Wellicht iets teveel lichtgevende paddestoelen gesnoept, heren?
Sorteer op:
-
wanneer ze gaan "voorspellen" komen ze inderdaad wetenschappelijk over NOT.
Maar het onverklaarbare een plaats geven is al eeuwenoud, so what's new? -
''een mysterieus deeltje dat alleen nog in theorie bestaat en andere deeltjes hun massa geeft.''=god
-
Mooie hypothese. Soort "back-to-the-future fallacy"...
-
Tijdreizende deeltjes geloof ik nog wel.
Maar dit kan alleen als het levende denkende wezens zijn, en dat komt dan weer erg in de buurt van aluminium hoedjes... -
*Leest artikel*
*Haalt schouders op*
Het is eigenlijk gewoon een gedachtenexperimentje, door het al dan niet werken van de LHC voor te stellen als een soort model/kansspel proberen ze hun idee van 'terugwaardse causaliteit' aan te tonen (in de ruimste zin van het woord)
Volgens mij is dit op artikel op zijn best een theoretisch idee die men bekendheid probeert te geven door te refereren aan de LHC.
Het zet mijn begrip over causiliteit voorlopig nog niet op zijn kop. -
Mooie hypothese. Soort "Star Trek effect". Op het moment dat we op warp-drive vliegen laten de aliens zich zien.
We zullen het wel zien. Voorlopig geniet ik nog elke dag van de mogelijkheid dat ik een mooie jonge meid tegenkom die nog even snel voordat "de aarde vergaat" wil ...... -
verzin het maar:P
-
Wat een onzin stuk weer.
De aarde is continue in beweging incl. zonnestelsel en sterrenstelsel.
Dan zou dat deeltje dat terug gaat in de tijd ook al die ruimte moeten overbruggen en precies op de juiste plek verschijnen.
Heel simpel gezegd:(alleen rekening houden met 1 beweging rotatie aarde)
Als ik nu vanuit Amsterdam een uur terug ga in de tijd kom ik in zee terecht (misschien Engeland). dus ga je tijd reizen moet je ook kunnen berekenen waar je uitkomt en eventueel corrigeren om op de gewenste plek te komen.
niet mee eens graag tegen argument. -
Wetenschap en geloof zijn enkel een menselijke interpretatie in tijd, tijd wat totaal niet voor een menselijk brein valt te bevatten.
Einstein: “this separation between past, present and future is only an illusion” -
BRILJANT!!! :-)
-
Ik heb dit al volgend jaar al voorspeld, dus waarom komen ze daar nu pas mee ?
-
@11 En je bent even teruggekomen uit volgend jaar om ons dat vorig jaar te vertellen?
Dat Higgs spul is echt goed man. -
@12: klopt, ik snuif het al jaren ;-)
-
@8
Ik denk dat dat ook het probleem is. Maar onzin is het niet echt, hoewel het wel een opmerkelijke theorie is. -
@5
De hele wetenschap van elementaire deeltjes en quanten staat bol van de veronderstellingen en gedachten-experimenten. Maar af en toe wordt er zo een deeltje "voorspeld" dat later ook in experimenten wordt gevonden.
Zo schijnen er ook deeltjes te zijn die op 2 plaatsen tegelijk bestaan, of deeltjes die via ruimte zodanig gekoppeld blijken dat het ene deeltje weet wat het andere overkomt.
Vraag mij a.u.b. geen verklaring... -
Dus als je sneller rukt dan de lichtsnelheid kom je niet voortijdig klaar...
-
de hele wetenschap is een illusie. Het feit dat andere "wetenschappers" niet meegaan in het concept maakt het voor mij juist intrigerend. Het treedt buiten het denken van de door belangen verstrengelde gevestigde orde, die niet in staat is het mysterieuze te verklaren, maar er juist bang voor is.
Heerlijk dat er nog wetenschappers zijn die hyptheses durven te poneren die buiten het referentiekader van het establishment liggen. -
Heb zelf jaren lang bij CERN gewerkt. Het meest irritante is dat iedereen daar achter de gangbare theorieen aanloopt, zoals de Big Bang en aanverwante kort-door-de-bocht onzin. want o,o, wij weten precies hoe alles in elkaar steekt. NOT. Het tijdreizen gaat niet over de paradox waarin je terug gaat in de tijd en je grootvader vermoordt, maar waarin je voorkomt dat jouw grootvader onder een bus komt. Wiskundig gezien is daar niets mis mee. Die Dr. Nielsen is trouwens niet de eerste de beste halve gare, die heeft al veel goed werk gedaan. Geen idee of ze gelijk hebben, maar verfrissend is het wel.
-
Briljant! Voordragen voor de Nobelprijs deze heren!
-
Het is een mooie wetenschappelijk case!
-
Beetje StarTrek?
Eerder beetje RedDwarf. -
Dus, een deeltje dat op dit moment slechts theoretisch bestaat, heeft ook nog eens bewustzijn en ook nog eens een hekel aan deeltjesversnellers.
Tja, als je tot zulke redenaties in staat bent, is het nog knap dat je op God uitkomt want het kan werkelijk alles wezen. -
Als tijdreizen mogelijk is (wat ik betwijfel). Waarom is dan nog niemand uit de verre toekomst naar het heden gekomen?
-
Volgens de planning zal de deeltjesversneller op 4 november weer worden gestart.
Is dat dit jaar op 4 november 2009 dan al, of is het volgend voorjaar pas in 2010?
Of november 2010?Kortom wat is de juiste informatie.
Want ik had vanuit de stelling van de massa in Pythagoras toch gisteren begrepen ,en even snel uitgerekend uit het hoofd met de som 1 deeltje Pi gedeeld door 1.618 ,op een zeer creatieve natuurkundige manier, dat die deeltjes versneller pas in het voorjaar weer werkzaam zou zijn.
In 2010 pas en niet over een paar weken in november al.Want dat kan helemaal dus niet volgens mij.De deeltjesversneller is toch stuk?
Vanwege een zeer ingewikkelde technische storing.Iets met de pijpleidingen en daarna weer door vermeende connecties met zeer gevaarlijke partijen ja,ja.
En nu zitten er zo maar ineens 2 serieus gestudeerde wetenschappers daar bij Cern aan de paddo's? En die beweren dan dat God in de fik gaat vliegen?
Wat krijgen we nou dan toch allemaal?Onenigheid over de Higgs-Boson deeltjes?Mysterieuze gods deeltjes?Denk liever aan vandaag mensen is dit nou serieus nieuws?De datum van herstart van het hele vooropgezette paddo plannetje klopt niet.
Nah ja,zal wel een foutje zijn dan die datum.Ik had toch echt zelf ergens gelezen tijdens mijn volgroute van het nieuws over de deeltjesversneller,uit normale belangstelling dat dat ding het volgend jaar pas zou gaan doen in de volle gloria met het halleluja erbij.
Met of zonder gods deeltje gaat het dan in de ontbranding tot een zwart (zeer oud italiaans) gat.Van voor Christus.Een gat van Pythagoras die dan als kind met God als zijn opa, aan het einde van de steven hawkins theorie in de protonen ontbranding zal gaan schieten.
Als de nieuwste vader en zoon godsdeeltjes.Voor de verzamelingenleer.En de boeken.
Massa in Brein van alle mensen heb je dan en dan met de Pythagoras fotonen samen gaat dat dan weer ontbranden tot de godsdeeltjes, dat is het begeerde kleine zwarte gat.Dat is de Higgs-Boson.Dat is het gat van de theorie van Steven Hawkins.Aardige man lijkt mij.
Ik noem hem als idioot dan altijd de Pipo Pythagoras die vermomd als Jezus Christus, aan het einde van zijn eigen zwarte neurologische gat in de laatste anti materie dan veranderd in de brandende begeerde godsdeeltjes van Higgs-Bosson.
En waarvan dan zijn eigen mama die brandende heks was in het verleden in een vorig leven.
O nee dat was die andere Pipo hoe heet ie Johann Keppler zijn moeder.
Waar de wetenschap kennelijk ook nog niet helemaal over uit is.
Gezien het nu jij artikel en de juiste datum.
Of dat bestaat die soorten Pi deeltjes en of ze kunnen bestaan in massa.
Maar goed dat ik zelf wel de tijd zo goed bij hou.Voor je het weet zit ik weer te denken in vroegere paradoxale oude opa verhaaltjes, met grijze baarden en witte zweef jurken,de terugkomen door natuurkunde en denkt iedereen dat ik aan de paddo's heb gezeten.En eerlijkheid duurt het langst.En die regel gold ook voor Christus.
Haahaha ik lig echt letterlijk in een giga CERN deuk.Maak de mensen nou toch eens blij dan zul je pas echt gelukkig zijn.
Ik blijf het allemaal wel volgen met die deeltjes versneller want ik speel nu nog met natuurkunde maar dat duurt niet lang meer.
Het draait om cijfers en om macht.Nou bij mij niet want wie het laatst lacht,lacht het beste.Hihihi.Ik hoef geen geld laat eerst die deeltjesversneller maar eens gaan werken.Op een normale fysica manier.Zonder paddogebruik.
Het moet niet veel gekker worden met die Cern deeltjesversneller.Het leven is zo kort,zo veel dingen zijn nu anders nu ik ouder ben geworden, en mijn geheugen weer terug heb gekregen van een heel klein deeltje in Pi massa.In het voorjaar gaat die deeltjes versneller vermoedelijk pas weer van start.
Volgens de krant van februari 2009.En tot die tijd zou ik niet op god gokken maar op de gehele handel en wandel van de deeltjesversneller.Want die neurologie patient heeft een hele strakke theorie hier over geschreven die alleen aan de randen nog niet bekend is gemaakt.
http://www.volkskrant.nl/wetenschap/article1146... -
Ze bedoelen tachyonen toch?
-
@21
>>Eerder beetje RedDwarf. <<
Smeg.... -
?????
zijn sommigen het nu echt compleet aan het doordraaien?
dat zo'n artikel hier op nu.nl onder het kopje wetenschap kan verschijnen.....
tzal wel komkommertijd zijn in de wereld der wetenschap... -
Nou meen ik ook ergens gelezen of gehoord te hebben ooit ,in mijn jonge jeugd dat Jezus Christus ook nog wel riep voordat hij zelf opsteeg als de algehele massa in pi fotonen dat hij toen nog riep,Vader vergeef hen zij weten niet wat ze doen.Zoiets staat zelfs in de bijbel.Zwart op wit in letters.Nou lijkt het mij best aardig als jezus christus met cern deeltjes geboren gaat worden.Zonder aankondiging.
En jonge meisjes in Amerika laten zich tegenwoordig van schrik ontmaagden op school terwijl ze dat helemaal niet willen door die deeltjesversneller.Is dat nou een fout angstig godsdeeltje dat meiske?
Nou en moeder theresa die is helaas overleden en de paus weet het ook niet meer volgens mij.Maria die ken ik niet en waar dan wel een leuke maagdelijke non moeder vandaan halen die een leuk verhaaltje te vertellen heeft.In theorie dan.
Dat verhaaltje was weer voor een kruiseging ergens buiten de italie grenzen van Pi in massa in zeer droog gebied met heel veel romeinen.De kruisegings parodie uit italie keert wederom maar dan in CERN.
En de vader is het kennelijk eventjes vergeten,dat kleine vergeten brandende feitje van de zoon ,maar de moeder niet.Moedertje natuur die waakt over al haar kinderen volgens mij.
Zou dat nou allemaal voor die deeltjesversneller bedoeld zijn die 2 paddo wetenschappers die denken dat God in de fik vliegt of zijn ze nou gewoon jaloers op een theorie van een aardige man die net als ik ook niet meer praten kan?En het nu ook nog van een pc moet hebben als nerd die niet meer praten kan.Iemand?
