat zijn dan alleen nog maar de telecommies. Wat dacht je van al die andere bedrijven waar je een claim op hebt? Ik ben zelf pas drie weken bezig om van de KLM de luchthavenbelasting terug te krijgen van twee tickets die ik door ziekte niet kon gebruiken. Nog geen resultaat.
-
Helpdeskmedewerkers mogen niks, en of ze hebben geen mogelijkheden. Het mag allemaal niks kosten, dus een week cursus en hop de lijn in! Bedrijven vertrouwen op gebrekkige geautomatiseerde systemen om alles op te lossen, dus berg je maar als je niet onder een voorgeprogrammeerde optie valt. Een mens kan dat direct oplossen maar mag het niet, want dan snapt het systeem niet meer, of het past niet in de cijfertjes. De cijfertjes zijn altijd heilig. Het maakt niet uit of het een juiste weergave is van de realiteit, als er maar cijfertjes zijn. En als de cijfertjes niet aan de normen voldoen dan is dat slecht. Helaas zijn de normen bedacht door mensen die niks te maken hebben met de praktijk. Call Centers worden niet door bekwame mensen bestuurd maar door mensen die gezellig roken op het balkon. Met blabla kom je er een eind. Door de slechte betaling en de hoge werkdruk, is de kwaliteit van de medewerkers vaak ook ver te zoeken. Je moet echt geluk hebben om iemand aan de lijn te krijgen die je binnen zijn of haar beperkte mogelijkheden wel kan helpen.
-
@17
Misschien wel een overmatig positief verhaal, lag het niet aan die iPhone?
Maar tegen overmatige dienstverlening zal iemand niet gauw bezwaar hebben. -
dar wordt een hééééél dik boek
-
Vanwege de concurrentie wordt er bij veel bedrijven vals gespeeld! Dat vals spelen moet nu eens afgelopen zijn! Dit vergt aanpassing van de wetten, en aanpassen van de mentaliteit. Zeg nu zelf, je moet tegenwoordig bijna een juridische opleiding gevolgd hebben, wil je niet door een groot bedrijf genaaid worden..............
-
@20
Telegraaf erbij halen,is je probleem zo opgelost -
Ben al een maand mijn telefoon kwijt omdat T-Mobile het sim-lockvrij zou maken. Onbekend waar het toestel nu is. Hert bedrijf is onbereikbaar.
Kunnen we dit soort bedsrijven niet bij voorbaat boycotten als ze geen normaal te gebruiken e-mailadres hebben. Als je dat gebruikt heb je de hele ellende op papier als bewijsnmateriaal dat het bedrijf niet functioneert. -
nog 1 die klaagt hier.. erg herkenbaar allemaal.. t-mobile gekwetst.. laat me niet lachen..
Ze verdienen ook nog flink aan de klantenservice, steeds maar wachten, terwijl de telefoonkosten oplopen..
nuja, zodra mijn contract afgelopen is, ben ik weg daar..
T-mobile exploiteert -
heerlijk, eindelijk een luis in de pels!!! Youp, heb al 3x gemaild naar vodafone, en krijg niet eens netjes antwoord! Stel jij maar aan de kaak, ik steun je!
-
@28 de helpdesk van t-mobile is gratis.
-
@20: Grappig dat jij ook al problemen heb met Eneco! Die gasten kosten mijn een vermogen aan aanmaningskosten omdat iets als "Automatische Incasso" te High-Tech voor ze is! Al mijn zaken staan op automatische incasso. Behalve bij Eneco omdat ze daar totaal incompetent zijn.
Goed initiatief van Youp.. Hij kan hier een goeie comeback mee maken, er is zo veel materiaal voor het oprapen!
Ik werk zelf momenteel op een desk van een klein bedrijf, waar we elke dag echte kwaliteit leveren en om dan thuis te maken te krijgen met al die grote pruts bedrijven, is vrij frustrerend. -
Dergelijke bedrijven zijn ook veel te groot om echt te concurreren in het voordeel van de klant. Ze hebben namelijk allemaal hetzelfde doel, kampen met dezelfde problemen, maken gebruik van dezelfde consultants en komen dus vaak tot dezelfde beslissingen.
Ooit heeft iemand bedacht dat deze giga-bedrijven gewoon mogen, zolang ze maar geen monopolie vormen. Een veel te simplistische benadering. De grens moet veel lager. -
Goed zo Youp!
Radar en Kassa proberen het al jaren maar het wordt nooit beter. Misschien dat het jou wel lukt. -
Youp van het Hek. Dat die man nog zoveel volgers op Twitter heeft. Het is een pudding tarzan die op een podium staat te vloeken waarbij mensen hem staan toe te juichen. Gelukkig dat ie eindelijk tot bezinning is gekomen en een zinvollere bezigheid heeft gevonden.
-
het is toch ook wel een sneu type hè. gefrustreerde column in nrc van zaterdag. daaruit blijkt één ding, volledige zelfoverschatting.
ik heb geen slechte ervaringen met t-mobile (en had wel een hele slechte telefoon). keurig opgelost. zoontje misschien net zo'n grote ongenuanceerde bek als pappie?
weg met die man. al jaren niet grappig meer (mogelijk zelfs nooit geweest) -
pffff is dat seniele ventje weer bezig?
-
Het is inderdaad schandalig gesteld met hoeveel verschillende helpdesks er wel niet zijn, maar aan het eind van de dag is er niemand bij T-mobile, KPN, Telfort of Vodafone die het probleem van de klant werkelijk oplost, omdat het uiteindelijk allemaal belmiepen zijn en geen storingsmonteurs of accountmanagers.
het ligt niet aan de mensen, maar aan de aandeelhouders, die willen zoveel mogelijk geld zien, dag te laat opzeggen? zit je er weer een jaar aan vast! proberen te voorkomen dat je internet in het buitenland? tuurlijk niet! goudmijntje!
allen als je voortijdig overlijdt kun je onder een automatisch verlengd contract uit... fijn he, grote bedrijven! -
Ik weet er dan ook nog wel één: mijn verzekeraar die mijn aanvraag voor zorgverzekering simpelweg maandenlang niet had verwerkt, waardoor ik daarna een boete kreeg voor niet voor zorg verzekerd zijn. Die boete is niet mis: 130% van de premie, in mijn geval zo'n €150 per maand, voor drie maanden. Omdat de verzekeraar mijn aanvraag gewoon vergeten was! Urenlang gebeld, om te achterhalen wanneer ze die brief ontvangen hadden, en/of wat de dagtekening op de aanvraag was. Kastje, muur tussen verzekeraar (wiens fout het was) en het College voor Zorgverzekeraars (die de boete int). Verschrikkelijk!!!
