niet geschikt voor gevoelige kijkers bevat schokkende beelden.
Sorteer op:
-
ze hadden hetzelfde bij haar moeten doen toen haar moeder haar uitscheet.
-
nee dan was ze er te goed vanaf gekomen. laat haar nu lijden voor wat ze gedaan heeft.
-
Hopelijk wordt ze herkent en aangehouden. Wat een gewetenloos secreet is dat zeg.
-
Terwijl er elders honger is, niet te geloven.
-
Post dit filmpje op 2chan of zo dan is binnen een paar uur gevonden.
-
What goes around, comes around.
Onmensen, zoals deze 2, komen vanzelf aan de beurt. -
Dit kan je haast niet met droge ogen bekijken. Te gruwelijk voor woorden hoe kan een mens zoiets doen. Heel snel vinden die twee en lang opsluiten.
-
Onbegrijpelijk !!!
deze griet zal dat vermoedelijk in opdracht van haar ouders doen.
Hopelijk wordt dit monster snel herkend. -
iemand een idee wie dit is?
-
Als ik haar tegenkom beloof ik jullie dat jullie haar nooit meer zien!!!
-
Hoe schokkend het verhaal ook is, ik geloof niet dat het de bedoeling is dat dit soort dingen hier geplaatst worden........
-
Dat mens moet gewoon zo snel mogelijk van de planeet afgeschopt worden
-
facebook account is inmiddels opgeheven
http://www.facebook.com/profile.php?id=1063353133 -
#12
Zie... misschien dat dit soort dingen mensen eens dubbel laat nadenken wat ze aan informatie van zichzelf op het internet zetten ;) -
@16, schijnt dat ze al in persoon is aangetroffen. ja mensen denken dat internet een speelplaats is, maar o zo gevaarlijk. hoewel dit gedrocht het ergste verdient....
-
Ik vraag me af hoeveel van de verontwaardigde reakties hier dagelijks een lapje vlees eet en daarmee eigenlijk hetzelfde doet?
-
Het zal waarschijnlijk niet in Nederland zijn, gezien de stroming van het water en het landschap.
-
goede oplossing moesten ze ook met overtollige mensen doen
-
Ik weet niet welke taal ze precies spreekt, maar het klinkt niet Nederlands. Tevens is de omgeving ook niet Nederlands. Hier zal je dus ook niet te hoeven zoeken.
Als dit uit een Oostblokland komt, dan heb ik er zelfs nog begrip voor ook. Sterker nog, dan handelt ze zeer waarschijnlijk in het belang van de dieren....
Een straathond heeft in die gebieden namelijk ook geen leven. En zal zijn hele leven ziek en hongerig doorbrengen. -
@19 en 21; het is bugojno-bosnie
-
@20
Ja met 60 plussers bij voorbeeld. Die zijn voor de huidige jongere generaties toch niet interessant en te duur. Mijn generatie is immers het "vergrijzingsprobleem" -
sommige bronnen melden annabell arapovic maar andere ontkennen dit weer. facebook account inmiddels opgeheven
-
volgens youtube bronnen zouden het deze twee moeten zijn.
"Ivo Skica Volarevic and his sister who was enjoying herself is Marija Lpp Volarevic". -
Nederland moet om haar uitlevering vragen om ze te berechten bij het internationale strafhof in den haag.
-
#21, en daarom moeten die hondjes maar gemarteld worden??
-
Geen respect voor het leven.
Zwaar straffen.
Dit soort gedrag mag nooit getolereerd worden. -
Dit is te gek voor woorden, wordt er misselijk van als ik het zie, deze trut (inderdaad) verdient wel iets meer dan een schop onder de kont...
-
Pianosnaren en lantaarnpalen zijn het enigste wat je voor dit soort smeerlappen nodig hebt. Ik hoop dat ze krijgt wat ze zou moeten krijgen.
-
bij dit filmpje moet ik toch wel huilen
wat een sadiste
waar was dit
kan iemand me dat vertellen -
@ 27
Ook al ben ik het er mee eens dat zij flink gestraft moet worden is het niet mogelijk om haar voor het internationale strafhof te dagen. -
@32, kijk maar op de links bij 12, 13 en de plaats is Bugojno in Bosnie.
-
laten we lekker overdrijven met ze allen en net doen of we zelf nooit iets heel ergs hebben gedaan.
kunnen we ons daarna lekker beter over onszelf gaan voelen. YES! -
@21
Inderdaad, plus.
