De problemen in Nederland zijn te groot om in een paar jaar op te lossen. Wouter Bos vraagt daarom tijd om de sores van de ontevreden kiezer te verhelpen.
Sorteer op:
-
#596 Je hebt de champagne vast al koud staan. En wat als het niet gebeurt?
-
@589 . Ja nounou, wat zullen er een hoop "ongeletterde" P V V-ers in de Tweede Kamer komen na de verkiezingen van juni. Het kan mij niet "ongeletterd" genoeg worden, nounou. En UITVRETERS, die zoek ik meer in de kringen van jou en de jouwen.
-
nou even ontspanning even leuk muziekje dan hihi
http://www.youtube.com/watch?v=_biLhkDpqZM -
Kom op Bos, en PVDA...eerst demoniseren ( uit angst ) en nu slijmen??
PVV heeft misschien nog niet de juiste toon gevonden, maar de PVDA had het nooit kunnen vinden. -
@532
Als je je stemgedrag moet bepalen aan de hand wat er in je muziekdoos zit, dan is het wel heel erg slecht met je gesteld. -
@598
Weer zo'n typische roeptoeter....
Ff wat onzin het net op slingeren.
De PVV heeft in 3 maanden in Europa meer voor elkaar gekregen, dan die kliek rooien in 3 jaar voor elkaar krijgen. -
@606 bewijs graag, laatste wat ik hoorde was dat ze helemaal geisoleerd zitten omdat geen enkele partij met hun wil samenwerken.
-
@606
Vertel eens, wat heeft de PVV in 3 maanden Europa voor elkaar gekregen? -
@599 nee hoor niks geen sarcasme. Bos heeft uiteraard fouten gemaakt zoals wij mensen allemaal wel eens doen. Hij onderscheidt zich als politicus doordat hij niet meegaat in de grote woorden en retoriek van anderen. Hij durft zich kwetsbaar op te stellen en dat is voor mij in deze tijd écht een verademing.
-
CDA Harenkarspel
Stem geen trage, maar een snelle: Stem op Jelle !
Zulke reclame krijg je bij deze stukjes :-) -
Overmorgen de dag van de schaamte. Nederland stemt en masse op een partij die geen partij is en waarvan de vertegenwoordigers geen enkele dossierkennis hebben, hun stemmers minachten en niet tot fatsoenlijk regeren in staat zijn.
We gaan dat hele LPF-verhaal nog een keer doormaken en wie zijn de pineut ? Wij allemaal ! En wie zal er nog meer diepteleurgesteld en verbitterd zijn dan ooit tevoren ? : de mensen die op 3 maart PVV gaan stemmen. Goedgelovige stumpers... -
Stem allemaal lokaal.
-
#608 Ik betwijfel dat je er ooit een fatsoenlijk antwoord op zult krijgen.
-
Zeullen toch eens moeten gaan luisteren naar de PVV , er is een helboel onvrede ( en dan druk ik het nog zachtjes uit ) , waar toch wat aan gedaan moet worden.
-
Opvallend is hoe bijvoorbeeld "jemaintiendrai" in het begin van een dergelijk draadje heel fatsoenlijk is en op argumenten zijn punt probeert te maken.
Naarmate de tegenargumenten komen wordt hij steeds onvriendelijker en gaat nu zelfs schelden.
Tevens komt hij dan met uitlatingen die geen enkel argument meer omvatten.
Kenmerkent. -
@602
Het hoogste doel voor jou is het einde van iedere vorm van beschaving? -
@606
Wat hebben die twee PVV-ers voor elkaar gekregen?
Helemaal niets meegekregen zeker van datgene wat Smit Kroes met Microsoft heeft gedaan? -
@wltr
Er is maar één antwoord mogelijk. Niets. -
@608
ze hebben voor mekaar gekregen dat ze per persoon 6500 bruto per maand mee naar huis nemen..met zn 4 tjes is dat 26000 euro per maand, dus in die drie maanden is er 96.000 euro aan salaris uitgekeerd.dat hebben ze voor elkaar gekregen.. -
@614 Inderdaad, ik denk dat @606 te veel blindvaart op PVV propaganda.
-
Jammer voor Bos, maar:
het is moeilijk iemands domheid te doen inzien, want daar is een gezond verstand voor nodig.
Waarom is er in de afgelopen jaren niet naar de burgers geluisterd. Albayrak geeft zonder pardon 27.000 asielzoekers een generaal pardon. Bovendien worden zij boven aan de lijst gezet met betrekking tot een nieuwe woning en alle overige faciliteiten.
En wat aangaande de criminele marokaanse jongeren had De Partij Van De Allochtonen allang al iets aan kunnen doen met marokanen in de eigen partij.
Maar de burger moet niet zeuren en geduld (meer dan 25 jaar inmiddels) hebben.
Enfin nu Bos zijn verplichtingen jegens het volk in de kamer verzuimd en de voorkeur geeft aan zijn PR, heeft hij tijd zat om eens goed naar het volk te luisteren. Maar dan dient hij wel een gezond verstand te hebben en dit te gebruiken. -
@615
Wat gaat de PVV dan doen aan die onvrede, behalve het 'benoemen' en schuldigen aanwijzen?
Denk je dat ze ook nog in staat zijn iets op te lossen? Wat zouden de inwoners van den Haag en Almere liever niet meer willen zien in het straatbeeld? Hoofddoekjes of hondenpoep? Ik heb Wilders (of z'n dierendeskundige Graus) nog niets over hondenpoep horen zeggen, en toch is dat een veel groter probleem. -
en als ze dat 3 jaar volhouden hebben ze recht op een pensioen waar jij en ik alleen maar van kunnen dromen..neee onzin subsidies en het ambtenaren apparaat,dat moeten we aanpakken!! proest..
-
Wouter Bos vraagt om geduld... maar helaas voor Wouter Bos heeft de gemiddelde Nederlander totaal geen geduld.
Problemen moeten gisteren worden opgelost. We willen met terugwerkende kracht stinkend rijk worden, en als Nederland overmorgen nog geen paradijs is, dan zijn we ontevreden.