-
@22 Helemaal bekend met je verhaal.
Omdat het vorig jaar lastig was om werk te vinden heb ik een aantal maanden helpdeskwerk gedaan bij KPN. Verschrikkelijk werk. Alles draait om cijfertjes, als je de cijfertjes maar haalt. En ondertussen kan je niets doen omdat je de bevoegdheid niet hebt, of mag je nog niets doen omdat je eerst de script moet volgen. Mensen aan de lijn gehad die maanden geen internet of telefoon hadden. Erg vervelend, want je wilt de mensen wel helpen maar je kan het gewoon niet. Daarnaast is KPN zo door geautomatiseerd dat niets even handmatig kan worden gedaan.
Vorige week voor een lijn nog KPN gebeld. Ze hadden de internetsnelheid verhoogt naar ADSL2+ waarna vervolgens de lijn begon te klapperen. Ze zouden een modem sturen. Deze ontvangen maar daar konden we niets mee omdat ze hem dicht hadden getimmerd. Vervolgens de helpdesk gebeld en alleen bij de afdeling opzeggingen konden de lijnsnelheden omlaag. Wat 3 a 4 weken kan duren. Lekker fijn, een lijn die iedere 10 minuten stuitert.
Ook lijnen bij de dochteronderneming XS4ALL. Wil je daar de lijnsnelheid verlagen ivm stuiteren.. binnen 4 uur voor elkaar. Het kan wel... -
als gewone burgers het niet voor elkaar krijgen, dan moet het maar zo. We zijn de terreur van die incopente , klantonvriendelijke bedrijven zat. Go Youp!!
-
het is natuurlijk incompetente (mijn typevingertje deed weer raar)
-
Inderdaad kastje muur en ze doen maar. Goed initiatief , dus grote bedrijven beter jullie best doen. Ook andere leveranciers maken jullie producten !! Voel je het in de beurs dan is het zo anders werken voor de halfgoden !!
-
4325 oktober 2010 21:12 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
joep heeft hier een big-item: de grote bedrijven wanen zich koning en hebben lak aan de klant
het word tijd dat hier eens verandering in komt.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weg met de mega-bedrijven .......... -
GO YOUP GO!!!!!!!
-
Youp van 't Hek misbruikt zijn macht als BN-er. Als zijn zoon geen probleem had gehad met T-mobile had van 't Hek zich in geen 100 jaar druk gemaakt om problemen van anderen.
Het is een arrogante chagrijnige oude zijkerd, een grotere ego bestaat er niet. -
Wel apart dat HET BEDRIJF T-Mobile gekwetst is... ik dacht dat gevoelens iets menselijks waren...
-
@20
Ik heb 9 maanden lang gezeur gehad met Eneco.
Na mijn verhuizing is alles mis gegaan. Eindafrekeningen die niet klopten, dubbele rekeningen, dubbele contracten. Alles wat fout kon gaan, ging fout.
En ik liep volgens hen twee maanden achter + een eindafrekening, terwijl ik van mening was dat ik juist een maand teveel had betaald en dat ik een verkeerde eindafrekening had ontvangen.
Na 9 maanden, en vele telefoontjes en brieven verder, heb ik uiteindelijk mijn gelijk gekregen en heeft Eneco ook nog een behoorlijk bedrag teruggestort. Oh ja, ik heb ook nog een VVV bon, van € 10,00 ontvangen voor het ongemak. Maar dat was wat mij betreft wat magertjes omdat ik bijna 9 maanden met de zaak ben bezig geweest en ik schandalig te woord werd gestaan door de medewerkers van de helpdesk. -
Al jaren T-mobileklant, met goede en adequate helpdeskervaringen. Overal kom je goede en slechte service tegen, maar ik ben geen BN-er met twitter account en duizenden volgers die kennelijk tijd genoeg hebben om zich als klapvee te laten gebruiken. Een fatsoenlijke benadering helpt echt om dingen voor elkaar te krijgen, en laat die breekijzer Y(o)up-op-leeftijd in zijn sop gaar koken. Humor heeft-i nooit gehad, en 't chagrijn lag altijd al bovenop. Spijtig dat-i mislukte clown nog altijd zo veel aandacht trekt (nu ook weer van mij, helaas).
-
Al jaren bij T-Mobile en nergens last van. Goedkoop abo, onbeperkt internet, altijd bereik, nooit problemen. Klantenservice zelden hoeven bellen en als 't moest binnen 5 minuten aan de lijn.
Veel andere bedrijven wel ONTZAGGELIJK gezeik mee gehad, zoals: Nederlandse Energie Maatschappij (#1 afrader), Tele2, Orange (inmiddels overgenomen door T-Mobile), Go Energy (failliet) -
En wat betreft Youp.
Ik ben niet zo heel erg weg van hem (sommige stukken vind ik wel leuk hoor), maar hierin heeft wel gelijk. Het is gewoon niet te doen met die grote organisaties en zeker niet voor de 'gewone' burger. Nu ben ik zelf heel goed in staat om dit soort problemen op te lossen, maar na mijn verhuizing vorig jaar ben ik ook terecht gekomen in een molen van fouten op fouten.
UPC, Evides, Eneco. Ze waren alledrie niet in staat om een simpele verhuizing goed door te voeren. Twee maanden problemen met ontvangst, Evides die rekeningen stuurde naar het oude adres (maar wel een welkomstbrief ontvangen op het juiste adres) en Eneco, tja zie @48, dat was helemaal een drama.
En ik ben iemand die achter al deze dingen aangaat en dat ook kan. En ik heb ook in alle zaken mijn gelijk gekregen en in alle zaken geld teruggekregen.
Maar ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dat 'gevecht' op een gegeven moment zat zijn of het niet meer snappen en het er dan maar bij laten. Deze mensen worden de dupe van hele slechte dienstverlening (of een sluwe truc van organisaties om d.m.v. 'fouten' mensen geld afhandig te maken).
Oh, en over T-mobile ben ik ook niet helemaal te spreken. Belminuten moet je goed nakijken! En ik vind het een beetje vreemd dat je bij het opzeggen van je abonnement ook nog moet betalen voor de maand daarna (de maand na je opzegtermijn). Deze krijg je dan uiteindelijk wel terug, maar pas één of twee maanden later, uiteraard moet je dan wel bellen, want je krijgt je eigen geld niet zomaar natuurlijk... -
Goed zo Youp! Geef ze ervan langs!
Mijn steun heb je, het gaat niet alleen over T-Mobile in dit geval.