In Nederland maakt men zich tegenwoordig drukker om dieren dan om mensen.
Ik keur dit niet goed, maar onze opa's en oma's deden precies hetzelfde met ongewenste dierenkroost.
Alleen in het westen lopen dieren met jasjes en worden ze gepersonifieerd met de mens.. -
"mogen ze 30 jaar opsluiten in de kelders van dutroux"
jij bent ook geen knip voor je neus waard, belachelijke TS -
Kan normaal vrij goed tegen beelden die anderen als schokkend ervaren, maar hier wordt ik echt misselijk van. Echt te ziek voor woorden dit.
-
Het lijkt erop dat dit Hongaarse praktijken zijn. Lijkt me dat er daar maar aktie ondernomen moet worden.
-
@40 inderdaad, ze hadden dit nooit mogen filmen!
maar even serieus, wat had ze anders met de hondjes moeten doen? aan krokodillen voeren ofzo? -
@40
Geen Hongaarse maar Bosnische praktijken. -
Hier worden ook dagelijks huisdieren afgemaakt omdat men er geen weg mee weet.
Kunt er hooguit over discussieren wat een humane methode is. -
Dit is in Bosnië-Herzegowina, de VN moest ze zo nodig helpen en zie wat er van is gekomen, hahaha.
-
@43
Klopt wel maar waar de discussie ook over zou moeten gaan is dat er toch nog veel mensen rondlopen die totaal gevoelloos zijn,geen inlevingsvermogen hebben en voor wie sadisme een soort genotsmiddel is. -
lijkt me dat iedereen hier die hier zo fel op reageert en vlees eet maar eens een dagje in een varkensstal, legbatterij of koeienstal moet gaan staan, krijg je ook tranen van in je ogen. En als het een nestje wilde ratten is, hoor je volgens mij ook niemand, maarja ongedierte he?
Als het maar een hoog aaibaarheidsgehalte heeft, is het allemaal ineens misdadig... -
@ 41 ben jij echt zo seniel dat je geen humanere manier kan bedenken om van die hondjes af te komen?????
-
Oplossing 1: Aan mijn neefjes slang of rat geven? Oplossing 2: bbq? Oplossing 3: aan een zwerver geven zodat die ze kan verkopen? Oplossing 4: ze eten geven en een fatsoenlijk huis?
-
Dit wordt na het stierenvechten een nieuwe controversiële volkssport! Die drie laatste worpen waren onderhands ipv bovenhands, daar win je natuurlijk nooit een medaille mee. Het moet allemaal nog een beetje worden doorontwikkeld, blijkbaar...
-
Wat een hoogontwikkelde beschaving hebben wij mensen toch!
Echt misselijkmakend, niet alleen dat ze zoiets doen, maar 't dan nog trots filmen en op youtube zetten ook. Die diertjes piepten van angst. Ik word hier echt onpasselijk van! -
Ik denk dat niemand echt goed gekeken heeft, dit waren ZEEHONDEN!!! En @36, ja , jouw grootouders zullen dat best wel gedaan hebben, maar jij niet hé??
-
rotpuppies krijgen zwemles
-
Roteb!
-
@1, @2, @10, @14, @30, @31
En de "dierenvriendjes" lynchmob van nujij roert zich als vanouds ... -
@53
Hee rotmuis :-). Hoestie? -
@54 keur jij dit goed dan?
-
@56
Ik keur eigenrichting en wrede lijfstraffen tegen vermeende "dierenbeulen" ten stelligste af. Jij niet dan? -
@Eb
Ja goed hoor. Met jou ook naar ik aanneem? -
Gooi die meid van de Scheveningse Pier en dan maar hopen dat ze niet kan zwemmen !
-
Uiteraard ben ik met je eens, maar ik vind een misselijke zieke streek als dit niet echt menswaardig, en ik geloof dat de maatschappij hier duidelijk zijn afkeur aangeeft.
-
@52
Hééé daar is zuurpruim ook weer al een baan gevonden? -
@60
is het ook een misselijke streek als het een ziek nestje niet levensvatbare honden betreft?
Iedereen is zo vol verontwaardiging, maar als je heel goed kijkt, zie je maar 1 hondje spartelen. De rest hangt er levenloos en slap bij en de laatste drie hoor je ook niet piepen. Het lijkt mij als ik zo kijk niet bepaald om een blakend gezond nestje gaan. -
@60
Toch pleit je in @30 voor lijfstraffen.