Want ik ben volgens mij niet meer helemaal van deze wereld vandaag.
Qua datum dan.Jaartal is nog altijd 2009 bij mijn weten.En vandaag is het de 14e.
Oh trouwens bundelen en je rotlachen dat mag ook hoor.Star trek is er niets bij vergeleken.
De deeltjesversneller mag het van mij nog steeds gewoon gaan doen hoor.Voor meneer Steven Hawkins zijn neurologische droom, maar dan in theorie.Ik voorvoel of voorzie dus geen enkel probleem.Maar ja dat in en in-slechte deeltje he? Waar zoek je dat dan want ik kan het nu even nergens meer vinden.
Moet ik nu ook nog een pakwerk aan scheikunde erbij gaan halen om mij uit te kunnen drukken in taal?
Ik ben maar een gewoon mens met een beetje aparte vorm van humor.En een totaal gebrek aan kennis van macht en materie in de vorm van geld.
Maar die wel af en toe tijdens de studie wat wiet gebruikt voor dezelfde leuke neurologische aandoening, die een mysterieus positieve werking heeft gehad op de mysterieuze gods deeltjes ontwikkelingen maar dan Pi genaamd I.P v God, of de rest van de Goden enceclopedie.
De Slangen Sabbotage voor Cern in deeltjes komen hier trouwens gewoon uit de enceclopedie kennis,internet en wat leeswerk.:) -
"De theorie van Nielsen en Ninomiya wordt vooralsnog niet serieus genomen door andere wetenschappers."
Joh.. echt..? Mensen lief, wat een vreselijk fout stuk... -
Leren door observeren.
Kan het waar zijn of niet?
Daar is gelukkig wel achter te komen.
De heren hebben de stelling geponeerd.
De toekomst zal uitwijzen of ze gelijk hebben.
Want als uiteindelijk alle mogelijkheden geschrapt zijn waarom het niet werkt blijft toch deze theorie over. -
Echt vet de antwoorden hier wat er voorgesteld wordt is dat het higgs-boson gewoon onherleidbaar complex is. Waarom kan het nu wel en bij de evo-theorie niet?
-
Was even bang dat die deen Bert heette... Erg briljant zijn die gasten niet :)))
-
Ik heb me rot gelachen om dat stuk (het nyt stuk). En volgens mij is dat ook precies de bedoeling.
-
En kunnen die dingen door een waterkraan?
-
Anders dan ik uit sommige reacties hier begrijp gaar het hier wel degelijk om serieuze wetenschap. Het is een intrigerende hypothese van deze twee deeltjes-fysici.
@8 Newtoniaanse argumenten tegen quantumverschijnselen ... Nee dat gaat niet werken denk ik. Hoewel ik het precieze antwoord niet weet. -
@8 Correctie. Het gaat er niet om dat de Higgs deeltjes terugreizen in de tijd om de machine te saboteren, het gaat erom dat er een oorzakelijk verband is waarbij de oorzaak in de toekomst ligt en het gevolg in het verleden.
De LHC is gebouwd en gaat deeltjes ontdekken die terugreizen in de tijd. Deze ontdekking veroorzaakt een paradox en maakt zichzelf daarmee onmogelijk, of nog preciezer wij leven in een quantumboom waarin de LHC steeds stuk gaat omdat wij geen tijdreizen kennen. De quantumvertakkingen waarin Higgs deeltjes worden ontdekt maken zichzelf met terugwerkende kracht onmogelijk.
(Een quantumboom ontstaat door een vertakking te maken bij elke keuze waarbij dus steeds vertakkingen optreden van de werkelijkheid met een oneindig aantal mogelijke werkelijkheden naast elkaar)
Tenminste dat is mijn beeld na het lezen van het paper ... -
Nee hoor zelfs Einstein verteld je dat tijd en ruimte relatief zijn en dat tijdreizen absoluut mogelijk is en absoluut niet onmogelijk.
Groetjes. -
Wat 'n nivo weer hier .... 't is niet best gesteld met het onderwijs hier in Nederland. En dan ook nog eens trots zijn op het zogenaamd ''veel weten''
Iedereen die komt met de dogmatische beweringen van dat tijdreizen niet mogelijk is en andere one-liners die ze van ergens hebben onthouden zonder inhoudelijk te weten waar het nou ook alweer echt over ging die moet maar eens op andere onderwerpen gaan reageren en niet op dit soort. Dat perpetueerd het dogma alleen nog meer.
Mooi bijelkaar geraapt stelletje wat je zo af en toe aan reacties door moet lezen hier... -
het is helemaal niet zo gek als je deeltjes kleiner dan atomisch formaat wilt bekijken/bestuderen dan kom u tot de ontdekking...dat deze deeltjes...op meerdere plekken tegelijk zijn (teleportatie) en zelfs lijken te bestaan in 2 of meerdere dimensies tegelijk.
zie deze zeer interessante docu: http://www.youtube.com/watch?v=wLUGMWrd-AM -
@38
Oh dus het heeft allemaal helemaal geen zak met Pi te maken? Bedoel je dat misschien enigsinds perpetueerd aan mij te terug te vertalen in teksten of zoiets?
Als vergoeding voor mijn neurologische en wis en natuurkunde voorkeuren?
En mijn geloof in bepaalde stellingen en die vele theorieen dan? -
@38:
Ik heb op school geleerd wat drogredenen zijn. Jouw reactie is daar een schitterend voorbeeld van.
Hewt mooie van deze theorie (die hem dus ook wetenschappelijk relevant maakt) is dat deze experimentele bewijsbaarheid inhoudt. Het experiment waar de heren zelf mee komen is het politeke besluit over het al dan niet opstarten van de LHC van het toeval te laten afhangen. Je zou kunnen denken aan het trekken van een kaart uit een kaartspel waarin slechts een kaart suggereert de LHC niet te laten starten. Trek je die kaart, dan is hun theorie geloofwardig (je zou ook 5 keer een kaart kunnen trekken om de statistische significantie van de meting te verhogen).
Niet dat ik erin geloof, maar het is in ieder geval een te testen theorie. -
David Icke zal er wel een verklaring voor hebben...
De nieuwe deeltjesversneller heeft veel gekost en veel onderdelen zullen met oude techniek het nog jaren moeten doen, omdat vervangen simpelweg geen optie is. Zoals die overbelaste magneten, fout in de theorie die achter het ontwerp schuilt? Of iets willen doen wat technisch niet mogelijk is, op dit moment.
Ik voorspel dat je kanker krijgt van die Gibbs-Hobson deeltjes. Las ooit een theorie dat mensen soms spontaan op onverklaarbare wijze ontvlamden, schijnbaar doordat ze geraakt werden door deeltjes met een hoge energie inhoud. Zo'n berg houdt die straling en deeltjes niet allemaal tegen, dat magneetveld een beetje, maar het is, zoals ik ook lees in de paper van de auteurs van dit verhaal allemaal erg afhankelijk van ln, ofwel het natuurlijke logaritme. -
uhhh....
@40: dacht je dat ik het over of tegen jou had?
@41: mijn betoog was voor de onderzoekers, niet er tegen. Het was tegen de vreemde bijelkaar geraapte stukjes tekst en onbeduidende one-liners waar ik tegen was. Kun je dan niet lezen en/of beter lezen of is er weer eens iets anders aan de hand. -
@41: als er 'n allerbest voorbeeld van 'n drogreden bekend zal mag worden in deze draad dan vind ik 'm echt die van jou. Sorry hoor, maar als je het zo leest zoals jij het blijkbaar leest dan begin ik me ineens hele andere dingen af te vragen ..... Maar laat ik daar maar niet eens over beginnen ........ Dat zou waarschijnlijk wel voor heel veel opschudding gaan zorgen, dus laat ik het liever maar.
Doei! -
@43
Ja dat is een maffe tekstmatige afwijking uit het verleden hoor.Let maar niet op mijn aantekeningen gewauwel hier en daar.Ik snap de helft zelf soms niet eens.
Maar ik wil de geleerde kennis van de theorie van meneer Hawkins toch ergens kwijt he?Schitterende man trouwens.Een soort van collega van me, maar dan ook al jaren bezig met het bestuderen van het heelal op neurologisch gebied en ook nog in theorie.Net zoals ik dat doe.Theoretisch en hopelijk niet dogmatisch of perpetueerd niveau.Want ik kan pas sinds een jaar weer de letters herkennen en weer zelf schijven hoor.
Ik zit momenteel nu nog met de stelling van pythagoras,cern deeltjes en die leuke paradox verhaaltjes proberen te snappen als tijdverdrijf.En nu vliegt volgens die 2 paddo geleerden zo maar in ene Higgs in het verleden weer in de fik? En al quaida zit ook al zo raar te doen met die cern gegevens.Er zit een fiks luchtje aan.
Of zit ik er alweer naast met mijn gevoel dat zegt dat als ze die deeltjes versneller wel aan de praat kunnen krijgen, dat er dan hele rare onverwachte dingen kunnen gaan gebeuren?
Zoals bijvoorbeeld dat er dan eindelijk misschien wel voor de hele wereld iets leuks gaat gebeuren op zeer zwaar dogma gebied,en dat het dan ook gemaakt kan worden op die cern manier in theorie dan he?
.En dat bestaat dan ook nog eens gedeeltelijk uit zeer oude reincarnatie Pi deeltjes.
Hoe bestaat het.Lang leve de Stephen Hawkins theorie.
Bijna perpetuum mobile waardig aan wat ontbrekende Boson deeltjes om te delen.En om in te kunnen geloven.Pi waardig.Newtoriaans waardig.Heerlijk. -
Ja Rome, zal er ook niet zo heel erg blij mee zijn denk ik toch wel in theorie dan.
Maar Cern Zwitserland blijft toch wel een mooi project.Ik volg het met argusogen zonder het met paddo's op te willen gaan sabboteren....Mafketels. -
#46:
Je weet maar nooit mevrouwtje, misschien stuur de higgs boson jouw wel op pad om in een slechte trip, hem te verhinderen zich in de toekomst bloot te stellen. -
BELANGRIJK:
Er is helemaal geen onderzoekscentrum als de CERN. Het is gewoon een hutje met internetaansluiting waar een paar gasten lekker zitten te spacen op paddo's en andere drugs.
Af en toe brengen ze een verhaaltje naar buiten, bijvoorbeeld zoals vandaag. En wij maar denken dat er een groot onderzoekscentrum is. Hahahaha. -
#48:
Idd ga nou niet denken dat er slimme mensen bestaan alle mensen zijn prutser met of zonder God, we modderen maar wat aan. -
@47
Ja doei,ik laat mij echt niet zelf in een paradox plaatsen hoor.Dat mag cern zelf gaan bewijzen in de toekomst.Higgsssssss is toch al in de fik gevlogen immers las ik ergens.
Mijn tijd van nadenken,diep nadenken hierover is wel geweest.Ik ga het strijdtoneel verlaten voordat het te heet wordt onder de voetjes op het ip adres.Hahaha:)
Cern 2012Cr,doe I have to say more?Even een klein beetje in de trend van ja Family Guy door denken en je heb een antwoord niet dan?
Zo moeilijk is het niet volgen mij dan.Maar ja ik ben gebonden aan een sprekend pc apparaat.Een zelfde ding als wat Stephen Hawkins gebruikt voor praten.
Dus bad trip nou nee.Niet meer in ieder geval.Ik lig gewoon in een deuk van het lachen.Maar goed mozes werd ook voor gek verklaard toen ie van de berg afdonderde met een stevig brandend bosje he?Dus wie zal het zeggen?