Die zogenaamde "grote" firma's hebben reeds lang geleden de realiteit met de werkelijkheid verloren. En dat is al sneu genoeg.
Ik wens je alle goeds! -
Ik zeg: tijd voor een nieuwe reeks "Ook dat nog!"
met Youp van het Hek in het vaste panel! -
"Volgens een berekening van het onderzoeksbureau Buzzcapture zou Van ’t Hek de afgelopen dagen T-Mobile al enkele tonnen aan imagoschade hebben toegebracht met zijn actie".
FOUT! T-Mobile en andere multinationals hebben deze imagoschade aan zichzelf te danken. Al moet ik zeggen dat T-Mobile vele malen beter is qua serviceverlening dan Vodafone of Orange! -
Waarom op de man spelen en niet op de bal? FOEI Youp!
-
Eindelijk gaat iemand die arrogante, irritante, autistische helpdesks aanpakken. Wat mij betreft mogen ze die allemaal afschaffen. Die van Ziggo kost je ook nog 10 cent per minuut. terwijl je alleen belt wanneer er weer eens iets niet werkt. En nou die bedrijven maar klagen en janken over imagoschade, Ik ben het met 19nicos29 eens, die schade hebben ze aan zichzelf te danken. Geef ze er van langs Youp, met Buckler is het je ook gelukt!
-
hij heeft wel een punt
en als je het doortrekt,
over een jaar of 20 zijn ook deze grote bedrijven weer door elkaar opgeslokt... en over een jaar of 50 zijn er nog maar een hand vol supermega concerns in de wereld en probeer dan nog maar eens wat gedaan te krijgen.
wellicht zou men eens juist dit soort grote bedrijven nu al moeten opsplitsen en iets moeten invoeren dat bedrijven gewoon niet meer dan 100.000 klanten mogen hebben.
dan krijg je pas weer concurrentie waar de consument wat aan heeft en daar boven op een organisatie die te behappen is voor een gemiddelde manager.
hoewel, ja zou managers ook kunnen leren dat een email client niet alleen een forward knop heeft maar ook een reply knop....
...
NOT!
BWHAHAHHAHA -
Ik had het al opgezegt zonder de aktie van Youp. Maar heeft helemaal gelijk !
@56
Wil je een helpdesk niet vergelijken met autisme.
Of ben jij zo iemand die altijd een ziekte gebruikt om zijn bijdrage duidelijker te maken? Dan is het me duidelijk. -
@30 mopperdemopper.. ahum
-
Nooit meer KPN !! Ik heb al jaren Ziggo en T-mobile. Zeer grote Klasse !!
-
Verwijderd door redactie
-
Ik heb ook al jaren T-mobile en heb nog nooit problemen gehad.
-
Ik werk zelf bij een Helpdesk,
geloof me als ik zeg dat niet altijd alles in 1 keer is op te lossen..
er worden bij elk bedrijf fouten gemaakt,
ook zijn er bij elk bedrijf dingen die niet gaan zoals ze moeten..
en dingen die helemaal super geregeld worden..
wat wil de heer van het Hek hier nu mee bereiken?
Laat deze heer nu eens een dagje in een callcenter komen werken..
en de mensen die helpdeskmedewerkers "arrogante, irritante, autistische helpdesks" noemt.... bedenk eens dat je wanneer je belt.. (waarschijnlijk al zwaar geirriteerd en met je eigen arrogante rotkop...) er aan de andere kant mensen zitten die proberen jou problemen op te lossen.. en ook maar mensen zijn.
mijn conclusie: Youp als je geld wil verdienen over de rug van anderen, of door anderen of bedrijven belachelijk te maken? Dan ben je goed bezig.. ga zo door. -
Ik ben eigenlijk heel tevreden over T-Mobile.
-
Youp, ga Vodafone aub. eens heel snel vertellen dat ze mij ONBEPERKT mobiel internet moeten geven en niet met een onzichtbaar datalimiet van 800mb?
-
T-Mobile "BUCKLEREN
-
Chapeau Youp!
T-Mobile "BUCKLEREN" (nieuw woord?)
Gewoon een soort in zichzelf gekeerde inhalige club. -
zit jammergenoeg nog een jaar met mn mobiele abb. aan vodafone vast wat een zeikerds zijn dat nooit geen antw. op je mail....
maar wel bellen voor aanbiedingen (jaar van tevoren he) terwijl ze in t scherm kunnen zien dat je al opgezegd hebt.....voor mij NOOIT geen vodafone meer......
als je in een vodafonewinkel komt (utrecht) staan ze je aan te kijken of je t 8e wereld wonder bent gewoon super aso wat een k**t provider
met t-mobile heb ik persoonlijk wel goede ervaringen (en zo zullen er ongetwijfeld mensen zijn die dat met vodafone hebben) hele goede ervaringen zelfs.
na vodafone is t-mobile volg. jaar sept. 2011 mijn provider
en ja ik weet het t is overal wát.....
oh ja ik voeg xs4all ook meteen ah lijstje toe
daar gaan de zaken zeker TE GOED
verschillende keren geprobeerd om KLANT te worden........
dan ging dit niet dan dat niet in hun systeem bij aanmelding.....
dan beloven terug te bellen.....je voelt t misschien al ... no way
dus die bekijken t ook maar
t zelfde voor ziggo.....
dus YOUP vent zet m op keigoed idee.... -
@56 hou autisme o.i.d. er ff buiten ja....heeft er totaal niets mee te maken zelfs discriminerend naar die mensen toe ja !!!
en zo ouwehoer je op een geweldig stomme manier
arrogantie klopt helemaal maar dat weten de meesten hier al -
He van `t hek, ga eens lekker wat anders doen mafkees , je bent niet eens leuk man.
-
U krijgt hierbij geen commentaar, alle medewerkers zijn op dit moment bezet...
-
Bij dit bedrijf zijn heel veel mensen hard bezig een goed product neer te zetten, stelt een zegsman. Hoe vaak heb ik dat wel niet van de verschillende providers gehoord! Zwamkousen zijn het die alleen maar klanten in hun val willen lokken, veel aan salaris en bonussen genereren en de aandeelhouders een vinger in de kont houden! Pak aan dat tuig Joepie!
-
Nee T-Mobile, ook ik heb bij jullie gewerkt een aantal jaren terug.
Het werken gaat via een script. De nadruk ligt op hoe netjes je overkomt, niet hoe goed je de klant helpt. Belangrijk is om je na de controlevragen (geboortedatum, adres etc) als agent voor te stellen aan de klant. (Lekker boeiend voor de klant).