@59
En nog 'zo'n menslievend "dierenvriendje".
@58
Ja hoor, prima!
@61
Hoezo weer? -
mischien moet eb ook eventjes een stukje gaan zwemmen !!
-
@64
Ik kan goed zwemmen hoor, geen probleem. -
... OMG... Dit vind ik echt te ver gaan. Is dit 100% zeker echt? Hmm zou ik toch niet verwachten van iemand die duidelijk zo jong is, en niet eens een jongen (die toch meer de naam hebben gemeen of dom te gedragen op die leeftijd). Nou, ik kan niet anders zeggen dan dat ze de betreffende dame moeten laten berechten volgens de methodes in Saudi; dus bij voorkeur de handjes eraf, leert ze haar lesje misschien ook eens. Lijkt me overigens dat deze dame alle schijn heeft van een zeer jonge psychopaat, die beginnen namelijk altijd op een dergelijke manier :( heel triest wat mij betreft.
-
@4 Jij bent net zo achterlijk als dat sekreet in het filmpje met je laag niveau reactie terwijl er elders honger is........
Voor dat stuk vreten hoop ik dat ze mij niet tegenkomt ,want ik doe precies hetzelfde bij haar en dan hopen dat ze kan zwemmen, want een gewone rivier zal het niet zijn -
@66 @67
En nog twee leden voor de lynchmob ... -
Het is een lief meisje dat het biologisch afval buitenzet ...
-
Wat een mooi meisje.
-
Vanaaf ff bidden of haar groots onheil mag overkomen ;)
-
@21, wat denk je nou zelf? Ik stond werkelijk met m'n bek vol tanden toen ik jou reaktie las. Als je dan toch zonodig van die beestjes af moet dan zijn er nog wel legio mogelijkheden te bedenken om deze schepsels tot een menswaardig einde te brengen, maar toch niet op deze manier? Misschien veilig geweest om het moederdier van te voren te steriliseren? Dat komt zeker niet bij je op? Nee eerst deze beestjes geboren laten worden en dan een verdrinkingsdood laten sterven, hier geniet een dierenbeul zoals jij natuurlijk van. Uw reactie moet eigenlijk verwijdert worden, zo'n uitspraak is te banaal voor woorden.
-
@70
Kijk harmen weer het tenminste te waarderen. ZE is lief en ze is mooi ... -
@71
Kijk dat is nou een onschadelijke reactie. -
@48 OPLOSSING 4!!!!!!!!!!!!!!!!! een goed tehuis met veel liefde warmte aandacht voer dierenarts een hondenmand om lekker in te slapen speelgoed etc alle goede dingen voor de diertjes
-
"Het lijkt erop dat dit Hongaarse praktijken zijn. Lijkt me dat er daar maar aktie ondernomen moet worden."
Eerst die hondjes in de rivier gooien en vanavond met mijn vriend naar een mongolengevecht. Hoezo, niets te doen? -
Eb Jij bent een zwaar gestoord persoon! ga naar een psychiater en laat je nakijken alhoewel ik betwijfel of je nog na te kijken bent ,misschien is een andere oplossing beter voor je
-
@77
Wat voor oplossing mysterieuze dame? -
@64 ja en dan graag verzuipen ,want die Eb is niet goed snik
-
@78 Bedenk dat zelf maar zieke geest!
-
Had ze dan naar de Chinees gebracht, meid.
-
@79
Nou nou mysterieuze dame, jij bent helemaal niet zo lief. Dat mooie meisje uit het filmpje is véééél liever hoor :-P. -
@75
de volgende keer dat zoiets dreigt te gebeuren zal er eerst contact met jou opgenomen worden, goed? Dan mag jij ze allemaal in huis nemen, en niet zeuren als je een kapitaal kwijt bent aan half dode hondjes dan, immers alle goede dingen voor diertjes toch? -
@80
Je probeert wat te zeggen, maar je durft niet. Dus hul je je maar in stilzwijgen? Wat mysterieus! :-) -
de mens is het grootste beest op deze aardbol (er zijn uitzonderingen)
-
Ik vind mensen die honden jasjes aandoen, dan deze plattelandsoplossing voor een overschot aan dieren. D'r Lei Loëze oeët Zumpelveld verzoop ook jonge katjes. Niet goed te praten natuurlijk, maar laten we niet doen, alsof barbarij ons vreemd is.
-
nou degene die deze filmpjes plaats wil ook alleen maar aandacht ...
ze hadden best de hondjes bij mogen brengen hoor .......... -
Onze overtollige poesjes gingen vroeger ook naar wateringen ?