Het mysterie van Pi zegt mij genoeg in ieder geval.En dat zei het voor Higgs ook,in het verleden tijdens zijn eigen studie naar kennis voor macht.De mafketel.
http://www.youtube.com/watch?v=Sbwk9Hp1g2s -
Ik vind hun ideeën en voorspelling niet echt ongeloofwaardiger dan die over de higgs-deeltjes zelf.
-
Kijk wat ik er vandaag dan wel van geleerd heb is dat die Higgs deeltjes alleen nog maar in theorie en op paper bestaan en niet in de prakijk ervaring gesignaleerd zijn.
Doei ,doe mij dan maar Phytagoras in reeincarnatie met een paar boson deeltjes in de lucht zwevend als een mafkees en die snap ik tenminste wel in theorie.Qua stellingen en filosofie.En die Higss is in de fik gevlogen las ik een paar uur geleden nog.
Maar Ja maar dat kan ook een duivelse illusie zijn wie weet het he?
Ik lig echt krom van het lachen dat wel.
Nou op naar de higgs enceclopedie studie.:) -
"De wetenschapper denkt met zijn theorie zelfs te kunnen aantonen dat er een god bestaat. “Je kunt bijna zeggen dat we een model hebben voor god”, aldus Nielsen. “We vermoeden dat hij Higgs-deeltjes haat en probeert om ze te vermijden.”"
Erg wtenschappelijk. -
nou die twee wetenschappers kunnen wel vakantie gebruiken met hun wazige uitspraken :)
-
@53
Ja willie ik ben toch zo blij dat je ook gearriveerd bent op dit Cern draadje want ze willen poddomme het gehele Cern project gaan sabboteren.Wat moeten we nou als de pseudo nieuws wetenschappers hiermee doen?Tijdreizende deeltjes?
Daar kijken wij toch al heel lang naar uit niet waar willie?Ten minste jij weet er ondertussen ook wel wat meer van.Van geneve en Zwitserland en Higgs deeltjes met Boson protonen.
En daar ging het mij om vandaag,de brandende paddo Higgs deeltjes uit japan opsporen en ontmaskeren in theorie dan.Maar uitwerken zal ik ze ooit nog wel eens in een theorie van de echte Pi.En wiskunde.Wie is er niet groot mee geworden? -
#50:
Mevrouwtje ik ben telepathisch met het higgs boson verbonden en hij vroeg me of je naar Zwitserland wou gaan op vakantie om op verder orders te wachten. Higgs zal je daar treffen en je verder inlichten. Hij wilt je niks opdrachten mevrouw bol op hol wist zelf wel wat er moeste gebeuren. Ik ben random en ik kwam bij jouw uit via mij zei die tegen mij. Hij zei ik ben de alpha en de omega de boson en de fermion en ik kan niet in de fik vliegen en besta eeuwig. Zonder higgs bestaat er niks. Het is geen paradox, je bent higgs zoals iedereen higgs is anders heb je geen massa en wordt je overal naar toegetrokken. Als higgs zich laat zien dan kan hij zich niet meer delen en vergaat de wereld omdat hij eigelijk maar op 1 plek tegelijk kan zijn. Dus ga naar Zwitserland....
Higgs heeft ook een netwerklaag dus vandaar je een heet ip-adres.
Hawkins was de higgs profeet en is 100% higgs massa en gevoed door random energie die komt van donkere materie. Zijn stem was 1 en al massa. De belofte van Newtom F=ma en de E=mc2 in het kwadraat dus het kwaadraat pas op voor energie want dat is geen massa en sucks. -
@56
Nou dat lijkt me tsunami gezien niet helemaal verstandig maar dat is weer een andere afdeling.Vandaag heb ik de wiskunde koppijn van pythagoras en higgs is al lang een keer in de fik gevlogen vroeger volgens Pi, dus ik hoef helemaal niet naar zwitserland.Die vuile higgs probeert mij te verleiden online zeker nou daar trap ik niet in hoor.Hahaha.
En met mijn ip adres is ook niks mis want als ik het even snel omdraai in mijn geheugen staat er technisch gezien exact pi adres en dat leidt dan wiskundig weer naar de nullijn in dimensie.
Dus mij vinden ze niet hoor.Man, tafka mike ik lig blauw van het lachen vandaag achter mijn spraak computer van dit nieuwtje.Geeft mij wel weer voldoende stof tot nadenken maar wel in pythagoras gebied en pi waardig.Ik ga niet in een paradox zitten zelf dag hoor !:) -
@55
Ja, Vrouwtje: God heeft die tijdreizende deeltjes geschapen om ons te
dwarsbomen.
Hij heeft Adam en Eva gewaarschuwd voor het eten van de Boom der Kennis,
de sadist, en nu waarschuwt hij ons weer dat wij niet mogen achterhalen
hoe de Schepping in elkaar zit door de LHC te saboteren.
Maar waarschijnlijker is het dat ie aan de paddo's heeft gezeten toen hij
het Universum heeft geschapen. -
@58
Kijk en daarom is het altijd verstandig om een veilig pi adres te gebruiken.
Tja dat is nou gewoon random lezen op nul niveau.
En Willie ik blijf wel strijden voor de deeltjes versneller hoor.Al moet ik zelf een nieuw Higgs deeltje gaan lopen verzinnen ergens in theorie als het moet.
Paddo's en wetenschap dat gaat toch niet samen dan krijg je hele rare ideetjes van volgens mij.En die knaapjes zullen volgens mij wel even naar een kuuroord moeten om bij te komen van die bad trip.Zielig eigenlijk he?
Want zelfs ik heb die rare bad trip nog nooit mee gemaakt tijdens mijn hele studie zeg.
Mafketels.Paddo's nog wel.Schande toch ook nog. -
Onzin
-
"Nielsen en Ninomiya suggereren echter dat Higgs-deeltjes in staat zijn om terug in de tijd te reizen en te verhinderen dat de Large Hadron Collider ze zichtbaar maakt."
of...het higgs deeltje was een leuk idee maar helaas niet goed. -
Wat wij weten over alles om ons heen beperkt zich tot de meetinstrumenten die we met onze eigen hersenen gemaakt hebben...
Anything is possible. -
En daarom als leuk tegenbewijs op 15 oktober 2009 van een stelletje paddo gebruikende wetenschappers die higgs blameren tegenover een neurlogische maar redelijk serieuze studente.
In de aanbieding vannacht.
Een veilig bevonden Higgs aan deeltje en nog gevonden online zo laat nog,voor de aanvulling in de deeltjes tijd en nu nog wel zonder de Boson in de theorie maar dat zou hij in dezelfde prachtige higgs theorie gewoon ook veilig wel mooi perfect voor elkaar kunnen krijgen.Theoretisch gezien dan.
Dhr.Higgs vanaf zijn eigen veilige ip adres met aandeel in het pi adres in het engels voor Cern in Zwitserland.
http://www.youtube.com/watch?v=kw0iRW2hoC4 -
Higgs deeltjes zijn theoretisch, net als God bijvoorbeeld. Wel grappig dat deze (gelovige?) wetenschappers door de afwezigheid van onzichtbare theoretische deeltjes denken te kunnen bewijzen dat God bestaat.
Stel, ik heb een theorie die ik niet kan bewijzen. En omdat dat met geen mogelijkheid lukt denk ik dat er een grotere macht moet zijn die op miraculeuze wijze voorkomt dat ik mijn theorie kan aantonen. Het feit dat mijn theorie niet bewijsbaar is bewijst dus het bestaan van die hogere macht.
Dit is geen logica van een wetenschapper maar van een door geloof verblinde fantast. Terecht dat geen enkele wetenschapper deze mensen serieus neemt. -
Je kunt de schuld natuurlijk leggen bij tijdreizende deeltjes, maar je zou ook die magneten beter kunnen koelen natuurlijk. Ben nou wel benieuwd wat er op 4 november gebeurt. Verdraaid! Zou het een PR-stunt zijn?
-
@36 dat verklaart nog niet waarom de machine kapot gaat al voor hij gestart is de feitelijke keus is dus nog niet gemaakt. Exact op het moment waarop iets gebeurt is bepalend voor de uitkomst geen keus dan zijn alle opties nog open (quantumfysica). Dus nee ik denk niet dat de machine kapot gaat door tijdreizende deeltjes al voor dat hij gestart is.
Overigens ben ik van mening dat al zou tijdreizen mogelijk zijn dat zodra het verleden wordt aangepast er een paralel universum ontstaat dit i.v.m. de Grand father paradox. Als ik nu terug zou kunnen in de tijd en ik schiet mijn overgroot opa dood hoe kan ik dan ooit terug gegaan zijn in de tijd? met andere woorden toen ik de trekker overhaalde (keus) ontstond er direct een paralel universum en ik zou nooit meer terug kunnen naar mijn werkelijke heden want daar heb ik nooit bestaan.
Hadden ze onlangs niet 2 al qaeda figuren opgepakt die werkte bij de LHC? denk dat sabotage een meer down to earth verklaring is. -
..
W T F ?
Hoe kun je wetenschappers geloven...
die dit soor uitspraken doen:
"De wetenschapper denkt met zijn theorie zelfs te kunnen aantonen dat er een god bestaat. “Je kunt bijna zeggen dat we een model hebben voor god”, aldus Nielsen. “We vermoeden dat hij Higgs-deeltjes haat en probeert om ze te vermijden.”
???
Ze GELOVEN IN GOD !!!
Dan zijn het GEEN Wetenschappers !
Bla ! -
.
Op zijn hoogst een paar geloofswaanzinnigen die zo nodig een bewijs voor god in alles zien wat onverklaarbaar is....
KOTS !
. -
zo kun je wel heel veel gaan bedenken op zgn. wetenschappelijk leest geschoeid
-
@67 hoho..niet zo snel niet zo snel. Er zijn genoeg wetenschappers die er prive een geloof op na houden en toch hun werk als wetenschapper prima voldoen. Er zijn namelijk genoeg religieuze mensen die gewoon de wetenschap erkennen en bijvoorbeeld een evolutie theorie volgen. Het zijn niet allemaal creationisten :)
Maar, ik eerlijk te zijn zat ik het bericht aandacht te lezen tot plots.....
"De wetenschapper denkt met zijn theorie zelfs te kunnen aantonen dat er een god bestaat. “Je kunt bijna zeggen dat we een model hebben voor god”, aldus Nielsen. “
Voorbij kwam. En het leukste...
"We vermoeden dat hij Higgs-deeltjes haat en probeert om ze te vermijden.”
haha.. dussss.... -
Geweldig dat er maar een paar zijn die door hebben dat dit een leuk artikeltje is maar dat het verre van serieus kan zijn.
Vemakelijk is dan weer wel de verwarde creationist die dit meteen aan probeert te wenden. Maar helemaal lachen is iemand die roept dat hij/zij jaren bij CERN gewerkt heeft en het standaard zweefkezen arggument "wetenschappers denken alles te weten hoe alles in elkaar steekt". Het gebruik van dat argument laat voornamelijk zien dat de persoon in kwestie werkelijk geen idee heeft waar hij/zij over praat... -
Heavy
-
Ik heb even zitten pluizen op Holger Bech Nielsen en ben tot het volgende gekomen:
Wiki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Holger_Bech_Nielsen
Waar te lezen is dat:
He is known in Denmark for his enthusiastic public lectures on physics
Enthusiastic betekend:
Originally, an enthusiast was a person possessed by a god.
Dus, niet meer serieus te nemen! (wetenschappelijk dan) -
@42 Spontaneous combustion
De deeltjesversneller is supergevaarlijk. Wetenschappers die voor God spelen. -
Malloten die roepen dat er een NWO komt zijn supergevaarlijk. Dankzij die geleerden heb jij nu je luxe leven waardoor jij je zorgen kan maken over grote onzin.