Nee, de klant wil geholpen worden.. Het liefst in 1x. Niks doorverbinden, niks doorsturen (mail) naar andere afdeling. Gewoon een capabele agent die zonder teveel script gewoon op een nette efficiënte manier, zonder teveel robot-gedoe, een klant kan helpen van begin tot eind.
"Nee dat kan ik niet voor u doen", "Nee daarvoor moet u naar de winkel", "Nee helaas".
Het kan allemaal wel hoor. Alles kan. Zo'n agent loopt te liegen. Ik ben eruit gegooid omdat ik klanten gewoon hielp. Ik hield me alleen niet aan een script en aan bekrompen regels. Maar ik hielp gewoon. Kwestie van zelf nadenken en me verplaatsen in wat de klant nodig heeft. En me vooral niet houden aan duffe regels.
Dat hele callcenterwereldje is overal hetzelfde. Heb ook bij Dé Bank gewerkt. Precies hetzelfde gezever. Ook daar deed ik gewoon mijn eigen ding. Je werd er beoordeeld op het feit of je 3x de naam van de klant noemde, niet of je de klant naar tevredenheid geholpen had. Inhoudelijk en professioneel.
Ben er hard weggerend en wil nooit meer terug naar dit wereldje. Ik vind het prettig om klanten te helpen van begin tot eind. En niet dat er een schrale supervisor bepaalt tot hoever ik mag gaan.
Beste mensen.. de volgende keer dat je een klantenservice belt en je vraagt naar iemand met meer bevoegdheden: die zitten er gewoon hoor. Waarschijnlijk binnen een afstand van 10 meter, veilig achter een schermpje. Maar in een kortzichtig boekje, genaamd 'Script', staat dat we de klant moeten wijsmaken dat 'dit niet mogelijk is'.
Wat ik hier dus ook mee wil zeggen is dat veel 1e-lijns agents (degene die je als eerste aan de lijn krijgt) je eigenlijk best willen helpen, maar het simpelweg niet mogen. "Want dat staat niet in het script", of ze worden beperkt door de interne regelgeving.
Ik ben uiteindelijk ontslagen omdat ik een klant écht hielp. Daarvoor moest ik me even buiten de regeltjes bevinden. Sterker nog, ik belde een bepaalde afdeling rechtstreeks op.. en dat behoorde eigenlijk iemand anders te doen. En die voelde zich natuurlijk gepasseerd. Maar ja.. als die persoon alleen maar in de ochtenden aanwezig is......... dan doe ik het toch gewoon ;)
Stomme regels... denk toch na. Het gaat erom dat klanten tevreden zijn, om klanten te behouden. Niet om ze weg te jagen door al dat bekrompen gedoe... -
Waar bemoeit die clown zich mee???
De populariteit van dit figuur is bij mij tot -1 gedaald.
Wat een vervelende v. -
Hmz, ik moest laatst 70,- administratiekosten betalen bij de Tmobile omdat ik me contract tussendoor wilde verlengen.. Voor de duidelijkheid.. ik wil dus langer bij ze blijven en vervolgens moet ik daar serieus 70 euro voor neer tellen.. echt achterlijk.
-
@74 Waarom, omdat hij de vinger op de zere plek legt? Iets met heilige huisjes?
@75 Ga fietsen met je sterke verhalen. Niemand hoeft 70 euro te betalen voor verlenging contract. Of je zit enorm te kwatsen, of vertelt een incompleet verhaal in het voordeel van jezelf. -
Het wordt allemaal een beetje teveel opgeklopt omdat een BNner iets uit en iedereen weer als makke schapen zijn gram wil halen.
Ikzelf heb een aantal (zakelijke, dat wel) abo's lopen, al sinds BEN bestaat (zo'n 100 jaar geleden dus) waarbij ik joepie (en niet Youpie) blij was niks meer met KPN te maken te hebben.
Laatst was één van de SIM kaartjes defect en bellend met het hoofdkantoor (gratis, Nederlanders ! GRATIS !!!) wordt alles opgenomen en voorgelegd wat te doen. Ook geen uuuren wachten !!! Het zou EUR 10,-- kosten voor het versturen ervan, maar ik kon ook naar een T-Mobile shop gaan. Dat hebben we dan ook nog eens hier in het dorp en daar wordt je dan DIRECT met super égards geholpen. Kosten ??? NOPPES !!!
Ik heb niet vaak wat te melden of te vragen bij ze, maar wordt altijd terstond terug gebeld. En dat zal best wel kunnen komen door de zakelijke abonnementen. Maar het geeft wel een goed beeld over hoe goed T-Mobile werkt !
Youp, af en toe (echt alleen af en toe) heb je een leuk show onderdeel, verder kraam je teveel bargoense onzin uit.
Jammer dat er zovelen zijn die alleen één missertje aanhoren, waarbij ik er zelfs sterk aan twijfel OF dat een misser is geweest. De blaag zal, net als bijna iedereen, de tekst weer eens niet hebben doorgeworsteld.
Jullie laten je toch ook altijd wel knollen voor citroenen verkopen ??
Zo'n klein opn*****tje molt het apparaat, en wil dat stampvoetend, geholpen door zijn schreeuwige vader, koste wat kost, verhaal gaan halen.
Kinderachtig !
Bezint eer gij begint ! -
Het probleem heet winstmaximalisatie , dat ten koste gaat van alles dat menselijk is....
-
Youp... ga nou eens lekker met pensioen!
Vroeger was je leuk, toen paste je in de tijdgeest en was je vernieuwend.
Nu ben je bejaard en eigenlijk een beetje een ouwe zure zeur geworden.
Geef t stokje nu maar eens over aan de jonge generatie komieken, jouw tijd is geweest.
Youp, bedankt! -
Ik heb toch graag meer informatie, ik vind t-mobile niet verkeerd en heb er nog nooit eerder een probleem gehad dat niet direct kon worden opgelost.
Youp jokt waar het terug bellen betreft, t-mobile belt indien terecht wel degelijk terug, en omdat het voor Youp is;
Ik ben Rob Cassteele Koedijk. -
Gezien de vele reacties hier, wordt Youps klachten bundel aangaande t-mobile precies 1 A4-tje :) Mijn kinderen doen nooit iets fout, hé Joep.
-
Tijd om Van 't Hek weer wat bij te vallen: mijn zoon heeft bijna hetzelfde meegemaakt als Van 't Hek junior. Ook een nieuwe Ei-foon want de eerste ging kapot en de tweede idem. Ander registratienummer, dus wilde T-Mobile niet vergoeden ondanks dat mijn zoon die speciale verzekering had genomen (en al meer dan 2 jaar elke maand premie heeft betaald). Zij hadden hem er niet op gewezen dat hij de registratie voor 2e keer moest doen, maar nu leuk de andere kant op kijken! Ook hij moest een brief schrijven (terwijl zij hem als klant onvolledig ingelicht hadden), en er is nog geen antwoord. Hij zit nu al weken zonder telefoon en in onzekerheid over of ze wel of niet afkomen.