Tsja de ruige jaren 60 ...
En konijnen waren eten .. -
@87 O moet zijn bij mij mogen brengen ...........hmm toch vreemd heel woord weer weg
-
"Onze overtollige poesjes gingen vroeger ook naar wateringen?"
Of een passerende boer vroeg: "Moet ik ze voor je verzuipen?" Totdat de kinderen op school van de juf hadden geleerd, dat poesjes lief waren, ging dat zo. Aangezien in dat soort landen de accenten in het onderwijs wat anders liggen, kun je dat meiske er niet op veroordelen. -
Eb kun jij je niet een tijdje gaan bevredigen met een opblaaspop al betwijfel ik dat die pop heel blijft
En nee ik ben lief op de juiste momenten en voor barbaarse eikels ben ik inderdaad niet zo lief,
Jij vindt het natuurlijk de normaalste zaak van de wereld dat zo,n kutwijf hondjes in een rivier gooit, ik dus niet en andere dierenmishandelingen ook niet ,van dieren blijf je met je tengels af! -
@84 Ja ik ben mysterieus aangezien ik mijn goede naam niet wil schaden , en zwijgen is nog beter dan je mond open te trekken, maar bij dit soort gestoorde praktijken trek ik die wel open!
-
"Jij vindt het natuurlijk de normaalste zaak van de wereld dat zo,n kutwijf hondjes in een rivier gooit,"
Je bent met een Nederlandse stadsbril de rest van de wereld aan het beoordelen. In het oude Griekenland was het normaal, dat ongelukkige kinderen van de rotsen werden gegooid. Allemaal niet goed te praten, maar dat meisje zal een normaal evenwichtig kind zijn, omdat ze geen dingen doet, die haar maatschappij afkeurt. -
@92
Maar ondertussen geef je geen antwoord of jij al die hondjes dan in huis zou nemen. Knap hoor, op internet je mond vol verontwaardiging opentrekken over iets wat je meent te herleiden uit een filmpje waar je amper goed naar hebt gekeken, maar wat doe jij er aan? Neem je die anderhalf levende hond in huis en begraaf je de andere dode hondjes netjes in je tuintje dan? -
Ik heb nog ergens een boek staan over de missie in afrika , waar weesjes in een speciale stoel werden gezet om later "opgeruimd" te worden dat was ergens in de jaren 20 of 30 dacht ik..
Andere zeden andere gewoontes -
En de Amerikanen schreeuwen het hardst moord en brand hierom. In de jaren 60 trokken ze negers kilometers achter hun auto over het wegdek.
-
O dit word een heel naar draadje .........O nee dat was het al
-
Ze klinkt Pools en die rivier doet ook niet erg Nederlands aan. Het lijkt me dan ook wat onzinnig om te vragen of iemand deze tuthola kent eigenlijk.
-
@96 tsja ... in engeland is een dierenleven ook meer waard dan..
-
@94 ,Naar het filmpje heb ik goed gekeken of ze nou dood of levend zijn je gooit ze niet in een rivier dat is barbaars, en ja als de hondjes levend zijn neem ik ze in huis zorg voor ze en zoek een goed tehuis voor ze ,dode hondjes breng ik naar een dierenarts en die kan ze dan door sturen naar lelystad naar het dierencrematorium ,dat is nog veel beter dan ze in een rivier dumpen of ergens begraven of opvreten
En de streek in het filmpje is iets waar je met verontwaardiging naar kijkt ,maar tsja dat begrijp je niet he? je vindt het zeker normaal dat zo,n persoon ze dumpt in het water of als mensen op vakantie gaan de hond maar aan een boom of paal binden of wat voor barbaarse streek ze uithalen met dieren, met hitte is het zeker ook normaal om je dier in een snikhete auto te laten zitten
@93 normaal evenwichtig kind????????? dat jij het normaal vindt dat ze zoiets doet ,betreft ook maar weer wat voor persoon jij bent ,mensen zonder dieren weten klaarblijkelijk niet hoe het is om dieren te hebben ,maar kan je zeggen dat dieren toch beter zijn dan mensen ,die zijn namelijk het grootste beest op aarde -
Het heeft er alle schijn van dat dit een doel gerichte actie is.