Vragen om geduld is heel redelijk, maar aan dovemansoren gericht. -
@606
"Weer zo'n typische roeptoeter....
Ff wat onzin het net op slingeren.
De PVV heeft in 3 maanden in Europa meer voor elkaar gekregen, dan die kliek rooien in 3 jaar voor elkaar krijgen."
WIE is er hier een roeptoeter? Ik hoor je niet meer? Wat hebben ze voor elkaar gekregen? -
@620
herstel : 78.000 euro excuus voor de rekenfout. -
@625 helemaal mee eens, ik ben wel zo positief dat er mensen zijn die dit horen. Ik heb trouwens het idee dat het gekift hier zo langzamerhand wel aan het ophouden is. Dat geeft de burger moed.
-
@602,
"En UITVRETERS, die zoek ik meer in de kringen van jou en de jouwen."
Dit klopt helemaal, nog zonder ook maar een spat te hebben gedaan is er in ieder geval een PVV`r die een dubbel "salaris"gaat incasseren. -
@618
Ten eerste zijn het er VIJF
En ten tweede zoek ik me op dit moment rot naar een artikel van ca 2 week geleden, waarin dat haarfijn werd beschreven.
Iemand van de reguurders die het ook heeft gelezen, en nog weet waar? -
@630
Van jou had ik toch verwacht dat je dat wel onder jouw "favorieten" had geplaatst. -
@630
Ja, WIE heeft dat artikel waarin staat wat die PVV-ers allemaal meer hebben gedaan als 'de rooien' en dat slechts in drie maanden.
Drie maanden m'n beste, is slechts een fraktie van de tijd die je nodig hebt om de weg te vinden in Brussel. Wat Smit Kroes met Microsoft heeft gedaan heeft jaren gekost, maar de PVV doet uitereerd veel meer in veel minder tijd. Waarom ook niet.
Afijn, ik lees het wel als je het gevonden hebt. -
@632
"supermennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn"
:)) -
@601 ik schenk regelmatig champagne om IETS te vieren...jij ook?
@629 Niets menselijkers of nooit gehoord van het graaigedrag van de Partij van de Afgrond? -
#618
Nou, ik kan mij herinneren dat zij als eerste de ontzettend hoge communicatie vergoeding aan de kaak stelde.
Waarna de SP snel volgde, natuurlijk, je kan niet hard maken dat je dat als socialistische partij in je zak steekt als de PVV dat niet doet.
Dat de SP die vier jaar daarvoor ook al in het EP zat, en dat die toeslag er toen ook al was hoor je verder niemand over.
Daarnaast waren ze instrumentaal (lees doorslaggevend) in het besluit om Berlusconi geen vermanend vingertje te geven omtrent de persvrijheid in Italie.
Dit is een Italiaanse aangelegenheid, en daar dient het EP zich verre van te houden.
Enfin, het zullen geen punten zijn die U onderstreept, persoonlijk vind ik dat de PVV mijn stem goed vertegenwoordigd in het EP. -
@605
Dat valt mee hoor, het gaat goed met me, maar dank voor je bezorgdheid. Ik vermoed dat je misschien op en andere post van mij doelt (misschien @496). Overigens wordt daar in niet gezegd dat dit je de keuze van stem moet laten afhangen van je platenkast, enkel dat je de betreffende platen/artiesten inhoudelijk niet echt hebt begrepen. -
Ik/wij de kiezer heeft het weer gedaan.
Volgens mij ziet hij door de bomen zijn eigen naam niet meer.
Wil mijn KWARTJE terug verdomme!
Dief!!!!!!!! -
Ze moeten die Middelkoop (zit nu ergens in Limburg) inzetten. Maakte afgelopen zaterdag puur op basis van argumenten gehakt van Eurlings (CDA) en Verdonk (TON). Bleef weinig over van die twee.
-
geduld vragen van een PVV-kiezer, tjee... dat is volgens mij juist wat ze niet hebben, geduld. iemand met geduld komt toch niet met dergelijke verwerpelijke en onhaalbare voorstellen als de PVV? laat ze toch gaan, lekker PVV stemmen, conformeren aan Geertje en je kop terug in het zand, amen.
-
@ allen,
Nou, ik kan het helaas niet 123 terug vinden.
Heb nu ook geen tijd meer,
Heb om 14.00 uur een afspraak met een veeel te rechtse ondernemer in een veel te grooooote benz.
Niet vergeten om vanavond de 2 het elkaar de mantel uitvegende Bos en geert te gaan "beleven". Juist in dat soort debatten mis ik de inteligente PF..
Mzl...... laterzzzzzzzzzzzzz -
#636
Of je hebt ze prima begrepen, onderstreept ze niet, maar je vind Yellow Submarine gewoon een vrolijk deuntje. -
@620 trommelrobbie
"@608
ze hebben voor mekaar gekregen dat ze per persoon 6500 bruto per maand mee naar huis nemen."
Reken je het totaal ook even uit voor de rest van de partijen ? -
@623 ik ben inwoonster van Den Haag; hoofddoeken en andere klederdracht horen niet gedragen te worden in overheidsinstellingen. Scheiding kerk en staat!
Voor honden wordt hondenbelasting betaald. -
@639 m.a.w. de rooie kiezer conformeert zich dus aan het graaiersgedrag?
-
#642
Het gaat er niet om wat iemand krijgt, maar of hij het verdient! Een afweging van kosten en baten. We weten wat het PVV in Brussel ongeveer kost, maar weten we ook of en wat het oplevert dat ze daar zijn (als ze er zijn)? -
@640
Het artikel wat jij zoekt is een opsomming van PVVers op een verkiezingsbijeenkomst zelf waarbij ze zichzelf op de borst kloppen. Ik kan het ook niet vinden maar ik weet nog dat ze daarmee de lachers aan hun kant kregen vanwege de onzin die ze uitkraamden. -
@643
Dan is er dus geld om een stelletje werkloze PVV'ers aan een baan als hondenstrontschepper te helpen.
Een idee voor Wilders? Dan doet hij in ieder geval (wellicht voor het eerst) iets constructiefs. -
@642
dat is niet zo moeilijk hoor, dit is het standaard bedrag voor een parlementarier.