-
Antimaterie het meest explosieve wat er in dit heelal bestaat !!!
-
@74
Zeg Inlakesh Alakin, niet om het een of ander hoor en ik weet het ook niet allemaal correct maar jij beweert ook op andere draadjes dat de davidsster en de hypotenuse van de stelling van Pythagoras wel degelijk met elkaar te maken hebben.Nou en dat is dus niet zo.Ik heb het even nagemeten met 1 gedeeld door 1.618 en die mooie ster heeft 2 gelijke driehoeken.
Volgens de stelling van pythagoras klopt jouw bewering tenminste niet.De daviddster is dus hypotenuse vrij en de deeltjesversneller nou ook.
En die deeltjesversneller gaat het lekker gewoon doen met de juiste Higgs-Boson deeltjes hoor.Tegen die tijd.
Die meneer Higgs heeft namelijk mooi de Wolfsprijs gewonnen in 2004.Nou en dat zegt mij dan wel meer dan genoeg.
Met de davidsster erbij ten minste wel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wolfprijs
Alleen moet eerst nu nog even de technische storing gemaakt worden ,met de electriciteit en de magneten en dan gaat het Cern project mooi aan de zwierezwaai zonder medewerking van 2 wetenschappers die denken dat er tijdreizende Higgs deeltjes zijn.En dat God ze probeert te ontwijken.Tuurlijk joh.
Hoe bedenk je het zeg.Dat noemt zich wetenschapper.Pfff.Ik lig nog steeds in een verschrikkelijke lach deuk om dit hele waanzinnige verhaal ondanks die vele minnen die ik gehad heb hahahaa:) -
@64 Dat deze HIGS deeltjes bestaan is voor de wetenschap een feit. zo ver is wetenschap middels, dat men kan zien dat een deeltje bestaat uit deeltjes die we alleen niet kunnen zien. Ze bestaan dus in theorie, wat niet betekend dat het maar een "idee" is of een "voorstel"
We praten over wetenschappelijke theorieën. -
Als erkenning voor zijn werk heeft Peter Higgs talrijke onderscheidingen in ontvangst mogen nemen, waaronder de Diracmedaille van het International Centre for Theoretical Physics en de Prijs voor uitmuntende bijdragen aan de theoretische natuurkunde van het Britse Institute of Physics.
In 1997 werd hij onderscheiden met de Prijs voor Hoge-energie- en Deeltjesfysica van de European Physical Society, en in 2004 tenslotte met de Wolfprijs voor Natuurkunde.
Dan speel je ook niet voor God als Higgs maar je gooit dan met een paar protonen lumbs(klompprotonen) in misschien wel wat leuke dobbelstenen.Wie zal het zeggen wat daar nou uitkomt he?Maar het is pythagoras waardig en zelfs heel erg safe bevonden. -
De reden waarom ik "Wetenschap" eng vind:
uit Wiki:
"Het Higgs-boson is een door Peter Higgs voorspeld maar nog niet waargenomen elementair deeltje.
Het Higgs-boson is zeer fundamenteel: het moet bestaan om het standaardmodel van de deeltjesfysica kloppend te maken. Het is drager van het Higgsveld, dat in het hele universum aanwezig zou zijn. Door de Higgs-bosonen krijgen alle andere deeltjes massa. Ze zijn echter nog nooit waargenomen."
Het MOET bestaan. Geweldig toch? :P -
@78
'Dat deze HIGS deeltjes bestaan is voor de wetenschap een feit'
Waarom dan zo'n poeha om alles? -
@81 wat bedoel je daarmee.
phoeha om het artikel of phoeha om de deeltjes werkelijk zichtbaar te krijgen met CERN? -
@80 is toch niets raars. Dat men nog niet de gereedschappen heeft / had om de deeltjes zichtbaar te maken betekend niet dat men twijfelt of het bestaat of niet.
Je moet je voorstellen dat er uiterst gevoelige meet gereedschappen nodig zijn die deze deeltjes in een fractie van een ..wat zal het zijn..nano seconde moet vast leggen.
boeiend toch!? -
@18:
"Het tijdreizen gaat niet over de paradox waarin je terug gaat in de tijd en je grootvader vermoordt, maar waarin je voorkomt dat jouw grootvader onder een bus komt. Wiskundig gezien is daar niets mis mee."
Zo staat het ook vermeldt in het artikel van de NY Times, NU.nl legt het verkeerd uit. -
@82
Poeha om iets dat kennelijk als een feit gezien beschouwd kan worden.
Waarom al die moeite om iets te vinden als de wetenschappers er toch al zo zeker van zijn dat dat ding bestaat? Sterker geformuleerd: (over paradoxen gesproken) een zoektocht naar iets dat met volle zekerheid bestaat!? Daar gaat wat mis met de epistemologie die deze wetenschappers er op na menen te moeten houden... -
@85 Het zou schelen als je er minstens een beetje in verdiept. Want dan had je deze vraag niet gesteld.
Er zijn nog veel vragen rond om het Higgs deeltje. Waarschijnlijk bestaat dit deeltje ook opnieuw weer uit deeltjes. De theorie is dat Higgs deeltjes verantwoordelijk zijn voor de massa van andere deeltjes. Stel dat je deze massa kan wegnemen.. wat gebeurd er dan? Bovendien, als men de higgs deeltjes beter in kaart hebben gebracht is het nog best mogelijk dat diverse natuurwetten herzien moeten worden.
Deze informatie is gewoon toegankelijk voor iedere leek (zoals ik) -
@86
Ik doel op iets heel anders, wijsneus. Je begrijpt volgens mij überhaupt niet waar ik het over heb met mijn 'vraag'. Of wel soms? -
Zoals alle wetenschap begint dit met een veronderstelling, een theorie dus. Onderzoek zal moeten uitwijzen of de theorie klopt. Zonder 'denkers', zoals deze twee heren, start er geen onderzoek. Achteraf zal blijken of dit idee onzin is, gedeeltelijk onzin, enz. Maar het zou best eens de start van een waardevol onderzoek kunnen zijn die ons meet inzicht geeft in deze materie.
-
#88 Alleen wat er wel aan mankeert is dat er geen reden wordt gegeven waarom het Higgs deeltje niet zou mogen worden gemaakt dat zo dwingend is dat het beperkingen oplegt aan een mogelijke historiën die zouden leiden tot het maken of het "zien" ervan. (Het Higgsdeeltje zou sowieso niet direct worden gezien, omdat het veel te snel vervalt om direct te kunnen worden gezien #86, maar in plaats daarvan zou het moeten worden herleid uit o.a. de banen van deeltjes waarin het vervalt.)
Ook bij een positieve uitkomst van een experiment, bijvoorbeeld je trekt de enige kaart waarop staat dat de LHC uit moet blijven uit een miljoen kaarten waarop staat dat je door kunt gaan met de Higgs te vinden, wordt geen antwoord gegeven op de vraag wat er zo speciaal aan het Higgs is dat het niet door mensen zou mogen worden ontdekt of andersom waarom bijvoorbeeld mensen geen Higgs mogen zien in deeltjesversnellers, maar de natuur ze wel maakt met hoog energetische botsingen van deeltjes d.m.v. kosmische straling, zolang ze maar niet door mensen worden gezien. En het bevat hoogstens een hint over hoe de natuur hem dat zou moeten flikken (d.m.v. een complexe actie.)
Aan de andere kant zou het volgens mij veelwerelden interpretaties van het meetprobleem in zeer zwaar weer brengen als deze these waar zou zijn. Dat is een ultradikke pluspunt wat mij betreft, maar zou tegen veel te hoge kosten komen.
Het Higgsveld en het corresponderende Higgs-boson is overigens geen (wetenschappelijk) feit zolang het niet daadwerkelijk gezien is. Het is alleen een minimale theorie in de zin, dat het de eenvoudigste manier is om in het standaardmodel te laten voorspellen wat de massa's van deeltjes zijn. Als het niet gevonden wordt, dan zit de natuur onnodig moeilijk in elkaar en de natuur heeft normaliter die neiging niet, nooit eigenlijk, vandaar dat men er een groot vertrouwen in heeft de Higgs te kunnen aantonen. -
Als je al terug reist in de tijd en je grootvader vermoord waardoor jezelf ook niet meer bestaat hoe kun je dan eigenlijk in de eerste instantie terug in de tijd om je grootvader te gaan vermoorden? Je bestaat immers niet, je hebt je grootvader vermoord.
Ik bedoel als je je eigen ontaan saboteert hoe ontsta je dan om vervolgens je eigen bestaan te saboteren?
Krijg een beetje een kip en t ei gevoel. -
@84 Hoe kun je voorkomen dat je grootvader onder die bus komt? Hij is er onder gekomen, waardoor jij helemaal niet bestaat.
-
Voor de minner op 90 bedankt, maar geeft weinig antwoord op mijn vraag, misschien kun je even terug komen.
-
Je moet je afvragen of het niet zo is dat men iets creëert juist doordat ze iets doen wat normaliter niet aanwezig is in het universum, de gevolgen kan ik niet overzien, en die zgn. godsdeeltjes vind ik zwaar overtrokken, men probeert iets te bewijzen wat volgens mij niet te bewijzen valt (althans nu zeker nog niet met de nog steeds beperkte middelen), en het vraagstuk of God uberhaupt wel of niet bestaat is iets waar ik geen antwoord op heb, gevoelsmatig (let op wat ik schrijf) ben ik geneigd om te denken dat het begrip God iets is wat door mensen gecreëerd is, en niet op feitelijkheden berust
-
@87 Ik heb je antwoord gegeven op je onduidelijke reactie. Het zou fijn zijn als je normaal discussieer. Dat houd het niveau een beetje op pijl.
@93 Er van uitgaan dat god niet te bewijzen is met wetenschap. Hoe moet je immers iets dat buiten de tijd en het waarneembare is meten en controleren? Dat zit er niet in.
@89 Ik moet mijzelf ook corriegeren. Ik noemde het een feit wat uiteraard niet juist is. al hoewel het begrip feit een discussie op zich is. In de wetenschap worden zaken die zo goed onderbouwd zijn als evolutie ook als feit beschouwd, zonder dat we dit met het oog live aanschouwen. Daar leven we simpelweg niet lang genoeg voor. Maar goed..dat het een theorie is en geen hypothese is wel wat waard.
Wat de 2 wetenschappers in het artikel beweren is een hypothese. Oftewel een denkwijze die nog niet/voldoende getoetst is. -
@93 Het deelte is al een keer waar genomen met een andere deeltjes versneller. Dus het is wel degelijk mogelijk. Deze versneller was een stuk minder krachtig dan CERN. Dus laten we hopen dat CERN resultaten gaat boeken.
-
Hier een prachtig positief geladen LHC intervieuw.Voor het geluk van CERN.
Met de zeer betrouwbare witte baard mans wetenschapper John Ellis,afgenomen in de LHC deeltjesversneller in Geneve te Zwitserland.
En hij zit daar dan wel duidelijk te praten als positief geladen Higgs partikel zo zit hij daar lekker aan de wetenschappelijke priet praat.In die mooie rollocoaster.
Die alweer niet ontweken of genegeerd kan worden.Dat ding gaat gewoon draaien hoor als de technische problemen opgelost zijn.
Cern en de LHC deeltjes versneller is dus gewoon helemaal veilig hoor beste mensen ook nog volgens Dhr Ellis.Dhr.Hawkins.En Dhr Higgs.
Alles vindt gewoon onder strenge controle plaats in een veilig diep onder de gronds laboratorium en in de deeltjesversneller.Kan niks mis gaan.
Het is een uiteindelijk allemaal maar een gecontroleerde wetenschappelijke beam dump,in een black hole en het gaat gebeuren met rode en blauwe bolletjes en die verdampen dan aan het einde in een zwarte mini bol, en het is all safely bevonden door deze witte baardmans.