Niet alleen dat tutje maar ook degene die dit opgenomen heeft verdient een straf., -
"dat jij het normaal vindt dat ze zoiets doet ,betreft ook maar weer wat voor persoon jij bent"
Ik beweer niet, dat ik het normaal vind, maar ik kan ze ook alleen maar tegen mijn eigen normen en waarden afzetten en niet tegen welke in Polen of Hongarije gelden. Als het daar normaal om overtollige honden te verdrinken, dan is het een evenwichtig kind. Of je wil of niet: de omgeving is daarvoor bepalend. -
Er was ook eens zo,n kutjong wat een hondje van een brug afgooide die was gelukkig gepakt ik hoop van harte dat deze trut ook gepakt wordt ,
het hondje die van de brug werd gegooid heeft het jammer genoeg niet gered en weer zijn er onschuldige dieren de dupe van onnozele personen
pakken en opsluiten! -
Ik geloof niet dat Eb veel sociale capaciteiten heeft.
Laat me raden: nieuwbouwwoninkje, jong gezinnetje, Volvo onder de kont en in de donkere uurtjes je vrouwtje lekker half het ziekenhuis in slaan.
Ik ben vrij dicht bij de waarheid, nietwaar Eb? -
@47 geef ff je adres, dan maak ik een mooie advertentie dat iedereen zijn of haar (ongewenste zwerf-) honden en katten bij jou kan lozen. jij weet waarschijnlijk best wat je ermee moet doen.
-
#93
Nee, jij gaat ervanuit dat ze geen dingen doet die haar maatschappij afkeurt.
Misschien, heel misschien zijn er ergens ver weg landjes waar dit zo nu en dan tegenkomt, maar er vanuit gaan dat dit normaal is is wel erg makkelijk -
@94
Ik zie persoonlijk niet zo heel veel verschil tussen dode hondjes in de rivier dumpen of ze begraven eerlijk gezegd. Lijkt me zelfs zo dat andere dieren in de natuur er dan ook nog wat aan hebben, ipv dat je ze cremeert. Vraag me af waarom jij meent dat dat beter is voor het ecologische systeem? Bovendien
ben je nu een Nederlandse situatie aan het vergelijken met die uit een oostblokland. Dat wij nu de luxe en het geld hebben om onze dieren op een zogenaamd humane wijze naar de dierenarts te brengen is niet zo heel handig om te vergelijken met een ander land waar de levensstandaard aanzienlijk anders is en de mentaliteit ook.
Voor de rest heb je mij ook niet horen uitlaten over dieren aan bomen en palen vastbinden of ze in snikhete auto's laten zitten. In tegenstelling tot wat jij waarschijnlijk denkt, ga ik ook niet voor de lol die vijf kittens die ik momenteel in huis heb zitten martelen. Ik heb toevallig de luxe en het geld om die beestjes goed te kunnen verzorgen en ik vind het belangrijk dat ze een goed nieuw huis krijgen. Maar nogmaals, ik verkeer in een hele andere situatie en bovendien is mijn nestje gezond. -
@91
Fantaseer maar lekker verder lieverd :-P.
@105
Ik sla geen vrouwen of kinderen. Ik ben niet zoals die "dierenvriendjes" hierboven. En een volvo? Fat chance! Gaan we schelden? -
@10 Stoere praat hoor, én een loze belofte aangezien je waarschijnlijk alleen heel stoer bent vanachter je toetsenbord.
later -
11131 augustus 2010 21:00 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@98 "Het lijkt me dan ook wat onzinnig om te vragen of iemand deze tuthola kent eigenlijk."
Het is gewoon de originele titel die van het filmpje is overgenomen. -
11331 augustus 2010 21:06 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
11431 augustus 2010 21:08 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
zeer bizar, als ik dit zo zie gun ik dat kind een zeer langzame en pijnlijk einde van haar leven.....
-
@dorothee123,
Nou, ik heb daar om eerlijk te zijn zo mijn twijfels bij, bij de eerste kan ik het simpelweg niet met zekerheid zeggen omdat ik die niet uit de emmer gehaald zie worden, bij de tweede is het overduidelijk dat die nog leeft wegens het gespartel en gepiep, bij de derde ga ik er maar vanuit vanwege het gepiep wat ik hoor, maar die laatste drie bewegen niet, hangen erg slap en piepen ook niet. Het kan aan mij liggen, maar ik vind ze er vrij dood uit zien. En als ze niet dood zijn, dan zijn ze op zijn minst hard op weg naar dood gaan. Wat denk ik ook verklaard waarom ze handschoenen draagt. Tenminste, ik zou niet weten waarom je handschoenen zou moeten dragen bij kerngezonde dieren. Bovendien voor gezonde jonge diertjes, hoe jong ze ook zijn, je hoeft ze maar op te pakken en ze maken geluid en beginnen te spartelen.