Ik zal eens kijken of ik een lijstje kan vinden van partijen die het hardst roepen om uit de EU te gaan,maar vervolgens wel die bedragen opstrijken,het zullen er inderdaad wel meer zijn..met wie werkt de pvv samen in europa dan begin ik daar wel ok? -
@617 als ik jouw postings zo lees, kan ook jij je normen en waarden nog verbeteren...
@619 Beschikt ook nog een voorspellende blik in de toekomst. Joh, waar heb je al die tijd gezeten.....Nederland op een "ramp"koers, omvallende banken. -
@647 een conclusie uit jouw goocheldoos; misschien iets voor de Arbeiders die nu naar de Voedselbank moeten..
-
@650
Het zijn toch de aanhangers van Wilders die zo klagen en zeuren dat ze het zo slecht hebben? Nu kan Wilders er een paar aan een baan en een inkomen helpen, en dus daadwerkelijk iets doen voor z'n achterban en dan is het weer niet goed.
Zijn jullie nou nooit tevreden?
Of moeten we daar soms weer gastarbeiders voor laten komen? -
@645 kosten en baten waar heb ik dat meer gehoord?
Oh dat mocht toch niet van die goeie PvdA minister je weet wel die van integratie! -
@636
Geweldig, de je je bekommert om mijn begrip. Ik heb ook boeken gelezen en in de kast, waar ik het volstrekt mee oneens ben. Ook muziek.
Begrijpen is in mijn beleving nog wat anders dan er geen kennis van willen nemen.
Overigens voor jouw begrip, ik zelfs muziek in de kast waarvan ik echt niet weet waarover ze het hebben. Toch lekkere muziek.
Het zal in jouw ogen wel heel dom zijn.
Maar on topic.
Ook van deze opmerking van Bos heb ik kennis genomen, ik heb het zelfs een plaatsje gegeven in de vitrine van verkiezingsretoriek.
Ik vind het vreemd dat een partij begrip vraagt van de PVV-stemmer, die partij in een cordon sanitair plaatst en andere partijen oproept het ook te doen.
Ik vind dat de PvdA een vreemde agenda heeft op dit punt, maar vooral op economisch en financieel gebied heb ik een aperte afkeer van hun beleid.
Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat PvdA bewust een einde heeft gemaakt aan deelname aan dit kabinet omdat ze weten dat er economisch zware tijden zijn waar financiën op orde moeten komen. Dat gaat nu eenmaal gepaard met minder prettige maatregelen op sociaal terrein.
Dat willen zij vanuit de kantlijn meemaken en van daaruit roeptoeteren -
@651 jullie, we? over wie heb je het nu?
oh je bedoelt hullie tegen zullie...:) -
@651 jullie, we? over wie heb je het nu?
oh je bedoelt hullie tegen zullie...:) -
@674
De stront van mijn Hond ruim ik nog steeds zelf op daar val ik geen beroeps werkloze als Wilders mee lastig. -
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6171735/__Va...
Ik heb een hoop dingen op de rails proberen te zetten, maar in bijna niks nog de finish bereikt”, zei hij. @619 ook niets dus :) -
@642
oh en dan nog dit Who benefits..
jij gaat mij natuurlijk straks hiermee om de oren slaan
http://www.telegraaf.nl/buitenland/5143533/__PV...
schijnheiliger dan dit kan niet..
Eerst vooral tegen europa zijn,daar wel gaan zitten,nauwelijks samenwerken met andere partijen een dik salaris ontvangen en dan stellen dat de onkosten wel heel erg hoog zijn.. dat is ook zo,maar dit is natuurlijk makkelijk scoren,7000 euro per maand vangen en dan roepen, ja maar kijk eens hier zijn we het niet mee eens, we kunnen wel met wat minder..schijnheilen.. -
6591 maart 2010 14:35 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@651
Een verzinsel van je eigen profeet, alleen ging het daar over wat MENSEN kosten en opbrengen, NIET over de vraag of politici (niet als mens maar als politicus) waar geven voor hun geld. -
@328
Het is ridicuul om met diplomatieke betrekkingen te schermen,wetende,dat er elders in de wereld onschuldige Islamitische burgers mede door inzet van onze soldaten vermoord worden en dat dat de diplomatieke betrekkingen niet schaadt.
Overigens is het weer een uiting van horigheid aan een vreemde mogendheid,hetgeen strijdig is met onze Nationale Grondwet.
Maar dat zal jou een worst wezen,nietwaar Ilvy?
Kom maar weer op met jouw onnozele Sociale Academie vraagjes.
:! -
Sinds de PVV is het wel lekker druk hier ^_^
Dat ze ophef maken vind ik alleen maar goed, dat ze aan de macht komen is weer iets anders. Er zijn nou eenmaal problemen en de laatste jaren is er vrij weinig gedaan aan deze problemen. -
@wltr #334 "Twee jaar in Israël achter de vrouwtjes aanzitten maakt van hem dan ook een Middenoosten-expert."
De beste manier om het Midden-Oosten te leren....kennen.... -
@659
Hij heeft gedaan wat jullie zo graag wilden (opstappen), en nu is het weer niet goed. Weten jullie eigenlijk wel wat jullie willen?
En bovendien; hij liep niet weg voor z'n verantwoordelijkheden, maar NAM z'n verantwoordelijkheden en aanvaardde de konsekwenties, uiteraard voor het PVVee vooralsnog volkomen onbekend terrein. -
Je proeft de wanhoop in z'n betoog.
-
@willemdeschilder #646 "...maar ik weet nog dat ze daarmee de lachers aan hun kant kregen vanwege de onzin die ze uitkraamden."
De PVV heeft tenminste de spontaniteit en charme van de onwetendheid en vooruitziende praktijk. -
6671 maart 2010 14:56 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@666 (waar ken ik dat getal van)
Met onwetendheid kun je geen crisis bestrijden en geen land besturen, en waar 'm die charme van Wilders in zit heb ik ook nog niet ontdekt. -
@664
Hij had nooit in de regering van Balkenende moeten stappen,daarmede rommelde hij ons land definitief een illegale oorlog in.