Slecht voor jullie imago, T-Mobile! In plaats van zielig doen als antwoord op Youp's terechte kritiek zouden jullie als een scheet je service op peil moeten brengen. Ik hoop dat jullie heel veel klachten zullen krijgen. En, o ja, ik verwijt de medewerkers van de T-Mobile helpdesk nix. Het is bedrijfs policy, kennelijk. Dus de gasten met de dikke salarissen aan de T-M Top moeten eens ophouden aso te doen.
Als mijn zoon geen fatsoenlijke behandeling krijgt, doe ik mijn eigen Ei-foon weg en zoek ik een andere provider die z'n klanten niet voor niks verzekeringspremie laat betalen!
F uit Amsterdam (anoniem vanwege mijn zoon) -
HEEL goed. :-)
-
Groot gelijk,maar het is nou eenmaal zo,des te groter het bedrijf des te meer
je een nummertje bent.Dit soort bedrijven boeit het geen ene fuck of ze
100 meer of 100 minder klanten hebben. -
Het is dat ik gas licht en water nodig heb en internet maar verder hou ik al dat soort bedrijven ver buiten de deur wegens negatieve ervaringen. Uiteindelijk krijg je wel gelijk bij een geschil, mits je je niet af laat bluffen maar er gaat zo vreselijk veel tijd en energie inzitten....Dan maar niet.
-
@6 Onzin.
Ik heb overal bereik. Bovendien heb ik alleen maar goede ervaringen met de helpdesk. Ze zijn vriendelijk, bellen gelijk terug en zoeken naar oplossingen, mits mogelijk.
KPN is vele malen duurder en zetten, bv. met het internet verbruik, mensen af voor tienduizenden euro's met hun fair - use - policy. (1GB).
KPN was oorspronkelijk een staatsbedrijf en die on-flexibiliteit straalt nog overal in door.
Wat ik ze wel na moet geven wat ze dan goed doen, is dat jij in hun gelooft, terwijl je aan alle kanten wordt genaaid. -
@86
Eensch!
Probeer eens wat te regelen bij KPN, dat gaat echt elke keer fout. Serieus, nog nooit iets goeds kunnen wijzigen. Meestal gaat het geheime nummer eraf bij een wijziging, zelfs een keer het hele nummer opgeheven gehad.
Bij t-Mobile altijd super geholpen, snel en vriendelijk! Totaal geen klachten over.
Zou er zakelijk ook zo naar over gaan, maar de klachten van anderen over het netwerk weerhouden mij toch een beetje. Privé geen moeite mee. Heb nu Vodaphone.. zolang je ze niet nodig hebt goede partij. Daarna begint het drama pas. -
@82
Eigen verantwoordelijkheid ?
1. de verzekering is niet van t-Mobile zelf
2. staat heel duidelijk in de voorwaarden, bij elke wijziging van telefoon binnen 2
weken doorgeven. Staat zelfs niet in de kleine lettertjes !
Mensen zijn dom en proberen elke verantwoordelijkheid af te schuiven ... triest. -
van mij mag Youp ze hard aanpakken.... ik had een abo bij T-Mobile voor een databundel voor mijn laptop, zodat ik ook buiten de deur online kon, daar zit je echt een volledige periode aan vast, halverwege kreeg ik via mijn werk de beschikking over een dongel... en tussendoor opzeggen, welnee. En dan ook nog blijven proberen om je weer wat anders aan te praten... maar ik ben er nu vanaf... hoeraaaaaaaa
-
Grappige discussie dit.
Natuurlijk zijn er heel veel en waarschijnlijk zelfs veel meer tevreden klantan dan ontevreden klanten. Een bedrijf, en uiteindelijk ieder bedrijf zal altijd ontevreden klanten hebben, maar waar het hier om draait is hoe je daar mee om gaat. En blijkbaar gaat men anders om met een ontevreden klant om als die aan een BN-er blijkt toe te behoren dan wanneer het iemand is die hooguit *alhoewel sommigrn blijkbaar niet* kaartjes koopt voor de voorstellingen van die BN-er. En persoonlijk denk ik ook dat dat meer het punt was van de columist...
Afgezien daarvan... te groot te log... en dan met name de telecommers, energie-ers en verzekeraars. Dat een aandeelhouder wil verdienen aan zijn aandelen is niet raar en ook niks mis mee, maar zoals je het opgroeien van je kind controleert en probeert in goede banen te leiden zouden bedrijven dat ook moeten doen.
Hier in Japan zijn ook hele grote bedrijven, maar die hebben heel veel goede mensen over het hele land. Het enige dat je via het call center krijgt is in feite een adres waar je naartoe moet gaan om je probleem te bespreken, daarbij... soms heb je gewoon een probleem en dat komt niet door je leverancier, maar gewoon door jezelf. Gevoelsmatig kan ik me wel voorstellen dat iemand zwaar de p in heeft als ie door een dag te laat opzeggen nog eens een jaar aan zijn contract vastzit... maar voor die voorwaarde heb je wel zelf getekend he....
Weliswaar nu in het buitneland, maar toch ook nog contact houdend met Nederland merk ik vooral dat velen dagelijks met tegenzij naar hun werk gaan... en ik denk dat dat gegeven ook een beetje de stemming bepaalt. Er zijn teveel regels... vrijheid blijheid is het toverwoord...heb 1 post gezien die juist daarover ging... tegelijkertijd, dan moet je dus niet in een call center gaan werken, want dat daar regels gelden is niet zo raar.... het zijn niet de intelligentia van deze wereld die in een call-center gaan werken.... -
Ik heb net zulke frustraties bij UPC, digitale TV besteld, bleek niet te kunnen omdat een huisgenoot al digitale televisie had, jammer dus geanuleerd. Vervolgens MAANDENLANG rekeningen gekregen.
Deze bedrijven zetten de klantenservice altijd op de 2e plek, op de eerste plaats komt de winst, zolang dat maar goed gaat is er geen probleem, maar nu Youp ze aandacht geeft komt hun winst in gevaar en gaan ze toegeven, go Youp! -
Vanuit eigen ervaring weet ik dat het helpt als je direct je eisen en consequenties op tafel legt. Je moet weten waar je rechten liggen. Nu begrijp ik dat niet iedereen zo mondig kan zijn, gewoon omdat je nog jonger bent, minder levenservaring, etc... Dat is nu precies waar de aanbieders hun winst halen.