Mijn vermoeden is dan ook dat dit meisje waarschijnlijk om die reden het nodig vond het nestje te verzuipen. Wie weet was het nestje gewoon niet levensvatbaar of iets dergelijks. Maar aangezien ik er niet bij was, en maar een heel kort filmfragmentje zie zonder achtergrond, ik kan het niet met zekerheid zeggen en om die reden weiger ik dan ook maar mee met de meute te schreeuwen dat ze zelf de sloot in moet. Ja, de meningen zijn verdeeld over andere mogelijkheden, maar wie weet is er geen dierenarts in die regio (aangezien dit niet in nederland is) en ja noem nog eens wat, ze de schedel in slaan met een steen lijkt me ook niet zo fijn. En ja, je zou zelfs ook nog kunnen proberen ze te redden als ze ziek zijn, maar ook daarbij kun je je afvragen hoe diervriendelijk het is om ze een langzame dood te laten sterven wanneer het duidelijk is dat ze het niet gaan redden. Dat blijft natuurlijk een eeuwige discussie, de een laat zijn of haar doodzieke dier inslapen, de ander probeert het ( vaak tegen beter weten in) nog wat te rekken met operaties en medicijnen en dat is vaak ook niet zo diervriendelijk voor het betreffende beestje.
Maar ik zou het op prijs stellen als je wat beter leest, want ook over levend begraven heb ik geen woord in de mond genomen. Ik had het toch echt over het verschil tussen DODE dieren begraven of in het water gooien. Zo wordt ie wel erg bont natuurlijk. -
Sjee, wat een ziek wijf! Ik mag hopen dat ze met gebonden handen en voeten in de rivier wordt geflikkerd......ik vertrouw volledig op 4 chan;)
Het lijkt trouwens wel dat je veganist moet zijn wil je dit een schokkend filmpje vinden, tenminste......sommige nujij-gebruikers zijn bekrompen genoeg om dat te bedenken (onder andere onemangang, post 18). -
http://www.youtube.com/watch?v=LGk62DNDJ1w
http://www.youtube.com/watch?v=moCpkrNDIek
http://www.youtube.com/watch?v=JkA8rzj9j4U&feat...
Hang jij ook elke avond boven je bordje eten met vlees te janken om al dat dierenleed? -
Ik ben geen hondenliefhebber, maar dit is ronduit walgelijk BAH!
-
@117
>Ik mag hopen dat ze met gebonden handen en voeten in de rivier wordt
>geflikkerd
Een kind? Zo vermoorden? Zeker "dierenvriendje", he? -
12131 augustus 2010 23:12 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
nou, fijn dat jij het dan in ieder geval met zekerheid kunt zeggen, als je het niet erg vind, hou ik het er op dat ik het niet voor alle pups met zekerheid kan beweren.
-
12331 augustus 2010 23:26 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
12431 augustus 2010 23:41 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@dorothee123,
Inderdaad, ik vind het persoonlijk ook niet nodig dat zoiets op internet geplaatst wordt.
Voor het andere geval, die discussie ging over het verschil tussen DODE dieren begraven, of in de rivier gooien of cremeren. Dat ging niet specifiek over deze hondjes, maar over in het algemeen wat te doen met dode dieren lichamen. Het scheelt enorm als je iets in de context van de gehele discussie leest, of wil je Miss_Mystery er ook van gaan beschuldigen dat zij levende hondjes wil cremeren ofzo? -
En voor dat er enige misverstanden over ontstaan of blijven bestaan, zowel Miss_Mystery als ik wensen geen dieren levend en al te begraven, te cremeren of in de rivier te gooien.
-
1271 september 2010 00:01 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@120
Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen en inderdaad, in de rivier gooien met gebonden handen en voeten zou wel heel bruut zijn. Maar ik hoop toch dat zij ooit eens tot inkeer komt en realiseert wat zij heeft gedaan. En een kind of niet; het verschil tussen goed en kwaad weet zelfs mijn zusje van 7!
En ja: ik ben een dierenvriend. En daarnaast eet ik geen vlees en vis! -
Ik zou me nog kunnen voorstellen dat het in achtergebleven streken in Bosnië wel vaker voorkomt om je op deze manier van overtollige puppys te ontdoen.