Dus laat die LHC deeltjesversneller maar lekker gaan werken volgens die mooie theoretische plannen van al die heerlijke begrijpelijke natuurkundige en wiskunde theorieen.
http://www.youtube.com/watch?v=Q7g-VMKJdfQ
(Nou weet ik zelf niet wie die John Ellis is ,maar het is wel weer opvallend dat het een wetenschapper met een vreselijke geinige paradoxale mooie witte opa baard is.:) -
@91. Ik quote 18 en vermeldt erbij dat het zo ook beschreven staat in de times. Het is niet mijn theorie.
-
Fifty-fifty, Genetica’s hemag… mannelijk gegent: x halfs 'y' y | X1 hartslag vrouwelijk gegens; x | Y1 x helft x: d(= x) n(= half [Vrouwst]) a(= 'y') geno r(= y) n(= |) a(= X1); r(= x) n(= |) a(= Y1) feno d(= x) n(= helfst [Mans]) a(= x) …fracture 23. {o ja, hemag mag ook deeltjes zijn}
-
Ik heb er natuurlijk neit zo veel verstand vaan maar
“Je kunt bijna zeggen dat we een model hebben voor god”, aldus Nielsen. “We vermoeden dat hij Higgs-deeltjes haat en probeert om ze te vermijden.”
komt niet heel wetenschappelijk onderbouwd over.... -
@98
Beste Ab, het is gewoon helemaal veilig en safe hoor met dat gehele CERN project en de LHC deeltjesversneller hoor.
Zowel in de natuurkunde studie's en compleet in de wiskunde theorie studies,want dat heb ik mooi toch vroeger al gelezen allemaal in tekst.En gewoon in boeken.
En dat met die gekleurde protonen gaat mooi wel lukken in theorie.Ik ben er namelijk poddome al jaren mee bezig,sedert 1966 om het nou eindelijk wel te snappen die kant van de natuurkunde en nu zou het in ene gesabotteerd gaan worden door tijdreizende Higgs deeltjes het CERN project.Nou mooi niet dus.
En met dat mini zwarte gaatje komt alles goed hoor,onder controle diep onder de grond.Alleen gaat er niks meer als een paar lichte ontbrandingen plaatsvinden.Als een soort wetenschaps kerstboom.Meer niet.Als dank voor al de natuurkunde en wiskunde studie's van vorige eigenaars.
Nu moeten de Higgs-Boson deeltjes alleen nog maar even gecontroleerd op elkaar botsen als een stel zoemende muggen in een magnetische beamstraal.En klaar is het hele experiment.
Maar het gaat niet veel harder dan een straaljager of een hogesnelheidstrein.
Dus er kan technisch gezien helemaal niks mis gaan.En ja fifty fify kans dat het ook nog lukt.
Maar ik gok op 100 procent kans dat het echt serieus veilig is, en dat het ook daadwerkelijk gaat lukken.Mettertijd dan.Want die magneten zijn helaas zo rete duur.
Mooie som trouwens heb je vandaag weer gepresenteerd hoor voor het publiek.
O en ik ben de beleefheids spaties heel even vergeten vandaag,sorry:)Koffie?
Groetjes, van Vrouwtje Bol op Hol.:) -
@100 Los vind dat jij poetisch kan schrijven en is nooit te lezen qua Higgs-boson + anti higss-Boson [bedoel 'y'] (het antwoord vice stof versa dit heb ik al op m'n eigen website). Toch maar niet via jouw pod..... maakt mij 'kopje koffie' realistischer, dat voel 'k aan mijn water. Enorm dankjewel alvast !
-
@101
Ja ik kan het ook niet helpen dat ik vroeger wiskunde,natuurkunde,scheikunde biologie,geschiedenis,economie,maatschappijleer,aardrijkskunde,en alle talen geleerd heb uit pure verveling he? Maar ik vindt dat CERN project gewoon natuurkundig rete interessant om te bestuderen,ook uit verveling.En ik heb het allemaal al eerder doorgeworsteld.In theoretische letter boeken.
Niet van het internet afgerukt komt mijn eigen kennis namelijk.Want dat doen mannen en vrouwen die niet weten waar ze het over hebben.Ik als de hersen gewonde nerd ben gewoon gaan verder studeren ,met exacte vakken,waar ik gebleven was en allemaal pas na mijn laatste taal herseninfarct.Vandaar de moeite van uitdrukken.:) -
@101 ... tja, wat proeven geschied scheid smaken waar bosonen antwoorden ...
-
@101 ... sorry, tussen -tja,- en -wat- 't woord -openbaar- {excusen ...} vergeten. Pardon ...
-
@102 boeken zijn zooooo 1998 :)
-
@105
Ja inderdaad maar gelukkig bestaat er tegenwoordig internet studie he?
Tenminste ik heb daar volop van genoten tijdens mijn internet bachelor opleiding aan de TU in Delft.Voor het Cern project.Vanaf 1966 tot aan 1999. -
nou nou, wat een gemin. Grapjes worden uiteraard weer vol serieus genomen. zucht.. ohja.. nujij.. was ik even vergeten.
Ik lees ook boeken by the weg.. maar goed.. laat ik er maar over ophouden -
@107
Nou ik lig echt wel in een kreukel van de lach:)Ik snap de grap.
Ik zal je als bewijs daarom ook even snel op 2-2 zetten een dikke plus vanuit hier:) -
@94
Hoe kun je nu een antwoord geven op iets dat jou onduidelijk is?
Probleem is -en dat probeer ik vooral duidelijk te maken- dat het Higgs deeltje een aanname betreft. Het is immers nog nooit waargenomen. Toch wordt het binnen de natuurkundige modellen kennelijk als een feit gepresenteerd. Juist daar knelt het 'm.
De hedendaagse natuurkunde wordt door het verzwakken van de empirische fundamenten steeds wankeler. Een zeker idealistische inslag door al te veel getheoretiseer is haar niet vreemd. Om dit alles heel eenvoudig op te lossen, en daar zit mijn kritiek in dezen, kun je zoiets als een Higgs deeltje natuurlijk altijd nog heel naïef als een simpele feit presenteren. Maar dat is het natuurlijk niet. -
@109 ik vind je maar een beetje vervelend doen. Ik kom hier voor mijn plezier dus ik ga er verder niet op in. Ik heb je uitgelegd hoe de algemene wetenschap er tegenaan kijkt. Meer kan ik niet doen. Als jij het er niet mee eens ben en de aanname onderuit kan halen snap ik niet wat je hier op nujij zit te doen.
@108 dank u dank u. Dat scheelt weer. :) Maar uhm.. internetstudie gedaan over het CERN project? Overigens, dacht ik dat ze eind september weer draaien op CERN. -
@110
Ja want er zijn nogal wat technische probleempjes daar had ik begrepen uit de internet studie van een jaartje of zoiets.Even bijspijkeren op het exacte niveau qua wetenschap en ik was er uit.
En ik had begrepen eind september 2010 dan zal tegen de kerst de boom wel mooi in het ontbrandings licht waar te nemen zijn.
Als de rode en blauwe protonen tenminste correct en onder controle op elkaar botsen in dat mini zwarte gaatje dan he?
En niet in de magneetwand schieten met die zoemende muggen want dat kost weer zoveel geld dan.
Dus maar afwachten toch de electro magnetische storingen opgelost zijn he?En tot die tijd ga ik wel weer even sterrenkijken, of andere leuke dingetjes onderzoeken hier of daar.:) -
@110
Beargumenteerde kritiek moet je niet afdoen als vervelend maar juist toejuichen als constructief voor een verdere discussie. Dus wat is nu het probleem? -
analyse this....
``Ik spreek nooit de waaheid.`` -
We staan aan de voorgrond van een revolutie, ben echt benieud wat er uit dat apparaat gaan komen. Ik denk geen higgs deeltje, maar ja we zien het wel.
-
@114
Ik denk dat er een hele mooie quantum boom gaat worden met heel veel quanta vertakkingen in de lichtende ontbranding,en die alleen maar te zien zal zijn met meetapperatuur.Als experiment.
Een soort van wetenschappelijke kerstboom maar dan in een laboratorium waar te nemen met hele dure en verschikkelijk technisch strak in elkaar gezette meet apperatuur.
Want het gehele CERN project is gewoon een prachtig wetenschappelijk experiment,van jarenlange studie en verders is er volgens mij niks bijzonders, om je zo heel erg druk over te maken.
En die 2 wetenschappers die japanner en die deen, die aan de paddo's gezeten hebben samen tijdens de studie van de laatste paar maanden die moeten er nog maar eens een paar natuurkundige lezingen bij gaan doen.
En er geheel nieuwe wiskunde studie gegevens bij gaan pakken over het Higgs-field en van het Higgs deeltje.
Want ik heb het CERN project alleen nog maar eventjes vluchtig onderzocht uit studie verveling en het bekeken op locatie in Zwitserland,Geneve.
En het zelfs nu nog op natuurkundige studiewaarde alweer ingeschat als zeer veilig,op zeer hoog studeer niveau te snappen dat wel.
En het experiment met de Higgs-Boson deeltjes in de quantum fysica is zeer zeker voor mij zelf gelukkig helemaal niet te licht bevonden in de studeer uurtjes qua natuurkunde en wiskundige berekeningen.Ik was er al maanden geleden al voorbij gekomen namelijk met mijn eigen berekeningen op papier.Voorbij XYZ.
Waar die 2 malloten nu dus uit religie angst afgehaakt zijn,daar was ik namelijk een paar maanden geleden allang voorbij gekomen qua algebra berekeningen.
Dus ga allemaal voor mijn part maar magneet geld inzamelen voor die dure grote CERN magneten zodat de LHC deeltjes versneller wel gewoon normaal aan het werk kan gaan om een mooie quantum vertakte wetenschaps kennis boom te kunnen gaan maken door middel van wis en natuurkunde.
Voor de toekomstige technische toepassingen op de wereld, en voor wiskundige en natuurkundige ontwikkelingen op leuk studie gebied. -
@114 de meest voorspelbare conclusie is dat er uiteindelijk nog een grotere deeltjesversneller nodig is :-)
Ik mag dan een leek zijn het zijn wel mijn helden daar bij CERN. Alleen al omdat ze het internet hebben uitgevonden. -
@67 Inderdaad wetenschappers zouden niet over "god" en priesters zouden niet over "wetenschap" moeten praten.
God is geen wetenschappelijk concept en wetenschaop is geen religie. -
@117
Ja en daarom snap ik dus niet waarom die 2 hoogbegaafde malloten nou niet gewoon die hele simpele algebra methodes gebruikt hebben om het Higgs field en het Higgs wel deeltje apart te kunnen ontleden, want dan kan je zulke situaties heel gemakkelijk omzeilen met andere letter combinaties.:)
XYZ gooide echt niet met de dobbelstenen hoor maar dat kan nou alleen het Higgs-Boson deeltje nog doen in een LargeHC versneller en het met beste magneten gewoon wel voor elkaar krijgen.En dan is er de quantum wetenschaps kennis boom geboren.:) -
Het oneindige is het uitgangspunt & Het element van alle bestaande dingen.
Het is niet water noch een van de drie andere elementen
Het is iets anders, oneindige natuur
Hier uit verrijzen de hemelen & de kosmos
...........waaruit de huidige generatie van dingen wordt geboren
...........waaruit de huidige generatie van dingen wordt vernietigd
Zoals voorbestemd
Zij verbeteren & repareren het concept XYZ alleen maar door de schuldigheid van de gewoonte.