Nota bene de leider van een partij,welke leden vroeger met het gebroken geweertje liepen! -
Waarom Wilders het wint van Wouter, dat weet Chantal:
http://www.deliedjeskrant.nl/liedje.php?recordI... -
@667
Welke agressie?
En wie staat er om het weglopen bekend, uit debatten en uit de kamer bijvoorbeeld?
Wie ontloopt er z'n verantwoordelijkheid naar z'n achterban door maar op twee plaatsen mee te doen aan de gemeenteraadsverkiezingen?
Was dat niet jouw profeet? -
@668
De vraag doet zich rijzen,wie dan dit land bestuurt? -
@670
Die illegale oorlog is niet gestart ten tijde van pvda bewind . Helaas het schot heeft doel gemist -
@672
Heb jij weleens gezien op tv,dat bij debatten van signatuur,die ongeliefd is bij de socialisten,de kamer ook vrijwel leeg is en niet alleen in Nederland.
Dat begon destijds al met Hans Janmaat. -
@674
Nee hoor,het heeft Balkeneinde enorm geholpen om een onderzoek tegen te houden,kijk maar eens hoelang het duurde,voordat de commissie Davids met een rapport kwam,wat mogelijk mede de aanleiding is geweest voor Bos om er nu dan toch eindelijk mee te kappen.
D'66 deed het anders om geen vuile handen te krijgen,daarom werd de kwestie Verdonk uitgespeeld! -
We wachten al veel te lang. En als Fortuyn niet vermoord was geworden, dan hadden we in dit land al veel eerder wat kunnen doen. De mazzel Wouter Bos. U oogst wat u zaaide.
-
@673
Ik denk dat je het antwoord wel weet, maar dat het je niet zo goed past. Daarom moet jij het er maar op houden dat het de kaboutertjes zijn en dat de trollenkoning ons straks wellicht (ik hoop het niet) van de regen in de drup helpt. -
voorzichtig bos; erg glad terrein
-
6801 maart 2010 15:34 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
@680
Ja, als je het niet met ze eens bent wordt je al ras in het kamp geplaatst.
De partij van de zachte heelmeesters en de stinkende wonden, zadelt de samenleving met een enorm probleem op, maatschappelijk, sociaal, financieel economisch en dan zo snel mogelijk de plaat poetsen.
Resultaten uit het verleden geeft hier de garantie voor de toekomst! -
Waarom is er eigenlijk een schel kanonnade gestart?
1) Wouter Bos vraagt om geduld
2) Een significant gedeelte Nederlands stemgerechtigden vind dat ze lang genoeg geduldig zijn geweest.
Iedereen mag vinden wat hij/zij wilt. Neemt niet weg dat ik het schelden van zowel PVV'ers als anti-PVV'ers erg kinderachtig vind.
Laten we gewoon de uitkomst van 9 Juni maar afwachten, denk je ook niet? -
Bos oplossingen:
- 10 moskeeen in rotterdam plaatsten
- 5000 euro elke maand aan hangjongeren geven voor hangparty
enz.
andere oplossingen kan pvda niet hebben -
@660 Je slaat de plank volkomen mis.....Ik geloof helemaal niet en vooral niet in iets wat NIET bestaat!
Alles is meetbaar ook wat mensen bijdragen en kosten en DAT heeft niets met de mensen zelf te maken maar hoe de Samenleving (de rest van de mensen) draaiende te houden. De BV Nederland of weet jij daar het bestaan niet van? Een huishouding kan ook niet draaiende gehouden worden als er niet gelet wordt op wat kost of je laat ook zomaar een duur gebit aanmeten en kijkt niet eerst naar wat de kosten zijn! S.kk.l -
@680 de bekende Rode draad hier; nog een paar postings en je wordt vanzelf voor Nazi uitgemaakt.
-
@682 vraagje: laat jij je zonder enige tegenreactie uitmaken voor Nazi?
De verkiezingsuitslag van a.s. woensdag zal al een goed beeld geven. -
Prachtig, Wouter Bos vraagt de PVV kiezer om geduld?
Is Wouter Bos vergeten waarom de motie Bos (generaal pardon) zijn naam heeft gekregen.
Kennelijk wel.
De PVDA is de grote trekker geweest achter deze, en nog veel meer dramatische maatregelen.
Die allemaal een aanzuigend effect hebben gehad op de komst van vele immigranten.
Een stringend vreemdelingenbeleid (oftewel, u komt Nederland niet in, tenzij u aan de voorwaarden voldoet) werd door de PVDA wel heel soepel ingevuld.
Wouter had destijds al kunnen nagaan dat heel veel Nederlanders klaar zijn met de multiculturele droom.
Daar stond de PVDA destijds niet voor open.
Men is niet verder gekomen dan de PVV en PVV kiezers te bestrijden.
Nu is er ineens begrip voor PVV kiezers?
Waardoor zijn de luiken dan geopend bij Bos en partij genoten.
Hopenlijk door het gezonde verstand. -
Mijn geduld was al een tijdje op, vandaar dat de PVV mijn stem krijgt.
-
Hoezo 3 jaar? Volgens mij is het kabinet al 4x gevallen....
-
Wat hebben we al een geduld gehad; al tenminste 30 jaar.
De PvdA maakt een grote sprong waarts; ze erkennen dat er problemen zijn.
Maar toch lezen we: "Bos verwijt het de kiezer niet ongeduldig te zijn". Je moet het gore lef maar hebben om de kiezer nog verwijten na te geven ook en dan nog naief denken dat de kiezer op de PvdA gaat zitten wachten. -
#683
Typische onderbuik.
"- 10 moskeeen in rotterdam plaatsten"
Stel nou eens -ik neem het even ruim- dat 20% van de Rotterdammers Moslim is.
593.845 inwoners maal 0.2 = 118.769 Moslims per moskee, nou dat is inderdaad een enorme overdaad.