Maar dan nog, en een cameraman meenemen om het te filmen om op internet te zetten, dan ben je wel goed ziek. -
hoe noemen we dit?
selectieve verontwaardiging -
@103 Het is nergens normaal om dieren zo te laten lijden!!!! niet in die oostbloklanden en hier ook niet,
Hoe noem jij het eigenlijk als iemand zo een dier in het water dumpt ,die puppy,s die leefden nog ,die waren niet dood, zijn daar in die landen soms geen dierenasielen of mensen die zich inzetten voor dieren! -
@128
Fijn dat je tot inkeer gekomen bent. Ben alleen blij dat je niet achter dat meisje stond op het moment dat het gebeurde. Dan had je nu spijt achter tralies gehad ... -
@132
Het scheelt denk ik wel dat ik 1,57 en 45 kilo ben......ik overschat mijzelf daardoor iets minder snel dan de gemiddelde medemens;) -
@133
Tja, dan zou het tot een worsteling met dat meisje gekomen zijn ... -
@134
;-)Ik had er zeker wat van gezegd, laat ik het daar bij houden;) -
@135
Dat mag :-). -
Verdrinken lijkt erg omdat wij weten (!) dat je onder water niet kunt ademen, je raakt in paniek. Baby's en peuters weten dit nog niet, baby's ademen simpelweg een tijdje niet, peuters verdrinken zonder dat ze weten wat er gebeurd.
Pups zijn ook zoogdieren, hebben een tijd in vruchtwater gezeten, zouden die echt al weten dat ze een gewone hond en geen zeehond zijn?? Ik betwijfel het...
Er zijn meer dan 6 miljard (6.000.000.000 !) mensen op de wereld. Velen hebben een ander perspectief in het leven dan wij ....
Het allerergste is dat enkele kilometers verder het water besmet raakt door rottende kadavers ... Zou de hersens inslaan met een moker en begraven met een grafzerkje verrijkt, wel diervriendelijk ruimen zijn? -
Politie heeft haar!!!! (en ook haar broer).
-
@133 oef wat dun ... 1.57 en 45 kg is wel heel weinig
-
Oh, ja? Hoe weet je dat? Linkje?
-
Zou het meisje aangegeven worden door iemand die haar kent, alleen omdat er een beloning te halen valt?
http://blog.peta.org/archives/2010/09/michael_b... -
#47
Naja ik weet wel dat 't in Nederland voor boeren redelijk normaal was puppies/kittens in een zak te douwen met een steen en in de plomp te gooien...
en zolang geleden is dat niet...50jaar terug ofzo..
Verder kennen wij geen honden probleem zoals veel andere (armere) landen. Als er hier 50 zwerfhonden door je straat liepen vond je honden waarschijnlijk ook een stuk minder.
Ik vind het sneu voor die hondjes, btw dont get me wrong , ik vind dat ze wel een straf mogen , voor het filmen en de methode waarop ze 't doen
..maar god..wat zijn we hier lekker hypocriet zeg.
Wij slachten massaal huisdieren af, mensen die hun dier naar het asiel brengen ..maar vervolgens wel nieuw paar schoenen kopen.
Het enige verschil tussen zo'n arm land en bijv. Nederland.
Wij hoeven die dieren niet zelf te vermoorden , wij sussen onze gedachte dat iemand wel jouw huisdiertje komt adopteren... (stel jij je eens voor hoe jij van je huisdier moest afkomen als er geen asiel was? wat had je dan gedaan? in bos gedumpt? verdronken? nek omgedraait? ..ik bedoel...plaats jezelf in hun..en kijk dan of 't zo vreemd is)
Enige wat wij goed kunnen hier is goed liegen tegen onszelf , je weet dondersgoed dat 95% van de asieldieren allemaal doodgemaakt wordt. maar dat zie/hoor je gelukkig niet.
Verder kan ik me voorstellen dat castreren/steriliseren een erg dure optie is in zo'n land..en dat er geen asiel is die alle diertjes een spuitje geeft.
Tjah ik weet 't ..niet echt een berichtje waar je snel mee eens bent..maar denk er wel even over na :-) Kijk als dit iemand was uit Nederland of een ander welvarend land dan was 't echt absurd geweest uiteraard. -
@140 rot linkje
-
Goed de "dierenvriendjes lynchmob" heeft al een onschuldige te pakken, zie facebookpagina
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs... -
Leuke discussie!