De meest relevante vraag die gesteld kan worden bij de beoordeling is de vraag, dàt, wat dóór het objekt (sic.), in de gegeven omstandigheden, medegedeeld wordt en wat de mededeling te zeggen heeft. -
Wel, ik denk dat die 2 "theoretische" natuurkundigen beide een hele grote dakpan op hun hoofd hebben gehad.
Kom vooral tot die conclusie, omdat ze hiermee willen aantonen dat er een God zou bestaan.
Denk dat onze Professor Holger Bech Nielsen zich beter kan vermaken met sprookjes van z'n bekende landgenoot, de wereldberoemde schrijver Hans Christian Andersen. -
Simpel gezegd zijn er maar twee opties, tijdreizen is ofwel niet/nooit mogelijk ofwel kunnen we al reizigers uit de toekomst op bezoek hebben.
Tegelijk geloof ik dat toekomst niet bepaald is, eigenlijk is alles dan relatief en bestaat er geen realiteit, slechts suggestieve expressie.. -
En God hebben we bedacht om toch een stempel te kunnen geven, mogelijkheden overtreffen onze bevattingsvermogen.
-
wat een rare reacties
over god heb ik in de paper niets kunnen vinden, maargoed.
2 vooraanstaande natuurkundigen(niet zomaar voorbijgangers, waarvan 1 van het bohrinstituut) komen met een nieuwe theorie over de LHC. Een machine waarvan niet zeker is wat er allemaal mee zou kunnen, behalve een aantal theorieen hierover, zo ook deze.
Ik geloof niet in een god van de bijbel, maar als er sturende krachten zijn in de zwaartekracht(o.a. massa) waarom dan niet in tijd?
gedoe over 'paddos' en 'aluhoedjes'
dat jullie de moeite nemen om hier in te loggen.
hebben jullie electra in huis? en geloven jullie daarin? -
@123
Wat een rare reacties?
over god heb ik in de paper niets kunnen vinden, maargoed.
Beter lezen knul.
“It must be our prediction that all Higgs producing machines shall have bad luck,” Dr. Nielsen said in an e-mail message. In an unpublished essay, Dr. Nielson said of the theory, “Well, one could even almost say that we have a model for God.” It is their guess, he went on, “that He rather hates Higgs particles, and attempts to avoid them.”
En ik als oud natuurkundige geleerde van de TU Delft,afeling illegale internetverbindingen, vanaf 1966 tot aan 1999 zou het nou toch zo leuk vinden als die Higgs particles gewoon wel zichtbaar worden.
Want wie ben ik nou om die Higgs dingen te willen vermijden?Nou zal voor straf mijn computer wel kaduuk gaan omdat ik de Higgs particles loop te verdedigen als zijnde mijn eigen kinderlijke neurologische droom.En waarvoor ik jarenlang zwaar aan de natuurkunde en de wiskunde studie heb gezeten.
Nou die wetenschappers moeten toch echt met iets beters komen dan dat God Higgs deeltjes ontwijkt hoor.Want volgens mij zit ie daar nou juist net wel op te wachten.
Voor het een of ander.
http://www.nytimes.com/2009/10/13/science/space... -
@123
"one of those extremely smart people that is willing to chase crazy ideas pretty far,” -
Oja, da's waar ook. Voor 2012 gaan we ook al een keer dood door deze deeltjesversneller die een zwart gat veroorzaken zal ;-)
-
@126
Het is nog nooit bewezen dat we dood zullen gaan. -
@127
Nou nabob, dat dachten de mensen die onder een after bob "atoombom" terecht kwamen in de 2e wereldoorlog ook niet hoor.
Dat ze niet dood zouden gaan door een wiskundige geschreven atoombom in formule's.Door een hooggeleerde.
En die LHC versneller met de Higgs erbij ingesloten en met de Bosonen in de magneetopwinding erbij dat gaat heel iets leuks worden voor de toekomstige technologie.En verders helemaal niks spannends.Het is allemaal maar voor technische toepassingen en medicijnen en andere wetenschapskennis.
Dat is dan wel weer de nare kant van de kennis van de wiskunde en de natuurkunde.
Dan heb jij ook wat aan je studeer fiets hangen he?Over dat het nooit bewezen is dat we niet dood zullen gaan.Ik heb het uitgerekend of er een kans bestaat dat we dood zullen gaan door die deeltjesversneller in theorie dan.
Kansberekenings toepassingen. -
@128
Het is pas bewezen wanneer je het onomstotelijk kunt vaststellen, namelijk wanneer je daadwerkelijk dood bent. Maar, ja wanneer je dat bent kun je het niet meer vaststellen (dat ligt wel in de notei van de dood besloten). Paradoxaal dus. -
@129
Daar heb je helemaal gelijk in.Dood is dood.En levend is levend.
Maar je kan wel degelijk door gewoon serieus te studeren er achter komen via een normale wiskundige kansberekening en via de kennis van de diverse natuurkundige theorieen die er zijn ook bekijken en zelf beoordelen of het een zeer schadelijk project voor de mensheid is of een geweldige stap voorwaarts.Kaartje trekken.
Ik gok voor de deeltjesversneller op groot succes.
Ik denk dat het een grote stap voorwaarts op de ontwikkelingen van de wetten van de natuurkunde en wiskunde.Maar er speel nog meer mee als alleen dat natuurlijk.
Want ik was even de massa van alles vergeten, en de massa die alles beheerst hier op aarde, en dat is de massa in geld.Poen.Sabbotage.En daarom is mijn verhaal dan zeker zo lekker paradoxaal dan.Per ongeluk en ontstaan door toeval.:) -
Het gaat weer lekker op nujij / wetenschap:
1: ‘Versneller gesaboteerd door tijdreizende deeltjes’
2: Niburu + Nieuw Bewust Nederland = Scientology Sekte?
www.niburu.nl
3: Maya's: 'Wereld vergaat in 2012 niet'
is de komkommertijd uitgebreid naar het najaar?? -
Als de deeltjes er voor zorgen dat ze niet gevonden worden... wat op zich al een vreemde zin is... dan zou dat betekenen dat deze deeltjes een bewustzijn hebben en ze dus kunnen relativeren en waarnemen. Ook zou dat betekeken dat de deeltjes kennis hebben van de structuur van het heelal en de gevolgen kunnen overzien indien we dit deeltje ontdekken. Zoiets kan je god noemen maar dat is niet de god die we 'kennen'. Je zou het misschien kunnen vergelijk met 'Q' uit Start Trek.
Dat geloof ik niet.
Wat ik wel geloof, verondersteld dat dit de reden is voor alle tegenspoed, is dat het universum op zo'n manier in elkaar zit dat wij dit deeltje niet zullen ontdekken als dat de schade zou toebrengen aan de integriteit van het universum.
Als we het deeltje ontdekken en er toepassingen voor kunnen maken zijn is er veel mogelijk. Ik denk echter dat we bij lange na nog niet zo ver zijn. In die zin zijn we nog niet eens beschaaft. -
Wat gebeurt er eigenlijk als het Higgs boson wel wordt gevonden?
Kunnen we dan massa gaan manipuleren? Even wat HIGGS compensators en de zwaarste pakketjes wegen niets meer. Antizwaartekracht uit scifi? Wij doen het met Higgs velden heren. Geen massa meer. Denk alleen al aan de toepassingen in de dikke-vrouwen industrie.
Maar hoe zit het nu met de waarneming van het Higgs deeltje. Als het wordt waargenomen stort toch de golffunctie in? (Of dissipeert de golf?) Of zitten de verwachtingen er naast, gaan ze zwarte materie deeltjes vinden en wormgaten en miniatuur zwarte gaten ....
Hoe dan ook. Ik kan niet wachten totdat dat malle magnetische tunneltje het doet! Matter over mind, experiment boven hypothese! -
Wel een leuk script voor een film...toch? :-)
-
@32
Nou uhh Domini aangezien ik er schijnbaar toch wel iets vanaf weet nog kennelijk,en misschien wel gelukkig maar daarom kan ik je dus met grote trots mededelen dat ik ergens zelf gezien en gelezen heb dat de opgeschreven geschiedenis dan zelfs in een heel klein colablikje zal passen.Zo ver kan het gaan met de quantumfysica en het Higgs deeltje.
Op de TU Delft tijdens mijn aanwezigeid daar heb ik dat allemaal geleerd wat de LHC deeltjes versneller dan allemaal kan doen op mini geheugen opslaggebied.
Dat heb ik allemaal geleerd van mijn lessen in natuurkunde en wiskunde.
Die opslag Technologie staat dan voor niets qua geheugen opslag,voor alles en het wel goed kunnen bewaren van de geschiedenis zoals hij was.Allemaal in het quantum mini zeg maar.Daar is de knal nou voor nodig.Anders verdwijnen we door gebrek aan aantrekkingskracht.Want het aardmagnetisch veld is heel zwak geworden.Daar is het voor.Eigenlijk als laatste redmiddeltje.
Quantum Transport
The Quantum Transport group studies and exploits novel quantum mechanical phenomena in nanometer-scale structures. Our current research focuses on superconducting rings, quantum dots, nanowires, carbon nanotubes, diamond, and graphene.
We employ in-house design and fabrication of (opto-) electronic devices and custom-made electronic and optical measurement techniques, from room temperature down to the milliKelvin regime.
We use these devices for controlling quantum behaviour at the level of single spins and single photons, with the potential for fundamental breakthroughs and possible application to quantum computing and novel optoelectronics devices.
Quantum Transport group.
The Quantum Transport group studies and exploits novel quantum mechanical phenomena in nanometer-scale structures.
Our current research focuses on superconducting rings, quantum dots, nanowires, carbon nanotubes, diamond, and graphene.
We employ in-house design and fabrication of (opto-) electronic devices and custom-made electronic and optical measurement techniques, from room temperature down to the milliKelvin regime.
We use these devices for controlling quantum behaviour at the level of single spins and single photons, with the potential for fundamental breakthroughs and possible application to quantum computing and novel optoelectronics devices.
Op deze site een voorbeeld van een formatie van nano electroden die elkaar wel kunnen raken.
http://www.tudelft.nl/live/pagina.jsp?id=1dd2e0... -
@130: Aperture science mantra: " I'm making a note here.... big success" ;-)
-
@136
Ja en ik schud het zo uit mijn wiskunde brein hoor.Met gemak allemaal.Dat doe die deen me niet na he?Hahaha:) -
@ 132
Ook zou dat betekeken dat de deeltjes kennis hebben van de structuur van het heelal en de gevolgen kunnen overzien indien we dit deeltje wel ontdekken. Zoiets kan je god noemen maar dat is niet de god die we 'kennen'. Je zou het misschien kunnen vergelijken met 'Q' uit Start Trek.
Of met een klein rood cola blikje dat in zeer veilige en gecontroleerde nanotechnologie omgeving is gemaakt.
Waar dan wel de gehele geschiedenis zal inpassen,al het oude werk en zo wie zo de handgeschreven boeken voor 2012 wel te verstaan.Voordat ze uit de bieb weggerot zijn van de bacterien.De oude boeken beschimmelen al reeds.
Om minimaal te kunnen voorkomen dat we allemaal met zijn allen zomaar ineens oplossen in het anti-niets.Bij gebrek aan geschiedenis kennis.
En door de aantrekkingskracht van lullig genoeg om nou toch nog weeeer te moeten vermelden helaas niet de NIBURU klanten,of andere aliens maar gewoon een planeet in het multi universum die raar doet in zijn eigen wiskundige baan.En dat stoort mij wel eens zo af en toe op mijn wiskundige illegale frequentie.
Maar ons gehele bestaan hangt er zo gezegd wel helemaal van af van dit grapje,
en het is nu voor eeuwig altijd wel ergens op geschreven en ook nog binair van af dimensie 4.Het voortbestaan.