''- 5000 euro elke maand aan hangjongeren geven voor hangparty "
Tendentieus gelul, iedereen kan bij de gemeente subsidies aanvragen voor activiteiten. Als de gemeente iets in je ingediende plannetje ziet, heb je nog kans dat je het krijgt ook. Zelfs jij! -
iedereen weet het beter maar ondanks al deze stuur mannen aan de wal hebben jan-peter en wouter zonder tegengas dit land naar de knoppen geholpen.
U hoeft niet te klagen want door de slappe houding van het gros van de Nederlanders zitten wij nu met deze problemen. Voor de buis zitten en maar klagen maar niets positiefs doen. de Spelen zijn belangrijker dan de toekomst -
Bos moet nu maar eens een beetje geduld vragen van al die subsidie vretende klapolopers, profiteurs, graaiers, avonturiers, het decadente Europa, de VN, de corrupte landen die miljarden ontwikkelingshulp verkwanselen. Het is nu de beurt aan de burgrs die decennia lang worden uitgemolken om die poppenkast draaiende te kunnen houden. de Pv/dA heeft de kans gehad om voor de arbeiders (Jan Modaal) op te komen. me heeft dat consequent nagelaten met als klap op de vuurpijl dat die arbeiders m.n. door de Pv/dA volledig biten gesloten zullen worden wanneer men zijn stem aan de PVV zal geven. Bos snapt er al zolang helemaal niets meer van! De SP breekt een lans voor Jan Modaal maar de PVV laat Modaal weer echt meetellen.
-
@404
Wil je ook even dezelfde berekening maken voor de andere partijen?
Begrijp je waarom ik die vraag stel?
Vast niet, want anders had je jezelf niet steeds voor schut gezet met je berekening :-) -
@692
"dit land naar de knoppen geholpen", "problemen".
Nou, ik vind het allemaal nogal zware termen, hoor. Het gaat de Nederlander over het algemeen, en in vergelijking met de rest van de wereld, hardstikke goed.
Zo voelt bijvoorbeeld onze jeugd zich het gelukkigst van allemaal:
http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/binnenl...
Laat je niet gek maken door een mannetje dat allerlei zwarte wolken boven ons hoofd schildert. Tuurlijk zijn er problemen met een deel van onze multiculti-immigranten, maar veruit het grootste deel draait gewoon mee, en wil alleen maar een goed leven en verder geen gezeik. -
@2
Ach, meneer ikhoudmehandop gaat een 12 meter hoge betonnen muur om Nederland, Schiphol, Rotterdamse haven en de duinen zetten. Gezellig... -
Aanvulling @696
Volgens mij is het veel goedkoper om dat zootje PVV-stemmers in Flevopolder onder te brengen en te ommuren en geen grensverkeer toe te laten. Kunnen ze zich eindelijk in hun 'Happy Farm Resort' wanen. -
Aanvulling op #697
En dan dopen we het om tot Eigenvolkeerstland. -
6991 maart 2010 19:28 - gebruiker verwijderd door de redactie
-
De kop van dit artikel zou eigenlijk moeten zijn
PVDA uitgescheten ? -
zal het gedult niet een beetje op zijn bij de kiezers
-
@611: De CDA afdeling van Harenkarspel heeft helemaal geen zin in besturen; ze zijn voor herindeling! Ook de pvda en vvd!
-
@701
Nee, de weglopers keren grotendeels weer terug, nu de PvdA zich van CDA heeft losgemaakt en zich opmaakt voor een nieuwe doorstart. -
De problemen waren niet groot, het kwam door de komst van de PvdA dat die groter geworden zijn omdat ze er niks aan deden.Criminaliteit viert hoogtij, en de gevangenissen staan leeg,miljarden uitgegeven aan frauderende banken( die Jan de arbeider weer mag ophoesten) en ik weet niet hoeveel ,,generaal pardon,, gegeven aan uitgeprocedeerde asielzoekers, in een land waar we al met werkeloosheid kampen, en ,,uitgeleverd ,,worden aan een buitenlandse godsdienst. En dan nog zeggen om geduld te hebben . Wat een malloot !
Geduld met wat dan, tot dat we hier helemaal op ons gat liggen !
Ik zou eerder zeggen, redden wat er te redden valt ! -
He meneer van Rossem...
Droom maar lekker verder en steek anders die kop nog dieper in het zand -
@699
Echt tenenkrommend, deze reactie.
Dit bericht gaat over de PvdA dus: "4de keer" ?
De PvdA zat dit rondje voor het eerst in een Balkie-regering. Dus de PvdA regeerde sinds 22 februari 2007 mee, zie anders ter opfrissing http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_kabine...
Dat simpele PvdA-afzeiken is echt dom, want zij hebben sinds 1970 meegeregeerd:
- van 11 mei 1973 tot 22 maart 1977
- van 11 september 1981 tot 12 mei 1982
- van 7 november 1989 tot 16 april 2002
- en van 22 februari 2007 tot 20 februari 2010
Ik zou eerder het CDA verantwoordelijk houden voor de toestand in NL, want zij hebben sind 1970 meegeregeerd:
- non-stop, behalve tijdens Paars (22 augustus 1994 tot 16 april 2002)
"PVV geert laat wel zien hoe het wel kan": oh ja, Moslimbashen is natuurlijk de oplossing voor AL onze problemen. Uhuh.
Ik hoop echt dat ik niet over een paar jaar tegen je hoef te zeggen: "...dus jij bent een van die PVV-stemmers die dit land ECHT naar de klote hebben geholpen, en er een fascistische dictatuur van hebben gemaakt." -
@703
Wat hoor ik nou weer alweer een doorstart bij de pvda.
Luister, toen ik nog in oude autotjes rond toerde, en deze niet meer door de APK heen kwamen stak ik daarin geen geld of energie meer. Daar neem je afscheid van.
Zo ook met de partij voor de arabieren. -
Haha wat een huiler zeg...PvdA likt ook al de konten van de PVV kiezers om deze voor hem te winnen. Wat een slijmbal.
Nee...eerst jarenlang oostindisch doof blijven en negeren en nu ineens het licht zien? -
@706
Je hebt nartuurlijk helemaal gelijk met de regerings deelname van de PvdA.