Het is dan ook de schrik van de aanbieders als de klachten gebundeld worden, want dan worden ook de minder mondige burgers ineens door mondige mensen vertegenwoordigt.
Maar goed, laten we wel stellen dat de winsten op veel van deze markten niet bepaald hoog liggen de laatste jaren en dat er dus daadwerkelijk hard gewerkt moet worden om binnen die financiële mogelijkheden een goed product neer te zetten. Als we via consumentenbonden en dit soort acties alleen maar klachten en eisen voor schadevergoedingen neer gaan leggen, dan komen we nergens. Klachten met goede onderbouwing en misschien zelfs suggesties voor oplossingen doen vaak meer goeds. -
Verwijderd door redactie
-
@91
Daar gaat het ook over. Youp bundelt ALLE klachten, maar het begon bij T-mobile. -
Verwijderd door redactie
-
Diepe zucht..
"Volgens het bedrijf heeft nog niemand maandag het abonnement opgezegd vanwege de actie van Van ’t Hek"
NEE!! Natuurlijk niet!! Je kan je abbo ook niet zomaar zonder consequenties opzeggen. Maar deze actie is erop bedoeld om die mediaconcerns eens wakker te schudden en de problemen van haar klanten eens netjes, snel en serieus te behandelen dan iedereen continue maar af te wimpelen!!!! -
#94 Precies, daarom reageer ik ook op dit bericht en begin ik met "Ik heb net zulke frustraties bij..." :)
-
Ben pas geleden ingestapt in een data-abonnementje van T-Mobile. Tot nu toe dik tevreden. Goed geholpen in de winkel, alles snel geregeld en perfect bereik waar ik ook ben. Kortom: so far, so good. Betekent natuurlijk niet dat het wel eens fout kan gaan en dat je daar als klant gefrustreerd van kunt raken.
Mijn ervaring is dat een redelijke opstelling meestal wel helpt. Zelf had ik een akkefietje met Ziggo toen de digitale ontvanger bij mijn TV-abonnement niet geleverd werd. Hij is waarschijnlijk zoekgeraakt bij de post en in eerste instantie verwees Ziggo me door naar TNT, die mij vervolgens terugstuurde naar Ziggo enzovoorts. Uiteindelijk ben ik in de pen geklommen en heb ik een brief geschreven met een goed onderbouwde klacht. Niet op de "wat zijn jullie slecht!" manier, maar gewoon om aan te geven wat er aan de hand was en welk gevoel dit mij als klant. Mijn insteek was vooral: "ik heb ben al jaren een tevreden klant en dat zal zeker nog wel een hele tijd doorgaan als jullie me ook hiermee kunnen helpen." De eerstvolgende werkdag had ik de service manager aan de telefoon die me dezelfde dag nog een nieuwe ontvanger toestuurde.
Kortom: ik weet niet of ik gewoon veel geluk heb gehad met servicedesks, maar tot nu toe heb ik eventuele problemen bij elk bedrijf met geduld en redelijkheid altijd snel en zonder stress kunnen oplossen. En lees ook gewoon even waar je voor tekent: je wéét dat abonnementen voor een bepaalde datum opgezegd moeten worden en je wéét dat je tekent voor een vaste periode. Daar is de prijs ook op afgestemd. Ik vind het kinderachtig om daarover te zeuren op het moment dat het je niet meer uitkomt - ga dan prepaid bellen. -
Yoep heeft helemaal gelijk.
Je belt en belt, maar het enige wat je aan de telefoon krijgt is een slecht betaalde helpdesk medewerker.
Deze kan en mag niets doen, en alleen maar een berichtje opstellen en je meedelen dat je teruggebeld wordt.
Vervolgens hoor je niets meer.
Ik heb dus voor 6 weken terug inderdaad mijn abonnement bij T-Mobile opgezegd, maar moest nog wel even 3 maanden betalen, want dat is het opzegtermijn (zelfs na 6 jaar abonnee)
Zelfs bij opzeggen oefenen ze die macht van de grote jongen uit.
Aangezien ik wel betere zaken te doen heb dan te bakkeleien met T-Mobiel wacht ik dat noodgedwongen wel af.
Ik heb daarna zelf nog meerdere emails faxen moeten sturen en moeten bellen om een bevestiging te krijgen van de beëindiging,
De resterende 3 abonnementjes gaan zo spoedig mogelijk over naar een andere provider.
En ze reageren nergens meer op.
Puur zakelijk gezien zijn ze wel heel slecht bezig.
Één ontevreden klant (zakelijk ook nog) zorgt voor veel negatieve aantasting van het imago, want ook ik zit te netwerken,
en mijn compagnons hebben inmiddels ook hun abonnementen opgezegd of overgehelveld naar een meer betrouwbare provider.
Maar T-Mobile: NOOIT WEER, wat een waardeloze organisatie.
Yoep ik hoop dat je nog even doorschopt, misschien gaan ze eens nadenken. -
Het mooiste van dit soort verhalen vind ik altijd dat als een bedrijf wel iets goeds doet je er nooit iets van lees, wel altijd de negatieve kanten.Ik zelf ben al jaren klant bij T-Mobile en heb gelukkig nooit geen problemen gehad, en had ik die werd ik keurig geholpen in hun winkel en aan de telefoon. Dit geld hetzelfde voor UPC, mijn internet werkt super en mijn digitale televisie, ook altijd goed geholpen als er problemen waren.
Mijn complimenten aan T-Mobile en UPC.
Dat Yoep hier zijn comeback mee wil maken vind ik diep triest.....makkelijk doelwit. -
Hoi allemaal ik ben ook al jaren een zéér tevreden T-mobile klant !
Ze hebben mij altijd netjes geholpen.
@100 ik ben het helemaal eens met je.
Youppie moet je niet doen joh over de rug van een ander, die helemaal niet slecht is maar misschien een slechte klant heeft die kleine joeppie van je ,
ik vind het in triest van je . -
De direkteur va T0mobile zegt dat alle medewerkers hard werken voor het bedrijf. Dit klopt wel maar ze werken niet samen, ieder werkt hard in zijn toegewezen stukje maar komt en kijkt niet niet verder dan zijn stukje waarvan hij de trucjes geleerd heeft maar eigenlijk niet weet wat hij doet en waarom hij het doet. het staat zo op zijn scherm dat hij het zo en zo moet doen en als daar geen goed antwoord op komt gaat hij niet verder. Ik heb het idee dat een e-mail sturen beter helpt en naar de persoon wordt doorgeschoven die verstand van zaken heeft.
Dit geldt niet alleen voor T-mobile maar voor de meeste callcenters.