Het hangt er gewoon heel sterk om.Het hangt daarom zelfs.Het is de oplossing van het paradox Higgs deeltjes probleem zo geschreven.
Poolomkering,majakalenders,watersnoodrampen,smeltende polen,epidemie ziektes,oorlog,geldproblemen,voedselgebreken,genmanipulatie, en ga zo maar door.Waar is het leuke nieuws gebleven?
Tot het einde van de magneetkrachten van de aarde eindelijk wel opgebruikt zijn,maar niet door de LHC deeltjes versneller ,maar gewoon door de mensheid zelf verwoest, en de gehele geschiedenis zal dan mooi wel zal gaan verdwijnen, vanuit de toekomst die ik in het zicht heb gehad in een fluxcondensatie in april 2008. -
@ 127
Als je goed keek, was ik nogal niet al te serieus ;) -
@139
Ja en ik zit er zelf ook maar een eind op los te fantaseren hoor.:)
Leuk toch?Of zal ik nog iets anders bedenken om die deeltjes versneller aan de run te kunnen krijgen om nog ergens naar uit te kunnen kijken.Als leuk nieuws.
All for Geneve een leuke geld actie gaan voeren misschien?Geld inzamelen voor het voortbestaan van de mensheid.Alle magnete inleveren ergens i.p.v. de batterijen?
Is dat nou niet leuk?In plaats van het geld in je eigen ESSEY zak te willen steken als Deen.Nou dus niet he?.Dan gaat denenmarken het mooi vanaf vandaag wel afleggen tegen de wiskunde kennis uit GOOD OLD HOLLAND.The place to learn and educate yourself to something.Het land van vrije meningsuiting. -
@139
Dat komt binnen de beste families voor. -
@139
Ja want zo leuk is het helemaal niet om continue die hele planeet Niburu in een multiversum op je hoofd voelen hoor.Dat is best zwaar.
En dan lult die Anton Teuben over wat was dat ook alweer een of andere Alien.
Nou dus niet.Ik zit met Niburu in een multiversum paradox al sinds april 2008.
Dan heb je wat wiskundige onzin aan informatie ten minste waar je ook nog wat aan hebt in de bewijsbaarheid van het gehele verhaal van de geschiedenis en de gescheidenis.Want die Higgs en dat XYZ dat dan probeert te ontwijken, daarvan lig ik nu dus echt serieus in een deuk van het lachen:)
Want wiskunde,dat is het nou mooiste vak wat er is,naast de kennis van de natuurkunde.Want zonder genoeg natuurkunde kennis kom je namelijk nooit zelf in een multiversum terecht zonder de deeltjesversneller. -
@142
En dat zou dan technisch en wiskundig gezien betekenen dat ik maar een eind in de ruimte zit te typen nu.Daarom pak ik nu een Niburiaan erbij aan de ouwehoerprietpraat.:0level.
Maar dat komt omdat er bij mij nu ineens dus wel een correct antwoordt uit kan komen nadat die vuile Niburianen mijn hersens eventjes vorig jaar April kaduuk gemaakt hebben zodat ik alleen nog maar de wiskunde en natuurkunde kant kan gebruiken.Terwijl ik rete creatief was altijd.Met schilderen enzo.Maar geen aliens.
Maar ja zodra het gevreesde Schuman ELF resonansie field gezakt is zijn ze weer opgerot hoor al die luitjes vandaar.Ben ik ook eindelijk eens van die rotburen Niburu herrie ook weer af.De wanden zijn vrij dunnetjes in de bloedvaten.
En zo werkt nou een natuurkundig spontaan onstaan bosonen multiversum met geheel Niburu die .S.O.S.seinen.Tja wat moet je nou ermee he?Dat is morse.Niemand kent dat nog morse code.Vergeten in de geschiedenis zeker.:)
En ik ga die hele illegale Niburu klanten handel van Anton Teuben echt niet overnemen hoor.Dat zoekt hij zelf maar uit eventueel met medicatie en een psychiater want dat was de bedoeling bij mij nou net weer niet had ik begrepen.
Ik ben er gelukkig net vanaf.Nou ik heb nog wel een paar wiskundige en natuurkundige appeltjes te schillen met die mulitversum niburu planeet klanten hoor. -
@143
Ps ook de gehele grenswetenschappelijke afdeling van nu jij mag deze gratis normale publicatie overnemen.Voor het magnetische Higgs particle of andere leuke conneties op versnellers gebied.Dat de theorie moge klappen in plaats van de vulkaan.
Gratis.Om eventueel een normaal linkje te kunnen leggen naar eventuele in de rondte zwevende magneten in een soort deeltjes versneller.Die echt serieus dringend nodig zijn kennelijk ergens voor.Goud hebben ze zat daar op die rotplaneet Niburu, in plaats van dat zeer stinkende coloidiaal zilver, want daarvan verdwijn je meteen als multiversiaan.Op de foto dan.
Maar ja ik kan er helaas zelf nog niet bij he?Blinken doet dat goud daar,hele bergen zie ik daar soms liggen.Daar zou een duitse alchemist vroeger nou nog heel erg stinkend jaloers op geweest zijn.Phoe.Want dat is moeilijk om zelf te maken.Goud. -
Einstein: “this separation between past, present and future is only an illusion”
-
@145
Minus een illusion wat betreft het tijdreizen en de paradoxen.Zie mijn eigen geschreven reisverslag.Lach er om of neem het serieus.Maar doe er iets mee.
Want die gehele separation between the past van Einstein,dat is nou de gehele terug in de tijdreizende Higgs sabbotage geweest.En daar is moed voor nodig om dat te kunnen doen.Ik heb de dans gedanst op een zilveren tapijt.
En de sabbotage tijd reizende Higgs deeltjes kwamen af van die Dhr Nielssen man uit Denemarken.Van het Bohrinstituut.Die is de wiskunde cijferweg kwijtgeraakt.
Dr.Paddo geleerde versus Dr Nielssen,is allemaal in the present aanwezig daar in Denemarken en Japan want daar zit de tijdreizende Higgs sabbotage.
Want in april 2008 zag ik dit zelfde deeltje Higgs al als een geheel handgeschreven essay tevoorschijn komen vliegen in een compeet essay e-mail bericht in 2009 en nu ineens weer in een internetkranten bericht in 2009.Oktober.Ik heb het over april 2008 dat ik hezelfde zag gebeuren.Op papier.
En ik zag het geschreven essay van die Dr Nielssen wel als de echte Higgs deeltjesversneller vorig jaar in een tijdrijzende Higgs als Niburiaan en toen zag ik dat zelfde Higgs essay ook al in het verleden in 2008.En ik heb het zelfs allemaal opgeschreven ergens in wiskunde en natuurkunde.Ik hoef het alleen maar even uit te werken met een toetsenbord van Bill Gates.
Maar die tijd van de LHC deeltjesversneller en die sabbotage en het maar blijven ontwijken van de Higgs is bij mij zelf nu wel mooi allang voorbij de XYZ,Algebra in begrijpelijke formules geweest in de toekomstige berekeningen.
Ik ben allang weer geland in de tijd en veilig weer thuis in het heden.
Plus....het Eindpunt en het Beginpunt voor mezelf,als niburu multiversiaan heb ik zojuist even nog wel al als de eerste normale nuburu tijdreiziger op het juiste jaartal kunnen inschatten, voor de veilige tijdreis en de terug landing.
Op 20 oktober 2009 is eindelijk geland het gehele Niburu parallel multiversum.in een smekende S.O.S.kreet.....Om magneten en koeling voordat de etna te heet zal worden en een tsunamie italie even van de landkaart afveegt.Want ook dat zag ik in een ruimtefoto. -
Wat verdere gevolgen zijn van de LHC, kan moeilijk gezegd worden. Alleen dat het de voltooiing van het standaardmodel grote mogelijkheden biedt en ook tot verdere (nu nog onverwachte) ontdekkingen, met name met betrekking tot de werking van de zwaartekracht en het bestaan van mogelijke onzichtbare dimensies. Misschien kunnen er zelfs minuscule zwarte gaten mee gemaakt worden, die volgens de theorie van Stephen Hawking onmiddellijk weer zouden verdampen. Dan zouden verschillende andere kosmologische theorieën, zoals diverse varianten van de snaartheorie, getest kunnen worden.
-
De laatste Controverse van vandaag want ik ga nu jij nieuws surfen zometeen i.p.v.nadenken over die LHC Deeltjesversneller en die paralelle Niburu klanten.
Een lichte controverse deed zich voor toen beweerd werd dat het - in theorie - mogelijk is dat de enorme energieën van de LHC subatomaire zwarte gaten, en ook wel "vreemde materie" zou kunnen scheppen, die theoretisch grote schade zouden kunnen aanrichten.
De risico's van deze niet eerder gedane experimenten zijn echter door meerdere partijen onderzocht, waaronder door een groep van onafhankelijke parelel universale niburu wetenschappers en allemaal in een onderzoek in opdracht van CERN zelf.
Men heeft geconcludeerd vandaag dat de kans op feitelijke incidenten van dit soort als verwaarloosbaar beschouwd kan worden en dat de botsingen van de deeltjes geen aannemelijk gevaar opleveren.
Elk doemscenario in de LHC is uitgesloten omdat de natuurkundige voorwaarden en gebeurtenissen die in de LHC worden geschapen ook op natuurlijke wijze voorkomen in het universum, en dan meestal met astronomisch grote energie onbereikbaar voor elk menselijk instrument, zonder gevaarlijke gevolgen.
Zo heeft de kosmische straling, die meestal een grotere energie heeft dan met de LHC kan worden opgewekt, die dagelijks de buitenste lagen van de atmosfeer treft in het hele bestaan van de aarde nog niet tot een ramp geleid.
En dat kan ik nou niet van vulkanen,tsunami's en andere watersnoodrampen zeggen. -
Is eigenlijk al bekend wanneer Geneve op de knop drukt?
Of wordt deze nog gesaboteerd door tijdreizende deeltjes? -
Heb het al, volgens NY-Times in december..
-
@150
Nou volgens mijn eigen calculaties is het na de kerst pas natuurkunde feest daar in Geneve.En nadat die Dr Nielssen zijn essay heeft aangepast in natuurkunde en wiskunde.
Na de kerst gaat dan het geschiedenis geheugen cola blikje wel geboren worden hoor.En ik voorspelde een jaar geleden nog geen geboorte met Kerst.Maar daarna pas.In mijn verwarde berichtgeving als de verwarde crealutionist.Yah right.Compleet Science fiction waardig.
Wist ik veel dat het jaartal 2010 moest wezen.En dat kwam omdat ik afgeleid werd door die doemscenario's van 2012. -
@150
Ja en dan heb ik poddome nog geluk gehad dat die vuile rot Niburiaanse illegale wetenschappers bij toeval mijn 10 chakra gesloopt hebben he?Dan kom je wel ergens met de zwaartekracht theorie hoor.Tot een normaal essay.
Want dat is een soort zelfvernietegende bom in het hoofd als binair achterdeurtje gelijkwaardig een atoombom in formule, maar dan wel alleen maar voor de wolfsprijs waardig voor bepaalde gelovigen in een maffe religie.Doe mij maar CERN.Zwitzerland is zo lekker neutraal he?Altijd al geweest. -
Zijn er geen deeltjes die vooruit in de tijd gaan?
-
@153
Ja helaas wel want de wiskundige wolfsprijs,die ik wilde gaan winnen ooit die is al vergeven aan een andere mannelijke wiskunidge.Dus dat leuke idee valt nu alleen nog weer natuurkundig met het aantonen van het Higgs deeltje nog te bewijzen misschien.Een higgs deeltje zoals ik wat gewoon ver haar tijd vooruit was altijd al.