Ik heb hier ff een linkie naar een mooi grafiekje wat ons dat wel niet aan nieuwe Nederlanders heeft opgeleverd.
http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2009/06/a... -
@708
Kweetniet of je zojuist het debat op een vandaag ook hebt gevolgd.
Maar hij begint meer licht te zien.
Hij geeft nu toch ook volmondig toe, dat de vertegenwoordiging in de misdaadcijfers door Marokanen wel heel erg hoog is, en het beroep op uitkeringen onder de zelfde doelgroep ook uitzonderlijk hoog te noemen is.
Alleen de oplossingen, daar was hij nog wat minder duidelijk over.
Ja okay, hij bleef herhalen dat het niet verstandig is om ze door de knieen te schieten, ben ik eigenlijk ook wel met hem eens.
Moet je immers nog 2 keer schieten. -
Denk er maar om, dat we dat niet tegen jou moeten zeggen, Predateur. Misschien heb je dan nog krommere tenen. Je mag weten dat ik als PVDA stemmer niet voor niets bij die partij ben weggelopen.
En het woord PVV heb ik niet eens in de mond gehad. Dus waar blaas je nou helemaal over ? Over domme opmerkingen plaatsen gesproken.
Dus voor je weer debunkend en neerhalende reacties plaatst, denk dan eens aan het land waar we nu in zitten en alsjeblieft niet hoe het er over een paar jaar uit ziet. Want daar wil ik niet eens aan denken, laat staan voor mijn kinderen. Denk eens aan degene die zijn AOW straks in kan leveren. Aan de mensen die niet normaal meer kunnen eten maar in de rij moeten staan bij de voedselbank.
Wat heeft die PVDA er in die "korte periode", waar jij het over hebt, nu helemaal aan gedaan ? Was dat niet banken helpen ? O ja, natuurlijk, dat is de schuld van de Nederlanders zelf natuurlijk. Lees eens goed alle artikelen, hoe Wouter Bos het aandurft om te zeggen dat de crises waar we nu in verkeren, mede de schuld is, van de burgers. Staat in ander artikel hier. Lees maar.
Ondertussen miljoenen weggeeft aan de banken. Hoe moet ik, als "simpele" burger dit nu nog vertalen of begrijpen ? Jullie weten het allemaal zo goed he ?
Nou leg dat die mensen eens uit die in de rij staan. Of met goed fatsoen de straat niet meer op kunnen. Kijk dat jullie doelgericht bezig zijn de PVV in een kwaad daglicht willen zetten, dat is jou verantwoording. Dat hoef ik me door jouw niet te laten zeggen. En dat slappe gelul doe ik ook echt niet aan mee. Dat ik het hier over Wouter Bos heb en over de PVDA is hier dan ook de topic. Dus die 4de keer uitleg van jou slaat nergens op. Je bent gewoon een links mannetje. That' s it. En of dat nu links of link is, mag je zelf invullen. Ik weet het onderhands wel, zo langzamerhand. En waar ik op stem... beste man, zal ik zelf weten. -
Hiermee bewijst hij dat zijn geloofsclub nooit enige betekenis van het woord integratie heeft gehad en puur voor eigen zakken en belangenvullerij heeft en nog steeds gebruikt
-
Als Geert Wilders de president word van Nederland kan je me wel weg dragen... die man is één en al een comedy.
-
Nou Wouter dat geduld is al jaren op.Lulletje lampenkatoen.
Zal lang duren eer dat voor jou terug komt -
die bos kan mijn nog meer vertellen
het heeft nog nooit geklopt bij die pvda
hule met de wolf waar je mee in het bos zit
maar kijken wat de vvd of pvv er van maken dan kan er d66 bij als waakhondje -
Geduld?
Nog 4 jaar wachten op een puinhoop, hahaha.
Al gaat Bos al jankend en biddend voor het grote publiek knielen om stemmen, dan nog stem ik niet op de PVDA. -
Ha Ha geduld? nog meer immigratie onder het juk van de PVDA? nee bedankt!
-
Schitterend na 30 jaar ontkenning vraag die nu geduldt!!
Der waren toch geen problemen waarom denken ze er nu ineens anders over(lol) -
@709
Als je goed kijkt zie je dat tijdens CDA en VVD er de meeste bij zijn gekomen. Vandaar ook dat het ordinaire leugenachtige propaganda is en napapegaaien van anderen, om de PvdA als grootste en enige daarvoor verantwoordelijk te stellen. Nog afgezien van wat voor situaties er in bepaald landen zich voordeden (burgeroorlog bijvoorbeeld), waardoor er meer mensen hun heil elders, dus ook bij ons, zochten. -
Het is augustus in een dorpje aan de kust van de Zwarte Zee.
Het regent en het dorpje lijkt verlaten.
Het is een moeilijke tijd.
De inwoners zitten allen in de schuld en leven op krediet.
Plots verschijnt een rijke toerist ter plaatse en stapt het enige hotel van het dorpje binnen.
Hij legt een bankbiljet van 100 Euro op de balie en gaat naar de eerste verdieping om een kamer uit te zoeken.
De hotel eigenaar pakt de 100 Euro en gaat naar de slager om zijn schuld te betalen.
De slager pakte die 100 Euro aan en gaat spoorslags naar de varkensboer om zijn schuld te betalen.
Die op zijn beurt rent naar de verpachter en betaalt zijn schuld af.
De verpachter haast zich naar de enige prostituee in het dorp, die vanwege de crisis haar diensten op krediet aanbiedt, en betaalt aan haar zijn schuld.
De prostituee haast zich naar het hotel en betaalt aan de hotelier de kamerhuur voor de nacht waar zij haar “werkzaamheden” heeft verricht.
De hotelier legt de 100 Euro terug op de balie.
Op dat moment komt de rijke toerist naar beneden, neemt de 100 Euro van de balie omdat hij niet tevreden is over de kamer.
Moraal : niemand heeft iets verdient, maar het hele dorp is schuldenvrij.
(Misschien iets voor Wouter Bos?) -
@719
Gastarbeid uit Marocco eindigde in 1973.Er waren toen 22.000 Marokkanen in Nederland.Dit was voor ons land nog te verwerken.