Hier en daar in bovenstaande reacties wordt KPN opgehemeld maar dat is in mijn ogen ook een zeer arrogante club die nog niet door heeft dan ze geen monopoliepositie meer hebben. -
Hè Hè... we winden ons eindelijk weer eens op over iets wat ons echt direct raakt...
TIP: Als je KPN belt, gewoon 1 van product bestellen indrukken... Dan nemen ze meteen op. Bij overige vragen of klachten krijg je vaak de mededeling dat het druk is en dan wordt de verbinding verbroken... -
@98
Ik zal geen uitgebreid expose van mijn ervaringen geven maar na 8 jaar T-Mobile ging het mis. Ik ben extreem geduldig en redelijk geweest, telkens rustig het probleem uitgelegd, ze alle ruimte gegeven het op te lossen (ik heb het over het 5 keer uitstellen van 1 dezelfde levering en nog 2 andere problemen). Ze gaven hun fouten toe en gaven ook aan er niets aan te gaan doen, ik moest afwachten. De service manager was erg vriendelijk (misschien omdat ik niet op hoge toon eisen ga stellen en zeker niet schelden, ik vroeg om een goede oplossing - sat is voor een manager het teken om niks te doen) en deed niks.
Ook als hij wat gedaan had heb ik geen zin om elke keer als er iets gedaan moet worden, ik daarvoor de manager voor moet aanspreken. Een keertje kan gebeuren. Drie keer op rij niet.
Met Vodafone heb ik het bijna gehad. Samenvatting:
- als ik inlog krijg ik te zien dat ik kan verlengen
- omdat dat niet klopt, stuur ik een mailtje om ze op de fout te wijzen (als service, misschien hebben meer klanten dat, kan een foutje van de site zijn)
- reactie 2 dagen later dan belooft 'Ik begrijp uit uw mail dat u wilt verlegen maar dat kan pas 4 maanden voor afloop blablabla'. Nee, jullie hebben niets gelezen'. Het was in ieder geval geen auto-reply hoewel ik het verschil niet zag.
Moet ik nu weer een service manager gaan aanspreken? Dan wil ik het directe nummer, kan ik meteen bellen want daar komt het elke keer weer op neer.
Voor de goede orde, ik ben een redelijk mens, geef servicedesken ruimte om fouten te maken en op te lossen (veel meer dan de meeste mensen). Als ik elke keer hoog in de boom moet klimmen om iets normaals gedaan te moeten krijgen, dan maar niet. -
10526 oktober 2010 09:45 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@102: helemaal gelijk. De linkerhand weet niet wat de rechterhand doet. 9 van de 10 keer dat ik het call-center van T-Mobile belde, was het antwoord "Sorry meneer, dat probleem kan ik nu niet verhelpen, dat moet iemand anders doen [die meer rechten/mandaat heeft]. U wordt terug gebeld". Om vervolgens niks meer te horen.
Vaak willen de medewerkers wel, maar kunnen/mogen ze het gewoon niet. En dat is treurig. -
Ik heb dan wel ter degen mijn abonnement opgezegd en een recht zaak gewonnen wegens het niet verlenen van betaalde diensten,en overgestapt naar een andere provider.
-
Inderdaad om gek van te worden en wanneer je dan te woord wordt gestaan en ze eigenlijk niets voor je hebben gedaan, a l t i j d weer dat irritante sluitpraatje : "kan ik verder nog iets voor u doen? dan wens ik u een prettige dag". Waarna jij helemaal gefrustreerd met een hoge bloeddruk je dag nog moet doorkomen. Een minpuntje van deze actie, los van Youp, waarom weer BN-ers de wereld moeten redden. Eerst de zaterdagavonden, goede doelen, ellende in de wereld en nu consumentenzaken. Nederlanders kom op zeg !!
-
heb bij veel van de genoemde bedrijven problemen gehad. zolang alles goed gaat heb je ook geen klachten maar wee als er iets verkeerds gaat dan kom je in een mallemolen terecht die zijn weerga niet kent b.v. mevr we hebben nr 4 we hebben nr 8 maar nr 6 (huisnummer) bestaat niet. u kunt dus geen aansluiting krijgen. Paspoort, ozb meegenomen en laten zien maar nee u staat niet in onze pc dus geen aansluiting mogelijk. Laat alles automatisch afschrijven om ellende te voorkomen maar dat betekent voor dot sort bedrijgen dat de vooruitbetaling al rond de 21 woirdt afgeschreven d.w.z. een hele week TE VROEG. Dit soort bedrijven claimt een macht die ze niet verdienen en ook niet zouden nogen nemen. Elke actie van wie dan ook die deze manier van zakendoen aan de kaak stelt heeft mijn steun. Er gaat door de bank genomen te veel mis en jan met de pet zit met de sores.
-
Commercie vergeet nog al eens dat je een product/dienst afneemt omdat je er kwaliteit en gemak voor terug wilt. Als je dat niet krijgt maar wel een hoop ergernis dan blijk je ineens heel goed zonder te kunnen. Bedrijven met enkel een klantenservice tegen betaling van zoveel eurocent per minuut kunnen het bij voorbaat al schudden.
@98 Ik schrijf altijd nette, aardige brieven. Helaas valt tegen kafkaesk gedoe weinig aan te vangen. -
@100 @ 101... Jullie doen alsof het bijzonder is dat er wordt geknokt tegen inferieure kwaliteit dienstverlening maar dat is toch de boel op zijn kop zetten.
Het is namelijk heel normaal dat, net zoals het kennelijk bij u gaat ( is gegaan) alles volgens de regels verloopt.
Dat is gewoon en zo hoort het overal en altijd te gaan!!!
Doet u nou niet alsof het hier om een competitie gaat hoeveel zijn er voor en hoeveel zijn er tegen" Wij betalen allemaal om een goed product te krijgen en het is dus abnormaal als je geen of slechte nazorg of service krijgt. -
Youp staat niet voor niets voor een Vodafone logo. Hij heeft zo te merken een nieuwe sponsor gevonden....
-
Verwijderd door redactie
-
@100 en @101: het feit dat het bij jullie wél goed gaat en jullie wél tevreden zijn, wil niet zeggen dat daardoor de klachten van andere ongegrond zijn. Wees aub. zo realistisch om dat ook te beseffen.
-
Nee, gek he, dat nog niemand z'n abonnement opgezegd heeft. Moet namelijk schriftelijk, 4 maanden voor verlopen van je abonnement maar nadat er een volle maan is geweest op een dinsdag. Je krijgt dan binnen 4 weken antwoord, Schriftelijk. Dat vervolgens nooit verstuurd wordt. Je moet, als je de brief al krijgt, binnen anderhalf uur schriftelijk terug reageren anders ben je weer te laat.