@143 => goede reactie!
mensen als Stella89 en voorál MissMystery vind ik (net als oa Eb volgens mij) een beetje eng...k word zelfs een beetje bang van jullie.... :) -
@143,top! Ik wilde eraan toevoegen: vast ook allemaal vegetariers die het allemaal zo erg vinden hier.
Voordat je de acties in dit filmpje veroordeeld: bedenk eerst maar eens in wat je zelf allemaal onbewust of bewust doet voordat je andere mensen beschuldigd.
Ik geniet hier ook niet van, maar probeer het wel in perspectief te zien. -
@143 ze had ze ook een spuitje kunnen laten geven.
En als ze geen jongen wil moet ze beter op haar hond letten. -
AMSTERDAM - Een meisje dat zich heeft laten filmen terwijl ze een aantal jonge hondjes in een snelstromende rivier gooide, is geïdentificeerd en in Bosnië aangehouden.
Dat melden verschillende media vrijdag. Het filmpje circuleert sinds enkele dagen op internet en leidde tot veel verontwaardigde reacties. Anonieme gebruikers van het bekende internetforum 4chan - die eerder de identiteit achterhaalden van een vrouw die een kat in een vuilcontainer gooide - openden een klopjacht op het meisje, en de Amerikaanse regisseur Michael Bay (Transformers) loofde een beloning uit van 50.000 dollar voor wie het meisje zou aangeven.
Aan de hand van tips van plaatselijke dierenrechtenorganisaties heeft de politie in de Bosnische stad Bugojno het meisje opgespoord en aangehouden. Ook haar broer, die de camera zou hebben bediend, werd opgepakt. Later deze week worden haar ouders verhoord.
Het tienermeisje kan - als ze schuldig wordt bevonden aan dierenmishandeling - een boete krijgen die kan oplopen tot vijfduizend euro -
@139
Maar mijn bouw is heel tenger. Verder kan ik gewoon eten wat ik wil, mijn moeder had het ook......maar toen zij eenmaal 35 was veranderde dat.....dat betekent dat ik nog 15 vreet jaren te gaan heb:-) -
@Bravo27
Thnx;) -
@11 Ow nee,.. das waar ook. Of het nu om politiek gaat of om leed van enig wezen ,,... Ilvy kan niet zo goed omgaan met de harde werkelijkheid he.
-
@Stella
ach als jij een goed nachtje hebt geslapen ben je al veel minder eng ;)
Misschien dat dat bij Miss_Mystery ook werkt :) -
@154
Nogmaals thnx;) Daarom worden mijn daden vaak een nachtje uitgesteld:-) Mijn woorden daarentegen.......;) Daar moet ik nog aan werken!!
Advertorials
Minister Rosenthal beantwoordt vragen van NUjij over de Arabische Lente
www.nu.nl'Wanneer de Libische overgangsregering een plek wil heroveren binnen de internationale gemeenschap dan hoort daarbij dat het land investeert in...
5 dagen geleden
door NUjij/MV
Stijgers in Algemeen
Massaal beslag op loon
Er zijn in Nederland bedrijven waar tien...
59 minuten geleden door smeerworst
Houston, we have a problem!
Hoe ironisch... Whitney Houston dood...
1 uur 18 minuten geleden door cappuccino010
NS komt met oplossing : een nieuwe trein...
Vanaf morgen, maandag, zijn de problemen op...
2 uur 3 minuten geleden door tineke1
Voorbijganger redt door auto meegesleurde...
Een voorbijganger heeft zaterdagnacht in...
4 uur 21 minuten geleden door Undutchable
Iraaks gezin uit Mortsel veroordeeld voor...
Ze hadden de vrouw geslagen, gestampt en...
4 uur 30 minuten geleden door smeerworst
Best gewaardeerd
Griekse politie wil EU-inspecteurs arresteren
De zogeheten trojka van inspecteurs van de...
2 dagen geleden door Multatuli maxima
Zo rijden de Russische treinen met sneeuw
Als er in Nederland ook maar 2 cm sneeuw...
6 dagen geleden door tinekef6
Politie rolt bende Roemeense skimmers op
De politie in Den Haag is via een op het...
3 dagen geleden door Kawadriver
Kind slaan kan langdurige schade veroorzaken
Kinderen die fysiek worden gestraft,...
4 dagen geleden door Amoebe1976
Geruchten op internet over dood Kim Jong-un
AMSTERDAM – De nieuwe...
1 dag 19 uur geleden door Multatuli maxima