Ca.1975 was de oliecrisis,dan oil voor immigration,het was de tijd voor Den Uyl,oud PvdA voorman ,om de boel onderuit te schoffelen.
Net als met Kok,ook zo'n lekkere jongen met zijn kwartjes,konden de ingekochte benzinebonnen niet meer verzilverd worden.De olietankers lagen echter wel vol buiten de Rotterdamse haven te wachten om gelost te worden.
Dat er burgeroorlogen zijn,is niet de schuld van het Nederlandse volk,hedenavond weer een treurige affaire over Somaliers,uitgeprocedeerd op onze kosten,maar men wil blijven,ondanks alles.We weten inmiddels de invloed van de Saoedi's in Somalie.
Waarom moet het verre Nederland altijd alles opvangen? -
"Ik geloof dat we de problemen van die mensen kunnen oplossen. Daar heb je niet de retoriek en het grotere schreeuwwerk van Wilders voor nodig."
Nee met een gore grote leugenaar kom je er wel, bedoel je???
Tijd dat iemand deze man eens recht op zijn bek slaat met zijn leugenachtige praatjes -
@720
Zo'n papieren Euroflap stelt toch niets voor.Het is niet voor niets,dat de gouden,zilveren en koperen munten uit de roulatie zijn gehaald en de ministers van financieen,geen verantwoording aan het volk afleggen,maar wel aan het IMF en de Wereldbank! -
@719
Ongeveer dezelfde tijd (nov.1975) kon dankzij de grote (mis)leider Den Uyl ook Suriname onafhankelijk worden met als gevolg,dat de helft van haar bewoners in Nederland zit,naast de enorme ontwikkelingsgelden uit onze gemeenschap voor de nieuwe (wegens corruptie niet levensvatbare)staat. -
Wouter bos......?
die was toch al overleden? -
....en het idee hebben dat ze bij de reguliere politieke....
HET IDEE !!! hebben. Ja hoor Wouter ga vooral zo door de mensen zijn achterlijk en begrijpen het niet en hebben het verkeerde idee. -
wat een lul joh die bos.
zeker stront in zijn ogen. -
Oorzaak van de meeste problemen is niet geloof, autochtoon of allochtoon, maar de stijgende armoede en steeds minder kans op een fatsoenlijk betaalde baan.
Al dertig jaar stijgt de armoede ondanks economische groei, ondanks de groeiende groep rijken en ondanks de PvdA
Kijk naar de film 'de onrendabelen' van ex-PvdA-er Marcel van Dam, hij toont daar aan dat ook onder PvdA regeringen de armoede steeg.
Hij is niet voor niets uit de partij gestapt.
Armoede en onbetaalde banen kweken ze nu terwijl niets gevraagt schijnt te mogen worden van de rijken, liever afschaffen van zorgtoeslag en huurtoeslag dan een extra belastingtarief en liever dan de hypotheekrenteaftrek van de rijken af te pakken.
Maak de gezondheidsverzekeringspremie weer inkomensafhankelijk, zoals die was voor Balkenende2, beperk de hypotheekrenteaftrek voordat deze moet worden afgeschaft, geen zes miljard voor straaljagers, geen zes miljard bezuinigen op de gezondheidszorg zoals het CDA wil.
Stop de groei van de armoede en los die dan helemaal op, schep geen onbetaalde banen, dat is broodroof, schep fatsoenlijk betaalde banen.
Groeiende armoede, groeiende criminaliteit en misschien zelfs groeiende onverdraagzaamheid en discriminatie.
Stem sociaal en christelijk, stem SP of GroenLinks -
Eerst de problemen bagatelliseren en als het dan echt niet anders kan om geduld vragen. Hoe naief is de PVDA kiezer?
-
Als pvv stemmer vraag ik de heer Bos: was 25 jaar niet genoeg?
-
Ach mensen, PVV'er, domme Hollander, vetzak, idioot, junk, lauw jochie van 14, rapper of rocker.
Het maakt niet uit: U heeft allen geen gelijk.
Weet U wat Nederland nodig heeft?
Een sterke leider die kant leiden, geen Wilders dus.
Een leider die zegt: dit gaan we oplossen en wel met de harde hand. -
Wouter Bos vraagt geduld?
Ik vraag ook iets. Wat hij godverdomme met mijn stem gedaan heeft? Dat wanstaltig gedrocht heeft mijn stem verkwanseld en verziekt. Jarenlang PvdA stemmen heeft niets maar ook niets goeds voor mij opgeleverd. Integendeel mr. Bos, uw ziekelijke PvdA heeft momenteel alleen maar onze maatschappij verzwakt en kapot gemaakt door doorgeschoten tolerantie. Nederland is Nederland niet meer.
Bedankt mr. Bos voor het in de rug steken van de kiezers. -
Wouter het klinkt leuk ...enkel je heb al reeds jaren de tijd gehad [ en dan bedoel ik ook je voorgangers ] al die jaren hebben jullie je hoofd in het zand gestoken mensen die het waagde er wat van te zeggen aan de schandpaal te nagelen etc
Ik stem op de PVV erger kan het niet worden ...toch :) zodra ik het vertrouwen weer in de politiek heb [ de gevestigde ] mischien dan kunnen ze weer rekenen op een stem -
haha die woutertje
kan me nog herinneren dat alle ellende begonnen is door joop den uyl, na jaren zelf fouten gemaakt te hebben...nee dat is idd niet zo snel op te lossen. -
Wilders komt aan de macht.
De conservatieve elite denkt in de persoon van Wilders een handige zetbaas te hebben om de massa klaar te stomen voor het herstel van hun macht. In het politiek zeer verdeelde Nederland oefenden zij druk uit op de Tweede Kamer om Wilders aan te stellen als formateur. De gevolgen zijn niet te overzien.
Meer Lezen: "Wilders komt aan de macht."
http://stevenbrown.web-log.nl/stevenbrown/2010/... -
Gisteren, verliest de PvdA 1 van zijn 3 kiezers. En hadden 4 jaar geleden ook al verloren, maar viert dat toch als een overwinning!