-
@6 : Behalve als je KPN nodig hebt omdat die in hun waardeloze flutsysteem hebben staan dat je een ISRA-punt in je huis hebt, maar wat er echt zeker weten niet is. Een uur in de wacht (!!), uiteindelijk 4 mensen gesproken die "precies weten wat er aan de hand is", de laatste beloofd een heuse monteur te sturen om de kabels dan opnieuw het huis in te trekken, vervolgens komt er een monteur binnen (een uur later dan afgesproken, zonder excuses en zelfs zonder smoes) die gelijk vraagt "Ja meneer, waar vind ik het ISRA-punt?" .. nee dat is er dus niet, daarom ben je hier.. "Neeee meneer, ik kan alleen maar iets doen als er al een ISRA punt is. Als dat er niet is, moet er een CO monteur komen die dat vanaf de straat aanlegt..." .. ja maar daar heb ik dus een uur voor met KPN gebeld en die hebben beloofd.. "Jaaaa maar KPN huurt ons ook maar in, wij kunnen dat niet" .. laat je rotzooi maar zitten, ik ga wel naar Ziggo. 3 dagen later heb ik internet en telefonie via de kabel, wat WEL normaal werkt.
-
Goed zo Youp! Sloop dat tuig. heb zoveel gelazer gehad met Telfort, Ziggo en Tele2. Maak ze af. Brand ze af
-
Schrik niet, maar bij sommige van deze bedrijven is het al zo erg dat de helpdesk een bron van inkomsten in plaats van uitgaven is. De kunst is zo goedkoop mogelijke nitwits van het uitzendbureau achter een gebrekkig geautomatiseerd systeem te zetten en dat uit te zetten tegen toptarieven aan de telefoon. Voor als er echt stront aan de knikker is, houd je een handvol "techneuten" achter de hand. Dit zijn eigenlijk de enige mensen die ook maar enige inhoudelijke kennis hebben, de rest zijn administratie-klerken die problemen alleen maar kunnen registreren en klanten koest houden.
Dit alles is al jaren bekend maar het is goed dat Youp zijn bekendheid gebruikt om hier iets aan te doen. Mocht je zelf in deze situatie terecht komen, laat je dan niet intimideren. Twijfel niet om je rechtsbijstand in te schakelen, zeker indien men onterecht incassokosten gaat doorbelasten. -
11926 oktober 2010 15:36 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
Heerlijk T-mobile bashen!! Ik ga ook mijn contract opzeggen na gedoe met die lui...
Maar wat ik onderhand interessanter ga vinden is een website waar ik kan bekijken waar ik WEL enigszins goede service kan verwachten...want ik weet nu amper meer waar ik heen moet voor mijn aankomende abonnement! Maar er is over elk bedrijf wel iets te klagen natuurlijk... -
@63
Er zijn uiteraard altijd mensen die hun werk wel goed doen.
Maar vele helpdeskmedewerkers zijn gewoon drama. Je krijgt vaak ongeinteresseerde mensen aan de lijn die je totaal niet het gevoel geven je te willen helpen. Sterker nog, vaak wordt gewoon de computer nagepraat en wordt er door de helpdeskmedewerker niet zelfstandig nagedacht. Bovendien wordt er 9 van de 10 keer gezegd dat je beter een brief kan schrijven. Dus voor mij is het soms echt een raadsel waarom er uberhaupt helpdesks zijn, want helpen doen ze in de meeste gevallen niet.
En dan kan je boos worden op Youp. Maar als deze organisaties gewoon hun zaakjes op orde hebben dan hoeft Youp (maar ook andere burgers) niet zo te zeuren. -
@119 Ik hing bij Telfort altijd uit het raam... binnen ook geen bereik. Nergens eigenlijk. Als de muren meer dan halfsteens dik waren was het bereik al foetsie. Nou kostte Telfort in die tijd (voor overname KPN) nog een scheet en drie knikkers dus de schade viel mee maar desondanks toch maar overgestapt naar andere provider.
-
@121. Eerlijk gezegd neem ik het de medewerkers niet eens kwalijk, ik denk dat ze meestal doen wat ze kunnen binnen hun macht. De ellende is dat zij zich aan allerlei cijfertjes en scripts moeten houden om niet in de problemen bij het management te komen. Het probleem zit hem in het beleid, niet bij de mensen.
-
Economisch slechte tijden.......
Wat gratis exposure en kijk iedereen weet weer dat Youp van 't Hek nog leeft. -
GOEDE ACTIE, YOUP!
Daar zou Linda de Mol en consorten een voorbeeld aan moeten nemen, haar bekendheid aanwenden voor de publieke zaak...want was zij niet onlangs uitgeroepen tot een van de machtigste BNNers? -
Er zou dan ook een site-e/mail adres [en misschien ook wel iets voor Youp] die alle goede bedrijven in kaart brengt.
Als dat gebeurd ga ik T- Mobile nomineren, ik heb namelijk prima ervaringen, als 7 jaar.
Stijgers in Tech & Gadgets
Waar staat de S voor bij iPhone 4S?
Tijdens de D10 Conferentie sprak Apple CEO...
12 uur 55 minuten geleden door TouchReviews.nl
Zet toch een robot surrogaat op je schouder
Gaan Facebook en Twitter niet ver genoeg...
13 uur 28 minuten geleden door Nieuwe Nieuws
Eerste test-iTV’s rollen van de band
Apple is begonnen met de productie van de...
1 dag 9 uur geleden door JasperKusters
Lumia 900 volgende week te koop in Nederland
De Lumia 900 van Nokia is vanaf volgende...
1 dag 13 uur geleden door degeneratie
Review: Galaxy S III op bijna elk vlak...
De Galaxy S III van Samsung moet de...
1 dag 14 uur geleden door stefanasselt
Best gewaardeerd
Apple komt met eigen "App van de Week"
Apple komt met een eigen "App van de Week",...
5 dagen geleden door TouchReviews.nl
Draw Something top 10 week 22
We hebben weer de beste Draw...
1 dag 11 uur geleden door TouchReviews.nl
Grootste uitverkoop apps en games van 2012...
Om Memorial Day (Amerikaanse...
4 dagen geleden door TouchReviews.nl
FC Barcelona helpt bij donatie van 1...
Wereldberoemde voetballers moeten...
5 dagen geleden door akkers
Nokia PureView 808 vanaf half juni...
Nokia heeft woensdag bekendgemaakt dat zijn...
6 dagen geleden door V4Vendettta