En kennelijk ook nog voor iets nuttigs.
http://www.wolffund.org.il/cat.asp?id=23&cat_ti... -
@153
Als een soort van oer lelijke dochter van Maryllin Monroe en Albert Einstein met een rond ziekenfondsbrilletje op reis ik gezellig al mijn hele leven door de materie van de geschiedenis tijd als bewaakster van.
Zulke Higgs deeltjes zullen dan de sabotage ideeen wel geweest zijn van Einstein want van Bil zijn nou ze echt wel geweest hoor die 2 luitjes van Niburu/Aarde want ik was erbij helaas pindakaas.In ben zelfs net nog eventjes terug gereist om het even te mogen beleven weer allemaal.Voor de herinnering van de geschiedenislesjes.
Nou en dat is niet zo leuk voor een klein wiskunde en natuurkunde dametje om dat te moeten aanschouwen vanuit de ruimte hoor.Phoe.Genant joh;) -
@153
Een Citaat Einstein van heel eventjes geleden.
"Waar ik bang voor ben is dat wij kinderen krijgen met uw hersens en mijn lichaam."
En de angst van Einstein is uitgekomen,dat helaas wel. -
@152 "Doe mij maar CERN.Zwitzerland is zo lekker neutraal he?Altijd al geweest. " maar ook wel fout zoals we weten, uiteindelijk gaan ze ook voor de poen. Is dat niet de ware bedreiging van de uitkomst van dit projekt?
Nahja aan de kennis komt uiteindelijk iedereen, ik vind het een goed stap want we bleven een beetje hangen in evolutie. -
NOMINATING PERSONS/INSTITUTIONS
Proposals of candidates for the prizes are accepted for consideration only if submitted by the following: the president of a national academy of sciences and humanities; the rector of a university or other institution of higher learning; the director of a research institute; the dean of a faculty, or head of department in one of the prize fields; the director of a scientific or artistic organization or association; the head of a music conservatory; the head of an art museum - in the field of painting or sculpture; the recipient of a Wolf Prize - only in his or her field; and other scientists or artists, invited by the Foundation to submit candidates.
Kom ik aan met mijn niveau vanaf Niburu in een parallel universum in de stringtheorie.Welke leerkracht zou dat geloven?
Nou hoe klinkt een multiversum storyteller gemaakt van de hersenen van albert einstein en met het lichaam van marrilyn monroe?Als de enige tijdreiziger van Niburu.Voor de schik.
Vanuit een parallel universeel stingetje in natuurkunige theorie vanaf niburu alles wetenschappelijk opnieuw aan geleerd.Binnen een jaar tijd.Tijd.Ruimte.
Want ja aards is aards he?En ik ben zelf nou eenmaal gewoon gek op de wetenschap en de vele te winnen wolfsprijzen.
Kan ik het helpen allemaal?Dus als iemand nog een leuke natuurkunde prijs zoekt.Het idee is helemaal gratis.Voor CERN.In 2010.Alles gebeurd pas na de Kerst en dan is er Natuurkunde feest met champagne.Gepatenteerd by Vrouwtje Bol op Hol.Uiteraard. -
@158
Want ja ook dit gedeelte getypte tekst verdwijnt strakjes allemaal met gemak in dat nano techisch heel strak uitziende cola gesciedenis blikje hoor.Dat kunnen ze nou bij Cern.En het scheelt een hoop opslag in de echte ruimte.
Makkie om te maken zo'n ding.En het scheelt echt zoveel ruimte in het heelal en al die planeet electronische storingen die juist weer voor die kosmische stralingen zorgen.
Gewoon een geweldige oplossing.Maar ja wel in Cern Zwitserland.In theorie dan.
Komt er in ene gestudeerde mafkees uit Denenmarken voorbijflitsen ineens in het nieuws met een hele andere natuurkundige theorie als wat ik het afgelopen jaar gelezen heb hoor.Maar ja ik ben ook maar een vrouwtje he?Met een stelletje hersens waar je akelig van zou worden.Als je ze zou hebben. -
Het eerste advies voor bezorgde
Niburu/Aarde klanten die eventueel op dit moment nou wel in psychische oktober nood zitten want ik heb daar helaas geen last van.
Niburu klant en journalist die Anton Teuben heet die liegt.Die wordt bedrogen door Medusa namelijk.Serieus waar.
Daarvoor voor de onkundige medische en psychische hulpvraag afdeling heb ik het volgende advies ontvangen in de Niburu Morse Code annex nederlandse type taal,de engelse taal,de wiskunde en de algehele kant van de natuurkunde in theorieen.Dan kan je zelf in het multiversum aan de zweefkees gaan zitten als wetenschapper.
En tot die tijd,ja helaas zit ik hier een eind in de ruimte te typen.
Tot het er wel uit is allemaal.In wis en natuurkunige grote volwassen mannen theorie dan. -
@157
Nou ook daar is dus dat cola blikje heel nanotechisch voor ontworpen hoor.
Want de gehele dino colletie aan botten kan dan wel bewaard blijven bij de pool omklapping.Anders gaat dat materiaal voor eeuwig en eeuwig verloren in de toekomst he?Niet voor geld maar voor de historie bewaring.
Want ja wat straling komt er wel helaas op aarde.Van die rot zon komt het af en daar hebben ze op Niburu nou toch ook al behoorlijk last van.Wij op aarde krijgen kanker en hun op Niburu district groningen worden schitzofreen met zijn allen tegelijk.
Vandaar dit moeilijke taal project in CERN en een geschiedenis achterdeurtje wat binair in de pre computer geschiedenis geschreven is,door een wezen zodat het er altijd al achtestevoren in spraaktaal uit komt.
Todat die hari kirie Japanner en die paddo Deen hun publicaties in Obama Amerika lieten zien en liep ik weer liniair met de tekst ineens.
Tja wat moet je dan als opper Niburiaan die parallel in dezelfde universum hoge nood zit he?S.O.S seinen betekend voor mij nog altijd safe our souls.Morse code.En het maakt mij niet uit waar vandaan het nou komt. -
@157
Is dat niet de ware bedreiging van de uitkomst van dit projekt? -
vrouwtje wat kan jij seksy praten zeg
-
@163
Nou ik dacht toch serieus een nano technisch vrij strak ontworpen cola blikje qua geheugen te beschrijven voor iedereen.Voor de pc geheugen opslag,ruimte, ect,ect.De nano technologie Toepassingen en ideetjes daarvan zijn heerlijk oneindig op dit higgs gebied.:) -
@163
Plus dat het wat opruimt aan ouwe letter troep he?Wat toch oud is en waardeloos aangezien de economie ook niet meer al te best is.
En Nederland dokt mooi mee aan CERN.Ook dat nog.Mogen wij dan als nieuwslezer daar geen leuke berichten van lezen onder de categorie wetenschap?
Of bepaald die harie kirie Japanner,en die Paddo Deen en Goddelijk Obama dat?
Dus niet wat wij hebben in vrije menings uitings taal te HOLLAND de sectie schizofrenen ufo waarnemers van Niburu.
Al de gehele zomer zie ik die hier rondhangen, en die rot kerk nu ook weer,die poenjuppen die zich Schientologie noemt ,en die dus psychiesch zieke mensen moedwillig nog zieker laat worden.
Want schizofreen is schizofreen.Dat zit in je DNA.En niet in het mijne gelukkig.
En die DNA mensen hebben wel medicatie nodig.Van CERN.Dat wel.Toekomstmuziek.....:) -
@163
CERN het nano technische geschiedenis cola geheugen blikje in mini higgs gemaakt en ook nog onder strenge controle,gemaakt in een laboratorium in Geneve te Zwitserland, is in feite de hele geschiedenis ATLAS opslagplaats van de AARDE van voor den beginne.Zo zou je het ook nog wel kunnen omschrijven in het voor portaal van de onzinnige nonsens. -
Dan heb ik ook nog leuk anti sabbotage nieuws gevonden vandaag van het niburu bulletin van CERN zelf van 8 oktober jongstleden onvangen via email.
En ik kan dan nu wel eventjes alvast gaan vermelden dat de LHC ondertussen mooi wel koud genoeg is geworden, om lekker wel aan de zwierezwaai te gaan zonder een paar maffe natuurkunde wetenschappers.Het gaat mooi wel lukken met CERN.
http://cdsweb.cern.ch/journal/article?issue=43/... -
@167 misschien toch nog voor kerst dus...
p.s. ik vind niburu nou niet echt passen in dit onderwerp, het een is realiteit en het ander fiction. Zelden dat ik realiteit spannender vind dan fiction, maar nu.. -
@135 Dat geloof ik zeker vrouwtje Bol en ik twijfel niet aan uw verstand van zaken. Zelfs niet na de onthulling van Delft.
Maar de hypothese die de twee heren willen testen dat het LHC steeds stuk gaat juist omdat er deeltjes in de tijd terugreizen en daarmee werkelijkheden onmogelijk maken deed bij mij een neuron verspringen die maar net de overkant haalde zal ik maar zeggen.
Als dat klopt dan krijgen we een heel ander beeld van ..... Nou ja van alles. -
Laat ik het zo zeggen..
Men durft te denken!
De wetenschap is ook meer en meer een religie aan het worden met de ene aanname na de andere ( Darwin etc.).. waar dan de 'waarheid' op gestoeld wordt.
Heerlijk als er dan twee gewoon durven te beweren dat het allemaal anders in elkaar zit.. -
@170
Maak daar maar drie mensen van die eindelijk na jaren studie wel iets anders kunnen beweren,als sabboterende higgs voor de redding van iedereen, omdat ik er toevallig vorig jaar intens langdurig voor bij gestudeerd heb op zeer hoog niveau.
Om wel iets anders te kunnen beweren in snaar string theorie dan.
Wel op normaal gebied in de quantumfysika blijvend zonder naast mijn schoenen te kunnen gaan lopen want ik ben gebonden aan een spreken typ apparaat als de studiebol.Of studie bom. -
tijdreizen zal nooit mogelijk zijn...
zoals S hawking als eens zei... we zouden anders al overspoelt zijn door tijdtoeristen,,,,,,
misschien komt dat wel omdat de maya's gelijk krijgen en we 21 dec 2012 ons zelf een zwart gat inpleuren dankzij die mooie deeltjesversneller hehehehe
Stijgers in Wetenschap
Wetenschappers: Actie tegen CO2-uitstoot...
Zestien vooraanstaande wetenschappers zegt...
1 dag 6 uur geleden door nuvanmij
Ook Venus heeft een ozonlaag
De Europese ruimtesonde Venus Express heeft...
1 dag 12 uur geleden door leah
Darwin heeft nog steeds gelijk , en heeft...
In het bijgaande artikel wordt wederom weer...
1 dag 14 uur geleden door Deus Ex
Gratis af te halen: Doortje de Vinvis
De Rijksuniversiteit Groningen (RUG) zit...
2 dagen geleden door Tjeempi de...
Russen bereiken het Vostokmeer
Nu is het dan officieel zover: de Russen...
2 dagen geleden door ClaimTheFuture
Best gewaardeerd
We zijn alleen in het universum
Intelligente aliens hebben volgens een...
2 dagen geleden door Mama José
Poolkanteling nu bezig!
Als oude indianen iets zeggen, dan is dat...
4 dagen geleden door Will Ferdy
Walvissen spelen met dolfijnen
Wetenschappers hebben het voor het eerst...
6 dagen geleden door justfoundit
Engeland voert dit jaar medicijnen met...
Stapje voor stapje wordt onze samenleving...
2 dagen geleden door jacob's ladder
Bewijs voor grote katten in Engeland. Nu...
De geruchten deden al jarenlang de rondte....
5 dagen geleden door shakey