Agnes Kant, volgens kenners zag je het aan komen (Frits Wester), maar die gooit de handdoek in de ring!
En ik volg dan enkele actualiteiten programma's, dan hoor ik enkelen een heldere conclusie trekken.
Er hangt iets in de lucht, er wordt stiekem al gefluisterd van Bos, van Bakenende zijn het al roddels.
Het zou toch niet waar zijn hé Stel je nou eens voor dat die twee autisten zich ook nog eens alle 2 achter de oren krabben…..
Wat zou er dan wel niet kunnen gebeuren, een zooitje lekker fris bloed er in.
Weer terug naar de inhoud…… -
Ik zag dat zooitje in Almere op TV brallen en werd er zowat onpasselijk van... Liberaal? welnee, alleen als het hun uitkomt, vrijheid dan? Nou, alleen voor onzelf, dat anders denkende zooitje smijten we er gewoon uit zodat we entre nous zijn en iedereen dezelfde mening mag verkondigen, Atheistisch dan? Nee, ook al niet, de angst voor de Islam is ingegeven uit kleinchristelijk gedachtengoed, gebaseert op behoud van onze nietbestaande joodschristelijke identiteit.
Vrijheid van menigsuiting geldt alleen voor wie het hardst meeschreeuwt met deze neoNSB'ers.
En het meest enge is dat de Almere voor 24% bestaat uit uiterst domme mensen, mensen die angstvallig conservatief zijn uit een misplaatst denkbeeld dat godbeterd de Jorritsma zelf een hoofddoekjes gebod in wil voeren.
Wie het wil geloven gelooft het maar en gaat mee staan schreeuwen, doof, dom, en blind. -
Hahahaha, Wouter Bos vraagt geduld aan PVV-kiezer. Nou vooruit, we wachten nog heel even tot 9 juni en geven dan allen onze stem aan de PVV in de hoop dat die daarmee de grootste partij kan worden. Hopelijk is Wouter blij dat de PVV-kiezers zoveel geduld nog wel hebben.......
-
Wouter Bos moet niets vragen aan PVV kiezer,
Zijn eigen achterban baalt dat ze zetels zijn verloren aan allochtonen???
Daar staan ze toch zo achter?
PVV is er voor iedereen die zich aanpast. Ook dus voor die allochtonen.
Duidelijk verhaal toch?
Op naar 9 juni, dat iedereen het nu eens ziet en door heeft,
Geen Bos maar wel Wilders. PVV Succes!!!!! -
De partij van Bos is alleen maar bezig met de macht in dit land.Ruim 650 zetels verliezen en dan ook nog een grote mond? Typisch oude politiek!
Ik hoop dat op 9 juni de kiezers deze onbetrouwbare partij snoeihard afstraffen. De PVDA is alleen maar bezig met zichzelf. De partij die het lef en de moed heeft om de kiezer centraal te stellen en daadwerkelijk de problemen durft aan te pakken met fatsoenlijke en rechtvaardige oplossingen gaat hele hoge ogen gooien in dit land. Ben benieuwd welke partij hier toe in staat blijkt te zijn. -
De partij van Bos is alleen maar bezig met de macht in dit land.Ruim 650 zetels verliezen en dan ook nog een grote mond? Typisch oude politiek!
Ik hoop dat op 9 juni de kiezers deze onbetrouwbare partij snoeihard afstraffen. De PVDA is alleen maar bezig met zichzelf. De partij die het lef en de moed heeft om de kiezer centraal te stellen en daadwerkelijk de problemen durft aan te pakken met fatsoenlijke en rechtvaardige oplossingen gaat hele hoge ogen gooien in dit land. Ben benieuwd welke partij hier toe in staat blijkt te zijn. -
De Pvda had als verkiezingsmotto iedereen doet mee mee ze sluiten bijna de helft van alle partijen uit .
een hypocriet volkje dat pvda dat alle belangen voor de autochtone nederlander allang heeft laten varen .
PVV !!!!!!! -
Als je vind dat jongens met Marrokkaanse afkomst het vevolg van het slappe beleid zijn zou ik op een partij stemmen die iets aan de oorzaak gaat doen.
Dat is niet de PVV. Die roept als iedereen vindt dat de soep wel iets minder heet kan. ,, Alle koks het land uit want de soep is te heet.''
Eerst eens met de beroepsgroep praten zou een oplossing unnen veroorzaken.
Nooit en nergens is mij opgevallen dat Wilders een probleem positief tegemoet treedt. Hij herhaalt luidkeels de klacht en schiet dan wat door knieeen , maakt een ' film' waar ons land om wordt uitgelachen en stuurt kinderen het land uit.
Ik hoor hem nooit over voetbalhooligans, waardoor eerdaags mensen niet meer met hin cluppie naar een uitwedstrijd mogen gaan kijken. Hé blonde doe eens wat. Steek je handen eens uit de mouwen. Je krijgt steeds meer van een afgedwaalde priester.
Stijgers in Politiek
Marokkaanse carnavalsprins in Venlo
Venlo krijgt een prins caranaval van...
5 uur 25 minuten geleden door steunzolen
309 Syrische soldaten en...
Niet alleen burgers zijn al sinds maart...
5 uur 48 minuten geleden door mrkoko
PvdA moet af van politiek van de...
Wat is er toch mis met links dat het zelfs...
7 uur 55 minuten geleden door Doris Dé
U wordt geacht dit te weten.
Het zwaard van Damocles hangt boven Europa...
9 uur 14 minuten geleden door PowerBooster
Oproep onderwijsbonden voor staking 6...
De docenten in het Voortgezet Onderwijs...
11 uur 8 minuten geleden door dutchoyibo
Best gewaardeerd
Meldpuntenhumor: Meldpunten voor...
Er is een wildgroei aan meldpunten ontstaan...
3 dagen geleden door Doris Dé
'Kerkhof aan niet ingeloste beloftes door...
VVD-coryfee Ed Nijpels vindt dat coalitie...
2 dagen geleden door PatrickinArnhem
Brekend: PVV breekt weer verkiezingsbelofte
Hervorming van het ontslagrecht is in een...
3 dagen geleden door operator_4



